|
|
|
|
|
|
|
Reporterzy bez Granic: TVP szerzy mowę nienawiści w kampanii prezydenckiej
Organizacja Reporterzy bez Granic (RSF) oceniła, że TVP nie pełni misji publicznej, bo działa otwarcie w roli rzecznika rządu i prezydenta Andrzeja Dudy, który ubiega się o reelekcję. Oceniła też, że „szerzy mowę nienawiści”.
więcej
|
Wieczory wyborcze i powyborcze poranki w telewizji, radiu i internecie: gdzie i kogo oglądać i słuchać?
Wszystkie trzy największe telewizje przygotowują na najbliższą niedzielę swoje wieczory wyborcze, a TVP dodatkowo jeszcze poniedziałkowy poranek powyborczy, w którym gościć będą komentatorzy. Własne programy na niedzielę wieczór przygotowuję też portale internetowe i stacje radia. Badanie exit poll w niedzielę dla TVP, Polsatu i TVN przygotuje Ipsos.
więcej
|
Bez ,,Jaka to melodia?" wpływy Media Corporation zmalały o 79 proc., a wynik netto o 131 tys. zł
Firma Media Corporation, po tym jak w połowie 2018 roku przestała realizować dla Telewizji Polskiej teleturniej „Jaka to melodia?”, w ub.r. zanotowała spadek wpływów o 78,7 proc. do 1,11 mln zł. Spółka produkowała nowy show z Robertem Janowskim „Gra Muzyka”, który jesienią ub.r. pokazywano w TV Puls, oraz ósmy sezon serialu „Blondynka” dla TVP.
więcej
|
Anna Gumkowska dyrektorem działu rozwoju produktu news i lifestyle w TVN Discovery Polska, wcześniej związana z WP
Anna Gumkowska dołączy do pionu digital w TVN Discovery Polska, obejmując nowopowstałe stanowisko dyrektora działu rozwoju produktu news i lifestyle - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnim czasie związana była z Wirtualną Polską.
więcej
|
Polsat wydłużył pasmo ,,Wydarzenia" i ,,Gość Wydarzeń" do godziny
Nadawany w Polsacie od 1 czerwca „Gość Wydarzeń” śledzi 1,16 mln widzów. Emisje w Polsat News gromadzą 214 tys. widzów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
BBC zwolni 160 lokalnych pracowników. Chce zlikwidować część regionalnych programów
Stacja BBC planuje zwolnienia 160 pracowników w regionalnych oddziałach w Szkocji, Irlandii Północnej oraz Walii. Przewidywana jest likwidacja wielu lokalnych programów z cyklu Inside Out i Politics England. Nadawca tłumaczy decyzję koniecznością oszczędności w dobie kryzysu koronawirusa.
więcej
|
Koniec procesu przełączania kanałów naziemnej telewizji cyfrowej
Zakończył się proces zwolnienia pasma 700 MHz (tzw. refarming) na rzecz częstotliwości dla sieci piątej generacji 5G. Do tej pory pasmo było wykorzystywane przez telewizję naziemną.
więcej
|
Australijska stacja ABC zwalnia 250 pracowników
Australian Broadcasting Corporation (ABC), australijski publiczny nadawca telewizyjny i radiowy zapowiedział redukcje zatrudnienia o 250 osób. Stacja tłumaczy cięcia kadrowe faktem, że australijski rząd podjął decyzję o ograniczeniu państwowych dotacji.
więcej
|
Kino Polska TV zamierza nie wypłacać dywidendy. ,,Priorytetem utrzymanie bezpieczeństwa i płynności finansowej"
Zarząd i rada nadzorczej Kino Polska TV proponują akcjonariuszom, żeby zeszłoroczny zysk netto spółki w całości przeznaczyć na jej kapitał zapasowy. Władze firmy tłumaczą, że w związku z epidemią „priorytetem zarządu jest utrzymanie bezpieczeństwa i płynności finansowej spółki”.
więcej
|
NBCUniversal usuwa cztery odcinki ,,Rockefeller Plaza 30" z powodu rasistowskich skojarzeń
Na prośbę twórców popularnego serialu komediowego „Rockefeller Plaza 30” NBCUniversal usunął z sieci cztery odcinki, które przedstawiają bohaterów w sposób ośmieszający osoby czarnoskóre (tzn. blackface).
więcej
|
Nowy cykl ,,Sądy przesądy" od 25 czerwca w TVP Historia
W czwartek, 25 czerwca TVP Historia rozpocznie emisję nowego cyklu publicystycznego „Sądy przesądy”. W programie odbywać się będą rozmowy na aktualne tematy społeczne, polityczne i artystyczne.
więcej
|
,,Perły Śląska" nowym programem TVS. Prowadzącym Mirosław Szołtysek
W sobotę, 4 lipca TVS rozpocznie emisję nowego programu „Perły Śląska”.
więcej
|
Nowość w TVN Style, od 21 lipca "Remonty gwiazd Hollywood"
W nowym programie TVN Style (TVN Discovery Polska) "Remonty gwiazd Hollywood" bracia Scott pomogą takim gwiazdom jak: Brad Pitt, Melissa McCarthy, Viola Davis, Rebel Wilson oraz Michael Bublé w remontach - niespodziankach dla ich bliskich.
więcej
|
Właściciel Dino Polska największym inwestorem na warszawskiej giełdzie, wyprzedził Zygmunta Solorza
We wtorek Tomasz Biernacki stał się inwestorem z najdroższym pakietem akcji na warszawskiej giełdzie, kurs kontrolowanego przez niego Dino Polska przez trzy miesiące zyskał 46 proc. Na drugie miejsce spadł Zygmunt Solorz, którego giełdowy portfel to przede wszystkim większościowy pakiet Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Imprezy urodzinowe, przebojowe firmy i hity wszech czasów w letniej ramówce RMF FM
W piątek rusza letnia ramówka radia RMF FM, pod hasłem „To jest Wasze lato w RMF FM!”. Rozgłośnia zaprasza słuchaczy do współtworzenia audycji, promowania talentów, wspólnej zabawy i do udziału w konkursach.
więcej
|
|
Letnia ramówka Rock Radia pod hasłem ,,Cały rock wakacje!"
Od piątku 26 czerwca na antenie Rock Radia (Grupa Radiowa Agory) nadawana będzie letnia ramówka pod hasłem „Cały rock wakacje!”. Znajdą się w niej m.in. audycje poświęcone historycznym festiwalom rockowym, kolejny Wielki Test z Klasyki Rocka oraz program na żywo nadawany z ogródka Hard Rock Cafe w Warszawie.
więcej
|
|
Radio JARD z wakacyjną ramówką, nowa oprawa dźwiękowa stacji
Od poniedziałku, 29 czerwca Radio JARD wprowadza nową, wakacyjną ramówkę. Pojawią się nowe audycje i pasma, zmianie ulegnie oprawa dźwiękowa anteny.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. TOK FM awansowało na podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajeło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Link4 dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis
Firma ubezpieczeniowa Link4 dopina ostatnie szczegóły współpracy z Sigma Bis, agencją marketingową utworzoną przez PKN Orlen i PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Nadal będzie współpracować z domem mediowym Carat.
więcej
|
Maria Gajewska dyrektorką kreatywną w Stor9
Maria Gajewska objęła nowe stanowisko creative director w agencji marketingowej Stor9, której większościowym udziałowcem jest Robert Lewandowski.
więcej
|
Jarosław Pająk innovation directorem w GroupM
Jarosław Pająk objął stanowisko innovation directora w GroupM, do której należą domy mediowe Wavemaker, MediaCom i Mindshare - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nestlé zmienia nazwy marek Chicos i Red Skins. "Obraźliwy podtekst rasowy"
Koncern Nestlé postanowił zmienić nazwy marek słodyczy Chicos i Red Skins. Powodem jest obraźliwy podtekst rasowy, tkwiący w obecnych nazwach.
więcej
|
Weteran przegrywa walkę na rynku foto. Olympus sprzedaje dział produkcji aparatów fotograficznych. ,,Klienci nie mają się czego obawiać"
Olympus, znany i ceniony na rynku producent sprzętu foto podjął decyzję o sprzedaży całego działu fotograficznego zewnętrznej firmie. Wartości transakcji nie ujawniono. Olympus przegrał walkę o rynek, od trzech lat produkcja aparatów i akcesoriów przynosiła japońskiej firmie straty. - Nasi klienci nie powinni mieć powodów do obaw, ponieważ dział sprzedaży, marketingu i przede wszystkim serwis będą pracować w tym samym trybie - zapewnia Marek Jamiołkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Olympus Polska w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Red8 Advertising dla Bobo Frut
Agencja reklamowa Red8 Advertising (Dentsu Aegis Network Polska) zajmie się obsługą marki Bobo Frut (Nestlé Polska).
więcej
|
Red Bull rozszerza współpracę z Whites
Marka napojów energetycznych Red Bll powierzyła agencji Whites prowadzenie kompleksowych działań SEO dla marki telekomunikacyjnej Red Bull Mobile.
więcej
|
CIA po raz pierwszy reklamuje się w telewizji (wideo)
Amerykańska Centralna Agencja Wywiadowcza (CIA) zaprezentowała pierwszą w swojej historii reklamę telewizyjną.
więcej
|
Żabka reklamuje promocje na napoje (wideo)
Żabka promuje kampanią swoją ofertę "napojowe happy hours". Działania przygotowały PZL i Spark Foundry.
więcej
|
Szymon Majewski jako rowerzysta w reklamie Plusa
Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), w której Szymon Majewski zachęca do wyboru oferty abonamentowej z kartami nawet za połowę ceny.
więcej
|
Gwiazda serialu "13 powodów" ambasadorką L'Oréal Paris
Pochodząca z Australii aktorka Katherine Langford (znana głównie z serialu "13 powodów") została ambasadorką reklamową koncernu kosmetycznego L’Oréal Paris.
więcej
|
Mexad zrealizuje kampanię POT ,,Odpoczywaj w Polsce"
Agencja Mexad wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na przeprowadzenie działań promocyjnych pod hasłem „Odpoczywaj w Polsce”.
więcej
|
Drugi Eurospar otwarty w Warszawie
Sieć sklepów Spar 23 czerwca otworzyła kolejną placówkę pod szyldem Eurospar w Warszawie. Nowy sklep przy ul. Ćmielowskiej na Tarchominie powstał w wyniku rebrandingu sieci delikatesów Piotr i Paweł.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad) Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Niezalezna.pl i ,,Nowe Państwo": 38 proc. więcej z reklam, 1,1 mln zł zysku, 160 tys. zł dywidendy dla Sakiewicza i Srebrnej
W ub.r. spółka Słowo Niezależne, wydawca portalu Niezalezna.pl i miesięcznika „Nowe Państwo”, osiągnęła wzrost przychodów o 36,5 proc. do 8,55 mln zł oraz zysku netto z 441,6 tys. zł do 1,1 mln zł. Firma wypłaci 200 tys. zł dywidendy, z czego 158 tys. zł otrzymają jej prezes Tomasz Sakiewicz i spółka Srebrna - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The New York Times" zwalnia 68 pracowników
Dziennik „The New York Times” zapowiedział zwolnienie 68 swoich pracowników zajmujących się obsługą reklam w wydawnictwie. Odchodzące osoby otrzymają 4 miesiące wypowiedzenia oraz dodatkowe wsparcie finansowe. Decyzję o redukcjach wydawca tłumaczy znaczną utratą przychodów reklamowych spowodowanych pandemią koronawirusa.
więcej
|
Maja Kuczmińska wiceprezesem wydawcy ,,Tygodnika Powszechnego"
Na stanowisko wiceprezesa spółki Tygodnik Powszechny została powołana Maja Kuczmińska. Prezesem firmy pozostaje Jacek Ślusarczyk, a wiceprezesem - Piotr Mucharski.
więcej
|
Szymon Wiechetek brand managerem marki Murator, odchodzi Irena Walczak
Promocją marki Murator w spółce Time (Grupa ZPR Media) będzie zajmował się Szymon Wiechetek, pełniąc funkcję brand managera. Z Grupą ZPR Media żegna się natomiast Irena Walczak.
więcej
|
|
|
Niezalezna.pl i ,,Nowe Państwo": 38 proc. więcej z reklam, 1,1 mln zł zysku, 160 tys. zł dywidendy dla Sakiewicza i Srebrnej
W ub.r. spółka Słowo Niezależne, wydawca portalu Niezalezna.pl i miesięcznika „Nowe Państwo”, osiągnęła wzrost przychodów o 36,5 proc. do 8,55 mln zł oraz zysku netto z 441,6 tys. zł do 1,1 mln zł. Firma wypłaci 200 tys. zł dywidendy, z czego 158 tys. zł otrzymają jej prezes Tomasz Sakiewicz i spółka Srebrna - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Gumkowska dyrektorem działu rozwoju produktu news i lifestyle w TVN Discovery Polska, wcześniej związana z WP
Anna Gumkowska dołączy do pionu digital w TVN Discovery Polska, obejmując nowopowstałe stanowisko dyrektora działu rozwoju produktu news i lifestyle - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnim czasie związana była z Wirtualną Polską.
więcej
|
Odwiedzalność serwisów dzienników 29 proc. w górę. Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl (TOP 12)
Serwisy internetowe dzienników ogólnopolskich w maju br. miały 28 proc. użytkowników i 29 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Liderem w obu statystykach jest Fakt.pl przed Wyborcza.pl i SE.pl, a procentowo najwięcej zyskały Gazetaprawna.pl i PB.pl.
więcej
|
Aleksandra Karasińska dyrektor programową treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem lipca Aleksandra Karasińska obejmie w Ringier Axel Springer Polska nowo utworzone stanowisko dyrektor programowej treści płatnych. Z firmą jest związana od ponad ośmiu lat.
więcej
|
Google zainwestuje w Polsce 2 mld dolarów, uruchomi centrum obliczeniowe w chmurze
Google zapowiedział że zbuduje w Polsce infrastrukturę obliczeniową w chmurze. Wartość inwestycji może sięgać 2 mld dolarów, budowa centrum ma się rozpocząć w 2021 roku.
więcej
|
Kanał Sportowy z magazynami o lidze hiszpańskiej i angielskiej
W youtube’owym Kanale Sportowym pojawił się magazyn o piłkarskiej lidze hiszpańskiej „La Liga Bonita” prowadzony przez Michała Pola, a w najbliższy poniedziałek zadebiutuje znany z Weszło FM program Wojciecha Pieli „Football, Bloody Hell” o lidze angielskiej.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy boją się zarażenia koronawirusem
62 proc. badanych boi się zarażenia koronawirusem. Tym, co różnicuje stopień lęku to płeć, wiek, wykształcenie oraz miejsce zamieszkania. Najniższy poziom obaw charakteryzuje najmłodszych respondentów, do 34. roku życia - 44 proc. - wynika z najnowszego badania CBOS.
więcej
|
Brak wydarzeń kulturalnych w dobie pandemii doskwierał Polakom
59 proc. Polaków odczuwało brak wydarzeń kulturalnych z powodu pandemii. Dwie trzecie badanych deklaruje, że pójdzie do kina, jak już będzie taka możliwość, a połowa - chętnie wybierze się na koncert - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
Gwiazdy wspierają kandydatów na prezydenta. "Mogą stracić część fanów"
Za trzy dni Polacy pójdą do urn wybrać prezydenta RP. W ostatnich dniach coraz więcej gwiazd zaangażowało się w kampanię wyborczą swoich kandydatów. Najwięcej z nich wspiera Rafała Trzaskowskiego, ale są też tacy, którzy oficjalnie deklarują poparcie dla Andrzeja Dudy czy Krzysztofa Bosaka. - W Polsce, w przeciwieństwie do USA, wielu celebrytów nie chce promować konkretnych kandydatów i odcina się od kampanii profrekwencyjnych. Obawiają się "wmieszania w politykę" i utracenia części fanów oraz reklamodawców - mówi Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, szef marketingu grupy LTTM.
więcej
|
Agencja Lightscape ze 1,6 mln zł wpływów, wynik netto 216 tys. zł w dół
W ub.r. agencja komunikacji Lightscape zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 15 proc. do 1,63 mln zł, a jej wynik netto zmalał ze 154,1 tys. zł zysku do 62,1 tys. zł straty.
więcej
|
Solski Communications dla Ośrodka Karta w social mediach
Agencja Solski Communications przez najbliższe pół roku będzie wspierać Ośrodek Karta w komunikacji w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
|