|
|
|
|
|
|
|
Duże wzrosty oglądalności programów informacyjnych. Liderem ,,Fakty" - ,,Teleexpress" zyskał 920 tys. widzów, ,,Wiadomości" - 800 tys.
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w marcu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress” pokazywany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały Polsatu zmieniają oprawę i logotypy
Od poniedziałku, 6 kwietnia kanały Super Polsat, Polsat 2, Polsat 1, Polsat Cafe, Polsat Play, Polsat Doku, Polsat Film oraz Polsat Seriale będą miały odświeżone logotypy oraz nowe oprawy. Hasło przewodnie spotu prezentującego brzmi „Zmieniamy się dla Was”.
więcej
|
Program Kuby Wojewódzkiego z jego mieszkania w Player.pl. "Funkcjonujemy w bezprecedensowych czasach"
Telewizja TVN na czas pandemii zawiesiła emisję części programów, wstrzymano też zdjęcia do wszystkich produkcji. Teraz show Kuby Wojewódzkiego będzie emitowany z domu dziennikarza - program „250 m² Kuby Wojewódzkiego” zobaczą widzowie serwisu Player.pl.
więcej
|
TVP HD w wersji SD zastąpiła TVP Rozrywkę na MUX-8
Od czwartku, 2 kwietnia na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej pojawił się kanał TVP HD, który w DVB-T nadaje w wersji SD. Stacja zastąpiła TVP Rozrywkę, która od kilku dni jest dostępna na MUX-3.
więcej
|
Program poradnikowy o koronawirusie w TVP Info śledzi 722 tys. widzów, w TVN24 - 522 tys., a w Polsat News - 273 tys.
Emitowany w TVP Info codzienny program „Koronawirus. Poradnik” ogląda średnio 722 tys. widzów. Mający podobną formułę „Koronawirus. Raport” w TVN24 gromadzi 522 tys., a „Wszystko o koronawirusie” w Polsat News - 273 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP chce wydzierżawić na cztery lata miejsce na transponderze satelitarnym
Telewizja Polska w postępowaniu publicznym szuka dostawcy, który przez cztery lata zapewni jej pojemność na transponderze satelitarnym na potrzeby przewoźnych stacji satelitarnych DSNG. Wartość zamówienia przekracza 214 tys. euro.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Wolna Europa już niedługo na Węgrzech. Reporterzy Bez Granic apelują do Unii Europejskiej
Po 27 latach nieobecności Radio Wolna Europa znów będzie obecne na Węgrzech, chociaż tylko w wersji cyfrowej. Biuro ma zostać otwarte do końca czerwca br. Tymczasem Reporterzy bez Granic napisali list otwarty do przywódców Unii Europejskiej. Apelują o interwencję brukselskich instytucji po uchwaleniu na Węgrzech specustawy ws. koronawirusa.
więcej
|
|
Koncert i płyta w Radiu Gdańsk w rocznice Katynia i Smoleńska. ,,Pielęgnowanie pamięci jest obowiązkiem"
W sobotę 4 kwietnia Radio Gdańsk o godz. 19.00 wyemituje koncert fortepianowy Szymona Nehringa. Wydarzenie będzie połączone z promocją płyty „#Pamięć. Katyń 1940/Smoleńsk 2010”.
więcej
|
|
Jacek Kapela dyrektorem handlowym ds. sprzedaży w Grupie Time, Przemysław Ziurkowski odchodzi
Jacek Kapela został dyrektorem handlowym ds. sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Time (Grupa ZPR Media). Zastąpił Przemysława Ziurkowskiego, który rozstał się z firmą.
więcej
|
|
Bartłomiej Szczęśniak pożegnał się z Weszło FM
Youtuber Bartłomiej Szczęśniak, lepiej znany jako Mietczyński, po ponad dwóch latach zakończył pracę w internetowym radiu sportowym Weszło FM. - Decyzja moja, bo wyprowadzam się niebawem z Warszawy - zaznaczył.
więcej
|
|
Dwójka 10 kwietnia z ramówką upamiętniającą katastrofę smoleńską i zbrodnię katyńską
W tym roku 10 kwietnia przypada 10. rocznica katastrofy smoleńskiej. By upamiętnić ofiary tragedii, Dwójka Polskiego Radia przygotowuje specjalną ramówkę. Specjalne audycje będą dotyczyć także tzw. zbrodni katyńskiej z 10 kwietnia 1940 roku.
więcej
|
|
Radio Gra nowym liderem słuchalności w Toruniu, Wawa na awansowała na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od września ub.r. do lutego br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Wawa - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Koronawirus zmienia strategie marketingowe firm. O planach opowiadają czołowi reklamodawcy
Epidemia koronawirusa w Polsce wymusiła na reklamodawcach zmianę strategii marketingowych. O tym, w jakim kierunku zmieniono komunikację marketingową i wykorzystany w celu dotarcia do konsumentów mix mediów opowiadają przedstawiciele PKO BP, Lotosu, Polpharmy, Credit Agricole, Kompanii Piwowarskiej, Carlsberg Polska, Banku Millennium, Aldi i Lidla.
więcej
|
MediaCom przejmuje od K2 Precise obsługę internetową Żywiec Zdrój i Danone
Dwie spółki z grupy Danone Polska: Danone i Żywiec Zdrój konsolidują cały budżet mediowy swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów w MediaCom Warszawa (GroupM). Oznacza to zakończenie dotychczasowej współpracy z K2 Precise, które odpowiadało za ich obsługę w zakresie mediów digital.
więcej
|
GIF zakazuje emisji spotu Neosine Forte za ,,wyjątkowo nieetyczne wykorzystywanie lęku przed epidemią koronawirusa"
Główny Inspektor Farmaceutyczny zakazał dalszej emisji spotu reklamującego lek wzmacniający odporność Neosine Forte (produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska). W reklamie pojawiła się grafika z wirusami przypominającymi wizualizacje koronawirusa COVID-19. Aflofarm nie zgadza się z tą decyzją, podkreśla, że wizualizację z wirusem wykorzystuje w reklamach Neosine Forte od sześciu lat.
więcej
|
CD Projekt najcenniejszą spółką na GPW. Ponad 27,6 mld złotych kapitalizacji, więcej niż PKO BP
CD Projekt, producent gier „Wiedźmin” i zapowiadanego „Cyberpunka 2077” dynamicznie zwiększa swoją wartość na warszawskiej giełdzie dotkniętej kryzysem w związku z koronawirusem. W czwartek firma po raz pierwszy w swojej historii okazała się najdroższą spółką na GPW osiągając kapitalizację na poziomie 27,66 mld złotych. CD Projekt pokonał dotychczasowego lidera - PKO Bank Polski.
więcej
|
Warta przekaże 10 mln zł na walkę z koronawirusem, rezygnuje z kampanii z okazji 100-lecia
Firma ubezpieczeniowa Warta przekaże 10 mln zł na wsparcie walki z epidemią koronawirusa. Wykorzysta na to m.in. środki, które planowała wydać na wizerunkową kampanię reklamową z okazji 100-lecia swojej działalności.
więcej
|
Lidl wprowadza "ciche godziny" we wszystkich sklepach. Wsparcie dla klientów ze spektrum autyzmu
Sieć Lidl Polska z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, wprowadziła ciche godziny we wszystkich swoich sklepach w Polsce.
więcej
|
Jakub Gołębiewski: z Wavemaker do UM Thrive
Do teamu odpowiedzialnego za obsługę Nestle Polska w agencji UM Thrive (IPG Mediabrands) dołączył Jakub Gołębiewski jako szef zespołu investmentowego. Wcześniej pracował w Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Agnieszka Supińska odpowiada za komunikację w MediaCom Warszawa
Agnieszka Supińska dołączyła do MediaCom Warszawa (GroupM) obejmując stanowisko head of internal&external communication – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała w agencji Partner of Promotion.
więcej
|
Grzegorz Frydrych odpowiada za marketing New Work
Grzegorz Frydrych objął nowo utworzone stanowisko global marketing directora w New Work, dostawcy biur elastycznych w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Lewiatan wyda 10 milionów złotych na pomoc dla franczyzobiorców
Polska Sieć Handlowa Lewiatan ustanowiła program pomocowy dla swoich franczyzobiorców – „Fundusz Pomocy Lewiatańczykom". Wartość funduszu wynosi 10 mln złotych.
więcej
|
Karolina Moskal odpowiada za PR w agencji 19 Południk. W zespole Vladek Siedov i Dominik Żelazny
Karolina Moskal została managerem public & media relations w agencji strategiczno-kreatywnej 19 Południk. Stanowisko UX/UI designera objął Vladek Siedov, a Dominik Żelazny web developera.
więcej
|
Abanana reorganizuje dział new businnes, na czele Szymon Odolanowski
Abanana na nowo zorganizowało pracę w dziale new business. Kieruje nim Szymon Odolanowski, business development manager.
więcej
|
Marta Fabiś w agencji kreatywnej Skivak
Z początkiem kwietnia do zespołu agencji kreatywnej Skivak dołączyła Marta Fabiś, obejmując stanowisko new business managera.
więcej
|
,,Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY". Tyskie rusza z hasłem wsparcia w najnowszej kampanii
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Egmont Polska ograniczył koszty o 6 proc., 4,8 mln zł zysku netto zamiast straty
W ub.r. wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku. Firma wycofuje się właśnie z segmentu książkowego.
więcej
|
W serwisach Polska Press rusza projekt #WspieramyLokalnyBiznes
Polska Press Grupa uruchomiła projekt #WspieramyLokalnyBiznes zakładający wspieranie lokalnych firm z całego kraju. We wszystkich serwisach internetowych wydawcy ruszają specjalne sekcje z informacjami dla przedsiębiorców i miejscem, gdzie mogą dać darmowy anons.
więcej
|
Piątkowy ,,Przegląd Sportowy" z dodatkiem archiwalnym na urodziny Grzegorza Laty
Wydanie piątkowe (3 kwietnia) „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się z 12-stronicowym dodatkiem „Przegląd Sportowy Historia”. Cena i nakład pisma nie zmieniają się.
więcej
|
|
|
Program Kuby Wojewódzkiego z jego mieszkania w Player.pl. "Funkcjonujemy w bezprecedensowych czasach"
Telewizja TVN na czas pandemii zawiesiła emisję części programów, wstrzymano też zdjęcia do wszystkich produkcji. Teraz show Kuby Wojewódzkiego będzie emitowany z domu dziennikarza - program „250 m² Kuby Wojewódzkiego” zobaczą widzowie serwisu Player.pl.
więcej
|
Oblężenie serwisów edukacyjnych. Wikipedia na czele, Librus i Vulcan przyciągają najbardziej (TOP10)
W ostatnich tygodniach z powodu zamknięcia szkół serwisy edukacyjne osiągają rekordową odwiedzalność. Liderem zasięgowym jest niezmiennie Wipidedia, natomiast Librus.pl, Vulcan.net.pl i Brainly.pl w tydzień zanotowały podobną liczbę odsłon jak w całym październiku ub.r.
więcej
|
Facebook udostępnił Messengera w nowej wersji na Windowsa i MacOS
Facebook udostępnił desktopową aplikację popularnego komunikatora Messenger. Do pobrania są wersje na komputery z systemami Windows i MacOS.
więcej
|
Kamila Olasek nową szefową social mediów w Wirtualnej Polsce
Z początkiem kwietnia stanowisko szefowej ds. social mediów w Wirtualnej Polsce objęła Kamila Olasek. Zastąpiła ona Igora Nowińskiego, który rozstanie się z firmą.
więcej
|
Boris Becker będzie współtworzył TopLevelTennis.com i przejmie część akcji jego wydawcy
Słynny przed laty tenisista Boris Becker będzie przygotowywał treści do strony TopLevelTennis.com przygotowywanej przez Thunderbolt (poprzednio ComPress) i obejmie część akcji spółki. Jednocześnie firma przesunęła termin objęcia jej akcji przez Urszulę Radwańską z 31 marca na 30 czerwca br.
więcej
|
YouTube planuje opcję Shorts. Chce przejąć młodych użytkowników TikToka
YouTube szykuje platformę o nazwie Shorts, która pozwoli użytkownikom na tworzenie i publikowanie krótkich klipów wideo z muzycznym podkładem w postaci znanych utworów - wynika z nieoficjalnych informacji. Google nie komentuje tych doniesień, nowa funkcjonalność ma pomóc YouTube w przyciągnięciu młodych użytkowników korzystających obecnie z aplikacji TikTok.
więcej
|
CCC: sklepy mogą być zamknięte do maja, e-commerce wzrósł o 39 proc., koszty tniemy siekierą
W minionym kwartale, w związku z zamknięciem jej sklepów stacjonarnych z powodu epidemii koronawirusa, firma obuwnicza CCC zanotowała spadek wpływów sprzedażowych w tych punktach o 26 proc. do 528 mln zł. Przychody z e-commerce poszły w górę o 39 proc. do 401 mln zł. - Obecna sytuacja wymusiła szereg działań restrukturyzacyjnych, które mają skutkować istotnymi oszczędnościami kosztowymi jeszcze przez wiele lat - przyznaje prezes spółki Marcin Czyczerski.
więcej
|
Kaufland sprzedaje w internecie paczki podstawowych produktów
Sieć handlowa Kaufland wchodzi w e-commerce. Będzie sprzedawać w internecie zestandaryzowane paczki z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów w dobie koronawirusa.
więcej
|
Główny akcjonariusz pożyczy Brand24 600 tys. zł, będzie nowa emisja akcji
Larq Growth Fund I FIZ, główny akcjonariusz monitorującej internet firmy Brand24, do końca maja zaoferuje jej 600 tys. zł pożyczki na wsparcie bieżącej płynności finansowej. Brand24 w ofercie prywatnej wyemituje 130 tys. akcji podwyższających jej kapitał o 6,4 proc.
więcej
|
Wirtualna Polska i WP Pilot chce podziękować bohaterom walki z koronawirusem w specjalnej akcji
W ramach akcji "Dziękuję bohaterom" Wirtualna Polska chce zachęcić do przesyłania podziękowań w formie wideo, by podziękować bohaterom codziennej walki ze skutkami epidemii koronawirusa. Materiały zostaną wyemitowane na specjalnie uruchomionym do tego kanale.
więcej
|
Ekstraklasa.TV dostępna w kwietniu za darmo, zagraniczni abonenci z dostępem do całych meczów
Serwis Ekstraklasa.TV ogłosił kwiecień miesiącem bez opłat. Abonenci zagraniczni zyskują też dostęp do pełnych relacji z meczów sezonu 2018/19 oraz do skrótów meczowych i materiałów z najlepszymi akcjami PKO Bank Polski Ekstraklasy.
więcej
|
Najlepszy notebook dla biznesu
Prawdziwy sprawdzian dla laptopa biznesowego rozpoczyna się, kiedy przestaje udawać komputer stacjonarny. Z daleka od biura i biurka sprzęt, na którym pracujemy, wreszcie może udowodnić swoją wartość - tak jak notebook Prestige 15 firmy MSI, który z powodzeniem przeszedł ponad 30 testów jakości.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz
Obecna sytuacja wywołana epidemią koronawirusa istotnie wpływa na działalność firm badawczych. Do odwołania zawieszono badania realizowane metodą face to face, a nie wszystkie da się zastąpić wywiadami online czy telefonicznymi. Klienci przenoszą duże projekty badawcze na kolejne miesiące, wielu badań teraz nie można realizować, bo nie mają obecnie sensu. Zdaniem szefów firm badawczych to może być najgorszy rok w 30-letniej historii branży, obroty niektórych za marzec już spadły o jedną trzecią, w kwietniu spadki mogą być większe. Jeśli nie będzie nowych zleceń, ratunkiem mogą być obniżki wynagrodzeń, redukcje etatów i zwolnienia pracowników.
więcej
|
Polacy dumni z pracowników służby zdrowia w czasie epidemii koronawirusa
Prawie trzy czwarte Polaków jest dumnych z postawy pracowników służby zdrowia w sytuacji pandemii Covid-19. Nieco ponad połowa respondentów z kolei jest dumnych z postawy społeczeństwa w obecnej sytuacji, wynika z najnowszego sondażu ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
Dramatyczny apel do rządu o tarczę antykryzysową 2.0. "Mamy problem z uzyskaniem kredytów obrotowych"
Organizacje branżowe, zrzeszające firmy zajmujące się organizacją eventów i wydarzeń, wystosowały apel do minister rozwoju Jadwigi Emilewicz. Chcą nowych rozwiązań pomocowych, skarżą się też, że nie mogą uzyskać kredytów obrotowych. Tymczasem wicepremier Jarosław Gowin powiedział, że budżetu nie stać na drugą tarczę antykryzysową.
więcej
|
Sabina Salamon: z Deutsche Banku do Grupy Ergo
Sabina Salamon objęła stanowisko head of corporate communications w firmie technologicznej Ergo Technology & Services Management. Przez ostatnich lat związana była z Deutsche Bankiem.
więcej
|
LG rozpoczęło globalny przetarg na obsługę PR
Koncern LG Electronics rozpoczął przetarg na globalną obsługę PR. Zaproszono do niego główne holdingi i największe agencje niezależne. Walka toczy się o budżet szacowany od 9 do 15 mln dolarów.
więcej
|
Jan Pilewski odpowiada za public affairs w Play
Do zespołu operatora Play dołączył Jan Pilewski, obejmując stanowisko senior public affairs managera. Jest to nowo utworzone stanowisko w ramach powstałego w zeszłym roku departamentu komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
Jan Krynicki w zespole prasowym Ministerstwa Infrastruktury
Jan Krynicki, ostatnio rzecznik prasowy Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad rozpoczął pracę w biurze ministra w Ministerstwie Infrastruktury. Odpowiada m.in. za wsparcie media relations.
więcej
|
LoveBrands Relations dla Gedeon Richter
Agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną Gedeon Richter.
więcej
|
Galaktus PR z czterema nowymi klientami
Agencja Galaktus PR nawiązała współpracę z PNY Technologies, Optomą, Esportslab oraz Roboto.
więcej
|
PR Hub poprowadzi 10. edycję programu ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Agencja PR Hub wygrała przetarg Krajowej Unii Producentów Soków, w ramach którego przeprowadzi dziesiątą edycję programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Działania realizowane są pod hasłem „Apetyt na polskie”. Agencja zajmie się też realizacją programu informacyjno-promocyjnego „Działania Promocyjne – Certyfikacja innowacyjnych przetworów z owoców i warzyw”.
więcej
|
Elżbieta II zatrudniła specjalistkę PR Meghan i Harry'ego
Brytyjska królowa Elżbieta II ma nową specjalistkę ds. wizerunku - to Sara Latham. Ostatnio pracowała dla księżnej i księcia Sussex Meghan i Harry’ego, w przeszłości m.in. dla Hillary Clinton.
więcej
|
|
|