|
|
|
|
|
|
|
Kampania wyborcza: Andrzej Duda dominuje na antenach TVP
W lutym na antenach Telewizji Polskiej najwięcej czasu antenowego poświęcono komitetowi wyborczemu obecnie urzędującemu prezydentowi Andrzejowi Dudzie. W sumie zajął on 1 godzin i 13,5 minuty, dla porównania komitet Roberta Biedronia - 44 sekundy.
więcej
|
Startuje Biznes24, z powodu koronawirusa stacja początkowo będzie nadawać w DVB-T
W piątek, 20 marca o godz. 6.00 wystartuje Biznes24 nowy kanał Romana Romana Młodkowskiego i Michała Winnickiego. Pierwszy program na żywo rozpocznie się o godz. 8.30. Głównym prowadzącym będzie Marcin Dobrowolski.
więcej
|
Show ,,Ameryka Express 2" ogląda 1,06 mln widzów. TVN liderem w 16-49
Reality-show „Ameryka Express 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,06 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu początek programu „Starsza pani musi fiknąć”. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49.
więcej
|
,,Teleexpress Extra", ,,Fakty po Faktach", konferencja prasowa i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News
Największą widownię w ostatnich 10 dniach w TVP Info zgromadziły wydania dziennika „Teleexpress Extra”. W TVN24 hitem były „Fakty po Faktach”, a w Polsat News - konferencja prasowa z udziałem m.in. premiera Mateusza Morawieckiego i msza święta - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
822 tys. widzów ,,Zawsze warto", Polsat przegrywa z konkurencją
Drugi sezon „Zawsze warto” gromadzi średnio 822 tys. widzów, o 65 tys. mniej niż pierwszy sezon emitowany jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firmy CRS-owo wspierają walkę z koronawirusem. "Zwiększa się lojalność konsumentów i zaufanie do marek"
Wiele polskich firm i marek w ostatnich dniach podejmuje szereg działań, które mają wesprzeć walkę z rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Wspierają finansowo szpitale, przekazują produkty, fundują sprzęt, organizują posiłki dla personelu medycznego. Z jednej strony dlatego, by po prostu w tej trudnej sytuacji pomóc. Ale też dlatego, że lawinowo rezygnują z reklamy: z powodu sytuacji finansowej oraz dlatego, że w ich ocenie reklamowanie się obecnie jest nie na miejscu. Dlatego też aktywności w obszarze CSR są dla nich jedynym możliwym wyjściem w tej sytuacji. Dzięki takiemu zaangażowaniu sporo jednak zyskują - zwiększa się bowiem lojalność konsumentów i zaufanie do marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku.
więcej
|
Grupa K2: 109,7 mln zł wpływów i 6,2 mln zł zysku EBITDA w ub.r., ryzyko obniżenia sprzedaży wskutek koronawirusa
Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych ze 108,8 do 109,7 mln zł oraz spadek zysku EBITDA z 8 do 6,2 mln zł. Firma ocenia, że wskutek epidemii koronawirusa może zanotować spadek sprzedaży, ale nie potrafi określić, jak duże jest to ryzyko.
więcej
|
Lidl, Aldi i Biedronka dają premie za pracę w czasie epidemii, podziękowania dla pracowników w spocie Lidla (wideo)
Sieci sklepowe Lidl, Aldi i Biedronka poinformowały o specjalnych premiach za pracę w ostatnich dniach w czasie epidemii koronawirusa. Zapewniają dla nich dodatkowe środki bezpieczeństwa, a Lidl dziękuje im w spocie.
więcej
|
Dorota Łoboda-Kąkowicz dyrektor zarządzającą Adrino, Michał Jankowski head of agency sales
Dorota Łoboda-Kąkowicz została managing directorem w Adrino, sieci reklamy native i rich media należącej do Grupy Netsprint. Daniel Franc awansował na nowe stanowisko head of direct sals. Michał Jankowski zastąpił Dariusza Werelicha (nie pracuje już w firmie) na stanowisku head of agency sales.
więcej
|
Bank Pekao przekaże szpitalom 5 mln zł
Bank Pekao przekaże darowiznę w wysokości 5 mln zł na rzecz szpitali, zakładów opieki zdrowotnej i służb sanitarnych, które podejmują działania przeciwdziałające rozprzestrzenianiu się choroby COVID-19.
więcej
|
Artur Racicki w radzie nadzorczej Social WiFi, nowym CEO Paul Webster
Po siedmiu latach Artur Racicki przestaje być prezesem spółki technologicznej Social WiFi. Jego miejsce zajmie Paul Webster.
więcej
|
DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią
Agencja DDB Warszawa przygotowała specjalną prezentację, w które radzi markom, jakie działania powinny podejmować w czasie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa.
więcej
|
Idea Bank pożegnał się z 40 proc. pracowników. Mniej depozytów i kredytów, więcej użytkowników e-bankowości
W ub.r. Idea Bank zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów odsetkowych z 986,2 mln zł do 1,02 mld zł, spadek wpływów z prowizji i opłat z 246,3 do 173,9 mln zł oraz straty netto z 1,91 mld zł do 37,3 mln zł. Liczba pracowników banku spadła z 1 622 do 942, z czego 560 pożegnało się w ramach zwolnień grupowych. Wydatki marketingowe banku wyniosły prawie 15 mln zł.
więcej
|
Margaret z teledyskiem dla Fundacji Rak'nRoll
„Nowe plemię" Margaret to pierwszy klip Rak'n'Roll Music – muzyki, która powstaje jako podziękowanie za wpłaty na rzecz Fundacji Rak'n'Roll.
więcej
|
Martin Bochineck nowym globalnym prezesem Isobar
Martin Bochineck, dotychczasowy CEO agencji Isobar Nordics został powołany na stanowisko globalnego prezesa agencji Isobar (Dentsu Aegis Network). Będzie łączył obie funkcje.
więcej
|
Wokas promuje ziemię do roślin (wideo)
Rozpoczęła się kampania „Wokas Smart. Rośliny będą Ci wdzięczne" promująca nową linię ziemi funkcyjnej marki Wokas. Przygotowały ją 1000ideas, ISTV Media i Performance Media.
więcej
|
Wavemaker: dzieci oglądają dłużej tv, nie ubyło reklam w tv. Aflofarm na czele, najwięcej reklam żywności
Z raportu opracowanego przez Wavemaker (GroupM) wynika, że odkąd dzieci - w związku z epidemią COVID-19 - nie chodzą do szkoły, dłużej oglądają telewizję. Wzrosła też liczba użytkowników VOD. Niektórzy reklamodawcy tv zmniejszyli wydatki na reklamę (Aflofarm, Lidl), a inni je zwiększyli (USP, Polpharma). W ciągu dwóch pierwszych tygodni marca nie zmalało wypełnienie bloków reklamowych w telewizjach.
więcej
|
Tefal z kampanią generatorów pary
W kampanii „Dbanie Mamy Najlepsze” promowane są generatory pary Tefal (Groupe SEB). Działania przygotowała agencja Cape Morris.
więcej
|
Commerise i Aliso pracują dla Konsmetal Concept
Konsmetal Concept, producent mechanicznych i mechatronicznych zabezpieczeń mienia oraz systemów kontroli i zarządzania gotówką, wybrał do współpracy reklamowej agencje Commerise i Aliso.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gość Niedzielny" bez kościelnej dystrybucji apeluje do czytelników o kupowanie pisma. ,,Skutki sytuacji są dramatyczne"
Andrzej Grajewski, zastępca redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media), zaapelował do czytelników o kupowanie pisma w kioskach i w sieci. Powodem jest wstrzymanie dystrybucji w kościołach, stanowiące większość sprzedaży. - W 40-letniej pracy po raz drugi staję w takiej sytuacji - ocenia Grajewski.
więcej
|
E-Kiosk: wpływy wzrosły o 15 proc., wynik netto o 1,6 mln zł
W ub.r. firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła wzrost przychodów o 14,9 proc. do 10,2 mln zł oraz wyniku netto ze 158 tys. zł straty do 1,45 mln zł zysku.
więcej
|
Zawieszono drukowaną wersję ,,Playboya" w USA. ,,Dociera jedynie do ułamka naszych fanów"
Nowy drukowany numer amerykańskiego wydania „Playboya” będzie ostatnim w br., a od 2021 roku magazyn będzie ukazywał się nie jako kwartalnik, tylko nieregularnie. - Czasami musisz pozwolić odejść przeszłości, żeby zrobić miejsce na przyszłość - komentuje Ben Kohn, szef Playboy Enterprises.
więcej
|
Włodkowska, Surmiak-Domańska, Gałczyńska i Godusławski w finale Nagrody im. Dariusza Fikusa
Katarzyna Włodkowska, Katarzyna Surmiak-Domańska, Magdalena Gałczyńska i Bartek Godusławski znaleźli się w finale tegorocznej Nagrody im. Dariusza Fikusa. Ogłoszenie zwycięzcy bądź zwycięzców nastąpi w nieustalonym jeszcze terminie, jest to uzależnione od rozwoju pandemii koronawirusa.
więcej
|
Agora w akcji #Kulturalnastrefa organizuje internetowe koncerty i spotkania z autorami
Wydawnictwo Agora wraz z portalami Gazeta.pl i Wyborcza.pl zainicjowały wspólną akcję #Kulturalnastrefa - cykl działań online, dzięki którym słuchacze i czytelnicy mogą korzystać z kultury bez wychodzenia z domu.
więcej
|
,,Poradnik 50+" nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych. ,,Kobieta i Życie" spadła na drugie miejsce
W październiku br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajął „Poradnik 50+”, który wyprzedził „Kobietę i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burda Media Polska oferuje darmową dostawę swoich magazynów
Magazyny, które ukazują się nakładem wydawnictwa Burda Media Polska można zamawiać z darmową dostawą na terenie całej Polski.
więcej
|
|
|
Netflix obniży jakość streamingu na terenie Europy
Domowa izolacja spowodowana pandemią koronawirusa zwiększyła ruch w serwisach streamingowych o 20 procent - wynika z danych firmy Wurl Inc. Widzów zyskują zarówno platformy VOD, jak i te oferujące streaming z gier. W związku z większym obciążeniem łączy internetowych Unia Europejska zaapelowała do Netfliksa i innych serwisów VOD o obniżenie jakości emitowanych filmów i seriali. - Zdecydowaliśmy się na obniżenie jakości streamingu na terenie całej Europy przez 30 dni - przyznaje Netflix w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dyrektor operacyjny CDA w górce cenowej sprzedał akcje spółki za 400 tys. zł
Łukasz Ćwiek, dyrektor operacyjny CDA, w miniony wtorek sprzedał na giełdzie akcje spółki za 396 tys. zł. W tym dniu kurs spółki był rekordowo wysoki.
więcej
|
85 proc. więcej użytkowników stron o zdrowiu. Medonet zdecydowanym liderem, tylko Poradnikzdrowie.pl w dół (TOP10)
W zeszłym tygodniu 10 czołowych witryn o zdrowiu zanotowało 84,7 proc. użytkowników i 139 proc. odsłon więcej niż średnia tygodniowa w lutym. Zdecydowanym liderem w obu statystykach jest Medonet.pl, kilkakrotne wzrosty osiągnęły sekcje o zdrowiu kilku serwisów Polska Press Grupy, a spadek zanotował jedynie Poradnikzdrowie.pl.
więcej
|
CCC chce wyemitować akcje za 400-500 mln zł, w przeciwnym razie może sprzedać część eObuwie.pl
Firma obuwnicza CCC w związku z paraliżem handlu tradycyjnego z powodu epidemii koronawirusa planuje wyemitować za ok. 400-500 mln zł akcje podwyższające jej kapitał o 25 proc. Gdyby się to nie udało, rozważy sprzedaż części swoich aktywów, m.in. 20-25 proc. akcji eObuwie.pl.
więcej
|
Ponad 100 firm gastronomicznych w akcji #WzywamyPosiłki dostarcza jedzenie personelowi medycznemu
Ruszyła ogólnopolska obywatelska akcja #WzywamyPosiłki, w ramach której codziennie na terenie Polski dostarczane są posiłki personelowi medycznemu. W akcji, na zasadach pro bono, udział biorą sieci restauracji, firmy cateringowe, producenci żywności i napojów oraz kilkadziesiąt mniejszych podmiotów z branży gastronomicznej. W pierwszych godzinach działania dostarczono 2417 posiłków.
więcej
|
Nabożeństwa czterech wyznań od soboty na WP Pilot
Od najbliższej soboty WP Pilot (Wirtualna Polska) zacznie nadawać nabożeństwa dla wiernych czterech wyznań. - Nie liczymy na sukces frekwencyjny - mówi Tomasz Machała, prezes WP Pilot.
więcej
|
Koronawirus przeciążył serwery Facebooka do granic możliwości
Mark Zuckerberg przyznał, że wykorzystanie komunikatorów takich jak WhatsApp i Messenger, jest dwukrotnie wyższe niż zazwyczaj. - Koronawirus wymusza duże zmiany w sposobie działania Facebooka - powiedział twórca popularnej platformy społecznościowej.
więcej
|
Pornhub notuje skokowe wzrosty ruchu w wielu krajach
Serwis pornograficzny Pornhub opublikował dane wskazujące na duże wzrosty odwiedzalności serwisu w wielu krajach na całym świecie. Ruch wzrósł średnio o kilka do kilkunastu procent.
więcej
|
Facebook udostępnia Workplace za darmo władzom i służbom ratunkowym
Facebook ogłosił, że z jego platformy Workplace, służącej do prowadzenia przez internet pracy zespołowej, przez najbliższe 12 miesięcy za darmo będą mogły korzystać instytucje rządowe i służby ratunkowe z całego świata.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Firmy CRS-owo wspierają walkę z koronawirusem. "Zwiększa się lojalność konsumentów i zaufanie do marek"
Wiele polskich firm i marek w ostatnich dniach podejmuje szereg działań, które mają wesprzeć walkę z rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Wspierają finansowo szpitale, przekazują produkty, fundują sprzęt, organizują posiłki dla personelu medycznego. Z jednej strony dlatego, by po prostu w tej trudnej sytuacji pomóc. Ale też dlatego, że lawinowo rezygnują z reklamy: z powodu sytuacji finansowej oraz dlatego, że w ich ocenie reklamowanie się obecnie jest nie na miejscu. Dlatego też aktywności w obszarze CSR są dla nich jedynym możliwym wyjściem w tej sytuacji. Dzięki takiemu zaangażowaniu sporo jednak zyskują - zwiększa się bowiem lojalność konsumentów i zaufanie do marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku.
więcej
|
Monika Luft rzeczniczką prasową Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Nową rzeczniczką Ministerstwa Spraw Zagranicznych została Monika Szatyńska-Luft, wcześniej przez wiele lat dziennikarka Telewizji Polskiej. W ostatnich latach zajmowała się promocją wydarzeń kulturalnych.
więcej
|
|
|
822 tys. widzów ,,Zawsze warto", Polsat przegrywa z konkurencją
|
Zdjęcia do nowych "Przyjaciół" odłożone z powodu epidemii koronawirusa
|
W kwietniu na Netfliksie kolejne sezony ,,Domu z papieru", ,,After Life" i ,,Zadzwoń do Saula"
|
Margaret z teledyskiem dla Fundacji Rak'nRoll
|
|
|