Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 4 Marca 2020
 
 
 
Pracownicy TVP apelują do Andrzeja Dudy o podpisanie rekompensaty abonamentowej. ,,Spółce grozi niewypłacalność"
 
Na spotkaniu prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego ze przedstawicielami działających w spółce związków nie było mowy o grupowych zwolnieniach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W TVP ruszyła zbiórka podpisów pracowników pod petycją do prezydenta o to, by podpisał ustawę przyznająca mediom publicznym 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej. - Bez niej grozi nam niewypłacalność, zwolnienia, protesty, utrata reklamodawców i pozycji na rynku mediów - argumentują. więcej
 
 
BMW ma nowe logo. "Dostosowanie do młodego klienta, który żyje w cyfrowym świecie"
 
Koncern motoryzacyjny BMW wprowadza nowe logo. Firma pokazała je prezentując nowy koncepcyjny elektryczny model i4. Dzięki tej zmianie firma chce być postrzegana jako bardziej otwarta i dostępna. więcej
 
 
GroupM: Koronawirus będzie także groźny dla świata mediów i reklamy. Skutki najpierw odczuje jednak handel
 
Już teraz świat musi myśleć o konsekwencjach politycznych, społecznych i ekonomicznych, jakie niesie epidemia koronawirusa COVID-19 - twierdzi Brian Wieser, global president, business intelligence w GroupM (WPP). W pierwszej kolejności zmiany odczują sektory handlu i usług konsumenckich. Zdaniem ekspertów z polskiego oddziału GroupM, na naszym rynku skutki epidemii widać choćby w sprzedaży biletów do kin. Zmiany mogą dotknąć także media tradycyjne i cyfrowe, reklamę online i ecommerce. więcej
 
 
200 tys. zł wydano na start Kanału Sportowego - już ponad 100 tys. subskrypcji. "Lekki bałagan wykorzystują jako atut"
 
W poniedziałek Kanał Sportowy zadebiutował premierą "Misji Futbol" w nowej odsłonie. Nowe medium sportowe zyskało ponad 100 tys. subskrypcji. Michał Pol mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że "wynik przeszedł jego najśmielsze oczekiwania", a eksperci uważają, że nowy projekt zabierze publiczność telewizyjnym programom publicystycznym. więcej
 
 
,,Fakty" liderem w lutym, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress"
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Panorama” pokazywana w TVP2 i TVP Info, a największy spadek odnotował „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1 liderem w lutym, grupa komercyjna dla Polsatu. Duże wzrosty Polsat News i TVP Info więcej
 
Ewa Chodakowska rozpętała burzę w mediach społecznościowych. Chciała wynająć fotografa za lajki na Instagramie więcej
 
Nadawcy sceptycznie o DAB+ i wejściu na ogólnopolski multipleks cyfrowy. "Próba implementacji technologii z XX wieku" więcej
 
,,8 Wspaniałych" i ,,Star Voice" wiosną w TVP. Jacek Kurski: publiczny nadawca dla wszystkich Polaków więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
GRAFIK DO PROJEKTU TELEWIZYJNEGO Jake Vision
Kierownik Produkcji B3 Films
Realizator Wizji TVP
Operator Obrazu TVP
Grafik Komputerowy TVP
Montażysta TVP
Technik Emisji TVP
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer Polska
Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej i CSR Wirtualna Polska Media
ZASTĘPCA DYREKTORA SPRZEDAŻY Braughman Group Media
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Pracownicy TVP apelują do Andrzeja Dudy o podpisanie rekompensaty abonamentowej. ,,Spółce grozi niewypłacalność"

Na spotkaniu prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego ze przedstawicielami działających w spółce związków nie było mowy o grupowych zwolnieniach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W TVP ruszyła zbiórka podpisów pracowników pod petycją do prezydenta o to, by podpisał ustawę przyznająca mediom publicznym 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej. - Bez niej grozi nam niewypłacalność, zwolnienia, protesty, utrata reklamodawców i pozycji na rynku mediów - argumentują. więcej

,,Fakty" liderem w lutym, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress"

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Panorama” pokazywana w TVP2 i TVP Info, a największy spadek odnotował „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

MTV Music zmienił się w MTV Music 24, a VH1 Polska w VH1 Europe. Muzyka przez całą dobę i bez reklam

Wczoraj polski oddział ViacomCBS zmienił nazwę kanału MTV Music (początkowo jako Viva Polska) na MTV Music 24. Nowa stacja będzie nadawała muzykę przez całą dobę i bez reklam. Także kanał muzyczny VH1 Polska został zastąpiony przekazem VH1 Europe. więcej

,,Ameryka Express 2" startuje w TVN. ,,Zwiększyliśmy budżet" (wideo)

Dzisiaj telewizja TVN rozpocznie emisję drugiej edycji reality-show „Ameryka Express”, który poprowadzi Daria Ładocha. - To program mający bardzo wysoki budżet, który w obecnym sezonie jeszcze nawet zwiększyliśmy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Więch, producentka projektu. więcej

TVP kupuje ponad 500 mebli biurowych za 350 tys. zł

Telewizja Polska w ramach zamówienia publicznego zamierza nabyć ponad 500 mebli biurowych, wydając na nie maksymalnie 351,7 tys. zł. Nadawca otrzymał 14 ofert od firm chcących dostarczyć te meble. więcej

1,25 mln widzów debiutu ,,Kodu genetycznego" w TVN, ,,Święty" TV4 z 1,65 mln

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Kod genetyczny” oglądało średnio 1,25 mln widzów. Premiera „Świętego” w Czwórce zgromadziła 1,65 mln osób, a serialu TV Puls „Reporterzy. Z życia wzięte” - 270 tys. - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Eryk Mistewicz z nowym programem ,,Wszystko co najważniejsze" w Polsat News, ,,Debatę tygodnia" poprowadzi Grzegorz Jankowski

W niedzielę, 8 marca o godz. 18.00 Polsat News rozpocznie emisję nowego programu „Wszystko co najważniejsze”, który poprowadzi Eryk Mistewicz. więcej

TVP kontynuuje ,,Sanatorium miłości". Ruszyły castingi do 3 sezonu

Telewizja Polska rozpoczęła casting do trzeciego sezonu „Sanatorium miłości”. Program ponownie poprowadzi Marta Manowska. więcej

Disney+ na platformie satelitarnej Sky Q w Wielkiej Brytanii. Podpisano długoletnią umowę

Koncern Disney i telewizja satelitarna Sky zawarły wieloletnie porozumienie, w ramach którego serwis VOD Disney+ będzie oferowany w Wielkiej Brytanii i Irlandii na platformie Sky Q, a w przyszłości także w serwisie Now TV. Start Disney+ na Wyspach Brytyjskich jest planowany na 24 marca 2020 roku. więcej

Koniec programu "Sędzia Judy"

Program "Sędzia Judy" znika z amerykańskiej telewizji po 25 latach emisji. Ostatni odcinek zostanie wyemitowany w CBS przyszłym roku. więcej

,,Rodzice" i ,,Dave" nowymi serialami w HBO GO (wideo)

Dwa nowe seriale przygotował na początek marca serwis HBO GO, oba produkcji FX Productions. Będą to opowiadający o perypetiach młodej rodziny „Rodzice” i kreślący historię znanego rapera „Dave”. więcej

"Polacy z wyboru" z Pauliną Młynarską nowością Travel Channel

W wiosennej ramówce Travel Channel (TVN Discovery Polska) znalazła się nowość - "Polacy z wyboru" prowadzony przez Paulinę Młynarską, drugi sezon "Polski filmowej" z Rafałem Zawieruchą jako prowadzącym czy pierwsza seria "Dziki Frank w Kalifornii". więcej

"To był rocznik!" wiosenną nowością w TVN Fabuła

W wiosennej ramówce TVN Fabuła (TVN Discovery Polska) pojawi się kolejny sezon "Grażyna Torbicka – rozmowy intymne", nowość - autorski program "To był rocznik!" Kingi Burzyńskiej, "Seriaale" Kai Klimek czy "Andrzej Sołtysik przedstawia".   więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Magdalena Ogórek z cyklem wywiadów w Radiu PiK

Publicystka TVP Info Magdalena Ogórek zadebiutowała we wtorek na antenie bydgoskiego Polskiego Radia PiK z audycją, w której przepytuje polityków pochodzących z tego regionu. W pierwszej audycji jej gościem był bydgoszczanin Łukasz Schreiber z kancelarii premiera. więcej

 
Nowa audycja filmowa w Radiu Dla Ciebie, prowadzącymi Łukasz Adamski i Łukasz Jasina

W niedzielę, 8 marca, na antenie publicznego warszawskiego Radio Dla Ciebie zadebiutuje nowa audycja Łukasza Jasiny i Łukasza Adamskiego - „Lucky Luke. Czyli Jasina i Adamski o filmie i nie tylko”. Emisja w niedziele o godz. 18.00. więcej

 
Ruszyło głosowanie na Polski Top Wszechczasów radiowej Trójki

Ruszyła nowa, trzynasta już edycja Polskiego Topu Wszechczasów - popularnego plebiscytu radiowej Trójki. W tym roku można głosować na 66 utworów spośród 748 propozycji. Głosowanie potrwa do 27 kwietnia, a ranking w Trójce zostanie zaprezentowany tradycyjnie 1 maja. więcej

 
Radio ZET i Antyradio wyprzedziły Eskę w Rzeszowie, RMF FM liderem słuchalności

Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od sierpnia 2019 roku do stycznia 2020 roku było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Antyradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
BMW ma nowe logo. "Dostosowanie do młodego klienta, który żyje w cyfrowym świecie"

Koncern motoryzacyjny BMW wprowadza nowe logo. Firma pokazała je prezentując nowy koncepcyjny elektryczny model i4. Dzięki tej zmianie firma chce być postrzegana jako bardziej otwarta i dostępna. więcej

GroupM: Koronawirus będzie także groźny dla świata mediów i reklamy. Skutki najpierw odczuje jednak handel

Już teraz świat musi myśleć o konsekwencjach politycznych, społecznych i ekonomicznych, jakie niesie epidemia koronawirusa COVID-19 - twierdzi Brian Wieser, global president, business intelligence w GroupM (WPP). W pierwszej kolejności zmiany odczują sektory handlu i usług konsumenckich. Zdaniem ekspertów z polskiego oddziału GroupM, na naszym rynku skutki epidemii widać choćby w sprzedaży biletów do kin. Zmiany mogą dotknąć także media tradycyjne i cyfrowe, reklamę online i ecommerce. więcej

BNP Paribas zwiększył wydatki reklamowe o 37 proc., ma 426 tys. użytkowników aplikacji mobilnej

W ub.r. skonsolidowane wydatki marketingowe grupy kapitałowej BNP Paribas Bank Polski wzrosły o 36,7 proc. do 146,98 mln zł, z czego 25,2 mln zł poszło na rebranding. Na koniec ub.r. bank w segmencie detalicznym miał 754,8 tys. użytkowników bankowości internetowej i 425,7 tys. klientów korzystających z aplikacji mobilnej. więcej

Canal+ na 25. urodziny z kampanią w konwencji filmu sensacyjnego i specjalnymi promocjami (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Canal+, która została przygotowana z okazji ćwierćwiecza stacji na rynku. Akcję przygotowały Havas Warsaw i Havas Media.  Z tej okazji przygotowano także urodzinowe oferty obejmujące m.in. rabat na usługi telewizyjne do końca roku i promocje VOD. więcej

PKO BP reklamuje "Pożyczkę z ratą jak Marzenie" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa banku PKO BP, która promuje "Pożyczkę z ratą jak Marzenie". Przygotowały ją Agencja Warszawa oraz Havas Media. więcej

Martyna Kaczmarek w Mars Wrigley

Z początkiem marca Martyna Kaczmarek dołączyła do zespołu koncernu FMCG Mars Wrigley. Ostatnio pracowała w Unileverze. więcej

Krzysztof Hołowczyc reklamuje bezalkoholowe piwo Tyskie

Rusza kampania reklamująca Tyskie 0,0% - bezalkoholowy wariant piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). W akcji występuje kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc. więcej

Robert Makłowicz, Maciej Musiał i Marcin Wasilewski w nowej kampanii krakowskiego schroniska (wideo)

Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami rozpoczęło kampanię zachęcającą podatników do przekazywania 1% podatku na rzecz schroniska prowadzonego przez organizację. Kampanię przygotowała agencja Brainbox. więcej

Tymbark na Dzień Kobiet z akcją "Jesteś piękna - dbaj o to!", w spocie Aleksandra Domańska

Marka soków Tymbark (Maspex) kontynuuje działania komunikacyjne linii soków marchewkowych Vitamini w kampanii "Jesteś piękna - dbaj o to!". Do współpracy reklamowej zaproszono aktorkę Aleksandrę Domańską. więcej

Bourbon BBQ Grander, Kentucky Gold Grander i Halloumi Burger przez dwa miesiące w KFC

Sieć restauracji KFC wprowadza do swojej oferty trzy nowe burgery: Bourbon BBQ Grander i Kentucky Gold Grander oraz dla miłośników vege - Halloumi Burger. Będzie je promować kampanią autorstwa agencji McCann Worldgroup. więcej

Sportowcy Amelia Bródka, Katarzyna Kozikowska i Marcin Dzieński ambasadorami Visa na igrzyskach w Tokio

Amelia Bródka (jazda na deskorolce), Katarzyna Kozikowska (parakajakarstwo) i Marcin Dzieński (wspinaczka sportowa) zostali ambasadorami Team Visa na Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie Tokyo 2020. więcej

Firma Cord członkiem Polskiego Klubu Brandingu SAR

Agencja muzyczna Cord Warsaw dołączyła do Polskiego Klubu Brandingu, działającego jako sekcja Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR więcej

Bukmacher forBet sponsorem esportowców x-kom AGO

Firma forBet Zakłady Bukmacherskie podpisała umowę sponsorską z organizacją esportową x-kom AGO. więcej

Michelle Harmon-Madsen dyrektorką ds. marketingu w AccuWeather

Platforma pogodowa AccuWeather powołała Michelle Harmon- Madesn na stanowisko chief marketing officera. Będzie raportować do dr. Joel N. Myers, dyrektora generalnego firmy. więcej

Sztab Szymona Hołowni zebrał 100 tys. podpisów poparcia, w kampanię włączy się jego żona

Współpracownicy Szymona Hołowni zebrali już wymagane 100 tys. podpisów jego kandydatury w wyborach prezydenckich. W kampanię ma włączyć się jego żona Urszula Brzezińska-Hołownia pracująca jako pilot wojskowych myśliwców. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Nowe przepisy w USA. Kraj musi opuścić 60 pracowników chińskich mediów rządowych

Amerykańska administracja nałożyła nowe ograniczenia na działające w USA chińskie media uznane za propagandowe narzędzia Pekinu. Zgodnie z nimi w lokalnych redakcjach agencji Xinhua, serwisu CGTN, China Radio i dziennikach „China Daily” oraz „The People's Daily” nie może w sumie pracować więcej niż 100 chińskich obywateli. To oznacza, że około 60 pracowników tych mediów będzie musiało opuścić Stany Zjednoczone. więcej

 
 
 
INTERNET
 
200 tys. zł wydano na start Kanału Sportowego - już ponad 100 tys. subskrypcji. "Lekki bałagan wykorzystują jako atut"

W poniedziałek Kanał Sportowy zadebiutował premierą "Misji Futbol" w nowej odsłonie. Nowe medium sportowe zyskało ponad 100 tys. subskrypcji. Michał Pol mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że "wynik przeszedł jego najśmielsze oczekiwania", a eksperci uważają, że nowy projekt zabierze publiczność telewizyjnym programom publicystycznym. więcej

WP SportoweFakty przed Onet Sport, na najdłużej przyciąga serwis TVP Sport (TOP10)

Wśród witryn sportowych zdecydowanym liderem w liczbie użytkowników i odsłon niezmiennie są WP SportoweFakty wyprzedzające dział sportowy Onetu i Sport.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci spędzają przeciętnie w serwisie TVP Sport. Ta ostatnia strona, podobnie jak witryna „Przeglądu Sportowego”, zanotowała przez rok duży spadek odwiedzalności, za to duże wzrosty osiągnęły działy sportowe SE.pl i RadioZET.pl. więcej

Costa Coffee prowadzi postępowanie ws. swojego pracownika, który hejtował Karolinę Korwin-Piotrowską

Dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska ujawniła na Instagramie hejterską korespondencję, jaką wysyłał jej pracownik Costa Coffee. Firma zapewnia, że prowadzi w tej sprawie wewnętrzne postępowanie. więcej

Facebook walczy z dezinformacją - usuwa niemal 500 kont i ponad 1200 na Instagramie

Facebook pochwalił się, że w lutym zlikwidował pięć sieci z całego świata, które prowadziły w serwisach społecznościowych Marka Zuckerberga kampanie dezinformacyjne. Teraz amerykański gigant mediów społecznościowych będzie co miesiąc publikował szczegółowy raport na ten temat. więcej

Twitter zachęca wszystkich pracowników do zdalnej pracy z domu. Powodem zagrożenie koronawirusem

Twitter zaapelował do wszystkich swoich pracowników na świecie, aby w miarę możliwości wykonywali swoje zawodowe obowiązki zdalnie pozostając w domach. To pierwsza z największych firm technologicznych w USA, która podjęła podobną decyzję. Google, Apple i Facebook na razie jedynie ograniczyły niektóre podróże służbowe swoich pracowników. więcej

OLX.pl ułatwi wysyłkę telefonów, droższa promocja w kategorii Dom i Ogród

Od 18 marca na platformie OLX.pl w kategorii Telefony Komórkowe pojawi się usługa Przesyłka OLX realizowana wspólnie z Sendit. Natomiast 9 marca wzrosną ceny opcji promowania ogłoszeń w kategorii Dom i Ogród, a ogłoszenia premium pojawią się w sekcji Motoryzacja. więcej

WhatsApp wprowadza oficjalnie dark mode. Kopie zapasowe czatów z szyfrowaniem i hasłem

Facebook zapowiedział oficjalnie dostępność dla wszystkich użytkowników WhatsApp trybu ciemnego ułatwiającego korzystanie z komunikatora w nocy i warunkach słabego oświetlenia. W komunikatorze szykowane są także zmiany dotyczące bezpieczeństwa danych użytkowników. Według przecieków nowa wersja aplikacji zaoferuje możliwość przechowywania kopii zapasowych konkretnych czatów w formie zaszyfrowanej i chronionej wybranym przez użytkownika hasłem. więcej

Rynek dostaw jedzenia w Polsce rośnie do 5 proc. rocznie. 43,90 zł za jedno zamówienie, najpopularniejsza pizza

Sektor zamówień posiłków w internecie rośnie co rok o 3 do 5 proc., a na koniec 2020 roku wartość tego rynku osiągnie 1,8 mld zł - wynika z najnowszego raportu PizzaPortal.pl. Jedzenie z dowozem najczęściej zamawiają osoby pomiędzy 15 a 34 rokiem życia, a średnia wartość jednego zamówienia wynosi 43,90 zł. Wśród osób korzystających z zamawiania posiłków online najbardziej popularna pozostaje pizza. więcej

Amazon rozpoczyna dostawy w ciągu kilku godzin. Chce pomóc w ochronie środowiska

Amazon rozpoczął w USA pilotażowy program dostarczania towarów w ciągu kilku godzin od momentu dokonania zakupu. Usługa jest dostępna na razie w czterech miastach. Koncern wyjaśnia, że skrócenie dostaw jest możliwe dzięki uruchamianiu centrów dystrybucji w pobliżu miejscowości, co w kolei ma pozytywny wpływ na redukcję emisji spalin i ochronę środowiska. więcej

Disney+ na platformie satelitarnej Sky Q w Wielkiej Brytanii. Podpisano długoletnią umowę

Koncern Disney i telewizja satelitarna Sky zawarły wieloletnie porozumienie, w ramach którego serwis VOD Disney+ będzie oferowany w Wielkiej Brytanii i Irlandii na platformie Sky Q, a w przyszłości także w serwisie Now TV. Start Disney+ na Wyspach Brytyjskich jest planowany na 24 marca 2020 roku. więcej

Facebook wprowadza nowego Messengera na iOS. Ma być dwa razy szybszy i lżejszy o 84 procent

Facebook rozpoczął wprowadzanie nowej wersji Messengera do systemu iOS. Według zapowiedzi kod komunikatora zredukowano o 84 procent, dzięki czemu aplikacja ma pracować sprawniej i uruchamiać się dwa razy szybciej. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Najlepiej sprzedające się smartfony w 2019 r.: iPhone XR na świecie, Galaxy A50 w Europie

iPhone XR był w 2019 roku najlepiej sprzedającym się na świecie modelem smartfona. W czołowej dziesiątce znalazło się jeszcze pięć innych urządzeń Apple - wynika z danych firmy analitycznej Counterpoint Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Provident Polska: Mikołaj Wójcik dyrektorem ds. relacji zewnętrznych, Karolina Łuczak rzeczniczką prasową

Mikołaj Wójcik został dyrektorem departamentu relacji zewnętrznych w firmie pożyczkowej Provident Polska. Karolina Łuczak, obecnie kierująca biurem prasowym i komunikacją wewnętrzną, objęła dodatkowo stanowisko rzecznika prasowego firmy. więcej

Energia Polska w gronie klientów 38 Content Communication

Firma energetyczna Energia Polska to nowy klient agencji 38 Content Communication (38 Group). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus: 5G na częstotliwości 2600 MHz TDD już na 70 stacjach bazowych
Totemy z radarami na pierwszych trasach rowerowych w Warszawie. Mają ułatwić jazdę rowerzystom
Volvo: nowy samochód koncepcyjny Polestar Precept
ID.4 - nowy, elektryczny SUV Volkswagena (wideo)
Lenovo: nowe laptopy ThinkPad z serii T, X i L
mBank zainwestuje 2 mld zł w odnawialne źródła energii
Najlepiej sprzedające się smartfony w 2019 r.: iPhone XR na świecie, Galaxy A50 w Europie
HTC: nowe pakiety Vive Pro Eye dla firm
LT Capital inwestuje ponad milion złotych w CyberStudio
 
 
 
GOSPODARKA
 
GroupM: Koronawirus będzie także groźny dla świata mediów i reklamy. Skutki najpierw odczuje jednak handel
BNP Paribas zwiększył wydatki reklamowe o 37 proc., ma 426 tys. użytkowników aplikacji mobilnej
Totemy z radarami na pierwszych trasach rowerowych w Warszawie. Mają ułatwić jazdę rowerzystom
Volvo: nowy samochód koncepcyjny Polestar Precept
ID.4 - nowy, elektryczny SUV Volkswagena (wideo)
mBank zainwestuje 2 mld zł w odnawialne źródła energii
LT Capital inwestuje ponad milion złotych w CyberStudio
Polacy winni dostawcom mediów 1,4 mld zł
Carrefour otworzył 4 nowe sklepy w ciągu jednego dnia
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Koniec programu "Sędzia Judy"
Courteney Cox zagra w serialu "Shining Vale"
"Chromatica" - nowy album Lady Gaga
NBC zapowiada serial "Langdon". Ashley Zukerman w prequelu "Kodu Da Vinci"
W kwietniu premiera filmu "Nowi mutanci". "Pora zmierzyć się z własnymi demonami"
,,Rodzice" i ,,Dave" nowymi serialami w HBO GO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj