|
|
|
|
|
|
|
Emitel zwiększył wpływy do 446,6 mln zł i zysk EBITDA o 32 mln zł. 230 mln zł od TVP, Cyfrowego Polsatu i Polskiego Radia
W ub.r. operator radiodyfuzyjny i radiotelekomunikacyjny Emitel zanotował wzrost przychodów o 5,9 proc. do 446,62 mln zł oraz skorygowanego zysku EBITDA z 290,54 do 316,65 mln zł. Natomiast dzięki dużemu spadkowi kosztów finansowych wynik netto poszedł w górę ze 136,26 mln zł straty do 32,86 mln zł zysku. Przychody firmy od Telewizji Polskiej wzrosły o 24,6 proc. do 104,41 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat wydłuża pasmo ,,Wydarzenia" i ,,Gość Wydarzeń" do godziny. Gawryluk: widzowie potrzebują obiektywnych, sprawdzonych i rzetelnych informacji
Od poniedziałku, 1 czerwca pasmo „Wydarzenia” i „Gość Wydarzeń" w Telewizji Polsat będzie trwało 60 minut. - Widzowie potrzebują obiektywnych, sprawdzonych i rzetelnych informacji, podawanych w sposób wiarygodny i wzbudzający zaufanie - komentuje Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
Show ,,Ameryka Express 2" oglądało 1,1 mln widzów. TVN zdecydowanym liderem w 16-49
Reality-show „Ameryka Express 2” oglądało średnio 1,08 mln osób, o 120 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu program „Starsza pani musi fiknąć”. TVN w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.
więcej
|
Puls 2 najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4-12. Stacja wyprzedziła TVN, Polsat i TVP ABC
Nowym liderem oglądalności w kwietniu 2020 roku w grupie wiekowej 4-12 lat został Puls 2, który wyprzedził TVN, Polsat i TVP ABC. Stacja Telewizji Polskiej to najwyżej sklasyfikowany strictle dziecięcy kanał w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Kołodziejczyk szefem redakcji sportowej Canal+
Z początkiem czerwca Michał Kołodziejczyk obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora redakcji sportowej Canal+. Poprzednio był szefem WP SportoweFakty, a wcześniej pracował m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Przeglądzie Sportowym”.
więcej
|
Nowy program ,,Czas decyzji. Wybory 2020" w TVN24, zastąpi ,,Koronawirus. Raport"
W poniedziałek, 1 czerwca w TVN24 wystartuje nowy codzienny program „Czas decyzji. Wybory 2020”. Cykl będzie emitowany od poniedziałku do piątku o godz. 20.30, zastępując w swoim paśmie „Koronawirus. Raport”.
więcej
|
Nowa TVP według Rafała Trzaskowskiego: apolityczna, etyczna w działaniu i nowoczesna
Apolityczność, etyka w działaniu - bez manipulacji i hejtu, misja edukacyjna oraz nowe technologie - to podstawa, na której Rafał Trzaskowski chciałby oprzeć funkcjonowanie nowej telewizji publicznej. Prezydent Warszawy opowiedział się też za "uspołecznieniem" telewizji państwowej.
więcej
|
Alior Bank sponsorem tytularnym Ultraligi. Nowy sezon od 9 czerwca w Polsat Games
We wtorek, 9 czerwca rozpocznie się kolejna edycja Ultraligi, która transmitowana będzie w Polsat Games. Sponsorem tytularnym rozgrywek został Alior Bank. - Zgodnie ze strategią „Więcej niż bank” chcemy być blisko naszych klientów i ich zainteresowań - mówi Michał Wójcik, dyrektor marketingu Alior Banku.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Metz wróci do Trójki, ale po przeprosinach dla Marka Niedźwieckiego, Bartosza Gila i Heleny Wachowicz. Kuba Strzyczkowski ma kłopot z Mirosławem Rogalskim
Wbrew zapowiedziom nowego dyrektora radiowej Trójki, Kuby Strzyczkowskiego Piotr Metz nie wrócił w czwartek na antenę i póki co nie wróci - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Problem jest też z wicedyrektorem Mirosławem Rogalskim, z którym zespół Trójki nie chce współpracować, a on sam nie informuje, czy pożegna się ze stacją. - Potwierdzam: mamy tu kłopot - mówi nam Strzyczkowski. Z naszych ustaleń wynika, że na stanowisku wiceszefa anteny widziałby Mariusza Owczarka.
więcej
|
|
,,Studio S-13" radiowej Jedynki świętuje 50 lat, w weekend znów transmisje meczów PKO BP Ekstraklasy
Audycja „Studio S-13” nadawana przez radiową Jedynkę świętuje półwiecze istnienia. W najbliższą niedzielę część audycji poświęcona będzie wspomnieniom dziennikarzy tego programu. - Od samego początku „Studio S-13” poświęcone było przede wszystkim rozgrywkom piłkarskim - przypomina Cezary Gurjew, szef sportowej redakcji Programu 1 Polskiego Radia.
więcej
|
|
KRRiT rozpisuje konkursy na siedem nowych częstotliwości
Do Rządowego Centrum Legislacji trafiło kilka dni temu ogłoszenie przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o konkursach dotyczących częstotliwości radiowe w siedmiu miejscowościach.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. VOX FM wyprzedziło Trójkę
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM, Trójka i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Marka odzieżowa Jessiki Mercedes pod lupą UOKiK. Czy blogerka poradzi sobie z kryzysem wizerunkowym?
Po tym jak okazało się, że sprzedawane przez blogerkę modową Jessikę Mercedes koszulki marki Veclaim nie są wbrew zapewnieniom produkowane w Polsce, sprawie postanowił się przyjrzeć Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawdzi m.in., czy nie doszło do wprowadzania klientów w błąd. Zdaniem marketingowych ekspertów przyszłość marki Veclaim może stanąć pod znakiem zapytania - zależy ona od tego, jak dalej postąpią klienci. Cała afera nie oznacza jednak ich zdaniem końca kariery Jessiki Mercedes jako influencerki. Reklamodawcy bowiem nadal z nią współpracują.
więcej
|
Agencja Warszawa rozpoczyna obsługę reklamową PKP Intercity
Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na obsługę reklamową. W jego finale pokonała pokonała agencję Publicis, a wcześniej walczyła też m.in. z ZPR Media i DSK.
więcej
|
Marki obniżą wydatki reklamowe o 50 mld dolarów w 2020 r.
Globalne wydatki na reklamę spadną w tym roku o ponad 8 proc. w efekcie poważnych cięć spowodowanych wybuchem pandemii koronawirusa. Najbardziej ucierpią na tym media tradycyjne, najmniej internet, a media społecznościowe odnotują wzrost o prawie 10 proc.
więcej
|
W kwietniu wydatki reklamowe spadły o jedną trzecią, ale Plus i Orlen podwoiły budżety (TOP10)
Wydatki na reklamę w mediach pozainternetowych w kwietniu br. były o 30 proc. niższe niż przed rokiem. To skutek pandemii koronawirusa. Kina nie miały w tym miesiącu żadnych wpływów, a spadki przychodów pozostałych mediów były dwucyfrowe. Mimo pandemii Polkomtel i PKN Orlen zwiększyły nakłady na reklamę w skali roku o ponad 100 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KER: reklama Toyoty C-HR promuje niebezpieczną jazdę (wideo)
Spot telewizyjny hybrydowej Toyotę CH-R jest nieetyczny, bo promuje niebezpieczną jazdę samochodem i zachęca do łamania przepisów o ruchu drogowym - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
GroupM: marketerzy wierzą w Big Data i sztuczną inteligencję, mniej entuzjazmu wobec AR i internetu rzeczy
Big data i sztuczna inteligencja to dyscypliny, które zdaniem reklamodawców mają największy wpływ na marketing. Mniejsze znaczenie mają dla nich AR, VR i internet rzeczy - wynika z badania GroupM zrealizowanego w kwietniu br. wśród 50 topowych, lokalnych reklamodawców.
więcej
|
Zbliża się koniec samowoli reklamowej w Gdyni; jest projekt uchwały krajobrazowej
Władze Gdyni opracowały projekt uchwały krajobrazowej. Prace nad jego treścią trwały 5 lat. Przygotowany dokument zakazuje np. umieszczania banerów na ogrodzeniach. Projekt jest teraz uzgadniany m.in. z wojewódzkim konserwatorem zabytków.
więcej
|
Nextbike Polska: dwa kolejne banki wypowiedziały kredyty, w I kwartale 55 proc. wpływów i 1,5 tys. rowerów mniej
Bank Gospodarstwa Krajowego i ING Bank Śląski jako kolejne po Alior Banku wypowiedziały umowy kredytowe firmie Nextbike Polska zarządzającej systemami rowerów miejskich. W pierwszym kwartale br. spółka zanotowała spadek przychodów o 55,3 proc. do 9,28 mln zł i 6 mln zł straty netto, liczba jej rowerów zmalała o 1,5 tys. do 16,6 tys.
więcej
|
Aldona Racławska dyrektorką digitalu Media Group
W domu mediowym Media Group utworzono nowe stanowisko digital and communication director. Objęła je Aldona Racławska.
więcej
|
Nutricia z kampanią promującą nową linię BoboVita Bio
Z początkiem czerwca rusza nowa kampania reklamowa „Brzmi niesamowicie”, promująca nową linię produktów dla dzieci BoboVita Bio (Nutricia). Akcję przygotowały Havas Warsaw, Mediacom, K2 Precise, Human Ark, Lemon Film i Alert Media.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Bauer zwolnił 20 osób, powodem utrzymujący się kryzys na rynku wydawniczym
W czwartek zwolniono 20 pracowników Wydawnictwa Bauer, m.in. sześć osób z biura reklamy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Ma to związek z pogłębiającym się spadkiem inwestycji reklamowych, a także z zamknięciem miesiąc temu kilku tytułów i wydań specjalnych - uzasadnia firma.
więcej
|
Agora wskutek epidemii nie zrealizuje celów finansowych do 2022 roku, priorytetami płynność i rozmowy z bankami
Agora poinformowała, że z powodu gospodarczych konsekwencji epidemii koronawirusa nie uda jej się do 2022 roku zrealizować celów finansowych wyznaczonych w połowie 2018 roku. Firma nie rezygnuje z przyjętej strategii, ale tempo i skala jej realizacji będą odmiennie od założeń. W br. chce skupić się na zachowaniu bezpieczeństwa finansowego.
więcej
|
Dziennikarze Polska Press w poniedziałek wrócą do redakcji, będzie rotacyjny system pracy
Od czerwca Polska Press Grupa rezygnuje z części obostrzeń we wszystkich swoich redakcjach i pozwala dziennikarzom wrócić do pracy stacjonarnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Naturalnie zapewnimy reporterom, redaktorom itp. pełne zabezpieczenie przed koronawirusem - zapewnia Joanna Pazio, rzeczniczka prasowa wydawcy.
więcej
|
Agora jesienią we wszystkich swoich mediach będzie promowała grę ,,Cyberpunk 2077". Bartosz Hojka: jestem dumny
Krajowa premiera gry „Cyberpunk 2077” CD Projekt będzie wspierana przez media i marki grupy Agora - podała ta druga firma. To kolejna odsłona wspólnych działań obu spółek, które współpracowały już przy wprowadzeniu na rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów" i „Wiedźmin 3: Dziki Gon".
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Przepis na Ogród" stracił najwięcej
W pierwszym kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Facebook i Instagram z mniejszą liczbą odsłon, TikTok już z 2 mln użytkowników (TOP10 serwisów społecznościowych w Polsce)
Zdecydowanie najpopularniejszym portalem społecznościowym w Polsce pozostaje Facebook, przy czym w kwietniu - podobnie jak Instagram, Twitter, Siepomaga i Reddit - zanotował duży spadek liczby odsłon. TikToka odwiedziły już 2 mln internautów, o 730 tys. więcej niż w marcu br.
więcej
|
Donald Trump idzie na wojnę z Twitterem i Facebookiem. "To będzie wielki dzień dla mediów"
Prezydent USA Donald Trump podpisał w czwartek rozporządzenie wykonawcze dotyczące mediów społecznościowych. Ma ono skutkować m.in. możliwością obarczenia serwisów odpowiedzialnością prawną w przypadku moderowania wpisów.
więcej
|
Ponad 5,3 tysiąca redakcji na świecie ze wsparciem finansowym od Google. Na liście 150 wydawców z Polski
5,3 tysiąca lokalnych wydawców na całym świecie otrzyma finansowe wsparcie od Google w ramach inicjatywy Journalism Emergency Relief Fund. Dzięki temu media będą mogły łatwiej pokonać kryzys spowodowany pandemią koronawirusa. Każda z redakcji otrzyma od Google od 5 do 30 tys. dolarów, na liście znalazło się 150 lokalnych wydawców z Polski.
więcej
|
Allegro prowizję od kosztów wysyłki będzie naliczać od początku czerwca
Od 1 czerwca na Allegro.pl prowizja będzie naliczana od całej wartości transakcji, także od kosztów dostawy. Wprowadzenie tej zmiany zostało odroczone o dwa miesiące w związku z epidemią.
więcej
|
Wirtualna Polska wydłuża o rok wykup reszty udziałów Nocowanie.pl, w br. zapłaci 13,5 mln zł za 10 proc.
Wirtualna Polska Media zmieniła harmonogram zakupu pozostałych 25 proc. udziałów platformy Nowocowanie.pl: w br. przejmie 10 proc. za 13,47 mln zł, a w 2021 i 2022 roku po 7,5 proc. Wartość tych 15 proc. udziałów oszacowano na ok. 21 mln zł.
więcej
|
Wirtualna Polska: Sylwia Kupracz i Maria Peltz-Orlińska za Elwirę Piwowarską i Annę Gumkowską
Od początku czerwca w Wirtualnej Polsce Sylwia Kupracz będzie dyrektor operacyjną pionu publishing product, a Maria Peltz-Orlińska z początkiem lipca obejmie funkcję dyrektora departamentu stylu życia. Zastąpią na tych stanowiskach Elwirę Piwowarską i Annę Gumkowską, które zdecydowały się odejść z firmy.
więcej
|
Instagram wprowadza reklamy na IGTV. Będzie wypłacał twórcom 55 procent przychodów
Instagram zapowiedział, że na prowadzonej przez siebie platformie wideo IGTV wprowadza format reklam, z których przychody będą czerpać twórcy materiałów. Zgodnie z planem autorzy otrzymają 55 proc. wpływów reklamowych, wśród pierwszych reklamodawców objętych systemem są Ikea, Puma i Sephora.
więcej
|
Facebook testuje aplikację Collab. Pozwoli na wspólne komponowanie muzyki przez użytkowników
Facebook rozpoczął testy nowej aplikacji o nazwie Collab. Platforma umożliwia wspólne komponowanie muzyki przez trzech różnych użytkowników, a później opublikowanie stworzonego w ten sposób klipu wideo. Na razie dostęp do Collab mają jedynie wybrani testerzy korzystający z urządzeń z systemem iOS w Kanadzie i Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
DAZN poszukuje inwestora w dobie pandemii koronawirusa. Serwis może zostać sprzedany
DAZN, płatna platforma internetowa oferująca transmisje i programy sportowe w technologii streamingu poszukuje inwestora – wynika z nieoficjalnych informacji. Leonard Blavatnik, założyciel i większościowy udziałowiec DAZN ma rozważać nie tylko sprzedaż udziałów, ale także całej firmy, która znalazła się w kryzysie z powodu pandemii koronawirusa. Wśród potencjalnych kupców wymienia się między innymi koncern Liberty Global.
więcej
|
Wojciech Stramski prezesem Beyond
Wojciech Stramski został nowym prezesem zarządu operatora usług IT Beyond. Zastąpił Amana Khana.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Marka odzieżowa Jessiki Mercedes pod lupą UOKiK. Czy blogerka poradzi sobie z kryzysem wizerunkowym?
Po tym jak okazało się, że sprzedawane przez blogerkę modową Jessikę Mercedes koszulki marki Veclaim nie są wbrew zapewnieniom produkowane w Polsce, sprawie postanowił się przyjrzeć Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawdzi m.in., czy nie doszło do wprowadzania klientów w błąd. Zdaniem marketingowych ekspertów przyszłość marki Veclaim może stanąć pod znakiem zapytania - zależy ona od tego, jak dalej postąpią klienci. Cała afera nie oznacza jednak ich zdaniem końca kariery Jessiki Mercedes jako influencerki. Reklamodawcy bowiem nadal z nią współpracują.
więcej
|
Sześć ofert w przetargu PR Portu Czystej Energii, w tym od Partner of Promotion
Do przetargu na obsługę public relations gdańskiej spółki Port Czystej Energii zgłosiło się 6 firm, wśród nich agencje Partner of Promotion i Profile. Do wzięcia jest budżet w wysokości ponad 3 mln zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marta Szafranek, Katarzyna Szkiłądź, Mateusz Strzałkowski i Jakub Grzelecki w Monday
Do zespołu agencji komunikacyjnej Monday dołączyli Marta Szafranek, Katarzyna Szkiłądź, Mateusz Strzałkowski i Jakub Grzelecki.
więcej
|
|
|