|
|
|
|
|
|
|
TVN zawiesza część seriali i programów rozrywkowych. "Obroty będą niższe"
Z końcem marca TVN przestanie emitować nowe odcinki seriali „Kod genetyczny”, „Chyłka - kasacja” i „Ukryta prawda” oraz programów „Kuba Wojewódzki”, „Co za tydzień”, „Kuchenne rewolucje”, „Superwizjer” i „Milionerzy”. - Dziś wszyscy znaleźliśmy się w sytuacji bezpośredniego zagrożenia infekcją. Zmiany wpływają na logistykę i kalendarium produkcji wymuszając korektę planów programowych - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media. Jego zdaniem obroty w kwietniu będą niższe niż przed rokiem.
więcej
|
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Nadawcy, reklamodawcy, domy mediowe uzgodniły założenia nowego, jednoźródłowego badania, które ma objąć telewizję, internet oraz radio - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Blajer ma wzmocnić zespół TVP Info w kwestiach ekonomicznych, zaczął prowadzić ,,Antykryzys Poradnik"
Dziennikarz ekonomiczny Paweł Blajer, przez ponad 10 lat związany z Grupą TVN, dołączył do newsroomu TVP Info. Będzie odpowiadał za tematy związane z ekonomią. - Blajer wzmocni redakcję jako dziennikarz doskonale znający się na gospodarce i przybliżający ją w przystępny sposób widzowi - mówi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Ceny reklam w TVN spadły nawet o kilkanaście proc. Najdroższy ,,Uwaga! Koronawirus"
W ofercie handlowej TVN na kwiecień br. ceny reklam są niższe w porównaniu z kwietniem ub.r. o kilkanaście procent. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy specjalnym programie „Uwaga! Koronawirus”, emitowany codziennie po programie informacyjnym „Fakty”.
więcej
|
Juliusz Braun złożył skargę do KRRiT na media publiczne. "Nie może milcząco akceptować działań TVP"
- Media publiczne, a w szczególności Telewizja Polska, nie tylko nie informują bezstronnie o wydarzeniach związanych z wyborami, ale przeciwnie, stanowią element machiny propagandowej jednego z kandydatów - urzędującego prezydenta Andrzeja Dudy, stwarzając tym samym zagrożenie dla procedur demokratycznych - napisał Juliusz Braun w skardze na media publiczne do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przekazanej portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Show ,,Milionerzy" ogląda 1,84 mln widzów. TVN wiceliderem
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 1,84 mln osób, o 250 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
"Przyjaciółki 15" ogląda 1,44 mln osób. Polsat stacją trzeciego wyboru
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,44 mln osób. W porównaniu do trzynastej serii, nadawanej rok temu, produkcja straciła 278 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ATM Grupa bezterminowo zawiesza produkcję seriali i programów
Firma ATM Grupa - produkująca głównie seriale i programy telewizyjne - poinformowała, że przedłuża zawieszenie realizacji wszystkich zdjęć do odwołania. Powodem jest epidemia koronawirusa.
więcej
|
TVN24 hitem na Player.pl, dostępny dla wszystkich subskrybentów. ,,Wyraźny wzrost ruchu i transakcji na platformie"
TVN24 w jakości HD do 1 kwietnia będzie dostępny bez dodatkowych opłat we wszystkich pakietach subskrypcyjnych na Player.pl (Grupa TVN Discovery). - W ciągu ostatniego tygodnia odnotowaliśmy wyraźny wzrost ruchu na platformie zarówno wśród użytkowników AVOD i SVOD, jak również TVOD. Najpopularniejszym kanałem live w serwisie jest obecnie TVN24 - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" ogląda 1,96 mln widzów. TVN liderem w 16-49
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,96 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję niekwestionowanego lidera w 16-49.
więcej
|
TVP ABC uruchamia nowy kanał edukacyjny online ,,Domowe Przedszkole"
W poniedziałek, 23 marca na platformie TVP VOD ruszy nowy kanał edukacyjny online „Domowe Przedszkole”, który będzie skierowany do najmłodszych dzieci.
więcej
|
TVN wspiera akcję #zostanwdomu. Gessler, Rozenek, Popielarska, Prokop i Michałowski w spotach (wideo)
W sobotę, 21 marca TVN Discovery Polska rozpoczęło na swoich antenach emisję spotów wspierających akcję #zostanwdomu. W inicjatywę zaangażowali się m.in. Magda Gessler, Małgorzata Rozenek, Maja Popielarska, Marcin Prokop i Damian Michałowski.
więcej
|
player.pl z oficjalnym kontem na TikToku
W piątek, 20 marca player.pl uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku. Na kanale można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.
więcej
|
AXN udostępnił oficjalny trailer ,,Znaków 2". Premiera serialu 7 kwietnia (wideo)
We wtorek, 7 kwietnia o godz. 22:00 AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu autorskiego serialu „Znaki”. Stacja właśnie udostępniła oficjalny trailer oraz nowe zdjęcia produkcji.
więcej
|
,,Rodzinka.pl" w nowym paśmie zyskała widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru
Szesnasty sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia ogląda średnio 862 tys. widzów, o 66 tys. osób więcej niż początek czternastego sezonu pokazywanego rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku.
więcej
|
,,Akta Fajbusiewicza" nowym programem Crime+Investigation Polsat. Emisja od 10 kwietnia (wideo)
W piątek, 10 kwietnia Crime+Investigation Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Akta Fajbusiewicza”.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem Siódemki. Reality-show śledzi 823 tys. widzów, 10 proc. udziału w 16-49
Emitowany w Siódemce czwarty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 823 tys. widzów. Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN zawiesza część seriali i programów rozrywkowych, z ramówki znikną ,,Chyłka", ,,Kod genetyczny" i ,,Kuba Wojewódzki"
Z końcem marca TVN przestanie emitować nowe odcinki seriali „Kod genetyczny”, „Chyłka - kasacja” i „Ukryta prawda” oraz programów „Kuba Wojewódzki”, „Co za tydzień”, „Kuchenne rewolucje”, „Superwizjer” i „Milionerzy”, a na antenę stacji z TVN7 zostanie przeniesiony „Ślub od pierwszego wejrzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Blajer przeszedł z Grupy TVN Discovery do TVP Info
Dziennikarz ekonomiczny Paweł Blajer, przez ponad 10 lat związany z Grupą TVN, dołączył do newsroomu TVP Info. Będzie odpowiadał za tematy związane z ekonomią, na ekranie zadebiutuje najprawdopodobniej w najbliższą sobotę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Nadawcy, reklamodawcy, domy mediowe uzgodniły założenia nowego, jednoźródłowego badania, które ma objąć telewizję, internet oraz radio - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ponad milion złotych na działalność Rady Mediów Narodowych w 2019 roku
Dokładnie 1,096 mln zł wyniosły koszty funkcjonowania Rady Mediów Narodowych w 2019 roku - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To o 95,3 tys. zł więcej niż przed rokiem. Na wynagrodzenia członków Rady przeznaczono 374 tys. zł, co stanowiło o 156,8 tys. zł więcej niż w 2018 roku.
więcej
|
|
Stacje radiowe zmieniły ramówki w związku z koronawirusem, wprowadziły szczególne środki
W związku z zagrożeniem koronawirusem wiele redakcji w sporym stopniu przeszło na pracę zdalną i system rotacyjny. Ograniczono liczbę osób pracujących przy programach, zapraszanie gości, często audycje nadawane są z domu prowadzących.
więcej
|
|
Juliusz Braun złożył skargę do KRRiT na media publiczne. "Nie może milcząco akceptować działań TVP"
- Media publiczne, a w szczególności Telewizja Polska, nie tylko nie informują bezstronnie o wydarzeniach związanych z wyborami, ale przeciwnie, stanowią element machiny propagandowej jednego z kandydatów - urzędującego prezydenta Andrzeja Dudy, stwarzając tym samym zagrożenie dla procedur demokratycznych - napisał Juliusz Braun w skardze na media publiczne do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przekazanej portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio w ramach wsparcia polskich wykonawców obniża ceny ich płyt
Polskie Radio obniżyło o 30 proc. ceny płyt polskich wykonawców w swoim sklepie internetowym. Akcja potrwa do 15 kwietnia, ma na celu wsparcie artystów, którzy nie mogą obecnie grać koncertów.
więcej
|
|
Polskie Radio odwołało festiwal ,,Nowa Tradycja". ,,Teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo"
Zaplanowany na połowę maja br. Festiwal Folkowy Polskiego Radia „Nowa Tradycja 2020” został odwołany z powodu epidemii koronawirusa. Decyzję podjęli wspólnie: Radiowe Centrum Kultury Ludowej i Polskie Radio. Organizatorzy zapewniają, że nadesłane nagrania nie przepadną i zostaną wykorzystane w innym terminie.
więcej
|
|
TOK FM zaczyna codzienny podcast o koronawirusie
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) rusza z nowym codziennym podcastem „Koronawirus. Podsumowanie dnia”. Jego kolejne odcinki będą dostępne bez opłat o godz. 20.00 na Tokfm.pl i w aplikacji TOK FM.
więcej
|
|
Dariusz Rosiak z podcastem "Raport na dziś" oprócz "Raportu o stanie świata"
Były dziennikarz Trójki Polskiego Radia Dariusz Rosiak, który uruchomił własny podcast "Raport o stanie świata" zapowiada, że będzie realizować także "Raport na dziś" - audycje, które będą uzupełnieniem projektu. Omawiać w nim będzie najważniejszy temat pierwszej połowy tygodnia.
więcej
|
|
Pracownik Polskiego Radia 24 zakażony koronawirusem. Zdalna praca, kolejna dezynfekcja studia
W czwartek u jednego z pracowników Polskiego Radia 24 potwierdzono zakażenie koronawirusem. - Bardzo proszę o nie popadanie w panikę. Na razie obowiązuje nas praca zdalna - przekazała pracownikom prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio awansowało na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Antyradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
O. Rydzyk apeluje o większe wsparcie dla TV Trwam, Radia Maryja i ,,Naszego Dziennika". ,,Nie mamy dotacji 2 mld jak TVP"
Ojciec Tadeusz Rydzyk, założyciel i szef Radia Maryja, zwrócił się na antenie do słuchaczy o jeszcze większe wsparcie dla związanych z nim mediów w czasie pandemii koronawirusa. Zapowiada, że bez zwiększonych datków Radiu Maryja, Telewizji Trwam i „Naszemu Dziennikowi” grozi zamknięcie.
więcej
|
|
KBR: stabilna słuchalność radia, pomimo pandemii i zmiany zwyczajów Polaków
- Słuchalność radia w ostatnich kilkunastu dniach utrzymuje się na stabilnym poziomie, pomimo wprowadzenia w kraju wielu restrykcji i ograniczeń związanych z epidemią koronawirusa - poinformował Komitet Badań Radiowych, zlecający badanie Radio Track.
więcej
|
|
|
|
TVN zawiesza część seriali i programów rozrywkowych. "Obroty będą niższe"
Z końcem marca TVN przestanie emitować nowe odcinki seriali „Kod genetyczny”, „Chyłka - kasacja” i „Ukryta prawda” oraz programów „Kuba Wojewódzki”, „Co za tydzień”, „Kuchenne rewolucje”, „Superwizjer” i „Milionerzy”. - Dziś wszyscy znaleźliśmy się w sytuacji bezpośredniego zagrożenia infekcją. Zmiany wpływają na logistykę i kalendarium produkcji wymuszając korektę planów programowych - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Tyborowicz, prezes TVN Media. Jego zdaniem obroty w kwietniu będą niższe niż przed rokiem.
więcej
|
Sprzedaż prasy drukowanej cierpi wskutek epidemii. ,,Kryzys czyści rynek, to bilet w jedną stronę"
Najnowszy numer tygodników „Wprost” (AWR „Wprost”) i „Do Rzeczy” ukażą się tylko w wydaniu cyfrowym, bez wersji drukowanej. Jest to związane z zamknięciem wielu punktów sprzedaży wskutek epidemii koronawirusa. Inni wydawcy prasowi proponują czytelnikom darmową dostawę prasy lub specjalne promocje. - Rynek prasy nigdy już nie wróci do kształtu, jaki znaliśmy przed pandemią - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński z OMD.
więcej
|
Bukmacherzy przez koronawirus tracą kilkadziesiąt proc. wpływów, bez Euro niższe budżety reklamowe
Czołowe firmy bukmacherskie na dwa tygodnie zamknęły stacjonarne punkty sprzedaży, a wskutek odwołania najważniejszych rozgrywek sportowych w związku z epidemią koronawirusa straciły zdecydowaną większość swoich ofert. Z powodu przełożenia piłkarskiego Euro całoroczne wpływy będą dużo niższe niż od prognoz, jednocześnie firmy obniżą wydatki marketingowe.
więcej
|
ICP Group miała w ub.r. 4,3 mln zł straty, 3,5 mln zł zobowiązań kredytowych
Będąca od września w upadłości agencja ICP Group w całym ub.r. przy 3,13 mln zł przychodów sprzedażowych zanotowała 4,34 mln zł straty netto. Na koniec ub.r. miała 6,46 mln zł zobowiązań, w tym 3,54 mln zł z tytułu kredytów i pożyczek.
więcej
|
Rynek farmaceutyczny wart ponad 36 mld zł. W marcu apteki przeżywają oblężenie
W ubiegłym roku wartość rynku farmaceutycznego wyniosła ponad 36,43 mld zł (bez segmentu szpitalnego) - wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Leków Bez Recepty (PASMI). W pierwszych dniach marca sprzedaż leków w aptekach wzrosła o 32,2 proc. (dane PEX PharmaSequence).
więcej
|
Ibuprom RR reklamowany jako "ratunek w bólu" (wideo)
Ruszyła nowa kampania telewizyjna leku przeciwbólowego Ibuprom RR (USP Zdrowie). Przygotowały ją firmy Hand Made, Wavemaker i Selfish3.
więcej
|
Po wprowadzeniu stanu epidemii kina zamknięte do odwołania
Ogłoszenie przez ministra zdrowia stanu epidemii oznacza, że automatycznie wszystkie placówki kulturalne i rozrywkowe, m.in. kina, będą zamknięte aż do odwołania. Natomiast szkoły, przedszkola i inne placówki dydaktyczne pozostaną nieczynne do Wielkanocy.
więcej
|
Ronaldo, Woods, Jordan i inni w kampanii Nike o COVID-19
„Play inside, play for the world” - pod takim hasłem Nike prowadzi kampanię, w której znani sportowcy z całego świata apelują o odpowiedzialne zachowanie w związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem. W akcję włączyli się m.in. Cristiano Ronaldo, Michael Jordan, Tiger Woods.
więcej
|
Łaciate z kampanią z okazji jubileuszu
Łaciate (Mlekpol) w nowej kampanii świętuje 25-lecie swojej marki mleka UHT. Przygotowały ją Leo Burnett i Wavemaker.
więcej
|
Fisher-Price zachęca ,,Bądźmy dziećmi!"
Pod hasłem „Bądźmy dziećmi!” ruszyła kampania reklamowa producenta zabawek Fisher-Price.
więcej
|
VMLY&R obsługuje reklamowo BP Polska
Agencja VMLY&R odpowiada za obsługę reklamową firmy paliwowej BP Polska. Odpowiada za opracowywanie strategii, koncepcji kreatywnych, produkcji materiałów, a także projekty z digital influencerami.
więcej
|
Olmeka Creation House wspiera marketingowo operatora komórkowego Viva! Mobile
Agencja Olmeka Creation House zawarła umowę z Viva! Mobile, nowym operatorem telefonii komórkowej uruchomionym przez Fundację Międzynarodowego Ruchu na Rzecz Zwierząt "Viva!”. Agencja zajmie się kampanią reklamową telefonii oraz jej bieżącymi działaniami marketingowymi.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sprzedaż prasy drukowanej cierpi wskutek epidemii. ,,Kryzys czyści rynek, to bilet w jedną stronę"
Najnowszy numer tygodników „Wprost” (AWR „Wprost”) i „Do Rzeczy” ukażą się tylko w wydaniu cyfrowym, bez wersji drukowanej. Jest to związane z zamknięciem wielu punktów sprzedaży wskutek epidemii koronawirusa. Inni wydawcy prasowi proponują czytelnikom darmową dostawę prasy lub specjalne promocje. - Rynek prasy nigdy już nie wróci do kształtu, jaki znaliśmy przed pandemią - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński z OMD.
więcej
|
PAP zaczyna akcję #FakeHunter, udostępni aplikację do weryfikowaniu treści o koronawirusie
Polska Agencja Prasowa rusza ze społecznym projektem weryfikowania treści dotyczących koronawirusa - #FakeHunter . Agencja szuka teraz osób, które będą pracowały nad sprawdzaniem zgłaszanych przez internautów faktów na temat pandemii. Partnerem przedsięwzięcia jest GovTech Polska, a z ramienia PAP kieruje nim Mirosław Usidus - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zatrudnienie w Agorze zmalało o 216 etatów, mniejsze wynagrodzenie zarządu
W ub.r. stałe zatrudnienie w grupie kapitałowej Agora zmniejszyło się o 216 etatów do 2 495 etatów, ale koszty wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych wzrosły o 2,3 proc. do 336,2 mln zł. Zarząd firmy zainkasował 4,77 mln zł, wobec 5,37 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu": wpływy 6 proc. w górę, 14,4 mln zł zysku
W ub.r. grupa kapitałowa Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zanotowała wzrost przychodów o 6 proc. do 107,94 mln zł oraz zysku netto z 6,43 do 14,4 mln zł. - Skupiliśmy się na poprawie efektywności działania całej grupy kapitałowej ze szczególnym naciskiem na spółki zależne, które dzięki temu zaczęły generować istotne zyski - komentuje prezes spółki Tomasz Jażdżyński.
więcej
|
Zmarł Jerzy Weber - wieloletni naczelny ,,Tele Tygodnia", pomysłodawca Telekamer
W czwartek zmarł Jerzy Weber, przez wiele lat menedżer w pionie magazynów telewizyjnych Wydawnictwa Bauer. Pracując w firmie, wymyślił plebiscyt Telekamery „Tele Tygodnia”.
więcej
|
Nowe numery ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" bez wersji drukowanej, tylko w formie cyfrowej
W przyszłym tygodniu tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) ukażą się tylko w wydaniu cyfrowym, bez wersji drukowanej. Jest to związane z zamknięciem wielu punktów sprzedaży wskutek epidemii koronawirusa.
więcej
|
|
|
Bauer dał Polsatowi wyłączność na rozmowy o kupnie Interii. ,,Negocjacje na wczesnym etapie, wynik niepewny"
Telewizja Polsat uzyskała od Grupy Bauer Media wyłączność na negocjacje dotyczące kupna Grupy Interia. - Proces negocjacji jest nadal na wczesnym etapie, a ich wynik oraz prawdopodobieństwo ich pozytywnego zakończenia są niepewne - zaznacza Polsat.
więcej
|
Brand24 ze wzrostem wpływów o 32 proc. i 1,55 mln zł zysku EBITDA. 1 tys. nowych klientów mimo blokady na FB
W ub.r. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 32,3 proc. do 15,65 mln zł, zysku EBITDA z 69 tys. zł do 1,55 mln zł oraz spadek straty netto z 1,75 mln zł do 997 tys. zł. Spółka po półrocznej przerwie została odblokowana przez Facebooka.
więcej
|
TVN24 hitem na Player.pl, dostępny dla wszystkich subskrybentów. ,,Wyraźny wzrost ruchu i transakcji na platformie"
TVN24 w jakości HD do 1 kwietnia będzie dostępny bez dodatkowych opłat we wszystkich pakietach subskrypcyjnych na Player.pl (Grupa TVN Discovery). - W ciągu ostatniego tygodnia odnotowaliśmy wyraźny wzrost ruchu na platformie zarówno wśród użytkowników AVOD i SVOD, jak również TVOD. Najpopularniejszym kanałem live w serwisie jest obecnie TVN24 - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.
więcej
|
Microsoft Teams zyskuje użytkowników. 12 milionów więcej w tydzień. Efekt koronawirusa
Platforma Microsoft Teams, która ma ułatwiać zdalną pracę w firmach, ma już ponad 44 miliony użytkowników. To oznacza wzrost o 12 milionów w okresie jednego tygodnia. Rosnąca popularność Microsoft Teams to efekt szerzącej się pandemii koronawirusa, firma zapowiada nowe opcje które mają jeszcze bardziej usprawnić zespołową pracę online w firmach.
więcej
|
Siepomaga.pl zbiera dla polskich szpitali. Na koncie jest już 15 mln zł
Fundacja Siepomaga zorganizowała zbiórkę na wsparcie polskich szpitali, które walczą z koronawirusem. Na koncie jest już 15 mln zł od ponad 220 tys. darczyńców. - Na początku przyszłego tygodnia przekażemy sprzęt pierwszym placówkom medycznym. Mamy lawinę zamówień od szpitali - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Urban, prezes fundacji.
więcej
|
YouTube, Amazon, Apple TV+ i Disney+ obniżają jakość streamingu w Europie z powodu koronawirusa
YouTube, Amazon, Apple TV+ oraz Disney+ poinformowały, że obniżą jakość przesyłania strumieniowego na swoich platformach w krajach Unii Europejskiej, aby zapobiec zablokowaniu internetu. Wcześniej na taki ruch zdecydował się Netflix.
więcej
|
TVP ABC uruchamia nowy kanał edukacyjny online ,,Domowe Przedszkole"
W poniedziałek, 23 marca na platformie TVP VOD ruszy nowy kanał edukacyjny online „Domowe Przedszkole”, który będzie skierowany do najmłodszych dzieci.
więcej
|
Lechia Gdańsk z powodu koronawirusa szuka wsparcia kibiców. Sprzedaje wirtualne bilety na przyszłe mecze
Piłkarski klub Lechia Gdańsk z powodu zawieszenia rozgrywek ligowych w związku z koronawirusem szuka finansowego wsparcia u kibiców. Mogą oni kupować wirtualne bilety za 10 złotych i zapewnić sobie miejsce na stadionie podczas przyszłych meczów Ekstraklasy.
więcej
|
Sekielscy zawieszają premierę "Zabawy w chowanego". "Najważniejsze teraz jest dbanie o siebie"
Tomasz i Marek Sekielscy zdecydowali o bezterminowym odłożeniu zaplanowanej na 28 marca premiery swojego drugiego dokumentu o pedofilii w Kościele "Zabawa w chowanego". - Podjęliśmy tę decyzję w poczuciu odpowiedzialności za skutki i emocje, które film może wywołać - uzasadniają w oświadczeniu przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kancelaria Premiera uruchamia chatbota. Odpowiada na pytania dotyczące koronawirusa
Firma Chatbotize stworzył chatbota, który automatycznie ma odpowiadać na najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania związane z epidemią koronawirusa. Chatbot dostępny jest na oficjalnym profilu Kancelarii Premiera na Facebooku i w komunikatorze Messenger.
więcej
|
Netflix na czele serwisów VoD. Player.pl i witryna TVP mocno w dół (TOP10 stron i aplikacji)
Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem VoD w polskim internecie pozostaje Netflix, który w ciągu roku zanotował duży wzrost zasięgu. Mocno zmalała natomiast odwiedzalność Player.pl i działu VoD na TVP.pl.
więcej
|
player.pl z oficjalnym kontem na TikToku
W piątek, 20 marca player.pl uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku. Na kanale można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.
więcej
|
Serwisy VoD zyskały w czasie epidemii. Liderem Netflix przed vod.pl, mocno w górę Ipla, Player.pl i WP.pl
Przez tydzień, w którym zdecydowano o zamknięciu kin i szkół, czołowe serwisy VoD zanotowały 17,5 proc. użytkowników i 24,7 proc. odsłon więcej niż wcześniej. Zdecydowanym liderem jest Netflix, natomiast największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły Ipla.tv, Player.pl i sekcja VoD na WP.pl.
więcej
|
Na koronawirusie zyskają platformy VOD i telewizja. ,,Najlepiej przygotowana HBO"
Epidemia koronawirusa, która dotarła także do Polski skłania coraz więcej osób do pozostawania w domach. To stanowi biznesową szansę dla telewizji i platform VOD zwiększenia oglądalności i liczby nowych użytkowników - ocenia branża wideo. - Domowa izolacja sprzyja sięganiu po ofertę nadawców telewizyjnych i serwisów streamingowych i stwarza okazję do przyciągania odbiorców promocjami. Wśród nadawców w Polsce najlepiej przygotowana jest stacja HBO z nowymi sezonami hitowych seriali - zauważają eksperci w rozmowach z Wirtulnemedia.pl.
więcej
|
Stale rośnie zainteresowanie zakupami w sieci. Amazon zatrudni 100 tys. pracowników
Tylko w jeden dzień na Szopi.pl zarejestrowało się tysiąc nowych klientów. Z kolei we Frisco wartość koszyka zakupowego w ostatnim tygodniu lutego wzrosła o ponad 25 proc. w stosunku do średniej z ubiegłego roku. Spożywcze sklepy internetowe przeżywają boom i wprowadzają nowe zasady bezpieczeństwa. Amazon zapowiedział, że zatrudni dodatkowych 100 tys. pracowników.
więcej
|
,,W lesie dziś nie zaśnie nikt" bez premiery kinowej, pojawił się na Netfliksie
Horror „W lesie dziś nie zaśnie nikt”, którego premierę kinową przełożono w związku z epidemią koronawirusa, ostatecznie nie trafi do kin. Dystrybutor Next Film i producent Akson Studio zdecydowali, że od piątku film będzie dostępny na platformie Netflix.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Andrzej Duda z większym poparciem w czasie epidemii. "Rząd prowadzi spójną i wyważoną komunikację w kryzysie"
W obecnej sytuacji, gdy liczba zakażonych wirusem COVID-19 w Polsce rośnie z dnia na dzień, rząd radzi sobie pod względem komunikacyjnym bardzo dobrze. Reaguje szybko i nie pozwala narzucić sobie narracji, komunikacja jest spójna i wyważona. Siłą rzeczy walka z koronawirusem stała się częścią kampanii wyborczej, którą siłą rzeczy trzeba było przerwać. Zdaniem ekspertów w tej sytuacji bez wątpienia zyskuje obecny prezydent Andrzej Duda, który z aktywności politycznej zrezygnować nie może. - Pozycja prezydenta będzie silna efektywnością służb - twierdzą eksperci.
więcej
|
38 Content Communication dla New Work
W gronie klientów 38 Content Communication znalazła się firma New Work.
więcej
|
|
|
"Przyjaciółki 15" ogląda 1,44 mln osób. Polsat stacją trzeciego wyboru
|
ATM Grupa bezterminowo zawiesza produkcję seriali i programów
|
YouTube, Amazon, Apple TV+ i Disney+ obniżają jakość streamingu w Europie z powodu koronawirusa
|
Polskie Radio odwołało festiwal ,,Nowa Tradycja". ,,Teraz najważniejsze jest bezpieczeństwo"
|
Po wprowadzeniu stanu epidemii kina zamknięte do odwołania
|
AXN udostępnił oficjalny trailer ,,Znaków 2". Premiera serialu 7 kwietnia (wideo)
|
Na koronawirusie zyskają platformy VOD i telewizja. ,,Najlepiej przygotowana HBO"
|
73. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes nie odbędzie się w zaplanowanym terminie
|
Drugi sezon serialu "What We Do in the Shadows" (wideo)
|
"Postprawda: Dezinformacja i koszt fake newsów" w HBO
|
|
|