|
|
|
|
|
|
|
Protesty napędzają widzów kanałom informacyjnym. Liderem TVN24
W całej Polsce trwają od ponad tygodnia protesty przeciwko decyzji Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego. Szeroko informują o nich kanały informacyjne, które notują rekordowe wyniki. Zarówno we wtorek, jak i w środę TVN 24 był drugą najchętniej oglądaną telewizją w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT zapowiada konkurs o miejsce na MUX-1. Miejsce ma stracić ATM Rozrywka
Grupa ATM poinformowała, że nie uzyskała jeszcze od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przedłużenia koncesji dla stacji ATM Rozrywka dostępnej w naziemnej telewizji cyfrowej. Nadawca zapewnia, że wniosek w tej sprawie wysłał w styczniu, KRRiT twierdzi, że go nie otrzymała, a obieg korespondencji utrudnia epidemia. Jak wynika z naszych informacji Rada chce rozpisać konkurs na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Strajk Kobiet chce likwidacji abonamentu i "odpartyjnienie telewizji"
W całej Polsce trwają od ponad tygodnia protesty przeciwko decyzji Trybunału Konstytucyjnego w sprawie zaostrzenia prawa aborcyjnego. Ich organizatorki z akcji Strajk Kobiet zaprezentowały kolejne postulaty m.in. dotyczące mediów: "likwidacja obowiązkowego abonamentu" i "odpartyjnienie telewizji". W czwartek wieczorem odbywały się protesty pod siedzibą TVP w Warszawie.
więcej
|
Canal+ oferuje dekoder 4K HDR do obsługi swoich platform VoD. Cena: 299 zł
Canal+ Polska wprowadza do sprzedaży dekoder Canal+ Box 4K pozwalający obsługiwać m.in. uruchomione przez firmę wiosną br. platformy Canalplus.com i Premiery Canal+. W tej pierwszej niebawem pojawią się treści w standardzie 4K HDR.
więcej
|
Nowe zasady dla pracowników BBC. Bez poglądów politycznych w mediach społecznościowych
Szefostwo BBC wprowadziło nowe zasady dla swoich pracowników. Nie będą mogli wyrażać swoich politycznych poglądów w serwisach społecznościowych ani wspierać konkretnych opcji światopoglądowych. Nadawca tłumaczy te reguły koniecznością zachowania wizerunku bezstronnego medium.
więcej
|
KRRiT wezwała do zaniechania stosowania określenia "Trybunał Konstytucyjny Julii Przyłębskiej" po skardze rzecznika TK
W środę przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wezwał stację TVN24, żeby nie stosowała określenia "Trybunał Konstytucyjny Julii Przyłębskiej" w kontekście wyroku dotyczącego aborcji, ponieważ może to stanowić "element nękania, zastraszania, a nawet mowy nienawiści". Oświadczenie ma być efektem m.in. skargi rzecznika prasowego TK - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
T-Mobile oferuje nową usługę VoD - TVision Line
Amerykański oddział T-Mobile wprowadził na tamtejszy rynek nową usługę streamingową TVision Line, wraz z urządzeniem TVision Hub, przystawką do jej odbioru na telewizorach smart.
więcej
|
Canal+ przedłuża umowę z SES na nadawanie satelitarne
Canal+ przedłużył umowę z operatorem SES na dostarczanie sygnału telewizyjnego drogą satelitarną. Kontrakt będzie obowiązywał do 2030 roku pozwalając francuskiemu nadawcy na dostarczanie odbiorcom treści w Europie oraz Afryce.
więcej
|
Specjalny program w Polsat News zrelacjonuje przebieg wyborów w USA, Grzegorz Dobiecki i Jan Mikruta gospodarzami
W nocy z 3 na 4 listopada na antenie Polsat News będzie można śledzić specjalny program „Ameryka Wybiera”, który będzie poświęcony wyborom prezydenckim w Stanach Zjednoczonych. Audycję poprowadzą dziennikarze Polsat News: Grzegorz Dobiecki i Jan Mikruta, znani z programu „Dzień na świecie”.
więcej
|
Program Jona Stewarta w Apple TV+
Komik Jon Stewart podpisał wieloletni kontrakt z serwisem streamingowym Apple TV+. Trafi tam jego program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia.
więcej
|
Josh Berger po 30 latach odchodzi z WarnerMedia
Po ponad 30 latach współpracy z WarnerMedia żegna się Josh Berger, dyrektor zarządzający koncernem w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Hiszpanii.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 stawia na reklamy, pierwszym mecenasem Mazda. ,,Mamy wiele zapytań o współpracę"
Internetowe Radio 357 na którego startem trwają prace poinformowało, że inicjatywę swoim mecenatem objęła Mazda. Docelowo kwotę 500 tys. zł na stworzenie 24-godzinnego radia obniżono do 485 tys. zł. - Mamy sporo zapytań o współpracę, zainteresowanie jest duże. Co dwa, trzy dni zgłasza się do nas jakaś firma z zapytaniem o możliwości współpracy - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Michniewicz, jeden z twórców stacji.
więcej
|
|
Nowe zasady dla pracowników BBC. Bez poglądów politycznych w mediach społecznościowych
Szefostwo BBC wprowadziło nowe zasady dla swoich pracowników. Nie będą mogli wyrażać swoich politycznych poglądów w serwisach społecznościowych ani wspierać konkretnych opcji światopoglądowych. Nadawca tłumaczy te reguły koniecznością zachowania wizerunku bezstronnego medium.
więcej
|
|
Marek Niedźwiecki 1 listopada poprowadzi ,,Muzykę Ciszy" w Radiu 357
Dziennikarz muzyczny Marek Niedźwiecki w internetowym Radiu 357 zadebiutuje 1 listopada, poprowadzi audycję „Muzyka Ciszy”. Będzie jej można słuchać na platformach Open FM i WP Pilot.
więcej
|
|
KRRiT apeluje do mediów o zachowanie spokoju i rzetelność. Grozi konsekwencjami
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaapelowała do przedstawicieli mediów o zachowanie spokoju i niepodsycanie negatywnych emocji oraz o rzetelność przy informowaniu o bieżących wydarzeniach. KRRiT ostrzegła też, że naruszenie zasad będzie "szczególnie poważnie traktowane".
więcej
|
|
Zestawy maseczek do wygrania w nowym konkursie Radia Zet ,,Bezpieczni od A do ZET"
Radio ZET (Eurozet) wystartowało z antenową akcją „Bezpieczni od A do ZET”. Jej celem jest wzrost świadomości słuchaczy na temat pandemii. Biorący w niej udział mogą wygrywać nagrody: zestawy oryginalnych maseczek i oczyszczacze powietrza.
więcej
|
|
Radio Kaszëbë z częstotliwością 106,2 MHz w Wejherowie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesję na nadawanie Radia Kaszëbë na częstotliwości 106,2 MHz w Wejherowie.
więcej
|
|
Rekord FM nadal liderem w Radomiu. Eska wyprzedziła Radio ZET (dane za II i III kwartał)
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim i trzecim kwartale br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Pathfinder 23 wygrała globalny przetarg Carlsberga
Grupa Carlsberg powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu e-commerce agencji Pathfinder 23 (Brand New Galaxy).
więcej
|
Małgorzata Jakimowicz client service directorem w TalentMedia
Małgorzata Jakimowicz, wcześniej account supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko client service directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM).
więcej
|
Leo Burnett Warszawa wygrał przetarg Free Now
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na realizację kampanii brandingowej aplikacji do zamawiania przejazdów Free Now w Polsce.
więcej
|
9 agencji chce realizować dla PKP PLK kampanię "Bezpieczny przejazd"
W przetargu spółki PKP PLK na realizację kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd" wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. agencje Partner of Promotion, DSK, Fabryka Komunikacji Społecznej, ClickAd, Media Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Szumski dyrektorem zarządzającym One House, awans Katarzyny Kurdel-Lempkowskiej
Krzysztof Szumski objął nowoutworzone stanowisko managing directora w agencji One House. Jego poprzednią funkcję - head of client service - przejęła Katarzyna Kurdel-Lempkowska.
więcej
|
Ostro przygotuje dla UTK spot z podziękowaniami dla kolejarzy
Firma Ostro z Obornik wygrała przetarg Urzędu Transportu Kolejowego na produkcję filmu edukacyjnego będącego podziękowaniem dla pracowników kolei za ich służbę w czasie pandemii COVID-19 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Klub Producentów Reklamowych aktualizuje zasady bezpieczeństwa pracy na planach reklam
Klub Producentów Reklamowych SAR zaktualizował wytyczne do bezpiecznej pracy na planie w czasie Covid-19.
więcej
|
Mars Wrigley wprowadza na polski rynek batony Be-Kind
Mars Wrigley wprowadza na polski rynek markę przekąsek Be-Kind, od 16 lat dostępną w USA.
więcej
|
Żabka zaczyna sprzedawać wegańskie burgery
Do oferty sieci Żabka Polska trafił wegger, czyli burger w 100 proc. roślinny, którego nuggetsy przyrządzono z soi. To kolejna bezmięsna przekąska sprzedawana w sieci.
więcej
|
Polska Grupa Energetyczna negocjuje dalszy sponsoring Ekstraligi Żużlowej
Spółka PGE Polska Grupa Energetyczna poinformowała o zamiarze sponsoringu tytularnego Ekstraligi Żużlowej i planowanych na najbliższy czas negocjacjach w tej sprawie. Jest jej sponsorem od 2015 roku.
więcej
|
Sławomir Peszko w reklamie alkomatów Xblitz
Firma Xblitz, producent wideorejestratorów oraz alkomatów rozpoczęła współpracę ze Sławomirem Peszko, byłym reprezentantem Polski w piłce nożnej i piłkarzem Wieczystej Kraków.
więcej
|
Sokół reklamuje Samsunga Galaxy Note20 Ultra 5G (wideo)
Samsung rozpoczął kampanię reklamową smartfona Galaxy Note20 Ultra 5G z udziałem rapera Wojtka Sokoła. Akcję przygotowały VML&R, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.
więcej
|
"Wskakuj dla naszej planety" w akcji Europejskiego Stowarzyszenia Przemysłu Zaopatrzenia Kolei
Ruszyła międzynarodowa kampania informacyjna "Hop on for our planet" ("Wskakuj dla naszej planety"), przygotowana przez Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei oraz agencję Burson Cohn&Wolfe. Celem akcji jest edukacja na temat pracy w kolei.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Rafał Ziemkiewicz szykuje kanał na YouTubie. Na jego stronie pojawi się też płatna strefa z treściami ,,premium"
Publicysta Rafał Ziemkiewicz w pierwszej dekadzie listopada ruszy ze swoim kanałem na YouTube, na którym będzie m.in. komentował bieżące wydarzenia. - Sprzęt już kupiony, przygotowania idą pełną para - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Kanał ma być zintegrowany z odświeżoną stroną internetową Ziemkiewicz.info, gdzie ma pojawić się płatna strefa z treściami „premium”.
więcej
|
Przejęcie Ruchu przez Orlen ,,na końcówce". Będą zmiany w funkcjonowaniu kolportera
Proces przejmowania 65 proc. Ruchu jest „na końcówce” - poinformował w czwartek wiceprezes Orlenu Janusz Szewczak. Dodał, że koncern czeka na zamknięcie postępowania układowego Ruchu. - Nie wiadomo, ile ten etap może potrwać, nie ma określonego terminu - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Paczyński, rzecznik Ruchu.
więcej
|
Redaktor naczelny obywatelskiej telewizji uwolniony z zarzutu wykroczenia w czasie relacji z kontrmiesięcznicy smoleńskiej
Redaktor naczelny obywatelskiej telewizji Video-KOD, Mariusz Malinowski, nie popełnił wykroczenia, kiedy relacjonował wydarzenia tzw. kontrmiesięcznicy smoleńskiej - brzmi wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie. Tym samym zmieniono decyzję sądu niższej instancji sprzed 5 miesięcy. W sprawę zaangażowała się Helsińska Fundacja Praw Człowieka.
więcej
|
IMM: Onet najbardziej opiniotwórczy we wrześniu. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Z nowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że najczęściej cytowanym medium we wrześniu był Onet, który na podium wyprzedził RMF FM i "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarki ,,Gazety Wyborczej" zaatakowane w czasie relacjonowania protestu kobiet we Wrocławiu
W środę wieczorem we Wrocławiu bojówki narodowców zaatakowały protestujące kobiety, wśród nich znalazły się dziennikarki „Gazety Wyborczej” - donosi dziennik. Natomiast dziennikarz "GW" Piotr Żytnicki ucierpiał podczas relacjonowania manifestacji w Poznaniu. Redakcja dziennika wystosowała w czwartek oświadczenie w sprawie ataków.
więcej
|
CMWP potępia napaść na dziennikarki ,,Gazety Wyborczej" w czasie protestu ws. aborcji
Działające przy SDP Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaprotestowało przeciwko atakowi na dziennikarki „Gazety Wyborczej”, nazywając go skandalicznym przykładem utrudniania pracy reporterom podczas wykonywania zawodowych obowiązków. Zaapelowano też o szybkie ukaranie sprawców.
więcej
|
Michelle Sobrino-Stearns prezes Variety Group
Michelle Sobrino-Stearns została mianowana prezesem oraz głównym wydawcą Variety Group. Menedżerka będzie odpowiadać za globalne działania firmy oraz zarządzać jego finansami.
więcej
|
|
|
GUS: W pandemii zdalna praca coraz popularniejsza
W czasie pandemii koronawirusa co czwarty pracownik skorzystał ze zdalnego wykonywania obowiązków – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. Największy odsetek wykonujących pracę zdalną to pracownicy sektora ICT.
więcej
|
T-Mobile oferuje nową usługę VoD - TVision Line
Amerykański oddział T-Mobile wprowadził na tamtejszy rynek nową usługę streamingową TVision Line, wraz z urządzeniem TVision Hub, przystawką do jej odbioru na telewizorach smart.
więcej
|
Inicjatorka Ogólnopolskiego Strajku Kobiet nie zgadza się na sprzedaż gadżetów z logo strajku w internecie
Marta Lempart, inicjatorka Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, chce zablokować na zewnętrznych platformach e-commerce sprzedaż gadżetów z logotypami kojarzonymi z kobiecymi strajkami. Największy gracz na rynku Allegro nie otrzymał do tej pory zgłoszeń odnoście do takich ofert w serwisie.
więcej
|
Apple pracuje nad własną wyszukiwarką. Ma być alternatywą dla Google
Apple może szykować własną wyszukiwarkę internetową. Według doniesień ślady wskazujące na takie przygotowania są obecne w kodzie systemu iOS 14. Nowa platforma miałaby być alternatywą dla wyszukiwarki Google i w przyszłości ją zastąpić.
więcej
|
Spotify z rosnącymi przychodami i 118 mln euro straty. Serwis ma 320 mln użytkowników
W trzecim kwartale 2020 r. muzyczny serwis Spotify zanotował wzrost przychodów o 14 proc., spółka wykazała też kwartalną stratę w wysokości 118 mln euro. Obecnie z aplikacji korzysta na całym świecie 320 mln użytkowników.
więcej
|
Republikanie zarzucają Twitterowi cenzurę. Przesłuchanie Jacka Dorseya i Marka Zuckerbega
Senacka komisja przesłuchiwała w środę wirtualnie szefów Twittera i Facebooka, Jacka Dorseya oraz Marka Zuckerbega. Republikanie oskarżali wielkie firmy internetowe o cenzurę, Demokraci pytali o politykę chroniącą użytkowników przed radykalnymi treściami w sieci.
więcej
|
Program Jona Stewarta w Apple TV+
Komik Jon Stewart podpisał wieloletni kontrakt z serwisem streamingowym Apple TV+. Trafi tam jego program satyryczny komentujący bieżące wydarzenia.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|