|
|
|
|
|
|
|
Ponad 4 mln zł ze zbiórki podczas transmisji #koncertdlabohaterów w Player.pl na walkę z koronawirusem
W sobotę, 4 kwietnia serwis Player.pl (TVN Discovery Polska) wspólnie z Fundacją TVN „Nie jesteś sam” zorganizował charytatywny #koncertdlabohaterów. Był on podziękowaniem za pracę pracowników służby zdrowia podczas epidemii koronawirusa. Widzowie podczas transmisji zgłaszali jednak problemy techniczne: opóźnienie głosu, obrazu czy z działaniem aplikacji. - Liczyliśmy się z możliwością wystąpienia awarii w przypadku ogromnego zainteresowania widzów - koncert dostępny był za darmo, ale idea i szczytny cel - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Główczyński, dyrektor programowy Player.pl.
więcej
|
,,Szkoła z TVP" kilkukrotnie podnosi oglądalność w grupie 4-15. ,,Idea bardzo ciekawa, ale za pomysłem nie poszła dobra realizacja"
Przez cztery pierwsze „Szkołę z TVP” na czterech naziemnych antenach Telewizji Polskiej oglądało 137 tys. osób. Lekcje kilkukrotnie podnoszą oglądalność stacji w grupie 4-15. - Ogromna szkoda, że za pomysłem nie poszła dobra realizacja - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska z One House.
więcej
|
Oglądalność kanałów informacyjnych wzrosła o 71 proc. ,,W sytuacji kryzysowej Polacy szukają informacji"
W marcu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVP Info. Z kolei w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajęła stacja TVN24. Łączny udział wszystkich kanałów newsowych wzrósł o 71 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
4fun Media spodziewa się spadku wpływów z powodu epidemii, szykuje długoterminowe oszczędności
Firma 4fun Media, właściciel stacji z telewizyjnych pod marką 4fun, agencji reklamowej Bridge2Fun, spółki outdoorowej Screen Network i grupy serwisów internetowych, poinformował, że epidemia koronawirusa spowoduje spadek wydatków reklamowych, co przełoży się na zmniejszenie jej wpływów. Zaznaczyła, że przesunęła na później wszystkie niekonieczne wydatki, m.in. na inwestycje.
więcej
|
Firma energetyczna Zygmunta Solorza ze wzrostem wpływów i EBITDA, zmalało zużycie węgla. ,,Obecny rok nie będzie tak dobry"
W ub.r. Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), kontrolowany przez Zygmunta Solorza, zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 24,9 proc. do 2,88 mld zł i zysku EBITDA z 89,79 do 393,35 mln zł. Wynik netto mocno zmalał wskutek odpisu i spadku wartości aktywów. Firma zmniejszyła zużycie węgla i emisję CO2. - Już dziś z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością można stwierdzić, że obecny rok nie będzie tak dobry jak poprzedni pod względem finansowym czy operacyjnym - przyznaje prezes spółki Henryk Sobierajski.
więcej
|
,,Poradnik dla Seniora" nowym programem TVP Info na czas pandemii koronawirusa
TVP Info wystartowało z nowym codziennym programem: „Poradnik dla Seniora”. Prowadzi go Agnieszka Oszczyk.
więcej
|
5,94 mln widzów ,,Reklamy na ratunek". 3,03 mln zł na walkę z koronawirusem (szczegółowe dane)
„Reklama na ratunek” w Polsacie w czwartek wieczorem oglądało średnio 5,94 mln widzów. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz walki z koronawirusem od reklamodawców zebrała 2,48 mln zł, a Telewizja Polsat na cel dołożyła dodatkowe 550 tys. zł. Pokazane tego dnia tuż po spotach „Wydarzenia” były najchętniej oglądaną pozycją dnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu wzrósł o 4 proc. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,75 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Francuska telewizja publiczna domaga się odszkodowania od Canal+
France Télévisions, francuski nadawca publiczny, domaga się od Canal+ odszkodowania za emisję filmów bez odpowiednich praw, w ramach promocji dla klientów.
więcej
|
W lipcu premiera drugiego sezonu serialu ,,NOS4A2"
Kanał AMC opublikował pierwsze zdjęcia z planu drugiego sezonu serialu „NOS4A2”, powstającego na podstawie powieści Joego Hilla. Premierę nowego sezonu w Polsce zaplanowano na 2 lipca 2020 roku.
więcej
|
BBC, CNN i Euronews łączą siły w informowaniu o zagrożeniach związanych z koronawirusem
Stacje telewizyjne: CNN International, BBC Global News i Euronews zdecydowały o bezpłatnym przeznaczeniu czasu antenowego na promocję informacji mających na celu zwalczanie pandemii koronawirusa. Wartość przekazanego czasu szacowana jest na 50 mln dolarów. Nadawcy zachęcają inne media do pójścia w ich ślady.
więcej
|
Marzena Paczuska o problemach psychicznych w czasie epidemii: teraz każdy cierpi na depresję, w d...się poprzewracało
Członek zarządu Telewizji Polskiej Marzena Paczuska zbagatelizowała na Twitterze trudności psychiczne, jakie mogą pojawić się w związku z obostrzeniami wprowadzonymi z powodu epidemii koronawirusa. - Teraz każdy cierpi na depresję. W d...się poprzewracało. Bo życie jest takie trudne... - stwierdziła. Skrytykowało ją za to wielu dziennikarzy. - Nie wiedziałam, że na TT jest tylu rozmemłanych facetów z depresją - skomentowała Paczuska.
więcej
|
2,9 mln widzów PŚ w skokach narciarskich w TVP1, 631 tys. w TVP Sport i 728 tys. w Eurosporcie
Niedawno zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 2,90 mln osób w TVP1, 631 tys. w TVP Sport i 728 tys. w Eurosporcie) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
824 tys. widzów reaktywowanego docu-soap ,,Zdrady", Polsat stacją trzeciego wyboru
Jedenasty sezon „Zdrad” gromadzi średnio 824 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
W ,,Faktach" omyłkowo podano, że zakażony koronawirusem jest co szósty pracownik służby zdrowia
W sobotę w głównym wydaniu „Faktów” popełniono znaczący błąd językowy dotyczący epidemii koronawirusa: zamiast poinformować, że co szósty zakażony to pracownik służby zdrowia, stwierdzono, że zakażony jest co szósty pracownik służby zdrowia.
więcej
|
,,Szkoła z TVP": w TVP Kultura i TVP HD lekcje dla szkół ponadpodstawowych
Telewizja Polska w ramach akcji „Szkoła z TVP” będzie pokazywać lekcje także dla szkół ponadpodstawowych. Będą one emitowane premierowo w TVP Kultura i TVP HD.
więcej
|
HGTV Home & Garden ze specjalnymi maratonami programów w Wielkanoc
Stacja HGTV Home & Garden na Wielkanoc przygotowała dla swoich widzów specjalne maratony programów: "Domowe rewolucje", "Dorota inspiruje", "Zgłoś remont", czy "Weekendowa metamorfoza".
więcej
|
Zmarła Adrianna Chojniarz-Zaręba, wieloletnia pracownica Eurosportu
W wieku 46 lat zmarła Adrianna Chojniarz-Zaręba. Przez wiele lat była związana z Eurosportem.
więcej
|
PZU partnerem programu TVP1 ,,Bądźmy razem w domu"
PZU został partnerem nowego programu TVP1 „Bądźmy razem w domu”, który służy starszym osobom poradami, jak w okresie pandemii zadbać o swoje bezpieczeństwo, a także o dobrą formę fizyczną i psychiczną.
więcej
|
Wielkanoc w TVN Style: 12 kwietnia premiera "Japonii na talerzu"
W niedzielę wielkanocną w TVN Style (TVN Discovery Polska) premierę będzie mieć dokument "Japonia na talerzu", w którym modelka i prowadząca Alexa Łuczak oprowadzi widzów po Japonii i pokaże najpopularniejsze potrawy z Kraju Kwitnącej Wiśni.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4fun Media spodziewa się spadku wpływów z powodu epidemii, szykuje długoterminowe oszczędności
Firma 4fun Media, właściciel stacji z telewizyjnych pod marką 4fun, agencji reklamowej Bridge2Fun, spółki outdoorowej Screen Network i grupy serwisów internetowych, poinformował, że epidemia koronawirusa spowoduje spadek wydatków reklamowych, co przełoży się na zmniejszenie jej wpływów. Zaznaczyła, że przesunęła na później wszystkie niekonieczne wydatki, m.in. na inwestycje.
więcej
|
Grupa K2 ze 109,7 mln zł wpływów i 1,8 mln zł straty. Prezes: celem odwrócenie negatywnego trendu
W ub.r. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych ze 108,79 do 109,69 mln zł oraz spadek wyniku netto z 2,32 mln zł zysku do 1,83 mln zł straty. Znacząco pogorszyły się wyniki agencji K2. - Najważniejszym zadaniem długoterminowym jest odwrócenie negatywnego trendu wyników finansowych Grupy i przyspieszenie jej wzrostu - stwierdza Paweł Wujec, od dwóch miesięcy prezes K2.
więcej
|
Mediacap: odpis dotyczący Plastream obniży wyniki o 2,3 mln zł, są dwie oferty inwestycyjne
Holding marketingowo badawczy Mediacap dokonał odpisu obniżającego wartość jego spółki zależnej Plastream, w konsekwencji jego skonsolidowane wyniki za ub.r. zmaleją o 2,3 mln zł, a jednostkowe - o 1,5 mln zł. Firma dodała, że otrzymała dwie oferty inwestycji w Plastream.
więcej
|
Tomasz Marciniuk dyrektorem działu komunikacji i marketingu warszawskiej giełdy
Od 1 kwietnia Tomasz Marciniuk objął stanowisko dyrektora działu komunikacji i marketingu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracował jako dziennikarz radiowy i telewizyjny.
więcej
|
Festiwal reklamowy Cannes Lions przeniesiony na przyszły rok
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions w tym roku jednak się nie odbędzie - zdecydowali jego organizatorzy. W związku z epidemią koronawirusa początkowo został przeniesiony z czerwca na październik.
więcej
|
Biura podróży i linie lotnicze w marcu prawie nie reklamowały się w telewizji. "Budżety wygaszone na czas epidemii"
Biura podróży i linie lotnicze w marcu całkowicie zrezygnowały z reklamowania się w telewizji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Przedstawiciele czołowych touroperatorów mówią nam, że wstrzymują wydatki, czekając na wznowienie ruchu turystycznego sparaliżowanego obecnie przez koronawirus.
więcej
|
Właściciel Media Markt i Saturna apeluje o pomoc. Chce 2 mld euro od niemieckich banków
Firma Ceconomy, która jest właścicielem sieci Media Markt i Saturn zwróciła się o wsparcie w wysokości 2 mld euro w obliczu kryzysu związanego z pandemią koronawirusa. Dodatkowe finansowanie miałoby pochodzić w większości z niemieckiego banku rozwoju, reszta od banków komercyjnych.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu wzrósł o 4 proc. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 3,75 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Wielkanocna kampania UPC Polska promuje rodzinne połączenia przez internet (wideo)
UPC Polska przygotowało wielkanocny spot reklamowy, w którym wystąpili użytkownicy internetu dostarczanego przez tego operatora. „Nadal możemy świętować i być ze sobą blisko, tyle, że przez internet” - brzmi przesłanie spotu.
więcej
|
Ponad 74 mln zł wyda na usługi call center Tauron
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na świadczenie dla niej usług call center. Przeznaczy na ten cel ponad 74 mln zł, a z wybraną firmą będzie pracować przez 3 lata – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mikołaj Szwechowicz awansował w biurze reklamy Grupy OLX
Mikołaj Szwechowicz objął stanowisko ad sales managera w biurze reklamy Grupy OLX.
więcej
|
Dentsu postawiła pasiekę na dachu swojego biura
Pszczoły zagościły na dachu siedziby Dentsu Aegis Network Polska, w warszawskim biurowcu X2.
więcej
|
Grupa Żywiec wspiera lokale i zwraca pieniądze za niesprzedane piwo
Grupa Żywiec, właściciel takich marek piwa, jak Warka, Desperados, Żywiec, Heineken postanowiła w związku z epidemią koronawirusa wesprzeć lokale gastronomiczne, z którymi współpracuje. Odbiera od nich niesprzedane piwo i zwraca im za nie pieniądze.
więcej
|
Kamil Kuć i Natalia Grabowska w zespole 180heartbeats + Jung v Matt
Kamil Kuć dołączył do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt, a Natalia Grabowska - do działu designu.
więcej
|
Rusza druga odsłona kampanii ,,Bracia Sadownicy - Ci od jabłek"
Marka Bracia Sadownicy kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku kampanię pod hasłem „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek". Za koncept kreatywny i realizację działań odpowiada agencja Cape Morris.
więcej
|
Pandemia koronawirusa szansą dla telewizji na odzyskanie młodszych widzów?
Do tej pory widownię telewizyjną stanowiły przede wszystkim starsze grupy odbiorców. Pandemia koronawirusa może odmienić mediowy krajobraz, jaki znamy. Czy reklamodawcy stawiający na TV mają szansę odzyskać młodszych widzów? - zastanawia się Rafał Klara, group account director w dentsu X(Dentsu Aegis Network).
więcej
|
Sklepy Netto czynne do północy. 10 proc. zniżki dla ich pracowników oraz osób ze służby zdrowia i służb mundurowych
Od soboty 4 kwietnia do piątku 10 kwietnia sklepy Netto będą otwarte w godzinach 6-24. Z 10-procentowej zniżki będą mogli korzystać ich wszyscy pracownicy, a także osoby pracujące w służbie zdrowia i służbach mundurowych.
więcej
|
PZU partnerem programu TVP1 ,,Bądźmy razem w domu"
PZU został partnerem nowego programu TVP1 „Bądźmy razem w domu”, który służy starszym osobom poradami, jak w okresie pandemii zadbać o swoje bezpieczeństwo, a także o dobrą formę fizyczną i psychiczną.
więcej
|
,,Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY". Tyskie rusza z hasłem wsparcia w najnowszej kampanii
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Koniec ,,Żagli", duże zwolnienia w Muratorze Expo. Benbenek: musimy oszczędzać
Grupa ZPR Media rezygnuje z wydawania miesięcznika „Żagle”, jednocześnie rozstano się z większością pracowników jej spółki Murator Expo organizującej eventy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jest to związane z oszczędnościami, które musimy wprowadzić - mówi Zbigniew Benbenek, właściciel Grupy ZPR Media.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" najwięcej stracił w lutym. Liderem ,,Fakt" ze sprzedażą na poziomie 212 tys. egz.
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lutym br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasował się „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze zarzucają prezydentowi Torunia cenzurowanie pytań na konferencjach prasowych o koronawirusie
Dziennikarze z kilku toruńskich redakcji wystosowali list otwarty do prezydenta tego miasta, Michała Zaleskiego. Zarzucają mu im cenzurowanie pytań zadawanych podczas konferencji prasowej online, dotyczących przebiegu pandemii w zarządzanym przez Michała Zaleskiego mieście.
więcej
|
,,Komputer Świat" z dodatkiem ,,Sprawdzone pomysły na czas kwarantanny"
W poniedziałek 6 kwietnia ukaże się w sprzedaży magazyn „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska) z 16-stronicowym dodatkiem „Sprawdzone pomysły na czas kwarantanny”. Znajdą się w nim m.in. pomysły na organizację domowego biura i informacje o Profilu Zaufanym, koniecznym do załatwiania spraw w urzędach bez wychodzenia z domu.
więcej
|
|
|
Ponad 4 mln zł ze zbiórki podczas transmisji #koncertdlabohaterów w Player.pl na walkę z koronawirusem
W sobotę, 4 kwietnia serwis Player.pl (TVN Discovery Polska) wspólnie z Fundacją TVN „Nie jesteś sam” zorganizował charytatywny #koncertdlabohaterów. Był on podziękowaniem za pracę pracowników służby zdrowia podczas epidemii koronawirusa. Widzowie podczas transmisji zgłaszali jednak problemy techniczne: opóźnienie głosu, obrazu czy z działaniem aplikacji. - Liczyliśmy się z możliwością wystąpienia awarii w przypadku ogromnego zainteresowania widzów - koncert dostępny był za darmo, ale idea i szczytny cel - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Główczyński, dyrektor programowy Player.pl.
więcej
|
Zwolnienia w Nocowanie.pl. Branża turystyczna w tarapatach
W spółce należącej do Wirtualna Polska Holding Nocowanie.pl zwolniono na początku kwietnia ok. 10 osób - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To kolejne zwolnienia po redukcji w Wakacje.pl - spółce również należącej do WP.
więcej
|
Filmweb z 17,1 mln zł wpływów i 3,6 mln zł zysku. W górę zatrudnienie i sprzedaż agencyjna
W ub.r. spółka Filmweb, zarządzająca serwisem internetowym o takiej samej nazwie, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,6 proc. do 17,14 mln zł oraz zysku netto z 3,52 do 3,65 mln zł. Przez rok zatrudnienie w firmie wzrosło z 18 do 30 pracowników - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa K2 ze 109,7 mln zł wpływów i 1,8 mln zł straty. Prezes: celem odwrócenie negatywnego trendu
W ub.r. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych ze 108,79 do 109,69 mln zł oraz spadek wyniku netto z 2,32 mln zł zysku do 1,83 mln zł straty. Znacząco pogorszyły się wyniki agencji K2. - Najważniejszym zadaniem długoterminowym jest odwrócenie negatywnego trendu wyników finansowych Grupy i przyspieszenie jej wzrostu - stwierdza Paweł Wujec, od dwóch miesięcy prezes K2.
więcej
|
Gigantyczny wzrost usług w chmurze Microsoftu. Polskie telekomy też notują większy ruch w sieci
Microsoft poinformował, że zaobserwował aż 775-procentowy wzrost wykorzystania platformy Azure, która świadczy usługi w chmurze. Ogromną popularnością cieszy się też Microsoft Teams do pracy zespołowej. Z kolei polskie telekomy mówią, że w ostatnich tygodniach odnotowały 50-70 wzrost ruchu w sieci.
więcej
|
Coraz częściej korzystamy z serwisów VoD. Nadawcy szykują premiery
Obostrzenia dotyczące pozostania w domach w związku z epidemią koronawirusa zmieniły nawyki Polaków. Spędzają więcej czasu oglądając telewizję, czytając płatne treści w internecie oraz korzystając z platform streamingowych. Nadawcy na kwiecień szykują wiele premier m.in. pozycje, które miały trafić do kin.
więcej
|
Wojas: w marcu wpływy zmalały o 34,4 proc., w kwietniu spadną o 70 proc., już 45,2 proc. z e-commerce
Firm obuwnicza Wojas poinformowała, że w związku z zamknięciem sklepów stacjonarnych w związku z epidemią koronawirusa marcu br. jej skonsolidowane wpływy sprzedażowe zmalały rok do roku o 34,4 proc., a w kwietniu spadną o ok. 70 proc. To kolejna po CCC i VRG firma handlowa z odzieżą raportująca duże spadki sprzedaży spowodowane epidemią.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Firma energetyczna Zygmunta Solorza ze wzrostem wpływów i EBITDA, zmalało zużycie węgla. ,,Obecny rok nie będzie tak dobry"
|
Mediacap: odpis dotyczący Plastream obniży wyniki o 2,3 mln zł, są dwie oferty inwestycyjne
|
Właściciel Media Markt i Saturna apeluje o pomoc. Chce 2 mld euro od niemieckich banków
|
Sondaż: przez koronawirus inaczej spędzimy święta wielkanocne
|
Grupa Żywiec wspiera lokale i zwraca pieniądze za niesprzedane piwo
|
Niektórzy pracownicy już na stałe będą pracować zdalnie
|
Małgorzata Sadurska odpowiada za pion klienta korporacyjnego PZU
|
Gigantyczny wzrost usług w chmurze Microsoftu. Polskie telekomy też notują większy ruch w sieci
|
Wojas: w marcu wpływy zmalały o 34,4 proc., w kwietniu spadną o 70 proc., już 45,2 proc. z e-commerce
|
Poczta Polska: Przemysław Sypniewski zrezygnował, nowym prezesem wiceminister obrony narodowej Tomasz Zdzikot
|
|
|