|
|
|
|
|
|
|
W TVN24 ,,Jeden na jeden", ,,Tak jest" i ,,Kropka nad i" prowadzone przez dziennikarzy z domów
Niektóre z programów publicystycznych TVN24 zaczęły być prowadzona przez dziennikarzy z domów, a nie studia w siedziby stacji. To kolejna procedura bezpieczeństwa w związku z epidemią koronawirusa.
więcej
|
,,Postaw na milion" po przeniesieniu do TVP1 zyskał 330 tys. widzów
Nowy sezon „Postaw na milion” emitowany w TVP1 ogląda średnio 1,37 mln widzów, o 330 tys. osób więcej odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej w TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Akcja #zostanwdomu generuje kilkudziesięcioprocentowy wzrost ruchu w internecie. ,,Nasza sieć jest przygotowana na wysokie obciążenie"
- Jeśli chcemy mieć szybszy internet w domu w czasie zdalnej nauki i pracy, router nie może stać w pobliżu innych urządzeń. Im więcej urządzeń domowych jest podłączonych do sieci, tym niższa może być jakość transferu - mówi Monika Nowak-Toporowicz, członek zarządu UPC ds. technologii i innowacji.
więcej
|
Platforma Canal+ udostępnia Netflix na wszystkich dekoderach 4K UltraBOX+
Platforma Canal+ zaktualizowała oprogramowanie na swoich dekoderach 4K UltraBOX+, dzięki czemu od środy 8 kwietnia jest na nich dostępny - na pozycji 222 - Netflix.
więcej
|
,,Domowe rozgrywki 2" od 12 kwietnia w Polsacie. Santander Bank Polska partnerem serialu (wideo)
W niedzielę, 12 kwietnia Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu miniserialu „Domowe rozgrywki”, którego partnerem jest Santander Bank Polska.
więcej
|
ViacomCBS wspiera WOŚP w realizacji pomocy dla polskich szpitali (wideo)
Polski oddział ViacomCBS z okazji Światowego Dnia Zdrowia - w ramach akcji #RazemNaOdległość - postanowiła wesprzeć Fundusz Interwencyjny WOŚP w realizacji pomocy dla polskich szpitali.
więcej
|
W relacji TVP3 Bydgoszcz usunięto kolory z tęczowej kartki. ,,Błąd produkcyjny, winną osobę upomniano"
Program informacyjny „Zbliżenia” w TVP3 Bydgoszcz w jednym z materiałów przebarwił na czarno-biało tęczową kartkę widoczną w kadrze. Po nagłośnieniu sprawy telewizja przywróciła kolory na kartonik. - To błąd produkcyjny popełniony bez wiedzy i zgody autorki materiału, wydawcy serwisu, a tym bardziej kierownictwa redakcji czy dyrekcji Oddziału. Osoba winna całego zamieszania została upomniana - zapewnia nadawca.
więcej
|
,,Doktorka Demolka" i ,,Nie mów do mnie śmieciarzu!" nowościami Polsat Play
Wiosną 2020 roku Polsat Play pokaże dwie nowości: „Doktorka Demolka” i „Nie mów do mnie śmieciarzu!”.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marki w koronawirusie: reklamowo egzamin zdają sieci handlowe i telekomy (opinie)
W mediach zaczyna przybywać reklam nawiązujących do sytuacji, w której znalazło się społeczeństwo w związku z pandemią koronawirusa. Zdaniem ekspertów od marketingu, zrozumienie i dostosowanie się do zaistniałych zmian to największe obecnie wyzwanie dla marketerów. Rozmówcy Wirtualnemedia.pl podkreślają, że niezwykle aktualne są teraz: potrzeba komunikacji z bliskimi i poszukiwanie rozrywek w warunkach codziennej monotonii. W tym kontekście wygrywają te marki, które myślą przez pryzmat konsumenta i odpowiadają na jego potrzeby. Jako zwycięzców wskazują sieci handlowe, takie jak m.in. Biedronka, Lidl czy Carrefour.
więcej
|
Branża upominków reklamowych w kryzysie. Ponad połowa firm planuje zwolnienia
Ponad 70 proc. firm z branży reklam BTL planuje zwolnienia, co piąta zamierza zlikwidować powyżej 50 proc. etatów, a co dziesiąta rozważa likwidację działalności. - Każdy dzień jest niczym na wojnie codzienną walką o przetrwanie - mówi Wirtualnemedia.pl Edyta Lisowska, prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
więcej
|
Grupa IMS: wpływy zmalały w marcu o 5-20 proc., 30 osób zwolnionych
Zajmująca się marketingiem sensorycznym grupa IMS poinformowała, że jej spółki w marcu br. zanotowały spadek sprzedaży o 5-20 proc. w porównaniu do lutego. Wyjątkiem jest spółka IMS events, której przychody zmalały o ponad 80 proc. Firma zwolniła 30 osób i obniżyła wynagrodzenia pozostałym pracownikom, negocjuje zniżki ze swoimi dostawcami.
więcej
|
100 mld zł państwowych kredytów dla firm. Morawiecki: celem celów utrzymanie miejsc pracy
Premier Mateusz Morawiecki ogłosił, że w ramach tzw. tarczy finansowej firmom różnej wielkości zostaną udzielone kredyty o wartości 100 mld zł, z czego 60 mld zł bezzwrotnie. Program będzie realizowany wspólnie z Narodowym Bankiem Polskim i Polskim Funduszem Rozwoju. - Dla nas gospodarczym celem celów jest utrzymanie miejsc pracy - podkreślił Mateusz Morawiecki.
więcej
|
Ruszył przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości rozpoczęło przetarg na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą resort będzie pracować przez rok.
więcej
|
Tąpnięcie na rynku samochodów w marcu. Skoda i Toyota topowymi markami aut w Polsce
W marcu tego roku zarejestrowano 29 657 nowych samochodów, o ponad 40 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu roku ubiegłego i blisko 23 proc. mniej niż w lutym - wynika z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, na podstawie wstępnych danych Centralnej Ewidencji Pojazdów.
więcej
|
T-Mobile promuje internet przez dwa miesiące za złotówkę (wideo)
Operator telekomunikacyjny T-Mobile zaczął kampanię, w której reklamuje ofertę szybkiego internetu domowego za złotówkę miesięcznie przez dwa miesiące. Promocja dotyczy zarówno internetu mobilnego, jak i światłowodowego.
więcej
|
Marka APAP z pierwszą w historii kampanią wizerunkową
Marka leku przeciwbólowego APAP z portfolio USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią, która ma wspierać konsumentów w trudnym czasie globalnej pandemii koronawirusa. Jest to pierwszy spot wizerunkowy w ponad 20-letniej historii marki. Działania przygotowały AżTuNagle i Wavemaker.
więcej
|
"Odkryj dobrą stronę bycia w domu" hasłem kampanii IKEA
IKEA Polska rusza z kampanią zachęcającą do pozostania w domu, w ramach platformy komunikacyjnej "Niech żyje dom". Akcję przygotowała agencja VMLY&R Poland.
więcej
|
Blik w nowej kampanii zachęca ,,Zachowaj zdrowy dystans"
Pod hasłem „Zachowaj zdrowy dystans” system płatności mobilnych Blik promuje inicjatywę #shopsharing, czyli robienie zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów i rozliczanie się za zakupy bezgotówkowo - za pomocą usługi przelew na numer telefonu.
więcej
|
Dawid Kaźmierczak: z McCann Worldgroup do 180heartbeats + Jung v. Matt
Dawid Kaźmierczak objął stanowisko social media & PR directora w nowo utworzonym dziale agencji 180heartbeats + Jung v. Matt.
więcej
|
Polpharma reklamuje Fonix
Ruszyła kampania reklamowa preparatu Fonix Higiena Uszu (Polpharma). Kampanię przygotowały zespół marketingu firmy oraz agencje M5 Film, Love i Mediacom.
więcej
|
,,Domowe rozgrywki 2" od 12 kwietnia w Polsacie. Santander Bank Polska partnerem serialu (wideo)
W niedzielę, 12 kwietnia Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu miniserialu „Domowe rozgrywki”, którego partnerem jest Santander Bank Polska.
więcej
|
Związek Firm Public Relations w Związku Stowarzyszeń Rada Reklam
Związek Firm Public Relations przystąpił do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy na prawach członka zwyczajnego.
więcej
|
Hubert Skubij po 15 latach przechodzi z Wirtualnej Polski do Mobiem
Od kwietnia do agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupy Interia.pl) na stanowisko senior account manager dołącza Hubert Skubij. Przez ostatnie 15 lat był związany z Wirtualną Polską.
więcej
|
Shake Hands pracuje dla Beckers
Shake Hands wygrała przetarg na obsługę marki Beckers w mediach społecznościowych.
więcej
|
Accenture kupił agencję marketingową Yesler
Firma konsultingowa Accenture zakupiła agencję marketingową B2B Yesler, która specjalizuje się w branżach zaawansowanych technologii. Warunki przejęcia nie zostały ujawnione.
więcej
|
Clear Channel dla służb medycznych "#zostajemywdomu dla Was"
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel rusza z akcją społeczną, mającą na celu okazanie wsparcia służbom medycznym w czasie epidemii koronawirusa, pod hasłem "#zostajemywdomu dla Was".
więcej
|
Advertiva członkiem sieci reklamowej Community International
Agencja reklamowa Advertiva została członkiem nowej europejskiej sieci kreatywnych agencji komunikacji marketingowo-reklamowych Community International.
więcej
|
Robert Lewandowski promuje kawę RL9 Coffee, część zysku przekaże seniorom
Piłkarz Robert Lewandowski wesprze Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej. 10 procent ze sprzedaży kawy RL9 Coffee zostanie przekazana na wsparcie osób starszych w walce z koronawirusem.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
PAP uruchomił platformę #FakeHunter do weryfikacji treści o koronawirusie. ,,Chcemy systemowo walczyć z infodemią"
Polska Agencja Prasowa we współpracy z GovTech uruchomiła aplikację #FakeHunter - narzędzie do walki w sieci z dezinformacją o koronawirusie. - Chciałbym, żeby był to punkt odniesienia, w którym można zweryfikować wiarygodność danej informacji o koronawirusie przed publikacją w domenie publicznej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, prezes PAP.
więcej
|
Rzecznik Praw Obywatelskich zaniepokojony brakiem ogłoszeń rządowych w "Gazecie Wyborczej"
- Pomijanie czytelników jednego z ważnych dzienników opinii w kampanii informacyjnej może wpływać negatywnie na realizację konstytucyjnego prawa obywateli do pozyskiwania informacji. W stanie epidemii może to też mieć bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo i ochronę zdrowia obywateli - ocenia Rzecznik Praw Obywatelskich w piśmie do KPRM w związku z faktem pomijania "Gazety Wyborczej" (Agora) w kampanii informacyjnej na temat koronawirusa.
więcej
|
SDRP: już odczuwamy zapaść na rynku prasowym, domagamy się ogłoszeń rządowych we wszystkich tytułach
Stowarzyszenie Dziennikarzy RP zaapelowało do premiera Mateusza Morawieckiego o umieszczanie rządowych ogłoszeń we wszystkich gazetach i czasopismach. W ten sposób prezydium Stowarzyszenia zabrało głos w kwestii nieumieszczania anonsów przez rząd w „Gazecie Wyborczej”. - Przestrzegamy przed zapaścią rynku prasowego. Już tę zapaść odczuwamy - pisze SDRP w apelu zatytułowanym „Prasa umiera”.
więcej
|
,,Poradnik 50+" nowym liderem, wyprzedził ,,Kobietę i Życie" (top 79)
W styczniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników poradnikowych zajął „Poradnik 50+”, który wyprzedził „Kobietę i Życie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Symboliczna biała okładka włoskiego "Vogue" na czas epidemii
Nowy numer magazynu modowego "Vogue Italia" ukaże się z pustą pierwszą stroną. Jak wyjaśnia Emanuele Farneti, naczelny miesięcznika, biel na okładce ma symbolizować jasność, jaka nastanie po zakończeniu epidemii koronawirusa, która Włochy doświadczyła w tragiczny sposób.
więcej
|
Zmarł Bohdan Gadomski, wieloletni publicysta ,,Angory" i ,,Expressu Ilustrowanego"
Nie żyje dziennikarz muzyczny Bohdan Gadomski. Był związany z wieloma redakcjami prasowymi (m.in. „Angorą” i „Expressem Ilustrowanym”), radiowymi i telewizyjnymi.
więcej
|
Szef ,,The Hollywood Reporter" odchodzi ze stanowiska. Powodem spory z wydawcą
Matthew Belloni, redaktor naczelny magazynu „The Hollywood Reporter” zapowiedział odejście ze stanowiska z końcem kwietnia 2020 r. Przyczyną decyzji są nieporozumienia pomiędzy Bellonim a szefami Valence Media, wydawcy „The Hollywood Reporter’. Magazyn będzie poszukiwał nowego redaktora naczelnego.
więcej
|
Polska Press Grupa pozwala zdalnie zlecać ogłoszenia w jej wszystkich tytułach
Polska Press Grupa uruchomiła serwis internetowy służący klientom do zdalnego zlecania ogłoszeń. - To nasza odpowiedź na warunki, jakie panują na rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Pazio, rzeczniczka prasowa wydawcy.
więcej
|
|
|
Szef IAB apeluje do reklamodawców, żeby nie cięli wydatków. ,,To pozwoli przetrwać naszej branży"
Prezes zarządu IAB Polska Włodzimierz Schmidt w liście otwartym zaapelował do reklamodawców, żeby nie ograniczali wydatków marketingowych w internecie. Podkreślił, że branża internetowa pełni ważną rolę w cyfryzacji kraju, a obecnie dostarcza informacji o epidemii.
więcej
|
PAP uruchomił platformę #FakeHunter do weryfikacji treści o koronawirusie. ,,Chcemy systemowo walczyć z infodemią"
Polska Agencja Prasowa we współpracy z GovTech uruchomiła aplikację #FakeHunter - narzędzie do walki w sieci z dezinformacją o koronawirusie. - Chciałbym, żeby był to punkt odniesienia, w którym można zweryfikować wiarygodność danej informacji o koronawirusie przed publikacją w domenie publicznej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Surmacz, prezes PAP.
więcej
|
W informacjach i publicystyce Onet przed WP.pl, a TVN24.pl i Wyborcza.pl przed Interią i Gazeta.pl (TOP10)
W kategorii informacji i publicystyki najwięcej użytkowników ma Onet, a najwięcej odsłon - WP.pl. Na kolejnych pozycjach są TVN24.pl i Wyborcza.pl, wyprzedzające m.in. Fakt.pl, Interię, SE.pl i Gazeta.pl W zeszłym tygodniu czołowe serwisy miały dużo wyższą odwiedzalność niż w lutym, ale niższą niż połowie marca, zaraz po pojawieniu się w Polsce epidemii koronawirusa.
więcej
|
Marka Grycan uruchamia sklep na Allegro. Sposób na zamknięte sklepy
Marka Grycan, popularny polski producent lodów uruchomiła własny sklep na platformie Allegro. Nowa forma sprzedaży ma pozwolić firmie na dotarcie z produktami do odbiorców w związku z koniecznością zamknięcia punktów sprzedaży z powodu koronawirusa.
więcej
|
ZUS zalany wnioskami wysyłanymi e-mailem. "Nie będą rozpatrywane"
Zakład Ubezpieczeń Społecznych apeluje, aby nie wysyłać do niego wniosków e-mailem. Najszybszą i najpewniejszą drogą złożenia wniosku do ZUS jest platforma internetowa PUE ZUS.
więcej
|
HelloZdrowie.pl z rekordem oglądalności i darmowym poradnikiem dla kobiet po poronieniu
W marcu br. serwis HelloZdrowie.pl odwiedziło łącznie, według danych Google Analytics, 2,8 mln użytkowników, którzy wygenerowali ponad 4,4 mln odsłon. Serwis zanotował 240 proc. wzrost oglądalności w stosunku do marca ubiegłego roku i jest obecnie jednym z najchętniej czytanych serwisów o tematyce zdrowotnej skierowanych do kobiet.
więcej
|
Quibi z 300 tys. użytkowników w dniu premiery. Dużo słabiej od Disney+
Uruchomiona niedawno mobilna platforma VOD Quibi nie zanotowała na starcie zbyt dużej popularności - wynika z danych firmy Sensor Tower. Aplikacja w dniu startu została zainstalowana przez 300 tysięcy użytkowników na świecie, tymczasem Disney+ w dniu premiery przyciągnął do siebie ponad 4 miliony odbiorców.
więcej
|
Hubert Skubij po 15 latach przechodzi z Wirtualnej Polski do Mobiem
Od kwietnia do agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupy Interia.pl) na stanowisko senior account manager dołącza Hubert Skubij. Przez ostatnie 15 lat był związany z Wirtualną Polską.
więcej
|
Bot na GG pomoże ocenić zagrożenie koronawirusem
Komunikator GG (Gadu-Gadu) udostępnił użytkownikom bota, który na podstawie pytań zadawanych internautom pozwala ocenić stopień w jakim są oni zagrożeni zakażeniem koronawirusem. Mechanizm powstał we współpracy z WHO i Ministerstwem Zdrowia, nie jest jednak przeznaczony do wiarygodnego diagnozowania czy użytkownik jest zainfekowany wirusem.
więcej
|
Advertigo sprzedało PPE.pl funduszowi Online Venture za 2,05 mln zł
Spółka Advertigo, wydawca m.in. miesięcznika „Teraz Rocka”, podpisała umowę sprzedaży Online Venture serwisu o grach wideo PPE.pl. Wartość transakcji to 2,05 mln zł.
więcej
|
Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój narzędzia do live streamingu Sparkly
Fundusz Knowledge Hub zainwestował milion złotych w rozwój Sparkly, narzędzia pozwalającego na profesjonalną realizację sesji live streaming w mediach społecznościowych.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Zysk CD Projekt 60 proc. w górę, sprzedano 6,5 mln egz. ,,Wiedźmina 3". ,,Dystrybucja cyfrową odporna na koronawirusa"
|
iPhone 12 w czterech wariantach. Ekrany 5,4, 6,1, 6,7 cala i procesor A14
|
T-Mobile promuje internet przez dwa miesiące za złotówkę (wideo)
|
Na GPW wzrosty kursów Play, Cyfrowego Polsatu i Orange. ,,Ucieczka kapitału z banków, przez obniżkę stóp procentowych"
|
Bolt wprowadza elektryczne hulajnogi w Krakowie i Warszawie. Pracownicy służby zdrowia z darmowymi przejazdami
|
Marcin Rosati wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym InPost
|
Samsung prezentuje smartfony Galaxy A51 i A71. Ekrany 6,5 i 6,7 cala oraz obsługa 5G
|
Quibi z 300 tys. użytkowników w dniu premiery. Dużo słabiej od Disney+
|
Amazon rezygnuje z usług wysyłkowych. Nie będzie konkurować z UPS i FedEx
|
|
|