|
|
|
|
|
|
|
Giertych: władza w przejęcie TVN24 chciała zaangażować Hofmana i Czarneckiego. ,,Strategia sensowna, ale nie ten wykonawca"
Obóz rządzący chciał przejąć TVN24, podstawiając jako tymczasowego kupca Leszka Czarneckiego. Pośrednikiem między władzą a biznesmenem był Adam Hofman - twierdzi Roman Giertych. Publicyści komentują: to niewiarygodne, choćby ze względu na nieufność władz wobec Czarneckiego i Giertycha. Hofman zapewnia, że pomysł kupna TVN24 wysunął sam Czarnecki.
więcej
|
Filmy w sylwestrowy wieczór w TVN. Polsat bez finalnej decyzji
TVN w sylwestrowy wieczór pokaże filmy fabularne „Nigdy w życiu!”, „Pieniądze to nie wszystko”, „American Pie II” i „Świadek koronny”. Tradycyjnej imprezy sylwestrowej w tym roku nie będzie organizować również Polsat. - Czy będzie jakaś inna formuła niż koncert z udziałem publiczności? Zastanawiamy się nad tym, pracujemy, nie podjęliśmy jeszcze finalnej decyzji - mówi Wirtualnemedia.pl Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.
więcej
|
,,Raport" programem reporterskim Polsat News. Agnieszka Zalewska i Michał Stela gospodarzami, w zespole byli dziennikarze TVN24
Od poniedziałku, 16 listopada Polsat News emitować będzie nowy codzienny program „Raport”, który poprowadzą Agnieszka Zalewska i Michał Stela. Jak wynika z naszych informacji ma być odpowiedzią na nadawane w TVN 24 "Czarno na
białym", a w zespole tego programu znajdą się też byli dziennikarze Grupy Discovery TVN.
więcej
|
Disney+ przekroczył 73 mln subskrypcji
Należący do koncernu Disneya serwis VoD Disney+ miał na koniec września 2020 roku 73,7 mln subskrypcji. To znacznie więcej niż zakładały wcześniejsze prognozy. Znaczący wpływ na rosnące wyniki Disney+ miała pandemia koronawirusa oraz uruchomienie platformy w Indiach.
więcej
|
Canal+ i Eleven Sports mają transmitować ligę hiszpańską przez kolejne pięć sezonów
Według nieoficjalnych informacji Canal+ Polska i Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat) nabyły na kolejne pięć lat prawa do transmisji piłkarskiej ligi hiszpańskiej La Liga. Nadawcy pokazują wspólnie te rozgrywki od połowy 2018 roku.
więcej
|
KRRiT odpowiada RPO na zarzut próby cenzury ws. "Trybunału Julii Przyłębskiej" w TVN24. "Oczywista niestosowność"
- Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zarówno z niedowierzaniem, ale też z dużym zaniepokojeniem przyjęła do wiadomości stanowisko Rzecznika Praw Obywatelskich w stosunku do działań KRRiT podjętych wobec nadawcy TVN24. (….) Przede wszystkim niedowierzanie i zaniepokojenie KRRiT wywołała oczywista niestosowność doszukiwania się przez RPO paraleli pomiędzy Trybunałem Konstytucyjnym a Radą Ministrów i używanym potocznie sformułowaniem „rząd Mateusza Morawieckiego” - odpowiada KRRiT Adamowi Bodnarowi.
więcej
|
nSport+ będzie pokazywał wieczorny program informacyjny ,,News+"
W poniedziałek nSport+ zacznie emitować o godz. 23:00 codzienny program informacyjny „News+”. - Wszystkie dyscypliny, sukcesy, porażki, rekordy i obciachy. Będziemy dla Was wszędzie - zapowiedział Michał Kołodziejczyk, szef redakcji sportowej Canal+ Polska.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami w DVB-T w październiku, TV Puls przed TVP1 i TVP2 w 16-49
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w październiku br. w grupie 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News, a najwięcej stracił TVP Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dorota Janowicz przeszła z TVN24 do Polsat News
Od listopada do redakcji Polsat News dołączyła Dorota Janowicz. Objęła stanowisko koordynatora anteny. Wcześniej przez 13 lat związana była z TVN24.
więcej
|
Giertych: Hofman proponował Czarneckiemu udział w kupnie TVN24 przez państwowe spółki. Hofman: to pomysł biznesmena
Adam Hofman miał pośredniczyć między obozem rządzącym a Leszkiem Czarneckim, proponując biznesmenowi udział w przejęciu TVN24 przez podmiot państwowy i zatrudnienie u siebie byłego prezesa Banku Pekao Michała Krupińskiego. W zamian władza miała łagodniej podejść do biznesów Czarneckiego - podali „Gazeta Wyborcza” i Roman Giertych, obrońca Czarneckiego. Hofman zaprzecza i zapowiada wyciągnięcie konsekwencji prawnych względem gazety. Tłumaczy, że jego agencja public relations obsługiwała Czarneckiego i to biznesmen wysuwał pomysły kupna TVN24 i zatrudnienia Krupińskiego.
więcej
|
,,Lego Masters" od dzisiaj w TVN. ,,Widowisko dla całych rodzin" (wideo)
W sobotę, 14 listopada TVN rozpocznie emisję nowego 6-odcinkowego talent-show „Lego Masters”. Program poprowadzi Marcin Prokop, a jurorami w nim będą Aleksandra Mirecka i Paweł „Brodaty Geek” Duda. - Program w ciekawy i atrakcyjny sposób pokazuje przede wszystkim zabawę, ale opowiada też o relacjach między bliskimi osobami - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Beata Kucejko, dyrektor marketingu Lego Polska.
więcej
|
Liderka Strajku Kobiet wyrzuciła ekipę TVP Info z konferencji prasowej. ,,Wyp....ć! Nie zapraszamy funkcjonariuszy PiS-u"
W czwartek Marta Lempart z konferencji prasowej Ogólnopolskiej Strajku Kobiet wyprosiła dziennikarkę i operatora TVP Info. - Na konferencje prasowe zapraszamy dziennikarzy, a nie funkcjonariuszy PiS-u - uzasadniła.
więcej
|
Post Production Forum 2020 od 4 do 6 grudnia, twórcy ,,Spider Man", ,,Transformers" oraz ,,Wiedźmina" wśród prelegentów Od 4 do 6 grudnia odbywać się będzie Post Production Forum 2020, które będzie przeprowadzane online. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Dan Lebental, Allan McKay i Michał Niewiara. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pierwszy raz w naszym kraju spadły wydatki na reklamę internetową
W drugim kwartale br. wartość reklamy online spadła o 12 proc., a w całym pierwszym półroczu br. o 4,5 proc. do 2,287 mld zł - wynika z raportu IAB AdEx, realizowanego z PwC. - To zdecydowanie efekt pandemii. Przed nami czwarty kwartał, który moim zdaniem będzie miesiącem z największymi spadkami w roku - prognozuje dla Wirtualnemedia.pl Dominik Wałęga, chief digital officer w Havas Media Group.
więcej
|
Marta Kulik-Jastrzębska i Rafał Klara na nowych stanowiskach menadżerskich w dentsu Polska
Rafał Klara pokieruje zespołem strategów, zaś Marta Kulik-Jastrzębska przejmie odpowiedzialność za planowanie i zakup mediów direct, biddable, badania i analitykę oraz non media w pionie media&performance Grupy dentsu Polska.
więcej
|
Totalizator Sportowy ruszył z przetargiem reklamowym
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zamierza wybrać w nim kilka agencji do współpracy. Będzie z nimi pracować przez rok na podstawie tzw. umów ramowych.
więcej
|
Mediacap w trzecim kwartale z 1,4 mln zł zysku. Wpływy LTTM w dół o 11 proc., a Grupy S/F o 18 proc.
W zeszłym kwartale br. holding marketingowo-technologiczny Mediacap przy spadku przychodów sprzedażowych o 10 proc. do 28,78 mln zł osiągnął wzrost wyniku netto z 216 tys. zł straty do 1,39 mln zł zysku. W trzech kwartałach przychody LTTM w ujęciu like-for-like zmalały o 11 proc., Grupy S/F - o 18 proc., a IQS - o 24 proc.
więcej
|
MediaCom przejął od Spark Foundry obsługę CircleK
Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM) zajmuje się obsługą mediową offline i online sieci stacji paliwowych CircleK. To efekt globalnego rozstrzygnięcia koncernu.
więcej
|
McDonald's zachęca do znalezienia w sobie dziecka w Święta Bożego Narodzenia (wideo)
McDonalds's rozpoczął bożonarodzeniową kampanię, w której zachęca ludzi, by z okazji świąt spróbowali odnaleźć w sobie na nowo dziecko. Przygotowała ją agencja Leo Burnett.
więcej
|
Zalando w świątecznej kampanii pociesza ,,Już niedługo znowu się przytulimy"
Tegoroczna świąteczna kampania platformy e-commerce Zalando opowiada o przytulaniu - wyrazie bliskości, solidarności i więzi. Międzynarodowa akcja została przygotowana we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin
więcej
|
Akty dobroci w reklamie świątecznej John Lewis & Partners
"Give A Little Love" to hasło tegorocznej reklamy świątecznej brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis & Partners. Spot przygotowała agencja Adam&EveDDB.
więcej
|
Orange dla Firm w kampanii świątecznej pyta ,,Za co?"
Ruszyła nowa kampania świąteczna Orange dla Firm, pod hasłem "Za co?". Kampanię przygotowała agencja Havas Warsaw.
więcej
|
Magia świąt w kampanii T-Mobile z Robertem Lewandowskim
Wystartowała kampania reklamowa T-Mobile z udziałem Roberta Lewandowskiego. Spot ma pokazywać, że dzięki technologiom radość i magię świąt udaje się odnaleźć również podczas tegorocznej Gwiazdki.
więcej
|
Marka Ludwik wraca z reklama do telewizji (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca markę Ludwik, znaną jako płyn do mycia naczyń (Inco). Jej głównym elementem jest spot "Ekstra wczoraj, ekstra dziś". Przygotowała ją agencja hi Grupa i OMD.
więcej
|
Iwona Mnich head of production w Papaya Films
Iwona Mnich, dotychczas head of development w warszawskim biurze Papaya Films, awansowała na stanowisko head of production.
więcej
|
,,Lepsza łazienka, lepsze życie" w kampanii Geberit
Szwajcarski producent wyposażenia łazienek Geberit ruszył z kampanią reklamową pod hasłem „Lepsza łazienka, lepsze życie”. Przygotowały ją Grupa Geberit oraz agencja Hutter Consult AG.
więcej
|
Beata Kozidrak inauguruje cykl "Miasto Muzyka" dla Empik Music
Empik uruchamia projekt muzyczny "Miasto Muzyka". Cykl zainaugurują Beata Kozidrak i Lublin. W kolejnych tygodniach usłyszymy także najpopularniejszych polskich artystów pochodzących m.in. z Gdańska i Wrocławia.
więcej
|
Część marek w sprawie Strajku Kobiet wybrała milczenie
Postawy marek wobec protestów kobiet po wyroku Trybunału Konstytucyjnego okazały się różne. Nie wszystkie brandy znane ze swojego zaangażowania w sprawy społeczne, zabrały głos kiedy na ulice wychodziły dziesiątki tysięcy osób.
więcej
|
Najlepsze kampanie na polskim TikToku
W Polsce TikTok staje się coraz popularniejszą aplikacją społecznościową. W ślad za tym trendem starają się iść marki, wchodząc na platformę z własnymi aktywacjami marketingowymi. Z jakim skutkiem? O tym rozmawiamy z ekspertami.
więcej
|
Lewiatan: branża kinowa na skraju bankructwa, potrzeba specjalnego programu wsparcia
Branża kinowa stoi na skraju bankructwa, bez pomocy państwa nie przetrwa w obecnym kształcie - ocenia Konfederacja Lewiatan. Kina były zamknięte już na wiosnę, po ponownym otwarciu w czerwcu, w okresie czerwiec-wrzesień ich dochody były niższe o ok. 80 proc. niż w roku 2019. Na początku listopada zostały zamknięte po raz kolejny.
więcej
|
Kamil Stoch ambasadorem Blachotrapez
Skoczek narciarski Kamil Soch został oficjalnym ambasadorem reklamowym firmy Blachotrapez, producenta pokryć dachowych.
więcej
|
Grupa K2 z 29 mln zł wpływów i 4,1 mln zł zysku EBITDA, rekordowy kwartał Fabrity
W zeszłym kwartale grupa kapitałowa K2 według wstępnych, szacunkowych danych zanotowała 29 mln zł przychodów, 4,1 mln zł zysku EBITDA i 29 mln zł zysku operacyjnego. Firma podkreśla, że rekordowe rezultaty osiągnęła jej spółka zależna Fabrity.
więcej
|
ATM Grupa, Kydryński, Kret, Maciborek, piosenkarze i aktorzy z dofinansowaniem z Funduszu Wsparcia Kultury
W ramach państwowego Funduszu Wsparcia Kultury ponad 2 tys. podmiotów z branży kulturalnej otrzyma 400 mln zł. Na liście beneficjentów oprócz firm i instytucji różnej wielkości są znani aktorzy, dziennikarze, piosenkarze i zespoły prowadzące działalność gospodarczą, m.in. Marcin Kydryński, Golec uOrkiestra, Bayer Full, Kamil Bednarek czy Michał Koterski.
więcej
|
Crocs przekazuje buty koronawirusowym ozdrowieńcom, którzy oddali osocze
Producent obuwia Crocs postanowił wesprzeć inicjatywę promocji oddawania osocza przez osoby, które przeszły Covid-19. Marka przekazuje buty z kolekcji Classic ozdrowieńcom, którzy oddali osocze.
więcej
|
Michał Karbownik polskim ambasadorem gry FIFA 21
Michał Karbownik, zawodnik Brighton&Hove Albion, wypożyczony obecnie do Legii Warszawa, został polskim ambasadorem gry FIFA 21 (której producentem jest Electronic Arts).
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora będzie dalej funkcjonować jako podatkowa grupa kapitałowa, oszczędzi 5 mln zł
Zarząd Agory zdecydował, że firma wspólnie ze swoimi spółkami zależnymi także w przyszłym roku będzie działać jako podatkowa grupa kapitałowa. Szacuje, że jej zobowiązania podatkowe zmaleją dzięki temu o ok. 5 mln zł.
więcej
|
E-Kiosk zwiększył wpływy i zysk, sprzedaż e-wydań 69 proc. w górę
W zeszłym kwartale spóła E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media), właściciel platform eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencji marketingowej eContentLAB.pl, osiągnęła wzrost przychodów o 16,6 proc. do 2,94 mln zł oraz zysku netto z 472 do 806 tys. zł.
więcej
|
Sąd nakazał tygodnikowi ,,Sieci" sprostowanie stwierdzenie, że w Sopocie nie ma polskich flag
Miasto Sopot wygrało prawomocnie proces z tygodnikiem „Sieci” (Fratria). Pismo musi sprostować twierdzenie z lipca ub. roku, że w mieście nie ma polskich flag. Redaktor naczelny tygodnika, Jacek Karnowski, ponadto zapłacić ma ponad 2400 zł kosztów procesowych.
więcej
|
Anna Dziewit-Meller przechodzi z felietonami do ,,Polityki"
Pisarka i publicystka Anna Dziewit-Meller została nową felietonistką tygodnika „Polityka”. Pod koniec października br. zerwała ponad 2,5-letnią współpracę z „Tygodnikiem Powszechnym”.
więcej
|
"W niedalekiej przyszłości zawód dziennikarza będzie zagrożony"
- Wydaje mi się, że w niedalekiej przyszłości zawód dziennikarza będzie zagrożony. Myślę, że sztuczna inteligencji będzie nawet sama gotowa przeprowadzać wywiady - mówi o wpływie technologii na media prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Media Service Zawada będzie wydawać pismo "Kosmiczny wykop" na licencji TVN
Wydawnictwo Media Service Zawada będzie wydawcą pisma dla chłopców "Kosmiczny wykop" na podstawie licencji TVN. Nadawca emituje kreskówkę o tym samym tytule o przygodach Roberta Lewandowskiego. Pismo będzie skierowane do chłopców od 5. roku życia.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" z nową kampanią zachęcającą do wykupywania prenumerat w czasie pandemii
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) zaprezentował ofertę prenumeraty, dostosowaną do pandemicznych ograniczeń. Może kupić dostęp do wydań papierowych i elektronicznych a także do serwisu - osobno, lub w ofercie łączonej.
więcej
|
Szef TAI wśród nominowanych do Nagród Mediów Publicznych
- Chcemy, by Nagrody Mediów Publicznych były formą mecenatu państwowego nad polskimi twórcami - powiedział przewodniczący Rady Mediów Narodowych (RMN) Krzysztof Czabański. Tegorocznych laureatów NMP poznamy w poniedziałek, 16 listopada.
więcej
|
,,Wysokie Obcasy" startują z podcastami o sprawach kobiet. Odpowiada za niego Martyna Osiecka
Serwis WysokieObcasy.pl (Agora) ruszył z cyklem cotygodniowych podcastów, przygotowywanych przez dziennikarki "Wysokich Obcasów" - dodatku do "Gazety Wyborczej". Odcinki pojawiać mają się co piątek. Wydawczynią jest Martyna Osiecka.
więcej
|
Nowy numer magazynu ,,Twój Styl Man". Na okładce Tomasz Kot
W poniedziałek, 16 listopada, ukaże się w sprzedaży wydanie specjalne miesięcznika „Twój Styl” – „Twój Styl Man” (Wydawnictwo Bauer). Na okładce magazynu znalazł się Tomasz Kot, głównym materiałem numeru jest rozmowa z aktorem.
więcej
|
|
|
Pierwszy raz w naszym kraju spadły wydatki na reklamę internetową
W drugim kwartale br. wartość reklamy online spadła o 12 proc., a w całym pierwszym półroczu br. o 4,5 proc. do 2,287 mld zł - wynika z raportu IAB AdEx, realizowanego z PwC. - To zdecydowanie efekt pandemii. Przed nami czwarty kwartał, który moim zdaniem będzie miesiącem z największymi spadkami w roku - prognozuje dla Wirtualnemedia.pl Dominik Wałęga, chief digital officer w Havas Media Group.
więcej
|
Polsat zapowiada ścisłą integrację z Interią. "Idziemy w kierunku jednego produktu"
Telewizja Polsat w połowie lipca br., po uzyskaniu zgody prezesa UOKiK-u, sfinalizowała przejęcie Grupy Interia od Bauer Media za 422 mln zł. Stopniowo Cyfrowy Polsat coraz ściślej integruje serwis Interia.pl z platformami istniejącymi pod marką Polsatu. - Idziemy w kierunku jednego produktu - zapowiada Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
4 mln zł w ciągu kwartału z ,,podatku od VoD", płacą go też Agora i Grupa RMF
W pierwszym miesiącu jej obowiązywania z tytułu opłaty od usług audiowizualnych w internecie 14 podmiotów zapłaciło na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej 3,99 mln zł. Są to nie tylko właściciele platform VoD, lecz także nadawcy radiowo-internetowi: Agora i Grupa RMF.
więcej
|
Kasia Tusk zarzuciła marce Zara wykorzystanie jej zdjęcia. "Chętnie wskażę koncernowi zbiórkę charytatywną"
Kasia Tusk, która od lata prowadzi bloga Make Life Easier, zarzuciła marce Zara Home wykorzystanie jej zdjęcia w kolekcji świątecznej. O sprawie poinformowała na Instagramie. Przyznaje, że jest już w kontakcie z firmą, do której należy ta marka. - Chętnie wskażę koncernowi zbiórkę charytatywną - podkreśla.
więcej
|
W informacjach i publicystyce Radiozet.pl przed TVN24.pl, a Polsatnews.pl przed Fakt.pl (TOP10)
Wśród serwisów z informacjami i publicystyką liderem zasięgowym jest bez zmian Onet.pl wyprzedzający WP.pl W październiku witryna Radia ZET miała w tej kategorii więcej użytkowników niż TVN24.pl, a Polsatnews.pl wyprzedził Fakt.pl.
więcej
|
Disney+ przekroczył 73 mln subskrypcji
Należący do koncernu Disneya serwis VoD Disney+ miał na koniec września 2020 roku 73,7 mln subskrypcji. To znacznie więcej niż zakładały wcześniejsze prognozy. Znaczący wpływ na rosnące wyniki Disney+ miała pandemia koronawirusa oraz uruchomienie platformy w Indiach.
więcej
|
Facebook wprowadza w Polsce tryb znikających wiadomości. Będą usuwane po przeczytaniu przez użytkownika
Facebook wprowadza do Polski tryb znikających wiadomości, dostępny zarówno w Messengerze, jak i na Instagramie. Nowa funkcja sprawi, że wiadomości będą automatycznie usuwane po tym, jak użytkownik je przeczyta i wyjdzie z czatu.
więcej
|
45. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni tylko dla przedstawicieli branży i dziennikarzy
Dostęp do platformy online 45. FPFF w Gdyni będą mieć dziennikarze i przedstawiciele branży filmowej. Liczba akredytacji jest mocno ograniczona - podali organizatorzy imprezy. By umożliwić widzom spoza branży obejrzenie konkursowych filmów, planowane są późniejsze pokazy w kilku miastach.
więcej
|
W tym roku nie będzie YouTube Rewind
YouTube zrezygnował w tym roku z cyklicznego podsumowania roku znanego pod nazwą YouTube Rewind. To pierwszy raz, kiedy serwis decyduje się na taki krok.
więcej
|
Donald Trump straci przywileje na Twitterze. "Dorobek światowej dyplomacji go nie interesował"
W styczniu 2021 roku Twitter przestanie traktować "pobłażliwie" wpisy Donalda Trumpa. Gdy już nie będzie prezydentem USA jego konto będzie traktowane tak samo, jak innych użytkowników platformy, a nie jak przywódcy państwa. Obraźliwe i naruszające określone zasady wpisy będą blokowane. - Historia i dorobek światowej dyplomacji nie interesowały Trumpa, bowiem definiował ją po swojemu często komunikując się właśnie z pozycji siły - ocenia dr. Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.
więcej
|
Najlepsze kampanie na polskim TikToku
W Polsce TikTok staje się coraz popularniejszą aplikacją społecznościową. W ślad za tym trendem starają się iść marki, wchodząc na platformę z własnymi aktywacjami marketingowymi. Z jakim skutkiem? O tym rozmawiamy z ekspertami.
więcej
|
Wydawca Kwejka i Jbzd: wpływy 28 proc. w dół, 984 tys. zł straty
Spółka Cube Investments, wydawca m.in. serwisów Kwejk.pl i Jbzd.com.pl, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 28 proc. do 3,28 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół ze 103,5 tys. zł zysku do 984,2 tys. zł straty. Natomiast zajmująca się usługami e-commerce’owymi Efirst Group, tak jak Cube Investments założona przez Dmitrija Głuszczenko, osiągnęła wzrosty przychodów i zysk netto mocno przekraczające 200 proc.
więcej
|
Wizaz.pl i Glamour.pl ze spadkami, zyskały sekcja Onetu, Zeberka i Avanti24 (top stron o modzie i urodzie)
Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanym liderem zasięgowym, mimo spadku wyników rok do roku, pozostaje Wizaz.pl, a najwięcej odsłon notuje Maxmodels.pl. Mocno wzrosła odwiedzalność sekcji modowo-urodowej Onetu, Zeberka.pl i Avanti24.pl.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz na kilka godzin stracił kontrolę nad fanpage'em facebookowym. ,,Dałem się oszukać przez jakiegoś Chińczyka"
W piątek przed południem na fanpage’u facebookowym publicysty Rafała Ziemkiewicza zaczęły się pojawiać azjatyckie spoty reklamowe. - Wygląda na to, że wskutek własnej naiwności dałem się oszukać i straciłem swój fanpejdż na Facebooku. Skradziono mi go - przyznał Ziemkiewicz. Po godz. 17 poinformował, że udało mu się odzyskać kontrolę nad fanpage'em.
więcej
|
Post Production Forum 2020 od 4 do 6 grudnia, twórcy ,,Spider Man", ,,Transformers" oraz ,,Wiedźmina" wśród prelegentów Od 4 do 6 grudnia odbywać się będzie Post Production Forum 2020, które będzie przeprowadzane online. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Dan Lebental, Allan McKay i Michał Niewiara. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Trzy organizacje branży PR w Polsce. ,,Brak jednego sztandaru"
Branża PR może liczyć obecnie na trzy organizacje, które mogą reprezentować jej interesy. Oprócz Związku Firm Public Relations i Polskiego Stowarzyszenia Public Relations pojawiła się ostatnio nowa organizacja - Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Eksperci, którzy nie należą do żadnej z nich, zwracają uwagę, że skoro brak jednej silnej organizacji, to będą one o takie miano ze sobą rywalizować. Zapytaliśmy co o tym sądzą szefowie wszystkich trzech podmiotów.
więcej
|
Prowly: wpływy 62 proc. w górę, strata zmalała do 150 tys. zł
Polska firma technologiczna Prowly zwiększyła w ub.r. przychody o 61,7 proc. do 2,69 mln zł. Dzięki temu spółce udało się zmniejszyć stratę netto z 995,9 tys. zł w 2018 roku do 149,7 tys. zł w 2019 roku.
więcej
|
|
|