|
|
|
|
|
|
|
TVP szykuje kolejną debatę wyborczą. Beata Drobek szefową Telewizyjnego Centrum Wyborczego
Szefową nowo powołanego Telewizyjnego Centrum Wyborczego TVP została Beata Drobek. - Do jej obowiązków będzie należał m.in. stały kontakt z komitetami wyborczymi kandydatów na prezydenta - informuje portal Wirtualnemedia.pl Paweł Gajewski, zastępca dyrektora TAI ds. produkcyjno-ekonomicznych.
więcej
|
Drugi sezon ,,Down the road. Zespół w trasie" wiosną 2021 roku w TTV. Startują castingi
Wiosną 2021 roku TTV pokaże drugi sezon programu „Down the road. Zespół w trasie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do projektu, zdjęcia będą realizowane na przełomie sierpnia i września.
więcej
|
Dziennikarze TVP Info i Polsatu niewpuszczeni na konferencję prasową posłów KO. Rzecznik PO: to przypadek
Tylko dziennikarka TVN24 mogła wejść na wspólną konferencję prasową parlamentarzystów Koalicji Obywatelskiej Barbary Nowackiej i Marcina Kierwińskiego. O takiej sytuacji poinformował na Twitterze szef TAI Jarosław Olechowski. - To się mogło wydarzyć, ale to przypadek - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej.
więcej
|
1,47 mln widzów wiosennych odcinków programu ,,Szansa na sukces. Opole 2020". TVP2 zdecydowanym liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2020” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,47 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok temu. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.
więcej
|
Telewizja Polska zwolniła Jarosława Grzelaka - byłego szefa ,,Panoramy" i ,,Wiadomości", ostatnio producenta ,,Szkoły z TVP"
Były dyrektor Agencji Informacji TVP, Jarosław Grzelak, miał zostać zwolniony z Telewizji Polskiej. - Nie chcę tego komentować - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,M jak miłość" straciło 710 tys. widzów, ale TVP2 nadal bezkonkurencyjna. 107,53 mln zł z reklam
Zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 4,61 mln widzów. Produkcja zanotowała spadek widowni względem poprzedniego sezonu o 710 tys. osób. TVP2 w czasie emisji serialu nadal miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 107,53 mln zł.
więcej
|
TVP przenosi show ,,Ameryka da się lubić" na jesień
Telewizyjna Dwójka nowy program „Ameryka da się lubić” pokaże w jesiennej ramówce, a nie - jak planowano pierwotnie - latem. Właśnie trwają zdjęcia do projektu, poprowadzi go Ida Nowakowska.
więcej
|
Tim Davie został dyrektorem generalnym BBC
Brytyjski nadawca BBC powołał Tima Davie'ego na stanowisko dyrektora generalnego. Zastąpi on Tony'ego Halla, która latem tego roku odchodzi z firmy. Do sierpnia 2021 r. nowy dyrektor generalny będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości 450 tys. funtów rocznie.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" liderem w 4+, a ,,Dzień dobry TVN" - w 16-49
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w maju br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Siódemka kręci czwarty sezon ,,Zakochanych po uszy". Emisja jesienią
Rozpoczęły się zdjęcia do czwartego sezonu telenoweli „Zakochani po uszy”. Premiera nowych odcinków w Siódemce planowana jest na jesień 2020.
więcej
|
W czasie pandemii wzrósł czas oglądania telewizji, zasięg bez zmian (analiza)
Od 12 marca do 25 maja czas oglądania linearnej telewizji wśród wszystkich widzów był o 33 minuty dłuższy niż w analogicznym okresie rok wcześniej. W okresie zamrożenia gospodarki ATV wzrósł o 52 minuty, a tzw. odmrażania gospodarki - o 13 minut - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartowały zdjęcia do ,,Ojca Mateusza"
ATM Grupa w tym tygodniu rozpoczęła zdjęcia do nowych odcinków serialu „Ojciec Mateusz”, który nadawany jest w telewizyjnej Jedynce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartował Klub SundanceTV (wideo)
Kanał SundanceTV uruchomił Klub SundanceTV, który skierowany jest do wszystkich miłośników ambitnego i niezależnego kina w Polsce, a także fanów oryginalnych seriali oraz filmów dokumentalnych.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alior, Santander, Getin Noble i Idea Bank mocno obcięły wydatki reklamowe, w górę Bank Millennium i BNP Paribas (TOP9)
W pierwszym kwartale br. faktyczne wydatki marketingowe dziewięciu banków notowanych na warszawskiej giełdzie zmalały rok do roku o 10,9 proc. Dużo mocniej nakłady w tym zakresie ograniczyły Alior Bank, Getin Noble Bank, Idea Bank i Santander Bank Polska, natomiast Bank Millennium po przejęciu eurobanku podwoił je, a BNP Paribas Bank Polska zwiększył o 22 proc.
więcej
|
Miesiąc Dumy LGBT+ bez wsparcia przez polskie marki. "Obawy przed wchodzeniem w kontrowersyjne tematy"
Czerwiec to na rynku reklamowym czas wzmożonej komunikacji marek na temat praw mniejszości seksualnych, mówienia o tolerancji i szacunku dla każdego człowieka. Ale nie w Polsce. Zdaniem ekspertów, to wina homofobicznego nastawienia części społeczeństwa, ale i obaw marek przed wchodzeniem w kontrowersyjne tematy.
więcej
|
Durex na Międzynarodowy Dzień Seksu z kampanią "Głośni w łóżku". Wśród bohaterów para gejów
Pod hasłem „Głośni w łóżku” wystartowała nowa kampania Durex (Reckit Benckiser), która w przewrotny sposób ma zwracać uwagę na rolę rozmowy w związku. W projekt zaangażowano cztery pary, w tym jednopłciową (mężczyźni znani w sieci jako Jakub i Dawid). Przygotowały ją DDB Warszawa, OMD, Zenith, Papaya Films, Rio de Post, Głośno, Tears Of Joy, Big Picture.
więcej
|
Wojciech Borowski kupił 75 proc. udziałów w firmie sprzedającej produkty ziołowe
Wojciech Borowski, CEO agencji reklamowej McCann Worldgroup Poland, został większościowym udziałowcem Vegi Group będącej właścicielem spółki oferującej produkty ziołowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. - Rolę naszą w tym projekcie widzimy jako inwestorzy finansowy, kibice i ewentualnie mentorzy - mówi Borowski.
więcej
|
Polska marka Kubota w barwach tęczy na rzecz LGBT+
Polska marka Kubota, produkująca m.in. klapki, z okazji Miesiąca Dumy wypuściła limitowaną kolekcję w barwach tęczy. Cześć zysków z jej sprzedaży trafi do organizacji Stonewall, która działa na rzecz praw osób LGBT+.
więcej
|
Microsoft krytykowany za to, że chce robić PR na ruchu #BlackLivesMatter
Koncern Microsoft planował umieścić w centrum Nowego Jorku mural na cześć ruchu #BlackLivesMatter. Firma została skrytykowana za to przedsięwzięcie po tym, jak artystka która miała go wykonać ujawniła, że firmie zależy na ekspresowym wykonaniu, bo akcja za kilka dni może nie mieć już znaczenia.
więcej
|
Lidl znów promuje ,,wielką wyprzedaż" odzieży i artykułów przemysłowych (wideo)
W sklepach Lidl 13 czerwca rozpocznie się promocja cenowa obejmująca produkty odzieżowe i przemysłowe. Wspiera to kampania reklamowa.
więcej
|
Sylwia Chutnik, Remigiusz Grzela, Wojciech Kuczok piszą o prawach człowieka z okazji 30-lecia Amnesty International w Polsce
Premierą opowiadania Sylwii Chutnik o młodych osobach LGBTI Amnesty International rozpoczyna obchody 30-lecia swojej działalności w Polsce. W ramach kampanii "Wierzymy w wolność" w kolejnych miesiącach opublikuje teksty Martyny Bundy, Remigiusza Grzeli, Ingi Iwasiów, Wojciecha Kuczoka, Michała Olszewskiego, Wojciecha Tochmana oraz Ludwiki Włodek.
więcej
|
Artur Czerwoński odchodzi z rady nadzorczej Mediacapu
Z funkcji członka rady nadzorczej holdingu marketingowo-technologicznego Mediacap zrezygnował Artur Czerwoński. W radzie był od połowy 2018 roku.
więcej
|
Łukasz Stachowiak country managerem Bolt w Polsce
Łukasz Stachowiak został nowym country managerem platformy transportowej Bolt w Polsce. Poprzednio pracował w firmie WABCO.
więcej
|
Wypoczynek na świeżym powietrzu po izolacji w reklamie Banku Millennium
Bank Millennium zaprezentował nową reklamę telewizyjną, promująca pożyczkę gotówkową. Przygotowały ją Change Serviceplan, LiquidThread i Starcom.
więcej
|
Producent chemii budowlanej Selena z kampanią "Global Experience"
Polski producent chemii budowlanej Grupa Selena rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem „Global Experience”.
więcej
|
Banksy nowym dziełem komentuje śmierć George'a Floyda i popiera ruch Black Lives Matter
Brytyjski artysta street artowy Banksy opublikował w sobotę swoje nowe dzieło, które zainspirowane zostało śmiercią George'a Floyda i wyraża poparcie dla ruchu Black Lives Matter.
więcej
|
Damian Juszczyk odpowiada za marketing w Synergy
Damian Juszczyk objął stanowisko marketing managera w krakowskiej sieci studiów treningu EMS Studio Synergy.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
KCI sprzedaje 6,7 proc. akcji wydawcy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu"
Kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza firma KCI zawarła warunkową umowę sprzedaży 6,67 proc. akcji Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) za 3,99 mln dolarów. Kupującym jest luksemburska spółka FBNK Finance należąca do Facebooka.
więcej
|
W Agorze przez kwartał ubyły 53 etaty, mniej pracowników w pionie prasowym i internetowym
Na koniec marca ub.r. stałe zatrudnienie w grupie kapitałowej Agora wynosiło 2 442 etaty, o 53 mniej niż kwartał wcześniej. W maju i kwietniu dalej zmalało, w związku z odejściem 26 pracowników Goldenline i zwolnieniami w pionie prasowym.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska: nie blokujemy maili od OKO.press, wyłączyliśmy je z filtrów antyspamowych
OKO.press opisało, że od stycznia br. części jego newsletterów nie dostawali czytelnicy z kontami mailowymi na portalach Grupy Wirtualna Polska. WP zapewnia, że przyczyną jest korzystanie przez OKO.press z globalnej platformy mailingowej Mailchimp. - Doceniając jednak wkład Oko.press w rozwój dziennikarstwa śledczego i biorąc pod uwagę obywatelski charakter projektu podjęliśmy decyzję o wyfiltrowaniu maili Oko.press z wysyłek tego dostawcy - informuje WP.
więcej
|
Radiozet.pl przed RMF24.pl i Eska.pl, mocno w górę Tokfm.pl, Planeta.pl i Radiomaryja.pl (TOP15)
W kwietniu br. piętnaście najpopularniejszych serwisów stacji i nadawców radiowych miało 27 proc. użytkowników i 55 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Liderem jest bez zmian Radiozet.pl wyprzedzające RMF24.pl i Eska.pl, procentowo największe wzrost zanotowały Tokfm.pl, Planeta.pl i Radiomaryja.pl, natomiast zmalała odwiedzalność Antyradio.pl i Chillizet.pl.
więcej
|
Polsatnews.pl wyprzedził TVP.info, portale stacji informacyjnych zyskały 93 proc. odsłon
W kwietniu br. serwisy pięciu czołowych telewizyjnych kanałów informacyjnych miały 43 proc. użytkowników i 93,5 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostaje TVN24.pl, natomiast zdecydowanie największy wzrost osiągnął Polsatnews.pl, dzięki czemu wyprzedził TVP.info.
więcej
|
Zbigniew Ziobro polecił umorzyć sprawę karną dziennikarza Onetu, który opisał zarzuty wobec ,,Krystka"
Minister sprawiedliwości i prokurator generalny Zbigniew Ziobro polecił cofnąć akt oskarżenia przeciwko dziennikarzowi Onetu Mikołajowi Podolskiemu. Dziennikarz usłyszał zarzuty karne, po tym jak na początku ub.r. opisał akta sprawy Krystiana W. ps. „Krystek” i Marcin T. oskarżonych o przestępstwa pedofilskie i gwałty.
więcej
|
Netflix oferuje w USA ponad 5,8 tys. filmów i seriali. Polska daleko w tyle, tylko 3,4 tys. tytułów
Polska wersja Netfliksa oferuje polskim użytkownikom dużo mniej filmów i seriali w porównaniu ze światową czołówką rynków - wynika z danych firmy internetowej Surfshark. W naszym kraju subskrybenci mogą liczyć w sumie na prawie 3,4 tys. tytułów, podczas gdy w wypadku USA jest ich z górą 5,8 tys.
więcej
|
Instagram będzie wymagał zgody na zamieszczanie treści na stronach internetowych. Chodzi o prawa autorskie
Należący do Facebooka serwis Instagram zapowiedział że będzie wymagał od właścicieli stron internetowych dodatkowej zgody na zamieszczania na nich oryginalnych treści opublikowanych przez użytkowników Instagrama. W ten sposób platforma chce się chronić przed posądzeniami o naruszanie praw autorskich.
więcej
|
Dziennikarka OKO.press uderzona przed koncertem Jana Pietrzaka, sprawa trafi na policję
Dominika Sitnicka z OKO.press została uderzona przez mężczyznę, kiedy relacjonowała protest przed koncertem Jana Pietrzaka w Centrum Sztuki Współczesnej. Szefowie OKO.press zapowiadają, że sprawa zostanie zgłoszona na policję.
więcej
|
Ringier Axel Springer Media chce kupić kolejny pakiet akcji MZN Property
Ringier Axel Springer Media w ramach przymusowego wykupu chce przejąć 253,1 tys. akcji MZN Property stanowiących 0,6 proc. kapitału firmy. Obecnie ma już 78,99 proc. jej kapitału.
więcej
|
Serwisy o pracy straciły jedną czwartą ruchu. Najmocniej w dół Gowork i Goldenline, na czele Linkedin (TOP10)
W kwietniu br. dziewięć czołowych serwisów o pracy miało 26 proc. użytkowników i 28 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Linkedin.com pod względem zasięgu wyprzedził Pracuj.pl, a największe spadki zanotowały Gowork.pl, Goldenline.pl i Indeed.com.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Solski Communications z 10 mln zł wpływów. Przez wyższe koszty zysk zmalał o 1 mln zł
Agencja public relations Solski Communications w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,8 proc. do 10,06 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 9,9 proc. do 9,65 mln zł jej zysk netto zmalał z 1,32 mln zł do 316 tys. zł.
więcej
|
Łukasz Szumowski z wizerunkowej gwiazdy rządu staje się ,,czarną owcą" (opinie)
Opanowany, rzeczowy, profesjonalny, zawsze dostępny dla mediów, w dodatku człowiek wykonujący zawód zaufania społecznego, lekarz a nie polityk - tak był postrzegany jeszcze kilka tygodni temu Łukasz Szumowski, minister zdrowia. Wtedy miał większe zaufanie wśród Polaków niż Andrzej Duda. Teraz poparcie dla niego spada lawinowo. Zdaniem ekspertów od wizerunku traci on na wiarygodności nie tylko jako polityk, ale także jako lekarz, a to co uderza w komunikacji to brak konsekwencji. Obecna sytuacja dotycząca niejasnych powiązań biznesowych jest dla niego niekomfortowa, brakuje mu dystansu i chłodnej oceny sytuacji.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz wprowadza do sprzedaży wódkę Misiewiczówka
Firma Bartłomieja Misiewicza, byłego rzecznika prasowego Ministerstwa Obrony Narodowej, wprowadza na rynek wódkę Misiewiczówka. - Zależy mi na doprowadzeniu do celebracji picia białego alkoholu, tak jak mamy celebrację picia whisky, koniaku, czy gina z tonickiem - mówi Misiewicz.
więcej
|
Bank Polskiej Spółdzielczości klientem Human Sings
Bank Polskiej Spółdzielczości w drodze konkursu ofert wybrał agencję Human Signs do obsługi prowadzonych działań komunikacyjnych i PR.
więcej
|
|
|