|
|
|
|
|
|
|
TVP2 zmienia pasmo emisji ,,Na sygnale". Jesienne odcinki śledziło 1,40 mln widzów
Jesienny sezon „Na sygnale” oglądało średnio 1,40 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 18,16 mln zł. Od stycznia produkcja będzie emitowana w innym paśmie.
więcej
|
,,Gogglebox" hitem TTV. Trzynasty sezon śledziło 531 tys. widzów
Jesienny sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” oglądało średnio 531 tys. widzów. Poniedziałkowe odcinki miały 575 tys. oglądających , a środowe - 438 tys. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja przegrywa ze streamingiem. W Polsce milion użytkowników Netfliksa
W USA i większości krajów Europy usługi przesyłania strumieniowego Over-the-Top (OTT) mają największy udział w użyciu wideo dla wszystkich grup wiekowych do 50 lat - wynika z raportu Capgemini. Serwisy subskrypcji wideo na żądanie (SVOD) do końca roku prześcigną płatną telewizję w ponad 30 krajach, a szacunkowa liczba odbiorców Netfliksa w Polsce wynosi około miliona.
więcej
|
Zbigniew Domagalski został dyrektorem Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych
Wicepremier, minister kultury, dziedzictwa narodowego i sportu Piotr Gliński powołał Zbigniewa Domagalskiego na stanowisko dyrektora Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - poinformował we wtorek resort kultury. Pięcioletnia kadencja nowego dyrektora rozpocznie się 1 stycznia 2021 r.
więcej
|
Politycy władzy i opozycji zaszczepią się na koronawirusa w programach TVN24, TVP Info i Polsat News
We wtorek wieczorem w „Faktach po faktach” w TVN24 i „Debacie dnia” w Polsat News politycy obozu rządzącego i opozycji, którzy z zawodu są lekarzami, zaszczepią się wzajemnie przeciw COVID-19. Po południu szczepienia w szpitalu na PGE Narodowym pokaże TVP Info. Od niedzieli trwa rządowa kampania zachęcająca do takich szczepień.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 rusza 5 stycznia. Trwają rozmowy z Cyfrowym Polsatem i Canal+
Internetowe Radio 357 nadawanie w wersji 0.9 rozpocznie 5 stycznia o godz. 6.30. Pierwsze audycje będą prowadzili Marcin Łukawski, Marek Niedźwiecki i Kuba Strzyczkowski. Na początek będzie miało sporo pustych miejsc w ramówce, które zostaną wypełnione dopiero wraz ze startem wersji 2.0. Kiedy - to zależy od poziomu wpłat. Radiowcy rozmawiają też o współpracy z platformami satelitarnymi i operatorami kablówek.
więcej
|
|
Rusza ,,Nowy Tygodnik Kulturalny" Szydłowskiej i Wakara. Na początek jako podcast
W piątek, 1 stycznia wyemitowany zostanie pierwszy odcinek „Nowego Tygodnika Kulturalnego”. Na razie audycja wraca w wersji audio, jako podcast, ale twórcy mają nadzieję, że po uzyskaniu zakładanego progu zbiórki internetowej, będzie można uruchomić go także jako transmisję wideo.
więcej
|
|
KRRiT: mówiąc o ,,tęczowej zarazie", dziennikarz Radia Poznań korzystał z wolności wypowiedzi
Dziennikarz Radia Poznań mówiąc na antenie o „tęczowej zarazie” korzystał z wolności wypowiedzi oraz urzeczywistniał prawo obywateli do rzetelnego ich informowania. Tak brzmi wyjaśnienie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w odpowiedzi na skargę, skierowaną przez Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych. Rada nie widzi powodów do podejmowania dalszych działań w sprawie tej wypowiedzi.
więcej
|
|
RMF FM uruchamia w Sylwestra internetową platformę do wspólnej zabawy ze słuchaczami
Radio RMF FM przygotowuje na Sylwestra specjalną internetową platformę, za pośrednictwem której można będzie spędzić sylwestrową noc na wirtualnej zabawie. Poprowadzą ją Paweł Jawor i Mateusz Opyrchał.
więcej
|
|
Radio 357 wystartuje 5 stycznia. W pierwszych audycjach Łukawski, Niedźwiecki i Strzyczkowski
Internetowe Radio 357 stałe nadawanie rozpocznie 5 stycznia o godz. 6.30. Pierwsze audycje będą prowadzili Marcin Łukawski, Marek Niedźwiecki i Kuba Strzyczkowski. Przez trzy miesiące od ogłoszenia projektu zespół stacji zebrał już ponad 1,05 mln zł, miesięcznie chce go wspierać ponad 16,3 tys. internautów.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Eska awansowała na podium
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od czerwca do listopada br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Diecezja Tarnowska będzie nadawała w DAB+ program RDN Małopolska
W konkursie na nadawanie w DAB+ (Digital Audio Broadcasting+) w Tarnowie, jedynym podmiotem ubiegającym się o koncesję była Diecezja Tarnowska, która chciałaby cyfrowo rozpowszechniać program RDN Małopolska.
więcej
|
|
|
|
Kwestie społeczne zdominowały działania CSR firm w 2020 roku
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) była zwykle kojarzona z wysiłkami firm w celu zmniejszenia ich wpływu na środowisko. W roku 2020 w związku z COVID-19 i protestami, centralne miejsce zajęły natomiast kwestie społeczne. Zdaniem ekspertek od CSR, w czasach niepewności podejmowanie przez firmy przejrzystych działań na rzecz poprawy sytuacji społeczności stało się bardziej istotne dla pracowników, konsumentów i inwestorów.
więcej
|
Rząd reklamami zachęca do szczepień na COVID. "Działania mocno spóźnione"
Właśnie rusza akcja Kancelarii Premiera „#SzczepimySię” zachęcająca do szczepień na COVID-19. Tymczasem z jednego z sondaży wynika, że najskuteczniejszą formą zachęty byłaby dla blisko połowy Polaków premia pieniężna. Zdaniem specjalistów od wizerunku i PR obecne działania rządu są nie tylko mocno spóźnione, ale i mało wiarygodne. Zwłaszcza w kontekście dotychczasowej, pełnej chaosu polityki komunikacyjnej rządzących i przeciwnego szczepieniom prezydenta Andrzeja Dudy.
więcej
|
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję PR i dom mediowy do dwuletniej współpracy
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg, w którym oddzielnie wybiera agencję public relations i dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nimi pracować przez dwa lata.
więcej
|
Jastrzębska Spółka Węglowa będzie miała nową nazwę. Nie chce już być kojarzona z węglem
Jastrzębska Spółka Węglowa szykuje się do zmiany nazwy. Ma być pozbawiona części informującej o wydobywaniu przez nią węgla. To ruch na poprawę wizerunku JSW w oczach banków, które coraz mniej chętnie finansują przedsięwzięcia oparte na paliwach kopalnych.
więcej
|
Pies tęskni za czlowiekiem w świątecznym spocie Microsoftu
„Find Your Joy (A Dog’s Dream)” to tytuł świątecznej reklamy koncernu Microsoft. Części odbiorców nie spodobało się jednak przedstawienie rodziny w spocie.
więcej
|
Amazon i Cyfrowy Dialog organizują dla dzieci ferie online. W planie zajęcia z programowania, kurs o emocjach i majsterkowanie
Amazon i Stowarzyszenie Otwarty Dialog w okresie ferii zimowych przeprowadzą cykl bezpłatnych webinarów dla odpoczywających uczniów.
więcej
|
Z OC nie dostaniesz za to odszkodowania! Wystarczy jeden silniejszy podmuch wiatru, by na zapakowane pod drzewem auto spadło drzewo lub konar. Skutki? Wybita szyba, wgnieciony dach, oberwane lusterko i koszty naprawy, których nie pokryje standardowe OC. Można pomyśleć o AC, które zapewni szeroką ochronę samochód także w takich przypadkach, ale można też wybrać Smart Casco, w ramach którego przewidziana jest pomoc m. in. w razie szkody spowodowanej przez silny wiatr. materiał partnerskiwięcej |
|
|
PMPG Polskie Media: Ilona Weiss nowym prezesem, Jolanta Kloc wiceprezesem
Do zarządu PMPG Polskie Media, właściciela m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, zostały powołane Ilona Weiss jako prezes i Jolanta Kloc jako wiceprezes. Z końcem roku z zarządu firmy odchodzą Robert Pstrokoński i Ewa Rykaczewska.
więcej
|
Szef CNT także oskarża Hajdarowicza. ,,Użył sformułowań, którymi jestem oburzony"
Prezes spółki Centrum Nowych Technologii, Jacek Taźbirek, skierował prywatny akt oskarżenia przeciwko Grzegorzowi Hajdarowiczowi. - Do opisu moich działań użył sformułowań, które godzą w moje dobre imię - informuje portal Wirtualnemedia.pl Taźbirek. To już kolejny akt oskarżenia skierowany przeciwko Hajdarowiczowi: wczoraj pisaliśmy o krokach prawnych podjętych m.in. przez Zbigniewa Jakubasa.
więcej
|
UOKiK nie będzie oceniał kupna Polska Press przez PKN Orlen pod względem wpływu na pluralizm mediów
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie może oceniać kupna koncernu medialnego Polska Press przez PKN Orlen pod względem wpływu transakcji na pluralizm mediów. Oceni przejęcie pod kątem zachowania warunków konkurencji na rynku. Tomasz Chróstny zaznacza także, że „opiera się wyłącznie na kryteriach merytorycznych i nie ulega jakiejkolwiek presji politycznej czy społecznej”.
więcej
|
Reporterzy bez Granic: 50 dziennikarzy zginęło w 2020 roku
50 dziennikarzy zginęło w 2020 roku, przy czym większość z nich straciła życie w krajach, w których panuje pokój - poinformowała w opublikowanym we wtorek corocznym raporcie organizacja Reporterzy bez Granic (RsF).
więcej
|
W 2020 roku na Białorusi zatrzymano 477 dziennikarzy, dziewięć osób przebywa w aresztach
W 2020 roku dziennikarze na Białorusi byli zatrzymywani przez milicję 477 razy, a obecnie dziewięć osób przebywa w aresztach w związku ze sprawami karnymi - poinformowało Białoruskie Stowarzyszenie Dziennikarzy, podsumowując represje wobec mediów w mijającym roku.
więcej
|
"The New Yorker" poświęca cały numer na jeden artykuł dotyczący pandemii
W najnowszym, styczniowym numerze "The New Yorkera" redakcja poświęciła cały numer na jeden artykuł „Rok zarazy” autorstwa Lawrence’a Wright’a.
więcej
|
,,Nowa Trybuna Opolska" ruszyła z akcją propagującą szczepienia. ,,Będziemy pilotować ją do skutku"
We wtorek dziennik „Nowa Trybuna Opolska" (Polska Press Grupa) wystartował z programem społecznym, promującym powszechne szczepienia. Znani opolanie przekonują mieszkańców regionu do skorzystania z darmowych szczepionek przeciw Covid-19.
więcej
|
|
|
Rynek VoD: co wydarzyło się w 2020 roku, jaki będzie 2021 rok?
W ramach podsumowania mijającego roku w mediach i marketingu zajmujemy się segmentem VoD. Jakie były w nim najważniejsze zmiany i trendy w 2020 roku? Co może wydarzyć się w 2021 roku? Opowiadają przedstawiciele czołowych wydawców, agencji marketingowych i badawczych.
więcej
|
Rusza ,,Nowy Tygodnik Kulturalny" Szydłowskiej i Wakara. Na początek jako podcast
W piątek, 1 stycznia wyemitowany zostanie pierwszy odcinek „Nowego Tygodnika Kulturalnego”. Na razie audycja wraca w wersji audio, jako podcast, ale twórcy mają nadzieję, że po uzyskaniu zakładanego progu zbiórki internetowej, będzie można uruchomić go także jako transmisję wideo.
więcej
|
,,The Mandalorian" najczęściej piraconym serialem 2020 roku. Wyprzedził ,,Grę o tron" [TOP 10]
W 2020 roku „Mandalorian” był najczęściej udostępnianym serialem w internecie z pominięciem praw autorskich - wynika z analiz serwisu Torrent Freak. W czołówce znalazły się także „The Boys” oraz „Westworld”.
więcej
|
Szefowie Netfliksa zarobią w przyszłym roku po 34 mln dolarów
Reed Hastings i Ted Sarandos, pełniący funkcję co-CEO Netfliksa, w przyszły roku otrzymają taką samą pensję w obecnym - każdy w wysokości ponad 34 milionów dolarów.
więcej
|
Branża internetowa świętuje 25-lecie Wirtualnej Polski (wideo)
Wirtualna Polska z okazji przypadającego w tym roku 25-lecia działalności dostała życzenia od przedstawicieli czołowych firm z branży internetowej i reklamowej. To finał obchodów jubileuszu portalu.
więcej
|
Na Facebooku mocno angażują Pikio.pl i Oko.press
Spośród wydawców mediów na Facebooku najbardziej zaangażowane społeczności mają serwisy internetowe - Pikio oraz Oko Press- wynika z listopadowej odsłony raportu Facebook Trends, który cyklicznie przygotowuje firma analityczna Sotrender.
więcej
|
Po pozwie amerykańskiej skarbówki Facebook zamyka irlandzkie spółki płacące niskie podatki
Facebook rezygnuje ze swoich trzech spółek w Irlandii, poprzez które rozliczał dużą część globalnych przychodów, płacąc bardzo niskie podatki. Koncern został pozwany przez amerykański urząd skarbowy o zapłatę ponad 9 mld dolarów zaległych podatków.
więcej
|
Netflix inwestuje w treści. 19 mld dolarów w 2021 roku
W 2021 roku Netflix zamierza przeznaczyć na treści wideo w swojej ofercie kwotę 19,03 mld dolarów - wynika z szacunków analityków. To wzrost o 10 procent w porównaniu z wydatkami w roku 2020. Inwestycje mają być narzędziem rynkowej walki z rosnącą konkurencją w segmencie VoD.
więcej
|
Allegro wprowadza vouchery na usługi telemedyczne. Oferty tylko od zaufanych partnerów
W grudniu 2020 roku wystartowała na Allegro nowa kategoria - telemedycyna. Użytkownicy mają teraz możliwość zakupu voucherów na usługi medyczne świadczone za pośrednictwem czatu lub telekonsultacji. Wszyscy sprzedający w tej kategorii poddawani są ścisłej weryfikacji.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kwestie społeczne zdominowały działania CSR firm w 2020 roku
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) była zwykle kojarzona z wysiłkami firm w celu zmniejszenia ich wpływu na środowisko. W roku 2020 w związku z COVID-19 i protestami, centralne miejsce zajęły natomiast kwestie społeczne. Zdaniem ekspertek od CSR, w czasach niepewności podejmowanie przez firmy przejrzystych działań na rzecz poprawy sytuacji społeczności stało się bardziej istotne dla pracowników, konsumentów i inwestorów.
więcej
|
Rząd reklamami zachęca do szczepień na COVID. "Działania mocno spóźnione"
Właśnie rusza akcja Kancelarii Premiera „#SzczepimySię” zachęcająca do szczepień na COVID-19. Tymczasem z jednego z sondaży wynika, że najskuteczniejszą formą zachęty byłaby dla blisko połowy Polaków premia pieniężna. Zdaniem specjalistów od wizerunku i PR obecne działania rządu są nie tylko mocno spóźnione, ale i mało wiarygodne. Zwłaszcza w kontekście dotychczasowej, pełnej chaosu polityki komunikacyjnej rządzących i przeciwnego szczepieniom prezydenta Andrzeja Dudy.
więcej
|
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję PR i dom mediowy do dwuletniej współpracy
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła przetarg, w którym oddzielnie wybiera agencję public relations i dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nimi pracować przez dwa lata.
więcej
|
Face it dla MNK Partners
Agencja Face it podpisała kontrakt na kompleksową obsługę PR z MNK Partners, globalną platformą zarządzania inwestycjami w nieruchomości.
więcej
|
|
|