|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska uruchomi muzeum telewizyjno-filmowe
Na terenie siedziby głównej Telewizji Polskiej w przyszłym roku ma pojawić się wystawa z eksponatami telewizyjnymi i filmowymi. Nadawca w przetargu szuka podmiotu, który wybuduje modułowy pawilon na jej potrzeby - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność stacji sportowych w styczniu wzrosła o 3,4 proc., Eurosport nowym liderem
W zeszłym miesiącu nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Eurosport 1, który wyprzedził TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Eleven Sports 2, z kolei najwięcej stracił nSport+.
więcej
|
Polsat kręci nowy serial ,,Kuchnia"
Wystartowały zdjęcia do nowego komediowego serialu Polsatu „Kuchnia”. W obsadzie produkcji znajdą się m.in. Tomasz Karolak, Maria Dębska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Eryk Lubos i młody aktor Patryk Cebulski, który wcieli się w główną rolę.
więcej
|
,,BrzydUla", ,,Hotel Paradise 3" i ,,Ślub od pierwszego wejrzenia 5" filarami wiosennej ramówki TVN7. ,,Formaty dość świeże"
Telewizyjna Siódemka w wiosennej ramówce pokaże nowe odcinki „BrzydUli”, „Zakochanych po uszy” i „19+”. W ramówce pojawią się także trzeci sezon „Hotelu Paradise”, piąta seria „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oraz scripted-docu „Ten moment”. - Pracujemy nad nowymi pomysłami dla Siódemki i myślę, że pojawią się one wkrótce - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Nowy rozrywkowo-naukowy program ,,Sekretne życie kotów" od 28 marca w TVP1
Od 28 marca w niedziele o godz. 16.00 telewizyjna Jedynka będzie emitować nowy rozrywkowo-naukowy program „Sekretne życie kotów”, którego bohaterami będą koty oraz ich właściciele.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 14" od 5 marca w Polsacie
Czternasta edycja rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” emitowana będzie w nowym paśmie - w piątki o godz. 20.05, czyli w dotychczasowym paśmie emisji „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Pierwszy odcinek show zostanie pokazany 5 marca.
więcej
|
Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na marzec br. najwyżej wyceniono spoty przy "Faktach TVN" i przy programie "Uwaga! Koronawirus". Za każdy z nich trzeba zapłacić ponad 60 tys. zł netto.
więcej
|
Izabella Krzan za Marzenę Rogalską w ,,Pytaniu na Śniadanie"
Marzenę Rogalską jako współprowadzącą „Pytanie na Śniadanie” w TVP2 zastąpiła modelka Izabella Krzan. Nie zdecydowano jeszcze, że Krzan dołączyła do gospodarzy programu na stałe. - Myślę, że świetnie daje sobie radę - komentuje Aleksandra Zawłocka, szefowa „Pytania na Śniadanie”.
więcej
|
Jan Kałucki i Remigiusz Kula prowadzącymi magazyn ,,News+" w nSport+
W ostatni wtorek Jan Kałucki zadebiutował w roli prowadzącego program „News+” na kanale nSport+ (Canal+ Polska). Natomiast w środę po raz pierwszy jako gospodarz pojawił się Remigiusz Kula.
więcej
|
Po interwencji posła KO policja ukarze kierowcę auta TVP, który wjechał w protestujących
Poseł KO Michał Szczerba nagrał w październiku, jak kierowca TVP w czasie protestów Ogólnopolskiego Strajku Kobiet wjechał pod prąd w ul. Marszałkowską, stanął na światłach, by po chwili ruszyć rozpędzając manifestantów. Poseł złożył zawiadomienie na policję. - Policja potwierdziła spowodowanie zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zostanie ukarany - poinformował w środę Szczerba.
więcej
|
Gdańsk wygrał z TVP ws. spotu o migrantach. Przeprosiny w ,,Minęła 20", 50 tys. zł na cel społeczny
Telewizja Polska ma przeprosić miasto Gdańsk za naruszenie dóbr osobistych, a także wpłacić 50 tys. zł zadośćuczynienia na konto Centrum Wsparcia Imigrantów i Imigrantek. Tak orzekł warszawski Sąd Apelacyjny w sprawie spotu sprzed 4 lat w TVP Info, w którym sugerowano, że miasto zaprasza imigrantów celem wywoływania burd.
więcej
|
Discovery Science wiosną z cyklem o planecie i starożytnym Egipcie
Wiosną w Discovery Science (TVN Grupa Discovery) w ramówce znajdą się takie propozycje jak: „Największa tajemnica Mount Everest”, „Ocalić życie na Evereście”, „Pomoc drogowa na Alasce” oraz „Śmierć w cieniu Everestu”.
więcej
|
,,Random" - pierwszy polski serial łączący słuchowisko i film od 14 lutego w Storytel Doceniona przez krytyków, 21-letnia reżyserka Natasza Parzymies to jedna z najciekawszych polskich twórczyń młodego pokolenia. Jej internetowy serial „Kontrola” podbił świat, osiągając kilkadziesiąt milionów wyświetleń na jej kanale YouTube. Artystka powraca z nowatorskim projektem „Random”, który jest połączeniem coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy informacyjne w Radiu 357. Korespondenci m.in. w Tokio, Paryżu, Los Angeles
Od wtorku, 2 marca internetowe Radio 357 rozpocznie nadawanie serwisów informacyjnych oraz sportowych na żywo w paśmie porannym i popołudniowym. Stacja nawiąże także współpracę z korespondentami m.in. w Tokio, Los Angeles, Paryżu czy Nowej Zelandii.
więcej
|
|
Andrzej Krajewski odchodzi z Halo.Radia, Mariusz Gzyl zawieszony
Z Halo.Radiem rozstał się Andrzej Krajewski, zaś prowadzący codzienne pasmo Mariusz Gzyl został zawieszony i na razie nie pojawi się na antenie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Redaktor naczelny Mariusz Rokos zapewnia, że Gzyl wciąż jest współpracownikiem rozgłośni, lecz sam zainteresowany temu zaprzecza.
więcej
|
|
Sister Cities kończy współpracę z Radiem 357. Sołtys: umawialiśmy się na muzykę, nie publicystykę
"Sister Cities" kończy współpracę z Radio 357. Powodem było zdjęcie z anteny audycji poświęconej terminacji niechcianej ciąży. - Autorzy mieli świadomość w ramach jakiego pasma i w jakich godzinach będzie emitowana ich audycja, a także naszych oczekiwań co do formatu - odpowiada prezes Radia 357, Paweł Sołtys.
więcej
|
|
Łukasz Ciechański prowadzi w Trójce ,,Cztery strony dźwięku"
Od minionego piątku Łukasz Ciechański prowadzi w radiowej Trójce audycję „Cztery strony dźwięku”. Ze stacją Ciechański jest związany od jesieni ub.r.
więcej
|
|
Radio Wawa z przedłużoną koncesją na nadawanie w Rzeszowie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe MAKS otrzymało zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na rozpowszechnianie programu Radio Wawa w Rzeszowie przez kolejne 10 lat.
więcej
|
|
KRRiT przedłużyła koncesję na nadawanie Eski w Zamościu
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o udzieleniu koncesji na kolejny okres Radiu Eska, na nadawanie w Zamościu i okolicach.
więcej
|
|
|
|
Państwowe spółki wydają miliardy na reklamy. Beneficjantami TVP, media braci Karnowskich czy "Gazeta Polska"
W latach 2015-20 spółki skarbu państwa wydały na reklamę ponad 5,4 mld zł. Faworyzowały TVP, Polskie Radio, media braci Karnowskich czy "Gazetę Polską", a unikały mediów krytycznie nastawionych wobec obozu PiS takich jak "Gazeta Wyborcza", "Polityka" czy TVN.
więcej
|
Gowin rozmawiał z wydawcami prasowymi. Oczekuje wycofania się z projektu podatku medialnego lub głębokiej rewizji
Wicepremier Jarosław Gowin spotkał się w środę z zarządem Izby Wydawców Prasy. Tematem było wypracowanie stanowiska kierowanego przez niego resortu w kwestii rządowej propozycji podatku od reklamy. - To było interesujące spotkanie, zgodziliśmy się, że nowa danina nie powinna zostać uchwalona - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby.
więcej
|
Lay's wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie
Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg reklamowy marki Lay’s (należy do PepsiCo).
więcej
|
Bartosz Załęcki w Grupie K2 jako partner in growth services
Do Grupy K2 po kilkuletniej przerwie powrócił Bartosz Załęcki, który objął nowo utworzone stanowisko partner in growth services.
więcej
|
Ponad 60 tys. zł za spot przy "Faktach" i "Uwaga! Koronawirus" w TVN
W ofercie handlowej TVN Media na marzec br. najwyżej wyceniono spoty przy "Faktach TVN" i przy programie "Uwaga! Koronawirus". Za każdy z nich trzeba zapłacić ponad 60 tys. zł netto.
więcej
|
T-Mobile w promocji daje abonentom światłowód do końca roku za darmo
T-Mobile rusza z kampanią reklamową oferty z internetem światłowodowym za darmo do końca tego roku. Przygotowały ją departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, Digitas Poland, VMLY&R oraz Starcom.
więcej
|
PGE sponsorem Polskiej Ligi Esportowej
PGE Polska Grupa Energetyczna została sponsorem tytularnym Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z rozrywką dla starszych i młodszych (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji satelitarnej lub internetowej, zapewniającej różnorodną rozrywkę dla całej rodziny. Odpowiadają za nią agencje Grey Group i Vizeum (dentsu).
więcej
|
Energa dalej sponsorem koszykówki
Energa z Grupy Orlen do 2023 roku pozostanie sponsorem strategicznym polskiej koszykówki.
więcej
|
Klub Agencji Eventowych SAR ma nowy zarząd
Dorota Wojtczak (Emlab / Grupa S/F), Rafał Krawczuk (Plej), Łukasz Klimczak (Bespoke) oraz Dominik Górka (LiveAge) zostali wybrani do zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.
więcej
|
PGNiG Obrót Detaliczny z kampanią "PGNiG lubię to"
PGNiG Obrót Detaliczny wystartował z kampanią informacyjną „PGNiG lubię to”. Zachęca w niej swoich klientów i pracowników, aby tworzyli wspólnie społeczności wokół marki w mediach społecznościowych. Za realizację kampanii odpowiada NAV agency.
więcej
|
Danuta Godłoza odpowiada za HR w Plej
Danuta Godłoza awansowała na stanowisko head of HR w agencji eventowej Plej. Z agencją związana jest od 12 lat.
więcej
|
Rahel Rasu globalną szefową komunikacji w IPG Mediabrands
Sieć IPG Mediabrands, do której należą m.in. agencje mediowe UM i Initiative powołała Rahel Rasu na stanowisko global chief communications oficer. Ostatnio pracowała w DDB Worldwide.
więcej
|
Spar w nowej kampanii stawia na polskich przedsiębiorców i lokalne marki
Sieć Spar rozpoczyna kampanię „Kupuj polskie w SPAR. Wybierz jakość”, w której promuje wyroby polskich producentów w atrakcyjnych cenach.
więcej
|
Styczeń z nowym rekordem oglądalności w HelloZdrowie.pl. Ponad 3 mln użytkowników W styczniu serwis HelloZdrowie.pl odwiedziło łącznie, według danych Google Analytics, 3,17 mln unikalnych użytkowników, którzy wygenerowali ponad 4,5 mln odsłon. Obecnie serwis jest jednym z najchętniej czytanych serwisów o tematyce zdrowotnej skierowanych do kobiet. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Państwowe spółki wydają miliardy na reklamy. Beneficjantami TVP, media braci Karnowskich czy "Gazeta Polska"
W latach 2015-20 spółki skarbu państwa wydały na reklamę ponad 5,4 mld zł. Faworyzowały TVP, Polskie Radio, media braci Karnowskich czy "Gazetę Polską", a unikały mediów krytycznie nastawionych wobec obozu PiS takich jak "Gazeta Wyborcza", "Polityka" czy TVN.
więcej
|
UOKiK nie chce udostępnić informacji o zakupie Polska Press przez PKN Orlen
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny do tej pory nie udostępnił rzecznikowi praw obywatelskich Adama Bodnara akt postępowania antymonopolowego w sprawie przejęcia Polska Press przez PKN Orlen.
więcej
|
Za 630 mln dolarów fundusz Alden kupuje Tribune Publishing. ,,Baltimore Sun" zmieni właściciela
Tribune Publishing, amerykański wydawca m.in. „Chicago Tribune”, „Baltimore Sun” oraz „New York Daily News” został kupiony przez fundusz hedgingowy Alden Global Capital. Wartość transakcji wynosi 630 mln dolarów. W ramach umowy po zakupie Alden sprzeda „Baltimore Sun” organizacji Sunlight for All Institute.
więcej
|
|
|
Facebook wyłączył treści od wydawców z Australii, krytykuje nową opłatę
Facebook zablokował możliwość zamieszczania i wyświetlania użytkownikom w Australii treści informacyjnych od zewnętrznych wydawców, protestując przeciw planowanej przez tamtejsze władze opłacie. Przekonuje, że na takich treściach zyskują wydawcy, którzy, inaczej niż w przypadku Google, publikują je dobrowolnie.
więcej
|
Pudelek zwiększył przewagę nad Plotkiem, gorsze wyniki sekcji show-biznesowych WP.pl i o2.pl
Liderujący wśród witryn o tematyce show-biznesowej Pudelek.pl zyskał 891 tys. użytkowników, a procentowo większy wzrost osiągnęła sekcja Eska.pl z tej kategorii. Natomiast milion internautów ubyło w serwisie WP Gwiazdy.
więcej
|
Twórcy internetowi pod lupą fiskusa
Jeśli prowadzenie działalności twórczej w internecie, takiej jak blogi, vlogi i konta w mediach społecznościowych jest źródłem zarobków, to z reguły podlega opodatkowaniu. Z fiskusem można rozliczyć się na wiele sposobów - przypominają eksperci KPMG.
więcej
|
YouTube stawia ma e-commerce i telewizję. W marcu w USA pojawi YouTube Shorts
Serwis YouTube zaprezentował strategię rozwoju swoich produktów w 2021 roku. Neal Mohan, dyrektor ds. produktów zapowiada m.in. łatwiejszą nawigację, Shorts, dodatkowe opcje w YouTube Kids i e-commerce.
więcej
|
Wyszkowski w TV Republika porównał dziennikarzy Onetu do volksdeutschów. Węglarczyk: ten hejt zakończy się tragedią
Były działacz opozycji antykomunistycznej Krzysztof Wyszkowski, komentując w Telewizji Republika zapowiedź pozwania go przez Ringier Axel Springer Polska, porównał dziennikarzy Onetu do volksdeutschów. - Ten hejt zakończy się tragedią, bo poziom nienawiści, jaki każdego dnia wylewa się z państwowych mediów, nie może się tak nie skończyć - skomentował Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu.
więcej
|
Poczta Polska w trzy lata zainwestuje 1,2 mld zł. Zapowiada e-listy urzędowe, e-commerce i prace nad doręczeniami przez drony
Cyfryzacja usług jest jednym z najważniejszych strategicznych celów, jakie Poczta Polska stawia sobie na najbliższe trzy lata. Spółka zapowiada także budowanie preferencyjnych relacji z największymi platformami zakupowymi oraz uruchomienie własnej platformy e-commerce. W środę firma przedstawiła strategię na lata 2021-2023.
więcej
|
Była dyrektorka w administracji Obamy w zarządzie Spotify
Mona Sutphen dołączy w kwietniu tego roku do zarządu platformy streamingu audio Spotify. Zgodę na to muszą jeszcze wyrazić akcjonariusze spółki.
więcej
|
Albicla zachęca użytkowników do zmiany hasła. Sakiewicz: nie było wycieku danych
Serwis społecznościowy Albicla.com zaczął ostrzegać użytkowników, którzy założyli w nim profile przez pierwsze dwa dni działania, że na forum informatycznym ktoś twierdzi, że doszło wycieku ich danych. Albicla radzi na wszelki wypadek zmienić hasło na platformie. - Próbujemy uspokoić ludzi, że nie było żadnego wycieku danych - zapewnia Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
Zmarł Szymon Chabior, szef Oswiecimskie24.pl
W wieku 36 lat zmarł nagle Szymon Chabior, założyciel i redaktor naczelny lokalnego serwisu Oswiecimskie24.pl.
więcej
|
Sokołów sprzedaje własne produkty w internecie
Producent produktów mięsnych Sokołów uruchomił kanał sprzedaży online.
więcej
|
,,Random" - pierwszy polski serial łączący słuchowisko i film od 14 lutego w Storytel Doceniona przez krytyków, 21-letnia reżyserka Natasza Parzymies to jedna z najciekawszych polskich twórczyń młodego pokolenia. Jej internetowy serial „Kontrola” podbił świat, osiągając kilkadziesiąt milionów wyświetleń na jej kanale YouTube. Artystka powraca z nowatorskim projektem „Random”, który jest połączeniem coraz bardziej popularnej formy słuchowiska z filmem. Historia przedstawiona w audio w serwisie Storytel, kończy się finałowym odcinkiem wideo na kanale YouTube autorki. materiał partnerskiwięcej |
|
|