|
|
|
|
|
|
|
Player.pl z autorskim reality-show ,,Fame czy shame", 10 młodych celebrytów zamieszka w wilii. ,,Program ma charakter live i on-line"
W czwartek, 25 czerwca odbędzie się premiera nowego programu Player Original „Fame czy shame” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W reality-show weźmie udział 10 celebrytów młodego pokolenia, w tym m.in. Łukasz „Blondino” Książkiewicz, Filip Zabielski, Michał Gała i Marta Rentel. Przez osiem tygodni będzie ze sobą mieszkać w domu zlokalizowanym pod Warszawą.
więcej
|
Dziesięciu kandydatów gotowych debatować w TVP. Trzaskowski nie wyklucza udziału, stawia swoje warunki
- Rafał Trzaskowski jest zainteresowany debatą w TVP, ale nie na warunkach, jakie narzuca telewizja. Wysłaliśmy swoje propozycje i rozmawiamy na ten temat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej. Debata w publicznej telewizji już w środę, zgłosiło się do niej już dziesięciu z jedenastu kandydatów. Nieoficjalnie wiadomo, że ze swoich debat wycofują się „Newsweek Polska”, Polsat i TVN.
więcej
|
HBO zamknie platformę HBO GO. Stawia na HBO Max
Koncern WarnerMedia zapowiedział, że w związku ze startem serwisu VoD HBO Max zamknie w USA inną platformę wideo - HBO GO. Z kolei serwis HBO Now stanie się dostępny jedynie dla abonentów płatnej telewizji HBO. - Ostatnie decyzje dotyczą wyłącznie rynku w USA. HBO GO będzie nadal dostępny w Polsce - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, szefowa marketingu i public relations w HBO Polska.
więcej
|
Skargi do KRRiT na "Studio Polska" na wypowiedź o ,,ideologii LGBT"
Na ostatnie wydanie programu "Studio Polska" w TVP Info wpłynęły trzy skargi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Dotyczyły wypowiedzi posła PiS Przemysława Czarnka, który stwierdził: "brońmy nas przed ideologią LGBT i skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka czy jakiejś równości". Swoją skargę w tej sprawie ma złożyć także Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar.
więcej
|
TVP przedłuża do końca sierpnia czas na zgłoszenia do konkursu scenariuszowego ,,OdNowa", powodem duże zainteresowanie
Telewizja Polska przedłuża do końca sierpnia termin nadsyłania zgłoszeń na scenariuszowy konkurs „OdNowa”. Jak podaje nadawca, powodem jest ogromne zainteresowanie i bardzo wiele nadsyłanych prac. Jednym z elementów nagrody będzie realizacja nagrodzonych scenariuszy.
więcej
|
,,O mnie się nie martw 13" jesienią w TVP2. Ruszyły zdjęcia
Jesienią 2020 roku telewizyjna Dwójka emitować będzie trzynasty sezon serialu „O mnie się nie martw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do nowych odcinków produkcji rozpoczęły się kilka dni temu.
więcej
|
Tylko 30 proc. udziału ,,wielkiej czwórki". ,,Fakty", ,,Wiadomości" i ,,Cena wolności" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, „Wiadomości” oraz „Cena wolności”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tylko 1,07 proc. udziału wszystkich kanałów sportowych w maju, spadek o 62 proc.
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Większość stacji z powodu zaprzestania transmisji imprez odnotowała duże spadki, a najwięcej stracił Eurosport 1.
więcej
|
,,Wiadomości" krytykowane za tezę, że Trzaskowski pieniądze z 500+ mógłby przeznaczyć na roszczenia żydowskie
W poniedziałek w „Wiadomościach” TVP zasugerowano, że po wygraniu wyborów prezydenckich przez Rafała Trzaskowskiego mogłoby zabraknąć środków na 500+, bo polityk nie wyklucza zaspokojenia roszczeń organizacji żydowskich. Materiał skrytykowali m.in. dziennikarze Onetu, „Gazety Wyborczej” i TVN24.
więcej
|
,,Wakacyjna trasa Dwójki" od 28 czerwca w TVP2. Widownia w autach zaparkowanych pod sceną
W niedzielę, 28 czerwca TVP2 rozpocznie tegoroczną edycję „Wakacyjnej trasy Dwójki”. W tym roku wydarzenie z powodu pandemii COVID-19 będzie miało zmodyfikowaną formułę, m.in. koncerty będą odbywać się dla widzów, którzy będą siedzieć w zaparkowanych pod sceną autach.
więcej
|
"Red Games" o grach wideo w Red Carpet TV. Prowadzącym Mateusz Czerwiński
W Red Carpet TV pojawi się nowy program o tematyce gier wideo – "Red Games". Poprowadzi go Mateusz Czerwiński, który opowie o najnowszych produkcjach, poleci gry warte uwagi i porozmawia z ekspertami z branży.
więcej
|
Promocyjna oferta pakietu FilmBox w Cyfrowym Polsacie
Od poniedziałku, 15 czerwca br., Cyfrowy Polsat udostępnił bez dodatkowych opłat pięć kanałów z pakietu FilmBox Premium: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020
Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska został przewodniczącym tegorocznym obradom konkursu Effie Awards.
więcej
|
Agencja Prodigious: wpływy spadły o 4,6 proc., ponad połowa od Saatchi&Saatchi IS
W ub.r. agencja produkcyjna Prodigious, należąca do Publicis Groupe,zanotowała spadek przychodów o 4,6 proc. do 15,65 mln zł oraz zysku netto z 2,41 mln zł do 511,7 tys. zł. Ponad połowę przychodów zapewniła firmie agencja reklamowa Saatchi&Saatchi IS.
więcej
|
Wpływy grupy IMS zmalały o 23 proc., dużo mniej z reklam audio-wideo, digital signage i eventów
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa IMS, zajmująca się marketingiem sensorycznym, zanotowała spadek przychodów o 22,7 proc. do 10,52 mln zł oraz zysku netto z 1,69 mln zł do 892 tys. zł. W związku z epidemią koronawirusa najmocniej ucierpiały jej usługi audio i wideo, digital signage oraz eventy.
więcej
|
Justtag przejmuje Audience Solutions
Justtag Group, spółka technologiczna należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, przejęła Audience Solutions (d. Netsprint Audience), agencję targetowania marketingowego w internecie. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
P&G występuje z manifestem przeciw rasizmowi w USA
Koncern Procter & Gamble na fali trwających w USA rozruchów społecznych na tle rasowym przygotował spot wspierający ruch Black Lives Matter.
więcej
|
Schulz brand friendly z komórką social media, na czele Katarzyna Czajkowska
Agencja Schulz brand friendly wydzieliła w swoich strukturach komórkę social mediową, na czele której staje Katarzyna Czajkowska. W skład zespołu wchodzą graphic designerzy, copywriterzy oraz media plannerzy.
więcej
|
Effie Index 2020: Unilever najbardziej efektywnym marketerem na świecie, Coca-Cola marką, WPP - holdingiem reklamowym
W jubileuszowym zestawieniu Effie Index 2020, oceniającym najefektywniejsze pod względem reklamowym marki, firmy i podmioty z branży reklamowej, wyróżniono Unilevera, Coca-Colę, WPP, McCann Worldgroup, FP7 McCann Dubai oraz agencję banda z Kijowa.
więcej
|
Matterkind tworzy dla Emirates, Lego, Amazona i Mattela hub dla Europy
IPG Mediabrands tworzy w ramach jednostki Matterkind nowy zespół odpowiedzialny za obsługę programatyczną klientów na najbardziej rozwiniętych rynkach Europy. Jego koordynatorem jest Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Mediabrands.
więcej
|
Tadeusz Czarniecki odszedł z Wawelu
Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu odszedł z firmy Wawel produkującej słodycze. Firma nie podaje nazwiska jego następcy.
więcej
|
Nowy pakiet prepaidowy w T-Mobile: rozmowy i SMS-y bez limitów, 20 GB internetu
T-Mobile Polska wprowadza do oferty na kartę nowy pakiet: za 25 zł miesięcznie użytkownicy mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy oraz SMS-y w kraju i w Unii Europejskiej, a także 20 GB internetu do wykorzystania przez 30 dni. Nową ofertę na kartę wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
Nagrody o wartości 100 tys. zł w loterii farb Jedynka
Firma Tikkurila Polska, producent farb marki Jedynka, rozpoczyna ogólnopolską loterię pod hasłem „Numer 1 w domu. Jedynka!”.
więcej
|
Łowicz klientem Peppermint powered by Quad
Agencja Peppermint powered by Quad obsługuje w zakresie digitalu markę dżemów Łowicz (Maspex).
więcej
|
Wafelki Familijne reklamują się na lato
Ruszyła letnia kampania reklamowa wafelków marki Familijne (Colian). Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, Initiative i Kolterman Media Communications.
więcej
|
9 ofert w przetargu Ministerstwa Rozwoju, m.in. od dsk, Aplan Media i Tarraya
W przetargu Ministerstwa Rozwoju na kampanię skierowaną do firm poszkodowanych koronawirusem wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. dsk, Fabryka Komunikacji Społecznej, Aplan Media i Tarraya.
więcej
|
Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"
Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję konsumencką marki Lech Premium. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka. Za akcję odpowiadają agencja Bardzo, Cut The Mustard, Zenith, Tailor Made PR i Kropka Bordo.
więcej
|
Łukasz Jankowski i Dawid Wawrzyszyn w Szut Szut Studio
Do zespołu domu produkcyjnego Szut Szut Studio dołączyli Łukasz Jankowski jako production manager oraz Dawid Wawrzyszyn jako producer.
więcej
|
GetHero ma nową identyfikację wizualną
Agencja influencer marketingowa GetHero wprowadziła nową identyfikację wizualną.
więcej
|
Bukmacher Fortuna partnerem Federacji KSW
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie oraz Federacja KSW, organizacja MMA podpisały 2-letni kontrakt partnerski, obejmujący wszystkie gale KSW w 2020 i 2021 roku.
więcej
|
Anna Plaskota w Independent Digital
Anna Plaskota dołączyła do zespołu Independent Digital, cyfrowego dystrybutora muzyki niezależnych artystów. Poprzednio zarządzała m.in. wytwórnią Prosto.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad) Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Player.pl z autorskim reality-show ,,Fame czy shame", 10 młodych celebrytów zamieszka w wilii. ,,Program ma charakter live i on-line"
W czwartek, 25 czerwca odbędzie się premiera nowego programu Player Original „Fame czy shame” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W reality-show weźmie udział 10 celebrytów młodego pokolenia, w tym m.in. Łukasz „Blondino” Książkiewicz, Filip Zabielski, Michał Gała i Marta Rentel. Przez osiem tygodni będzie ze sobą mieszkać w domu zlokalizowanym pod Warszawą.
więcej
|
HBO zamknie platformę HBO GO. Stawia na HBO Max
Koncern WarnerMedia zapowiedział, że w związku ze startem serwisu VoD HBO Max zamknie w USA inną platformę wideo - HBO GO. Z kolei serwis HBO Now stanie się dostępny jedynie dla abonentów płatnej telewizji HBO. - Ostatnie decyzje dotyczą wyłącznie rynku w USA. HBO GO będzie nadal dostępny w Polsce - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, szefowa marketingu i public relations w HBO Polska.
więcej
|
Koniec wiosennej odsłony ,,Misji futbol". ,,Kontrakt z Onetem wygasł i póki co nie ma nowego"
W Onecie i Kanale Sportowym w zeszły poniedziałek nie wyemitowano już nowego odcinka „Misji futbol”, bo wiosenny sezon cyklu planowano do 1 czerwca. - Sytuacja jest specyficzna. Rozmawiamy. Dajcie nam kilkadziesiąt godzin - poinformował Mateusz Borek, jeden z prowadzących program i współwłaściciel Kanału Sportowego.
więcej
|
Justtag przejmuje Audience Solutions
Justtag Group, spółka technologiczna należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, przejęła Audience Solutions (d. Netsprint Audience), agencję targetowania marketingowego w internecie. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Serwis Noizz z nową strategię marketingową #Actvertising
Lifestyowy portal Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) wdraża nową strategię marketingową pod hasłem #Actvertising. Jej głównym założeniem jest tworzenie przekazów reklamowych tak, by miały wpływ na poprawę rzeczywistości.
więcej
|
Facebook nie będzie się dzielił przychodami z mediami w Australii. Grozi rezygnacją z newsów
Gigant mediów społecznościowych oświadczył, że nie będzie płacił australijskim wydawnictwom za udostępnianie newsów i artykułów na platformie społecznościowej. Facebook dodał, że może całkowicie zrezygnować z nich bez szkody dla jego przychodów reklamowych. Australijski rząd chce wprowadzić obowiązkowe opłaty, które ma ponosić Facebook i Google.
więcej
|
Komisja Europejska uruchomiła stronę internetową w sprawie granic, by pomóc turystom
Komisja Europejska uruchomiła w poniedziałek specjalną stronę internetową, by pomóc zorientować się osobom chcącym podróżować po Europie, jakie są realia na granicach pomiędzy poszczególnymi państwami i jak wygląda sytuacja epidemiczna w różnych zakątkach UE.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Andrzej Duda kontra LGBT. "Ostra linia dobra tylko na pierwszą turę. Przekracza granicę tego, co polityk może"
Prezydent Andrzej Duda w miniony weekend powiedział na jednym ze spotkań wyborczych, że LGBT to nie ludzie tylko ideologia. Wszedł też w ostrą polemikę słowną z byłym premierem Donaldem Tuskiem, który skrytykował go za te słowa. Nazwał go m.in. cykorem i kłamcą. Eksperci od marketingu politycznego i wizerunku oceniają, że kwestia LGBT to element walki o elektorat i próba zmobilizowania własnych wyborców, która wcale nie musi pomóc wygrać obecnemu prezydentowi I tury wyborów prezydenckich. Oceniają też, że polemika w social mediach na takim poziomie dwóch polityków tak wysokiej rangi nie powinna mieć miejsca.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa skończyła współpracę z amerykańską agencją PR, przez dwa lata zapłaciła jej 6 mln dolarów
Polska Fundacja Narodowa od kwietnia br. nie współpracuje już z amerykańską agencją White House Writers Group. W ciągu dwóch lat współpracy agencja zainkasowała ponad 27 mln zł (5,5 mln dolarów), na odchodne zainkasowała jeszcze niemal 1,1 mln zł - podał Onet. Zadaniem WHWG była poprawa wizerunku Polski za granicą.
więcej
|
|
|