|
|
|
|
|
|
|
,,Będzie dobrze, kochanie" nowym serialem TVP2. Ostrowska, Chotecka, Dykiel, Dereszowska i Gąsiewska w obsadzie
W czwartek, 23 kwietnia TVP2 rozpocznie emisję nowego serialu „Będzie dobrze, kochanie”, który nagrywany jest w domach aktorów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych w produkcji występują Wiktoria Gąsiewska i Filip Gurłacz, ważne postaci grają m.in. Ilona Ostrowska, Dorota Chotecka, Jacek Lenartowicz, Tomasz Sapryk, Bożena Dykiel i Anna Dereszowska.
więcej
|
TVP1 liderem w I kwartale - kanały informacyjne, TV4 i TVN7 ze wzrostami. ,,Teleexpress" ratingowym hitem
Liderem oglądalności w pierwszym kwartale br. była TVP1. Duże wzrosty odnotowały stacje newsowe TVP Info, TVN24 i Polsat News oraz Czwórka i Siódemka. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły dziennik „Teleexpress”, finał TCS i serial „M jak miłość” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Festiwal w Opolu przeniesiony na wrzesień. ,,Troska o zdrowie i bezpieczeństwo"
Telewizja Polska i władze Opola zdecydowały się przenieść tegoroczny Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki z czerwca na pierwszy weekend września. Jest to związane z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Załamanie oglądalności stacji sportowych w marcu, Eleven Sports 1 najbardziej w dół
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Większość stacji z powodu zaprzestania transmisji imprez odnotowała duże spadki, a najwięcej stracił Eleven Sports 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Gazeta Wyborcza" broni TVN po ataku TVP i TVP Info
Od kilku dni „Wiadomości” TVP wprost krytykują w swoich materiałach konkurencyjną stację TVN, której zarzucały „PRL-owskie korzenie”, „kłamliwe teorie” czy „festiwal manipulacji w rocznicę katastrofy smoleńskiej”. Z kolei portal TVP Info opisał powstanie stacji w tekście: „Stacja TVN powstała na zlecenie służb? Jak Urban Waltera zachwalał”. W środę „Gazeta Wyborcza” zaprotestowała przeciw „obrzydliwym atakom TVP” i stwierdziła, że „solidaryzuje się dziennikarzami TVN”.
więcej
|
TVP sprzedała prawa do dystrybucji ,,Zenka" i ,,Korony Królów" m.in. USA, Austrii czy Francji
Biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej TVP udzieliło zagranicznym nadawcom licencji na emisję kilkudziesięciu polskich filmów i seriali. W ten sposób poza granicami Polski wyświetlany był „Zenek” czy „Korona królów”.
więcej
|
Festiwal Kino 2020 w maju na antenie TVN Fabuła, rusza nabór zgłoszeń
16 i 17 maja na antenie TVN Fabuła odbędzie się Festiwal Kino 2020. Pokazane zostaną najciekawsze projekty, wyłonione przez jury, złożone z wybitnych polskich filmowców. Projekty można zgłaszać do 5 maja. - Nawet ograniczona przestrzeń nie ogranicza wyobraźni - komentuje Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN Fabuła.
więcej
|
Inea i firma FRC udostępnią sieć lokalnym operatorom
Operator Inea i firma RFC podpisały umowę na świadczenie usług hurtowych w modelu BSA (Bitstream Access - szerokopasmowego dostępu do internetu). Dzięki temu z usługi będzie mogło korzystać ok. 300 tys. gospodarstw domowych w Wielkopolsce.
więcej
|
Biznes24 w wersji HD w ofercie Toya
Od środy, 15 kwietnia br. w ofercie Toya pojawił się nowy kanał Romana Romana Młodkowskiego i Michała Winnickiego Biznes24.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
L'Oreal Polska wstrzymał kampanie reklamowe w telewizji. "Wydatki zostały relokowane"
Firma kosmetyczna L’Oreal Polska, właściciel takich marek jak m.in. Garnier, Maybelline od kwietnia nie reklamuje się w telewizji. Firma wstrzymała też wszystkie prowadzone przetargi marketingowe. - W obecnej sytuacji niektóre wydatki promocyjne i inwestycje zostały relokowane - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stępień, corporate communication director w L’Oreal Polska.
więcej
|
Władze Omnicom Group obniżają pensje o 30 proc., a John Wren rezygnuje całkiem z wynagrodzenia
John Wren, prezes Omnicom Group poinformował, że w związku z epidemią koronawirusa szefom agencji należących do grupy zostaną obniżone wynagrodzenia o jedną trzecią. On sam rezygnuje całkiem ze swojej pensji do września br. włącznie.
więcej
|
Rafał Ciszewski, Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing
Rafał Ciszewski i Bartłomiej Popławski - ostatnio związani z K2 Precise - oraz Maciej Wokitajtis uruchomili Know How Leasing. To firma, która ma pomagać przedsiębiorcom (w tym również mediom i agencjom) rozwijać digital i rozwijać się w internecie.
więcej
|
Dystans społeczny nie zmienił potrzeby społecznych kontaktów. Istotna rola komunikatorów i social mediów
Wprowadzone w związku z epidemią koronawirusa ograniczenia w przemieszczaniu się znacząco zmieniły sposób konsumpcji mediów. Najczęściej wybieranym kanałem komunikacji przez Polaków jest obecnie internet, a komunikatory i media społecznościowe pomagają podczas domowej izolacji w utrzymaniu kontaktów - wynika z badania zrealizowanego przez Dentsu Data Services.
więcej
|
TXM zlikwiduje z 18 proc. sklepów, obniża pensje o 20 proc. na trzy miesiące. Po zamknięciu sklepów wpływy 89 proc. w dół
Będąca od roku w restrukturyzacji firma odzieżowa TXM zamknie ok. 40 swoich najgorzej rokujących sklepów (18 proc. wszystkich jej placówek) oraz uzgodniła z pracownikami obniżkę wymiaru pracy i wynagrodzeń o 20 proc. na trzy miesiące. Firma ustaliła z bankami utrzymanie jej finansowanie i zawieszenie najbliższych płatności.
więcej
|
Grzegorz Maliszewski szefem rozwoju biznesu, a Karol Wójcik szefem SEO w PromoTraffic
Do zespołu agencji PromoTraffic dołączył Grzegorz Maliszewski na stanowisko head of business development, a funkcję head of SEO objął w ramach awansu Karol Wójcik.
więcej
|
Internetowe domówki z influencerami i muzykami w kampanii piwa Captain Jack (wideo)
Rusza kampania piwa Captain Jack (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na serii internetowych transmisji w piątkowe wieczory z popularnymi influencerami. Wspierają to działania reklamowe przygotowane i realizowane przez firmy Papaya Films, Platige Image, Hand Made i Zenith.
więcej
|
Kamila Kownacka szefową Way To Grow
Kamila Kownacka, do jesieni ub.r. szefowa Resolution Media (OMD Poland), została CEO firmy Way To Grow wspierającej wydawców w monetyzacji ich przestrzeni reklamowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Szustak awansował w Mindshare Polska
Jakub Szustak objął z początkiem kwietnia br. stanowisko group media managera & digital head team w Mindshare Polska (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje w zespole obsługującym Unilevera.
więcej
|
Orlen daje zniżki na paliwo żołnierzom Wojsk Obrony Terytorialnej
Od początku maja na stacjach PNK Orlen będzie obowiązywał program lojalnościowy dla żołnierzy-ochotników Wojsk Obrony Terytorialnej gwarantujący rabat na paliwo w wysokości 8 groszy brutto za litr. Orlen porozumienie w tej sprawie zawarł z Ministerstwem Obrony Narodowej
więcej
|
Szymon Majewski z rebusem o kotku reklamuje darmowe 10 GB w Plusie (wideo)
Ruszyła kolejna kampania sieci telekomunikacyjnej Plus (należącej do Cyfrowego Polsatu) oparta na spocie, który Szymon Majewski nagrał w domu. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Televisor, Ztudioiburza i Vizeum.
więcej
|
Michał Misiński w Match&Spark
Do agencji Match&Spark dołączył reżyser Michał Misiński.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora uzgodniła ze związkowcami obniżkę pensji na pół roku. Oszczędzi 25 mln zł, poza Goldenline nie będzie zwolnień
Działający w Agorze związek zawodowy uzgodnił z zarządem warunki obniżki wynagrodzeń i czasu pracy o 20 proc. dla większości pracowników przez pół roku. Firma oszczędzi na tym ok. 25 mln zł, zobowiązała się, że poza spółką zależną Goldenline nie będzie prowadziła zwolnień.
więcej
|
Piotr Gliński sugeruje wydawcom, by korzystali z tarczy antykryzysowej. ,,To za mało, prasa jest dobrem podstawowym"
Minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński w odpowiedzi na pismo Izby Wydawców Prasy nawołujące rząd do wprowadzenia rozwiązań ratujących rynek prasy, wyraził chęć rozmów ze środowiskiem mediów. Przypomniał też, że wydawcy mogą korzystać z rozwiązań tzw. tarczy antykryzysowej. - Sytuacja prasy wymaga działań wychodzących poza tarczę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny IWP.
więcej
|
,,Fortune", ,,The Hollywood Reporter" i ,,Billboard" zwalniają dziennikarzy i redukują pensje. Efekt koronawirusa
Wydawcy magazynów „Fortune”, „The Hollywood Reporter” i „Billboard” podjęły decyzje o zwolnieniach części zespołów redakcyjnych. W „Fortune” wypowiedzenia otrzymało 10 procent dziennikarzy, z kolei w „The Hollywood Reporter” i „Billboardzie” zwolnienia objęły 100 osób. Redukcje są spowodowane pandemią koronawirusa, w ramach oszczędności wydawcy zapowiedzieli też obniżenie pensji wśród kadry kierowniczej.
więcej
|
Cedrob wprowadza internetowy magazyn ,,AgroFood 4.0" o rynku rolnictwa i przetwórstwa
Grupa Cedrob rozpoczęła wydawanie internetowego kwartalnika o przetwórstwie i rolnictwie „AgroFood 4.0”. Magazyn skierowany jest do firm i osób prywatnych z sektora rolnego i spożywczego, a także do samorządów. Redaktorem naczelnym został Jacek Krzemiński. Cedrob nie wyklucza wydawania z czasem drukowanej wersji.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer z akcją społeczną ,,Nasz przyjaciel sprzedawca"
W ramach akcji społecznej „Nasz przyjaciel sprzedawca” Wydawnictwo Bauer w wybranych tytułach opublikuje zdjęcia oraz wypowiedzi sprzedawców, nadesłane przez czytelników. Akcja ma na celu podziękowanie im za pracę w trudnym czasie pandemii.
więcej
|
30 lat "Twojego Stylu", tytuł wybrał kobiety 30-lecia
Magazyn "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) w tym roku obchodzi swoje 30-lecie. W związku z tym wybrał sześć „Kobiet 30-lecia”. Wraz z nowym numerem zachęca też do akcji #selfiezsercem.
więcej
|
Dodatek ,,VIP" w ,,Expressie Bydgoskim" zaczął ukazywać się co dwa tygodnie
Cotygodniowy dodatek towarzyski „VIP” do „Expressu Bydgoskiego” (Polska Press Grupa) 23 latach przechodzi na cykl dwutygodniowy. To efekt cięć w redakcji w związku ze skutkami pandemii koronawirusa.
więcej
|
|
|
Brand24 stracił w zeszłym kwartale 259 klientów. Sadowski: jesteśmy blisko powrotu do wzrostów
Zajmujący się monitoringiem internetu Brand24 w pierwszym kwartale br. zanotował spadek liczby aktywnych klientów o 259 do 3066. Pod koniec marca, po półrocznej przerwie, firma mogła wznowić monitoring Facebooka i Instagrama. - Już teraz obserwujemy wyższą liczbę powrotów klientów, którzy w ostatnich miesiącach zatrzymywali monitoring ze względu na problemy z dostępnością wybranych danych - informuje prezes spółki Michał Sadowski.
więcej
|
Google uruchamia Dziennikarski Fundusz Ratunkowy. Wesprze media w kryzysie koronawirusa
Google zapowiedział uruchomienie Dziennikarskiego Funduszu Ratunkowego, który ma wesprzeć finansowo media dotknięte kryzysem koronawirusa, a jednocześnie dostarczające rzetelne informacje na temat pandemii. Małe i średnie redakcje, w tym także działające w Polsce mogą otrzymać od kilku do kilkudziesięciu tysięcy dolarów wsparcia po spełnieniu warunków wymaganych w aplikacji. Zgłoszenia są przyjmowane do 30 kwietnia 2020 roku.
więcej
|
Netflix i Amazon rekordowo drogie na giełdzie. W dół kursy Facebooka, Apple i Alphabetu
W ostatnich dniach akcje Netflixa i Amazona na amerykańskiej giełdzie osiągnęły rekordowe ceny. Natomiast od początku epidemii koronawirusa duże spadki zanotowały kursy innych koncernów technologicznych i internetowych: Apple, Facebooka i Aplhabetu (właściciela Google).
więcej
|
Medonet z 12,4 mln użytkowników, w dół Poradnikzdrowie.pl i Znanylekarz.pl (TOP10 stron o zdrowiu)
W marcu br. Medonet.pl miał 111 proc. użytkowników i ponad pięć razy odsłon więcej niż rok wcześniej. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły też MP.pl, Doz.pl oraz sekcje o zdrowiu portali Wprost.pl, Radiozet.pl i Naszemiasto.pl. Natomiast zmalały wyniki Poradnikzdrowie.pl i Znanylekarz.pl.
więcej
|
Ipla, Player i TVP VOD wspólnie dziękują internautom za pozostanie w domach i korzystanie z legalnych platform
Polskie platformy VoD przygotowały akcję, w ramach której dziękują swoim użytkownikom za pozostawanie w domach na czas pandemii. - Przy okazji chcielibyśmy przypomnieć, że wybierając legalne źródła wspieramy polską kulturę i polskich twórców - mówi Anna Słoboda, wiceprezes Stowarzyszenia Sygnał, które przygotowało akcję.
więcej
|
Strony główne portali zyskały 40 proc. użytkowników. WP.pl przed Onetem, najmocniej w górę Gazeta.pl
W marcu br. strony główne pięciu największych portali horyzontalnych miały łącznie 40 proc. użytkowników i 70 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Liderem jest WP.pl przed Onetem, a Gazeta.pl po bardzo dużym wzroście wyprzedziła w liczbie odwiedzających Interię. Natomiast spadek zanotowało o2.pl.
więcej
|
TXM zlikwiduje z 18 proc. sklepów, obniża pensje o 20 proc. na trzy miesiące. Po zamknięciu sklepów wpływy 89 proc. w dół
Będąca od roku w restrukturyzacji firma odzieżowa TXM zamknie ok. 40 swoich najgorzej rokujących sklepów (18 proc. wszystkich jej placówek) oraz uzgodniła z pracownikami obniżkę wymiaru pracy i wynagrodzeń o 20 proc. na trzy miesiące. Firma ustaliła z bankami utrzymanie jej finansowanie i zawieszenie najbliższych płatności.
więcej
|
Peacock z ograniczonym startem w USA. Oryginalne produkcje przesunięte na 2021 rok
Koncern NBCUniversal uruchomił zapowiadany wcześniej serwis VOD Peacock. Platforma jest na razie dostępna w ograniczonym zakresie w USA w wersji darmowej z reklamami, na lato zaplanowano szerszą ofertę w cenie 4,99 i 9,99 dolara miesięcznie. Z powodu pandemii koronawirusa większość oryginalnych produkcji na potrzeby serwisu pojawi się w ofercie Peacocka dopiero w 2021 roku.
więcej
|
W Open FM wystartowało WP Radio
W Open FM - należącej do Wirtualnej Polski - wystartowało WP Radio. Nowy kanał będzie połączeniem muzyki i informacji przygotowanych wspólnie przez redakcje WP.pl i Open FM.
więcej
|
Charytatywny koncert One World: Together At Home w internecie. Organizuje go Lady Gaga
Taylor Swift, Shawn Mendes, Celine Dion, Camila Cabello, Jennifer Lopez, Alicia Keys, Sam Smith, Usher i Pharrell dołączyli do koncertu One World: Together At Home.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Będzie dobrze, kochanie" nowym serialem TVP2. Ostrowska, Chotecka, Dykiel, Dereszowska i Gąsiewska w obsadzie
|
TVP sprzedała prawa do dystrybucji ,,Zenka" i ,,Korony Królów" m.in. USA, Austrii czy Francji
|
Festiwal Kino 2020 w maju na antenie TVN Fabuła, rusza nabór zgłoszeń
|
HBO pokaże serial "Perry Mason". Zagra Matthew Rhys (wideo)
|
Charytatywny koncert One World: Together At Home w internecie. Organizuje go Lady Gaga
|
|
|