|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Puls z 214 mln zł wpływów i 27 mln zł zysku, ma 126 mln zł w obligacjach i na koncie
W ub.r. Telewizja Puls osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,5 proc. do 213,78 mln zł, z czego zdecydowana większość pochodziła z reklam. Firma zanotowała 27,1 mln zł zysku netto, liczy, że spadek rynku reklamy telewizyjnej wskutek epidemii koronawirusa zostanie osłabiony przez wzrost oglądalności jej stacji - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W kampanii wyborczej "Wiadomości" głównie o Andrzeju Dudzie, "Fakty" również krytycznie o Trzaskowskim
Spośród polityków w „Wiadomościach” najdłużej i najczęściej pokazywany był Andrzej Duda. "Fakty" zwykle negatywnie przedstawiają obecnego prezydenta, ale potrafią także spojrzeć krytycznie na Rafała Trzaskowskiego. Na plus oceniana jest zmiana w serwisach informacyjnych Trójki Polskiego Radia - wynika z raportu Towarzystwa Dziennikarskiego, które śledzi kampanię wyborczą w serwisach informacyjnych.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do ,,BrzydUli", emisja jesienią w TVN
Rozpoczęły się prace na planie reaktywowanej po 11 latach „BrzydUli”, premiera telenoweli TVN planowana jest na jesień. W tytułowej roli ponownie wystąpi Julia Kamińska. Do obsady powrócą m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł.
więcej
|
Polsat nie kończy ,,Świata według Kiepskich". Powstanie kolejny sezon, a ostatni nagrany trafi do Ipla
Telewizja Polsat nie planuje rezygnować z realizacji „Świata według Kiepskich”, w planach jest nakręcenie kolejnego sezonu sitcomu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Niebawem w Ipla ma zadebiutować ostatni nagrany dotychczas sezon produkcji. - Informacja o zakończeniu produkcji i emisji serialu to zwykła kaczka dziennikarska. Wielu widzów nie wyobraża sobie świata telewizji bez „Świata według Kiepskich” - komentuje nam Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Polsat.
więcej
|
Mediawan za 100 mln euro kupuje Lagard?re Studios. Buduje ogólnoeuropejskiego giganta w produkcji i dystrybucji filmów
Francuski koncern medialny Mediawan poinformował o zakupie Lagardère Studios, hiszpańskiego producenta filmowego Good Mood, a także udziałów w niemieckim studiu Leonine. Nowo powstały holding ma być europejskim liderem w dziedzinie produkcji i dystrybucji filmów oraz programów telewizyjnych.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło TVP2. Debata prezydencka i ,,Wiadomości" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: debata prezydencka, „Wiadomości” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a TVN24 wyprzedziło TVP2. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sky i Discovery podpisały długoletnią umowę partnerską na cztery kraje
Nowością w umowie jest to, że obejmuje ona po raz pierwszy dostarczanie konsumentom usług streamingowych Discovery. Nowe możliwości otwierają się też przed reklamodawcami w serwisach VOD.
więcej
|
Henryk Sobierajski znów prezesem ZE PAK, Piotr Woźny na czele rady nadzorczej
Prezesem Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (jego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz) ponownie został Henryk Sobierajski, który zrezygnował z tego stanowiska na początku maja br. Szefem rady nadzorczej został powołany do niej w zeszły piątek Piotr Woźny, przez ostatnie pięć lat związany z administracją publiczną.
więcej
|
Po 30 latach RTL rezygnuje z transmisji wyścigów F1. Nadawca stawia na piłkę nożną
Niemiecka stacja telewizyjna RTL zapowiedział, że obecny sezon wyścigów F1 będzie ostatnim transmitowanym przez tego nadawcę. RTL miała prawa do transmitowania tych zawodów nieprzerwanie od 1991 roku, teraz jednak rezygnuje z nich z powodu nowych warunków rynkowych. Stacja zamierza postawić na piłkę nożną jako główną dyscyplinę sportową.
więcej
|
4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań (wideo)
4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań do utworu „Dziadek fajną farmę miał”. Materiał emitowany jest w kanałach 4Fun Gold i 4Fun Dance.
więcej
|
TVP: mężczyzna pytający Trzaskowskiego po angielsku nie jest naszym pracownikiem
Podczas kampanijnego spotkania kamery zarejestrowały rozmowę Rafała Trzaskowskiego z mężczyzną podającym się za Amerykanina. W krótkiej wymianie zdań kandydat KO wytknął rozmówcy, że ten nie ma amerykańskiego akcentu i "brzmi jak Polak". Niektórzy dziennikarze i politycy, m.in. Barbara Nowacka z KO, zasugerowali na Twitterze, że z Trzaskowskim rozmawiał mężczyzna podstawiony przez Telewizję Polską. Telewizja Polska stanowczo temu zaprzeczyła.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marki bojkotują Facebooka za przyzwolenie na mowę nienawiści. "Problemy zamiatane latami pod dywan powodują pęknięcia"
Amerykańskie organizacje broniące praw obywateli w ramach akcji #StopHateForProfit namawiają marki, by wycofywały reklamy z Facebooka i Instagrama. Ekonomiczna presja ma sprawić, że Facebook jeszcze raz przemyśli, a w konsekwencji zmieni politykę wobec wpisów zawierających mowę nienawiści. Zdaniem ekspertów, nieszczególnie uderzy to w finanse platformy, ale może po raz kolejny wywołać debatę na temat odpowiedzialności serwisu za publikowane w nim nienawistne treści.
więcej
|
Zmiany w Dentsu, dołącza Arkadiusz Kawecki z GroupM
Sieć Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły agencji Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS. Z firmą żegnają Anna Jarosz-Badziak - dotychczasowa managing director domu mediowego Vizeum i Beata Dąbrowska - dotychczasowa szefowa zespołu Amplifi. Do Grupy dołączy natomiast Arkadiusz Kawecki, który ostatnio pracował w GroupM.
więcej
|
Play i K2 Precise kontynuują długoterminową współpracę SEO
K2 Precise po raz kolejny wygrała przetarg na kompleksową współpracę z operatorem Play w zakresie SEO. Obsługa będzie obejmować wszystkie jego serwisy. Firmy współpracują od 8 lat.
więcej
|
VMLY&R dla marki Absolut w digitalu
Agencja VMLY&R Poland wygrała przetarg firmy Pernod Ricard na obsługę marki wódki Absolut. To trzecia, po Wyborowej i Ballantine’s marka tego koncernu w portfolio agencji marka.
więcej
|
Paweł Śmiechowski szefem client success w Resolution
Paweł Śmiechowski po trzech latach pracy jako digital manager awansował na stanowisko head of client success w agencji Resolution, należącej do Grupy OMD.
więcej
|
W Gdańsku powstały miejskie farmy ziół
W ramach edukacyjnego projektu Farmy Miejskie w dwóch lokalizacjach w Gdańsku rosną kompozycje ziół, posadzone przez pracowników Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
więcej
|
Agnieszka Radwańska promuje mleko roślinne Alpro
Była tenisistka Agnieszka Radwańska została twarzą kampanii reklamowej roślinnego mleka marki Alpro.
więcej
|
AS Roma klientem SALESmanago
Włoski klub piłkarski na świecie AS Roma rozstrzygnął międzynarodowy przetarg na system do automatyzacji marketingu i wybrał polski system SALESmanago Marketing Automation.
więcej
|
Kasztelan w nowej szacie graficznej od Dragon Rouge
Marka piwa Kasztelan (Carslsberg Polska) otrzymuje nową szatę graficzną. Marka wprowadza do ogólnopolskiej sprzedaży swój wariant regionalny - Kasztelan Jasne Pełne.
więcej
|
Robert Boguszewski za Mariusza Kulika szefem sieci KiK
Robert Boguszewski został dyrektorem generalnym sieci sklepów dyskontowych KiK w Polsce. Na stanowisku tym zastąpił Mariusza Kulika, który kierował siecią przez ostatnich 8 lat.
więcej
|
mBank dla młodych z kampanią ,,Bądź bogatszy"
W czerwcu rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga młodym ludziom w sprawnym zarządzaniu finansami osobistymi. Za działania pod hasłem „Bądź bogatszy” odpowiadają BBDO, Mindshare, Dynamo Film i Delapost.
więcej
|
Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez agencję Ogilvy dla marki słodyczy Milka (Mondelez Polska), wspierająca linię produktów dedykowaną dzieciom - Milka Secret Box, Milka Milki Moo, batoniki Moo i Milka Twists. Marka w nowym spocie pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu.
więcej
|
"Szaber Bowl" - film Papaya Films dla Vans
Dom produkcyjny Papaya Films przygotował kampanię branded content dla marki obuwniczej Vans. Na jej potrzeby przygotowano film "Szaber Bowl".
więcej
|
Invest Komfort zachęca do kupna mieszkań nad morzem
Deweloper mieszkaniowy Invest Komfort wystartował z nową kampanią reklamową, w której zachęca do kupna mieszkań zlokalizowanych nad polskim morzem. Przygotowała ją agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad) Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gość Niedzielny" rezygnuje z felietonów ks. Kowalczyka i Agaty Puścikowskiej. ,,Odświeżamy łamy"
Tygodnik „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media) rezygnuje z felietonów dwójki autorów: Agaty Puścikowskiej i ks. Dariusza Kowalczyka. - Nie pasuję do nowej linii tygodnika - ocenił ks. Kowalczyk . - Nieprawda, po prostu odświeżamy łamy, a ks. Kowalczyk sam podziękował za współpracę - wyjaśnia nam redaktor naczelny pisma, ks. Adam Pawlaszczyk.
więcej
|
Agnieszka Bugała odchodzi z ,,Niedzieli", wrocławskim oddziałem pokieruje ks. Łukasz Romańczuk
Ksiądz Łukasz Romańczuk został nowym redaktorem odpowiedzialnym za wrocławskie wydania tygodnika „Niedziela”. 1 lipca zastąpi na tym stanowisku Agnieszkę Bugałę, która zdecydowała się odejść z redakcji, po tym jak szefostwo usunęło jej rozmowę z ks. Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim.
więcej
|
Pracownicy ,,New York Timesa" pozostaną w domach. Praca zdalna do stycznia 2021 roku
Z powodu pandemii koronawirusa większość pracowników dziennika „The New York Times” będzie nadal pracować zdalnie do stycznia 2021 roku - zapowiedziało kierownictwo redakcji. Wydawca zakłada, że w biurach będą musieli pojawiać się w ograniczonym zakresie jedynie te osoby, których obowiązki zawodowe są do tego niezbędne, jednak ostateczna decyzja ma zależeć od ich woli.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie
W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się „Poradnik 50+”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Robert Tekieli zaczął pisać do ,,Sieci", nadal współpracuje z ,,Gazetą Polską"
Robert Tekieli zaczął współpracę z tygodnikiem „Sieci” (Fratria). Jednocześnie nadal zamierza pisać felietony do „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”.
więcej
|
|
|
Marki bojkotują Facebooka za przyzwolenie na mowę nienawiści. "Problemy zamiatane latami pod dywan powodują pęknięcia"
Amerykańskie organizacje broniące praw obywateli w ramach akcji #StopHateForProfit namawiają marki, by wycofywały reklamy z Facebooka i Instagrama. Ekonomiczna presja ma sprawić, że Facebook jeszcze raz przemyśli, a w konsekwencji zmieni politykę wobec wpisów zawierających mowę nienawiści. Zdaniem ekspertów, nieszczególnie uderzy to w finanse platformy, ale może po raz kolejny wywołać debatę na temat odpowiedzialności serwisu za publikowane w nim nienawistne treści.
więcej
|
Allegro może jesienią wejść na giełdę. Zostanie wycenione na 10 mld euro?
Fundusze inwestycyjne Permira i Mid Europa Partners rozważają sprzedaż części swoich udziałów w Allegro poprzez wprowadzenie firmy na giełdę. Może to nastąpić po wakacjach, a wycena spółki wynieść ok. 10 mld euro - wynika z nieoficjalnych informacji Bloomberga.
więcej
|
Disney+ bez darmowego okresu testowego. Tylko abonament za 6,99 dolara miesięcznie
Serwis VoD Disney+ zlikwidował możliwość skorzystania przez nowych użytkowników z darmowego okresu próbnego na platformie. Wszyscy odbiorcy Disney+ muszą od początku wykupić abonament kosztujący miesięcznie 6,99 dolara w USA i 6,99 euro w Europie. Firma wyjaśnia, że okres próbny miał wypromować serwis, a cena dostępu do niego jest obecnie atrakcyjna i konkurencyjna.
więcej
|
Łukasz Pilip laureatem trzeciej edycji konkursu Interii ,,Człowiek z pasją"
Współpracujący z magazynem „Pismo” Łukasz Pilip został zwycięzcą trzeciej edycji konkursu „Człowiek z pasją - Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza” organizowanego przez portal Interia. Cztery wyróżnienia powędrowały w ręce dziennikarzy „Przekroju”, „Tygodnika Powszechnego”, „Gazety Krakowskiej” oraz TVN-u.
więcej
|
Zdjęcia do ,,Wiedźmina 2" wracają 17 sierpnia. Premiera serialu w 2021 roku
Netflix poinformował o powrocie do prac nad drugim sezonem serialu „Wiedźmin”. Zdjęcia będą wznowione 17 sierpnia 2020 roku, wcześniej zostały przerwane z powodu pandemii koronawirusa. Na razie termin premiery serialu pozostaje bez zmian - ma trafić do widzów w 2021 roku.
więcej
|
Google Maps ułatwi podróżowanie. Będą opcje połączenia prywatnego transportu z komunikacją publiczną
Google przygotowuje w aplikacji Mapy nowe rozwiązania mające pomóc użytkownikom sprawnie pokonać wyznaczoną trasę do celu. Na platformie pojawią się opcje pozwalające na połączenie własnych środków transportu użytkownika z komunikacją publiczną. Mapy poinformują też dokładniej o cenach firm taksówkowych.
więcej
|
Android wprowadzi nowe emoji
System operacyjny Android wprowadzi 11 nowych emoji, czyli piktogramów służących do wyrażania emocji przez użytkowników. Google zaprezentował nowe grafiki na razie w wersji beta.
więcej
|
,,Misja Futbol" wraca, nowa umowa Kanału Sportowego z Onetem na rok
Po tygodniowej przerwie do Onetu i youtube’owego Kanału Sportowego wraca program „Misja Futbol”. Nową umowę dotyczącą jego realizacji zawarto do czerwca 2021 roku.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Bukmacherzy: Duda wygrywa wybory prezydenckie w drugiej turze, frekwencja ponad 64 proc.
W drugiej turze urzędujący prezydent Andrzej Duda zwycięży nad kandydatem Koalicji Obywatelskiej Rafałem Trzaskowskim, z wynikiem 51,5 proc. do 48,5 proc. - prognozuje firma bukmacherska Betfan. Frekwencji wyborcza wyniesie nawet 64,5 proc.
więcej
|
Według ponad połowy Polaków sprawy w kraju idą w złym kierunku, według 31 proc. - w dobrym
51 proc. Polaków pesymistycznie ocenia kierunek zmian w kraju, optymistów jest 31 proc. – wynika z badania nastrojów społecznych, przeprowadzonego przez Kantar. W porównaniu z badaniem z maja pogorszyły się oceny możliwości znalezienia pracy.
więcej
|
Młodzi bardziej niż starsi wyczuleni na pandemię
Młodzi ludzie częściej niż inne grupy wiekowe chcą ograniczyć wizyty w dużych sklepach ze względu na ryzyko zarażenia, częściej też uważają, że proces odmrażania gospodarki po epidemii COVID-19 przebiega zbyt szybko – wynika z badań ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|