|
|
|
|
|
|
|
,,Nieobecni" nowym serialem Player.pl. Emisja w TVN w 2021 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do nowego serialu Player Original „Nieobecni”, którego osią wydarzeń jest tajemnicze zaginięcie całej rodziny. W produkcji występują m.in. Justyna Wasilewska, Piotr Głowacki, Danuta Stenka, Anna Dymna i Izabela Kuna. Premiera w player.pl planowana jest na koniec roku, a w TVN - w 2021 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
13,5 mln zł wydaje rocznie TVP na internetowy kanał PolandIN
Koszty uruchomienia internetowej stacji TVP - PolandIN wyniósł 1,8 mln zł. Średnio roczny poziom kosztów zewnętrznych prowadzenia kanału i portalu od 2019 roku wynosi ok. 8,5 mln zł, a koszty wewnętrzne TVP to kolejne 5 mln zł. Kanał wystartował 11 listopada 2018 roku.
więcej
|
Polsat Play liderem oglądalności kanałów lifestylowych w I półroczu, Active Family z największym wzrostem
W pierwszym półroczu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style i HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się BBC Lifestyle - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Inea ze wzrostem wpływów o 5 proc. i 15 mln zł straty. Mniej z tv i telefonii stacjonarnej, więcej z internetu
W ub.r. działająca głównie w Wielkopolsce sieć kablowa Inea zanotowała wzrost skonsolidowanych przychodów o 5,3 proc. do 328,58 mln zł oraz straty netto z 12,2 do 15,71 mln zł. Zwiększyła się jej liczba pracowników i zobowiązania kredytowe.
więcej
|
Produkcje TVN "Mediterranean Life" i "Beach Around the World" w HGTV USA
W wakacje w amerykańskim HGTV pojawią się produkcje TVN Discovery Polska - drugi sezon programu "Mediterranean Life" oraz nowość "Beach Around the World". Premiera obu serii została zaplanowana na lipiec i sierpień.
więcej
|
"Kuchenne rewolucje" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
W opublikowanej na sierpień br. ofercie handlowej TVN Media najwyższe ceny reklam mają programy: powtórki "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory oraz "Uwaga! Koronawirus".
więcej
|
MSZ przestrzega: do Chorwacji nie z paszportem Polsatu
Ministerstwo Spraw Zagranicznych dołączyło nietypową grafikę do tekstu opisującego, jakie dokumenty należy mieć przy sobie, wjeżdżając do Chorwacji. Jako przykład nieodpowiedniego podano paszport Polsatu - gadżet z akcji marketingowej Telewizji Polsat sprzed ponad 20 lat.
więcej
|
Zmarł aktor Andrzej Strzelecki
W wieku 68 lat zmarł aktor Andrzej Strzelecki. W dorobku miał role w filmach, serialach i spektaklach teatralnych, prowadził też programy telewizyjne.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM liderem w I półroczu 2020 - tracą Jedynka i Trójka, rośnie Radio ZET
W pierwszym półroczu br. uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 69,3 proc., a średni czas słuchania uplasował się na poziomie 263 minut. Najwyższy zasięg medium to generuje w domu i samochodzie, a najdłuższy czas słuchania - w miejscu pracy. Liderem rynku jest RMF FM, które odnotowało najwyższy wynik w historii nadawania - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
L.U.C. autorem dżingla radia Nowy Świat, Jacek Nizinkiewicz dołączy do zespołu
Producent muzyczny i kompozytor L.U.C. jest autorem dżingla dla Radia Nowy Świat, który skomponował specjalnie dla internetowej rozgłośni – wynika z naszych informacji. Jednocześnie do zespołu dołączy Jacek Nizinkiewicz, który na co dzień pracuje w „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Paweł Paluch dalej prezesem Audytorium 17, Deszkiewicz, Kubaj i Moc w radzie nadzorczej
Walne zgromadzenie spółki Audytorium 17, obsługującej reklamowo rozgłośnie regionalne Polskiego Radia zdecydowało, że prezesem przez kolejną kadencję będzie Paweł Paluch, a członkami rady nadzorczej prezes Radia dla Ciebie Tadeusz Deszkiewicz, prezes Radia Szczecin Artur Kubaj i prezes Radia Opole Piotr Moc.
więcej
|
|
|
|
Andrzej Duda i Rafał Trzaskowski promowani mocniej w Polsacie niż w TVN i TVP, 1 mln zł na spoty Kidawy-Błońskiej (analiza)
Spośród wszystkich kandydatów na Prezydenta RP tylko pięcioro zdecydowało się na emisję w telewizji płatnych spotów wyborczych. Najwięcej przeznaczył na nie komitet wyborczy Andrzeja Dudy i Małgorzaty Kidawy-Błońskiej. Z tej formy dotarcia do elektoratu w ogóle zrezygnował m.in. Szymon Hołownia - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wpływy agencji GetHero w ub.r. 64 proc. w górę. Przez epidemię niższy wzrost, bez zwolnień
W ub.r. agencja influencer marketingu GetHero osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 64,4 proc. do 20,02 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,42 do 2,24 mln zł. Wskutek epidemii koronawirusa zaliczyła przestój w marcu i prognozuje, że w całym br. jej wpływy zwiększą się o ok. 15 proc. - Mimo że pandemia nie dobiegła jeszcze końca, z optymizmem patrzymy w przyszłość - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl wiceprezes firmy Paweł Kowalczyk.
więcej
|
Dom mediowy Mets: przychody 29 proc. w dół, 3,2 mln zł zysku
W ub.r. wpływy domu mediowego Mets (należącego do WPP) zmniejszyły się o 28,7 proc. do 107,91 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 30,9 proc. do 103,98 mln zł jego zysk netto poszedł w górę z 943,4 tys. zł do 3,21 mln zł.
więcej
|
Lotos szuka agencji do opracowania gry miejskiej
Grupa Lotos zaprasza agencje do składania ofert na opracowanie i wdrożenie gry miejskiej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marketerzy inspirują: Donata Wolińska (L'Oreal)
W kolejnym odcinku naszego cyklu "Marketerzy inspirują" o marketingu opowiada Donata Wolińska, chief marketing officer (HUB Poland Baltic) L'Oreal, jurorka Effie 2020.
więcej
|
Będzie kampania dotycząca marnowania żywności
Instytut Ochrony Środowiska rozpisał przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za opracowanie strategii oraz realizację kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej problemu marnotrawstwa żywności.
więcej
|
Disney dołącza do reklamowego bojkotu Facebooka. Był największym reklamodawcą w serwisie
Disney zdecydował o wycofaniu z Facebooka reklam wszystkich swoich produktów obejmujących między innymi platformy Disney+ i Hulu. Disney dołączył do bojkotu reklamowego prowadzonego przez wiele innych firm. W pierwszej połowie 2020 roku Disney był największym reklamodawcą na Facebooku z wydatkami na poziomie ponad 220 mln dolarów.
więcej
|
Dawid Bednarski dyrektorem kreatywnym Imagine Nation
Dawid Bednarski awansował na nowe stanowisko creative directora w agencji eventowej Imagine Nation.
więcej
|
Lotos promuje wakacyjną ofertę hot dogów (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa koncernu paliwowego Lotos, promująca ofertę hot dogów na jego stacjach benzynowych.Działania przygotowały Havas Warsaw, Tank Production i Zenith.
więcej
|
Suzuki sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn
Suzuki Motor Poland rozszerza zakres współpracy z Polskim Związkiem Koszykówki. W sezonie 2020/2021 będzie pierwszym w historii sponsorem tytularnym koszykarskiej 1 Ligi Mężczyzn.
więcej
|
Heyah "zepsutym spotem" reklamuje nową promocję
Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile Polska) ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem "Wiesz co robić".
więcej
|
Wiejskie Ziemniaczki z akcją "Ruszaj w Polskę!"
Marka chipsów Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz-Bahlsen Snack World) startuje z akcją „Ruszaj w Polskę!”, która ma zachęcać do odkrywania mniej znanych miejsc w Polsce. Kampanię przygotowały agencje Publicis Groupe: LiquidThread i Spark Foundry.
więcej
|
Aleksander Kropidłowski w rosterze twórców Papaya Films
Do grona twórców reprezentowanych przez Papaya Films dołączył reżyser Aleksander Kropidłowski.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Jarosław Kaczyński o repolonizacji mediów: przepisy w tej kadencji Sejmu, według wzorców zachodnich
Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński zapowiedział, że w bieżącej kadencji Sejmu zostaną przyjęte przepisy dotyczące repolonizacji mediów. Nie powiedział jednak, ani jak będzie przebiegała repolonizacja, ani kiedy dokładnie do niej dojdzie. - Analizujemy to, są dyskusje w tej sprawie, ale co nagle, to po diable - powiedział.
więcej
|
Wojciech Czuchnowski i Ewa Siedlecka nie muszą przepraszać za łączenie śmierci Pawła Adamowicza z materiałami TVP
Warszawski Sąd Okręgowy umorzył sprawę karną wytoczoną Ewie Siedleckiej z „Polityki” i Wojciechowi Czuchnowskiemu z „Gazety Wyborczej” przez Telewizję Polską. Publiczny nadawca oskarżała dziennikarzy z paragrafu 212 Kodeksu karnego. - Sąd potwierdził, że jako obywatelka i dziennikarka mam prawo krytykować publiczne media - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Ewa Siedlecka.
więcej
|
Wydawca ,,Men's Health" z zyskiem w 2019 roku
Motor-Presse Polska, wydawca kilku magazynów lifestylowych i motoryzacyjnych, m.in. „Men’s Health”, „Women’s Health” i „Auto Motor i Sport”, zanotowała w ub.r. spadek przychodów o 2,7 proc. do 16,95 mln zł, a jego wynik netto poszedł w górę z 1,7 mln zł straty do 242,2 tys. zł zysku.
więcej
|
,,Polityka" i Ewa Siedlecka przepraszają sędziego Trybunału Konstytucyjnego za nieprawdziwą informację
W nowym numerze „Polityki” znalazł się komunikat od redakcji i dziennikarki Ewy Siedleckiej z przeprosinami dla Mariusza Muszyńskiego, sędziego Trybunału Konstytucyjnego.
więcej
|
|
|
Wpływy agencji GetHero w ub.r. 64 proc. w górę. Przez epidemię niższy wzrost, bez zwolnień
W ub.r. agencja influencer marketingu GetHero osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 64,4 proc. do 20,02 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,42 do 2,24 mln zł. Wskutek epidemii koronawirusa zaliczyła przestój w marcu i prognozuje, że w całym br. jej wpływy zwiększą się o ok. 15 proc. - Mimo że pandemia nie dobiegła jeszcze końca, z optymizmem patrzymy w przyszłość - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl wiceprezes firmy Paweł Kowalczyk.
więcej
|
"Too Hot to Handle" i "Jeszcze nigdy..." najpopularniejszymi tytułami na Netfliksie. Podano także po raz pierwszy filmowe top 10
Randkowe reality show "Too Hot to Handle" oraz serial komediowy "Jeszcze nigdy.." ("Never Have I Ever") to dwa najchętniej oglądane programy z biblioteki Netfliksa w drugim kwartale tego roku. Podano także filmowe top 10 - listę najbardziej oglądanych filmów wyprodukowanych przez Netfliksa. Na jej czele znalazł się "Tyler Rake: Ocalenie" ("Extraction") z Chrisem Hemsworthem.
więcej
|
Strony główne: WP liderem, ale z mniejszym wzrostem niż Onet, w dół o2.pl
Wśród stron głównych czołowych portali najwięcej użytkowników i odsłon ma ta na WP.pl, przy czym w czerwcu zanotowała niższy wzrost niż analogiczna witryna Onetu. Natomiast zmalały wyniki strony głównej o2.pl.
więcej
|
Netflix w drugim kwartale zyskał 10 mln subskrybentów. Mniej na marketing, Sarandos nowym CEO
W drugim kwartale br. Netflix osiągnął wzrost przychodów o 24,9 proc. do 6,15 mld dolarów oraz 720 mln dolarów zysku netto. Liczba jego subskrybentów zwiększyła się o 10,09 mln do 192,95 mln. Prognozuje, że trzecim kwartale zyska tylko 2,5 mln subskrybentów. Na stanowisko CEO został powołany Ted Sarandos, będzie je dzielił z Reedem Hastingsem.
więcej
|
Disney dołącza do reklamowego bojkotu Facebooka. Był największym reklamodawcą w serwisie
Disney zdecydował o wycofaniu z Facebooka reklam wszystkich swoich produktów obejmujących między innymi platformy Disney+ i Hulu. Disney dołączył do bojkotu reklamowego prowadzonego przez wiele innych firm. W pierwszej połowie 2020 roku Disney był największym reklamodawcą na Facebooku z wydatkami na poziomie ponad 220 mln dolarów.
więcej
|
Onet zwraca uwagę na pracę ratowników medycznych w wideo "Cena ludzkiego życia"
Serwis Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) w nowym formacie wideo chce zwrócić uwagę na ważne problemy społeczne. Pierwsza odsłona cyklu prezentuje fragment z życia ratowników medycznych. Reportaż powstał we współpracy z Facebookiem i International Center for Journalists.
więcej
|
Film ,,Zenek" pojawił się na Netfliksie
Od piątku 17 lipca na platformie Netflix dostępny jest film „Zenek” o piosenkarzu disco polo Zenku Martyniuku wyprodukowany przez Telewizję Polską.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|