|
|
|
|
|
|
|
,,Love Island. Wyspa miłości 2" jesienią w Polsacie, Karolina Gilon prowadzącą. Ruszają castingi (wideo)
Jesienią Telewizja Polsat pokaże drugi sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości”, który ponownie poprowadzi Karolina Gilon - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W środę rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu.
więcej
|
W TVP politycy PiS w maju przez 86 godzin, prezydent - 20 godzin. "To już są państwowe, a właściwie partyjne media"
W maju w TVP Info, TVP1, TVP2 i TVP3 politycy PiS zajęli w sumie 86 godzin 11 minut a prezydent Andrzej Duda - 19 godzin 59 min 19 sek. Kolejny wynik zanotowała PO, która miała 25 godzin 1 min. i 9 sek. z czasu antenowego, a ówczesna kandydatka KO na prezydenta Małgorzata Kidawa-Błońska -1 godzinę 27 minut i 7 sekund - wynika z danych udostępnionych przez Telewizję Polską. - To telewizja partyjna, chodzi jej o realizowanie celów danej partii politycznej - komentuje prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
Krytyka pytań w debacie wyborczej TVP o komunię i małżeństwa homoseksualne. ,,W kontrze do Trzaskowskiego"
Według wielu dziennikarzy i polityków część pytań w debacie wyborczej Telewizji Polskiej, zwłaszcza te o Komunię Świętą i małżeństwa homoseksualistów były mało istotne i miały przede wszystkim w niekorzystnej sytuacji stawiać Rafała Trzaskowskiego. Sami kandydaci narzekali na niektóre pytania.
więcej
|
604 tys. widzów nowego teleturnieju ,,Moja klasa - Back to School" w TVP2
Nowy teleturniej „Moja klasa - Back to School” oglądało średnio 604 tys. widzów, o 292 tys. osób mniej niż pokazywany w tym paśmie zimą i wiosną „Va banque”. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 3,78 mln zł.
więcej
|
Astro zaczyna nabór pracowników do kanału informacyjnego News24
Firma Astro rozpoczęła nabór osób na szkolenie do pracy w przygotowywanym kanale News24. Jego uruchomienie spółka zapowiedziała w marcu br.
więcej
|
Prognoza pogody i wakacyjna trasa Dwójki najdroższe w cenniku TVP na lipiec
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przedstawiło ofertę handlową na lipiec. Reklamodawcy najwięcej zapłacą za spot przy prognozie pogody w TVP1 oraz przy transmisji z cyklu koncertów "Lato, muzyka, zabawa. Wakacyjna trasa Dwójki" w TVP2.
więcej
|
W Eleven Sports wracają transmisje włoskiej ligi piłkarskiej Serie A
Od soboty 20 czerwca na antenach Eleven Sports będzie można znowu śledzić transmisje Serie A TIM. W tej jednej z najlepszych piłkarskich lig występuje kilkunastu Polaków. Rozgrywki wznawiane są po ponad trzech miesiącach przerwy spowodowanej pandemią.
więcej
|
Rafał Trzaskowski pozywa TVP, chce przeprosin przed ,,Wiadomościami" i 100 tys. zł na WOŚP
Kandydujący na prezydenta Rafał Trzaskowski składa pozew przeciw Telewizji Polskiej za naruszenie dóbr osobistych. Domaga się pięciu emisji przeprosin przed głównym wydaniem „Wiadomości” oraz wpłaty 100 tys. zł na WOŚP.
więcej
|
,,Comedians in quarantine" nowym formatem internetowym Comedy Central (wideo)
Na YouTube udostępniony został pierwszy odcinek nowego formatu internetowego Comedy Central „Comedians in quarantine”.
więcej
|
Sky rusza z szerokopasmowym internetem we Włoszech
Należący do koncernu Comcast włoski oddział telewizji Sky zapowiedział wprowadzenie do oferty dostępu do szerokopasmowego internetu w technologii światłowodowej. Na inwestycję związaną z usługą platforma wydała 230 mln euro.
więcej
|
Natywny Magazyn24 - nowy wizerunkowy format TVN Media tworzony w oparciu o dane real time
Biuro Reklamy TVN Media wspólnie z redakcją internetowego serwisu informacyjnego TVN24 stworzyło nową odsłonę weekendowego Magazynu TVN24 - Natywny Magazyn24. To nowy produkt z obszaru reklamy natywnej, który rozszerza możliwości współpracy z reklamodawcami.
więcej
|
Boomerang zapowiada drugi sezon ,,Taffy"
Boomerang zrealizował drugi sezon serialu animowanego „Taffy”. W najbliższych miesiącach stacja ma poinformować o dacie premiery produkcji.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kina Cinema City i Helios będą otwarte od 3 lipca
Od 3 lipca po przerwie spowodowanej epidemią koronawirusa otwarte zostaną wszystkie kina Cinema City w Polsce i większość kin Helios. Multikino nie podało jeszcze, kiedy otworzy swoje obiekty.
więcej
|
Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa możliwa strata 15 proc.
Agencja marketingu internetowego Bluerank w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 31,9 proc. do 28,64 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 388,8 tys. zł do 3,45 mln zł. W br. z powodu epidemii koronawirusa spodziewa się wzrostu wpływów o maksymalnie 15 proc. niższego od planów.
więcej
|
PepsiCo zmienia nazwę i logo marki Aunt Jemima walcząc z rasizmem
Jeden z największych na świecie producentów napojów PepsiCo Inc. zdecydował, że zmieni logo i nazwę swoich produktów z ponad 130-letnią tradycją. Chodzi o produkty śniadaniowe Aunt Jemima. Powodem tej decyzji jest walka ze stereotypami rasowymi. Zmianę opakowania marki Uncle Bens rozważa również Mars Inc.
więcej
|
Reklama w USA w dół w tym roku o 13 procent. Kryzys mniej dotkliwy niż w 2009 roku
W 2020 roku wydatki reklamowe na rynku w USA będą niższe o 13 procent - wynika z prognoz GroupM. Według analityków pandemia koronawirusa będzie dla branży dotkliwa, szczególnie w segmencie telewizyjnym, jednak nie w takim stopniu jak w wypadku kryzysu ekonomicznego w 2009 roku.
więcej
|
VIVE Group rezygnuje ze sponsoringu PGE VIVE Kielce, powodem koronawirus
Firma VIVE Group kończy współpracę sponsorską z kieleckim klubem piłki ręcznej PGE VIVE Kielce. Jej prezes, Bertus Servaas powiedział, że w obecnej sytuacji jego firma nie jest w stanie dłużej sponsorować drużyny.
więcej
|
Diesel pokazuje w reklamie historię osoby transpłciowej. "For Successful Living"
Firma odzieżowa Diesel w Miesiącu Dumy pokazała fragment codzienności osoby w trakcie procesu zmiany płci.
więcej
|
Value Media zajmie się kampanią "Odpoczywaj w Polsce-bezpiecznie"
Polska Organizacja Turystyczna wybrała dom mediowy Value Media, należący do Group One do przeprowadzenia kampanii społeczno-informacyjnej pod hasłem "Odpoczywaj w Polsce - bezpiecznie" - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Zielone Inspiracje" od Lego mają uczyć proekologicznych aktywności (wideo)
Lego rusza z kampanią, w której pokazuje, że klocki tej marki to nie tylko zabawka, ale również sposób na edukację o świecie i środowisku. Projekt, którego pomysłodawcą jest agencja Ogilvy, ma stanowić jedną z wielu proekologicznych aktywności podejmowanych przez Grupę Lego.
więcej
|
615 tys. zł kary od UOKiK-u za fikcyjne promocje na pokazach handlowych
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 614,5 tys. zł na poznańską spółkę Topmed Plus, która sprzedając produkty na pokazach handlowych mylne sugerowała klientom promocje cenowe.
więcej
|
Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowe
Koncern spożywczy Heinz wprowadza jednolitą identyfikację wizualną całej oferty produktowej, obejmującej ponad 20 kategorii.
więcej
|
Szymon Jaworski szefem digitalu w oh!sokiddy
Oh!sokiddy, działająca w e-commerce marka z branży baby care, zatrudniła Szymona Jaworskiego na nowe stanowisko dyrektora ds. digital.
więcej
|
Impreza z piwowarami reklamuje nowe radlery bezalkoholowe Okocim (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca nowe warianty smakowe radlerów bezalkoholowych Okocim (produkowanych przez Carlsberg Polska). Jest realizowana pod hasłem „Dwie nowości 0,0%. Wybierz jedną, albo dwie”.
więcej
|
mBank prezentuje Pana Czas w nowej odsłonie kampanii ,,Bądź bogatszy"
W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca 2020 ruszyła kampania „Pan Czas” opracowana przez BBDO, Mindshare, Dynamo Film i Delapost.
więcej
|
IMS zainstaluje w oddziałach banku systemy digital signage za 10-11 mln zł
Firma IMS podpisała z jednym z banków mającym kilkaset oddziałów w całej Polsce umowę ramową na instalację systemów digital signage. Jej przychody w ramach umowy wyniosą maksymalnie 10-11 mln zł.
więcej
|
Szymon Majewski czaruje w reklamie Plusa
Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca ofertę zakupu u operatora sprzętów na raty 0% bez kosztów abonamentu.
więcej
|
Procter & Gamble szykuje wirtualne obchody Miesiąca Dumy
Koncern Procter & Gamble we współpracy z iHeartMedia przygotowuje wirtualny event "Can’t Cancel Pride" z okazji Miesiąca Dumy społeczności LGBT+.
więcej
|
Robert Lewandowski promuje aplikację Huawei Phone Clone
Huawei zaprezentował nową kampanię reklamową z udziałem Roberta Lewandowskiego. Promuje ona aplikację Huawei Phone Clone, ułatwiającą zmianę starego smartfona na nowy.
więcej
|
Platige Image wyprodukowało kampanię Babybel, reżyserem laureat Oscara
Studio Platige Image przygotowało dla francuskiej marki serów Babybel spot utrzymany w konwencji filmowego trailera. Reżyserem projektu jest nagrodzony Oscarem Hervé de Crécy.
więcej
|
Centrum Edukacji Obywatelskiej ma nową identyfikację wizualną
Centrum Edukacji Obywatelskiej zaprezentowało nowy system komunikacji wizualnej. Ma ona odzwierciedlać strategię organizacji oraz pomóc odbiorcom zrozumieć jej działania.
więcej
|
Arskom Sport Brokers prowadzi media społecznościowe Vastint Poland
Firma deweloperska Vastint Poland wybrała agencję Arskom Sport Brokers do obsługi komunikacji marki w Polsce w mediach społecznościowych.
więcej
|
Crock-Pot kontynuuje współpracę z Janem Kuroniem
Producent wolnowarów Crock-Pot przedłużył współpracę ambasadorską z szefem kuchni Janem Kuroniem.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad) Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Polityka" i ,,Newsweek" wyprzedziły ,,Gościa Niedzielnego", którego sprzedaż w kwietniu spadła o 45 proc.
Nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w kwietniu br. została „Polityka”, a na drugie miejsce awansował „Newsweek Polska”. Na trzecie miejsce spadł „Gość Niedzielny”, którego sprzedaż zmalała o aż 45 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" startuje z kampanią o aferach PiS-u. Billboard i specjalna strona o dziennikarskich śledztwach
W środę wystartowała kampania "Gazety Wyborczej" (Agora) poświęcona największym aferom PiS-u, prezentująca najważniejsze dziennikarskie śledztwa redakcji. W jej ramach w centrum Warszawy zawisł baner, uruchomiono także specjalną podstronę z informacjami o tegorocznych tekstach dziennika.
więcej
|
Onet najczęściej cytowanym medium w maju, rekord Wirtualnemedia.pl
W maju br. najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce był Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Portal wyprzedził na podium RMF FM oraz "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych, z rekordowym wynikiem są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Film o ks. Adamie Bonieckim 24 lipca trafi do kin. Jest zwiastun dokumentu
Gutek Film poinformował, że dokument "xABo: Ksiądz Boniecki" w reżyserii Aleksandry Potoczek, od 24 lipca będzie można oglądać w kinach. Dystrybutor zaprezentował też zwiastun filmu. Premiera obrazu odbyła się na początku czerwca na Krakowskim Festiwalu Filmowym, który w tym roku odbywał się online.
więcej
|
|
|
Onet najczęściej cytowanym medium w maju, rekord Wirtualnemedia.pl
W maju br. najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce był Onet.pl - podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Portal wyprzedził na podium RMF FM oraz "Rzeczpospolitą". W czołówce najczęściej cytowanych portali internetowych, z rekordowym wynikiem są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bluerank ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 3,4 mln zł zysku. Przez koronawirusa możliwa strata 15 proc.
Agencja marketingu internetowego Bluerank w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 31,9 proc. do 28,64 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 388,8 tys. zł do 3,45 mln zł. W br. z powodu epidemii koronawirusa spodziewa się wzrostu wpływów o maksymalnie 15 proc. niższego od planów.
więcej
|
Twitter testuje głosowe tweety
Twitter wprowadza nową funkcję, dzięki której użytkownicy serwisu będą mogli publikować wiadomości głosowe.
więcej
|
Prezes Netfliksa przekazuje 120 mln dolarów na stypendia dla Afroamerykanów
Współzałożyciel i dyrektor generalny platformy streamingowej Netflix, Reed Hastings i jego żona Patty Quillin przekazali 120 mln dolarów na stypendia dla Afroamerykanów w trzech uczelniach.
więcej
|
Facebook zwiększy kontrolę nad reklamami od polityków. Będzie możliwość ich wyłączenia
Facebook zapowiedział że udostępni użytkownikom narzędzia zwiększające kontrolę nad reklamami politycznymi w perspektywie nadchodzących wyborów prezydenckich w USA. Otrzymają oni dostęp do szczegółowych informacji na temat finansowania poszczególnych kampanii, a także możliwość całkowitego zablokowania na swoich kontach reklam pochodzących od polityków.
więcej
|
Google udostępnia nowe funkcje reklamowe, które pomogą małym firmom
Firma Alphabet Inc. wprowadziła nowe funkcje reklamowe w wyszukiwarce Google, które mają pomóc lokalnym firmom zdobyć więcej klientów i wyjść z kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa. Amerykański koncern przekaże też dodatkowe 200 mln dolarów w postaci bezpłatnej reklamy organizacjom non-profit zwalczającym rasizm.
więcej
|
GfK: Handel internetowy w Polsce dalej się umacnia
E-commerce to kanał dystrybucji FMCG, który urósł w dobie pandemii koronawirusa najszybciej. W pierwszym kwartale 2020 r., polskie gospodarstwa domowe dokonały w sieci zakupów o wartości 30 proc. większej niż przed rokiem - wynika z danych GfK Polonia.
więcej
|
Procter & Gamble szykuje wirtualne obchody Miesiąca Dumy
Koncern Procter & Gamble we współpracy z iHeartMedia przygotowuje wirtualny event "Can’t Cancel Pride" z okazji Miesiąca Dumy społeczności LGBT+.
więcej
|
Ringier Axel Springer Media za 498,5 tys. zł dokupił akcje MZN Property od drobnych akcjonariuszy
W ramach przymusowego wykupu Ringier Axel Springer Media przejął 253 068 akcji MZN Property po 1,97 zł za sztukę. Obecnie ma 79,58 proc. kapitału spółki, a wraz z kilkoma innymi znaczącymi inwestorami kontroluje 100 proc. jej kapitału.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
GfK: Handel internetowy w Polsce dalej się umacnia
E-commerce to kanał dystrybucji FMCG, który urósł w dobie pandemii koronawirusa najszybciej. W pierwszym kwartale 2020 r., polskie gospodarstwa domowe dokonały w sieci zakupów o wartości 30 proc. większej niż przed rokiem - wynika z danych GfK Polonia.
więcej
|
Lewiatan: co drugiej firmie nie opłaca się już działalność w galerii handlowej
52,2 proc. firm uważa, że obecnie nie opłaca im się prowadzić sklepu na terenie centrum handlowego - wynika z nowego badania Konfederacji Lewiatan. Przedsiębiorcy mogą zamknąć nawet 40 proc. sklepów prowadzonych w galeriach handlowych.
więcej
|
Już trzy czwarte Polaków zaciska pasa w obliczu kryzysu
Trzech na czterech Polaków przyznaje, że ograniczyło w ostatnim czasie wydatki na zakupy poza spożywcze. Aż 81 proc. z nas rezygnuje z wyjść do restauracji. Główną przyczyną jest obawa o dochody - pokazuje raport ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Maspex angażuje się w projekt badawczy EIT Food ,,Smart Tags"
Rozpoczął się projekt EIT Food „Smart Tags”, realizowany przez zespół projektowy, w skład którego wchodzą producenci żywności, uniwersytety oraz jednostki naukowo-badawcze. Maspex włączył się w działania w ramach unijnej inicjatywy EIT Food.
więcej
|
38 proc. Polaków chciałoby głosować w wyborach prezydenckich na Andrzeja Dudę, Rafał Trzaskowski otrzymałby 27 proc. głosów
38 proc. uczestników czerwcowego badania preferencji wyborczych Polaków, przeprowadzonego przez Kantar, oddałoby głos w wyborach prezydenckich na Andrzeja Dudę. Kandydat KO Rafał Trzaskowski otrzymałby 27 proc. głosów, a niezależny kandydat Szymon Hołownia mógłby liczyć na 8 proc. poparcia.
więcej
|
70 proc. Polaków dobrze, a 25 proc. źle ocenia działania rządu w walce z koronawirusem
70 proc. ankietowanych dobrze ocenia działania rządu mające na celu walkę z epidemią koronawirusa; negatywną ocenę wystawia 25 proc. - wynika z sondażu CBOS. Według 48 proc. obostrzenia i restrykcje łagodzone są w odpowiednim tempie, zdaniem 31 proc. dzieje się to zbyt szybko.
więcej
|
5,77 mln budynków, w których mieszkają Polacy to rezerwa finansowa mogąca wspomóc popyt
5,77 mln budynków, w których mieszkają Polacy to rezerwa finansowa mogąca wspomagać popyt konsumencki w najbliższych latach - wynika z analiz opartych na danych GfK Address Points. Średnia siła nabywcza mieszkańca domu wielorodzinnego to ok. 36,5 tys. zł rocznie, a jednorodzinnego - ok. 29 tys.
więcej
|
|
|