|
|
|
|
|
|
|
Play oferuje kanały TVP, Polsatu i TVN bez zgody nadawców
Operator sieci telekomunikacyjnej Play do swojej oferty telewizyjnej włączył TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN i TV4. Zrobił to bez porozumienia z nadawcami, w oparciu o zasadę must carry - must offer. - Kanały te powinny być dostępne niezależnie od technologii, co potwierdza KRRiT i orzecznictwo Naczelnego Sądu Administracyjnego - uzasadnia Ewa Sankowska-Sieniek, dyrektor biura prasowego Play.
więcej
|
Nielsen wznowił prace nad powiększeniem panelu do 3,5 tys. gospodarstw. Coraz bliżej pomiar tv i internetu
Firma Nielsen Audience Measurement wznowiła prace nad powiększeniem swojego panelu do docelowych 3,5 tys. gospodarstw domowych. Plany pokrzyżowała jednak pandemia koronawirusa i od czerwca br. mierzy 2540 gospodarstw. Jak wynika jednak z naszych nieoficjalnych informacji, jesienią na rynku mają pojawić się urządzenia do jednoczesnego pomiaru oglądalności w telewizji i internecie.
więcej
|
,,Przyjaciele na zawsze" nowym teleturniejem TVP2, Łukasz Nowicki gospodarzem
W niedzielę, 6 września TVP2 rozpocznie emisję nowego teleturnieju „Przyjaciele na zawsze”. Gospodarzem programu będzie Łukasz Nowicki - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karolina Pajączkowska i Rafał Stańczyk prowadzą program TVP Info dla widzów w USA i Kanadzie
W nocy z wtorku na środę czasu polskiego kanał TVP Info ruszył z codziennym pasmem informacyjnych, przygotowywanych z myślą o widzach w USA i Kanadzie. Prowadzi dwójka dziennikarzy kanału informacyjnego telewizji Polskiej: Karolina Pajączkowska i Rafał Stańczyk.
więcej
|
Magda Łucyan z nowym projektem "Sierpień'80" w TVN24
Dziennikarka "Faktów" Magda Łucyan przygotowała cykl rozmów z uczestnikami wydarzeń sierpnia 1980 roku. Będzie można je oglądać od 26 sierpnia w TVN24.
więcej
|
Telewizja Polska chce kupić za 29 mln zł trzy wozy transmisyjne HD dla oddziałów terenowych
W ramach postępowania publicznego Telewizja Polska chce kupić trzy nowe wozy transmisyjne obsługujące standard HD SDI. Mają z nich korzystać oddziały regionalne TVP. Szacunkową wartość zamówienia określono na 29,27 mln zł plus VAT.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw", ,,Rodzinny interes" oraz hity filmowe filarami jesiennej ramówki TV Puls (wideo)
W jesiennej ramówce Telewizji Puls pojawią się nowe odcinki codziennych seriali „Lombard. Życie pod zastaw” i „Rodzinny interes” oraz premierowe emisje w telewizji naziemnej hitów filmowych. W Puls 2 rozwijane będzie pasmo „Puls Kids”, a w godzinach wieczornych stacja emitować będzie kryminalne seriale.
więcej
|
Omenaa Mensah z programem ,,Wyjątkowe domy" w TVN Style
Od 5 września br. widzowie TVN Style (TVN Discovery Polska) będą mogli oglądać w jesiennej ramówce stacji „Wyjątkowe domy”. Gospodynią formatu będzie Omena Mensah, która ma przybliżyć światowe trendy wnętrzarskie.
więcej
|
Nowy serial komediowy ,,Elity z wybrzeża" ukazujący skutki lockdownu w HBO
Od 13 września HBO zaczyna emisję nowego projektu komediowego - „Elity z wybrzeża”. To serial o społecznym dystansowaniu się i jego konsekwencjach, z udziałem Bette Midler, Kaitlyn Dever, Dana Levy'ego, Sarah Paulson i Issy Rae. Za reżyserię odpowiada Jay Roach.
więcej
|
,,Studio Wschód" TVP przeprasza za pomylenie flagi Holandii i Rosji
Redakcja programu "Studio Wchód", emitowanego w TVP Info przeprosiła za pomylenie w jednym z programów flag Holandii i Rosji. Nieprawidłowe animacje przygotowali graficy, aż trzykrotnie popełniono ten sam błąd.
więcej
|
Konkurs ,,Szukamy polskiego Rexa" promuje nowy serial Stopklatki TV ,,Hudson i Rex"
Z okazji nadchodzącej premiery serialu „Hudson i Rex” Stopklatka TV wystartowała z konkursem „Szukamy polskiego Rexa”.
więcej
|
SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH! Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę. Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tuż przed pandemią polski rynek reklamy internetowej urósł o 4,2 proc. Spadek w ogłoszeniach, mocno w górę SEM
W pierwszych trzech miesiącach br. nakłady na reklamę internetową w Polsce wzrosły rok do roku o ponad 45 mln zł. Pomimo pierwszych skutków epidemii zaobserwowanych w marcu, dynamika rok do roku w całym kwartale wyniosła 4,2 proc. - wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez IAB Polska wspólnie z PwC.
więcej
|
Biedronka rusza z nową akcją lojalnościową ,,Gang Fajniaków"
Od kilku dni w telewizji i w internecie Biedronka (należy do Jeronimo Martins Polska) emituje spot zapowiadający, że „nadchodzi nowa przygoda”. To zapowiedź nowej akcji lojalnościowej „Gang Fajniaków”.
więcej
|
,,Naucz się mówić do osób chorych na depresję" w kampanii Ministerstwa Zdrowia. W spotach Dziędziel, Wichłacz, Woronowicz
Pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję" ruszyła kolejna odsłona kampanii społecznej „Depresja. Rozumiesz - pomagasz”. Na zlecenie Ministerstwa Zdrowia przygotowała ją Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
KFC po 64 latach rezygnuje z hasła ,,It's Finger Lickin' Good"
Sieć KFC w związku z pandemią koronawirusa rezygnuje tymczasowo ze sloganu reklamowego „It's Finger Lickin' Good”. Stosuje go od 64 lat.
więcej
|
Nowa identyfikacja wizualna Rolls-Royce'a
Marka premium Rolls-Royce zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Za projekt odpowiada agencja Pentagram.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska zaprasza na jesienne zakupy do Bonarki. Inspiracją seria gier platformowych Mario Bros (wideo)
Centrum Handlowe Bonarka rozpoczęło jesienną kampanię, którą przygotowano w dwóch wariantach. Pierwszy oparty jest na lokalności, drugi - na gamingu. Na zakupy w Bonarce zaprasza Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
Babcia Eugenia opowiada o walorach Serka Wiejskiego (wideo)
OSM Piątnica rozpoczęła nową kampanię promującą Serek Wiejski. Jej bohaterką jest babcia Eugenia. Kampanię przygotowały agencje Plej i Five Media.
więcej
|
Anna Kubiak-Suzuki i Anna Tartanus awansowały w VMLY&R
Anna Kubiak-Suzuki dołączyła do grona account managerów agencji VMLY&R, a Anna Tartanus kontynuuje pracę w dziale client engagement jako senior account executive.
więcej
|
Górska sielanka w nowej kampanii Sinsay
Ruszyła kampania odzieżowej marki Sinsay (LPP) na sezon jesień-zima 2020. Prezentuje ona nowe propozycje marki w kontekście wyluzowanego wypadu w góry.
więcej
|
Lauryn Hill w reklamie Louis Vuitton
Dom mody Louis Vuitton opublikował promocyjny filmik z udziałem Lauryn Hill.
więcej
|
Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Przekroju": 1,9 mln zł wpływów sprzedażowych, 12 mln zł z darowizn, 1,7 mln zł straty
W ub.r. Fundacja Przekrój, wydająca kwartalnik „Przekrój”, zanotowała 17,62 mln zł przychodów, z czego 1,93 mln zł ze sprzedaży, a 12,05 mln zł z darowizn. Przy 16,89 mln zł kosztów operacyjnych miała 1,72 mln zł straty netto.
więcej
|
Władze Białorusi zakazały druku kilku tytułów prasowych. ,,Próba przejęcia kontroli nad przestrzenią medialną"
Białoruskie władze zakazały druku co najmniej trzech pism: dwóch niezależnych tygodników i opozycyjnego dziennika. Dziennikarze szukając rozwiązania, drukują gazety za granicą. Blokowane są także popularne portale informacyjne.
więcej
|
Onet, TVN24 i "Rzeczpospolita" to najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Onet z dużą przewagą nad kolejnymi na podium TVN24 i "Rzeczpospolitą" zajął pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu - podał Instytut Monitorowania Mediów. Znacząco wzrosła liczba cytowań Programu I Polskiego Radia, dziennika "Fakt" oraz portalu Wpolityce.pl. W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Polityka" liderem tygodników opinii. Największy wzrost zanotował ,,Tygodnik Powszechny"
Nowym liderem średniego rozpowszechniania płatnego wśród tygodników opinii w czerwcu br. została „Polityka”, która wyprzedziła „Gościa Niedzielnego”. Największy wzrost zanotował „Tygodnik Powszechny”, a najwięcej straciło „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eurocash w br. zamknął 14 saloników Inmedio, sprzedaż w II kwartale zmalała o 40 proc.
W drugim kwartale br. wpływy sprzedażowe sieci saloników prasowych Inmedio (należących do Eurocashu) o 39,8 proc. do 72,5 mln zł, a w ujęciu like-for-like - o 27,2 proc. Na koniec czerwca działało 436 takich saloników, o 14 mniej niż na koniec ub.r.
więcej
|
Pogrzeb Józefy Hennelowej odbędzie się w poniedziałek
Pogrzeb Józefy Hennelowej, wieloletniej publicystki, felietonistki i do 2008 roku zastępczyni redaktora naczelnego "Tygodnika Powszechnego", b. posłanki na Sejm, odbędzie się w poniedziałek 31sierpnia na cmentarzu Rakowickim – podano na oficjalnym profilu FB "Tygodnika Powszechnego".
więcej
|
Ukazał się pierwszy numer "CD Action" od Fantasyexpo
We wtorek ukazał się nowy numer magazynu CD Action, po tym jak pismo zmieniło właściciela. Od lipca jego właścicielem jest agencja gamingowa Fantasyexpo, która odkupiła tytuł od Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska wycofuje się z eSky.pl, pożyczyła Mubi 3,8 mln zł
Wirtualna Polska skorzysta z opcji sprzedaży przejętego trzy lata temu pakietu 6,3 proc. akcji eSky.pl. Natomiast wydawcy porównywarki ubezpieczeniowej Mubi.pl (ma 20 proc. jego udziałów) pożyczyła do końca br. 3,8 mln zł.
więcej
|
Tuż przed pandemią polski rynek reklamy internetowej urósł o 4,2 proc. Spadek w ogłoszeniach, mocno w górę SEM
W pierwszych trzech miesiącach br. nakłady na reklamę internetową w Polsce wzrosły rok do roku o ponad 45 mln zł. Pomimo pierwszych skutków epidemii zaobserwowanych w marcu, dynamika rok do roku w całym kwartale wyniosła 4,2 proc. - wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez IAB Polska wspólnie z PwC.
więcej
|
Prawie 200 klientów mBanku mogło zalogować się na rachunku innej osoby
Około 200 klientów z powodu błędu mogło zalogować się na cudzych rachunkach w mBanku. - Pieniądze klientów są bezpieczne, a bank bierze odpowiedzialność za konsekwencje tej sytuacji. Kontaktujemy się z każdą osobą, której dotyczy problem - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku.
więcej
|
Filmweb oraz sekcje SE.pl i Eska.pl z dużymi spadkami, zyskały działy Onetu i TVN.pl (TOP stron o filmach i serialach)
Wśród serwisów o tematyce filmowo-serialowej zdecydowanym liderem jest bez zmian Filmweb.pl, przy czym zanotował spory spadek odwiedzalności, podobnie jak naEkranie.pl oraz działy SE.pl i Eska.pl z tej kategorii. Dużo zyskały natomiast sekcje filmowo-serialowe Onetu i TVN.pl.
więcej
|
Onet, TVN24 i "Rzeczpospolita" to najbardziej opiniotwórcze media w Polsce. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Onet z dużą przewagą nad kolejnymi na podium TVN24 i "Rzeczpospolitą" zajął pierwsze miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu - podał Instytut Monitorowania Mediów. Znacząco wzrosła liczba cytowań Programu I Polskiego Radia, dziennika "Fakt" oraz portalu Wpolityce.pl. W czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TikTok pozwał rząd USA za zakaz wprowadzony przez Donalda Trumpa
TikTok złożył w sądzie pozew przeciwko rządowi USA, oskarżając administrację Donalda Trumpa o blokowanie działania popularnej aplikacji wideo. Chińska firma bada jednocześnie możliwości sprzedaży swoich aktywów amerykańskich.
więcej
|
edrone dostało 12,5 mln zł na budowę platformy wirtualnych asystentów sprzedaży
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłosiło wyniki konkursu Szybka Ścieżka. edrone jako jeden z laureatów, otrzyma finansowanie dla projektu badawczo-rozwojowego w wysokości 12,5 mln zł. Przeznaczy je na rozwój technologii NLU (ang. Natural Language Understanding, czyli rozumienie mowy naturalnej) ze szczególnym uwzględnieniem eCommerce i Voice Commerce.
więcej
|
Everli, następca Szopi, działa już w 17 miastach Polski. Usługa jest dostępna dla 8 mln Polaków
Wraz z końcem sierpnia zakupy spożywcze online na platformie Everli będą mogli zrobić mieszkańcy kolejnych czterech polskich miast: Torunia, Bydgoszczy, Lublina i Rzeszowa. To oznacza, że w zasięgu działania platformy jest już prawie osiem milionów Polaków.
więcej
|
"Polskie Tango" Taco Hemingwaya hitem lata w Spotify (TOP 10)
Spotify opublikował listę najpopularniejszych utworów w okresie wakacyjnym wśród polskich użytkowników serwisu. Zestawienie zdominowali rodzimi raperzy.
więcej
|
,,Tydzień Znanych Marek" na AliExpress i skrócony czas dostawy do Polski
Popularna platforma handlu internetowego AliExpress rozpoczęła coroczną wyprzedaż „Tydzień Znanych Marek”. Zniżki obejmują wszystkie produkty na platformie, co pozwala upolować wiele artykułów w atrakcyjnych cenach. Platforma ogłosiła również, że czas dostawy przesyłek do Polski skrócił się o połowę.
więcej
|
Betfan rozszerza ofertę o gry karciane na żywo
Bukmacher Betfan we współpracy z TVBet rozszerza swoją ofertę o zakłady gier karcianych na żywo.
więcej
|
SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH! Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę. Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nielsen wznowił prace nad powiększeniem panelu do 3,5 tys. gospodarstw. Coraz bliżej pomiar tv i internetu
Firma Nielsen Audience Measurement wznowiła prace nad powiększeniem swojego panelu do docelowych 3,5 tys. gospodarstw domowych. Plany pokrzyżowała jednak pandemia koronawirusa i od czerwca br. mierzy 2540 gospodarstw. Jak wynika jednak z naszych nieoficjalnych informacji, jesienią na rynku mają pojawić się urządzenia do jednoczesnego pomiaru oglądalności w telewizji i internecie.
więcej
|
Utraty pracy boi się prawie 16 proc. Polaków, 40 proc. z nich rozważa zmianę zawodu
Pomimo pandemii Polacy nadal wykazują dość duży optymizm. Choć obawy o utratę pracy deklaruje najwyższy odsetek od 2017 r., o przyszłość swojego zatrudnienia martwi się jedynie 15,9 proc. pracujących. Spadła też liczba planujących zmianę miejsca pracy oraz spodziewających się podwyżki, a 40 proc. obawiających się utraty pracy lub planujących jej zmianę bierze pod uwagę przekwalifikowanie się. Nadal jeden na dziesięciu Polaków rozważa emigrację w celach zarobkowych w ciągu najbliższego roku.
więcej
|
Najbardziej boimy się o pracę i zdrowie
Indeks Zadowolenia Konsumentów w Polsce spadł w drugim kwartale roku o 30 punktów do poziomu 76, głównie ze względu na negatywną oceną perspektyw na rynku pracy. Bezpieczeństwo zatrudnienia i zdrowie należą do najważniejszych obaw Polaków - pokazują dane Nielsena.
więcej
|
|
|