|
|
|
|
|
|
|
,,Hotel Paradise" hitem Siódemki. Oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień
Nowy program Siódemki „Hotel Paradise” ogląda średnio 646 tys. widzów. Oglądalność reality-show od czwartego tygodnia emisji wyraźnie rośnie. Program ma wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Znaki 2" w AXN. ,,Jedna z niewielu premierowych propozycji na polskim rynku w tym szczególnym czasie"
Dziś o godz. 22:00 AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu „Znaków”, w którym główne role grają Andrzej Konopka i Helena Sujecka. - W tym szczególnym czasie drugi sezon „Znaków” jest jedną z niewielu premierowych propozycji na polskim rynku, dlatego mamy nadzieję, że spodoba się widzom i będzie dla nich dobrym sposobem na spędzenie czasu w domu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Rzążewska, producent serialu z ramienia ATM Grupy.
więcej
|
1,67 mln widzów programu ,,8 wspaniałych". TVP1 wiceliderem
Pierwsze trzy odcinki nowego reality-show „8 wspaniałych” oglądało średnio 1,67 mln osób. Produkcja daje TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziewiąta edycja ,,Top Model" jesienią w TVN. Wystartował casting online
Telewizja TVN rozpoczęła castingi do dziewiątej edycji „Top Model”. Reality-show na antenie stacji według planu ma być emitowany w jesiennej ramówce, ale ostateczna decyzja będzie zależała od sytuacji związanej z epidemią koronawirusa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Joke show" ma o 1 mln widzów mniej niż ,,Twoja twarz brzmi znajomo". Polsat stacją trzeciego wyboru
Nowy reality-show „Joke show” gromadzi średnio 584 tys. widzów, o 1,01 mln oglądających mniej niż emitowana rok temu w tym paśmie „Twoja twarz brzmi znajomo 11”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
24 mln widzów oglądało orędzie królowej Elżbiety II w brytyjskiej telewizji
Nadane w niedzielę na żywo orędzie królowej Elżbiety II (w związku z epidemią koronawirusa) w brytyjskiej telewizji oglądało 23,97 mln widzów.
więcej
|
,,M jak miłość", ,,Wydarzenia" i ,,Fakty" hitami tygodnia. Rekord TVN7 - w 16-49 przed TVP1
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Wydarzenia”, „Fakty”, „Uwaga! Koronawirus” i „Wiadomości”, wśród hitów tygodnia znalazła się również transmisja mszy świętej. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1. W grupie 16-49 na czele Polsat, a Siódemka po raz pierwszy wyprzedziła Jedynkę - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Totolotek Puchar Polski i Fortuna 1. Liga przez trzy kolejne sezony w Polsacie
Telewizja Polsat pozyskał od Polskiego Związku Piłki Nożnej prawa do pokazywania na swoich antenach trzech kolejnych sezonów rozgrywek Fortuny 1. Ligi i Totolotek Pucharu Polski.
więcej
|
"Debata dnia" w Polsat News. Prowadzącymi Agnieszka Gozdyra i Grzegorz Jankowski
Na antenie kanału Polsat News pojawił się program publicystyczny "Debata dnia". Będą w nim gościć politycy wszystkich partii oraz eksperci. Poprowadzą go Agnieszka Gozdyra i Grzegorz Jankowski.
więcej
|
TVN odpowiada ws. rzucania się jedzeniem przez uczestników "MasterChef Junior"
W ostatnim odcinku "MasterChef Junior" uczestnicy mieli za zadanie przygotować torty. Podczas finału zaczęli obrzucać się wypiekami urządzając bitwę, co wiele widzów odebrało jako marnowanie jedzenia. - Wszelkie elementy pojawiające się w scenach niezwiązanych bezpośrednio z konkurencjami gotowania to rekwizyty wykonane przez naszych specjalistów - odpowiada TVN.
więcej
|
ViacomCBS kupił udziały w Miramax za 375 mln dolarów
Amerykańska grupa mediowa VaicomCBS poinformowała, że sfinalizowała transakcję zakupu 49 proc. udziałów wytwórni filmowej Miramax za 375 mln dolarów.
więcej
|
ViacomCBS przejmuje Ananey. Zwiększy obecność na rynku mediów w Izraelu
Koncern ViacomCBS przejął kontrolę nad Ananey Communications Group, izraelskim producentem treści i operatorem sześciu kanałów telewizyjnych w tym kraju. Dotychczasowy szef Ananey obejmie stanowisko doradcy w ViacomCBS, a amerykański koncern zwiększy swoją rolę na lokalnym rynku medialnym.
więcej
|
,,#BrawaDlaWas" - media zachęcają do podziękowań pracownikom służby zdrowia
Największe polskie media inicjują wspólną akcję #BrawaDlaWas i zachęcają Polaków, by w najbliższy wtorek 7 kwietnia, w Światowy Dzień Zdrowia, brawami podziękowali pracownikom służby zdrowia za poświęcenie w walce z koronawirusem. - Poprzez ten symboliczny gest chcemy wyrazić służbie medycznej najwyższe uznanie - komentuje Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
więcej
|
Wielkanoc w TVN Style: 12 kwietnia premiera "Odkryj niezwykłą Japonię"
W niedzielę wielkanocną w TVN Style (TVN Discovery Polska) premierę będzie mieć dokument "Odkryj niezwykłą Japonię". Modelka Alexa Łuczak, mieszkająca w tym kraju pokaże widzom nieoczywiste miejsca z Kraju Kwitnącej Wiśni.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czabański: w czasie epidemii media prywatne politykują i zwalniają ludzi, media publiczne są pożyteczne
Media komercyjne zajmują się teraz częściowo informowaniem o tym, co się dzieje, ale również walką polityczną i zwalnianiem ludzi, tym wyraźniej widać różnicę między nimi a mediami publicznymi - powiedział w poniedziałek w radiowej Jedynce przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Radio ZET przez godzinę dziennie gra wyłącznie polską muzykę
Od poniedziałku 6 kwietnia Radio ZET (Eurozet) codziennie między godz. 18 a 19 będzie nadawało tylko polską muzykę. - To rozszerzenie akcji, jaką z rodzimymi artystami prowadzimy od początku epidemii - komentuje Małgorzata Kozieł, rzeczniczka prasowa Eurozetu.
więcej
|
|
,,#BrawaDlaWas" - media zachęcają do podziękowań pracownikom służby zdrowia
Największe polskie media inicjują wspólną akcję #BrawaDlaWas i zachęcają Polaków, by w najbliższy wtorek 7 kwietnia, w Światowy Dzień Zdrowia, brawami podziękowali pracownikom służby zdrowia za poświęcenie w walce z koronawirusem. - Poprzez ten symboliczny gest chcemy wyrazić służbie medycznej najwyższe uznanie - komentuje Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
więcej
|
|
Maciej Noskowicz po 20 latach pracy przechodzi z Radia Zachód do Akademickiego Radia Index
Dziennikarz sportowy Maciej Noskowicz odszedł z Radia Zachód i rozpoczyna pracę w Akademickim Radiu Index Uniwersytetu Zielonogórskiego. - Po dwóch dekadach wracam do rozgłośni, w której zaczynałem - mówi dziennikarz.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET wyprzedziło Radio Olszyn
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od września ub.r. do luteego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Radio Olsztyn - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Stulecie Winnych" do końca kwietnia na antenie Radia Dla Ciebie
Radio Dla Ciebie zaczęło w poniedziałek 6 kwietnia emisję audiobooka „Stulecie Winnych” przygotowanego na podstawie książki autorstwa Ałbeny Grabowskiej.
więcej
|
|
Radio Kolor zaczęło za darmo emitować ogłoszenia lokalnych przedsiębiorców
Radio Kolor 103 FM ruszyło z akcją „#WspieramMałyBiznes”. Umożliwia ona drobnym przedsiębiorcom z Warszawy i okolic darmowe prezentowanie swoich usług na antenie rozgłośni.
więcej
|
|
|
|
Żywiec w nowej kampanii pokazuje ,,Jak teraz Ż?" (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła emisję spotu „W Ż trzymaj dystans”, który ma promować odpowiedzialne życie w dobie epidemii koronawirusa. Kampanię przygotowały agencje 2012Agency, VMLY&R, Starcom (Publicis Media) i Hope.
więcej
|
Elżbieta Romanowska reklamuje Link4
W internecie ruszyła nowa kampania reklamowa Link4, w której udział bierze aktorka Elżbieta Romanowska. W działania zaangażowano agencje Brasil i F25.
więcej
|
Ojciec i syn w nowym spocie rządowym dotyczącym koronawirusa, emisja w TVP, Polsacie, TV Trwam i TV Republika (wideo)
W ramach rządowej kampanii o zasadach zachowania w czasie epidemii koronawirusa przygotowano spot, którego bohaterami są ojciec i syn. Zaznaczono, że spot jest emitowany w stacjach Telewizji Polskiej i Polsatu, TV Trwam oraz TV Republika.
więcej
|
BMW ,,pisze" list do 2020 roku o zachęcie i nadziei dla Chin, które wracają do normalności po koronawirusie (wideo)
Koncern motoryzacyjny BMW rozpoczął w Chinach nową kampanię, w której nawiązuje do tego, że Chiny powoli próbują przywrócić życie sprzed epidemii koronawirusa. Mowa w niej o nadziei i zachęcie.
więcej
|
Sklepy Netto z akcją ,,Masa Kreatywności" dla rodzin z dziećmi
Sieć sklepów Netto Polska rozpoczęła nową akcję lojalnościową „Masa Kreatywności”. W zamian za zakupy wydawane są saszetki z masą plastyczną Hey Clay dla dzieci.
więcej
|
VMLY&R Poland: awansowali Anna Góreczna, Bartosz Mazurek i Adam Augustynowicz
Do grona group account managerów agencji VMLY&R dołączyli Anna Góreczna oraz Bartosz Mazurek. Adam Augustynowicz awansował na stanowisko regional business coordinator.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz reklamuje Samsunga Galaxy S20
Na Instagramie ruszyła kampania reklamowa flagowych smartfonów firmy Samsung, Galaxy S20. W promocję zaangażowanych będzie kilkunastu influencerów na czele z Krzysztofem Gonciarzem.
więcej
|
MullenLowe Warsaw dla Delecty
Agencja MullenLowe Warsaw zwyciężyła w przetargu na komunikację nowej linii deserów Delecty (Bakalland).
więcej
|
Orlen przedłuża sponsoring Grupie Sportowej Orlen
Do końca przyszłego roku Orlen przedłużył sportowcom z Grupy Sportowej Orlen umowy sponsorskie.
więcej
|
Wendy Clark globalną CEO Dentsu Aegis Networks
Wendy Clark - prezes i dyrektor generalna DDB Worldwide - zrezygnowała z tych funkcji, by objąć stanowisko global CEO sieci Dentsu Aegis Network (DAN).
więcej
|
AMS na swoich nośnikach zachęca do zachowania domowej kwarantanny
„Jeśli widzisz ten plakat, to znaczy, że nie mogłeś zostać w domu" - takie hasło widnieje na analogowych i cyfrowych citylightach AMS. Kampania przypomina o najważniejszych zasadach postępowania w czasie epidemii koronawirusa.
więcej
|
Xiaomi świętuje wyprzedażami swoje 10. urodziny
Xiaomi wystartowało ze swoim corocznym Mi Fan Festiwalem (MFF 2020), w ramach którego oferuje klientom sezonowe promocje na swoje produkty.
więcej
|
Airly ma nowe logo
Aplikacja do monitorowania jakości powietrza Airly ma nowe logo.
więcej
|
,,#BrawaDlaWas" - media zachęcają do podziękowań pracownikom służby zdrowia
Największe polskie media inicjują wspólną akcję #BrawaDlaWas i zachęcają Polaków, by w najbliższy wtorek 7 kwietnia, w Światowy Dzień Zdrowia, brawami podziękowali pracownikom służby zdrowia za poświęcenie w walce z koronawirusem. - Poprzez ten symboliczny gest chcemy wyrazić służbie medycznej najwyższe uznanie - komentuje Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
więcej
|
Prezes Cracovii: wszyscy sponsorzy przestali nam płacić, Comarch wstrzymał finansowanie OSC Lille
Janusz Filipiak, prezes firmy informatycznej Comarch i należącego do niej klubu sportowego Cracovia Kraków, stwierdził, że wskutek zawieszenia rozgrywek wszyscy sponsorzy klubu wstrzymali płatności. Z drugiej strony Comarch nie płaci już za sponsoring francuskiemu klubowi piłkarskiemu OSC Lille.
więcej
|
Jednostka e-commerce w Heart&Brain, na czele Artur Suligowski
Agencja Heart&Brain uruchamia w swoich strukturach odrębną jednostkę e-commerce. Na jej czele stanął Artur Suligowski, wcześniej związany z Zalando.
więcej
|
Agencja Happy Endians przygotuje aplikację mobilną dla PGNiG Superligi
Agencja Happy Endians Digital Production (Grupa DDB) stworzy aplikację mobilną dla PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Zlecenie to zdobyła w wyniku wygranego przetargu.
więcej
|
,,Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY". Tyskie rusza z hasłem wsparcia w najnowszej kampanii
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
"Gazeta Wyborcza" bez ogłoszeń rządowych. ,,Dobór mediów opiera się na analizie wiarygodności i skuteczności"
W ramach rządowej kampanii o zasadach zachowania w czasie epidemii koronawirusa wczoraj w największych mediach pojawiła informacja „Jak bezpiecznie robić zakupy”. Płatnego ogłoszenia - kolejny raz w ostatnim czasie - zabrakło w "Gazecie Wyborczej" (Agora). - Nie zostało wydane żadne polecenie o pomijaniu jakichkolwiek mediów, a ich dobór opiera się na analizie dotarcia, wiarygodności i skuteczności informowania - informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacyjne Rządu.
więcej
|
Agora chce na pół roku obniżyć wynagrodzenia o 20 proc., będą zwolnienia grupowe w Goldenline
Agora proponuje wszystkim pracownikom obniżkę na sześć miesięcy stałych wynagrodzeń o 20 proc. Planuje też zwolnienia grupowe w swojej spółce Goldenline.
więcej
|
Szef ,,Kuriera Szczecińskiego" apeluje do premiera o pomoc. ,,Niezależne media nie mają szans bez wsparcia"
Redaktor naczelny „Kuriera Szczecińskiego” Roman Ciepliński zaapelował do premiera Mateusza Morawieckiego o pomoc dla znajdującego się w złej kondycji finansowej pisma. - Epidemia koronawirusa i spowolnienie gospodarcze, uderzają mocno w rynek prasy. Najstarsza, najbardziej poczytna gazeta na Pomorzu Zachodnim może przestać istnieć - ostrzega Ciepliński.
więcej
|
Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" na plusie
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Nowa Trybuna Opolska”. Wzrostem pochwalić się mogła tylko „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bauer Media Group zamyka redakcje w Nowej Zelandii
Wydawnictwo Bauer poinformowało, że kończy swoją działalność wydawniczą w Nowej Zelandii. Firma uzasadnia swoją decyzję kryzysem związanym z koronawirusem.
więcej
|
,,#BrawaDlaWas" - media zachęcają do podziękowań pracownikom służby zdrowia
Największe polskie media inicjują wspólną akcję #BrawaDlaWas i zachęcają Polaków, by w najbliższy wtorek 7 kwietnia, w Światowy Dzień Zdrowia, brawami podziękowali pracownikom służby zdrowia za poświęcenie w walce z koronawirusem. - Poprzez ten symboliczny gest chcemy wyrazić służbie medycznej najwyższe uznanie - komentuje Piotr Korycki, prezes TVN Discovery Polska.
więcej
|
|
|
Interia zmienia klasyfikację ruchu na stronie głównej: osobno strony z fragmentami tekstów
Od marca Interia.pl w ramach badania Gemius/PBI korzysta z możliwości podziału ruchu na stronie głównej na dwie kategorie: klasyczna strona główna oraz artykuły na stronie głównej. - Jestem zdania, że rynek, a szczególnie reklamodawcy mają prawo podejmować decyzję o zakupie powierzchni reklamowych, posiadając pełne dane o tym, jaka część ruchu na stronie głównej jest w nią wstrzyknięta czy do niej doklejona - komentuje Radosław Kucko, członek zarządu Grupy Interia.pl.
więcej
|
Startuje aplikacja VOD Quibi. Odcinki do 10 minut tylko na smartfony
W internecie pojawił się nowy serwis VOD o nazwie Quibi. Platforma dostępna jest wyłącznie w formie aplikacji mobilnej na smartfony i oferuje seriale oraz programy, których odcinki nie trwają dłużej niż 10 minut. Quibi jest dostępny także w Polsce, jednak brak w nim lokalnych wersji językowych oferowanych treści. Przez 3 miesiące aplikacja jest darmowa w promocji, później abonament wynosi od 4,99 do 7,99 dolara. W Polsce Quibi jest dostępny w jednej cenie 37,99 złotych miesięcznie.
więcej
|
Microsoft Edge na komputerach pokonał Firefoksa, Chrome zdecydowanym liderem
W marcu br. Microsoft Edge po raz pierwszy wyprzedził Firefoksa i zdobył miano drugiej najpopularniejszej na świecie przeglądarki internetowej wśród użytkowników komputerów desktopowych. Zdecydowanym liderem rynku jest Google Chrome.
więcej
|
Na Mapach Google znajdziemy knajpy z jedzeniem na wynos i w dostawie
Nowa funkcja Map Google pozwala znaleźć restauracje i bary, które oferują sprzedaż na wynos i z dowozem do domu.
więcej
|
Od środy startuje "Kino WP Pilot". Bilety w cenie 12,90 zł za seans
Na platformie WP Pilot (Wirtualna Polska) od środy, 8 kwietnia zostanie uruchomiona usługa pay per view (płatności za oglądanie) w ramach akcji "Kino WP Pilot". Filmy będą dostępne w cenie 12,90 zł za seans.
więcej
|
MediaMarktSaturn Polska zamknął Redcoon.pl, stawia na MediaMarkt
Z końcem marca MediaMarktSaturn Polska zamknął sklep internetowy z elektroniką Redcoon.pl, który przejął 9 lat temu. Firma uzasadnia, że chce się skupić na marce MediaMarkt.
więcej
|
Stokrotka sprzedaje przez internet
Sieć sklepów Stokrotka uruchomiła testowo sklep internetowy. To kolejny detalista, który w czasie epidemii koronawirusa decyduje się na uruchomienie sprzedaży internetowej.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
więcej
|
,,Wiara dla każdego" w CDA Premium
W ofercie CDA Premium na platformie CDA.pl pojawiły się pierwsze odcinki cyklu „Wiara dla każdego”. Właściciel serwisu przygotował go wspólnie z firmami Rafael Film i Media4Fun.
więcej
|
,,Bad Boy" Patryka Vegi w serwisach i usługach VoD od 8 kwietnia
W najbliższą środę 8 kwietnia w czołowych serwisach i usługach VoD pojawi się „Bad Boy”, ostatni film Patryka Vegi. W kinach przez trzy tygodnie obejrzało go ok. 400 tys. widzów, to najsłabszy wynik filmu Vegi od kilku lat.
więcej
|
Wystartowała nowa platforma zakupowa. Działa bezpłatnie
Od piątku działa platforma wspierająca lokalny polski biznes - zakupyuswoich.pl. W bazie jest już ponad 120 sklepów.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|