|
|
|
|
|
|
|
Prezes Cyfrowego Polsatu będzie powoływany przez spółkę Solorza, nowe kompetencje rady nadzorczej
Akcjonariusze Cyfrowego Polsatu przegłosowali zmiany w statucie, zgodnie z którymi prezesa firmy będzie powoływać nie rada nadzorcza, tylko spółka TiVi Foundation należąca do Zygmunta Solorza, a od 2025 roku wskaźnik zadłużenia netto do zysku EBITDA będzie wynosił maksymalnie 2. Nowe kompetencje zyskała rada nadzorcza firmy.
więcej
|
Łukasz Orbitowski żegna się z TVP Kultura. ,,Spotkamy się, jak szanowana be?dzie pełna swoboda mys?li i wypowiedzi"
Pisarz Łukasz Orbitowski w poniedziałek zakończył czteroletnią współpracę z TVP Kultura. - Wierze?, z?e w telewizji spotkamy sie? w lepszych czasach, w kto?rych szanowana be?dzie pełna swoboda mys?li i wypowiedzi - uzasadnił. W stacji Orbitowski prowadził trzy programy: „Dezerterzy”, „One” i „Lekkość bytu”.
więcej
|
512 tys. widzów nowego serialu ,,Będzie dobrze, kochanie" w TVP2
Nowy serial „Będzie dobrze, kochanie” oglądało średnio 512 tys. osób. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 1,88 mln zł.
więcej
|
Polsat Media z 212 mln zł wpływów i 149 mln zł zysku. 87 proc. przychodów od klientów zewnętrznych
W ub.r. biuro reklamy Polsat Media, należące do grupy Cyfrowy Polsat, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 1,1 proc. do 212,36 mln zł oraz zysku ze 152,7 do 149,31 mln zł. 86,7 proc. przychodów firmy pochodziło od klientów zewnętrznych.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem Siódemki. Reality-show miał 1 mln widzów, 11 proc. udziału w 16-49
Emitowany w Siódemce czwarty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 988 tys. widzów. Reality-show miał zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji. Wpływy z reklam wyniosły 4,39 mln zł.
więcej
|
Bez Top of the Top Sopot Festival w tym roku, TVN pracuje nad alternatywnym koncertem
Telewizja TVN w tym roku z powodu pandemii COVID-19 nie zorganizuje Top of the Top Sopot Festival. Nadawca pracuje nad alternatywnym koncertem z muzyką na żywo, który ma się odbyć latem. - Jesteśmy w trakcie prac nad projektem - informuje Joanna Górska, dyrektor działu PR Grupy TVN Discovery Polska.
więcej
|
,,Brudna strefa. Koronawirus w Polsce" - dokument reporterów ,,Superwizjera" w TVN i player.pl
W środę, 27 maja do oferty Playera trafi film dokumentalny reporterów „Superwizjera” - „Brudna strefa. Koronawirus w Polsce”. Produkcja tydzień później będzie miała swoją premierę na antenie TVN.
więcej
|
28,3 mln zł budżetu mediowego TVP do wzięcia
Trwa przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowych Telewizji Polskiej. Roczny budżet mediowy nadawcy, o który powalczą agencje wynosi 28,29 mln zł brutto. Zawarte w nim roczne wynagrodzenie agencji to ponad 1 mln zł.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Stulecie Winnych" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Play Now: pakiet z TVN24 i TVN24 BiS za 10 zł miesięcznie
W usługach Play Now i Play Now TV Box wprowadzono pakiet ze stacjami informacyjnymi, m.in. TVN24 i TVN24BiS. Kosztuje 10 zł miesięcznie.
więcej
|
Eurosport pokaże dokument ,,Formuła E - wyścig przyszłości". Producentem Leonardo DiCaprio
W najbliższy piątek, 29 maja, o godz. 17. na antenie Eurosport 1, polską premierę będzie miał współprodukowany przez Leonardo DiCaprio film dokumentalny „Formuła E - wyścig przyszłości”. Twórcy umożliwiają widzom zajrzenie za kulisy serii wyścigów bolidów elektrycznych i najszybciej rozwijającego się sportu motorowego na świecie.
więcej
|
Grupa TVN Discovery Polska z akcją #KochamPolskieKino
Grupa TVN Discovery Polska realizuje akcję #KochamPolskieKino, która ma na celu wspieranie polskiej branży filmowej. W związku z kampanią powstał krótki materiał filmowy promujący działania.
więcej
|
Bundesliga zostanie wznowiona 6 czerwca. Mecze na żywo w Sportklubie
W sobotę, 6 czerwca wznowiona zostanie Bundesliga. Wyłączne prawa do transmisji meczów niemieckiej ligi w naszym kraju ma Sportklub.
więcej
|
Powrót gości do Superstacji, w Polsat News nadal rozmowy przez komunikatory
Od piątku 22 maja do studia Superstacji powrócili goście. W Polsat News - choć obie stacje należą do Cyfrowego Polsatu - nadal odbywają się rozmowy za pośrednictwem komunikatorów internetowych.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowy szef Trójki: audyt Listy Przebojów niepotrzebny, publicyści tygodników gośćmi, a nie prowadzącymi
Kuba Strzyczkowski, powołany w poniedziałek na funkcję dyrektora Trójki, zapowiada: nie będzie audytu Listy Przebojów, a „reprezentanci tygodników” nie będą już prowadzili audycji, a jedynie będą zapraszani jako goście. - Nowy dyrektor stacji ma ogromnie trudne zadanie przed sobą. Pozwoliłbym sobie powiedzieć nawet, że może być to zadanie niemożliwe - komentuje medioznawca Maciej Myśliwiec.
więcej
|
|
Wojciech Mann: Nie wrócę do radiowej Trójki. W mediach publicznych są karni żołnierze
W poniedziałek okazało się, że nowym dyrektorem i redaktorem naczelnym Trójki został Kuba Strzyczkowski. Zastąpił Tomasza Kowalczewskiego, krytykowanego w ostatnich dniach po unieważnieniu notowania Listy Przebojów Trójki. - Nie wrócę do Trójki. W mediach publicznych są karni żołnierze - powiedział Wirtualnemedia.pl Wojciech Mann.
więcej
|
|
Grupa ZPR Media: Katarzyna Białek prezesem Radia Eska, zwolniona Anna Kamińska
Katarzyna Białek zastąpiła Leszka Kozioła na stanowisku prezesa Radia Eska. Natomiast z Grupą ZPR Media po 25 latach pracy żegna się Anna Kamińska.
więcej
|
|
Rada programowa Polskiego Radia apeluje do dziennikarzy o powrót do Trójki
- Szanowni państwo dziennikarze i twórcy, bez was programy Polskiego Radia są znacznie uboższe, a wielu słuchaczy ma poczucie pustki. Apelujemy do was o rozważanie możliwości powrotu. Wasze miejsce jest w Polskim Radiu - zaapelowała rada programowa Polskiego Radia w przyjętym przez siebie stanowisku. Część dziennikarzy już zadeklarowało ponowną obecność na antenie.
więcej
|
|
Andrzej Mastalerz czyta w Trójce fragmenty powieści ,,Reytan. Upadek Polski" Rymkiewicz
Od poniedziałku 25 maja na antenie radiowej Trójki, Andrzej Mastalerz czyta fragmenty książki Jarosława Marka Rymkiewicza „Reytan. Upadek Polski”. Powieść opracowali dla potrzeb radia Barbara Marcinik, Renata Szewczak, Kuba Sadowski i Wojciech Dorosz.
więcej
|
|
Strzyczkowski chce powrotu Niedźwieckiego i Listy Przebojów Trójki, wracają dziennikarze ,,Zapraszamy do Trójki"
- Jestem „po słowie” z większości dziennikarzy, którzy odeszli w ostatnich dniach. Wracają na antenę zespołu „Zapraszamy do Trójki”. Zaprosiłem też do powrotu Marka Niedźwieckiego, jestem pewien, że Lista wróci na antenę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kuba Strzyczkowski, nowy dyrektor radiowej Trójki.
więcej
|
|
Kuba Strzyczkowski nowym dyrektorem Trójki, Tomasz Kowalczewski zrezygnował
W poniedziałek Kuba Strzyczkowski został powołany na stanowisko dyrektora radiowej Trójki. Zastąpił Tomasza Kowalczewskiego, krytykowanego w ostatnich dniach po unieważnieniu notowanie Listy Przebojów Trójki.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. TOK FM wyprzedziło Trójkę
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Katarzyna Borowiecka po 13 latach pracy odchodzi z Trójki. ,,Postępująca korozja anteny"
Dziennikarka kulturalna Katarzyna Borowiecka w poniedziałek złożyła wypowiedzenie i po 13 latach pracy rozstaje się z radiową Trójką. Ostatnio prowadziła w stacji programy „ABC popkultury - zestaw powiększony” i „Klub Trójki”.
więcej
|
|
|
|
Większość polskich reklam pokazuje wyidealizowany, perfekcyjny i w dużej mierze nieprawdziwy świat matek (opinie)
Z okazji Dnia Matki wiele marek przygotowuje specjalne aktywacje im poświęcone i do nich skierowane. Często im dziękujące bądź przypominające, jak ważną rolę pełnią w życiu każdego człowieka. - Dziś matka w reklamach to osoba, dla której dzieci i rodzina nadal są najważniejsze, ale jest także aktywna na innych, niż rodzina, polach. To nie jest już ta Matka-Polka sprzed lat. Wciąż jednak wiele reklam pokazuje perfekcyjny i wyidealizowany świat matek, w dużej mierze nieprawdziwy - komentują dla Wirtualnemedia.pl ekspertki od strategii i marketingu.
więcej
|
Seksistowska reklama LG na TikToku. "Przekroczone istotne granice"
LG Polska po ostrych reakcjach internautów usunęło z TikToka film, w którym starszy mężczyzna robił z ukrycia zdjęcia młodej dziewczynie w mini spódniczce. Firma twierdzi, że nie był zaakceptowany przez jej dział marketingu. - Odważne kreacje często spotykają się z protestami. W tym przypadku nie mówimy jednak tylko o odwadze. Mówimy o przekroczeniu istotnych dla konsumentów granic, co zostało masowo przez nich oprotestowane - komentują stratedzy.
więcej
|
Polsat Media z 212 mln zł wpływów i 149 mln zł zysku. 87 proc. przychodów od klientów zewnętrznych
W ub.r. biuro reklamy Polsat Media, należące do grupy Cyfrowy Polsat, zanotowało spadek przychodów sprzedażowych o 1,1 proc. do 212,36 mln zł oraz zysku ze 152,7 do 149,31 mln zł. 86,7 proc. przychodów firmy pochodziło od klientów zewnętrznych.
więcej
|
Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce
Daniel Przemęcki objął stanowisko dyrektora marketingu spółki Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser.
więcej
|
Nowe trendy na czas "nowej normalności": e-handel, lokalność i zwracanie uwagi na ceny
Z nowej fali międzynarodowego badania firmy Kantar na temat funkcjonowania w czasie epidemii Covid-19 wyłaniają się trzy trendy. Są to: nowa fala nabywców w handlu elektronicznym, rosnąca rola wrażliwości cenowej oraz przestawianie się na konsumpcję lokalną.
więcej
|
28,3 mln zł budżetu mediowego TVP do wzięcia
Trwa przetarg na obsługę mediową kampanii reklamowych Telewizji Polskiej. Roczny budżet mediowy nadawcy, o który powalczą agencje wynosi 28,29 mln zł brutto. Zawarte w nim roczne wynagrodzenie agencji to ponad 1 mln zł.
więcej
|
LeBron James, Cristiano Ronaldo, Serena Williams, Tiger Woods, Rafael Nadal w reklamie Nike nawiązującej do koronawirusa
Nike zaprezentowało spot wizerunkowy odwołujący się do światowej pandemii koronawirusa, przez którą zamarł świat profesjonalnego sportu. Kreację przygotowała agencja Wieden+Kennedy Portland.
więcej
|
Jarosław Miszczak szefem działu obsługi klienta Bluerank, Rafał Trąbski kieruje działem reklamy płatnej
W agencji marketingu internetowego awanse na nowe stanowiska dyrektorskie otrzymali Rafał Trąbski i Jarosław Miszczak. Miszczak został szefem działu obsługi klienta, Trąbski pokieruje działem reklamy płatnej.
więcej
|
UOKiK zarzuca Biedronce mylące oznaczanie krajów pochodzenia warzyw i owoców
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wobec Jeronimo Martins Polska, zarzuca firmie mylące oznaczanie w sklepach Biedronka krajów pochodzenia na warzywach i owocach. Podstawą są wyniki kontroli w Biedronce przeprowadzonej przez Inspekcję Handlową.
więcej
|
Nowy Mercedes GLA ,,daje radość w mieście" (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania promująca samochód Mercedes GLA. Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Zaprojektowany na bezdroża. Daje radość w mieście”. Przygotowała je agencja Anorak.
więcej
|
LiquidThread wygrywa przetarg Bahlsen Polska
Agencja digitalowa LiquidThread (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę marek ciastek Hit i Krakuski (Bahlsen Polska) w kanałach social media.
więcej
|
Łukasz Zaleśny dyrektorem ds. strategii w OMD Poland
Do zespołu domu mediowego OMD Poland dołączył Łukasz Zaleśny obejmując stanowisko dyrektora ds strategii. Ostatnio pracował w Starcomie (Publicis Media).
więcej
|
Jacek Balicki założył działalność consultingową
Były wiceprezes platformy Canal+ ds. marketingu Jacek Balicki prowadzi pod własnym nazwiskiem firmę specjalizującą się w consultingu.
więcej
|
Sandra Gruszczyńska procurement coordinatorem w Grupie S/F
Sandra Gruszczyńska objęła nowo utworzone stanowisko procurement coordinatora w Grupie S/F. Będzie raportować bezpośrednio do wiceprezes zarządu holdingu, Edyty Gurazdowskiej.
więcej
|
Resolution zajmie się wsparciem mediowym eFaktor
Agencja Resolution (Grupa OMD) wygrała przetarg na wsparcie mediowe spółki eFaktor zajmującej się usługami faktoringowymi.
więcej
|
Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektorką w dziale marketingu HarperCollins Polska
Działem marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska kieruje Magdalena Kosch-Maćkowiak.
więcej
|
Publicis wprowadza narzędzie CORD
Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce.
więcej
|
Decathlon oferuje nagrody sportowe do konkursów i programów lojalnościowych Jak zdobyć lojalność konsumenta, wzmocnić pozytywne doświadczenia związane z marką i wesprzeć sprzedaż? W odpowiedzi na te pytania działy marketingu decydują się na konkursy i programy lojalnościowe. Przy okazji muszą odpowiedzieć na pytanie, po jakie nagrody najlepiej sięgnąć w przypadku akcji marketingowych, żeby przyciągnąć uczestników i zaspokoić ich oczekiwania. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Party" na czele dwutygodników people w październiku. ,,Gala" o 45 proc. w dół
W pierwszym kwartale 2020 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa ZPR Media: Katarzyna Białek prezesem Radia Eska, zwolniona Anna Kamińska
Katarzyna Białek zastąpiła Leszka Kozioła na stanowisku prezesa Radia Eska. Natomiast z Grupą ZPR Media po 25 latach pracy żegna się Anna Kamińska.
więcej
|
Onet i RMF FM najczęściej cytowanymi mediami w kwietniu
W kwietniu media najchętniej powoływały się na informacje portalu Onet.pl - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają RMF FM i TVN24. W rankingu najczęściej cytowanych mediów internetowych znalazły się także Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Książka ,,Nadzieja" z tekstami Tokarczuk, Krall, Myśliwskiego i Szczygła w akcji Agory na rzecz seniorów
Wydawnictwo Agora rusza z akcją charytatywną „Nadzieja”, w ramach której polscy pisarze pomagają seniorom w czasie pandemii. W działaniach biorą udział m.in. Olga Tokarczuk, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall i Mariusz Szczygieł. Pisarze tworzą wspólnie książkę, z której cały dochód zostanie przeznaczony na wsparcie ośrodków pomocy dla seniorów. Przedsprzedaż ruszyła w zeszły piątek.
więcej
|
|
|
Seksistowska reklama LG na TikToku. "Przekroczone istotne granice"
LG Polska po ostrych reakcjach internautów usunęło z TikToka film, w którym starszy mężczyzna robił z ukrycia zdjęcia młodej dziewczynie w mini spódniczce. Firma twierdzi, że nie był zaakceptowany przez jej dział marketingu. - Odważne kreacje często spotykają się z protestami. W tym przypadku nie mówimy jednak tylko o odwadze. Mówimy o przekroczeniu istotnych dla konsumentów granic, co zostało masowo przez nich oprotestowane - komentują stratedzy.
więcej
|
Wirtualna Polska w br. bez dywidendy, przyczynami plany akwizycyjne i skutki epidemii
Zarząd Wirtualna Polska Holding chce, żeby cały zeszłoroczny zysk firmy został przeznaczony na kapitał zapasowy, a rada nadzorcza pozytywnie ocenia ten plan. Firma uzasadnia to swoją bieżącą sytuacją i planami inwestycyjnymi, a także „specyficzną sytuacją rynkową wynikającą z pandemii COVID-19”.
więcej
|
Google Maps bez głosu polskiego lektora. Zastąpiła go maszyna
Jarosław Juszkiewicz, lektor i dziennikarz przestał był oficjalnym głosem polskiej wersji aplikacji Google Maps. Komunikaty generowane na platformie są teraz odczytywane przez głos tworzony maszynowo używany także przez Asystenta Google. Juszkiewicz pozostaje nadal lektorem w aplikacji Yanosik.
więcej
|
eBay szykuje sprzedaż serwisów z drobnymi ogłoszeniami. Wśród zainteresowanych Axel Springer
Koncern eBay zamierza sprzedać firmę eBay Classifieds prowadzącą kilka serwisów z drobnymi ogłoszeniami. W grę wchodzi kwota od 8 do 12 mld dolarów. Wśród kandydatów do ewentualnego kupna są Naspers i fundusz Blackstone, a także niemiecki koncern medialny Axel Springer.
więcej
|
Monika Wądołowska z Radia Jard w Kanale Sportowym
Współpracę z youtube’owym Kanałem Sportowym zaczyna Monika Wądołowska, dziennikarka białostockiego Radia Jard i kanału youtube’owego Jagiellonii Białystok.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność! Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerskiwięcej |
|
|