|
|
|
|
|
|
|
Nowe odcinki ,,BrzydUli" od września w TVN, w czerwcu start zdjęć. ,,Najbardziej wyczekiwany powrót dekady"
W czerwcu ruszą prace na planie reaktywowanej po 11 latach „BrzydUli”, premiera telenoweli planowana jest na jesień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Widzowie ponownie zobaczą m.in. Julię Kamińską, Filipa Bobka i Małgorzatę Sochę, do obsady dołączą Magdalena Koleśnik, Karol Pocheć i Marcin Rogacewicz. - To jeden z najlepszych projektów w naszych dziejach - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Agencja FCB Bridge2fun ze spadkiem wpływów o 75 proc. 4fun Media sprzedała 51 proc. udziałów, 45 proc. kupił Rafał Baran
Firma 4fun Media za 465,5 tys. zł sprzedała 51 proc. udziałów spółek Bridge2fun Communication i Bridge2fun, działających jako agencja reklamowa FCB Bridge2fun. 45 proc. udziałów kupił ich prezes Rafał Baran. W pierwszym kwartale br. przychody sprzedażowe spółek zmalały o 75 proc.
więcej
|
TVP Kultura uruchamia kanał internetowy. W czerwcu filmy Kieślowskiego, cykle ,,Teatr na ten czas" i ,,Bilet na weekend"
26 czerwca wystartuje nowy streamingowy kanał: TVP Kultura 2. Będzie można m nim oglądać polskie filmy i seriale, programy kulturalne, koncerty i spektakle operowe. - To ma być propozycja uzupełniająca nasz główny kanał, na pewno nie będzie odbierał mu widzów. Wręcz przeciwnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kalina Cyz, szefowa TVP Kultura.
więcej
|
Abonament RTV to fikcja. Poniżej połowa zarejestrowała odbiornik, mniej niż 1/3 zapłaciła
Na 13 mln 572 tys. gospodarstw domowych w Polsce - 96,4 proc. posiada odbiornik, z czego zarejestrowało go poniżej połowa gospodarstw (48,28 proc.). Na koniec 2019 roku opłaty uregulowało jedynie niecała 1/3 zobowiązanych - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Oglądalność kanałów informacyjnych w maju wzrosła o 30 proc., TVP Info liderem w 4+, a TVN24 - w 16-49
W maju br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVP Info. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajęła stacja TVN24. Łączny udział wszystkich kanałów newsowych wzrósł o 30 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Andrzej Hajdaniak i Kamil Rutkowski szefami Black Photon, spółki-córki ATM Grupy
Szefami Black Photon - nowej spółki-córki ATM Grupy - będą Andrzej Hajdaniak i Kamil Rutkowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emitel zakończył drugi etap refarmingu. Zmiana pasma nadawania programów telewizji naziemnej
Firma Emitel, która odpowiada za przeprowadzenie refarmingu pasma 700 MHz zakończyła drugi etap zmiany pasma nadawania programów telewizji naziemnej. W pracach technicznych brało udział ponad 100 zespołów.
więcej
|
Canal+ uruchamia płatny serwis VoD z filmami, od 4,90 do 24,90 zł za wypożyczenie
Platforma Canal+ udostępniła usługę Premiery Canal+, w ramach której można wypożyczać polskie i zagraniczne filmy. Z serwisu mogą korzystać wszyscy internauci, nie tylko abonenci Canal+.
więcej
|
,,Studio Lotto" przenosi się z TVP Info do TVP3, emisja 10 minut później
Od czwartku 18 czerwca transmisje losowań gier liczbowych i loterii organizowanych przez Totalizator Sportowy, zostaną przeniesione z TVP Info do TVP3. Zmienia się także godzina emisji „Studia Lotto”: z 21.40 na 21.50.
więcej
|
David Levine po 16 latach odchodzi z Disney Channel
David Levine, wiceprezes ds. programów dla dzieci w Disney Channels na Europę, Wielką Brytanię, Irlandię i Afrykę, odchodzi z firmy, w której pracował przez 16 lat. Nie zdradził, jakie są jego plany zawodowe.
więcej
|
Kim Brunhuber nowym prezenterem CNN International
Do zespołu prezenterów CNN International dołącza Kim Brunhuber. Będzie pracował w siedzibie stacji w Atlancie, poprowadzi poranne wydania „CNN Newsroom” dotyczące Europy w soboty oraz niedziele. Będzie też odpowiadał za programy informacyjne w dni powszednie.
więcej
|
Samuel Pereira pytał szefa PO o zarobki jego żony w TVP, poseł partii mówił do dziennikarza przez megafon
Szef TVP.info Samuel Pereira zapytał przewodniczącego Platformy Obywatelskiej Borysa Budkę o zarobki jego żony w radzie programowej TVP Katowice, na co Budka przypomniał, że Pereira nie wykonał prawomocnego wyroku w procesie wytoczonym mu jesienią ub.r. Podczas zbierania podpisów poparcia dla Rafała Trzaskowskiego poseł PO Cezary Tomczyk mówił przez megafon trzymany blisko głowy dziennikarza.
więcej
|
Nowy program ,,Flirty Dancing - Zakochani w tańcu" w Active Family, Michał Piróg ambasadorem
W sobotę, 6 czerwca Active Family rozpocznie emisję nowego programu „Flirty Dancing - Zakochani w tańcu”. Ambasadorem show i jurorem konkursu dla widzów został Michał Piróg.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trójka na razie bez Listy Przebojów. Piotr Baron: wydanie nr 2000 poprowadzę z Markiem Niedźwieckim
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom w piątek w radiowej Trójce nie zostanie nadane nowe wydanie Listy Przebojów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W paśmie emisji laudycji autorski program muzyczny poprowadzi Piotr Baron. - Zaprezentuję kilka ważnych dla siebie płyty, to wszystko. Audycja nie będzie miała żadnej nazwy - zapowiada.
więcej
|
|
Abonament RTV to fikcja. Poniżej połowa zarejestrowała odbiornik, mniej niż 1/3 zapłaciła
Na 13 mln 572 tys. gospodarstw domowych w Polsce - 96,4 proc. posiada odbiornik, z czego zarejestrowało go poniżej połowa gospodarstw (48,28 proc.). Na koniec 2019 roku opłaty uregulowało jedynie niecała 1/3 zobowiązanych - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Andrzej Poniedzielski i Wojciech Waglewski w radiu Nowy Świat
Do internetowej rozgłośni Nowy Świat dołączą Andrzej Poniedzielski oraz Wojciech Waglewski. Pierwszy z nich poprowadzi „Piosennik”, a drugi - „Magiel”, audycję w klimacie „Magiel Wagli”, która była nadawana w Trójce.
więcej
|
|
RadioZET.pl zmieniło stronę główną: nowy layout, widżety z pogodą i kursami walut
Strona główna portalu RadioZet.pl (Grupa Eurozet) zyskała nowy layout. Zastosowano rozwiązania pozwalające sprawniej poruszać się po niej, zwiększono prędkość ładowania oraz dodano widżety z pogodą, kursami walut i informacjami o konkursach.
więcej
|
|
Polskie Radio 24 zwiększyło zasięg nadawania
Stacja informacyjno-publicystyczna Polskie Radio 24 zwiększyła zasięg nadawania o sześć lokalizacji.
więcej
|
|
Mirosław Wąsik nadal będzie szefem rady programowej Polskiego Radia
Rada programowa Polskiego Radia jednomyślnie odrzuciła wniosek o rezygnacji z pełnionej funkcji przez jej przewodniczącego, Mirosława Wąsika. Uchwałę w tej sprawie przyjęto na ostatnim posiedzeniu.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od października ub.r. do kwietnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Agencja FCB Bridge2fun ze spadkiem wpływów o 75 proc. 4fun Media sprzedała 51 proc. udziałów, 45 proc. kupił Rafał Baran
Firma 4fun Media za 465,5 tys. zł sprzedała 51 proc. udziałów spółek Bridge2fun Communication i Bridge2fun, działających jako agencja reklamowa FCB Bridge2fun. 45 proc. udziałów kupił ich prezes Rafał Baran. W pierwszym kwartale br. przychody sprzedażowe spółek zmalały o 75 proc.
więcej
|
7 ofert w przetargu na obsługę internetową Tauron. Najniższa cena za obsługę - 3,69 zł od Novem
Do przetargu spółki Tauron Sprzedaż na obsługę jej kampanii reklamowo-sprzedażowych w internecie zgłosiło się 7 agencji. Najniższą cenę za obsługę zaproponowała agencja Novem - 3,69 zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rząd kupi Żabkę lub Tesco? "Pomysł żywcem wzięty z rzeczywistości realnego socjalizmu"
Polski rząd planuje wejść w segment dystrybucji warzyw i owoców. Potencjalnie może być zainteresowany przejęciem z rynku sieci sklepów. - Pomysł, żeby państwo zajmowało się dystrybucją artykułów spożywczych jest żywcem wzięty z rzeczywistości realnego socjalizmu - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, CEO domu mediowego OMD.
więcej
|
Studio M5 Film ze spadkiem wpływów o 20 proc. i 307 tys. zł zysku
W ub.r. firma producencka M5 Film zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 20,3 proc. do 3,58 mln zł oraz zysku netto z 435,1 do 307 tys. zł. Zysk w całości trafi do wspólników firmy, 95 proc. otrzyma jej szef Mariusz Pietkiewicz.
więcej
|
Matterkind tworzy programatyczny hub dla Johnson&Johnson
Nowy podmiot grupy IPG, jednostka Matterkind uruchamia w Polsce hub dla siedmiu rynków europejskich. Obsługa programatyczna będzie dotyczyła kilku kluczowych marek koncernu Johnson & Johnson, takich jak m.in. Nicorette, Listerine czy OB.
więcej
|
Aplan Media zajmie się obsługą kreatywną PGE
Agencja Aplan Media wygrała przetarg na realizację działań kreatywnych związanych z promocją i budowaniem wizerunku PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
więcej
|
Lego wycofuje zabawki z policjantami. Reakcja na śmierć George'a Floyda
Producent klocków Lego postanowił wycofać ze sprzedaży blisko 30 zestawów zabawek zawierających postaci służb mundurowych. To reakcja na trwające w USA protesty, które wybuchły po śmierci George’a Floyda, Afroamerykanina który zmarł w czasie interwencji policji.
więcej
|
DB Schenker z nową identyfikacją wizualną
Dostawca usług logistycznych DB Schenker zmienił identyfikację wizualną. Przygotowała ją niemiecka agencja Conteam.
więcej
|
Clue PR i K2 Precise dla nowej marki tedee
Agencje Clue PR i K2 Precise w następstwie wygranych przetargów wspomogą launch nowej polskiej marki inteligentnych zamków do drzwi tedee, wspieranej przez Gerda.
więcej
|
Anna Górka new business directorem w adsONE
Anna Górka objęła stanowisko new business directora w agencji adsONE. Poprzednio pracowała m.in. w OnAudience, Goldbach International.
więcej
|
Stock wprowadza nowy smak Lubelskiej, wsparty promocją w internecie
Firma Stock Polska poszerzyła ofertę marki wódki Lubelska o nowy smak - mango. Produkt wspiera kampania autorstwa agencji Schulz brand friendly.
więcej
|
Julia Kaszkiel, Weronika Sochacka, Joanna Alberska, Katarzyna Graczyk, Damian Wolański i Maciej Orpik z awansami w MBridge - Marketing Experts
W zespole agencji marketingowej MBridge - Marketing Experts sześcioro pracowników objęło wyższe stanowiska. Są Julia Kaszkiel, Weronika Sochacka, Joanna Alberska, Katarzyna Graczyk, Damian Wolański i Maciej Orpik.
więcej
|
Opus B przygotowała kampanię dla McCormick na rynek brytyjski i francuski
Agencja Opus B przygotowała i realizuje w internecie kampanię reklamową marek Ducros i Schwartz (produkowanych przez McCormick) na rynkach brytyjskim i francuskim.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ruch z prawie 60 mln zł straty. Orlen, Alior i spółki PZU zainwestują w niego 200 mln zł
W ub.r. Ruch zanotował prawie 30 mln zł straty netto i ponad 30 mln zł ujemnych przepływów finansowych. PKN Orlen, Alior Bank oraz PZU ze swoją spółką zależną PZU Życie mają objąć jego akcje za 200 mln zł.
więcej
|
Kolporter liderem na rynku dystrybucji prasy
Liderem rynku dystrybucji prasy była w 2019 roku firma Kolporter - wynika z danych Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" dołączy wzór karty podpisów do piątkowego wydania. Jarosław Kurski: Jesteśmy wściekli
"Gazeta Wyborcza" opublikowała na stronie internetowej formularz do zbierania podpisów poparcia dla kandydata na prezydenta. W piątek ukaże się on też w drukowanym nakładzie dziennika. - Jesteśmy wściekli na podłe sztuczki władzy - napisał Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego. Akcja gazety spotkała się z ostrą krytyką dziennikarzy na Twitterze.
więcej
|
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w kwietniu, ,,Dziennik Polski" najbardziej w dół
W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Polski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Siedem laureatek Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej, Polsko-Niemieckie Dni Mediów tylko w internecie
Siedem dziennikarek zostało laureatkami w tegorocznej edycji Polsko-Niemieckiej Nagrody Dziennikarskiej im. Tadeusza Mazowieckiego. Do konkursu zgłoszono rekordową liczbę 181 prac. Prace opublikowano w „Gazecie Wyborczej”, Deutschlandfunk, MDR, Spiegel Multimedia i rbb. Nagrody zostaną przyznane w trakcie gali, odbywającej się w internecie.
więcej
|
|
|
Europejski Trybunał Praw Człowieka przyznał rację polskiemu blogerowi, który przegrał w polskich sądach ws. komentarzy pod wpisem
Bloger Andrzej Jezior wygrał trwającą 10 lat batalię prawną o to, czy odpowiada za komentarze zamieszczane na jego blogu. W czwartek Europejski Trybunał Praw Człowieka orzekł, że w sprawie państwo polskie naruszyło prawo do swobody wypowiedzi internauty. Uzasadnił, że pośrednicy internetowi nie odpowiadają za treści dodane przez innych użytkowników.
więcej
|
Rafał Warecki, dyrektor Publishing Product Grupy WP: Pandemia błyskawicznie wpłynęła na internet, niektórych zmian nie da się cofnąć
Pandemia koronawirusa spowodowała poważny kryzys w polskiej gospodarce, ale zmieniła też w poważny sposób korzystanie z sieci przez Polaków rodząc konsekwencje dla wydawców. - Pandemia wymusiła konieczność dynamicznej adaptacji, zwiększyła tłok w internecie i przyspieszyła wirtualizację, niektórych zmian nie da się już cofnąć - wyjaśnia Rafał Warecki, dyrektor Publishing Product w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Serwisy o nieruchomościach zyskały 13 proc. użytkowników, tylko OLX i Gratka ze spadkami (TOP10)
W kwietniu dziesięć czołowych stron o nieruchomościach miało 12,9 proc. użytkowników więcej niż rok wcześniej. Liderem jest sekcja nieruchomościowa OLX.pl, przy czym podobnie jak analogiczny dział na Gratka.pl zanotowała spory spadek wyników. Bardzo mocno wzrosła natomiast odwiedzalność Nieruchomosci-online.pl.
więcej
|
Do zgłoszenia online chęci głosowania korespondencyjnego ma wystarczyć profil zaufany lub e-dowód
Aby zgłosić zamiar głosowania korespondencyjnego przez internet wystarczy profil zaufany lub e-dowód - podało w czwartkowym komunikacie Ministerstwo Cyfryzacji. Nowa e-usługa ruszyła na portalu GOV.pl.
więcej
|
Disney przekaże 5 milionów dolarów na walkę z rasizmem. Wcześniej zrobił to Mark Zuckerberg
Koncern Walt Disney Company zobowiązał się do przekazania 5 mln dolarów na wsparcie organizacji non-profit, które walczą o sprawiedliwość po śmierci Afroamerykanina George'a Floyda z rąk policji w Minneapolis w ubiegłym tygodniu. Po 10 mln dolarów przekażą też wytwórnia filmowa Bad Robot Productions i Facebook.
więcej
|
Zoom z rekordowymi wynikami
Tylko w pierwszym kwartale tego roku platforma do wideokonferencji osiągnęła przychód w wysokości 328,2 mln dolarów. Zoom przewiduje, że przychody za ten rok sięgną nawet 1,8 miliarda dolarów.
więcej
|
Google ułatwi dostęp do informacji. Wyróżni na stronie poszukiwane przez użytkownika fragmenty
Google zaczął wprowadzanie rozwiązania, które ma ułatwić internautom szybkie dotarcie w sieci do poszukiwanych przez nich informacji. Uruchamiając witrynę z wyszukiwarki użytkownik zobaczy na stronie automatycznie wyróżnione fragmenty.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
82 proc. Polaków ma świadomość problemów ekologicznych
82 proc. ankietowanych Polaków jest świadoma problemów ekologicznych; 44 proc. badanych deklaruje realizację działań proekologicznych bez względu na koszty - wynika z badania na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Konieczność ochrony środowiska jest częściej priorytetem dla kobiet.
więcej
|
|
|