|
|
|
|
|
|
|
Telewizje i producenci przerywają produkcje seriali i programów
Nadawcy telewizyjni i firmy producenckie w ostatnich dniach wstrzymali zdjęcia do większości seriali, w tym m.in. „Na Wspólnej”, „Klanu”, „Leśniczówki”, „Korony królów” i „Pierwszej miłości”. Telewizja Polsat poinformowała o zawieszeniu emisji kolejnych odcinków nowego talent-show „The Four. Bitwa o sławę” oraz programów „Twoja twarz brzmi znajomo” i „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.
więcej
|
Koronawirus ogranicza kampanię wyborczą. Braun chce, by media publiczne dały kandydatom dodatkowy czas antenowy
Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun chce, aby organ zaapelował do mediów publicznych o stworzenie sztabom wyborczym kandydatów na prezydenta, możliwość swobodnego prezentowania ich programów w programach telewizyjnych i radiowych. Apel ma związek z ograniczeniami spowodowanymi zagrożeniem koronawirusem.
więcej
|
,,Hotel paradise" hitem Siódemki, reality-show ogląda 529 tys. widzów. ,,Celem stacji jest dołączenie do BIG4"
Nowy program Siódemki „Hotel paradise” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 529 tys. widzów. Reality-show ma wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. - Przygotowaliśmy bardzo ciekawą ofertę, skierowaną do młodszej widowni - mówi nam Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" ogląda 446 tys. widzów, a ,,Dzień dobry TVN" 431 tys. widzów
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych na początku wiosennej ramówki notuje „Pytanie na śniadanie”. Wszystkie magazyny zanotowały wyraźne spadki. W grupie komercyjnej 16-49 liderem jest „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Sport współpracownikom bez umów da specjalne kontrakty. ,,Nikt nie zostanie bez środków do życia"
Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski zdecydował, że wszyscy współpracownicy stacji niemający stałych umów dostaną specjalne kontrakty. - Jesteśmy jedną wielką rodziną, nikt nie zostanie bez środków do życia - zapewnił.
więcej
|
Katowice żądają od Anity Gargas przeprosin i 100 tys. zł na cele charytatywne za materiał o inwestycjach deweloperskich
Prezydent Katowic żąda od autorów „Magazynu śledczego Anity Gargas” przeprosin w głównym wydaniu „Wiadomości”, wpłaty 100 tys. zł na cel charytatywny i usunięcia ze strony internetowej materiału, w którym opisano inwestycje deweloperskie w tym mieście. Skargę na reportaż złożono też w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, Radzie Etyki Mediów i u szefostwa TVP.
więcej
|
ATM Grupa zawiesza zdjęcia do seriali i programów. ,,Decyzja nadawców i własna"
Firma ATM Grupa poinformowała, że zawiesiła do 22 marca zdjęcia do realizowanych seriali i programów telewizyjnych. W związku z koronawirusem wielu klientów zrezygnowało z wynajmu od niej sprzętu i studiów, a także realizacji wydarzeń sportowych i rozrywkowych.
więcej
|
Polsat zawiesił ,,The Four. Bitwa o sławę", ,,Twoja twarz brzmi znajomo" i ,,Taniec z Gwiazdami"
Telewizja Polsat w sobotę wieczorem poinformowała o zawieszeniu emisji kolejnych odcinków nowego talent-show „The Four. Bitwa o sławę” oraz 13. sezonu programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. W piątek zdecydowano o zawieszeniu show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”.
więcej
|
TVN będzie emitował ,,Wstajesz i wiesz", ,,Fakty po południu" i ,,Uwaga! koronawirus"
Od soboty na głównej antenie TVN będzie emitowane „Wstajesz i wiesz”, a od poniedziałku „Fakty po południu”, a także specjalny program „Uwaga! koronawirus” po głównym wydaniu „Faktów”.
więcej
|
"Zenka" obejrzało 500 tys. widzów. "Zaspokoiliśmy wszystkie gusta muzyczne"
Telewizja Polska jest producentem filmu "Zenek" o życiu i twórczości Zenona Martyniuka, piosenkarza disco polo. Od premiery obejrzało 500 tys. widzów. 95 proc. kosztów produkcji miał pokryć publiczny nadawca. Już po premierze w kuluarach mówiło się, że planowana jest druga część.
więcej
|
Rekordowe zainteresowanie mszami w telewizji
Rozprzestrzenianie się koronawirusa w Hiszpanii doprowadziło do rekordowego zainteresowania oglądaniem mszy św. w telewizji. Oczekuje się, że wraz z dyspensą na udział w niedzielnej liturgii, wydanej przez biskupów kilku diecezji, liczba widzów będzie rosnąć.
więcej
|
Prezydent o nowej funkcji Kurskiego w TVP: widocznie uznano, że jest potrzebne wsparcie doradcze
Prezydent Andrzej Duda nie skomentował szczegółowo zmian w zarządzie Telewizji Polskiej, które nastąpiły na początku mijającego tygodnia. - Widocznie uznano, że jest potrzebne wsparcie doradcze byłego prezesa. Takie decyzje zostały podjęte - stwierdził o pozostaniu Jacka Kurskiego w spółce.
więcej
|
Polsat zawiesił ,,Taniec z Gwiazdami", wznowi go jesienią. ,,W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo"
Telewizja Polsat poinformowała o zawieszeniu show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Nowe odcinki programu z udziałem obecnych uczestników widzowie zobaczą jesienią.
więcej
|
Firma Miłosza Kłeczka z TVP Info nie spłaciła należności? ,,Nie miałem długu, absurdalne zarzuty"
Reporter TVP Info Miłosz Kłeczek prowadząc pięć lat temu firmę miał zalegać ze spłatą zaliczki jednemu z kontrahentów, co skończyło się egzekucją komorniczą - informuje piątkowa „Gazeta Wyborcza”. - To nieprawda, nigdy nie miałem długu i nie uciekałem przed prawem - przekazał nam w oświadczeniu dziennikarz.
więcej
|
,,Wiadomości" krytykowane za materiał zarzucający Unii Europejskiej brak działań ws. koronawirusa
W piątek w głównym wydaniu „Wiadomości” pokazano materiał zarzucający instytucjom Unii Europejskie bezczynność wobec epidemii koronawirusa. - Ten materiał to #fakenews. Nie jest prawdą, że #UniaEuropejska nie pomaga Włochom - skomentowało polskie biuro Komisji Europejskiej. - Próba zablokowania krytyki prasowej? - skomentował to dyrektor TAI Jarosław Olechowski.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wojciech Mann szykuje kanał youtube'owy. Pojawił się na Faceboooku i Instagramie
Wojciech Mann uruchomił swoje oficjalne profile na Facebooku i Instagramie. - Chodzi o to, żeby nie tracić kontaktu z słuchaczami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Mann, syn i jednocześnie menadżer dziennikarza. Wkrótce ruszyć ma też youtube’owy kanał zwolnionego z Trójki Manna, a w przyszłości być może internetowe radio.
więcej
|
|
Koronawirus ogranicza kampanię wyborczą. Braun chce, by media publiczne dały kandydatom dodatkowy czas antenowy
Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun chce, aby organ zaapelował do mediów publicznych o stworzenie sztabom wyborczym kandydatów na prezydenta, możliwość swobodnego prezentowania ich programów w programach telewizyjnych i radiowych. Apel ma związek z ograniczeniami spowodowanymi zagrożeniem koronawirusem.
więcej
|
|
Jan Młynarski odchodzi z Trójki Polskiego Radia. "Trzeba być przyzwoitym i solidarnym"
Jan Młynarski - prowadzący audycję "Dancing, salon, ulica" w Trójce Polskiego Radia - zrezygnował z pracy w publicznym radiu.
więcej
|
|
Radio Dla Ciebie i Radio Opole wyemitują więcej polskiej muzyki, by pomóc artystom nie mogący grać koncertów
Od poniedziałku 16 marca 80 proc. muzyki nadawanej w Radiu Dla Ciebie będą stanowić polskie piosenki. W ten sposób radio chce pomóc artystom, będącym w trudnej sytuacji finansowej z powodu koronawirusa. Do akcji włącza się też Radio Opole.
więcej
|
|
Polskie Radio wprowadza specjalne cykle dla dzieci
Jedynka i Trójka od poniedziałku 16 marca będą emitować dodatkowe audycje dla dzieci, które z powodu epidemii koronawirusa nie chodzą do szkół. Nowe propozycje są także dla rodziców zostających z dziećmi w domach.
więcej
|
|
Wojciech Mann: destrukcja Trójki jest bezmyślnie nieumiejętna, to kurs na nicość
- Warunki pracy zrobiły się nieprzyjazne. Długo dojrzewała we mnie ta decyzja - powiedział dziennikarz muzyczny Wojciech Mann o swoim odejściu z Trójki. Skrytykował też postępowanie obecnej i byłych prezesów Polskiego Radia oraz niektóre projekty, m.in. muzyczny talent-show „Start NaGranie”.
więcej
|
|
TOK FM daje darmowy dostęp do podcastów w ramach akcji ,,#zostanwdomu"
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) oferuje za darmo miesięczny dostęp do swojej płatnej bazy podcastów. Włącza się w ten sposób w akcję pod hasłem „#zostanwdomu” zachęcającą do nieruszania się z domu w związku z zagrożeniem koronwirusem.
więcej
|
|
|
|
Branża reklamowa i marketingowa pracują zdalnie
Niemal wszystkie firmy z szeroko pojętej branży marketingowej od dziś przechodzą na pracę zdalną. Większość osób zatrudnianych w agencjach reklamowych, domach mediowych, agencjach PR czy firmach producenckich pracuje z domów, a wszelkie spotkania biznesowe jeżeli już muszą być organizowane, odbywają się online.
więcej
|
Sieci kinowe apelują do rządu o wsparcie pensji i zawieszenie składek na PISF. ,,Nie możemy generować żadnych przychodów"
Firmy z branży kinowej, m.in. sieci Multikino, Helios i Cinema City, w liście otwartym do minister rozwoju apelują o pomoc w związku z zamknięciem kin z powodu koronawirusa. - Nie jesteśmy w stanie generować żadnych przychodów, jednocześnie ponosząc ogromne koszty kredytów, najmu i pensji pracowniczych - tłumaczą.
więcej
|
10 ofert na obsługę reklamową BGK. W tym od Twożywo, Bridge2Fun i dsk
Do ogłoszonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego przetargu na kompleksową obsługę reklamową wpłynęło 10 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak dsk, Fabryka Komunikacji Społecznej, Bridge2Fun, Twożywo.
więcej
|
Firmy wspierają walkę z koronawirusem: 4F przekaże 20 proc. obrotów z e-commerce, Agata daje 1 mln zł
Producent odzieży sportowej 4F przekaże 20 proc. obrotów swojego sklepu internetowego dla szpitala MSWiA w Warszawie. Natomiast firma meblowa Agata przekaże 1 mln zł na zakup sprzętu i wyposażenia medycznego.
więcej
|
Agora: rynek reklamy w IV kwartale wart 2,9 mld zł. Branża reklamowa czeka na rozwój sytuacji w związku z koronawirusem
Według szacunków Grupy Agora w IV kwartale 2019 roku rynek reklamy w Polsce był warty 2,9 mld złotych, co w skali roku dało wzrost o 4 proc. - Branża reklamowa obecnie oczekuje na rozwój sytuacji i czeka, co przyniosą kolejne tygodnie - komentuje potencjalne straty Agnieszka Sadowska, członek zarządu Grupy Agora dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Puzzle z zebrą i chłopcem w reklamie gorzkiej czekolady Wedel (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca gorzką czekoladę Wedel, realizowana pod hasłem „Przyjemność w czekoladzie”. W spocie w nieco inne formie niż poprzednio występują zebra z siedzącym na niej chłopcem.
więcej
|
Maja Popielarska i bohaterowie domu w wiosennej kampanii Leroy Merlin (wideo)
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa sklepów budowlanych Leroy Merlin z udziałem Mai Popielarskiej, prowadzącej program „Nowa Maja w ogrodzie” w HGTV. Akcja jest realizowana pod hasłem „Dla bohaterów domu”.
więcej
|
Play promuje abonament za 50 zł dla przenoszących numer, w reklamach Tomasz Kammel (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play wprowadza dla przenoszących numer, w której płacą 50 zł łącznie za abonament i telefon. We wspierającej to kampanii reklamowej występuje prezenter Telewizji Polskiej Tomasz Kammel.
więcej
|
NeoNail zachęca kobiety, by były sobą (wideo)
Marka lakierów hybrydowych NeoNail ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem "Zawsze bądź sobą". Przygotowały ją GPD Agency i GPD Film Studio.
więcej
|
Gino Rossi rusza z kampanią ,,Piękne chwile. Piękne życie" (wideo)
Sieć sklepów obuwniczych CCC rusza z kampanią reklamową, promującą ofertę marki Gino Rossi (przejętej przez grupę CCC). Działania pod hasłem „Piękne chwile. Piękne życie” przygotowały 2012 Agency, dział marketingu CCC, Lemon Films, MullenLowe MediaHub i H2O Creative.
więcej
|
Lurpak wraca z kampanią ,,Dobra Kuchnia zasługuje na Lurpak"
Po kilkuletniej przerwie duńska marka masła Lurpak wznawia kampanię wizerunkową „Dobra kuchnia zasługuje na Lurpak”. Przygotowały ją Isobar Polska i Carat Polska.
więcej
|
Ania Starmach prowadzi program o superfoods na YouTubie
"Superfoody na co dzień" to tytuł nowego cyklu na YouTube, który prowadzi osobowość telewizyjna Ania Starmach.
więcej
|
Szef Heliosa: 9 mln zł mniej wpływów wskutek zamknięcia kin, obniżki cen biletów się opłacają
Sieć kinowa Helios (należąca do Agory) zanotuje spadek przychodów o ok. 9 mln zł i wyniku operacyjnego o 1,2-1,5 mln zł wskutek zamknięcia kin na dwa tygodnie. - Na pewno jest to wynik do odrobienia - podkreśla szef firmy Tomasz Jagiełło. Tłumaczy, że znaczące obniżki cen biletów opłacają się Heliosowi, bo przynoszą wzrost frekwencji i sprzedaży przekąsek.
więcej
|
Adamed z kampanią informacyjną nt. koronawirusa
Koncern farmaceutyczny Adamed rozpoczął kampanię informacyjną, zawierającą najważniejsze zalecenia, które pomogą zapobiec zakażeniu się wirusem SARS-CoV-2.
więcej
|
Wisła Kraków z 6 mln zł zysku. Więcej z biletów, praw tv i transferów
W ub.r. klub piłkarski Wisła Kraków z nowymi władzami osiągnął wzrost przychodów o 31,8 proc. do 34,98 mln zł oraz wyniku netto z 7,48 straty do 6,2 mln zł zysku. Mocno zwiększyły się wpływy z biletów, praw telewizyjnych, transferów i działalności handlowej.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Bartosz Hojka: najlepszy rok Agory od dekady. "Kluczowy spadek przychodów w związku z koronawirusem"
- Mamy poczucie, że 2019 rok był bardzo dobrym rokiem dla Agory, od wielu lat. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że najlepszym od dekady - stwierdził Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory. Analitycy podkreślają, że kluczowy dla firmy może być spadek frekwencji w kinach i osłabienie sytuacji na rynku reklamowym w wyniku potencjalnego spowolnienia gospodarczego.
więcej
|
CMWP i SDP apelują o zawieszenie konferencji prasowych z dziennikarzami
Centrum Monitoringu Wolności Prasy wspólnie ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich wystosowały apel o nieorganizowanie konferencji prasowych i briefingów na żywo z udziałem dziennikarzy.
więcej
|
Agora: rynek reklamy w IV kwartale wart 2,9 mld zł. Branża reklamowa czeka na rozwój sytuacji w związku z koronawirusem
Według szacunków Grupy Agora w IV kwartale 2019 roku rynek reklamy w Polsce był warty 2,9 mld złotych, co w skali roku dało wzrost o 4 proc. - Branża reklamowa obecnie oczekuje na rozwój sytuacji i czeka, co przyniosą kolejne tygodnie - komentuje potencjalne straty Agnieszka Sadowska, członek zarządu Grupy Agora dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wyborcza.pl zmieniła tryb pracy: połowa redakcji pracuje zdalnie, redakcje lokalne rotacyjnie
Redakcja portalu Wyborcza.pl (Agora) przestawiła się na zdalny tryb pracy, o czym informuje swoich prenumeratorów w specjalnym, korona wirusowym newsletterze. - Nasze treści od paru dni cieszą się rekordową popularnością. To pokazuje, że ludzie nas potrzebują - komentuje Mikołaj Chrzan, wicenaczelny „ Gazety Wyborczej” i szef redakcji lokalnych.
więcej
|
Konferencje Kancelarii Premiera bez udziału mediów, transmisje online
Od soboty, 14 marca konferencje dla mediów poświęcone tematowi koronawirusa będą transmitowane przez internet. Nie będą odbywać się z udziałem mediów - poinformowało Centrum Informacyjne Rządu.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma 218 tys. subskrybentów cyfrowych, płacą średnio po 14 zł miesięcznie
Na koniec ub.r. z prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” (Agora) korzystało 218 tys. użytkowników, o 47,5 tys. więcej niż rok wcześniej. Przeciętny przychód miesięczny od subskrybenta, który kupił ofertę bezpośrednio na Wyborcza.pl, wynosił 14 zł.
więcej
|
Ministerstwo kultury zapewnia, że twórcy otrzymają wsparcie w związku z koronawirusem
W ubiegłym tygodniu rząd podjął decyzję o zamknięciu m.in. placówek kulturalnych na dwa tygodnie. W efekcie wielu artystów, twórców – w tym fotoreporterzy - zostało bez bieżących środków do życia. Ministerstwo kultury zapewnia, że mogą oni składać wnioski o pomoc socjalną w związku z zagrożeniem koronawirusem i brakiem możliwości podjęcia pracy.
więcej
|
W serwisach ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" teksty o koronawirusie dostępne dla wszystkich, zawieszono podcasty
W piątek serwisy internetowe Rp.pl i Parkiet.com (Gremi Media) zdjęły do odwołania paywalla na teksty i inne treści związane z koronawirusem. „Rzeczpospolita” w najbliższym okresie nie będzie nagrywać podcastów, natomiast codziennie wywiady wideo będą realizowane nie w studiu, tylko zdalnie.
więcej
|
1,1 mln postów w social mediach o koronawirusie, 235 tys. publikacji
Od połowy stycznia do 12 marca w polskich mediach ukazało się 235 tys. publikacji o koronawirusie. W tym samym czasie opublikowano aż 1,1 mln postów w mediach społecznościowych - wynika ze wspólnego badania agencji Publicon i Press-Service Monitoring Mediów, udostępnionego portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Netflix i Disney przerywają produkcję filmów i serialu. Odwołane premiery, anulowane zdjęcia także w Polsce
Od czwartku kina w Polsce są zamknięte, co wymusiło na dystrybutorach przesunięcie premier filmów. Zdjęcia do nowych odcinków seriali, filmów i programów kręconych głownie w USA, zostały przerwane. Taką decyzję podjął m.in. Disney, Warner Bros i Netflix.
więcej
|
LPP o wpływie koronawirusa: łańcuch dostaw niezagrożony, znaczący spadek sprzedaży
Firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) ocenia, że w związku z epidemią koronawirusa jest niewielkie ryzyko dotyczące jej łańcucha dostaw, a bardzo wysokie dotyczące sprzedaży, z powodu zamknięcia sklepów w wielu krajach i zmniejszenia mobilności klientów.
więcej
|
Wisła Kraków znów sprzedaje akcje, chce pozyskać 4,3 mln zł na restrukturyzację. Trudny okres związany z koronawirusem
Klub piłkarski Wisła Kraków zaczął kolejną internetową sprzedaż swoich akcji. Chce pozyskać 4,3 mln zł na wsparcie w związku z restrukturyzacją oraz trudnościami związanymi z zawieszeniem rozgrywek sportowych.
więcej
|
CCC istotnie dotknięty przez skutki koronawirusa, już 45 proc. wpływów z e-commerce
Firma obuwnicza CCC przyznała, że rozszerzająca się epidemia koronawirusa i związane z nią zamknięcie sklepów niespożywczych będzie miało istotny wpływ na przyszłe wyniki finansowe grupy kapitałowej. Zaznaczyła, że w marcu br. już 45 proc. jej wpływów pochodziło ze sprzedaży internetowej.
więcej
|
Koronawirus przeciąży internet i sieci komórkowe? Telekomy rozwiewają obawy. Kłopoty mogą mieć firmy
W związku z zamknięciem przedszkoli, szkół i uczelni wyższych do 25 marca, a także przejściem na pracę zdalną pracowników wielu koncernów i firm, internauci obawiają się o przepustowość sieci. Eksperci uspokajają, że nie powinno być problemów. - Kłopoty mogą mieć pracodawcy z sieciami VPN - mówi Wirtualnemedia.pl Jakub Wątor z Wirtualnej Polski.
więcej
|
Facebook usunął grupę kont. Były wspierane przez Rosję i wpływały na nastroje polityczne w USA
Facebook poinformował, że tylko jednego dnia usunął 49 kont na Facebooku, 69 stron i 85 kont na Instagramie. To grupa, która siała dezinformację w sieciach społecznościowych i próbowała wpływać na nastoje społeczne w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Jest polska mapa koronawirusa. W czasie rzeczywistym można śledzić rozprzestrzenianie się wirusa
Esri Polska stworzyła cyfrową mapę występowania koronawirusa w naszym kraju. Można z niej na bieżąco dowiedzieć się, ile osób w Polsce jest zakażonych i gdzie są hospitalizowani.
więcej
|
Airbnb miał wejść na giełdę w tym roku. Koronawirus pokrzyżował mu plany
Airbnb, amerykańska platforma pośrednicząca w wynajmie mieszkań na krótki termin, miała w tym roku zadebiutować na giełdzie. Z powodu rozprzestrzeniającego się koronawirusa, który sparaliżował branżę turystyczną, gigant w sektorze wynajmu mieszkań będzie musiał przesunąć te plany.
więcej
|
TikTok platformą młodzieży, rośnie jej potencjał komercyjny
95 proc. korzystających w Polsce z Tiktoka to kobiety. Przeważnie to nastolatki - tylko niecałe 10 proc. użytkowników tej platformy w naszym kraju ma powyżej 19 lat - wynika z badania agencji GetHero. Aplikacja ma także rosnący potencjał sprzedażowy - co trzeciemu użytkownikowi podobają się komercyjne akcje influencerów z TikToka.
więcej
|
450 tysięcy internautów w petycji chce zamknięcia Pornhuba. ,,Musi wzmocnić kontrolę treści"
W internetowej petycji pojawiło się żądanie zamknięcia Pornhuba, jednego z największych serwisów z treściami porno. Powodem jest zamieszczanie na platformie filmów mogących przedstawiać gwałty. Petycję online podpisało pond 450 tysięcy internautów - Postulat zawarty w petycji jest bardzo mocny, ale wątpię by doprowadził do zamknięcia Pornhuba. Natomiast protestować trzeba, bo serwis powinien wzmocnić kontrolę publikowanych u siebie treści - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Gzyra-Iskandar, rzeczniczka Centrum Praw Kobiet.
więcej
|
Ponad połowa internautów korzysta z płatnych serwisów VoD. Najpopularniejszy jest Netflix
Z roku na rok rośnie liczba użytkowników platform VoD. W ubiegłym roku aż 54 proc. polskich internautów miało konto na płatnych serwisach. Wśród nich liderem był Netflix, na drugim miejscu znalazło się YouTube.
więcej
|
1,1 mln postów w social mediach o koronawirusie, 235 tys. publikacji
Od połowy stycznia do 12 marca w polskich mediach ukazało się 235 tys. publikacji o koronawirusie. W tym samym czasie opublikowano aż 1,1 mln postów w mediach społecznościowych - wynika ze wspólnego badania agencji Publicon i Press-Service Monitoring Mediów, udostępnionego portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Branża reklamowa i marketingowa pracują zdalnie
Niemal wszystkie firmy z szeroko pojętej branży marketingowej od dziś przechodzą na pracę zdalną. Większość osób zatrudnianych w agencjach reklamowych, domach mediowych, agencjach PR czy firmach producenckich pracuje z domów, a wszelkie spotkania biznesowe jeżeli już muszą być organizowane, odbywają się online.
więcej
|
Streaming internetowy może uratować branżę konferencyjną. "Ciekawa alternatywa"
Niemal natychmiast skutki rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 odczuli organizatorzy różnej maści konferencji, kongresów czy prelekcji. Światełkiem w tunelu dla sektora będącego teraz w poważnych tarapatach mogą być streamingi online wydarzeń. Eksperci, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, nie mają wątpliwości - to bardzo ciekawa alternatywa dla spotkań tradycyjnych. Może na dobre zmienić całą branżę, nawet już kiedy minie ryzyko związane z koronawirusem.
więcej
|
Jolanta Turczynowicz-Kieryłło rezygnuje z funkcji szefowej kampanii wyborczej Andrzeja Dudy. ,,Z uwagi na stan zdrowia"
Jolanta Turczynowicz-Kieryłło zrezygnowała ze stanowiska szefowej kampanii wyborczej Andrzeja Dudy. Uzasadniła to stanem zdrowia, wiadomo, że nie chodzi o koronawirusa.
więcej
|
|
|