|
|
|
|
|
|
|
Edward Miszczak: ludzie chcą braterskiej telewizji, aby gwiazdy były blisko, rozumiały ich świat
- Jesteśmy podzieleni nie przez newsy, a przez politykę. Prawie jak w okresie międzywojennym. Ja tylko uważam, że ludzie już nie cenią nauczania przez telewizję. Chcą braterskiej telewizji, aby gwiazdy były blisko, rozumiały ich świat - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN i wiceprezes zarządu TVN Discovery Polska.
więcej
|
Superstacja ze spadkiem wpływów o 12 proc. Mniej na wynagrodzenia, zmalały odpisy
W ub.r. przychody sprzedażowe Superstacji (należącej do Telewizji Polsat) zmalały o 12,3 proc. do 9,78 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. strata netto zmniejszyła się z 2,34 do 2,16 mln zł. W połowie ub.r. kanał zmienił zespół redakcyjny i profil.
więcej
|
,,Hotel Paradise 2" z większą widownią niż ,,Big Brother"
Drugi sezon programu Siódemki „Hotel Paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 505 tys. widzów, o 107 tys. osób więcej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Big Brother” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lider branży futrzarskiej opisał ofertę reklamową od TV Republiki i ,,Gazety Polskiej". Sakiewicz: absurdalne kłamstwa
Lider branży futrzarskiej, Szczepan Wójcik, poinformował na Twitterze, że w 2017 roku osoby związane z TV Republika negocjowały z jego mediami kampanię promującą branżę. - Nie zgodziłem się, odebrałem to jako próbę wywarcia na mnie presji. Gdybym na to poszedł, miałbym dzisiaj spokój - mówi nam Wójcik. - To kłamstwa. Lobbyści sami wówczas do nas przychodzili, ja wydałem zakaz kontaktów z nimi - odpowiada Tomasz Sakiewicz.
więcej
|
1,64 mln widzów ,,Kuchennych rewolucji". TVN bezkonkurencyjny w 16-49, ma 20 proc. udziału w rynku
Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,64 mln widzów, o 350 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz pozycję bezkonkurencyjnego lidera w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
,,Przyjaciółki 16" straciły 290 tys. widzów. Polsat wiceliderem w 16-49
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,20 mln osób, o 290 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
Polsat kupił resztę udziałów nadawcy Fokus TV i Nowa TV. ZPR Media wycofuje się z rynku nadawców telewizyjnych
Telewizja Polsat przejęła od Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych 50,52 proc. udziałów spółki TV Spektrum, nadającej kanały Fokus TV i Nowa TV. Tym samym stała się jedynym udziałowcem firmy.
więcej
|
805 tys. widzów ,,Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show". Polsat stacją trzeciego wyboru
Nowy program „Kabaret na dobry wieczór. Paranienormalni Show” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 805 tys. widzów, o 82 tys. widzów mniej niż przed rokiem w tym paśmie gromadził serial „Zawsze warto”. Polsat w czasie emisji programu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
1,16 mln widzów programu ,,Nasz nowy dom" w Polsacie
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,16 mln osób. W porównaniu do trzynastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., produkcja straciła 210 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
Teleturniej ,,Milionerzy" stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,49 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.
więcej
|
Lux Veritatis dostanie kilka mln zł z Funduszu Sprawiedliwości na Centrum Ochrony Praw Chrześcijan
Związana z o. Tadeuszem Rydzykiem fundacja Lux Veritatis do 2023 roku dostać ma kilka milionów złotych na prowadzenie Centrum Ochrony Praw Chrześcijan. Pieniądze pochodzą z Funduszu Sprawiedliwości, nadzorowanego przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
więcej
|
Jacek Kurski w pandemii koronawirusa rekomenduje pracę zdalną w Telewizji Polskiej
Pandemia koronawirusa przyniosła wiele wyzwań dla światowej gospodarki, także pod względem sposobu organizacji pracy. Redakcje musiały odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a telewizje - tam, gdzie to było możliwe - musiały być zarządzane zdalnie. Jacek Kurski, prezes TVP pytany przez nas o model pracy publicznego nadawcy nadal rekomenduje pracę zdalną, jeśli „jest on wydajny”.
więcej
|
,,It's my life! To moje życie" podnosi oglądalność TTV, nowy program śledzi 304 tys. widzów
Nowy program „It’s my life! To moje życie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 304 tys. widzów. Cykl ma wyraźne wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN przekłada premierę nowego programu ,,Tacy sami". ,,Opóźnienia przez pandemię"
Telewizja TVN przesunęła premierę nowego programu „Tacy sami” z 5 października na okres późniejszy. - Przygotowania do produkcji zaczęły się późno ze względu na pandemię, a w tym przypadku opóźnienia nie da się tak łatwo nadrobić - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
TVP Sport pokaże mecze Legii Warszawa i Piasta Gliwice w trzeciej rundzie eliminacji Ligi Europy
W czwartek 24 września TVP Sport będzie transmitować mecze Legii Warszawa i Piasta Gliwice w ramach trzeciej rundy eliminacji Ligi Europy. Do tej fazy awansował też Lech Poznań, którego wcześniejsze mecze eliminacyjne pokazywał Polsat Sport.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szydłowska, Masłowska, Mazolewski, Lanek, Wrona i Ciegielski w jesiennej ramówce newonce.radio
W jesiennej ramówce newonce.radio, która startuje od poniedziałku, 21 września będzie można usłyszeć nowe programy, które poprowadzą Agnieszka Szydłowska, Dorota Masłowska, Wojtek Mazolewski, Lanek, Andrzej Wrona i Hipolit Cegielski. Nie zabraknie duetu Kuba Wojewódzki & Piotr Kędzierski, nadal będzie można też słuchać Agnieszkę Woźniak-Starak i producenta Steeza, z audycją wraca też Mateusz Gessler. Nowa ramówka newonce.radio promowana jest hasłem "Traktujmy się poważnie".
więcej
|
|
Radio Dla Ciebie zwiększyło wpływy i zysk. Mocno w górę pensje prezesa i dyrektorów, w br. kurczą się przychody reklamowe
W ub.r. publiczne Radio Dla Ciebie osiągnęło wzrost przychodów o 9,5 proc. do 15,57 mln zł, głównie dzięki wyższym środkom z abonamentu rtv i rekompensaty. Wynagrodzenie prezesa poszło w górę o 45 proc., a dyrektorów średnio o 23 proc. W br. przychody stacji mają wzrosnąć dzięki kolejnej rekompensacie abonamentowej, natomiast mocno skurczą się wpływy z reklam.
więcej
|
|
Norbi i Dawid Furch prowadzącymi poranne pasmo w Radiu Rekord
Od 21 września poranki w Radiu Rekord (Radomska Grupa Mediowa) prowadzić będą w duecie Norbi i prezenter stacji - Dawid Furch. Audycja „Obudź się” nadawana jest od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 10.00.
więcej
|
|
Wpływy reklamowe Jedynki zmalały o 16 proc., a Trójki o 9 proc. Polskie Radio wydało 51 proc. więcej na promocję i doradztwo
W ub.r. przychody reklamowe radiowej Jedynki zmniejszyły się o 16,4 proc. do 16,52 mln zł, a Trójki - o 9,1 proc. do 35,16 mln zł. Natomiast wydatki Polskiego Radia na promocję i usługi doradcze poszły w górę o 51 proc. do 11,41 mln zł.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie. TOK FM awansowało z 11. na 2. miejsce
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od marca do sierpnia 2020 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Piotr Kaczkowski z audycją w internetowej stacji Rockserwis.fm
Były dziennikarz radiowej Trójki Piotr Kaczkowski poprowadzi autorską audycję „Oddam płytę w dobre ręce” w internetowej rozgłośni Rockserwis.fm założonej przez Piotra Kosińskiego.
więcej
|
|
Jadwiga Emilewicz: za krytykę Rady Mediów Narodowych wycięto mnie z tych mediów, Czabański zbudował Radio Nowy Świat
- Krzysztof Czabański jest skuteczny, w końcu swoją ciężką pracą zbudował Radio Nowy Świat - stwierdziła ironicznie minister rozwoju Jadwiga Emilewicz. - Mnie za krytykę Rady Mediów Narodowych z tychże mediów skutecznie wycięto - zaznaczyła. Repolonizację mediów oceniła jako niemożliwą do realizacji.
więcej
|
|
|
|
Agencja obsługująca fanpage Disneya przeprasza za polubienie wpisu o ,,Mulan" bez ,,wepchanych na siłę murzynów i lgbt"
W czwartek Disney Polska na swoim fanpage’u facebookowym wyraził aprobatę dla wpisu, w którym chwalono film „Mulan” m.in. za to, że nie ma w nim „wepchanych na siłę murzynów i lgbt”. Obsługująca fanpage agencja WebTalk przeprosiła za błąd jednego ze swoich pracowników i zapowiedziała wpłatę 50 tys. zł na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii.
więcej
|
Artegence ze wzrostem wpływów o 59 proc., coraz więcej kampanii poza internetem
Agencja marketingu internetowego Artegence osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów sprzedażowych o 58,6 proc. do 21,23 mln zł, a ponieważ jej koszty operacyjne poszły w górę o 68,3 proc. zysk netto zmalał z 997,6 do 548,8 tys. zł.
więcej
|
WPP konsoliduje zespoły Sudler, tworząc nową agencję VMLY & Rx
Holding reklamowy WPP skonsolidował swoje zespoły medyczne w globalną agencję opieki zdrowotnej, która obsługuje klientów farmaceutycznych wystawiających specjalistyczne recepty. VMLY & Rx połączy specjalistyczne zespoły Sudler z VMLY & R i będzie kierowana przez Claire Gillis, międzynarodową dyrektor generalną WPP Health Practice.
więcej
|
Kaufland potroił zysk w Polsce. Wpływy 7 proc. w górę, 628 mln zł z usług reklamowych
Sieć hipermarketów Kaufland w zeszłym roku rachunkowym osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 7,2 proc. do 10,62 mld zł, z czego 627,8 mln zł z usług reklamowych i innych. Zysk netto poszedł w górę ze 117,7 do 356,3 mln zł. Firma zapewnia, że nie odczuła negatywnych skutków epidemii.
więcej
|
Magdalena Gajewska-Bogacz w zarządzie Albedo Marketing
Do zarządu Albedo Marketing dołączyła Magdalena Gajewska-Bogacz, dotychczasowa dyrektor kreatywna agencji. Będzie odpowiedzialna za realizację celów spółki w obszarze kreatywnym, w szczególności za przygotowywanie prac przetargowych z obszaru B2C, a także za dalszy rozwój zespołu kreatywnego.
więcej
|
Burger King wymienia składniki na opakowaniach Whopper, aby podkreślić ich naturalność
Burger King poinformował, że będzie umieszczać na opakowaniach Whopperów listę jego składników, by w ten sposób podkreślić, że są całkowicie naturalne i nie zawierają sztucznych dodatków.
więcej
|
Multikino przed epidemią ze spadkiem wpływów i zysku. Mniej z biletów i reklam, więcej z przekąsek i napojów
Przez siedem kwartałów do listopada ub.r. Multikino zanotowało spadek przychodów o 2,3 proc. do 637,9 mln zł, a przy wzroście kosztów rodzajowych o 3 proc. do 564,71 mln zł jego zysk netto zmalał z 36,4 do 3,08 mln zł. W br. wyniki firmy będą dużo gorsze w związku z obostrzeniami związanymi z epidemią.
więcej
|
PepsiCo Europe tworzy nowy zespół ds. mediów i agencji kreatywnych
Koncern PepsiCo Europe utworzył własny nowy wewnętrzny zespół ds. mediów i agencji kreatywnych, mając na celu „przedefiniowanie” swoich europejskich produktów marketingowych, aby "szybciej i lepiej docierać do klientów". Kieruje nim Nancy Croix, dyrektor marketingu kreatywnego w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, która przeszła do firmy w zeszłym roku z Danone.
więcej
|
,,Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu" - eObuwie reklamuje kolekcję na jesień i zimę (wideo)
Ruszyła kampania promująca jesienno-zimową ofertę sieci sklepów eObuwie (należącej do grupy CCC). Jest realizowana pod hasłem „Zawsze do przodu, zawsze w Twoim stylu”.
więcej
|
Lady Gaga w reklamie nowych perfum Valentino zachęca do wyrażania siebie (wideo)
Koncern L'Oreal Luxe rozpoczął globalną kampanię promującą nowe perfumy Valentino Voce Viva, której główną bohaterką jest Lady Gaga. Reklamy przygotowała agencja BETC Etoile Rouge.
więcej
|
Polski oddział Ogilvy zajmie się obsługą Amazona
Polski oddział agencji reklamowej Ogilvy zajmie się obsługą Amazona w zakresie data analysis.
więcej
|
Gwyneth Paltrow globalną ambasadorką marki Xeomin
Firma Merz Aesthetics wybrała Gwyneth Paltrow na globalną ambasadorkę zastrzyku przeciwzmarszczkowego Xeomin. Rusza międzynarodowa kampania z jej udziałem.
więcej
|
Robert Lewandowski najbardziej wpływowym influencerem w polskim internecie. W zestawieniu kilkanaście gwiazd YouTube'a
Robert Lewandowski znalazł się na czele listy magazynu „Forbes” najbardziej wpływowych osób w polskim internecie, podium uzupełniło dwóch youtuberów - Friz i Stuu Burton. Łącznie kilkanaście nazwisk z listy to twórcy znani głownie z YouTube'a. - Cieszy mnie, że dziś już nie kwestionuje się faktu, że są twórcami popkultury, autorytetami w swoich dziedzinach, a przede wszystkim - kreatywnymi głowami, z którymi chętnie współpracują również reklamodawcy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Krystian Botko, CEO grupy LTTM.
więcej
|
Prezes Platige Image objął akcje spółki warte 1,06 mln zł, nie zamierza ich sprzedawać
Karl Żbikowski, prezes zajmującej się produkcją, postprodukcją i animacją wideo firmy Platige Image, w ramach programu motywacyjnego za 4 tys. zł objął 40 tys. jej akcji wartych 1,06 mln zł. Chce, żeby możliwość ich zbycia ograniczyła mu umowa typu lock-up.
więcej
|
Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety
16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
więcej
|
Artegence świętuje 25 lat! Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kto powinien podpisywać sprostowanie prasowe?
Siedmiu sędziów Izby Cywilnej Sądu Najwyższego zajmie się rozstrzygnięciem zagadnienia, czy sprostowanie prasowe, aby było skuteczne, musi podpisać osoba, której ono dotyczy, czy też wystarczy podpis jej pełnomocnika. Pytanie sformułowała I prezes SN Małgorzata Manowska.
więcej
|
Specjalne wydanie ,,Twojego Imperium" o skandalach gwiazd
W poniedziałek, 21 września, na rynku ukaże się specjalne wydanie tygodnika „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer) - „Twoje Imperium Ekstra - królowie skandali". Zawiera historie burzliwych związków i rozstań, romansów, i finansowych tarapatów gwiazd.
więcej
|
|
|
Wydawca Pikio.pl: wpływy 79 proc. w górę, rekordowy zysk netto
W ub.r. spółka Iberion, wydawca portalu Pikio.pl oraz grupy serwisów tematycznych, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 79 proc. do 11 mln zł oraz zysku netto z 2,35 do 3,03 mln zł.
więcej
|
Fakt.pl na czele portali dzienników. Zyskały witryny ,,DGP" i ,,PB", w dół Rp.pl, Wyborcza.biz i Przegladsportowy.pl
Wśród witryn dzienników ogólnopolskich najwięcej użytkowników i odsłon ma Fakt.pl, a najdłuższy średni czas korzystania osiąga serwis „Przeglądu Sportowego”. Rok do roku znacząco wzrosła odwiedzalność serwisów „Dziennika Gazety Prawnej” i Wyborcza.pl, natomiast spadki zanotowały Rp.pl, Wyborcza.biz i Przegladsportowy.pl.
więcej
|
Wpływy Legimi 111 proc. w górę, niebawem debiut giełdowy
W drugim kwartale br. platforma z e-bookami i audiobookami Legimi osiągnęła wzrost przychodów o 111 proc. do 7,4 mln zł oraz liczby abonentów o 73 proc. do 69,1 tys. Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału spółka chce zadebiutować na bocznym rynku New Connect warszawskiej giełdy.
więcej
|
Oracle i Walmart mają zainwestować w spółkę TikTok Global. Amerykański sąd wstrzymał restrykcje administracji Trumpa wobec WeChat
Sąd w San Francisco wstrzymał w niedzielę wykonanie rozporządzenia ministerstwa handlu USA, mające na celu zakazanie pobierania popularnej chińskiej aplikacji na smartfony WeChat. Decyzja sądu zapadła na godziny przed wejściem w życie prawa. W sobotę prezydent Donald Trump pochwalił porozumienie w sprawie utworzenia osobnej spółki TikTok Global z udziałem amerykańskich koncernów Oracle i Walmart.
więcej
|
Allegro przez kolejne 7 lat z InPostem, testuje natychmiastowe dostawy do Paczkomatów
Allegro przedłużyło o 7 lat współpracę z InPostem dotyczącą usług paczkomatowych w ramach opcji Allegro Smart! Firmy chcą rozwijać usługi szybkiej dostawy, m.in. tego samego dnia co zakup i w weekendy.
więcej
|
Microsoft Teams wkrótce z nowymi funkcjami
Platforma komunikacyjna Microsoft Teams wkrótce zostanie wzbogacona o kilka nowych funkcji, w tym nowy system powiadomień i lepsze zabezpieczenia prywatności.
więcej
|
Onet wyprzedził WP.pl w informacjach i publicystyce, mocno w górę Polsatnews.pl i Wyborcza.pl (TOP10)
W kategorii informacyjno-publicystycznej Onet wyprzedził WP.pl w liczbie użytkowników, natomiast nadal notuje mniej odsłon. Mocno wzrosła odwiedzalność Polsatnews.pl i Wyborcza.pl, a zmalała liczba odsłon sekcji z informacjami i publicystyką na Fakt.pl i Radiozet.pl.
więcej
|
Morizon i Gratka ze wspólną ofertą dla pośredników nieruchomości, publikacja ofert także na Allegro
Serwisy ogłoszeniowe Morizon.pl i Gratka.pl - działające w strukturach Ringier Axel Springer Polska - wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Prócz jednoczesnej publikacji na obu serwisach, nowa oferta zakłada też publikację ogłoszeń na Allegro i wsparcie mediów należących do RASP oraz Polska Press Grupy.
więcej
|
Reed Hastings: Czy biznes może być taki sam w postpandemicznym świecie?
Wirtualnemedia.pl jako jedyna redakcja w Polsce publikuje tekst nowego felietonu CEO Netfliksa Reeda Hastingsa. Menadżer dzieli się w nim swoimi refleksami na temat filozofii biznesu po Covid-19.
więcej
|
Zakaz pobierania TikToka i WeChata w Stanach Zjednoczonych
Ministerstwo handlu USA zapowiedziało w piątek uchwalenie regulacji zakazujących pobierania przez osoby w Stanach Zjednoczonych popularnych chińskich aplikacji na smartfony - TikTok i WeChat. Zakaz ma wejść w życie w niedzielę 20 września.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|