|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Osiecka" od 25 grudnia w TVP1
Telewizja Polska ostatecznie ustaliła termin emisji swojego serialu „Osiecka” na koniec br. Pierwsze cztery odcinki zostaną wyemitowane między 25 a 27 grudnia br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Dokument dostępny testowo w standardzie DVB-T2/HEVC. ,,W zasięgu 12 mln osób"
Startujący 19 listopada kanał TVP Dokument nadawany będzie testowo w jakości HD w ramach nowego standardu DVB-T2/HEVC z nadajników zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu oraz Gdańsku. - Od początku testów obejmiemy zasięgiem nadawczym ok. 12 mln osób - zapowiada Marcin Klepacki, dyrektor biura dystrybucji Telewizji Polskiej.
więcej
|
17. Mikołajkowy Blok Reklamowy w Telewizji Polsat
W niedzielę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz siedemnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Pod koniec tygodnia wystartuje kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
więcej
|
Producent ,,Familiady" i ,,Va banque" z zyskiem, wpływy 47 proc. w górę
W trzecim kwartale br. spółka Astro, produkująca dla Telewizji Polskiej teleturnieje „Familiada” i „Va banque”, osiągnęła wzrost przychodów o 47 proc. do 612,8 tys. zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 268,6 tys. zł straty do 71,7 tys. zł zysku. Spółka kontynuowała prace nad kanałem informacyjnym News24.
więcej
|
100 tys. zł netto za spot w świątecznym bloku "Reklama Dzieciom" w TVP1
100 tys. zł netto zapłacą za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją w specjalnym bloku reklamowym „Reklama Dzieciom”, który zostanie pokazany - jak co roku - po głównym wydaniu „Wiadomości”, ok. godz. 20 w TVP1 w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia.
więcej
|
HBO Max dostępny na platformie Amazon Fire TV. Może zyskać 40 mln nowych użytkowników
Należący do WarnerMedia serwis VoD HBO Max zawarł umowę z koncernem Amazon. Zgodnie z nią użytkownicy platformy Amazon Fire TV otrzymają dostęp do treści oferowanych przez HBO Max.
więcej
|
HBO GO w grudniu udostępni widzom wszystkie filmy z serii o Jamesie Bondzie
Od 1 grudnia na platformę HBO GO trafią wszystkie filmy o Jamesie Bondzie: począwszy od „Doktora No”, skończywszy na „Spectre”. W kolejnych miesiącach filmy mają być również emitowane w HBO i Cinemax.
więcej
|
Nowy serial na antenie Polsat Play pokaże rodzinne biznesy od kuchni
W środę, 25 listopada na antenie Polsat Play zadebiutuje nowy dokumentalny format - „Tak się kręcą rodzinne interesy”.
więcej
|
TVN24 podał jako autentyczny tweet osoby udającej odchodzącego posła PiS. ,,Spora wtopa"
Stacja TVN24 pokazała na antenie twitterowy wpis internauty, który podszył się pod odchodzącego z Prawa i Sprawiedliwości posła Lecha Kołakowskiego. Na ten wpis wcześniej nabrali się m.in. były wicemarszałek Senatu Stanisław Karczewski i Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej”. Po kilkunastu minutach stacja sprostowała błąd.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agora o zastrzeżeniach UOKiK-u dot. kupna Eurozetu: stanowisko z dużą dozą twórczej ekstrawagancji
Według UOKiK transakcja przejęcia Eurozetu przez Agorę budzi wątpliwości ze względu na możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej na lokalnym i ogólnopolskim rynku reklamy radiowej oraz w zakresie rozpowszechniania programów radiowych. - Mamy poczucie, że prawo antymonopolowe zostało w tym stanowisku UOKiK zastosowane z dużą dozą twórczej ekstrawagancji - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora.
więcej
|
|
Radio 357 buduje swoje studio i zapowiada nowe audycje
Ekipa Radia 357 kupiła już sprzęt do swojego docelowego studia i wybrała jego siedzibę. W tym tygodniu ma zostać ogłoszona ramówka stacji, wkrótce też ruszą dwie nowe audycje: poranny i popołudniowy blok z udziałem słuchaczy. Wiadomo już jednak, że listy przebojów w 357 nie będzie prowadził Marek Niedźwiecki.
więcej
|
|
UKE ogłosił konsultacje konkursu na częstotliwości dla nadawców lokalnych zainteresowanych DAB+
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosił konsultacje konkursu na siedem częstotliwości dla multipleksów lokalnych radia cyfrowego DAB+ (Digital Audio Broadcasting+). Chodzi o konkurs na częstotliwości w Poznaniu, Toruniu, Rzeszowie, Tarnowie, Warszawie, Katowicach i Częstochowie.
więcej
|
|
Dwie nowe propozycje w niedzielnej ramówce Trójki
„Trójka literacka” i „Podróże ze smakiem” to dwie nowe audycje, które trafiły do niedzielnej ramówki Trójki. To kolejne propozycje anteny - po „Leniwym przedpołudniu”, które w listopadzie premierowo znalazły się wśród weekendowych pozycji Programu Trzeciego.
więcej
|
|
UOKiK: Agora po przejęciu Eurozetu mogłaby stworzyć duopol reklamowy z RMF FM
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uważa, że Agora po kupnie kontrolnego pakietu udziałów Eurozetu będzie mieć tylko jednego mocnego konkurenta - RMF FM, co mogłoby doprowadzić do duopolu na ogólnopolskim rynku reklamy radiowej. UOKiK zwraca też uwagę, że Agora i Eurozet mają razem ponad 40 proc. częstotliwości radiowych w Poznaniu, Opolu i aglomeracji śląskiej.
więcej
|
|
|
|
GroupM: Reklamodawcy w Polsce chcą "targetowanej telewizji"
Addressable TV jest obiecującym i mocno wyczekiwanym przez marketerów rozwiązaniem reklamowym - wynika z badania GroupM zrealizowane wśród polskich top-reklamodawców. Ich zdaniem „targetowana telewizja” znajdzie zastosowanie wśród wszystkich, nie tylko niszowych czy regionalnych marek.
więcej
|
PKO BP odwołał przetarg reklamowy, będzie pracować z Cheil i Artegence
Bank PKO BP anulował trwający kilka miesięcy przetarg, w którym miał wybrać agencję reklamową. Umowa z agencją Warszawa wygasła w czerwcu br. Bank przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że będzie pracować z agencjami Cheil i Artegence.
więcej
|
Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"
Według szacunków Agory w III kwartale 2020 roku wartość wydatków reklamowych ogółem w Polsce wyniosła około 2,1 mld zł i spadła o 3 proc. w stosunku do III kwartału 2019 roku. - Jeżeli chodzi o IV kwartał tego roku, nie chcielibyśmy się wdawać w szczegółowe prognozy, ponieważ cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności - ocenia Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora.
więcej
|
100 tys. zł netto za spot w świątecznym bloku "Reklama Dzieciom" w TVP1
100 tys. zł netto zapłacą za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją w specjalnym bloku reklamowym „Reklama Dzieciom”, który zostanie pokazany - jak co roku - po głównym wydaniu „Wiadomości”, ok. godz. 20 w TVP1 w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia.
więcej
|
Polska krajem z najwyższym na świecie poziomem niepokoju wywołanego pandemią
Polska jest krajem z najwyższym na świecie poziomem niepokoju wywołanego pandemią; tylko 39 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie w sklepie, a 45 proc. kupuje na zapas - informuje Deloitte, wskazując na najnowszą edycję raportu Global State of the Consumer Tracker.
więcej
|
Kalendarz Lavazzy 2021: "nowe oblicze człowieczeństwa"
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji kalendarza marki kawy Lavazza jest "The New Humanity". Artyści zaangażowani w projekt poszukują nowej definicji ludzkości.
więcej
|
WPP łączy Geometry z VMLY&R tworząc VMLY&R Commerce
Holding reklamowy WPP kontynuuje proces fuzji w grupie łącząc agencje Geometry i VMLY&R. Powstanie z nich VMLY&R Commerce - agencja zapowiadana jako kompleksowa "kreatywna firma handlowa '', która łączy talent i zasięg obu tych agencji.
więcej
|
Michał Piróg w kampanii Żywca Zdrój o systemie depozytowym (wideo)
Firma Żywiec Zdrój rusza z kampanią na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Ambasadorem akcji został prezenter, aktor i aktywista Michał Piróg, który edukuje na temat tego rozwiązania.
więcej
|
Mercedes stworzył spot reklamowy, w którym właściwie nie widać samochodu
Nowa reklama Mercedesa promuje limuzyny elektryczne z serii EQS. W spocie niemal nie widać jednak auta.
więcej
|
Zuza Dominów odpowiada za marketing marek Primacol i LuxDecor
Zuza Dominów objęła stanowisko marketing managera w firmie Unicell Poland, produkującej farby i chemię budowlaną marek Primacol i LuxDecor.
więcej
|
Tyskie ze świąteczną loterią promocyjną
W ramach świątecznej kampanii „W święta kolej przejść na Ty” Tyskie (Kompania Piwowarska) przygotowało loterię konsumencką.
więcej
|
Grzegorz Bystry new business directorem w M8 Production House
Grzegorz Bystry objął stanowisko new business director w domu produkcyjnym M8 Production House.
więcej
|
Limitowana edycja Ptasiego Mleczka w sklepach Biedronka
W sieci sklepów Biedronka dostępna jest limitowana edycja Ptasiego Mleczka o smaku waniliowym i śmietankowym. Ich szata graficzna inspirowana jest historycznymi opakowaniami pianek Wedla z 1993 roku.
więcej
|
Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski
Rozpoczęła się akcja "Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową", w trakcie której serwis należący do Wirtualnej Polski za symboliczną złotówkę będzie realizować kampanie reklamowe dla miast i regionów z Polski.
więcej
|
Media Expert wspiera szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym
Fundacja „Media Expert Włącz się!” przekazała nieodpłatnie szpitalowi na Stadionie Narodowym sprzęt elektroniczny i komputerowy.
więcej
|
Michał Leonczuk laureatem Grand Prix Timecode Akcja Animacja 2020
Konkurs Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki IKEA.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora o zastrzeżeniach UOKiK-u dot. kupna Eurozetu: stanowisko z dużą dozą twórczej ekstrawagancji
Według UOKiK transakcja przejęcia Eurozetu przez Agorę budzi wątpliwości ze względu na możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej na lokalnym i ogólnopolskim rynku reklamy radiowej oraz w zakresie rozpowszechniania programów radiowych. - Mamy poczucie, że prawo antymonopolowe zostało w tym stanowisku UOKiK zastosowane z dużą dozą twórczej ekstrawagancji - komentuje Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora.
więcej
|
,,Fakty po Mitach" bez pełnej dystrybucji i z niższą od zakładanej sprzedażą. Ruszyła zbiórka na rozwój
Ogólnopolski tygodnik „Fakty po Mitach” (Mediator - Jan Dariusz Cychol) zainicjował internetową zbiórkę na rozwój i kampanię reklamową pisma. - Sprzedaż rośnie wolniej, niż się spodziewaliśmy - mówi nam redaktor naczelny i wydawca, Dariusz Cychol. Tygodnik nie porozumiał się z jednym z kolporterów co do dystrybuowania, co również wpływa na niższą sprzedaż.
więcej
|
Agora: rynek reklamy w Polsce spadł w III kwartale o 3 proc. "Cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności"
Według szacunków Agory w III kwartale 2020 roku wartość wydatków reklamowych ogółem w Polsce wyniosła około 2,1 mld zł i spadła o 3 proc. w stosunku do III kwartału 2019 roku. - Jeżeli chodzi o IV kwartał tego roku, nie chcielibyśmy się wdawać w szczegółowe prognozy, ponieważ cały czas jesteśmy w sytuacji ogromnej niepewności - ocenia Bartosz Hojka, prezes Grupy Agora.
więcej
|
Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. ,,Gazeta Wyborcza" ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych
W trzecim kwartale br. grupa Agora mimo spadku przychodów poprawiła rentowność w segmencie internetowym, radiowym i prasowy. W kinach Helios sprzedano jedynie 933 tys. biletów, „Gazeta Wyborcza na koniec września miała 240,7 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,8 tys.
więcej
|
Wpływy Agory zmalały o 34 proc. Mocno w dół Helios i Next Film, w górę sprzedaż ,,Gazety Wyborczej"
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,2 proc. do 193 mln zł, a jej strata netto wg nowego standardu rachunkowego MSSF 16 pogłębiła się z 3,1 do 9 mln zł. O ponad 70 proc. zmalały wpływy kin Helios.
więcej
|
Zmarł dziennikarz Andrzej Gowarzewski, twórca ,,Encyklopedii piłkarskiej Fuji"
W poniedziałek zmarł dziennikarz sportowy Andrzej Gowarzewski - założyciel wydawnictwa GiA, autor serii „Encyklopedia piłkarska Fuji”. Miał 75 lat.
więcej
|
|
|
Marcin Meller szykuje kilka transferów dziennikarskich do Wirtualnej Polski. ,,Będą symetryści, konserwatywni, liberalni"
Nowy redaktor Wirtualnej Polski Marcin Meller zapowiedział, że w najbliższym czasie do redakcji dołączy kilka nowych osób. - Chcę utrzymać wyniki Wirtualnej Polski i dodać to, co rozumiem jako tradycyjne wartości dziennikarskie - podkreślił.
więcej
|
Wirtualna Polska: czwarty kwartał mocny reklamowo, epidemia szkodzi Wakacjom i przejęciom
Według Wirtualnej Polski bieżący kwartał jest udany w reklamie internetowej, bo marketerzy są lepiej przygotowani do kolejnych ograniczeń epidemicznych. Z jej spółek e-commerce’owych stratę netto w zeszłym kwartale zanotowały tylko Wakacje.pl, natomiast wpływy Superauto.pl wzrosły o 50 proc. Firma zaczęła wprowadzać autorskie narzędzie WP Sales Booster do retargetingu reklam.
więcej
|
Mark Zuckerbeg i Jacek Dorsey bronili w Senacie USA polityki Facebooka i Twittera (wideo)
Szefowie Facebooka i Twittera, Mark Zuckerberg i Jack Dorsey, bronili we wtorek w Senacie USA polityki swoich firm w walce z dezinformacją w trakcie amerykańskich wyborów. Nie przekonywało to wszystkich parlamentarzystów, z których część zapowiadała nałożenie regulacji na branże.
więcej
|
Kombinat Konopny w 40 minut zebrał 4,2 mln zł w kampanii crowdfundingowej
Spółka Kombinat Konopny - należąca do Macieja Kowalskiego, zajmującego się uprawą i przetwórstwem konopi w Polsce - w kampanii crowdundingowej zebrała 4,2 mln zł w 40 minut. Firma pieniądze od ponad 700 inwestorów przeznaczy na zwiększenie skali upraw konopi włóknistych, uruchomienie produkcji olejków CBD i wyrobów tekstylnych.
więcej
|
Netflix w 2025 roku nadal będzie najpopularniejszym serwisem SVOD, Disney+ zyska więcej subskrybentów
W 2025 roku pięć najpopularniejszych na świecie serwisów streamingowych SVOD będzie miało łącznie 678 mln płacących subskrybentów - prognozuje firma badawcza Digital TV Research. Najszybciej zyskiwać będzie Disney+, ale pozycja Netflixa jako lidera rynku pozostanie niezagrożona.
więcej
|
Mapy Google z nowymi informacjami na temat pandemii koronawirusa
Google poinformował o wprowadzeniu nowych rozwiązań w aplikacji Mapy, które mają ułatwić użytkownikom poruszanie się w rzeczywistości zdefiniowanej przez pandemię koronawirusa. Do dyspozycji są warstwy informujące między innymi o natężeniu ruchu w popularnych sklepach oraz wymaganiach stosowanych w odwiedzanych często punktach usługowych.
więcej
|
Agora z większym zyskiem w internecie, radiu i prasie. ,,Gazeta Wyborcza" ma 241 tys. subskrybentów cyfrowych
W trzecim kwartale br. grupa Agora mimo spadku przychodów poprawiła rentowność w segmencie internetowym, radiowym i prasowy. W kinach Helios sprzedano jedynie 933 tys. biletów, „Gazeta Wyborcza na koniec września miała 240,7 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,8 tys.
więcej
|
Amazon wchodzi na rynek medyczny. Oferuje leki na receptę
Platforma Amazon rozpoczyna sprzedaż w USA leków, także tych dostępnych na podstawie recept wypisywanych przez lekarzy. Menedżerowie Amazona tłumaczą, że poszerzenie oferty ma zapewnić użytkownikom bezpieczny dostęp do niezbędnych dla nich środków farmaceutycznych w dobie pandemii koronawirusa.
więcej
|
HBO Max dostępny na platformie Amazon Fire TV. Może zyskać 40 mln nowych użytkowników
Należący do WarnerMedia serwis VoD HBO Max zawarł umowę z koncernem Amazon. Zgodnie z nią użytkownicy platformy Amazon Fire TV otrzymają dostęp do treści oferowanych przez HBO Max.
więcej
|
Menedżer z T-Mobile Polska w radzie nadzorczej Brand24
Do rady nadzorczej firmy Brand24 zajmującej się monitoringiem internetu został powołany Tomasz Łużak, główny specjalista ds. produktów ICT w T-Mobile Polska. Z funkcji przewodniczącej rady zrezygnowała natomiast Anna Krawczyńska-Nowak.
więcej
|
Ceneo.pl z nowym logo i przebudowaną stroną. Ma być prościej i wygodniej
Internetowa porównywarka cen Ceneo.pl wprowadziła nowe logo oraz dokonała funkcjonalnych zmian w serwisie. Dzięki nim korzystanie z platformy ma być łatwiejsze i bardziej przejrzyste.
więcej
|
Tracey Pakosta dołącza do Netfliksa
Do amerykańskiej centrali Netfliksa dołącza Tracey Pakosta. Przechodzi z NBCUniversal.
więcej
|
Nocowanie.pl za złotówkę pokaże reklamy miast i regionów Polski
Rozpoczęła się akcja "Nocowanie.pl wspiera turystykę krajową", w trakcie której serwis należący do Wirtualnej Polski za symboliczną złotówkę będzie realizować kampanie reklamowe dla miast i regionów z Polski.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|