|
|
|
|
|
|
|
Pracownicy TVP apelują do Andrzeja Dudy o podpisanie rekompensaty abonamentowej. ,,Spółce grozi niewypłacalność"
Na spotkaniu prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego ze przedstawicielami działających w spółce związków nie było mowy o grupowych zwolnieniach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W TVP ruszyła zbiórka podpisów pracowników pod petycją do prezydenta o to, by podpisał ustawę przyznająca mediom publicznym 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej. - Bez niej grozi nam niewypłacalność, zwolnienia, protesty, utrata reklamodawców i pozycji na rynku mediów - argumentują.
więcej
|
,,Fakty" liderem w lutym, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Panorama” pokazywana w TVP2 i TVP Info, a największy spadek odnotował „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
MTV Music zmienił się w MTV Music 24, a VH1 Polska w VH1 Europe. Muzyka przez całą dobę i bez reklam
Wczoraj polski oddział ViacomCBS zmienił nazwę kanału MTV Music (początkowo jako Viva Polska) na MTV Music 24. Nowa stacja będzie nadawała muzykę przez całą dobę i bez reklam. Także kanał muzyczny VH1 Polska został zastąpiony przekazem VH1 Europe.
więcej
|
,,Ameryka Express 2" startuje w TVN. ,,Zwiększyliśmy budżet" (wideo)
Dzisiaj telewizja TVN rozpocznie emisję drugiej edycji reality-show „Ameryka Express”, który poprowadzi Daria Ładocha. - To program mający bardzo wysoki budżet, który w obecnym sezonie jeszcze nawet zwiększyliśmy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Więch, producentka projektu.
więcej
|
TVP kupuje ponad 500 mebli biurowych za 350 tys. zł
Telewizja Polska w ramach zamówienia publicznego zamierza nabyć ponad 500 mebli biurowych, wydając na nie maksymalnie 351,7 tys. zł. Nadawca otrzymał 14 ofert od firm chcących dostarczyć te meble.
więcej
|
1,25 mln widzów debiutu ,,Kodu genetycznego" w TVN, ,,Święty" TV4 z 1,65 mln
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Kod genetyczny” oglądało średnio 1,25 mln widzów. Premiera „Świętego” w Czwórce zgromadziła 1,65 mln osób, a serialu TV Puls „Reporterzy. Z życia wzięte” - 270 tys. - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eryk Mistewicz z nowym programem ,,Wszystko co najważniejsze" w Polsat News, ,,Debatę tygodnia" poprowadzi Grzegorz Jankowski
W niedzielę, 8 marca o godz. 18.00 Polsat News rozpocznie emisję nowego programu „Wszystko co najważniejsze”, który poprowadzi Eryk Mistewicz.
więcej
|
TVP kontynuuje ,,Sanatorium miłości". Ruszyły castingi do 3 sezonu
Telewizja Polska rozpoczęła casting do trzeciego sezonu „Sanatorium miłości”. Program ponownie poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
Disney+ na platformie satelitarnej Sky Q w Wielkiej Brytanii. Podpisano długoletnią umowę
Koncern Disney i telewizja satelitarna Sky zawarły wieloletnie porozumienie, w ramach którego serwis VOD Disney+ będzie oferowany w Wielkiej Brytanii i Irlandii na platformie Sky Q, a w przyszłości także w serwisie Now TV. Start Disney+ na Wyspach Brytyjskich jest planowany na 24 marca 2020 roku.
więcej
|
Koniec programu "Sędzia Judy"
Program "Sędzia Judy" znika z amerykańskiej telewizji po 25 latach emisji. Ostatni odcinek zostanie wyemitowany w CBS przyszłym roku.
więcej
|
,,Rodzice" i ,,Dave" nowymi serialami w HBO GO (wideo)
Dwa nowe seriale przygotował na początek marca serwis HBO GO, oba produkcji FX Productions. Będą to opowiadający o perypetiach młodej rodziny „Rodzice” i kreślący historię znanego rapera „Dave”.
więcej
|
"Polacy z wyboru" z Pauliną Młynarską nowością Travel Channel
W wiosennej ramówce Travel Channel (TVN Discovery Polska) znalazła się nowość - "Polacy z wyboru" prowadzony przez Paulinę Młynarską, drugi sezon "Polski filmowej" z Rafałem Zawieruchą jako prowadzącym czy pierwsza seria "Dziki Frank w Kalifornii".
więcej
|
"To był rocznik!" wiosenną nowością w TVN Fabuła
W wiosennej ramówce TVN Fabuła (TVN Discovery Polska) pojawi się kolejny sezon "Grażyna Torbicka – rozmowy intymne", nowość - autorski program "To był rocznik!" Kingi Burzyńskiej, "Seriaale" Kai Klimek czy "Andrzej Sołtysik przedstawia".
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BMW ma nowe logo. "Dostosowanie do młodego klienta, który żyje w cyfrowym świecie"
Koncern motoryzacyjny BMW wprowadza nowe logo. Firma pokazała je prezentując nowy koncepcyjny elektryczny model i4. Dzięki tej zmianie firma chce być postrzegana jako bardziej otwarta i dostępna.
więcej
|
GroupM: Koronawirus będzie także groźny dla świata mediów i reklamy. Skutki najpierw odczuje jednak handel
Już teraz świat musi myśleć o konsekwencjach politycznych, społecznych i ekonomicznych, jakie niesie epidemia koronawirusa COVID-19 - twierdzi Brian Wieser, global president, business intelligence w GroupM (WPP). W pierwszej kolejności zmiany odczują sektory handlu i usług konsumenckich. Zdaniem ekspertów z polskiego oddziału GroupM, na naszym rynku skutki epidemii widać choćby w sprzedaży biletów do kin. Zmiany mogą dotknąć także media tradycyjne i cyfrowe, reklamę online i ecommerce.
więcej
|
BNP Paribas zwiększył wydatki reklamowe o 37 proc., ma 426 tys. użytkowników aplikacji mobilnej
W ub.r. skonsolidowane wydatki marketingowe grupy kapitałowej BNP Paribas Bank Polski wzrosły o 36,7 proc. do 146,98 mln zł, z czego 25,2 mln zł poszło na rebranding. Na koniec ub.r. bank w segmencie detalicznym miał 754,8 tys. użytkowników bankowości internetowej i 425,7 tys. klientów korzystających z aplikacji mobilnej.
więcej
|
Canal+ na 25. urodziny z kampanią w konwencji filmu sensacyjnego i specjalnymi promocjami (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Canal+, która została przygotowana z okazji ćwierćwiecza stacji na rynku. Akcję przygotowały Havas Warsaw i Havas Media. Z tej okazji przygotowano także urodzinowe oferty obejmujące m.in. rabat na usługi telewizyjne do końca roku i promocje VOD.
więcej
|
PKO BP reklamuje "Pożyczkę z ratą jak Marzenie" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa banku PKO BP, która promuje "Pożyczkę z ratą jak Marzenie". Przygotowały ją Agencja Warszawa oraz Havas Media.
więcej
|
Martyna Kaczmarek w Mars Wrigley
Z początkiem marca Martyna Kaczmarek dołączyła do zespołu koncernu FMCG Mars Wrigley. Ostatnio pracowała w Unileverze.
więcej
|
Krzysztof Hołowczyc reklamuje bezalkoholowe piwo Tyskie
Rusza kampania reklamująca Tyskie 0,0% - bezalkoholowy wariant piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). W akcji występuje kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc.
więcej
|
Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)
Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami rozpoczęło kampanię zachęcającą podatników do przekazywania 1% podatku na rzecz schroniska prowadzonego przez organizację. Kampanię przygotowała agencja Brainbox.
więcej
|
Tymbark na Dzień Kobiet z akcją "Jesteś piękna - dbaj o to!", w spocie Aleksandra Domańska
Marka soków Tymbark (Maspex) kontynuuje działania komunikacyjne linii soków marchewkowych Vitamini w kampanii "Jesteś piękna - dbaj o to!". Do współpracy reklamowej zaproszono aktorkę Aleksandrę Domańską.
więcej
|
Bourbon BBQ Grander, Kentucky Gold Grander i Halloumi Burger przez dwa miesiące w KFC
Sieć restauracji KFC wprowadza do swojej oferty trzy nowe burgery: Bourbon BBQ Grander i Kentucky Gold Grander oraz dla miłośników vege - Halloumi Burger. Będzie je promować kampanią autorstwa agencji McCann Worldgroup.
więcej
|
Sportowcy Amelia Bródka, Katarzyna Kozikowska i Marcin Dzieński ambasadorami Visa na igrzyskach w Tokio
Amelia Bródka (jazda na deskorolce), Katarzyna Kozikowska (parakajakarstwo) i Marcin Dzieński (wspinaczka sportowa) zostali ambasadorami Team Visa na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Tokyo 2020.
więcej
|
Firma Cord członkiem Polskiego Klubu Brandingu SAR
Agencja muzyczna Cord Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, działającego jako sekcja Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
więcej
|
Bukmacher forBet sponsorem esportowców x-kom AGO
Firma forBet Zakłady Bukmacherskie podpisała umowę sponsorską z organizacją esportową x-kom AGO.
więcej
|
Michelle Harmon-Madsen dyrektorką ds. marketingu w AccuWeather
Platforma pogodowa AccuWeather powołała Michelle Harmon- Madesn na stanowisko chief marketing officera. Będzie raportować do dr. Joel N. Myers, dyrektora generalnego firmy.
więcej
|
Sztab Szymona Hołowni zebrał 100 tys. podpisów poparcia, w kampanię włączy się jego żona
Współpracownicy Szymona Hołowni zebrali już wymagane 100 tys. podpisów jego kandydatury w wyborach prezydenckich. W kampanię ma włączyć się jego żona Urszula Brzezińska-Hołownia pracująca jako pilot wojskowych myśliwców.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nowe przepisy w USA. Kraj musi opuścić 60 pracowników chińskich mediów rządowych
Amerykańska administracja nałożyła nowe ograniczenia na działające w USA chińskie media uznane za propagandowe narzędzia Pekinu. Zgodnie z nimi w lokalnych redakcjach agencji Xinhua, serwisu CGTN, China Radio i dziennikach „China Daily” oraz „The People's Daily” nie może w sumie pracować więcej niż 100 chińskich obywateli. To oznacza, że około 60 pracowników tych mediów będzie musiało opuścić Stany Zjednoczone.
więcej
|
|
|
200 tys. zł wydano na start Kanału Sportowego - już ponad 100 tys. subskrypcji. "Lekki bałagan wykorzystują jako atut"
W poniedziałek Kanał Sportowy zadebiutował premierą "Misji Futbol" w nowej odsłonie. Nowe medium sportowe zyskało ponad 100 tys. subskrypcji. Michał Pol mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że "wynik przeszedł jego najśmielsze oczekiwania", a eksperci uważają, że nowy projekt zabierze publiczność telewizyjnym programom publicystycznym.
więcej
|
WP SportoweFakty przed Onet Sport, na najdłużej przyciąga serwis TVP Sport (TOP10)
Wśród witryn sportowych zdecydowanym liderem w liczbie użytkowników i odsłon niezmiennie są WP SportoweFakty wyprzedzające dział sportowy Onetu i Sport.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci spędzają przeciętnie w serwisie TVP Sport. Ta ostatnia strona, podobnie jak witryna „Przeglądu Sportowego”, zanotowała przez rok duży spadek odwiedzalności, za to duże wzrosty osiągnęły działy sportowe SE.pl i RadioZET.pl.
więcej
|
Costa Coffee prowadzi postępowanie ws. swojego pracownika, który hejtował Karolinę Korwin-Piotrowską
Dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska ujawniła na Instagramie hejterską korespondencję, jaką wysyłał jej pracownik Costa Coffee. Firma zapewnia, że prowadzi w tej sprawie wewnętrzne postępowanie.
więcej
|
Facebook walczy z dezinformacją - usuwa niemal 500 kont i ponad 1200 na Instagramie
Facebook pochwalił się, że w lutym zlikwidował pięć sieci z całego świata, które prowadziły w serwisach społecznościowych Marka Zuckerberga kampanie dezinformacyjne. Teraz amerykański gigant mediów społecznościowych będzie co miesiąc publikował szczegółowy raport na ten temat.
więcej
|
Twitter zachęca wszystkich pracowników do zdalnej pracy z domu. Powodem zagrożenie koronawirusem
Twitter zaapelował do wszystkich swoich pracowników na świecie, aby w miarę możliwości wykonywali swoje zawodowe obowiązki zdalnie pozostając w domach. To pierwsza z największych firm technologicznych w USA, która podjęła podobną decyzję. Google, Apple i Facebook na razie jedynie ograniczyły niektóre podróże służbowe swoich pracowników.
więcej
|
OLX.pl ułatwi wysyłkę telefonów, droższa promocja w kategorii Dom i Ogród
Od 18 marca na platformie OLX.pl w kategorii Telefony Komórkowe pojawi się usługa Przesyłka OLX realizowana wspólnie z Sendit. Natomiast 9 marca wzrosną ceny opcji promowania ogłoszeń w kategorii Dom i Ogród, a ogłoszenia premium pojawią się w sekcji Motoryzacja.
więcej
|
WhatsApp wprowadza oficjalnie dark mode. Kopie zapasowe czatów z szyfrowaniem i hasłem
Facebook zapowiedział oficjalnie dostępność dla wszystkich użytkowników WhatsApp trybu ciemnego ułatwiającego korzystanie z komunikatora w nocy i warunkach słabego oświetlenia. W komunikatorze szykowane są także zmiany dotyczące bezpieczeństwa danych użytkowników. Według przecieków nowa wersja aplikacji zaoferuje możliwość przechowywania kopii zapasowych konkretnych czatów w formie zaszyfrowanej i chronionej wybranym przez użytkownika hasłem.
więcej
|
Rynek dostaw jedzenia w Polsce rośnie do 5 proc. rocznie. 43,90 zł za jedno zamówienie, najpopularniejsza pizza
Sektor zamówień posiłków w internecie rośnie co rok o 3 do 5 proc., a na koniec 2020 roku wartość tego rynku osiągnie 1,8 mld zł - wynika z najnowszego raportu PizzaPortal.pl. Jedzenie z dowozem najczęściej zamawiają osoby pomiędzy 15 a 34 rokiem życia, a średnia wartość jednego zamówienia wynosi 43,90 zł. Wśród osób korzystających z zamawiania posiłków online najbardziej popularna pozostaje pizza.
więcej
|
Amazon rozpoczyna dostawy w ciągu kilku godzin. Chce pomóc w ochronie środowiska
Amazon rozpoczął w USA pilotażowy program dostarczania towarów w ciągu kilku godzin od momentu dokonania zakupu. Usługa jest dostępna na razie w czterech miastach. Koncern wyjaśnia, że skrócenie dostaw jest możliwe dzięki uruchamianiu centrów dystrybucji w pobliżu miejscowości, co w kolei ma pozytywny wpływ na redukcję emisji spalin i ochronę środowiska.
więcej
|
Disney+ na platformie satelitarnej Sky Q w Wielkiej Brytanii. Podpisano długoletnią umowę
Koncern Disney i telewizja satelitarna Sky zawarły wieloletnie porozumienie, w ramach którego serwis VOD Disney+ będzie oferowany w Wielkiej Brytanii i Irlandii na platformie Sky Q, a w przyszłości także w serwisie Now TV. Start Disney+ na Wyspach Brytyjskich jest planowany na 24 marca 2020 roku.
więcej
|
Facebook wprowadza nowego Messengera na iOS. Ma być dwa razy szybszy i lżejszy o 84 procent
Facebook rozpoczął wprowadzanie nowej wersji Messengera do systemu iOS. Według zapowiedzi kod komunikatora zredukowano o 84 procent, dzięki czemu aplikacja ma pracować sprawniej i uruchamiać się dwa razy szybciej.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|