|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" liderem w maju, ,,Wiadomości" zyskały 600 tys. widzów
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem - wynoszącym 25,69 proc. - pochwalić się mogły „Wiadomości” pokazywane w TVP1 i TVP Info. Jedyny spadek odnotowały „Wydarzenia” Polsat i Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Szkoła z TVP" podniosła oglądalność wśród dzieci o 244 proc. ,,Trudno mówić o spektakularnych wynikach"
Projekt „Szkoła z TVP” na sześciu naziemnych antenach Telewizji Polskiej śledziło 168 tys. osób. Lekcje dla szkół podstawowych podniosły oglądalność o 244 proc. w grupie 6-15, a materiały dla szkół średnich zyskały 39 proc. w grupie 16-19. - Trudno mówić o spektakularnych wynikach widowni „Szkoły TVP” - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska z One House.
więcej
|
TVP Sport przez trzy lata będzie pokazywać gale bokserskie Mateusza Borka i Mariusza Grabowskiego
Telewizja Polska podpisała umowę o współpracy z firmami MB Promotions Mateusza Borka i Tymex Boxing Promotion Mariusza Grabowskiego. Przez trzy lata pokaże minimum 18 gal bokserskich zorganizowanych przez obie spółki.
więcej
|
,,Znaki 2" hitem AXN, serial zyskał 54 tys. widzów
Drugi sezon „Znaków” oglądało średnio 151 tys. widzów, o 54 tys. osób więcej niż gromadził pierwszy sezon emitowany jesienią 2018 roku. Produkcja miała kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji. Stacja AXN w paśmie jej emisji był wiceliderem wśród stacji filmowo-serialowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rodzinny interes 3" jesienią w TV Puls. Stacja po wakacjach dokończy przerwane sezony ,,Lombardu" i ,,Reporterów"
Telewizja Puls w jesiennej ramówce planuje emisję trzeciego sezonu serialu „Rodzinny interes”. Zdjęcia do nowych odcinków produkcji wystartują w lipcu. W czerwcu na plan powróci ekipa „Lombard. Życie pod zastaw”, w zeszłym tygodniu wznowiono zdjęcia do „Reporterzy. Z życia wzięte”.
więcej
|
Zmiana częstotliwości naziemnej telewizji cyfrowej
W nocy z wtorku na środę 2 i 3 czerwca zmienione zostały częstotliwości nadawania programów w ramach telewizji naziemnej. Co to oznacza dla widzów? Będzie istniała konieczność uruchomienia automatycznego dostrojenia odbiorników do nowych częstotliwości. W przypadku starszych dekoderów trzeba będzie „ręcznie” - za pomocą pilota - ustawić nową listę kanałów.
więcej
|
4fun Media przeniosła swoją działalność telewizyjną do spółki 4fun
Firma 4fun Media zawarła umowę przeniesienia swojej zorganizowanej części przedsiębiorstwa do spółki zależnej 4fun. Zapowiadano to już jesienią ub.r.
więcej
|
Rynek serwisów AVoD wart 53 mld dol. do 2025 roku
Globalny rynek serwisów VOD finansowanych z reklam (tzw. AVoD) będzie do 2025 roku warty 53 miliardy dolarów - prognozuje Digital TV Research. To dwa razy tyle, na ile w przybliżeniu wyceniany jest obecnie.
więcej
|
Koncerty ,,Letnia scena Polo TV" latem w Polo TV (wideo)
W sobotę, 13 czerwca Polo TV rozpocznie serię letnich koncertów w ramach nowego programu „Letnia scena Polo TV” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ipla i Polsat Sport pokażą wszystkie mecze z 12 kolejek Fortuna 1 Ligi
Po trzech miesiącach bezruchu na boiskach wracają rozgrywki piłkarskie Fortuna 1 Liga. Pierwsze mecze rozpoczynające 23. kolejkę odbyły się już 2 czerwca. Wszystkie spotkania pokaże serwis Ipla, ale część z nich będzie też do obejrzenia w kanale Polsat Sport.
więcej
|
We Francji wystartuje płatny kanał piłkarski Telefoot. Pokaże mecze Ligue 1
Francuska stacja TF1 oraz grupa MediaPro chcą uruchomić we Francji nowy sportowy kanał telewizyjny o nazwie Telefoot. W zamian za opłatę w nieujawnionej na razie wysokości będzie można tam obejrzeć prawie wszystkie mecze najbliższych sezonów piłkarskiej ligi Ligue 1. Telefoot ma się pojawić w ofercie w sierpniu 2020 roku.
więcej
|
3 lipca wystartują wyścigi Formuły 1, pokaże je Eleven Sports
Formuła 1 opublikowała częściowy kalendarz wyścigów na 2020 rok. Między lipcem a wrześniem br. kierowcy będą ścigali się w sumie osiem razy: w Austrii, Wielkiej Brytanii, Belgii, na Węgrzech i we Włoszech. Zmagania pokaże Eleven Sports.
więcej
|
Discovery Channel pokaże szczegóły startu misji kosmicznej SpaceX i NASA
W środę, 10 czerwca Discovery Channel wyemituje dokument „Amerykański powrót w kosmos” o misji kosmicznej DEMO-2.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do Trójki wracają ,,3 strony świata" Ernesta Zozunia, Katarzyna Stoparczyk i Agnieszka Obszańska
Na antenę Trójki wracają Katarzyna Stoparczyk, Agnieszka Obszańska, a także Ernest Zozuń z audycją „3 strony świata”. - Zaufałem Kubie Strzyczkowskiemu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Zozuń. W środę na antenie ma się także pojawić Piotr Baron. Wciąż jednak nie ma przeprosin dla Marka Niedźwieckiego ze strony prezes Agnieszki Kamińskiej. - Podejmuję w tej sprawie negocjacje w ramach skromnych możliwości - mówi Strzyczkowski.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat ma ruszyć 26 czerwca. Michał Nogaś dołączy do zespołu
W piątek, 26 czerwca o 7.45 ma rozpocząć nadawanie radio Nowy Świat. Pierwszą audycją będzie program autorstwa Wojciecha Manna. Jego gościem będzie Michał Nogaś, który także dołączy do zespołu rozgłośni.
więcej
|
|
Polskie Radio przez dwa lata wyda 1,5 mln zł na zajęcia sportowe pracowników
Polskie Radio w ramach postępowania publicznego wybrało firmę Benefit Systems do obsługi oferty zajęć sportowo-rekreacyjnych dla jego pracowników. Nadawca przez dwa lata zamierza na to przeznaczyć 1,46 mln zł brutto.
więcej
|
|
Rekord FM z dużym spadkiem słuchalności, ale nadal liderem
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Mariusz Oszmian rezygnuje z funkcji członka rady nadzorczej Radia Olsztyn
Mariusz Oszmian zrezygnował z funkcji członka rady nadzorczej Radia Olsztyn. Pismo z wnioskiem o rezygnację złożył już na początku maja na ręce szefa rozgłośni, teraz zostało ono przekazane przewodniczącemu Rady Mediów Narodowych Krzysztofowi Czabańskiemu.
więcej
|
|
|
|
W optymistycznym scenariuszu rynek reklamowy w Polsce spadnie w tym roku o 7,3 proc.
Wartość rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale br. wyniosła 2,1 mld zł, co oznacza wzrost o 0,5 proc. rok do roku. Wynik całego kwartału istotnie pogorszyło załamanie rynku w drugiej połowie marca spowodowane pandemią koronawirusa - wynika z raportu opracowanego przez Publicis Groupe. Według estymacji w 2020 roku wartość rynku reklamowego w wariancie optymistycznym spadnie o 7,3 proc., w pesymistycznym o 14 proc.
więcej
|
Przychody Tank Production zmalały o 31 proc., zysk o połowę
W ub.r. firma Tank Production zanotowała spadek wpływów o 31 proc. do 8,53 mln zł. Spółce udało się podobnie ograniczyć koszty operacyjne, a jej zysk netto zmalał z 299 do 155,3 tys. zł.
więcej
|
Marketerzy i agencje mediowe tworzą Marketers & Media Agencies Committee
Koalicja Marketerzy dla Lepszych Badań oraz Klub Mediowy SAR, które reprezentują marketerów oraz agencje mediowe stworzyły Marketers & Media Agencies Committee. W przyszłości ma ono wspólnie z mediami zarządzać jednoźródłowym badaniem mediów w Polsce.
więcej
|
K2 Precise łączy zespoły business intelligence i analityki webowej, szefem Łukasz Plona
Agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise połączyła zespoły business intelligence i analityki webowej. Nową komórką kieruje Łukasz Plona, innovation & technology director.
więcej
|
Pandora stawia na biżuterię z recyklingu
Producent biżuterii Pandora planuje do 2025 roku wytwarzać swoje produkty z metali całkowicie pochodzących z recyklingu.
więcej
|
Francuzi kupują "made in France". "To nie jest trwała tendencja, francuskie produkty są drogie"
Epidemia Covid-19 spowodowała powrót Francuzów do kupowania żywności krajowej. Według części ekspertów tendencja ta nie ogranicza się do produktów spożywczych, a według innych nie jest trwała, gdyż rodzime produkty są droższe i nie wszystkich na nie stać.
więcej
|
Dorota Drelich odpowiedzialna za HR w Suzuki Motor Poland, Martyna Kalinowska w dziale marketingu
Z początkiem czerwca Dorota Drelich objęła stanowisko dyrektora działu HR i administracji w Suzuki Motor Poland. Martyna Kalinowska awansowała zaś na stanowisko koordynatora ds. komunikacji w dziale marketingu.
więcej
|
Soczyste i orzeźwiające napoje w nowej reklamie Hortexu (wideo)
Firma Hortex wystartowała z najnowszą kampanią swoich napojów. Za strategię i koncepcję działań odpowiada zespół Opus B.
więcej
|
Marcelina Zawadzka ambasadorką linii Avon Power Stay
11 czerwca startuje kampania Avon promująca nowe kosmetyki z linii Power Stay. Ambasadorką kolekcji została prezenterka telewizyjna i modelka - Marcelina Zawadzka.
więcej
|
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko project managera.
więcej
|
Margaryna Słynne MR Roślinne z pierwszą od dekady kampanią reklamową
Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową margaryny Słynne MR Roślinne, produkowanej przez ZT Kruszwica.
więcej
|
Świnoujście rusza z kampanią promującą miasto jako ,,wyspy możliwości"
Pod hasłem „Świnoujście - wyspy możliwości” rusza tegoroczna kampania promocyjna miasta.
więcej
|
RL Media i Salestube z obsługą marki SuperMenu Anny Lewandowskiej
Dom mediowy RL Media i agencja SalesTube (Group One) zajmą się obsługą nowej marki Anny Lewandowskiej - cateringu dietetycznego SuperMenu. Prowadzone działania są wynikiem wygranego konkursu ofert.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora sprzedaje sieci gastronomiczne Papa Diego i Van Dog. ,,Cena nie jest materialna"
Należąca do Agory firma Helios sprzedała spółkę Foodio Concepts, właściciela sieci gastronomicznych Papa Diego i Van Dog. Miesiąc temu Foodio Concepts złożyło wniosek o upadłość.
więcej
|
Dziennikarka ,,Niedzieli" odchodzi po usunięciu jej wywiadu, solidaryzują się z nią ,,Gość Niedzielny" i Radio Nadzieja
Agnieszka Bugała, dziennikarka „Niedzieli”, której redakcja usunęła tekst wywiadu ze strony internetowej, postanowiła odejść z redakcji. - Powodem jest inaczej rozumiana rola i misja mediów katolickich niż ta, którą mi przedstawiono - napisała. W jej obronie solidarnie stanęli dziennikarze wrocławskich redakcji katolickich mediów. - Liczymy na umożliwienie nam rzetelnego, zgodnego z naszym sumieniem, pełnienia obowiązków dziennikarskich - oświadczyli.
więcej
|
Agora rezygnuje z wynajmu 10 biur lokalnych ,,Gazety Wyborczej", dziennikarze będą pracowali zdalnie także po pandemii
Agora zrezygnowała z wynajmu 10 lokali, w których dotychczas mieściły się lokalne redakcje „Gazety Wyborczej”. Wydawca nie podaje, o które oddziały chodzi. - W tych miastach docelowo pozostaniemy w trybie zdalnej pracy - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.
więcej
|
Shamrock Capital przejmuje Adweek
Amerykańska firma inwestycyjna Shamrock Capital zawarła porozumienie z Beringer Capital w sprawie przejęcia firmy medialnej i eventowej Adweek. Warunki umowy objęto tajemnicą.
więcej
|
Wanda Żółcińska naczelną ,,Computerworld", odchodzą Tomasz Bitner i Szymon Augustyniak
Z początkiem czerwca Wanda Żółcińska objęła funkcję redaktor naczelnej magazynu „Computerworld” i stanowisko dyrektor ds. treści B2B w wydającej pismo firmie IDG Poland. Z wydawcą żegnają się natomiast Tomasz Bitner i Szymon Augustyniak.
więcej
|
Magazyn ,,Skarb" w Rossmannie zmienił layout i stał się kwartalnikiem
Wydawany przez sieć drogerii Rossmann magazyn custom publishing „Skarb” od maja zmienił formułę: będzie teraz wydawany w rytmie kwartalnym, z własnymi sesjami modowymi, bez rubryk modowych i wywiadów z celebrytami. Nie zmienia się redaktor naczelna pisma: jest nią rzecznik prasowy firmy Agata Nowakowska.
więcej
|
|
|
Google uwzględni doświadczenia użytkowników w wynikach wyszukiwania
Google zapowiedział, że wprowadzi do mechanizmu pozycjonowania stron w swojej wyszukiwarce dodatkowy czynnik o nazwie Page experience. O widoczności witryny będą decydować takie doświadczenia użytkownika jak prędkość ładowania strony, interakcje z internautami czy wizualna stabilność witryny. Ze względu na pandemię koronawirusa zmiany nie zostaną wprowadzone przed końcem 2020 roku.
więcej
|
Rynek serwisów AVoD wart 53 mld dol. do 2025 roku
Globalny rynek serwisów VOD finansowanych z reklam (tzw. AVoD) będzie do 2025 roku warty 53 miliardy dolarów - prognozuje Digital TV Research. To dwa razy tyle, na ile w przybliżeniu wyceniany jest obecnie.
więcej
|
Zalando walczy ze zmianami klimatycznymi. Do 2025 roku emisja CO2 niższa o 80 procent
Internetowa platforma sprzedażowa Zalando zapowiedziała, że w ramach działań zmierzających do powstrzymania zmian klimatycznych na Ziemi do 2025 roku ograniczy o 80 procent emisję dwutlenku węgla z działalności własnej i o 40 procent z produkcji własnych marek. Zalando zobowiązuje się także do zwiększenia rocznego pozyskiwania odnawialnej energii elektrycznej z 34 proc. w 2017 r. do 100 proc. w 2025 r.
więcej
|
Grupa ODMedia pomoże Kino Świat wprowadzać filmy do serwisu Netflix
Grupa ODMedia, holenderska spółka świadcząca usługi na rynku mediów on-demand, nawiązała współpracę w obszarze technologicznym z dystrybutorem filmowym Kino Świat.
więcej
|
Netflix kupuje historyczne kino w Los Angeles. Będzie w nim organizować własne premiery i wydarzenia
Netflix sfinalizował przejęcie Egyptian Theatre, jednego z najstarszych kin w Los Angeles działającego od 1922 roku. Kwoty zakupu nie ujawniono.
więcej
|
"#Latowdomu z Onet" i Małgorzatą Ohme
Z początkiem czerwca program Małgorzaty Ohme #ZostajęwDomu zmienił się w "#LatowDomu z Onet".
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości. materiał partnerskiwięcej |
|
|