|
|
|
|
|
|
|
,,Uzdrowisko" nowym codziennym serialem TVP2. Ruszyły zdjęcia, emisja jesienią
Ruszyły zdjęcia do nowego codziennego serialu „Uzdrowisko”, który będzie można oglądać w TVP2 w jesiennej ramówce. W produkcji grają m.in. Artur Kocięcki, Małgorzata Sadowska, Aldona Orman, Magdalena Waligórska, Bartłomiej Piekarski i Michał Chorosiński.
więcej
|
Strajk głodowy pod siedzibą TVP. ,,Rolą mediów jest rzetelne informowanie o przyczynach i skutkach zmian klimatu"
W czwartek 23 lipca aktywiści Extinction Rebellion Polska rozpoczęli strajk głodowy pod siedzibą Telewizji Polskiej. Ma potrwać tydzień, domagają się oni od koncernów medialnych o większe zaangażowanie w informowanie o zmianach klimatu. Protest odbywa się pod TVP, bo miał to być jedyny nadawca, który nie odpowiedział na list organizacji.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska 2" od 1 września w Polsacie, w niedzielę startują nagrania
Druga edycja reality-show „Ninja Warrior Polska” na antenie Polsatu emitowana będzie we wtorkowym prime-time, począwszy od 1 września - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że w niedzielę na Arena Gliwice rozpoczną się nagrania do programu.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wypłaci 639,5 mln zł dywidendy. Zygmunt Solorz dostanie 367 mln zł
Walne zgromadzenie Cyfrowego Polsatu zdecydowało o przeznaczeniu na dywidendę 639,5 mln zł, co daje 1 zł na akcję - podała spółka w komunikacie. To rekordowa dywidenda w historii firmy. Spółka zapewnia, że taka dywidenda „nie zaburza koncepcji dalszego rozwoju Grupy, umożliwiając równocześnie kontynuację sukcesywnego jej oddłużania”.
więcej
|
TVP1 liderem w DVB-T w czerwcu, TVP Info wyprzedziło TVN i TVP2
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w czerwcu br. była TVP1. Na trzecie miejsce awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN i TVP2. W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był Polsat, a tuż za podium znalazł się Puls 2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grzybowski i Ziółkowski w radzie nadzorczej Cyfrowego Polsatu, Gwiazdowski i Reksa poza komitetem audytu
Do rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu zostali powołani Marek Grzybowski i Paweł Ziółkowski. Natomiast członkowie rady Robert Gwiazdowski i Leszek Reksa zrezygnowali zasiadania w komitecie audytu firmy.
więcej
|
Firma Newensa i Stokowskiego za 670 tys. zł dokupiła 3,7 proc. akcji 4fun Media
Cypryjska spółka Epicom, kontrolowana przez Rossa Newensa i Dariusza Stokowskiego, za 669,8 tys. zł przejęła akcje stanowiące 3,69 proc. kapitału firmy 4fun Media. Od lat jest jej większościowym akcjonariuszem.
więcej
|
Polsat reklamuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo (wideo)
Grupa Polsat ruszyła z nową kampanią, reklamującą swoją ofertę instalacji fotowoltaicznych pod marką Esoleo. Kampania ma na celu uświadomienie klientom korzyści z zainstalowania fotowoltaiki.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" z odcinkami wyjazdowymi 25 i 26 lipca
W weekend 25 i 26 lipca TVN24 pokaże specjalne wydania programu „Szkło kontaktowe”, które będzie nadawane z Darłowa.
więcej
|
Peacock z 1,5 mln pobrań w 6 dni. Lepiej niż Quibi, gorzej od Disney+
Aplikacja mobilna serwisu VoD Peacock należącego do NBCUniversal w ciągu 6 dni od premiery zanotowała ponad 1,5 mln pobrań w USA - wynika z danych firmy analitycznej Sensor Tower. Platforma miała po debiucie o 25 proc. więcej instalacji niż konkurencyjna aplikacja Quibi, jednak jej wynik jest dużo gorszy od serwisu Disney+ z 13 mln pobrań w ciągu pierwszych dni.
więcej
|
HBO zapowiada drugi sezon serialu "Perry Mason"
HBO zapowiedziało realizację drugiego sezonu serialu "Perry Mason" z Matthew Rhysem w roli głównej.
więcej
|
Wystartował Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wzrosły przychody i zysk Clear Channel Poland. "Firma stabilna finansowo w czasie epidemii"
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z 56,55 do 63,85 mln zł oraz zysku netto z 2,28 do 3,32 mln zł. Udział nośników cyfrowych w sprzedaży poszedł w górę z 12 do 21 proc. Spółka zapewnia, że dzięki finansowaniu od właściciela jest przygotowana na tegoroczne spowolnienie.
więcej
|
Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw. "Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową"
Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny po trzech latach odchodzi z agencji Havas Warsaw. Zarządzanie kreacją obejmą Mikołaj Pawlak - senior copywriter i Magdalena Marek - senior digital creative.
więcej
|
Przychody Publicis Groupe w II kwartale br. niższe o 13 proc. ,,Mocne podstawy, aby przetrwać kryzys"
Organiczne przychody Publicis Groupe, do której należą m.in. takie agencje, jak Leo Burnett, Saatchi&Saatchi były w II kwartale br. 13 proc. niższe w porównaniu do tego samego okresu 2019 roku. To efekt wpływu ograniczeń związanych z pandemią COVID-19 na całym świecie na budżety przeznaczane przez reklamodawców na media i marketing. - Mamy mocne podstawy, aby przetrwać kryzys - komentuje Arthur Sadoun, prezes i dyrektor generalny Publicis Groupe.
więcej
|
Daniel Piątek, Michał Herra i Jacek Oryl tworzą agencję Vyral
Na rynku zadebiutowała nowa agencja marketingu związanego z rozrywką elektroniczną - Vyral. Kieruje nią Daniel Piątek, poprzednio związany z Games Clash. W gronie zarządzających są też Michał Herra i Jacek Oryl.
więcej
|
Burger King "skraca 2020" i ogłasza Gwiazdkę w lipcu
"2020 musi się skończyć wcześniej" - twierdzą twórcy nowej kampanii Burger Kinga. Dlatego postanowili "przesunąć" na lipiec świętowanie Bożego Narodzenia, przynajmniej w swoich lokalach.
więcej
|
Pathfinder 23 tworzy dział business intelligence & data engineering. Szefem Brian Ludwicki
W agencji Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) uruchomiono nowy dział business intelligence & data engineering. Na czele zespołu analitycznego, skupionego na efektywnym wykorzystaniu danych klientów agencji, stanął Brian Ludwicki.
więcej
|
Samsung planuje przetargi na obsługę komunikacyjną
Samsung Electronics Polska wysłał wybranym agencjom zapytania dotyczące chęci udziału w dwóch przetargach. Zakres pierwszego obejmie obsługę w social mediach, drugiego zaś - public relations.
więcej
|
Agencja Warszawa bez dyrektora zarządzającego, odchodzi Maciej Lissowski
Maciej Lissowski, dyrektor zarządzający po półtora roku pracy odchodzi z Agencji Warszawy. Na razie w jej strukturach nie będzie mianowany jego następca.
więcej
|
Polsat reklamuje instalacje fotowoltaiczne Esoleo (wideo)
Grupa Polsat ruszyła z nową kampanią, reklamującą swoją ofertę instalacji fotowoltaicznych pod marką Esoleo. Kampania ma na celu uświadomienie klientom korzyści z zainstalowania fotowoltaiki.
więcej
|
Spór o kwadraturę czekolady rozstrzygnięty. Milka przegrała z Alfred Ritter
Niemiecki Trybunał Sprawiedliwości w Karlsruhe wydał wyrok w procesie o prawa do sprzedaży kwadratowej czekolady. Przyznał rację producentowi słodyczy Ritter Sport, który na mocy decyzji sądu jako jedyny może sprzedawać w Niemczech kwadratową tabliczkę czekolady. Na to nie chciał się zgodzić koncern Mondel?z International, właściciel Milki.
więcej
|
Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz
Czterokrotny mistrz olimpijski, Robert Korzeniowski podpisał roczny kontrakt ambasadorski z marką suplementów diety Doppelherz (Queisser Pharma). W ramach współpracy były sportowiec będzie twarzą kampanii „Siła Ruchu".
więcej
|
Alior Bank promuje Konto Jakże Osobiste (wideo)
Alior Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej, promującej Konto Jakże Osobiste. Działania przygotowały PZL, Papaya Films i Carat.
więcej
|
Cityboard Media obsługuje w Polsce reklamy na TikToku
Agencja Cityboard Media została oficjalnym partnerem reklamowym chińskiej aplikacji TikTok w Polsce.
więcej
|
BMW i GOPR rozpoczynają zbiórkę dla ratowników górskich #jestemzgór
BMW wspólnie z GOPR inicjują ogólnopolską akcję crowdfundingową pod hasłem #jestemzgor. Ma ona wesprzeć ochotników i pasjonatów pracujących jako ratownicy Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego.
więcej
|
Instytut Łączności edukuje o polach elektromagnetycznych
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy rozpoczął nową kampanię edukacyjną poświęconą tematyce pól elektromagnetycznych (PEM). Akcja związana jest ze zbliżającym się uruchomieniem systemu SI2PEM.
więcej
|
Wystartował Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Będzie dekoncentracja mediów w Polsce. "Niektóre kompetencje powinny należeć do UOKiK, a niektóre do KRRiT"
Wraz z wygraną Andrzeja Dudy w wyborach prezydenckich temat repolonizacji mediów - wielokrotnie przywoływany przez polityków prawicy - powraca. Czy realnie mechanizmy dekoncentracji kapitału w mediach da się wprowadzić? - Dekoncentracja jest absolutnie możliwa do przeprowadzenia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lewandowski, wiceminister kultury.
więcej
|
Wydawca pism ,,Rozrywka" z krzyżówkami: wpływy wzrosły o 12 proc., 2,4 mln zł zysku
Firma Rozrywka, wydająca kilkanaście czasopism z krzyżówkami i łamigłówkami, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 12,1 proc. do 10,26 mln zł oraz 2,43 mln zł zysku netto.
więcej
|
Alaksandr Łukaszenka grozi wyrzuceniem zagranicznych mediów, jeśli ,,wzywają do majdanu"
Prezydent Białorusi zagroził wyrzuceniem z Białorusi zagranicznych mediów, które „wzywają do majdanu”. Według Alaksandra Łukaszenki media zachodnie takie jak BBC i Radio Swaboda są nie tylko tendencyjne, ale i wzywają do masowego nieposłuszeństwa.
więcej
|
Aplikacja ,,Krzyżówki Gazety Wyborczej" w zmienionej wersji
Agora wprowadza na rynek odświeżoną aplikację mobilną „Krzyżówki Gazety Wyborczej”. Dostępna jest bezpłatnie w sklepach AppStore lub Google Play - na urządzenia z systemem iOS lub Android. Jej pierwsza wersja trafiła do e-sklepów w czasie pandemii.
więcej
|
Sieć MOVIads i Burda Media Polska z umowa na wyłączność reklamową w audio & video
Od czerwca 2020 roku obowiązuje umowa partnerska pomiędzy Burda Media International a siecią reklamową audio-video MOVIads. Obejmuje ona wyłączność na ofertę reklam video instream Burdy.
więcej
|
|
|
Booking, Tripadvisor i Rozklad-pkp.pl z dużymi spadkami, mocno w górę sekcja turystyczna Onetu (TOP10)
W czerwcu, podobnie jak miesiąc wcześniej, duże spadki odwiedzalności w ujęciu rok do roku zanotowały serwisy Booking.com, Tripadvisor.com i Rozklad-pkp.pl. Mocno w górę poszły natomiast wyniki działu turystycznego Onetu i e-Turysta.pl.
więcej
|
Twitter z malejącymi przychodami i wyższą stratą. Serwis ma 186 mln monetyzowalnych użytkowników
W drugim kwartale 2020 roku Twitter zanotował spadek przychodów rok do roku o 19 procent, zaś strata netto spółki wyniosła 127 mln dolarów. Obecnie z serwisu korzysta na świecie 186 mln tak zwanych monetyzowalnych użytkowników.
więcej
|
Grupa Pracuj z solidnym wynikiem za 2019 rok. Wzrost zysku netto o 35%
Grupa Pracuj, właściciel serwisów rekrutacyjnych w Polsce i na Ukrainie, osiągnęła w ub.r. wzrost skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży o 12,3% do 367,5 mln zł oraz zysku netto o 35,4% do 91,04 mln zł. Firma rozwijała w minionym roku portfolio cyfrowych rozwiązań HR, w tym aplikację mobilną i nową odsłonę serwisu Pracuj.pl. Osiągnięty wynik stanowił ważny czynnik, umożliwiający kompleksowe wsparcie użytkowników rozwiązań Grupy i klientów w obliczu pandemii koronawirusa w I półroczu 2020 r.
więcej
|
Twitter walczy z teorią spiskową QAnon. Usunięto 7 tysięcy kont
Twitter rozpoczął walkę z publikowaniem w serwisie treści dotyczących spiskowej teorii QAnon wspierającej Donalda Trumpa. Twitter zablokował już 7 tysięcy kont powiązanych z QAnon i zapowiedział dalsze ograniczenie widoczności wpisów na temat teorii. W sumie restrykcje mogą dotknąć 150 tysięcy profili na Twitterze.
więcej
|
Cityboard Media obsługuje w Polsce reklamy na TikToku
Agencja Cityboard Media została oficjalnym partnerem reklamowym chińskiej aplikacji TikTok w Polsce.
więcej
|
Wystartował Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|