|
|
|
|
|
|
|
W 2020 roku wzrósł czas oglądania telewizji o 5 minut. Wydatki reklamowe spadły o 3 proc.
W 2020 roku nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów była TVP1, która wyprzedziła Polsat. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. O 5 minut wydłużył się średni czas oglądania telewizji, ale zmniejszyły się wydatki reklamowe - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Winnicki: zawsze jest miejsce na nowy kanał telewizyjny w każdej kategorii
- Sądzę, że zawsze jest miejsce na nowy kanał telewizyjny w każdej kategorii, pytanie tylko jakim kosztem. Wyzwaniem jest jednak budowanie dystrybucji - informuje portal Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki - właściciel kanałów telewizyjnych Grupy MWE - który obok TVP, Grupy Polsat, Grupy TVN Discovery, Grupy ATM i Wirtualnej Polski walczy o koncesję KRRiT na nadawanie kanału na MUX-1.
więcej
|
1,27 mln widzów ,,O mnie się nie martw 13", TVP2 liderem
Trzynasty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,27 mln osób, o 450 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu jedenasty sezon. Produkcja dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,97 mln zł.
więcej
|
TVP za trzy wozy transmisyjne dla ośrodków regionalnych zapłaci 29,3 mln zł
W postępowaniu Telewizji Polskiej dotyczącym zakupu trzech wozów transmisyjnych dla jej oddziałów terenowych za najkorzystniejszą uznano ofertę Studiotech Poland. Jej wartość brutto to 29,26 mln zł.
więcej
|
,,Teleexpress" liderem oglądalności w grudniu, ,,Fakty" wyprzedziły ,,Wiadomości"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w grudniu ub.r. był „Teleexpress” emitowany w TVP1 i TVP Info. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Fakty” TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 przenosi emisję ,,Anything Goes. Ale jazda!" na czwartkowe wieczory
Od 7 stycznia TVP2 emitować będzie program „Anything Goes. Ale jazda!” w czwartki o 20.50. Dotychczas produkcja pozywana była w piątkowe wieczory.
więcej
|
UKE skontrolował, jak kablówki obsługują osoby z niepełnosprawnościami
Urząd Komunikacji Elektronicznej skontrolował, jak w praktyce wygląda przygotowanie biur obsługi klienta u największych operatorów kablowych: UPC, Vectry, Toyi i Inei pod kątem udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami
więcej
|
Richard Sharp nowym prezesem BBC. Zastąpi Davida Clementi
Richard Sharp, były menedżer banku Goldman Sachs ma zostać nowym prezesem stacji BBC. Sharp pełni rolę doradcy brytyjskiego ministra finansów, na stanowisku w BBC ma zastąpić odchodzącego Davida Clementi.
więcej
|
Mężczyzna z długim penisem bohaterem serialu dla dzieci. Rodzice oburzeni
Falę krytyki ze strony zaniepokojonych rodziców wywołała emisja w duńskiej telewizji publicznej DR animowanego filmu dla dzieci w wieku 4-8 lat o mężczyźnie z najdłuższym penisem świata. Producent bajki przekonuje, że "najważniejsze, że szczęśliwa jest grupa docelowa". Rodzice mówią zaś o perwersji, pornografii i pedofilii, którą ma promować ta produkcja.
więcej
|
,,Chyłka - Rewizja", ,,Żywioły Saszy - Ogień" i ,,Nieobecni" w styczniu w TVN
W środę, 6 stycznia o godz. 21.30 TVN pokaże pierwszy odcinek serialu „Chyłka - Rewizja”. Tydzień później o tej samej porze widzowie zobaczą premierę „Żywiołów Saszy - Ognia”, a dwa tygodnie później - „Nieobecnych”.
więcej
|
2,25 mln widzów debiutu ,,Królowej piękności" w TVP2
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVP2 pierwszy odcinek nowego rosyjskiego serialu „Królowa piękności” obejrzało średnio 2,25 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jeremy Darroch odchodzi z funkcji szefa Sky. Na jego miejsce Dana Strong
Po 13 latach kierowania telewizją Sky Jeremy Darroch zdecydował się odejść ze stanowiska. Jego obowiązki przejmie Dana Strong, obecna szefowa Comcast Cable.
więcej
|
Więcej treści od ViacomCBS w serwisie Hulu. Na liście Comedy Central, MTV i Nickelodeon
Należący do Disneya serwis streamingowy Hulu oraz koncern ViacomCBS zawarły długoletnią umowę, w ramach której na platformie ma się pojawić więcej treści pochodzących od ViacomCBS. Subskrybenci otrzymają dostęp między innymi do kanałów Comedy Central, MTV oraz Nickelodeon.
więcej
|
TVP Info krytykowane za porównanie uczestników zamieszek na Kapitolu do polskiej opozycji
Na profilu twitterowym TVP Info stwierdzono, że podczas zamieszek na Kapitolu „część demonstrantów zaczęła zachowywać się na sali obrad jak polska opozycja”. Takie porównanie skrytykowało wielu dziennikarzy.
więcej
|
BBC z szerszą ofertą edukacyjną. Pomoc w nowej fali koronawirusa i izolacji
BBC, brytyjski nadawca publiczny zapowiedział, że w najbliższym czasie zwiększy ofertę materiałów edukacyjnych skierowanych do uczniów zmuszonych przez pandemię do dalszej izolacji i nauki zdalnej. Wśród propozycji mają się znaleźć treści dotyczące konkretnych pozycji programowych w szkołach, a także wartościowe programy i filmy pochodzące z archiwów BBC.
więcej
|
Fox News z tytułem "Dezinformatora roku 2020"
Amerykańska organizacja pozarządowa Media Matters for America przyznała stacji Fox News antynagrodę "Dezinformatora roku 2020". Tytuł trafił do telewizji po raz pierwszy.
więcej
|
Mariola Bojarska-Ferenc zaszczepiona na koronawirusa. ,,To był zupełny przypadek"
Trenerka fitness i dziennikarka Mariola Bojarska-Ferenc, znana z wielu programów telewizyjnych, oraz jej mąż zostali już zaszczepieni przeciw COVID-19 w placówce Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. - To był zupełny przypadek. Nikt mi tego nie załatwił - przekonuje Bojarska-Ferenc.
więcej
|
TVP i Caritas Polska z charytatywnym koncertem kolęd, emisja 6 stycznia w TVP1
W Święto Trzech Króli, 6 stycznia Jedynka na żywo wyemituje koncert „Polska pomaga. Rodzina rodzinie. Kolędy świata”, który organizuje Telewizja Polska wspólnie z Caritas Polska.
więcej
|
Od stycznia nowości polskie i zagraniczne w ramówce Ultra TV 4K
Od stycznia 2021 roku ruszyła nowa ramówka kanału ULTRA TV 4K. W programie będzie można zobaczyć nowe pozycje w kinowej jakości 4K produkcji zagranicznej i polskiej. Pasmo filmowe będzie emitowane codziennie o godzinie 19.15.
więcej
|
Branża internetowa świętuje 25-lecie Wirtualnej Polski (wideo) Wirtualna Polska z okazji przypadającego w tym roku 25-lecia działalności dostała życzenia od przedstawicieli czołowych firm z branży internetowej i reklamowej. To finał obchodów jubileuszu portalu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radia 357 w dniu premiery miało 273 tys. użytkowników streamu. Potężny wzrost patronów i wpłat
Pierwszego dnia emisji Radia 357 każdej minuty słuchano średnio na ok. 40 tys. urządzeń. Transmisję uruchomiło 273 tys. unikalnych użytkowników. - Ogromnie się cieszymy z tego wyniku, choć to nie tak, że był dla nas zupełnym zaskoczeniem. Odpowiadał przyjętym przez nas do estymacji modelom - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Michniewicz.
więcej
|
|
Założycielka ,,Ratujmy Trójkę" Patrycja Macjon odeszła z Radia Nowy Świat
Patrycja Macjon, założycielka fanpage'a "Ratujmy Trójkę" i była członkini zarządu Radia Nowy Świat, odeszła we wtorek z rozgłośni. Z pracownikami pożegnała się w mailu i nagraniu wideo, nie podaje przyczyn swojej decyzji. To druga po Piotrze Jedlińskim osoba z założycieli Radia Nowy Świat żegnająca się ze stacją.
więcej
|
|
Richard Sharp nowym prezesem BBC. Zastąpi Davida Clementi
Richard Sharp, były menedżer banku Goldman Sachs ma zostać nowym prezesem stacji BBC. Sharp pełni rolę doradcy brytyjskiego ministra finansów, na stanowisku w BBC ma zastąpić odchodzącego Davida Clementi.
więcej
|
|
"Halo Radio mówi wszystko" hasłem nowej ramówki stacji, stałym komentatorem "Halo Komentarzy" Łukasz Lipiński
Internetowe Halo.Radio od stycznia 2021 roku uruchomiło nową ramówkę, na antenie można usłyszeć także nowych prowadzących. Hasłem rozgłośni po zmianach jest "Halo Radio mówi wszystko". Od czwartku, 7 stycznia br. jako stały komentator "Halo Komentarzy" - prowadzonych przez Pawła Moskalewicza - dołączy Łukasz Lipiński, redaktor naczelny portalu Polityka.pl oraz wicenaczelny "Polityki" ds. wydań cyfrowych.
więcej
|
|
Raper Arkadio z autorską audycją w katolickim Radiu Profeto
Należące do zakonu Sercanów Radio Profeto rozpoczęło współpracę z raperem Arkadio. W każdy wtorek, o godz. 20.00 muzyk poprowadzi audycję „Fundament”, przygotowywaną w oparciu o ćwiczenia duchowe św. Ignacego z Loyoli.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Antyradio awansowało z 6. na 2. miejsce
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od czerwca do listopada ub.r. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Antyradio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Michał Adamski za Damiana Michałowskiego współprowadzącym pasmo ,,Uważam Zet"
Damian Michałowski nie współprowadzi już pasma „Uważam Zet” na antenie Radia ZET. Zastąpił go Michał Adamski, dotychczasowy gospodarz audycji „Siła Muzyki”.
więcej
|
|
|
|
Kia z nowym logo i hasłem "Movement that inspires"
Koncern motoryzacyjny Kia wprowadza nowe logo i hasło marki "Movement that inspires”, które mają być początkiem "śmiałej transformacji".
więcej
|
VMLY&R wygrała przetarg na obsługę reklamową Decathlonu
Agencja VMLY&R wygrała przetarg sieci sklepów Decathlon. Będzie pracować dla marki w całym 2021 roku.
więcej
|
Mets z budżetem mediowym firmy Ravensburger
Do grona klientów obsługiwanych przez Mets, siostrzaną agencję mediową Wavemaker (GroupM/WPP) dołączyła firma Ravensburger, producent puzzli i produktów kreatywnych.
więcej
|
Little Big Change chce uczcić "gówniany" 2020 rok
Marka pieluch jednorazowych Little Big Change ruszyła z kampanią, w której pozwala dzieciom wyrazić to, jak fatalny był miniony 2020 rok.
więcej
|
Nietypowa atrakcja na festiwalu filmowym w Goteborgu
Organizatorzy tegorocznej edycji Goteborg Film Festival 2021 w ramach atrakcji wyślą jedną osobę na tygodniowy maraton filmów, który odbędzie się w latarni morskiej na bezludnej wyspie.
więcej
|
Netia reklamuje noworoczną promocję (wideo)
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa Netii. Operator promuje w niej noworoczną, specjalną ofertę dla klientów. Działania przygotowały Scholz & Friends, TFP i Vizeum.
więcej
|
W nowych reklamach Lidl dziękuje swoim dostawcom za współpracę
Lidl Polska rusza z nową kampanią wizerunkową, w której na pierwszym miejscu stawia swoich dostawców. Akcję przygotowały GDP i Mindshare.
więcej
|
Krzysztof Syrek dyrektorem marketingu Goldenline i HRlink, Adam Piwek odpowiada za komunikację
Krzysztof Syrek został szefem działu marketingu, a Adam Piwek - menedżerem ds. komunikacji i contentu w spółkach Goldenline i HRlink, dostarczających rozwiązania dla zespołów HR i osób chcących rozwijać swoją karierę.
więcej
|
,,Czas na przyjemność" - historia słodyczy Wedel w jubileuszowej kampanii (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa słodyczy Wedel z okazji 170-lecia istnienia marki. Za jej obsługę reklamową odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi, Zenith i GoldenSubmarine.
więcej
|
Aleksandra Marciniak: z Havas Sports&Entertainment do Polskiej Ligi Esportowej
Aleksandra Marciniak objęła funkcję head of sales & partnerships w Polskiej Lidze Esportowej. Przeszła z Havas Media Group, gdzie pracowała od 12 lat, ostatnio na stanowisku head of Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan przy dźwiękach ASMR namawia do mycia włosów Head & Shoulders Supreme
Ruszyła nowa odsłona kampanii kosmetyków do pielęgnacji włosów Head & Shoulders Supreme (P&G) z udziałem aktorki Barbary Kurdej-Szatan.
więcej
|
Stanisław Pieczara dyrektorem sprzedaży w Ricoh Polska
Stanisław Pieczara dołącza do zespołu firmy technologicznej Ricoh Polska, na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
Orkla Care wprowadza na rynek nowe żelki Bodymax Bodymisie
Ruszyła kampania wprowadzająca na rynek żelki multiwitaminowe Bodymax Bodymisie (Orkla Care). Akcja została przygotowana przez agencję Communication Unlimited.
więcej
|
Nextbike Polska za 14,3 mln zł będzie w 2021 r. obsługiwał rowery miejskie Veturilo w Warszawie
Zarząd Dróg Miejskich w przetargu na obsługę systemu rowerów miejskich Veturilo za najkorzystniejszą uznał jedyną złożoną ofertę - od spółki Nextbike Polska, dotychczasowego operatora Veturilo. Wartość brutto zlecenia to 14,28 mln zł.
więcej
|
Minister zdrowia: w WUM celowo złamano zasady szczepień, znane osoby zarejestrowano jako personel niemedyczny
Znane osoby, które poza kolejnością zaszczepiono na koronawirusa w Centrum Medycznym WUM, zostały tam zarejestrowane jako personel niemedyczny - poinformował minister zdrowia Adam Niedzielski, podkreślając, że doszło do celowego złamania zasad Narodowego Programu Szczepień. W poniedziałek o tym, że zostali zaszczepieni w WUM, poinformowali aktorzy Radosław Pazura, Anna Cieślak i Olgierd Łukaszewicz. - Jeżeli któryś z medyków czy lekarzy uważa, że zabraliśmy mu jego szczepionki, czy jakby to się potoczyło tak, że dla kogoś zabraknie, to bardzo przepraszam - powiedziała Krystyna Janda.
więcej
|
Joma Sport partnerem technicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce
Hiszpańska marka Joma Sport podpisała umowę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce, na mocy której zapewni stroje i sprzęt polskim reprezentacjom szczypiornistów i szczypiornistek.
więcej
|
Kulczyk Foundation z akcją społeczną #MisjaFerie
Kulczyk Foundation rozpoczęło akcją społeczną #MisjaFerie, w ramach której wspiera zarówno rodziców jak i dzieci w okresie wolnym od szkoły.
więcej
|
Branża internetowa świętuje 25-lecie Wirtualnej Polski (wideo) Wirtualna Polska z okazji przypadającego w tym roku 25-lecia działalności dostała życzenia od przedstawicieli czołowych firm z branży internetowej i reklamowej. To finał obchodów jubileuszu portalu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Super Express" podał numer telefonu do teatru Jandy, pracownicy spotkali się z hejtem. "To nie nasza wina"
Dziennik „Super Express” w poniedziałkowym numerze podał numer do „Och Teatru” Krystyny Jandy, która miała informować swoich przyjaciół o możliwości szczepienia bez kolejki. Po tym fakcie zespół teatru otrzymywał telefony z życzeniami śmierci czy groźby podpalenia budynku. - Jeżeli pracownicy doświadczają nieprzychylnych komentarzy, to jest to wina nie „Super Expressu”, tylko efekt działania ich szefowej - uważa Grzegorz Zasępa, redaktor naczelny „SE”.
więcej
|
Z ,,Przekroju" odeszła dyrektor marketingu Monika Sękowska, Tomasz Wodzyński prezesem fundacji
Z kwartalnikiem „Przekrój” rozstała się Monika Sękowska, dyrektorka marketingu kwartalnika i członkini zarządu Fundacji Przekrój - dowiedział się Wirtualnemedia.pl. - Będę kontynuować pracę i rozwój zawodowy w zakresie zarządzania i marketingu w mediach i w kulturze - mówi nam Sękowska. Od połowy ub.r. prezesem Fundacji Przekrój jest Tomasz Wodzyński.
więcej
|
Po 30 latach zmieniają się właściciele ,,Wiadomości Wrzesińskich". ,,Czytelnicy zgłupieli, dziennikarze nie są im potrzebni"
Od stycznia zmienił się wydawca „Wiadomości Wrzesińskich”: Jolantę i Waldemara Śliwczyńskich zastąpili Jolanta Kosmowska i Łukasz Różański. Zmienił się też redaktor naczelny pisma: Śliwczyńskiego zastąpił Różański. - Nie podoba mi się to, co dzieje się w mediach w ostatnich latach i nie mam tu na myśli spraw politycznych - uzasadnia swoje odejście Waldemar Śliwczyński.
więcej
|
Keith Poole nowym szefem New York Post Group
Keith Poole, obecny zastępca redaktora naczelnego tabloidu „The Sun” zostanie szefem New York Post Group, która jest między innymi wydawcą dziennika „New York Post”. Poole zastąpi na stanowisku odchodzącego z funkcji Cola Allana.
więcej
|
"Tygodnik Powszechny" uruchomił zbiórkę na nowe biuro. Dziękuje za wsparcie
"Tygodnik Powszechny" po tym, jak archidiecezja krakowska wypowiedziała mu umowę najmu pomieszczeń przy ul. Wiślnej 12, uruchomił zbiórkę pieniędzy na nowe biuro. W pierwszym dniu udało się uzbierać ponad 115 tys. zł.
więcej
|
Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin w ,,Kulturze Liberalnej"
Do zespołu „Kultury Liberalnej” (Fundacja Kultura Liberalna) dołączyła Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, dziennikarka pracująca wcześniej m.in. w „Gazecie Wyborczej” i „Wprost”. Będzie współpracować z działem politycznym, zajmie się kompleksowo nowym projektem - bazą wiedzy o kondycji rządów prawa w Polsce, na Węgrzech czy w Czechach.
więcej
|
|
|
Facebook przed Grupą WP, Allegro i RASP. Mocno w górę Gazeta.pl i Eurozet (Mediapanel z grudnia)
W grudniu ub.r. większość czołowych wydawców i serwisów internetowych zanotowała niższe zasięgu niż w listopadzie. Facebook wyprzedził grupy Wirtualna Polska, Allegro i Ringier Axel Springer, natomiast spore wzrosty osiągnęła grupy Gazeta.pl i Eurozet. W Polsce jest 29 mln internautów - wynika z badania Mediapanel.
więcej
|
Wykop.pl ze wzrostem wpływów o 43 proc. i 913 tys. zł zysku
W minionym roku finansowym spółka zarządzająca serwisem społecznościowym Wykop osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 42,7 proc. do 3,41 mln zł. Jej koszty operacyjne zwiększyły się dużo słabiej, dzięki czemu zysk netto poszedł w górę z 41,7 do 913 tys. zł. Większość zysku firma przeznaczyła na kapitał zapasowy.
więcej
|
Zarobki w Polsce w dobie pandemii: w górę e-commerce i digital marketing, spadki w gastronomii, hotelarstwie i retailu
Aż 62 proc. pracowników branży HoReCa (hotelarstwo i gastronomia) otrzymało w 2020 roku niższe wynagrodzenie. Spadki płac mocno dotknęły również handel detaliczny i produkcję seryjną - wynika z raportu firmy rekrutacyjnej Devire. Pandemicznemu kryzysowi płacowemu opierają się za to branże IT, budownictwo i nieruchomości oraz e-commerce i digital marketing.
więcej
|
Brainly: w 2020 roku zaskoczyła nas nowa grupa użytkowników - to rodzice
- Chcemy się rozwijać na wszystkich rynkach. Możemy np. powiedzieć, że w USA już testujemy produkty tutoringu online, to taka forma korepetycji. Ale jeszcze trochę drogi przed nami zanim będziemy mogli powiedzieć kiedy to trafi do Polski - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Gwiazdowski, general manager Brainly na Polskę, o najbliższych planach startupu.
więcej
|
naTemat w ramach BIRD będzie opisywać tematy zgłoszone i współfinansowane przez czytelników
Grupa naTemat uruchomiła projekt redakcyjny BIRD, w ramach którego publikowane będą wyłącznie artykuły na tematy zgłoszone i wspierane finansowo przez czytelników. Wydawca na realizację projektu uzyskał grant od Google z Digital News Initiative.
więcej
|
Branża social mediowa podsumowuje 2020 rok, prognozuje trendy na 2021
W kolejnej części podsumowania 2020 roku w mediach społecznościowych o najważniejszych wydarzeniach, zjawiskach i trendach minionego roku oraz prognozach na rozpoczęty mówią portalowi Wirtualnemedia.pl menedżerowie m.in. z Gazeta.pl, grupy LTTM, They.pl, Artegence i Ideo Force.
więcej
|
Twitter nie pozwala na interakcje z wystąpieniem Trumpa o zamieszkach w Waszyngtonie, Facebook i YouTube usunęły to wideo
Wpisów twitterowych z wystąpieniem Donalda Trumpa o zamieszkach na Kapitolu i krytyką postawu wiceprezydenta Mike’a Pence’a nie można skomentować, polubić ani podać dalej. Twitter uzasadnia, że zablokował te opcje ze względu na „ryzyko przemocy”. Facebook z podobnych przyczyn w ogóle usunął to wideo
więcej
|
Krzysztof Gonciarz i Wojciech Urbański założyli wytwórnię muzyczną Dyspensa Records
Influencer i współwłaściciel Tofu Media Krzysztof Gonciarz oraz producent muzyczny Wojciech Urbański założyli wytwórnię muzyczną Dyspensa Records.
więcej
|
Kwestia Smaku na czele przed Smakerem, Domowe-wypieki.pl i Przepisy.pl zyskały najwięcej (TOP10)
Wśród serwisów kulinarnych najwięcej użytkowników niezmiennie ma blog Kwestiasmaku.com, wyprzedzający Smaker.pl i inny blog Aniagotuje.pl. Miesiąc do miesiąca prawie wszystkie czołowe witryny osiągnęły wzrosty, najwięcej zyskały Domowe-wypieki.pl, Przepisy.pl i Mojewypieki.pl.
więcej
|
"Koronawirus" Słowem Roku, "500+" Słowem Dekady
Słowo "koronawirus" zostało wybrane Słowem Roku przez internautów i kapitułę językoznawców w konkursie Słowa na Czasie, prowadzonym przez Instytut Języka Polskiego Uniwersytetu Warszawskiego. W 10-lecie konkursu wybrano też Słowo Dekady - wyrażenie "500+".
więcej
|
Prawie 2 mln Brytyjczyków nielegalnie ogląda Premier League w internecie
Pomysł na pokazywanie w systemie PPV spotkań brytyjskiej Premier League z opłatą blisko 15 funtów za mecz okazał się niewypałem. Zamiast płacić, spora grupa Brytyjczyków zdecydowała się na skorzystanie z pirackich transmisji.
więcej
|
Opublikowano mapę punktów szczepień w całym kraju
Na stronach rządowych udostępniono mapę z lokalizacjami punktów szczepień przeciw COVID-19 w całym kraju. Lista ma być na bieżąco aktualizowana. Obecnie trwają szczepienia osób z grupy 0, wskazanej w Narodowym Programie Szczepień.
więcej
|
CGM.pl ze wsparciem technologicznym od Bang & Olufsen Polska
Produkująca systemy audio firma Bang & Olufsen Polska została partnerem technologicznym serwisu muzycznego CGM.pl.
więcej
|
Branża internetowa świętuje 25-lecie Wirtualnej Polski (wideo) Wirtualna Polska z okazji przypadającego w tym roku 25-lecia działalności dostała życzenia od przedstawicieli czołowych firm z branży internetowej i reklamowej. To finał obchodów jubileuszu portalu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Przełomowy rok w marketingu politycznym
Najważniejsze wydarzenia, trendy i ludzi roku 2020 w marketingu politycznym wskazują dla Wirtualnemedia.pl Olga Adamkiewicz, Barbara Krysztofczyk, dr hab. Dariusz Tworzydło, dr Krystian Dudek, dr Łukasz Przybysz, Marek Gieorgica, Michał Raszka i Michał Tkaczyszyn.
więcej
|
Krzysztof Syrek dyrektorem marketingu Goldenline i HRlink, Adam Piwek odpowiada za komunikację
Krzysztof Syrek został szefem działu marketingu, a Adam Piwek - menedżerem ds. komunikacji i contentu w spółkach Goldenline i HRlink, dostarczających rozwiązania dla zespołów HR i osób chcących rozwijać swoją karierę.
więcej
|
Aleksandra Marciniak: z Havas Sports&Entertainment do Polskiej Ligi Esportowej
Aleksandra Marciniak objęła funkcję head of sales & partnerships w Polskiej Lidze Esportowej. Przeszła z Havas Media Group, gdzie pracowała od 12 lat, ostatnio na stanowisku head of Havas Sports&Entertainment.
więcej
|
Natalia Rostkowska kierownikiem ds.komunikacji zewnętrznej w Kompanii Piwowarskiej
Natalia Rostkowska dołączyła do działu corporate affairs Kompanii Piwowarskiej obejmując stanowisko kierownika ds. komunikacji zewnętrznej. Wcześniej pracowała w Gaspolu.
więcej
|
Canon po 10 latach kończy współpracę z agencją dfusion communication
Z początkiem roku 2021 agencja dfusion communication zakończyła obsługę komunikacyjną producenta sprzętu fotograficznego i wideo Canon.
więcej
|
Marcin Kuchno head of tech & consumer w Komunikacja+PR
Do zespołu agencji Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno, gdzie objął nowo utworzone stanowisko head of tech & consumer. Ostatnio pracował w 24/7Communication.
więcej
|
|
|