|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Królestwo kobiet" w jesiennej ramówce TVN
Telewizja TVN nowy serial „Królestwo kobiet” pokaże w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają zdjęcia do produkcji, grają w niej m.in. Krystyna Janda, Gabriela Muskała, Karolina Gruszka, Aleksandra Adamska i Artur Żmijewski.
więcej
|
,,Dancing with the stars 11" od 4 września w Polsacie. Zabraknie Marcina Bosaka
W piątek, 4 września Telewizja Polsat rozpocznie emisję jedenastej edycji show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”, która została przerwana wiosną z powodu pandemii COVID-19. Wśród uczestników nie pojawi się tylko Marcin Bosak, pozostały skład jest bez zmian.
więcej
|
Karolina Pisarek zamiast Barbary Pasek współprowadzącą ,,Top Model. Front Row" w Playerze
Nowy sezon „Top Model. Front Row” wystartuje jesienią br. w Playerze. Produkcja pokaże widzom, co dzieje się za kulisami 9. edycji „Top Model” w TVN. Program poprowadzą Jakob Kosel i Karolina Pisarek.
więcej
|
Anna Różalska za Annę Limbach-Uryn dyrektorem produkcji oryginalnych i koprodukcji w Canal+ Polska
Anna Różalska objęła stanowisko dyrektora produkcji oryginalnych i koprodukcji w Canal+ Polska. Zastąpiła w tej funkcji Annę Limbach-Uryn, która jednocześnie jest wiceprezesem Kina Świat przejętego przez Canal+ jesienią ub.r.
więcej
|
Wystartował Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Heyah nie do końca "zhakowała" system. Branża reklamowa chłodno o "Wiesz, co robić"
W tym tygodniu należąca do T-Mobile sieć prepaidowa Heyah po dłuższej przerwie wznowiła komunikację reklamową. Wprowadziła nową wersję logo i hasło "Wiesz, co robić". Zdaniem ekspertów z branży reklamowej twórcy kampanii nie wykorzystali w pełni drzemiącego w DNA marki potencjału, stawiając na bliższy schematom niż łamaniu konwencji przekaz.
więcej
|
LifeTube w ub.r. zwiększył wpływy o 15 proc., a zysk do 780 tys. zł
Sieć partnerska LifeTube, której większościowy pakiet udziałów ponad rok temu kupił Mediacap, osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów sprzedażowych o 15,1 proc. do 34,27 mln zł oraz zysku netto ze 139,9 do 779,8 tys. zł. Wiosną br. wprowadziła oszczędności w związku z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Cheil Poland przejmuje od Artegence obsługę PKO BP w digitalu
Cheil Poland agencją wspierającą PKO Bank Polski w zakresie strategii, kreacji i produkcji w kanałach digital.
więcej
|
Wieden+Kennedy zwalnia 11 proc. swoich pracowników
Agencja Wieden+Kennedy poinformowała, że w związku z trwającą pandemią koronawirusa jest zmuszona zwolnić 11 proc. pracowników ze wszystkich biur na całym świecie.
więcej
|
Wojciech Papuziński i Michał Gajewski associate creative directorami w Schulz brand friendly
W agencji Schulz brand friendly powstały dwa równoległe działy kreacji - na ich czele stanęli Wojciech Papuziński i Michał Gajewski obejmując stanowiska associate creative directorów.
więcej
|
Tarik Hachoud za Annę Różalską prezesem Match&Spark
Tarik Hachoud objął stanowisko prezesa Match&Spark. Zastąpi Annę Różalską, która przeszła do Canal+ Polska.
więcej
|
Podatek cukrowy od 1 stycznia 2021 roku? ,,To wyrok dla branży napojowej"
Wiceminister zdrowia Janusz Cieszyński poinformował, że do Sejmu trafi nowy projekt ustawy o podatku cukrowym, na mocy której tzw. opłata cukrowa miałaby wejść w życie z początkiem 2021 roku. Jej skutki boleśnie odczuć mogą nie tylko producenci napojów, ale również konsumenci, media i branża reklamowa.
więcej
|
Marty O'Halloran globalnym CEO DDB Worldwide
Marty O'Halloran obejmie stanowisko globalnego CEO agencji DDB Worldwide. Zastąpi Wendy Clark, która zdecydowała się przejść do sieci Dentsu Aegis Network na stanowisko globalnej CEO.
więcej
|
Aldi wprowadza markę własną warzyw i owoców ŚwieżeJesz
Sieć sklepów Aldi wprowadziła do swojej oferty nową markę własną - ŚwieżeJesz. Nowym brandem oznaczone zostaną warzywa i owoce dostępne w placówkach detalisty.
więcej
|
,,World of Tanks" z nową kampanią reklamową w Polsce. Zrealizuje ją Cube Group
Firma Wargaming Limited Company, producent popularnej gry online „World of Tanks” planuje nową promocję w Polsce. Kampania realizowana przez agencję Cube Group będzie miała na celu budowanie nowej bazy użytkowników na naszym rynku.
więcej
|
Żabka wprowadza do oferty świeże dania Le'Frog
Sieć sklepów Żabka debiutuje z nową marką własną świeżych dań gotowych premium Le’Frog.
więcej
|
Lexus pokaże w serii filmów sztukę origami
Marka samochodów Lexus we współpracy z brytyjską artystką origami Coco Sato przygotuje serię filmów pokazujących tę wywodzącą się z Chin sztukę składania papieru.
więcej
|
,,Pawełek sam w domu" w kampanii Resideo
Wystartowała międzynarodowa kampania Resideo, która w przewrotny sposób prezentuje portfolio produktów marki Honeywell Home dla inteligentnego i bezpiecznego domu.
więcej
|
Wystartował Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tekst ,,Gazety Wyborczej" o synu Jacka Kurskiego ostrożny procesowo, krytykują go prokuratura i Monika Kurska
„Gazeta Wyborcza” publikując tekst o syna Jacka Kurskiego i bratanku Jarosława Kurskiego osiągnęła „mistrzostwo świata w zachowaniu ostrożności procesowej” - uważa medioznawca dr Jan Kreft. Tomasz Pietraszak, redaktor naczelny „Gazety Pomorskiej”, mówi nam, że w jego osądzie decyzja o publikacji była słuszna. Głos w sprawie tekstu zabrała we środę matka Zdzisława Kurskiego, z kolei jego dziennikarze „GW” nie chcą go komentować.
więcej
|
Fundacja Niezależne Media: 1,5 mln zł dotacji na Puszcza.tv, dużo mniej z darowizn
W ub.r. Fundacja Niezależne Media zanotowała wzrost przychodów z dotacji (głównie na Puszcza.tv) z 902,7 tys. zł do 1,59 mln zł oraz spadek wpływów z darowizn z 228,2 do 26 tys. zł. Wynik netto fundacji poszedł w dół z 74,9 tys. zł zysku do 56,2 tys. zł straty.
więcej
|
Onet kolejny miesiąc z rzędu najbardziej opiniotwórczym portalem. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Portal Onet, przed RMF FM i TVN24, zajął pozycję lidera czerwcowego zestawienia najczęściej cytowanych mediów w rankingu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Kolejny miesiąc w czołówce najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Długi wydawców i księgarzy wzrosły w dwa miesiące pandemii do ok. 45 mln zł
Nieopłacone w terminie zobowiązania branży wydawniczej i księgarskiej zwiększyły się podczas dwóch miesięcy pandemii o ok. 0,9 mln zł i na koniec maja wyniosły blisko 44,8 mln zł – wynika z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor.
więcej
|
Meredith Kopit Levien będzie nową szefową ,,New York Timesa". Mark Thompson odchodzi po ośmiu latach
Meredith Kopit Levien od początku września 2020 roku zostanie szefową firmy The New York Times Company, wydawcy dziennika „The New York Times”. Menedżerka zastąpi na stanowisku Marka Thompsona, który zapowiedział odejście z firmy.
więcej
|
Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk, Dorota Gawryluk i Edwin Bendyk w kampanii ,,Odporni na dezinformację"
Rusza druga odsłona akcji dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media) pod hasłem „Odporni na dezinformację”. W jej ramach od czwartku 23 lipca dziennik będzie publikować wywiady rozwijające każdy z punktów dekalogu, jaki powstał na potrzeby kampanii. Wśród rozmówców są Jakub Bierzyński, prof. Jerzy Bralczyk, Dorota Gawryluk i Edwin Bendyk.
więcej
|
Jarosław Gowin: nie da się przeprowadzić repolonizacji mediów
Nie da się przeprowadzić repolonizacji mediów - ocenił były wicepremier, lider Porozumienia Jarosław Gowin. Jeszcze rok temu Gowin mówił, że repolonizacja będzie jednym z ważnych zadań rządu Zjednoczonej Prawicy, jeśli będzie wybrany na kolejną kadencję.
więcej
|
,,Biała Księga wyborów prezydenckich" od czwartku z ,,Gazetą Wyborczą"
W czwartek 23 lipca wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się „Biała Księga wyborów prezydenckich”. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o prezentowaniu kampanii przez TVP, zgłaszanych nieprawidłowościach w głosowaniu, protestach, które wpłynęły do Sądu Najwyższego, jak również listy czytelników, którzy zgłaszali zastrzeżenia na adres redakcji.
więcej
|
|
|
Google Poland z większymy przychodami. Zatrudnienie wzrosło prawie do 500 osób
W ub.r. firma Google Poland zanotowała wzrost przychodów o 16,7 proc. do 442,08 mln zł oraz spadek netto z 27,72 do 25,71 mln zł. Spółka realizuje usługi wyłącznie dla dwóch zagranicznych firm Google’a. Liczba jej pracowników zwiększyła się do 498 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KIPA i Netflix przekażą pracownikom zawodów filmowych 2,5 mln zł. Zgłoszenia do końca lipca
Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych (KIPA) jest operatorem funduszu „Producenci pomagają ekipom", w ramach którego przedstawiciele 90 zawodów filmowych mogą ubiegać się o bezzwrotną pomoc finansową na czas koronawirusowego kryzysu. Inicjatorem i fundatorem projektu jest Netflix. Wnioski można składać do końca lipca.
więcej
|
Rusza platforma z ebookami How2. Za projekt odpowiadają Agnieszka Hyży i Anna Zofia Powierża
W czwartek, 22 lipca uruchomiona została platforma z ebookami How2, której twórcami są Agnieszka Hyży i Anna Zofia Powierża. Wśród autorów znajdują się m.in. Dorota Wellman, Daria Ładocha, Katarzyna Bosacka, Patricia Kazadi i Hanna Lis.
więcej
|
Allegro uruchamia program "Allegro Polecam". Za dzielenie się ofertą nagrody
Serwis Allegro.pl uruchomił nowy program "Allegro Polecam" w ramach którego dla użytkowników polecających oferty będą czekać nagrody pieniężne.
więcej
|
Zwolniono redaktora naczelnego największego niezależnego portalu krytykującego rząd Orbana
Redaktor naczelny największego węgierskiego niezależnego portalu informacyjnego Index.hu Szabolcs Dull został zwolniony - poinformował w środę prezes zarządu Laszlo Bodolai. Pod koniec czerwca w liście do użytkowników informował, że niezależność nastawionego krytycznie do rządu Viktora Orbana serwisu jest zagrożona.
więcej
|
Marzena Suchan przechodzi z Interii do Wirtualnej Polski, będzie szefową strony głównej WP
Od 3 sierpnia Marzena Suchan będzie pełniła funkcję szefowej strony głównej WP.pl. Poprzednio pracowała w Grupie Interia, a wcześniej w Onecie.
więcej
|
Onet kolejny miesiąc z rzędu najbardziej opiniotwórczym portalem. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Portal Onet, przed RMF FM i TVN24, zajął pozycję lidera czerwcowego zestawienia najczęściej cytowanych mediów w rankingu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM). Kolejny miesiąc w czołówce najbardziej opiniotwórczych serwisów internetowych są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Messenger pozwoli zablokować dostęp do rozmów
Facebook wprowadza nową funkcję „App Lock” zwiększającą prywatność użytkowników komunikatora Messenger.
więcej
|
Snap z rosnącymi przychodami i większą stratą netto. 238 mln użytkowników Snapchata na świecie
W drugim kwartale 2020 roku liczba użytkowników Snapchata wzrosła rok do roku o 17 procent, obecnie z serwisu korzysta na świecie 238 mln internautów. Przychody spółki Snap wzrosły w ciągu kwartału o 17 procent, zwiększyła się także strata netto firmy osiągając poziom ponad 325 mln dolarów.
więcej
|
Wystartował Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|