Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 6 Maja 2020
 
 
 
Wydawnictwo Zwierciadło zwalnia i obniża pensje. Odchodzi Paulina Stolarek-Marat
 
Wydawnictwo Zwierciadło łączy redakcje „Zwierciadła”, „Sensu” i serwisu Zwierciadlo.pl. Połączonymi strukturami zarządzać będzie od czerwca Joanna Olekszyk. Z firmy odchodzi dotychczasowa szefowa „Zwierciadła” Paulina Stolarek-Marat. Wydawnictwo rozwiązuje też umowy z kilkoma współpracownikami, a pracownikom obniża pensje. więcej
 
 
W tym roku rynek reklamy zewnętrznej może spaść o 40 proc. "Załamanie w II kwartale"
 
Estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła w I kwartale br. 100,3 mln zł.  Oznacza to spadek w ciągu roku o 3,5 proc. - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. W tym roku spadek sprzedaży może wynieść nawet 40 proc. więcej
 
 
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych w kwietniu. ,,Fakty" zyskały 566 tys. widzów, a ,,Wiadomości" prawie 900 tys.
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem - wynoszącym 38,98 proc. - pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polska spółka Storytel ze wzrostem wpływów o 23 proc. i zyskiem
 
W ub.r. polska spółka globalnej platformy streamingowej z audiobookami Storytel osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 22,7 proc. do 25,14 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 79,1 tys. zł straty do 192,6 tys. zł zysku. więcej
 
 
,,Kanapowcy" hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon
 
Nowy reality-show „Kanapowcy” oglądało średnio 695 tys. widzów. Program podniósł oglądalność swojego pasma o 74 proc. Drugi sezon cyklu TTV pokaże jesienią br., wkrótce mają rozpocząć się castingi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jacek Kurski może wrócić na stanowisko szefa TVP. "Chętnych i tak nie ma" więcej
 
Polsat kupił Interię za 422 mln zł. "Rozsądna cena, wzbogaci ją treściami wideo, osiągnie synergie reklamowe" więcej
 
Empik nie otworzy z powrotem 40 salonów w galeriach handlowych. ,,Negatywny wpływ na rynek, ale koniec prasy wieszczono już od wielu lat" więcej
 
Agora chce sprzedać Domiporta.pl i dwie sieci gastronomiczne. Odpisuje ponad 60 mln zł, z zarządu odchodzi Grzegorz Kania więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Editor in Chief BETTER COLLECTIVE POLAND
Kierownik produkcji ds. lokacji / Kierownik produkcji ds. transportu / Asystent kierownika produkcji Media Corporation
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Social Media and Research Specialist Verona Products Professional
Junior Marketing Specialist Verona Products Professional
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych w kwietniu. ,,Fakty" zyskały 566 tys. widzów, a ,,Wiadomości" prawie 900 tys.

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w kwietniu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem - wynoszącym 38,98 proc. - pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kanapowcy" hitem TTV, 8,6 proc. udziału w 16-49. Jesienią drugi sezon

Nowy reality-show „Kanapowcy” oglądało średnio 695 tys. widzów. Program podniósł oglądalność swojego pasma o 74 proc. Drugi sezon cyklu TTV pokaże jesienią br., wkrótce mają rozpocząć się castingi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Dzisiaj ma odbyć się debata kandydatów na prezydenta w TVP. Część kandydatów chce jej przełożenia

W środę 6 maja w Telewizji Polskiej odbyć ma się debata z udziałem kandydatów na prezydenta, gospodarzem będzie Michał Adamczyk. Część sztabów zwróciła się jednak do TVP z prośbą o przesunięcie terminu debaty z uwagi na zaplanowane w Sejmie głosowania. więcej

Kanał TVN Style tylko do końca maja w TV Mobilna

W usłudze TV Mobilna, której operatorem jest Cyfrowy Polsat kanał TVN Style będzie dostępny do końca maja. Od czerwca zniknie z oferty, w związku z tym abonenci będą mogli odstąpić od umowy. więcej

Łukasz Modelski poprowadzi w TVP Historia program ,,Kuchnia Jagiellonów"

TVP Historia w sobotę 9 maja zacznie emisję nowego programu „Kuchnia Jagiellonów”. W cyklu historyk, dziennikarz i pisarz Łukasz Modelski będzie przedstawiał przepisy na potrawy i anegdoty historyczne. więcej

Kostiumowy dramat ,,Howards End" zastąpi ,,Na dobre i na złe" w TVP2

W środę, 6 maja Dwójka rozpocznie emisję nowego kostiumowego miniserialu „Howards End”. Produkcja w swoim paśmie zastąpi „Na dobre i na złe”. więcej

Henryk Sobierajski po roku odchodzi z funkcji prezesa firmy energetycznej Zygmunta Solorza

Henryk Sobierajski zrezygnował ze stanowiska prezesa Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), którego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz. Spółką zarządzał przez nieco ponad rok, wcześniej przez wiele lat pracował w Telewizji Polsat. więcej

TV Puls z internetowym miniserialem ,,Lombard. Życie pod zastaw po godzinach"

Na fanpage’u serialu TV Puls „Lombard. Życie pod zastaw” ruszył projekt „Lombard. Życie pod zastaw po godzinach” - internetowy miniserial, nakręcony telefonami komórkowymi przez aktorów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. więcej

Patricia Hidalgo odpowiedzialna za treści dla dzieci w BBC

Patricia Hidalgo została dyrektorką BBC ds. treści dziecięcych i edukacyjnych. Przeszła z koncernu Warnermedia. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Michał Rzepiak wrócił do Radia Gdańsk jako szef archiwum

Były redaktor naczelny Radia Gdańsk Michał Rzepiak po czterech miesiącach wrócił do rozgłośni, by zająć się rozwijaniem radiowej taśmoteki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Współprowadzi też audycję „Salonik Kresowy”. więcej

 
Radio Gdańsk organizuje cztery debaty o samorządach

Radio Gdańsk rusza z cyklem debat na 30-lecie samorządu terytorialnego. W ciągu czterech tygodni odbędą się cztery panele, w których udział wezmą dziennikarze, samorządowcy i eksperci. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, duży spadek Meloradia

Liderem rynku radiowego w Toruniu w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W tym roku rynek reklamy zewnętrznej może spaść o 40 proc. "Załamanie w II kwartale"

Estymowana wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce wyniosła w I kwartale br. 100,3 mln zł.  Oznacza to spadek w ciągu roku o 3,5 proc. - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. W tym roku spadek sprzedaży może wynieść nawet 40 proc. więcej

Value Media, Vizeum, ClickAd, MullenLowe MediaHub i inni walczą o 3 mln zł budżet mediowy BGK

W odpowiedzi na przetarg mediowy Banku Gospodarstwa Krajowego wpłynęło 8 ofert. Wśród agencji walczących o wyceniony na 3 mln zł brutto budżet mediowy są m.in. Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska), Value Media (Group One), MullenLowe MediaHub - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do Effie Awards 2020. Nowa kategoria React & Sustain

Od 4 maja można przesyłać zgłoszenia do 21. edycji konkursu reklamowego Effie Awards 2020, którego organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku inaugurację etapu przyjmowania zgłoszeń przesunięto z uwagi na sytuację epidemiczną. W tegorocznej edycji zadebiutuje także nowa kategoria dla działań antykryzysowych - React & Sustain. Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu. więcej

IPG uruchamia Matterkind, na czele Agata Sądel

W globalnych strukturach holdingu IPG (należą do niego agencje UM, Initiative, Reprise) powołano Matterkind, podmiot odpowiedzialny za komunikację w spersonalizowanych kanałach. W Polsce na czele zespołu odpowiedzialnego za ten obszar usług stanęła Agata Sądel. więcej

,,Ludzie, na których można liczyć" w reklamie PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski zaczął wizerunkową kampanię reklamową pokazującą życie w czasie epidemii koronawirusa. Akcja jest realizowana pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć”. więcej

Google usunął w ubiegłym roku 2,7 mld szkodliwych reklam

Koncern Google usunął w 2019 roku ponad 2,7 mld szkodliwych reklam, pochodzących z prawie miliona kont reklamowych. więcej

Michał Rutkowski: z Agory na dyrektora zarządzającego agencji K2

Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję dyrektora zarządzającego agencji marketingowej K2. Poprzednio pracował w Agorze, a wcześniej m.in. w Grupie naTemat i agencji Tribal DDB. więcej

TVN Media organizuje akcję #ChallengingTime z SAR i domami mediowymi

Biuro reklamy TVN Media zorganizowało projekt #ChallengingTime, którego celem jest dostarczanie marketerom wiedzy i inspiracji na temat lokalnych i globalnych działań marketingowych w sytuacji pandemii. Wspólnie z SAR i domami mediowymi dzielą się wiedzą, jak radzić sobie z komunikacją w czasie koronawirusa. więcej

Eva Longoria na basenie reklamuje swoją kolekcję na eObuwie.pl (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca kolekcję butów w sklepach eObuwie.pl (grupa CCC) przygotowaną wspólnie z amerykańską aktorką Evą Longorią. więcej

Open Gate wypromuje wina Dark Horse

Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę marki wina Dark Horse, należącej do CEDC. więcej

Mediacap: w ub.r. wpływy 42 proc. w górę i 3,2 mln zł straty, przez epidemię paraliż w eventach i badaniach

W ub.r. holding marketingowo-badawczy Mediacap osiągnął wzrost przychodów o 41,9 proc. do 133,89 mln zł (głównie dzięki przejęciu LifeTube’a), a jego wynik netto zmalał z 3,24 mln zł zysku do 3,22 mln zł straty. Z powodu kryzysu wywołanego przez epidemię firma spodziewa, że rynek marketingowy w br. zmaleje o ponad 20 proc. więcej

Ketonal Active reklamowany ,,na różne rodzaje bólu" (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ketonal Active (produkowanego przez koncern Sandoz). Jest prowadzona pod hasłem „Ketonal Active - na różne rodzaje bólu”. więcej

8,8 mln zł na obsługę medialną Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej prowadzi przetarg na jego obsługę medialną, promocyjną i informacyjną. Do wzięcia jest budżet w wysokości 8,8 mln zł netto. więcej

Nowa odsłona kampanii reklamowej Banku Pekao z Sebastianem Kawą

Bank Pekao ruszył z kolejną kampanią reklamową, w której udział bierze Sebastian Kawa, mistrz świata w szybownictwie. Akcję zdalnie przygotowały Saatchi & Saatchi, Sales & More, Performance Media, Fullsix Media, Tank i Prodigious. więcej

Somersby Wild Berries 0,0% reklamowane w telewizji

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa bezalkoholowej nowości Carlsberg Polska - Somersby Wild Berries 0,0%. Działania przygotowały Grey i Initiative. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Zwierciadło zwalnia i obniża pensje. Odchodzi Paulina Stolarek-Marat

Wydawnictwo Zwierciadło łączy redakcje „Zwierciadła”, „Sensu” i serwisu Zwierciadlo.pl. Połączonymi strukturami zarządzać będzie od czerwca Joanna Olekszyk. Z firmy odchodzi dotychczasowa szefowa „Zwierciadła” Paulina Stolarek-Marat. Wydawnictwo rozwiązuje też umowy z kilkoma współpracownikami, a pracownikom obniża pensje. więcej

,,Angora" po fali krytyki przeprasza za banalne rady dla chorych na depresję. ,,Pomyliło nam się z chandrą"

Tygodnik „Angora” (Westa Druk) zamieścił grafikę z radami dotyczącymi walki z depresją takimi jak: wziąć prysznic, zajść w ciążę czy zmienić wyraz twarzy. - Dochodzą do mnie głosy od osób z depresją, że czują się tym dotknięte - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dr Sławomir Murawiec, rzecznik Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Po protestach czytelników i internautów, redakcja „Angory” zamieściła przeprosiny. więcej

Kampania Przeciw Homofobii: Wojciech Czuchnowski nie pokazał nam tekstu o Kamilu Zaradkiewiczu przed publikacją

Tekst Wojciecha Czuchnowskiego i Justyny Dobrosz-Oracz ujawniający orientację seksualną sędziego Kamila Zaradkiewicza nie był konsultowany z działaczami Kampanii Przeciw Homofobii - wynika z oświadczenia tej organizacji. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Wojciech Czuchnowski mówił, że tekst przed publikacją dał do przeczytania dwóm osobom z kręgu KPH. więcej

Abonenci Plusa w ramach rachunku mogą płacić za prenumeratę cyfrową ,,Gazety Wyborczej"

„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła ułatwienie dla abonentów Plusa, którzy chcą kupić cyfrową subskrypcję dziennika. Mogą teraz płacić za prenumeratę razem ze swoim rachunkiem w Plusie, a na start dostaną miesięczny dostęp gratis. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polska spółka Storytel ze wzrostem wpływów o 23 proc. i zyskiem

W ub.r. polska spółka globalnej platformy streamingowej z audiobookami Storytel osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 22,7 proc. do 25,14 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 79,1 tys. zł straty do 192,6 tys. zł zysku. więcej

Serwisy stacji informacyjnych mocno w górę. Polsatnews.pl po rekordowym wzroście przed TVP.info, liderem TVN24

W marcu serwisy internetowe pięciu telewizyjnych kanałów informacyjnych miały 85 proc. użytkowników i 154 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanym liderem pozostaje TVN24.pl, natomiast największy wzrost osiągnął Polsatnews.pl, wyprzedzając TVP.info pod względem zasięgu. więcej

Brand24 ze spadkiem wpływów o 10 proc. i 428 tys. zł straty. ,,Echa blokady przez Facebooka"

Zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 w pierwszym kwartale br. zanotował spadek wpływów o 10 proc. do 3,23 mln zł oraz wzrost straty netto z 19,2 do 428,2 tys. zł. Już 63 proc. przychodów firmy pochodziło z zagranicy. - Obserwowaliśmy negatywny wpływ wstrzymania oferowania danych z serwisów Facebook oraz Instagram w szczególności związany z wygasającymi kontraktami rocznymi. W marcu odnotowaliśmy wyraźną poprawę kluczowych wskaźników - komentuje prezes spółki Michał Sadowski. więcej

Agata Młynarska z nowym programem na Instagramie #agatasiekreci

Dziennikarka i prezenterka telewizyjna Agata Młynarska uruchomiła stały format na swoim Instagramie „#agatasiekreci”. Zaprasza w nim do rozmów gości i łączy się z widzami, którzy na żywo komentują i zadają pytania. Program będzie emitowany codziennie wieczorami. więcej

OLX.pl z nowym logo, zmiany w wyglądzie serwisu i aplikacji (wideo)

Platforma ogłoszeniowa OLX.pl zyskała nowy logotyp, jednocześnie wprowadzono zmiany w wyglądzie jej serwisu i aplikacji mobilnej. To część globalnego redesingu OLX. więcej

Google usunął w ubiegłym roku 2,7 mld szkodliwych reklam

Koncern Google usunął w 2019 roku ponad 2,7 mld szkodliwych reklam, pochodzących z prawie miliona kont reklamowych. więcej

Michał Rutkowski: z Agory na dyrektora zarządzającego agencji K2

Z początkiem maja Michał Rutkowski objął funkcję dyrektora zarządzającego agencji marketingowej K2. Poprzednio pracował w Agorze, a wcześniej m.in. w Grupie naTemat i agencji Tribal DDB. więcej

Nowy Firefox z ulepszonym menedżerem haseł do pobrania

Mozilla udostępniła nową, oznaczoną numerem 76, wersję desktopowej przeglądarki internetowej Firefox. więcej

W kwarantannie Francuzi oglądają więcej telewizji i spędzają więcej czasu w internecie

Francuzi w czasie kwarantanny spędzili w kwietniu przed telewizorem średnio 4 godz. i 40 minut dziennie - wynika z badań firmy Mediametrie. Programy informacyjne i przemówienia polityków biły rekordy popularności. Wydłużył się też czas spędzany w internecie. więcej

#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!

Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot! materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy w czołówce narodów najbardziej odczuwających izolację wywołaną koronawirusem

Polacy są w czołówce narodów najbardziej odczuwających izolację społeczną spowodowaną koronawirusem; obawiamy się też utraty pracy i obniżki wynagrodzenia, ale nie wprowadziliśmy jeszcze żadnych ograniczeń, jeśli chodzi o wydatki - wynika z badania firmy IRIS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Szymon Hołownia zyskuje poparcie, bo jest mocno aktywny w czasie epidemii i wchodzi w dyskusje (opinie)

W jednym z sondaży wyborczych z ostatnich dni Szymon Hołownia zdobył ponad 20 proc. poparcia i byłby głównym rywalem Andrzeja  Dudy w mających odbyć się wkrótce wyborach prezydenckich. Zdaniem ekspertów Hołownia zyskuje sympatię wyborców swoją pewnością siebie, elokwencją, łatwością dyskutowania i największą spośród wszystkich kontrkandydatów Andrzeja Dudy aktywnością, głównie w mediach społecznościowych. Bez wątpienia pomogła mu też decyzja Małgorzaty Kidawy-Błońskiej o bojkocie wyborów. więcej

Szefowa strategii i relacji inwestorskich Orlenu Iwona Waksmundzka-Olejniczak w zarządzie Energi

Na stanowisko wiceprezesa ds. korporacyjnych w spółce Energa została powołana Iwona Waksmundzka-Olejniczak, dyrektor wykonawczy ds. strategii i relacji inwestorskich w PKN Orlen, który od niedawna jest większościowym akcjonariuszem Energi. więcej

Bartosz Grochal nie jest już rzecznikiem SM Mlekpol

Na początku maja Bartosz Grochal przestał był rzecznikiem prasowym oraz PR managerem Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. więcej

Eklektika nowym klientem agencji LIT PR

Do grona klientów agencji LIT PR dołączyła szkoła językowa - Eklektika - Language Means Business. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Internetowa konferencja Apple dla deweloperów wystartuje 22 czerwca
Netflix na pół roku za darmo dla abonentów Magenty 1 w sieci T-Mobile
Abonenci Plusa w ramach rachunku mogą płacić za prenumeratę cyfrową ,,Gazety Wyborczej"
Microsoft zainwestuje w Polsce miliard dolarów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj