Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 14 Kwietnia 2020
 
 
 
Polska Press ustaliła ze związkowcami obniżki: o 15-50 proc. przez pół roku, nie będzie zwolnień
 
Zarząd Polska Press Grupy porozumiał się z Komisją Międzyzwiązkową w sprawie czasowych obniżek wynagrodzeń. Mają one wynosić do 50 proc. i obowiązywać do końca września br., w zamian firma nie będzie zwalniała pracowników. - To bardzo dobre porozumienie - ocenia Dariusz Śmigielski, szef związkowców w Polska Press Grupie. więcej
 
 
Netflix i HBO GO z największymi wzrostami, Player przyciąga najmocniej (serwisy i aplikacje VoD w marcu)
 
W marcu br. prawie wszystkie czołowe platformy VoD osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Zarówno wśród serwisów, jak i aplikacji zdecydowanym liderem jest Netflix, który podobnie jak HBO Go, Player.pl i Horizon Go zanotował w ciągu roku duży wzrost wyników. więcej
 
 
Reklamodawcy ograniczają wydatki w telewizji. Budżety na początku kwietnia spadły o 25 proc.
 
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym tygodniu kwietnia br. względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25 proc. Spośród poszczególnych sektorów najwięcej straciły żywność, sprzedaż, telekomunikacja, finanse oraz motoryzacja i transport. Kilka sektorów zanotowało wzrosty, w tym m.in. produkty zdrowotne i leki oraz rozrywka i kultura. więcej
 
 
Serial ,,Kicia Kocia" ma kosztować prawie 6 mln zł. Dostał dofinansowaniem z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej
 
Serial animowany „Kicia Kocia”, który wyprodukuje EGoFILM otrzymał dofinansowanie z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej. Będzie liczyć 26 odcinków, przeznaczony jest dla najmłodszych widzów. więcej
 
 
Właściciel PLL LOT wycofuje się z kupna niemieckich linii Condor
 
Polska Grupa Lotnicza - właściciel PLL LOT - w poniedziałek przekazała oświadczenie o odstąpieniu od ogłoszonego pod koniec stycznia kupna niemieckich linii lotniczych Condor. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
RMF FM liderem w I kwartale, PR3 przed PR1. Radio Maryja i Radio Wawa rekordowymi spadkami więcej
 
Strony RASP przed Facebookiem, Gov.pl z 12,5 mln użytkowników, w dół OLX.pl. W Polsce mamy 28,6 mln internautów (Gemius/PBI z marca) więcej
 
Marki w koronawirusie: reklamowo egzamin zdają sieci handlowe i telekomy (opinie) więcej
 
Szef IAB apeluje do reklamodawców, żeby nie cięli wydatków. ,,To pozwoli przetrwać naszej branży" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior SEO Copywriter Moliera2.com
Serwisant/Wydawca Meloradio
Junior Marketing Manager Audioriver Festival
Digital Image Assistant Discovery Networks International
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Reklamodawcy ograniczają wydatki w telewizji. Budżety na początku kwietnia spadły o 25 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym tygodniu kwietnia br. względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25 proc. Spośród poszczególnych sektorów najwięcej straciły żywność, sprzedaż, telekomunikacja, finanse oraz motoryzacja i transport. Kilka sektorów zanotowało wzrosty, w tym m.in. produkty zdrowotne i leki oraz rozrywka i kultura. więcej

Serial ,,Kicia Kocia" ma kosztować prawie 6 mln zł. Dostał dofinansowaniem z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej

Serial animowany „Kicia Kocia”, który wyprodukuje EGoFILM otrzymał dofinansowanie z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej. Będzie liczyć 26 odcinków, przeznaczony jest dla najmłodszych widzów. więcej

Grupa Cyfrowy Polsat ma 7,1 tys. pracowników, zmalały zarobki zarządu

W grupie Cyfrowy Polsat (należą do niej m.in. Telewizja Polsat, Polkomtel, Netia i Eleven Sports) w czwartym kwartale ub.r. stałe zatrudnienie wynosiło 7 114 etatów, o 0,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki na pensje wzrosły rok do roku o 6 proc., a całoroczne wynagrodzenie zarządu zmalało z 23,6 do 15,8 mln zł. więcej

,,Wiadomości" zarzucają ,,Faktom" nieuzasadnione ataki na Kaczyńskiego i PRL-owskie korzenie

W poniedziałek w „Wiadomościach” skrytykowano materiały „Faktów” w negatywnym tonie opisujące wizytę Jarosława Kaczyńskiego na warszawskim cmentarzu. Zarzucono atak na prezesa PiS oraz wytknięto byłym i obecnym pracownikom TVN związki, także rodzinne, ze służbami PRL-owskimi. więcej

Liberty Global uruchamia fundusz dla pracowników w wysokości 4 mln dolarów

Amerykański koncern mediowy Liberty Global, właściciel UPC, uruchamia specjalny fundusz pomocowy dla pracowników dotkniętych skutkami koronawirusa. Będzie mogła z niego skorzystać każda z 27 tys. zatrudnionych w firmie osób. więcej

Canal+ pokaże koncert ,,One World: Together At Home" na rzecz służby zdrowia

W niedzielę 19 kwietnia na antenie Canal+ transmitowany będzie globalny koncert internetowy dla służby zdrowia: „One World: Together At Home”. Zagrają m.in. Elton John, Paul McCartney, czy Billie Eilish. To wspólna inicjatywa Lady Gagi, Johna Legenda, Chrisa Martina i Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). więcej

W Europie działa 11,4 tys. stacji telewizyjnych. 41 proc. dostępnych za darmo, 91 proc. prywatnych (raport)

Na koniec 2019 roku w krajach MAVISE dostępnych było 11 418 kanałów telewizyjnych, z czego 4 757 to kanały lokalne - wynika z raportu Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego (European Audiovisual Observatory). więcej

Telewizja Polska udostępnia film ,,Zenek" w swoim serwisie VoD

Film fabularny „Zenek” o piosenkarzu disco polo Zenonie Martyniuku od niedzieli 12 kwietnia będzie dostępny w serwisie VoD Telewizji Polskiej. W kinach od połowy lutego do połowy marca obejrzało 500 tys. widzów. więcej

TVP wydłużyła o 5 minut ,,Teleexpress" i ,,Wiadomości". Jarosław Olechowski: ogromne zainteresowanie widzów"

Od początku kwietnia TVP1 i TVP Info emitują o około 5 minut dłuższe wydania „Teleexpressu” oraz głównego wydania „Wiadomości”. - W ostatnim czasie obserwujemy ogromne zainteresowanie widzów programami informacyjnymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

Fundacja TVN zebrała 5 mln zł w akcji #koncertdlabohaterów, przekazuje pieniądze 32 szpitalom

W ramach akcji Fundacji TVN #koncertdlabohaterów zebrano 4,99 mln zł. Z tej kwoty 3,5 mln zł jest już przekazywane 32 szpitalom i innym placówkom medycznym, które zgłosiły pilne zapotrzebowanie na sprzęt higieniczny i ochronny. więcej

,,Pomagajmy sobie - twoja praca" nowym programem TVN24 o epidemii

TVN24 zaczyna emisję weekendowego programu „Pomagajmy sobie - twoja praca” dotyczącego rynku pracy w czasie epidemii koronawirusa. Gospodarzem cyklu będzie dziennikarz TVN24 BiS Mateusz Walczak. więcej

W spocie TVP Info liderzy PO i PSL chwalą tarczę finansową rządu i boją się krytycznych relacji TVP o noszeniu maseczek (wideo)

TVP Info zaczęło emitować spot autopromocyjny, w którzy lider Platformy Obywatelskiej Borys Budka i szef PSL Władysław Kosiniak-Kamysz pozytywnie wypowiadają się o tzw. tarczy finansowej zaprezentowanej przez premiera. To kolejny klip TVP Info w niekorzystnym świetle pokazujący polityków opozycji. więcej

Kolejne sezony ,,MacGyvera" i ,,Nocnej zmiany" w maju w AXN

W maju kanały AXN rozpoczną emisję kolejnych sezonów „MacGyvera” i „Nocnej zmiany”. więcej

Widzowie TVN przekazują świąteczne życzenia w specjalnych spotach (wideo)

Telewizja TVN podczas świąt emituje specjalne spoty, w których widzowie przekazują świąteczne życzenia dla swoich bliskich. więcej

Branża telewizyjna: najważniejsze wydarzenia w 2019 roku, prognozy na 2020

W ramach naszego cyklu podsumowań 2019 roku w mediach i marketingu tym razem zajmujemy się branżą telewizyjną. O najważniejszych wydarzeniach minionego roku i prognozach na najbliższe 12 miesięcy portalowi Wirtualnemedia.pl mówią: Dorota Żurkowska-Bytner, Rinke Rooyens, Bogusław Kisielewski, Tomasz Teodorczyk, Zbigniew Pruski, Katarzyna Burzawa, Antonino de Gregorio i Ryszard Sibilski. więcej

Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!

Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Aflofarm przestał się reklamować w TVP, Polsacie, RMF FM i Radiu ZET

Firma Aflofarm Farmacja Polska - największy marketer w naszym kraju - od kwietnia przestała wykupywać reklamy swoich produktów w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych, m.in. w TVP, Polsacie, RMF FM oraz stacjach Eurozetu (na czele z Radiem ZET) i Grupy Radiowej Agory. więcej

 
RMF FM liderem w I kwartale, PR3 przed PR1. Radio Maryja i Radio Wawa rekordowymi spadkami

W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło zdecydowanie największym wzrostem udziału w zestawieniu. Dużymi wzrostami pochwalić się mogły Radio ZET i Radio Plus, a najwięcej straciły Audytorium 17, Radio Wawa i Radio Maryja - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radiowa Dwójka pożegnała się z Tomaszem Obertynem i Dawidem Dziedziczakiem

Z Programu II Polskiego Radia został zwolniony dziennikarz Tomasz Obertyn, jednocześnie nie przedłużono umowy z wydawcą i dziennikarzem Dawidem Dziedziczakiem. - W tych dniach ze zdwojoną siłą dotykają decyzje odbierające zarobki i poczucie bezpieczeństwa. Tym bardziej dziwi i dotyka nas ta decyzja - skomentował zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego. więcej

 
Polskie Radio odwołało wakacyjne koncerty Lata z Radiem. ,,Jedyna możliwa decyzja"

Polskie Radio zdecydowało o odwołaniu cyklu tegorocznych koncertów Lato z Radiem Festiwal. Powodem jest pandemia koronawirusa. - Już przygotowujemy szereg innych wakacyjnych atrakcji dla słuchaczy - komentuje Monika Kuś z biura zarządu Polskiego Radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklamodawcy ograniczają wydatki w telewizji. Budżety na początku kwietnia spadły o 25 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym tygodniu kwietnia br. względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25 proc. Spośród poszczególnych sektorów najwięcej straciły żywność, sprzedaż, telekomunikacja, finanse oraz motoryzacja i transport. Kilka sektorów zanotowało wzrosty, w tym m.in. produkty zdrowotne i leki oraz rozrywka i kultura. więcej

Właściciel PLL LOT wycofuje się z kupna niemieckich linii Condor

Polska Grupa Lotnicza - właściciel PLL LOT - w poniedziałek przekazała oświadczenie o odstąpieniu od ogłoszonego pod koniec stycznia kupna niemieckich linii lotniczych Condor. więcej

KER: reklama Aspirin Complex Zatoki z nastolatką krzyczącą na ojca promuje niewłaściwe zachowania (wideo)

Telewizyjna reklama preparaty Aspirin Complex Zatoki (Bayer), w którym nastolatka krzyczy na swojego ojca, promuje nieodpowiedzialne wzorce zachowań - uznała Komisja Etyki Reklamy. więcej

Aflofarm przestał się reklamować w TVP, Polsacie, RMF FM i Radiu ZET

Firma Aflofarm Farmacja Polska - największy marketer w naszym kraju - od kwietnia przestała wykupywać reklamy swoich produktów w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych, m.in. w TVP, Polsacie, RMF FM oraz stacjach Eurozetu (na czele z Radiem ZET) i Grupy Radiowej Agory. więcej

,,Postaw Warkę bez wychodzenia z domu" w kampanii piwa Warka (wideo)

Ruszyła promocja piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) nawiązująca do izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa. Akcję, pod hasłem „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”, przygotowała i realizuje Agencja 2012. więcej

Tomasz Kosko awansował na kierownicze stanowisko w Polpharmie

Tomasz Kosko, dotychczas pełniący funkcję senior consumer communication team managera awansował na stanowisko head of consumer communication team w firmie farmaceutycznej Polpharma - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Tak od 100 lat smakują dobre chwile" w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)

Ruszyła kampania z okazji 100-lecia marki produktów żywnościowych Pudliszki (należącej do HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”, przygotowały firmy marketingowe Schulz brand friendly i Papaya Films. więcej

8 mln puszek i codziennie pensja w promocji piwa Tatra

Trwa loteria promująca piwo Tatra (produkowane przez Grupę Żywiec), w której do wygrania jest 8 mln puszek tego piwa i 213 nagród po 3 tys. zł netto. Za organizację akcji odpowiada agencja G3 Group. więcej

Oreo z nowym wyzwaniem w kampanii ,,Stay Home, Stay Playful" (wideo)

Mondelez rozpoczyna międzynarodową kampanię marki ciastek Oreo pod hasłem „Stay Home, Stay Playful”, w której namawia ludzi do pozostania w domach. więcej

Salutowanie na kanapie i rezygnacja z opłat za dostawę do domu w kampanii Burger Kinga w związku z COVID-19 (wideo)

Burger King ruszył w Stanach Zjednoczonych z kampanią „Stay Home of the Whopper”, w której pokazuje salutujących na kanapie Amerykanów. Wykorzystano w niej materiały przygotowane wcześniej przez agencję FCB do innego projektu marketingowego. więcej

Kotlin w reklamie ,,zmienia jedzenie na lepsze" (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ketchup Kotlin (produkowanego przez Grupę Maspex). Jest realizowana pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”. więcej

,,Oryginał jest tylko jeden" - rolnicy z Podlasia w kampanii Kurczaka Zagrodowego (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamująca Kurczaka Zagrodowego (produkowanego przez Grupę Drosed) pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden”. Kreacją reklam zajęła się agencja Ambasada BC. więcej

Producent Smirnoffa i Johnnie Walkera wstrzymuje ,,nieskuteczne w obecnej sytuacji" wydatki marketingowe

Firma Diageo, do której należą takie marki alkoholi jak Smirnoff czy Johnnie Walker poinformowała, że wstrzymuje częściowo te wydatki reklamowe, które w sytuacji związanej z koronawirusem wydają się być nieskuteczne. Firma przyznała, że zamknięcie barów i restauracji miało znaczący wpływ na jej wyniki. więcej

Lekarki walczące z COVID-19 - nowe oblicze piękna w kampanii Dove (wideo)

Unilever ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej „Real Beauty”. Pokazuje w niej zmęczone wielogodzinną pracą lekarki, które zajmują się ludźmi chorymi na koronawirusa. W ten sposób marka chce oddać hołd służbie zdrowia. więcej

Jak marki w czasie epidemii powinny komunikować się w social media (opinia)

Jak radzą sobie social media w dobie kryzysu wywołanego koronawirusem? Jak powinny i jak reagują marki? Co dalej z ich komunikacją w social media? - analizuje Karolina Kornacka z Kamikaze. więcej

Marki w czasie kryzysu. "Mogą wyjść obronną ręką z czasów zarazy"

Firmy w czasie kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa powinny podążać za konsumentem i komunikować się z nim w tych kanałach, w których spędza on najwięcej czasu. Polacy mają poczucie niepewności i zagrożenia, dlatego przekaz marki musi być pozytywny i uspokajający, a także dotyczyć wartości, które konsumenci cenią najbardziej w czasie kryzysu. więcej

Prezes 4F: nikogo nie zwolnimy z powodu koronawirusa, chociaż grozi nam upadłość

Igor Klaja, prezes firmy OTCF produkującej odzież sportową 4F i Outhorn, zapewnił, że spółka nie zwolni żadnej osoby z powodu epidemii koronawirusa, natomiast zmniejsza pracownikom wymiar zatrudnienia. Zauważył, że wskutek zamknięcia sklepów niespożywczych cała branża odzieżowa ma wielkie problemy z płynnością finansową. więcej

Group One oferuje darmowe wsparcie konsultingowe w zakresie komunikacji

Należące do Group One: Labcon, Mediaplus, Salestube, Value Media oraz Change Serviceplan oferują bezpłatną pomoc ekspertów dla firm w zakresie strategii, komunikacji, kreacji, mediów, ecommerce i data. więcej

Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?

Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy! materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press ustaliła ze związkowcami obniżki: o 15-50 proc. przez pół roku, nie będzie zwolnień

Zarząd Polska Press Grupy porozumiał się z Komisją Międzyzwiązkową w sprawie czasowych obniżek wynagrodzeń. Mają one wynosić do 50 proc. i obowiązywać do końca września br., w zamian firma nie będzie zwalniała pracowników. - To bardzo dobre porozumienie - ocenia Dariusz Śmigielski, szef związkowców w Polska Press Grupie. więcej

Naczelni tygodników i dzienników apelują o czytanie prasy w druku i internecie. ,,Wspierajmy się, bądźmy razem"

Izba Wydawców Prasy przygotowała klip wideo, w którym redaktorzy naczelni różnych pism jednogłośnie zachęcają do kupowania i czytania prasy. Film pt. „Czytajcie prasę, bądźmy razem!” to kolejna już inicjatywa Izby mająca ratować czytelnictwo w Polsce w czasie pandemii koronawirusa: kilka dni temu wydawcy wysłali także list do premiera z apelem o podjęcie działań ratujących rynek prasy. więcej

,,Gazeta Wyborcza" łączy sekcje Gospodarka, Mój Biznes i Technologie, szefem Wojciech Pelowski

„Gazeta Wyborcza” (Agora) połączyła działy Gospodarka, Mój Biznes i Technologie, tworząc nowy dział generujący informacje gospodarcze. Kieruje nim Wojciech Pelowski. - Pandemia spowodowała zmianę w zapotrzebowaniu czytelników - uzasadnia Nina Graboś, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

Gwiazdy i politycy to główni kolporterzy fake newsów na temat koronawirusa

Znane osoby odgrywają kluczową rolę w rozpowszechnianiu fałszywych informacji na temat koronawirusa, chociaż to nie oni upubliczniają najwięcej takich informacji. więcej

Wydawcy ,,Naszego Dziennika" i ,,Gazety Polskiej Codziennie" zajmą się publikacją ogłoszeń i kondolencji kancelarii premiera

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w przetargu na publikowanie kondolencji, nekrologów i ogłoszeń w wybranych dziennikach wybrała trzy firmy: Media Group, Spes (to wydawca „Naszego Dziennika”) i Forum (wydawca „Gazety Polskiej Codziennie”) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów

Media niezmiennie odgrywają ważną rolę w życiu odbiorców w czasie pandemii koronawirusa. Szczególnie na początku odczuwali oni potrzebę stałego dostępu do informacji, cenią sobie rzetelne, sprawdzone informacje. Czas ten może być szansą dla „tradycyjnych” mediów, by wzmocnić swoje marki i produkty - wynika z raportu w oparciu o badania polskiego i brytyjskiego oddziału Wydawnictwa Bauer. więcej

PKN Orlen złożył wniosek do UOKiK ws. przejęcia Ruchu

Koncern PKN Orlen złożył wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie przejęcia spółki Ruch. więcej

W amerykańskiej prasie lokalnej cięcia wydatków i zwolnienia

Dziennikarze pracujący w ponad tysiącu lokalnych gazet i czasopism w Stanach Zjednoczonych borykają się z ostrymi cięciami z powodu kryzysu spowodowanego koronawirusem. Wydawcy zawieszają tytuły i obniżają pensje dziennikarzom. Pracę straciło już co najmniej 300 osób. więcej

Bauer przekaże pieniądze z wykupienia reklam na zakup testów na koronawirusa

Biuro reklamy wydawnictwa Bauer przygotowało ofertę reklamową w czternastu tytułach. Klienci, którzy zdecydują się na wykupienie reklamy we wskazanych czasopismach pomogą w ten sposób w walce z koronawirusem – całkowity przychód zostanie przekazany na zakup testów. więcej

Magazyny Burdy do kupienia w aplikacji Wolt

Wydawnictwo Burda Media Polska oferuje w Warszawie zakupu swoich magazynów bez wychodzenia z domu. Usługa jest dostępna w aplikacji Wolt. więcej

,,Newsweek" krytykowany za tekst z tytułem ,,kapłanów z narodem nie ma, dlaczego zniknęli?"

W serwisie tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zamieszczono artykuł Jarosława Makowskiego i Kazimierza Bema zatytułowany „Gdy Polskę niszczy koronawirus, kapłanów z narodem nie ma. Dlaczego zniknęli?”. Skrytykowali go niektórzy dziennikarze i duchowni. Jarosław Makowski przyznał, że lead tekstu wprowadza w błąd. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix i HBO GO z największymi wzrostami, Player przyciąga najmocniej (serwisy i aplikacje VoD w marcu)

W marcu br. prawie wszystkie czołowe platformy VoD osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Zarówno wśród serwisów, jak i aplikacji zdecydowanym liderem jest Netflix, który podobnie jak HBO Go, Player.pl i Horizon Go zanotował w ciągu roku duży wzrost wyników. więcej

W czasie epidemii zyskały Avaaz, Siepomaga, TikTok i Twitter (TOP10 serwisów społecznościowych)

W ostatnim tygodniu marca polscy internauci dużo intensywniej niż w lutym korzystali z serwisów społecznościowych. Zdecydowanym liderem pozostaje Facebook, natomiast dużo większe wzrosty odwiedzalności zanotowały Avaaz.org, Siepomaga.pl, TikTok i Twitter. więcej

Gry.pl przed Kurnik.pl liderem, mocno w dół Moviestarplanet.pl i Friv.com (TOP10 stron z grami online)

Wśród serwisów z grami online najwięcej użytkowników mają Gry.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez internautów notuje Kurnik.pl. Duże spadki odwiedzalności zanotowały Moviestarplanet.pl i Friv.com, natomiast wzrosły zasięgi Poki.pl, G2a.com i sekcji z grami online Onetu. więcej

Polska firmy zamykają się, a amerykańskie inwestują? "Negatywne nastroje klientów niezależne od miejsca" (opinie)

Czy firmy amerykańskie łatwiej niż polskie i europejskie radzą sobie z kryzysem, spowodowanym pandemią COVID-19? Zdaniem agencji reklamowych, które współpracują z korporacjami z różnych krajów świata, zależy to od etapu pandemii, na którym się znalazły. Z kolei ekonomiści twierdzą, że to amerykański rynek pracy najbardziej ucierpi na koronawirusie. więcej

Premier uchylił zakaz handlowania maseczkami i środkami do dezynfekcji na Allegro i OLX

W piątek premier Mateusz Morawiecki uchylił obowiązujący od 12 marca zakaz sprzedaży maseczek, żeli i płynów do dezynfekcji oraz rękawic ochronnych na platformach Allegro i OLX. Ten drugi serwis zapowiada uruchomienie osobnej kategorii ze środkami ochrony osobistej. więcej

Duże spadki serwisów o pracy. OLX.pl przed Pracuj.pl i Linkedin (TOP10)

W ostatnim tygodniu marca czołowe witryny internetowe o pracy zanotowały o 30 proc. użytkowników i prawie 50 proc. odsłon mniej niż średnio w każdym tygodniu lutego. Liderem jest dział o pracy na OLX.pl wyprzedzający Pracuj.pl, Linkedin.com i Gowork.pl. więcej

Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!

Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Do połowy kwietnia w Polsce będzie 11 tys. potwierdzonych przypadków Covid-19

W najbliższych dniach Polskę czeka rekordowy przyrost potwierdzonych przypadków zakażenia, nawet do 600 osób dziennie - prognozują analitycy z Instytutu Badań DBMS. Do 15 kwietnia modele realistyczne prognozują około 11 tysięcy potwierdzonych przypadków zachorowań na COVID-19. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Prof. Dariusz Tworzydło: Pandemia ekonomicznego koronawirusa dopiero przed nami

- Ratunek jest, ale musi nastąpić pilny restart gospodarczego silnika - twierdzi prof. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego. Dla Wirtualnemedia.pl - ekspert ds. PR i wizerunku, ekonomista - pisze o ekonomicznych skutkach pandemii SARS COVID-19. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt: w br. większy wpływ serialu ,,Wiedźmin", premiera ,,Cyberpunk 2077" we wrześniu niezagrożona
AnTuTu: Samsung z najszybszymi flagowcami, Xiaomi najlepszy na średniej półce
 
 
 
GOSPODARKA
 
Właściciel PLL LOT wycofuje się z kupna niemieckich linii Condor
Markety spożywcze wprowadzają rygorystyczne środki ostrożności z obawy przed koronawirusem
Polska firmy zamykają się, a amerykańskie inwestują? "Negatywne nastroje klientów niezależne od miejsca" (opinie)
Do połowy kwietnia w Polsce będzie 11 tys. potwierdzonych przypadków Covid-19
Duże spadki serwisów o pracy. OLX.pl przed Pracuj.pl i Linkedin (TOP10)
Prezes 4F: nikogo nie zwolnimy z powodu koronawirusa, chociaż grozi nam upadłość
Apel NBP o powszechne akceptowanie płatności gotówkowych
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Serial ,,Kicia Kocia" ma kosztować prawie 6 mln zł. Dostał dofinansowaniem z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej
Telewizja Polska udostępnia film ,,Zenek" w swoim serwisie VoD
Kolejne sezony ,,MacGyvera" i ,,Nocnej zmiany" w maju w AXN
Cate Blanchett walczy z feministkami w serialu ,,Mrs. America"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj