|
|
|
|
|
|
|
Nowy serial ,,Szadź" od 30 kwietnia w player.pl. ,,Kolejny krok w budowaniu biblioteki naszego własnego kontentu"
W czwartek, 30 kwietnia w player.pl odbędzie się premiera nowego serialu „Szadź”, który jest produkcją własną serwisu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W powstałym na motywach powieści Igora Brejdyganta projekcie w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska.
więcej
|
Szef KRRiT napisał list do TVP. "Materiał 'Wiadomości' o Kindze Rusin typowo tabloidowy"
Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski w piśmie do Telewizji Polskiej w sprawie materiału „Wiadomości” o dziennikarce Kindze Rusin stwierdził, że główny serwis informacyjny telewizji publicznej „nie może służyć do przedstawiania typowo tabloidowych doniesień z prywatnego życia celebrytów, nawet jeśli te wiadomości zyskały popularność w mediach społecznościowych” – wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 na 6 maja planuje debatę wyborczą kandydatów na prezydenta
Telewizja Polska zapowiedziała, że 6 maja o godz. 20:30 w TVP1 zacznie się debata przedwyborcza kandydatów na prezydenta. Organizacja takiej debaty to ustawowy obowiązek nadawcy.
więcej
|
Nadawcy lokalni apelują do rządu i władz samorządowych. "Nasza sytuacja jest dramatyczna"
Kilkudziesięciu przedstawicieli lokalnych telewizji podpisało się pod apelem do rządu i do samorządu lokalnego w związku z trudną sytuacją w jakiej się znaleźli, spowodowaną pandemią koronawirusa. Sytuację określają jako "dramatyczną".
więcej
|
Eurosport pokaże wirtualny ,,Wyścig z pokoju" z kolarzami, dziennikarzami i widzami
Kanał Eurosport 1 we współpracy z platformą Zwift wyemituje w sobotę 18 kwietnia wirtualny „Wyścig z pokoju”. Ścigać się będą zawodowi kolarze na czele z Michałem Kwiatkowskim, Matteo Trentinem i Michałem Palutą.
więcej
|
,,M jak miłość" i prognoza pogody z najwyższymi cenami reklam w TVP
W opublikowanej na maj br. ofercie reklamowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam dotyczą spotów emitowanych przy prognozie pogody w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
W ,,Wiadomościach" przez cztery dni pięć materiałów atakujących ,,Fakty" i TVN
W czwartek w głównym wydaniu „Wiadomości” pokazano kolejny materiał mocno krytykujący „Fakty” i TVN. To piąta taka relacja w programie w ciągu czterech dni. - Dzień świstaka, powtórka takiego samego materiału - komentowali dziennikarze na Twitterze.
więcej
|
Telewizja Biznes24 pojawiła się w płatnej ofercie WP Pilot
Na platformę WP Pilot (Wirtualna Polska) trafiła uruchomiona niedawno stacja Biznes24. Dostępna jest w pakiecie Biz24, w dwóch płatnych wersjach. - Widz poszukuje szybkiej informacji, współpraca z WP Pilot otwiera na nasze programy smartfony widzów - komentuje Roman Młodkowski, prezes Biznes24.
więcej
|
Show ,,Wielkie gotowanie" 25 kwietnia w TVN
W sobotę, 25 kwietnia TVN pokaże 2-godzinne show „Wielkie gotowanie”. Wystąpią w nim m.in. Magda Gessler, Anna Starmach, Michel Moran, Mateusz Gessler, Dorota Wellman oraz Ewa Drzyzga.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GfK: po izolacji wydatki Polaków w handlu mocną spadną
Wydatki Polaków w handlu wywołane długotrwałym wychodzeniem ze stanu powszechnej izolacji, prognozowanym bezrobociem wywołanym kryzysem po epidemii koronawirusa czy wstrzemięźliwością zakupową mogą w zależności od powiatu spaść od 8,3 proc. do 23,7 proc. - szacuje firma GfK.
więcej
|
Bank BNP Paribas przedłuża współpracę z Feeders Agency
Po roku współpracy bank BNP Paribas zdecydował się na przedłużenie umowy z Feeders Agency, która od kwietnia 2019 roku obsługuje bank w social mediach oraz odpowiada za akcje niestandardowe.
więcej
|
LPP: sklepy stacjonarne działają tylko w 4 krajach, mimo dużych wzrostów w e-commerce sprzedaż zmalała o ponad 70 proc.
Firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserve, House, Cropp, Mohito i Sinsay) poinformowała, że wskutek epidemii jej sklepy stacjonarne zamknięto w 21 krajach, a dalej działają tylko w czterech. Jednocześnie wysokie wzrosty sprzedaży notuje w internecie. LPP zamierza zmniejszyć wydatki inwestycyjne do 500 mln zł, m.in. przesuwając na później budowę centrum dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim.
więcej
|
,,M jak miłość" i prognoza pogody z najwyższymi cenami reklam w TVP
W opublikowanej na maj br. ofercie reklamowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej najwyższe ceny reklam dotyczą spotów emitowanych przy prognozie pogody w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
,,Jedz mniej, ale smaczniej!" - Sonia Bohosiewicz reklamuje Roleski (wideo)
Ruszyła kampania marki produktów żywnościowych Roleski pod hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej!”. W akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Opus B, Papaya Films i Marketers, występuje aktorka Sonia Bohosiewicz.
więcej
|
,,Jelita w normie, Ty w dobrej formie!" w nowej reklamie Normabiotic Complete (wideo)
Ruszyła kampania telewizyjna probiotyku Normabiotic Complete produkowanego przez Sanofi. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Publicis we współpracy ze studiem Cafe Ole i studiem Orka.
więcej
|
,,Więcej czasu na rzeczy ważne" w reklamie Husqvarna
Producent sprzętu ogrodniczego Husqvarna rozpoczął kampanię pod hasłem „Więcej czasu na rzeczy ważne”. Za jej realizację odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
,,Together I am strong" w kampanii Zalando przygotowanej zdalnie (wideo)
Internetowy sklep odzieżowy Zalando zaczął kampanię pod hasłem „Together I am strong” pokazującą osoby ćwiczące w domach. Akcja została przygotowana w trybie zdalnym.
więcej
|
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka przeszła z Wirtualnej Polski do Abstra
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka zaczęła pracę jako dyrektora ds. sprzedaży i realizacji komercyjnych w firmie Abstra zajmującej się produkcją treści na YouTube’a. Poprzednio pracowała w Grupie Wirtualna Polska, a wcześniej m.in. w Endemol Polska, Polsat Media i Agencji TVN.
więcej
|
Youtuberzy w akcji ING Banku Śląskiego jako ,,#zdalnidopomocy" (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kampanię pod hasłem „#zdalnidopomocy”, w której znani twórcy internetowi tłumaczą, jak różne sprawy można załatwić w internecie. Akcję przygotowały firmy marketingowe Brain, Gong i Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Iza Hille: z Kamikaze do Mosqi.to
Iza Hille dołączyła do zespołu agencji Mosqi.to wzmacniając dział client service. Ostatnio pracowała w agencji Kamikaze.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prasa lokalna z 30-proc. spadkiem sprzedaży, 50 proc. mniej z reklam. Wydawcy apelują do czytelników
Stowarzyszenie Gazet Lokalnych uruchomiło akcję promującą kupowanie lokalnej prasy, notującej ostatnio nawet 30-procentowe spadki sprzedaży i o połowę niższe przychody z reklam. Na facebookowych profilach wydawców pojawiają się banery promujące czytelnictwo. - Będziemy wciąż dorzucali nowe plakaty, szykujemy też klip - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Pajura, prezes SGL.
więcej
|
,,Gość Niedzielny" wraca do dystrybucji kościelnej, zawiesza 20 diecezjalnych dodatków. "Spadki sprzedażowe będą bolesne"
Tygodnik „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media) powrócił do kościelnej dystrybucji. Z powodów oszczędnościowych redakcja zmniejszyła objętość pisma, usuwając na razie wszystkie 20 diecezjalnych dodatków. - Spadki sprzedażowe będą bolesne - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Sudoł, kierownik działu promocji Instytutu Gość Media.
więcej
|
Yasuyoshi Chiba wygrał World Press Photo 2020. Wśród laureatów Tomek Kaczor wśród laureatów
Jury konkursu World Press Photo 2020 wybrało Zdjęciem Roku fotografię Yasuyoshi Chiby z agencji AFP. Polak Tomek Kaczor został nagrodzony za najlepszy portret.
więcej
|
Onet, TVN24 i RMF FM najbardziej opiniotwórcze. Rekordowy wynik Wirtualnemedia.pl
Onet był w marcu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Powoływano się na niego ponad 4300 razy. Tuż za nim uplasowała się stacja TVN24 a na trzecim miejscu radio RMF FM. Duży wzrost liczby cytowań zanotował portal Wirtualnemedia.pl. To był także nasz najlepszy miesiąc w historii jeśli chodzi o ruch w Wirtualnemedia.pl - mieliśmy ponad 2,5 mln użytkowników i 7,5 mln odsłon.
więcej
|
,,Party" na czele dwutygodników people w lutym. Wszystkie tytuły na minusie
W lutym 2020 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Magazyn odnotował największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gremi Media dokupiła akcje E-Kiosk za 2,4 mln zł. Zmiany w zarządzie i radzie nadzorczej
Firma Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) przejęła 5,09 mln akcji E-Kiosku stanowiących 28,14 proc. jego kapitału. Poprzednio te walory należały do Ruchu, a Gremi Media już wcześniej było większościowym akcjonariuszem E-Kiosku. Do zarządu E-Kiosku dołączył Jarosław Machocki, członek zarządu Gremi Media.
więcej
|
,,The Daily Telegraph" zlikwidował sekcję China Watch. Służyła chińskim władzom do szerzenia propagandy
Brytyjski dziennik „The Daily Telegraph” zlikwidował sekcję China Watch, w której chiński dziennik rządowy „China Daily” publikował propagandowe teksty inspirowane przez władze w Pekinie. Decyzja będzie kosztowała „The Daily Telegraph” 750 tys. funtów rocznych przychodów związanych z funkcjonowaniem China Watch.
więcej
|
|
|
Nowy serial ,,Szadź" od 30 kwietnia w player.pl. ,,Kolejny krok w budowaniu biblioteki naszego własnego kontentu"
W czwartek, 30 kwietnia w player.pl odbędzie się premiera nowego serialu „Szadź”, który jest produkcją własną serwisu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W powstałym na motywach powieści Igora Brejdyganta projekcie w głównych rolach występują Maciej Stuhr oraz Aleksandra Popławska.
więcej
|
W dobie koronawirusa Allegro wprowadza Lokalny ryneczek i przedłuża darmowe dostawy. ,,Już milion darmowych pakietów"
W ramach wspierania sprzedawców w kryzysie koronawirusa Allegro wprowadziło platformę Lokalny ryneczek, na której można sprzedawać bez prowizji najpotrzebniejsze produkty. Przedłużono także do 18 maja 2020 roku darmowe dostawy w Allegro Smart!. - Klienci docenili tę możliwość i od połowy marca już ponad milion z nich aktywowało darmowy pakiet. Dotychczas zaoszczędzili oni w sumie 86 mln zł na kosztach przesyłki - ujawnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Francois Nuyts, szef Allegro.
więcej
|
eSky.pl zwolniło ponad 100 pracowników. ,,Celem zapewnienie płynności finansowej w okresie ograniczonej sprzedaży"
Platforma eSky.pl sprzedająca głównie bilety samolotowe i noclegi w hotelach zwolniła 94 pracowników ze swoich polskich biur i kilkadziesiąt osób z zagranicznych oddziałów. Firma notuje obecnie duże spadki obrotów, bo z powodu koronawirusa wstrzymano ruch lotniczy w wielu krajach.
więcej
|
Onet, TVN24 i RMF FM najbardziej opiniotwórcze. Rekordowy wynik Wirtualnemedia.pl
Onet był w marcu najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Powoływano się na niego ponad 4300 razy. Tuż za nim uplasowała się stacja TVN24 a na trzecim miejscu radio RMF FM. Duży wzrost liczby cytowań zanotował portal Wirtualnemedia.pl. To był także nasz najlepszy miesiąc w historii jeśli chodzi o ruch w Wirtualnemedia.pl - mieliśmy ponad 2,5 mln użytkowników i 7,5 mln odsłon.
więcej
|
Mikołaj Roznerski, Patricia Kazadi i Bilguun Ariunbaatar w internetowym serialu ,,#kwarantanna"
Od piątku w serwisie YouTube będzie można oglądać serial „#kwarantanna”. Grają w nim m.in. Mikołaj Roznerski, Patricia Kazadi oraz Bilguun Ariunbaatar. Reżyserem produkcji jest odpowiada Adam Molak.
więcej
|
Właściciel Google zatrudni mniej ludzi w związku z koronawirusem. Ograniczy wydatki na nowe inwestycje i marketing
Koncern Alphabet, którego częścią jest Google zapowiedział, że w związku w kryzysem spowodowanym koronawirusem zatrudni w 2020 roku mniej nowych pracowników niż wcześniej planowano. Przewiduje się także ograniczenie wydatków na centra danych, inwestycje, nowe technologie oraz marketing.
więcej
|
Rośnie piractwo w czasie pandemii koronawirusa. Polacy najczęściej ściągają filmy
Rozprzestrzenianie się pandemii koronawirusa spowodowało zamknięcie w domach wielu mieszkańców na całym świecie. Okazuje się, że sprzyja to zwiększeniu piractwa. Polacy najczęściej ściągają filmy, a w drugiej kolejności gry. Najchętniej pobieranym filmem był "1917".
więcej
|
,,Domowy kabaret" nowym programem Ipla
W serwisie Ipla zadebiutował nowy program „Domowy kabaret”. Jego producentem jest firma Story Production.
więcej
|
LPP: sklepy stacjonarne działają tylko w 4 krajach, mimo dużych wzrostów w e-commerce sprzedaż zmalała o ponad 70 proc.
Firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserve, House, Cropp, Mohito i Sinsay) poinformowała, że wskutek epidemii jej sklepy stacjonarne zamknięto w 21 krajach, a dalej działają tylko w czterech. Jednocześnie wysokie wzrosty sprzedaży notuje w internecie. LPP zamierza zmniejszyć wydatki inwestycyjne do 500 mln zł, m.in. przesuwając na później budowę centrum dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim.
więcej
|
Jeff Bezos zyskuje na koronawirusie 24 mld dolarów. Ma w portfelu 138 mld
Jeff Bezos, założyciel i szef Amazona w związku z lawinowym wzrostem zakupów na platformie spowodowanych pandemią koronawirusa wzbogacił się o 24 mld dolarów. W efekcie majątek Bezosa zwiększył się do kwoty 138 mld dolarów utrzymując go na pozycji najbogatszego człowieka na świecie.
więcej
|
100 kolejnych punktów odbioru zakupów internetowych w Stokrotce
Sieć detaliczna Stokrotka w ramach rozwoju swojego sklepu internetowego w formule zamów - odbierz planuje wprowadzić do końca kwietnia br. możliwość odbioru zakupów internetowych w kolejnych 100 supermarketach w całej Polsce.
więcej
|
Zalando prognozuje wyższe przychody i stratę operacyjną. Uruchamia programy wsparcia sprzedawców
Platforma Zalando przewiduje, że w I kwartale 2020 roku jej przychody będą wyższe rok do roku o 11,6 procent, jednak strata operacyjna może sięgnąć 110 mln euro. Firma ogłosiła działania mające wesprzeć jej partnerów sprzedających towary na platformie, aby pomóc im w zwalczaniu kryzysu związanego z pandemią.
więcej
|
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka przeszła z Wirtualnej Polski do Abstra
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka zaczęła pracę jako dyrektora ds. sprzedaży i realizacji komercyjnych w firmie Abstra zajmującej się produkcją treści na YouTube’a. Poprzednio pracowała w Grupie Wirtualna Polska, a wcześniej m.in. w Endemol Polska, Polsat Media i Agencji TVN.
więcej
|
Telewizja Biznes24 pojawiła się w płatnej ofercie WP Pilot
Na platformę WP Pilot (Wirtualna Polska) trafiła uruchomiona niedawno stacja Biznes24. Dostępna jest w pakiecie Biz24, w dwóch płatnych wersjach. - Widz poszukuje szybkiej informacji, współpraca z WP Pilot otwiera na nasze programy smartfony widzów - komentuje Roman Młodkowski, prezes Biznes24.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
GfK: po izolacji wydatki Polaków w handlu mocną spadną
Wydatki Polaków w handlu wywołane długotrwałym wychodzeniem ze stanu powszechnej izolacji, prognozowanym bezrobociem wywołanym kryzysem po epidemii koronawirusa czy wstrzemięźliwością zakupową mogą w zależności od powiatu spaść od 8,3 proc. do 23,7 proc. - szacuje firma GfK.
więcej
|
Prawie 60 proc. Polaków wstrzymuje się z decyzją o wakacjach
Konsumenci przewidują, że koronawirus będzie miał wpływ na sytuację w Europie jeszcze przez najbliższy rok. Podobnego zdania są Polacy, jednak w przypadku sytuacji w kraju należą do umiarkowanych optymistów i skracają ten czas do sześciu miesięcy. Ale już teraz rewidują swoje plany wakacyjne.
więcej
|
Najpopularniejsze akcje proekologiczne według Polaków
Blisko 7 na 10 Polaków wskazuje ograniczenie korzystania z plastikowych słomek jako najpopularniejszy trend proekologiczny. Za najbardziej efektywne wskazujemy jednak przekazywanie darowizn przez firmy na sadzenie nowych drzew.
więcej
|
|
|