|
|
|
|
|
|
|
Osiem nowości jesienią w TVN. Edward Miszczak: to będzie dla nas złota jesień (wideo)
Telewizja TVN w jesiennej ramówce pokaże osiem nowości - trzy seriale: „Usta usta”, „Królestwo kobiet” i „Szadź”, programy „Lego Masters”, „Tacy sami” i „Totalne remonty Szelągowskiej”, scripted-docu „Rozwód: walka o wszystko” oraz kreskówkę „Kosmiczny wykop”. - Myślę, że przygotowaliśmy znakomitą ofertę programową dla naszych widzów, i że to będzie dla nas złota jesień - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Player w szczycie sezonu z 370 tys. subskrybentów. Prezes TVN: Świetny okres
W szczytowym momencie wiosennego sezonu serwis Player.pl, należący do TVN Discovery Polska miał 370 tys. subskrybentów. Na jesień będzie można oglądać na platformie m.in. produkcje Player Original „Żywioły Saszy - Ogień”, a z tygodniowym wyprzedzeniem takie seriale jak „BrzydULA” czy „Usta Usta”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przy spadku wpływów zwiększył zysk, w górę sprzedaż usług telefonicznych
W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł. Liczba sprzedanych usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,8 proc.
więcej
|
,,BrzydUla" od 5 października w Siódemce i TVN, przedpremiera w player.pl. Miszczak: telenowelę powinni zobaczyć wszyscy (wideo)
W poniedziałek, 5 października rozpocznie się emisja reaktywowanej po 11 latach „BrzydUli”. Premierowe odcinki będą pokazywane w Siódemce, powtórki będzie można śledzić w TVN. Pierwsze pięć odcinków przedpremierowo zostanie udostępnionych w piątek, 2 października w player.pl. - To aż trzy okazje do spotkania z bohaterami, których dekadę temu pokochała cała Polska - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Nowy kulinarny program ,,Smaki świata po polsku" jesienią w TVP2, Ola Nguyen i Robert El Gendy gospodarzami
Od 6 września w niedzielne przedpołudnia Dwójka emitować będzie nowy kulinarny program „Smaki świata po polsku”. Cykl poprowadzą Ola Nguyen i Robert El Gendy.
więcej
|
,,Usłyszcie nas!" od 18 października w TTV. Cykl poprowadzi drag queen Himera
W niedzielę, 18 października TTV rozpocznie emisję 7-odcinkowego programu „Usłyszcie nas!”. Cykl poprowadzi drag queen Himera, a mentorami będą: Monika Kuszyńska, Łukasz „Lotek” Lodkowski, Krzysztof Hirsztritt oraz Przemysław Kossakowski.
więcej
|
TVN24 startuje z programem ,,Koronawirus raport. Szkoła". Prowadzącymi Katarzyna Zdanowicz i Monika Tomasik
W czwartek, 27 sierpnia, TVN 24 rusza z nowym programem - „Koronawirus raport. Szkoła”. Emisja zaplanowana jest cztery razy w tygodniu, prowadzić go mają na zmianę Monika Tomasik i Katarzyna Zdanowicz. Wśród ekspertów, odpowiadających na pytania widzów w studiu, znajdzie się dziennikarka portalu TVN24.pl - Justyna Suchecka.
więcej
|
Jesienią nowa para prowadzących w "Dzień Dobry TVN". Miszczak: trwają testy
Po rezygnacji Kingi Rusin z prowadzenia "Dzień Dobry TVN" oraz przejściu Piotra Kraśki do redakcji "Faktów" w redakcji morning show pojawił się wakat. Kto będzie gospodarzem śniadaniówki? – Trwają testy, nawet dzisiaj – komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
UPC Polska z kanałami w jakości 4k i UHD
Operator UPC Polska udostępnił swoim abonentom pięć nowych kanałów w jakości UHD i 4K. To rezultat wprowadzenia do oferty nowoczesnego dekodera UPC 4K TV Box. Urządzenie stwarza nowe możliwości emisji.
więcej
|
Gwiazdy TVN szykują telewizję plenerową w spocie jesiennej ramówki (wideo)
TVN udostępnił spot promujący jego jesienną ramówkę. W reklamie gwiazdy czołowych produkcji stacji urządzają podwórko, instalując duży ekran do oglądania telewizji i filmów.
więcej
|
,,Gliniarze 9" od 31 sierpnia w Polsacie. Laura Samojłowicz i Monika Miller w obsadzie (wideo)
W poniedziałek, 31 sierpnia Telewizja Polsat rozpocznie emisję dziewiątego sezonu docu-crime „Gliniarze”. Do obsady produkcji dołączyły Laura Samojłowicz i Monika Miller.
więcej
|
Nowy cykl ,,Pary" w Romance TV
Od 14 września Romance TV emitować będzie nowy cykl „Pary”, który będzie można oglądać w ramach pasma „Na kozetce - terapia dla par”.
więcej
|
SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH! Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę. Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agencje reklamowe odnajdują się w "nowej normalności" w czasie Covid-19. Cięcia płac, praca zdalna, na koniec roku bez zysków
Po pierwszych miesiącach pandemii koronawirusa agencje i grupy reklamowe zaadaptowały się już do funkcjonowania w stanie zagrożenia epidemicznego - wynika z rozmów, jakie portal Wirtualnemedia.pl przeprowadził z przedstawicielami branży. Niemal wszyscy są zgodni, że jeszcze długo utrzyma się praca zdalna, a dużych zysków raczej u większości nie będzie.
więcej
|
Aflofarm w lipcu zmniejszył wydatki reklamowe o połowę. W górę Neonet, Euro-Net i Media Expert (Top10)
Wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych w lipcu br. były mniejsze niż rok temu o blisko 10 proc. Zmalały wpływy magazynów, outdooru i kina, a rosły w telewizji, radiu i gazetach. Aflofarm obniżył nakłady na reklamę o prawie połowę, z kolei Euronet zwiększył je ponad dwukrotnie – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Facebook szuka nowego szefa marketingu
Facebook rozpoczął oficjalną rekrutację na stanowisko globalnego chief marketing oficera publikując w sieci ogłoszenie. Obecnie pełniący tę funkcję Antonio Lucio odchodzi z firmy 18 września br.
więcej
|
Kaufland w stylu ,,365 dni" reklamuje produkty roślinne (wideo)
Sieć hipermarketów Kaufland zaczęła kampanię reklamującą markę produktów roślinnych K-take it veggie. Akcja jest oparta na spocie kojarzącym się z filmem „365 dni”.
więcej
|
Gwiazdy TVN szykują telewizję plenerową w spocie jesiennej ramówki (wideo)
TVN udostępnił spot promujący jego jesienną ramówkę. W reklamie gwiazdy czołowych produkcji stacji urządzają podwórko, instalując duży ekran do oglądania telewizji i filmów.
więcej
|
Piwo Tyskie w kampanii wspiera śląskie puby (wideo)
Trwa kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) stanowiąca wsparcie dla śląskich pubów. Akcję, pod hasłem „Przejdźmy na Ty”, przygotowały i realizują firmy marketingowe Gong, ShootMe, Huta 19 im Joachima Fersengelda i Zenith.
więcej
|
Spike Lee i jego droga do sukcesu w nowej globalnej kampanii Montblanc
Marka Montblanc ruszą z globalną kampanią pod hasłem "What Moves You, Makes You". Działania, których jednym z bohaterów jest Spike Lee pokazują autentyczne historie, które wspierają ideę, że podążanie za pasją definiuje Ciebie jako osobę.
więcej
|
Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów
Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz youtuber Cyber stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie Giphy.
więcej
|
Pandemia koronawirusa okazała się ciosem dla globalnego sponsoringu sportu
W tym roku globalne wydatki na sponsoring sportu spadną o 37 proc. do poziomu 28,9 mld dolarów - wynika z prognozy Two Circles, udostępnionej przez agencję WARC.
więcej
|
Stihl na kolejny sezon partnerem PKO Ekstraklasy
Producent sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie Stihl - oficjalny partner PKO Bank Polski Ekstraklasy - o kolejny sezon przedłużył kontrakt w ramach sponsoringu rozgrywek.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawcy przedłużają możliwość zdalnej pracy: Bauer do końca roku, RASP minimum do września
Wydawcy prasowo-internetowi i nadawcy radiowe kontynuują zdalną pracę, obawiając się drugiej fali koronawirusa. W wydawnictwie Bauer dziennikarze mogą pracować w ten sposób do końca roku, w Ringier Axel Springer Polska minimum do końca września. W Polskim Radiu nie ma wytycznych co do terminu zakończenia zdalnej pracy. Wszędzie utrzymane są też obostrzenia sanitarne.
więcej
|
Mateusz Morawiecki: ważny jest patriotyzm medialny, media powinny mieć na uwadze interes Polski
Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski - mówił premier Mateusz Morawiecki podczas 3. urodzin telewizji wPolsce.pl (Grupa Fratria).
więcej
|
,,Teraz Rock" z większą objętością, drożeje o 3 zł
Od numeru wrześniowego miesięcznik „Teraz Rock” (wydawany przez Advertigo) kosztuje 12,99 zł, o 3 zł więcej niż wcześniej. Jednocześnie objętość pisma wzrosła ze 100 do 116 stron.
więcej
|
Burda Media Polska w programie stażowym Burda MORE International Trainee Programme
Ruszył proces rekrutacji do Międzynarodowego Programu Stażowego Burda MORE International Trainee Programme. Z każdego kraju rekrutowany będzie jeden „talent”, który będzie odbywać staż w firmie.
więcej
|
|
|
Player w szczycie sezonu z 370 tys. subskrybentów. Prezes TVN: Świetny okres
W szczytowym momencie wiosennego sezonu serwis Player.pl, należący do TVN Discovery Polska miał 370 tys. subskrybentów. Na jesień będzie można oglądać na platformie m.in. produkcje Player Original „Żywioły Saszy - Ogień”, a z tygodniowym wyprzedzeniem takie seriale jak „BrzydULA” czy „Usta Usta”.
więcej
|
Facebook szuka nowego szefa marketingu
Facebook rozpoczął oficjalną rekrutację na stanowisko globalnego chief marketing oficera publikując w sieci ogłoszenie. Obecnie pełniący tę funkcję Antonio Lucio odchodzi z firmy 18 września br.
więcej
|
,,Gorączka sobotniej nocy", ,,Fuga" i seriale we wrześniu na Netfliksie (lista premier)
We wrześniu Netflix udostępni nowe seriale i kolejne sezony tych już znanych. Na platformie pojawią się również nowe filmy fabularne i dokumentalne.
więcej
|
Legimi zyskuje w czasie epidemii, podwyższa prognozę wpływów o 21 proc.
W pierwszej połowie br. firma Legimi oferująca e-booki i audiobooki w modelu abonamentowym osiągnęła 13,66 mln zł przychodów sprzedażowych i 771 tys. zł zysku netto. W drugim kwartale zyskała ponad dwa razy więcej abonentów niż rok wcześniej. Uważa, że w całym br. jej wpływy wzrosną o 21 proc. więcej niż poprzednio prognozowała.
więcej
|
Allegro zachęca użytkowników do przejścia z Internet Explorera na inne przeglądarki
Allegro.pl zachęca swoich użytkowników, żeby nie korzystali już z tej platformy w przeglądarce Internet Explorer, tylko innych przeglądarkach.
więcej
|
Reklama na Instagramie teraz dostępna bez łącznia z kontem Facebook
Instagram wdraża rozwiązanie, dzięki któremu reklamodawcy będą mogli rozpocząć promocję w serwisie bez łączenia konta z Facebookiem.
więcej
|
Facebook News na kolejnych rynkach w najbliższych miesiącach
Facebook ogłosił, że chce wprowadzić sekcję Facebook News na kilka rynków na świecie w ciągu najbliższych miesięcy. Obecnie jest ona dostępna w USA.
więcej
|
Facebok ruszył z polskim podcastem. Prowadzącymi Karol Stryja i Edyta Kowal
"Rozmowy Facebooka" to nowy podcast największego serwisu społecznościowego na świecie. Audycje o trendach społecznych, biznesowych i technologii prowadzą Karol Stryja i Edyta Kowal.
więcej
|
SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH! Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę. Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Luksusowy jacht marzeniem prezesa ZPUE, a wypłata dywidendy nieodpowiedzialna. ,,Brak transparentności firmy i klarownej komunikacji"
Giełdowa spółka ZPUE, dostawca urządzeń dla elektroenergetyki leasinguje luksusowy jacht wart 37 mln zł, płacąc rocznie za to 3,3 mln zł. Z wewnętrznego biuletynu firmy wynika, że ten jacht to marzenie prezesa, zaś oficjalnie spółka tłumaczy, że to narzędzie marketingowe mające budować jej wizerunek poza Polską. Zarząd nie chce przy tym wypłacić dywidendy tłumacząc, że to teraz skrajnie nieodpowiedzialne. „Podejrzenie o szastanie pieniędzmi plus brak zysku dla akcjonariuszy - to bardzo trudne do wytłumaczenia połączenie” - komentują eksperci od komunikacji.
więcej
|
Branżę PR przez koronawirusa czeka więcej zleceń z zarządzania kryzysowego i digitalu
Przedstawiciele branży public relations uważają, że po pandemii wzrośnie zapotrzebowanie na zarządzanie kryzysowe oraz digital PR. Znacznie zmaleje za to popyt na eventy i sponsoring - wynika z badań przeprowadzonych przez zespół analityków Exacto.
więcej
|
38 Content Communication pracuje dla Glovo
Hiszpańska aplikacja mobilna dostarczająca produkty na życzenie Glovo dołącza do grona klientów 38 Content Communication.
więcej
|
Otis nawiązuje współpracę z On Board Think Kong
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła pracę dla firmy Otis, producenta urządzeń dźwigowych.
więcej
|
PrestaShop klientem Sarota PR
Marka platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych PrestaShop rozpoczęła współpracę z agencją Sarota PR.
więcej
|
|
|