Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 13 Października 2020
 
 
 
Rekordowy debiut giełdowy Allegro, w tej chwili to największa spółka notowana na warszawskim parkiecie
 
W poniedziałek w pierwszym dniu obecności na warszawskiej giełdy akcje Allegro podrożały o 62,8 proc., a kapitalizacja spółki sięgnęła 70,2 mld zł. Według analityków pytanych przez Wirtualnemedia.pl popyt na akcje Allegro nadal będzie duży, bo firma wejdzie w najbliższym czasie do ważnych indeksów giełdowych. więcej
 
 
Związkowcy w Agorze grożą wejściem w spór zbiorowy. Chcą uregulować płace i zlikwidować umowy śmieciowe
 
Działająca przy Agorze Komisja Zakładowa OZZ Inicjatywa Pracownicza przygotowała w poniedziałek postulaty, które w tym tygodniu trafią do zarządu spółki. Wśród nich znalazła się m.in. wypłata zaległych nadgodzin, przywrócenie lokalnych siedzib „Gazety Wyborczej” i regulacje dla osób pracujących zdalnie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł odchodzą z zarządu TVN Discovery Polska. "Upraszczanie organizacji"
 
Z końcem października br. z zespołu zarządzającego TVN Discovery Polska odchodzą Maciej Maciejowski, który odpowiadał w firmie za obszar digital i Tomasz Marszałł - odpowiadał za marketing. - Celem zmian jest upraszczanie organizacji oraz stworzenie elastycznej struktury zintegrowanej z globalnymi oddziałami naszej firmy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szefowa komunikacji korporacyjnej w TVN. więcej
 
 
KRRiT chce wprowadzić zasadę "must measure" dotyczącą platform. MOC TV zainteresowany
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma rozmawiać z nadawcami telewizyjnymi i właścicielami platform na temat wprowadzenia zasady "must measure". Z treści listu MOC TV (zrzeszającego nadawców TV) skierowanego do przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego - do którego treści dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że mają być oni zainteresowani nową inicjatywą. To również efekt kontrowersji, jaką wywołuje na rynku zasada must carry, must offer. więcej
 
 
Wpływy reklamowe ,,Gazety Wyborczej" zmalały o 40 proc., w górę ,,GPC", ,,DGP" i ,,Fakt" (Top10)
 
Po ośmiu miesiącach br. mocno wzrosły wpływy reklamowe „Gazety Polskiej Codziennie”, „Dziennika Gazety Prawnej” i „Faktu”. Największy spadek przychodów zanotowała „Gazeta Wyborcza”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kuba Strzyczkowski wiceprezesem Radia 357. Zebrano już ponad 217 tys. zł więcej
 
Orlen nie potwierdza, że chce kupić Polska Press. "To repolonizacja okrężną drogą" więcej
 
Iga Świątek rozbiła bank. "Po zwycięstwie na Roland Garros milion zł za udział w reklamie" więcej
 
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor / Copywriter (Dział Online) Eurozet
Product Manager DOOH Screen Network
Performance Marketing Specialist Cube Group
Dziennikarz / Redaktor Business Insider Ringier Axel Springer Polska
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży TVP
Specjalista ds. sprzedaży produktu TV TVP
Specjalista ds. sprzedaży projektów kontentowych swiatlekarza.pl & pacjenci.pl
Event Manager El Padre
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł odchodzą z zarządu TVN Discovery Polska. "Upraszczanie organizacji"

Z końcem października br. z zespołu zarządzającego TVN Discovery Polska odchodzą Maciej Maciejowski, który odpowiadał w firmie za obszar digital i Tomasz Marszałł - odpowiadał za marketing. - Celem zmian jest upraszczanie organizacji oraz stworzenie elastycznej struktury zintegrowanej z globalnymi oddziałami naszej firmy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szefowa komunikacji korporacyjnej w TVN. więcej

KRRiT chce wprowadzić zasadę "must measure" dotyczącą platform. MOC TV zainteresowany

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma rozmawiać z nadawcami telewizyjnymi i właścicielami platform na temat wprowadzenia zasady "must measure". Z treści listu MOC TV (zrzeszającego nadawców TV) skierowanego do przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego - do którego treści dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że mają być oni zainteresowani nową inicjatywą. To również efekt kontrowersji, jaką wywołuje na rynku zasada must carry, must offer. więcej

766 tys. widzów serialu ,,Usta usta", TVN stacją trzeciego wyboru

Serial „Usta usta” oglądało średnio 766 tys. widzów, o 490 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,55 mln zł. więcej

993 tys. widzów ,,Korony królów". Serial ma wrócić do TVP1 "w przyszłości"

Końcówkę trzeciego sezonu „Korony królów” w jesiennej ramówce oglądało średnio 993 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 4,65 mln zł. więcej

2,51 mln widzów finałowego meczu Igi Świątek podczas Roland-Garros w TVN i Eurosporcie 1

Sobotnie spotkanie Igi Świątek z Sofią Kenin w finale Roland-Garros na antenie TVN oglądało 1,35 mln widzów, a w Eurosporcie 1 - 1,16 mln. Łączna widownia spotkania w telewizji wyniosła 2,51 mln osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Program ,,MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką" od 24 października w TVN, TTV i player.pl

W sobotę, 24 października zadebiutuje nowy program „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, który będzie można oglądać w TVN, TTV oraz na platformie player.pl. Partnerem cyklu jest Carrefour Polska. więcej

Nowy program ,,GamePlay show" w Polsat Games

Od 18 października Polsat Games emitować będzie nowy program „GamePlay show”. więcej

Sony Pictures Television i Polsat zapowiadają serial ,,Rysa". To adaptacja powieści Igora Brejdyganta

Sony Pictures Television (właściciel m.in. stacji AXN) wspólnie z Telewizją Polsat pracuje nad serialem kryminalnym na podstawie powieści „Rysa” i „Układ” Igora Brejdyganta. W produkcji wystąpią m.in. Julia Kijowska, Maciej Zakościelny, Janusz Chabior i Kinga Preis. więcej

TVP1 i TVN liderami oglądalności, udany tydzień TVN7 i Eurosport 1. ,,M jak miłość" i mecz Polska-Włochy hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, mecz Ligi Narodów Polska-Włochy oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

UKE: zakłócenia w odbiorze TV i radia można zgłaszać przez PUE

Zarejestrowani użytkownicy Platformy Usług Elektronicznych mogą już zgłaszać za jej pośrednictwem występowanie zakłóceń utrudniających poprawny odbiór programów radiowych i telewizyjnych lub uniemożliwiających właściwe funkcjonowanie łączności bezprzewodowej - podał Urząd Komunikacji Elektronicznej. więcej

Portugalska liga piłkarska NOS w Eleven Sports do 2023 roku

Telewizja Eleven Sports będzie emitowała rozgrywki portugalskiej ligi piłkarskiej NOS. Umowa obejmuje najbliższe trzy kolejne sezony. więcej

Premier League wprowadza pay-per-view. Dodatkowe mecze za opłatą 14,95 funta

Brytyjska Premier League oraz stacje Sky Sports i BT Sport zawarły umowę, zgodnie z którą dodatkowe mecze niedostępne na tych platformach będzie można oglądać za pośrednictwem systemu pay-per-view. Za możliwość obejrzenia każdego ze spotkań trzeba będzie zapłacić 14,95 funta. Kibice w internecie nie kryją zaskoczenia wysoką ceną dostępu do transmisji, choć pieniądze mają wesprzeć kluby tracące z powodu koronawirusa. więcej

,,We Baby Bears" nową produkcją Cartoon Network, premiera w 2021 roku

W przyszłym roku w Cartoon Network odbędzie się premiera nowej animacji „We Baby Bears”. więcej

Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł odchodzą z TVN Discovery Polska

Z końcem października br. z zespołu zarządzającego TVN Discovery Polska odchodzą Maciej Maciejowski (nadzorował obszar internetowy) i Tomasz Marszałł (odpowiadał za marketing). więcej

"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD

“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie  poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
"Raport o książkach" kolejną odsłoną podcastu "Raport o stanie świata" Dariusza Rosiaka

W poniedziałek o 18.00 pojawił się pierwszy odcinek podcastu "Raport o książkach", który jest kolejną odsłoną "Raportu o stanie świata" tworzonego przez Dariusza Rosiaka oraz m.in. Agatę Kasprolewicz. - To efekt hojności naszych patronów, dzięki którym możemy się rozwijać. Pojawił się pomysł, aby przynajmniej raz w miesiącu rozmawiać o książkach - mówi nam Kasprolewicz. więcej

 
Doradztwo Mediowe Agory zmodyfikowało system pracy: pięć kluczowych regionów, bliższa praca z klientem

Agora zmieniła strukturę działania swojego zespołu Doradztwa Mediowego. Spółka wydzieliła pięć kluczowych regionów Polski i przydzieliła tam zespoły, które mają pracować bezpośrednio z reklamodawcami. - Przy okazji reorganizacji nikt nie stracił pracy, tworzymy sześć nowych etatów - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

 
UKE: zakłócenia w odbiorze TV i radia można zgłaszać przez PUE

Zarejestrowani użytkownicy Platformy Usług Elektronicznych mogą już zgłaszać za jej pośrednictwem występowanie zakłóceń utrudniających poprawny odbiór programów radiowych i telewizyjnych lub uniemożliwiających właściwe funkcjonowanie łączności bezprzewodowej - podał Urząd Komunikacji Elektronicznej. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
UOKiK nie stwierdził, by SKM SAR stosowało praktyki ograniczające konkurencję

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył postępowanie prowadzone wobec Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR od lutego 2018 roku. Urząd nie stwierdził praktyki ograniczającej konkurencję. więcej

Doradztwo Mediowe Agory zmodyfikowało system pracy: pięć kluczowych regionów, bliższa praca z klientem

Agora zmieniła strukturę działania swojego zespołu Doradztwa Mediowego. Spółka wydzieliła pięć kluczowych regionów Polski i przydzieliła tam zespoły, które mają pracować bezpośrednio z reklamodawcami. - Przy okazji reorganizacji nikt nie stracił pracy, tworzymy sześć nowych etatów - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

Artur Malinowski digital marketing directorem w Empik Group

Artur Malinowski, przez ostatnich pięć lat związany z grupą Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej agencje Carat, Vizeum, iProspect) objął stanowisko digital marketing directora w Empik Group. więcej

Maciej Boroń po 15 latach odszedł z MediaComu

Po prawie 15 latach pracę w domu mediowym MediaCom (GroupM/WPP) zakończył Maciej Boroń. Od ponad 4 lat kierował jednostką MediaCom Beyond Advertising. więcej

Sześć na dziesięć polskich firm ścięło wydatki na marketing w dobie Covidu. Co druga wstrzymała inwestycje

W czasie pandemii koronawirusa aż 62 proc. polskich firm zdecydowało się zredukować swoją aktywność marketingową - podaje Kantar. Polskie firmy częściej niż za granicą wstrzymywały inwestycje (51 proc. vs 40 proc. globalnie). więcej

Aviva w rytmie hitu "You'll never walk alone" podkreśla bliskość z klientami

W nowej kampanii wizerunkowej "Jesteśmy przy Tobie" Aviva komunikuje bezpieczeństwo jako podstawową wartość ubezpieczeń. Działania dla ubezpieczyciela przygotowały Agencja 2012, Papaya Films, Spark Foundry i Rio de Post. więcej

Anna Rezner i Konrad Korzeniowski dołączyli do Gameset

Do agencji gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) dołączyła Anna Rezner (Project Manager) oraz  Konrad Korzeniowski (sales manager). więcej

"Weź to na chrupko" w reklamie Snickers Crisp

Ruszyła kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do Mars Wrigley. Działania reklamowe są realizowane pod hasłem "Weź to na chrupko" i potrwają do grudnia br. więcej

Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)

Firma Hortex ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej swoich mrożonek. Tym razem Mateusz Gessler promuje w niej warzywa na patelnię i barszcz ukraiński. Za kampanię odpowiada agencja Opus B. więcej

Nestlé z ,,Loterią pełna złotych"

Marka Nestlé (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) rozpoczęła akcję promocyjna pod hasłem „Loteria pełna złotych”. Za organizację loterii odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Unique One. więcej

Kampania Cash Lajf Balans ma zachęcać młodych do rozwoju pasji (wideo)

Wystartowała edukacyjna kampania Cash Lajf Balans Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes. Realizuje ją Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

Lech z ekologicznym quizem, do wygrania bluzy

Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) startuje z nową aktywacją dla konsumentów - ekologicznym quizem pod hasłem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 tysięcy bluz. więcej

Albedo Marketing obsługuje promocję Canon

Agencja Albedo Marketing wygrała przetarg na organizację promocji „I wszystko się spina!”, wspierającej sprzedaż drukarek Canon MegaTank. więcej

Hefra klientem agencji Imagine

Agencja Imagine rozpoczyna długoterminową obsługę marki Hefra - Warszawskiej Fabryki Platerów w obszarze digital. Współpraca dotyczyć będzie prac nad UX i UI e-commerce oraz kampanii digital. więcej

"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD

“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie  poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Związkowcy w Agorze grożą wejściem w spór zbiorowy. Chcą uregulować płace i zlikwidować umowy śmieciowe

Działająca przy Agorze Komisja Zakładowa OZZ Inicjatywa Pracownicza przygotowała w poniedziałek postulaty, które w tym tygodniu trafią do zarządu spółki. Wśród nich znalazła się m.in. wypłata zaległych nadgodzin, przywrócenie lokalnych siedzib „Gazety Wyborczej” i regulacje dla osób pracujących zdalnie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wpływy reklamowe ,,Gazety Wyborczej" zmalały o 40 proc., w górę ,,GPC", ,,DGP" i ,,Fakt" (Top10)

Po ośmiu miesiącach br. mocno wzrosły wpływy reklamowe „Gazety Polskiej Codziennie”, „Dziennika Gazety Prawnej” i „Faktu”. Największy spadek przychodów zanotowała „Gazeta Wyborcza”. więcej

,,Newsweek Polska" po prawomocnym wyroku publikuje sprostowanie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) opublikował w poniedziałek sprostowanie nadesłane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Redakcja musiała to zrobić: to efekt przegranego w sierpniu procesu z ministerstwem. więcej

,,Rzeczpospolita" z codziennym publicystyczno-informacyjnym podcastem. Prowadzącym Cezary Szymanek

Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) rusza na swojej stronie z nowym podcastem „Rzecz W Tym”. Ma to być codzienne podsumowanie dnia, prowadzącymi są publicyści dziennika. - To naturalny krok w rozwoju oferty naszych podcastów - komentuje Cezary Szymanek, szef serwisu Rp.pl i gospodarz podcastu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Rekordowy debiut giełdowy Allegro, w tej chwili to największa spółka notowana na warszawskim parkiecie

W poniedziałek w pierwszym dniu obecności na warszawskiej giełdy akcje Allegro podrożały o 62,8 proc., a kapitalizacja spółki sięgnęła 70,2 mld zł. Według analityków pytanych przez Wirtualnemedia.pl popyt na akcje Allegro nadal będzie duży, bo firma wejdzie w najbliższym czasie do ważnych indeksów giełdowych. więcej

Netflix na czele, Player przed TVP VOD i CDA Premium. W dół vod.pl i Ipla

Wśród serwisów VoD w Polsce zdecydowanym liderem pozostaje Netflix. Spory wzrost odwiedzalności osiągnęła sekcja VoD na WP.pl, a sporo straciły vod.pl i Ipla.tv. Z witryn nadawców telewizyjnych najwyższy ruch generuje Player.pl. więcej

Facebook zakazuje treści negujących lub zniekształcających Holokaust

Amerykańska firma Facebook Inc., właściciel serwisu społecznościowego Facebook, poinformowała w poniedziałek, że aktualizuje swoją politykę dotyczącą mowy nienawiści i zakazuje wszelkich treści, które negują Holokaust lub zniekształcają prawdę o nim. więcej

Facebook wprowadza naklejki wspierające LGBT+. Polska na ,,czarnej liście"

Z okazji corocznego dnia o nazwie Coming Out Day Facebook udostępnił zestaw naklejek i innych elementów, które pozwalają użytkownikom wyrazić wsparcie dla środowisk LGBT+. Opcja nie jest dostępna w Polsce, która znalazła się na liście krajów  szykanujących mniejszości seksualne i stanowiących dla nich zagrożenie. więcej

Premier League wprowadza pay-per-view. Dodatkowe mecze za opłatą 14,95 funta

Brytyjska Premier League oraz stacje Sky Sports i BT Sport zawarły umowę, zgodnie z którą dodatkowe mecze niedostępne na tych platformach będzie można oglądać za pośrednictwem systemu pay-per-view. Za możliwość obejrzenia każdego ze spotkań trzeba będzie zapłacić 14,95 funta. Kibice w internecie nie kryją zaskoczenia wysoką ceną dostępu do transmisji, choć pieniądze mają wesprzeć kluby tracące z powodu koronawirusa. więcej

W usłudze Carrefour Sprint dostawa zakupów w 3 godziny

Carrefour wdraża w obszarze e-grocery nową usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci sieci będą mogli otrzymać zamówione przez internet zakupy spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet 3 godzin. więcej

Wiceprezeska Netfliksa poza firmą

Channing Dungey, wiceprezeska platformy Netflix odpowiedzialna za treści oryginalne, ogłosiła swoją rezygnację. więcej

Akcje Allegro w debiucie zdrożały o 63 proc., firma warta ponad 70 mld zł

W poniedziałek przed południem akcje Allegro tuż po debiucie na warszawskiej giełdzie zdrożały o ponad 50 proc., a w ciągu całej sesji wzrost wyniósł 62,79 proc. Kapitalizacja firmy wynosi obecnie 70,17 mld zł. więcej

"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD

“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie  poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Sześć na dziesięć polskich firm ścięło wydatki na marketing w dobie Covidu. Co druga wstrzymała inwestycje

W czasie pandemii koronawirusa aż 62 proc. polskich firm zdecydowało się zredukować swoją aktywność marketingową - podaje Kantar. Polskie firmy częściej niż za granicą wstrzymywały inwestycje (51 proc. vs 40 proc. globalnie). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jarosław Bukowski w Havas PR Warsaw

Jarosław Bukowski objął stanowisko consulting directora w agencji public relations Havas PR Warsaw. więcej

Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong

Joanna Trakul w dziale komunikacji korporacyjnej On Board Think Kong. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
iPhone'y 12 z szybszym Face ID, lepszym zoomem i żywotniejszymi bateriami
Koronawirus na ekranie smartfona groźny przez 28 dni. Konieczne skuteczne odkażanie
Orange przed T-Mobile z najszybszym internetem mobilnym we wrześniu
Samsung Galaxy A42 5G wkrótce w Polsce
W usłudze Carrefour Sprint dostawa zakupów w 3 godziny
Klienci sklepu online CCC mogą wyszukiwać produkty na podstawie zdjęcia
Wilkinson Sword wykorzystuje w nowej serii maszynek do golenia surowce z odzysku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj