|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska uruchomi TVP Dokument. "Trwają bardzo intensywne prace"
TVP - po kilku latach - powraca do pomysłu uruchomienia TVP Dokument, kanału z filmami dokumentalnymi, reportażami i telenowelami dokumentalnymi. - Prace trwają bardzo intensywnie, jest na to pomysł, również związany z możliwościami technicznymi, jakie pojawią się po wprowadzeniu nowego standardu DVBT2 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
547 tys. widzów nowego reality-show Siódemki ,,Hotel paradise". 6,7 proc. udziału w 16-49
Nowy program Siódemki „Hotel paradise” ogląda średnio 547 tys. widzów. Pierwsze cztery odcinki „Szkoły” pokazane w tej stacji zgromadziły średnio 193 tys. widzów, a „19+” - 270 tys. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Polska zorganizuję Eurowizję Junior. Ma postawić na Kraków
W listopadzie 2020 roku Telewizja Polska ma być ponownie organizatorem Eurowizji Junior, która ma się odbyć w Krakowie - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 wydłuża ,,Pytanie na śniadanie". Będzie się kończyć o tej samej porze co ,,Dzień dobry TVN"
Od poniedziałku, 2 marca Telewizyjna Dwójka będzie emitować dłuższe wydania „Pytania na śniadanie”, jest to reakcja publicznego nadawcy na przesunięcie o 30 minut konkurencyjnego morning-show „Dzień dobry TVN” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oba magazyny będą się kończyć o tej samej porze.
więcej
|
Dwóch gospodarzy ,,Nowego dnia z Polsat News". Na początek Beata Cholewińska i Mariusz Abramowicz
Od 2 marca „Nowy dzień z Polsat News” prowadzić będą dwie osoby, a nie jedna jak dotychczas - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W poniedziałek audycję poprowadzą Beata Cholewińska i Mariusz Abramowicz.
więcej
|
Szczeciński sąd zarzuca TVP Info sfałszowanie dokumentu o sędzi w ,,Kaście", żąda sprostowania w programie
Prezes Sądu Okręgowego w Szczecinie Maciej Strączyński zarzucił autorom reportażu w programie „Kasta” w TVP Info pokazywanie fałszywego dokumentu dotyczącego relacjonowanego procesu. - Autorzy programu musieli to zrobić świadomie - ocenia Strączyński. TVP nie komentuje tych zarzutów.
więcej
|
Będą zwolnienia grupowe w TVP? Kurski chce o tym rozmawiać ze związkowcami
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski skierował do działających w firmie związków zawodowych zaproszenie na spotkanie dotyczące przygotowań do prawdopodobnych zwolnień grupowych. Nadawca oficjalnie nie komentuje tych zamiarów.
więcej
|
Gwiazdy czołowych produkcji Polsatu w spocie promują wiosenną ramówkę (wideo)
Telewizja Polsat zaprezentował wiosenny spot ramówkowy. Wideo udostępniono w mediach społecznościowych na sześć dni przed oficjalną prezentacją oferty programowej na konferencji dla mediów.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przejął firmę Alledo zajmującą się oświetleniem i fotowoltaiką
Cyfrowy Polsat kupił większościowe udziały firmy Alledo oferującej usługi z zakresu systemów oświetleniowych i fotowoltaiki. W jej zarządzie i radzie nadzorczej pojawili się menedżerowie z firm Zygmunta Solorza.
więcej
|
Startuje nowy serial Telewizji Puls ,,Reporterzy. Z życia wzięte", na jego potrzeby nadawca stworzył portal Pulsdnia.pl
W poniedziałek, 2 marca o godz. 17.00 wystartuje nowy serial Telewizji Puls „Reporterzy. Z życia wzięte”. Na potrzeby produkcji powstał portal Pulsdnia.pl, w którym znajdują się newsy oparte na case’ach z serialu, a także porady i ciekawostki.
więcej
|
"Włącz zdrowie", "Raport Life" i "Doktor B" wiosną w Discovery Life
We wiosennej ramówce Discovery Life (TVN Discovery Polska) przygotowano kilka nowości – jest nią m.in. "Włącz zdrowie" z Agatą Młynarską, premierowe odcinki "Raport Life" z Ewą Drzyzgą czy "Doktor B".
więcej
|
TVN wprowadza zmiany w ,,Dzień dobry TVN". Miszczak: konkurencja zainwestowała w swój poranny program ogromne środki
Od 2 marca „Dzień dobry TVN” będzie emitowany o pół godziny później, niż dotychczas. W programie pojawi się nowa para prowadzących Paulina Krupińska-Karpiel i Damian Michałowski. - Rozpoczęliśmy już intensywne prace nad naprawą naszego porannego pasma, w którym chcemy znów dominować - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
"Kropkę nad i" ogląda 677 tys. widzów. TVN24 przegrywa z TVP Info
W styczniu br. program "Kropka nad i” oglądało średnio 677 tys. widzów. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest na drugim miejscu oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reżyser filmu o Grzegorzu Ciechowskim nie chce go promować w TVP. Odmówił udziału w programie
Wojciech Skrobiszewski nakręcił dokument "Obywatel miłość". Film opowiada historię miłości i życia Anny Skrobiszewskiej z Grzegorzem Ciechowskim, liderem legendarnej Republiki. Reżyser odmówił promowania dokumentu w TVP. - Mam za złe mediom publicznym podział społeczeństwa i piętnowanie inności - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Skrobiszewski. Podobnie postąpił syn nieżyjącego muzyka, Bruno Ciechowski.
więcej
|
Katarzyna Kieli: w Eurosporcie pokażemy 3,5 tys. godzin relacji z igrzysk olimpijskich w Tokio
- Stawiamy bardzo duży nacisk, aby można było zobaczyć każdą minutę IO, na każdym możliwym sprzęcie, w każdym możliwym momencie. To, co jest dla nas wyjątkowe, to fakt, że tylko my w całej Europie pokażemy każdą minutę igrzysk - 3,5 tys. godzin programu, który będzie można obejrzeć w Eurosporcie oraz na Eurosport Player - zaznacza Katarzyna Kieli, szefowa Discovery Networks na rynkach EMEA.
więcej
|
Vlogerka Ela Hurek prowadzi program kulinarny ,,Ooo Ciastko" w TVT
Telewizja TVT startuje w poniedziałek 2 marca, z nowym programem kulinarnym: „Ooo Ciastko”. Prowadzącą jest pochodząca z Rudy Śląskiej Ela Hurek, prowadząca vloga o takim samym tytule.
więcej
|
TVP współpracuje z TikTok przy programie ,,Dance, dance, dance 2"
W sobotę, 29 lutego TVP2 rozpocznie emisję drugiego sezonu „Dance, dance, dance”. Stacja przygotowała dla swoich widzów również dodatkową część show zatytułowaną „Dance, dance, dance Extra”. Partnerem medialnym programu został TikTok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DrWitt zmienia wizerunek i pozycjonowanie. Hasłem "Bądź Najlepszą wersją siebie!"
Marka soków DrWitt (Maspex) ma nowy logotyp i pozycjonuje się jako doradca w kwestii zdrowego stylu życia. Jej oferta została rozszerzona o wody witaminowe DrWitt Vitamin Water. Claim marki to teraz "Bądź Najlepszą wersją siebie!". Kampanię reklamową wspierającą relaunch przygotowały Brasil, dział mediowy Maspex, agencja Zjednoczenie i Well-Rounded Design.
więcej
|
Największy koncern browarniczy traci przez koronawirusa, 40 proc. Amerykanów nie chce piwa Corona
Koncern AB InBev, największy producent piwa na świecie, w bieżącym kwartale zanotuje najgorszy wynik od 10 lat. Z kolei producent piwa Corona nie planuje zmian w jego komunikacji reklamowej, mimo że w sondażu 38 proc. Amerykanów zadeklarowało, że nie zamierza już kupować tego piwa.
więcej
|
Marta Bąkowska dyrektorem zarządzającą agencji Reprise
Marta Bąkowska objęła nowo utworzone stanowisko client service managing directora w agencji Reprise, należącej do grupy IPG Mediabrands. Ostatnio pracowała w siostrzanej spółce Initiative.
więcej
|
Piotr Hendel po 15 latach pracy odchodzi z Agory
Z Agorą po 15 latach pracy żegna się wydawca Piotr Hendel odchodzi ze spółki Agora. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym Hash.fm, a wcześniej był w kierownictwie pionu czasopism. Nie podaje na razie swoich planów zawodowych.
więcej
|
Mateusz Gessler gotuje kolację w reklamach karmy dla kotów Sheba (wideo)
Trwa kampania reklamująca karmę dla kotów Sheba (produkowaną przez koncern Mars) z udziałem Mateusza Gesslera, restauratora znanego z programów TVN. Akcja jest realizowana pod hasłem „Opór jest daremny”.
więcej
|
Roger Alm na szczycie jadącej wieży z 4 ciężarówek w nowej reklamie Volvo Trucks (wideo)
Volvo Trucks prowadzi nową kampanię reklamową pod hasłem „The Tower”. W wykorzystanym w niej spocie pokazano jadącą wieżę zbudowaną z czterech najnowszych modeli ciężarówek Volvo, na szczycie której stanął prezes firmy, Roger Alm.
więcej
|
Amica promuje nowości do gotowania (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowych płyt gazowych oraz linii sprzętów X-type firmy Amica. Działania pod hasłem „Odkryj wyższy poziom gotowania” przygotowały C108, PHD, Value Media i agencja Q&A Communications.
więcej
|
Aneta Kręglicka w reklamach Yoskine
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa kosmetyków Yoskine (DAX Cosmetics) z udziałem ambasadorki marki Anety Kręglickiej.
więcej
|
Hand Made wygrała przetarg marki Brita
W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Hand Made wspiera reklamowo wprowadzenie na rynek nowych produktów marki Brita.
więcej
|
Lionel Messi, Serena Williams, Michael Jordan i Usain Bolt w kampanii Gatorade
Pod hasłem "Goat Camp" wystartowała globalna kampania reklamowa napojów izotonicznych Gatorade z portfolio PepsiCo. Biorą w niej udział światowe ikony sportu - piłkarz Lionel Messi, tenisistka Serena Williams, koszykarz Michael Jordan i sprinter Usain Bolt.
więcej
|
Local Heroes przygotowało kolekcję inspirowaną Coca-Colą
Streetwearowa marka Local Heroes zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola Express Your Taste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl. Kampanię reklamową wspierającą aktywność przygotowały McCann, LiquidThread, Lucky Luciano, Mediacom, Brave, Fortis i Big Picture.
więcej
|
Schulz brand friendly autorem nowej idei kreatywnej wódki Lubelska (wideo)
Firma Stock Polska wdraża nową ideę kreatywną dla wódki Lubelska. Opracowała ją agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
KFC na tydzień rezygnuje z mięsa
Sieć KFC w Rotterdamie w ramach holenderskiego National Week Without Meat na tydzień rezygnuje z mięsa w serwowanych klientom produktach. Wszystkie opcje zostaną wymienione na wegetariańskie, a mięso kurczaków zastąpi tzw. Quorn.
więcej
|
Maciej Wroński i Jarosław Jezuita w Mobiem Polska
Maciej Wroński objął stanowisko account managera, a Jarosław Jezuita traffic managera w agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupa Interia.pl).
więcej
|
Totalbet sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki
Firma Totalbet Zakłady Bukmacherskie podpisała umowę sponsorską z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki.
więcej
|
Levis z kolekcją Nintendo Super Mario
Motywem przewodnim kolekcji wiosna/lato 2020 dżinsowej marki Levis zostali bohaterowie gry Nintendo Super Mario.
więcej
|
Youtuber Tromba promuje nowy model butów New Balance 997 Sport
Firma New Balance rozpoczęła kampanię promującą najnowsze wersje kolorystyczne kultowego modelu butów 997 Sport. Do współpracy zaprosiła youtubera Mateusza Trąbkę, znanego jako Tromba.
więcej
|
Emeritos Banditos wspierają działania promocyjne RTV Euro AGD (wideo)
Sieć marketów RTV Euro AGD nawiązała współpracę z Emeritos Banditos, zespołem złożonym z polskich gwiazd sceny e-sportowej, który będzie wspierał kampanię promującą specjalną ofertę sprzętu komputerowego i akcesoriów dla graczy. Kampania będzie przebiegać pod hasłem „Lepiej, jak jest więcej”.
więcej
|
Agata Gnypek awansowała w agencji K2
Agata Gnypek objęła stanowisko senior account executive w dziale klientów bezpośrednich agencji K2. Awansowała po roku pracy.
więcej
|
Giorgio Armani: półnagie kobiety w reklamie to forma gwałtu. "Wypowiedź co najmniej nietaktowna"
Znany projektant i stylista Giorgio Armani po pokazie swojej kolekcji w Mediolanie powiedział, że „kobiety są regularnie gwałcone przez stylistów”. Odniósł się w ten sposób do wykorzystywania w reklamach modowych zdjęć półnagich kobiet. - Seksualizacja w modzie nie jest dziś bowiem silniejsza niż dwie czy trzy dekady temu. Nigdy też nie było tyle trendów, co obecnie. Każdy może wybrać coś dla siebie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Zaczyński, dziennikarz modowy i bloger.
więcej
|
Małgorzata Kidawa-Błońska zapowiada Radę Bezpieczeństwa Informacyjnego, w spocie jako ,,kobieta z Ursusa" (wideo)
Podczas swojej konwencji kandydująca na prezydenta Małgorzata Kidawa-Błońska zapowiedziała m.in. powołanie Rady Bezpieczeństw Informacyjnego. W nowym spocie zapewnia: „Nie zawsze byłam politykiem”. Na jej konwencji przemawiali m.in. niepełnosprawna kobieta, ojciec Igora Stachowiaka i mężczyzna, którego auto potrącił samochód z kolumny Beaty Szydło.
więcej
|
Meghan i Harry muszą usunąć słowo ,,royal" ze swojej marki. ,,Królowa Elżbieta nie chce komercjalizować monarchii"
Para książęca Meghan i Harry z końcem marca br. przestanie być członkami rodziny królewskiej. Królowa Elżbieta oczekuje od nich, by w związku z tym usunęli z nazwy ich marki kojarzące się z rodziną królewską słowo „royal”. Meghan i Harry nie kryją niezadowolenia ze sposobu potraktowania ich przez monarchinię, ale zastosują się do jej sugestii. - W przypadku pary książęcej owo słowo nabiera realnego, królewskiego znaczenia. Królowa Elżbieta nie chce, by komercjalizować monarchię poprzez tworzenie nawiązujących do niej marek, jak też nie chce tworzyć precedensu na przyszłość - komentuje Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu.
więcej
|
Paulina Świerczewska: z SAR do Papaya Films
Paulina Świerczewska objęła stanowisko project managera w zespole Communication.Data.Publishing domu produkcyjnego Papaya Films.
więcej
|
Szymon Hołownia zebrał 70 tys. podpisów i 800 tys. zł na kampanię, PKW wyjaśnia wątpliwości ws. zbiórki internetowej
Kandydujący na prezydenta Szymon Hołownia poinformował, że zebrał już ok. 70 tys. podpisów poparcia, a na jego kampanię wpłacono 800 tys. zł. Natomiast Państwowa Komisja Wyborcza podkreśliła, że przy zbiorkach internetowych komitet wyborczy musi mieć dane darczyńców.
więcej
|
"Nie sam na SM" - rusza kampania edukacyjna na temat stwardnienia rozsianego
Ruszyła druga odsłona kampanii edukacyjnej "Nie sam na SM", koncentrująca się na potrzebie wsparcia pracodawców, jak i osób z SM w procesie zatrudnienia. Inicjatorem akcji jest firma Sanofi Genzyme.
więcej
|
PGNiG Termika dłużej sponsorem Legii Warszawa
Firma PGNiG Termika przedłużyła do połowy 2021 roku umowę sponsorską z klubem piłkarskim Legia Warszawa. Ma tytuł oficjalnego dostawcy ciepła do Legii.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora szykuje program motywacyjny z 1,9 mln akcji dla kierownictwa. Zależny od zysku, dywidend i kursu akcji
Zarząd Agory chce, by akcjonariusze spółki przyjęli nowy program motywacyjny dla jej kierownictwa (m.in. zarządu) obejmujący 1,863 mln akcji po 6 zł za sztukę. Wśród warunków objęcia tych akcji jest m.in. co najmniej 191,5 mln zł zysku EBITDA firmy w 2022 roku, wypłacenie inwestorom minimum 93,16 mln zł w dywidendach i za akcje własne oraz kurs giełdowy wynoszący od 18,62 do 24,55 zł w pierwszym kwartale 2023 roku.
więcej
|
Tomasz Bocheński z nagrodą Best of News Design Creative Competition za okładki ,,Naszemiasto.pl"
Dyrektor artystyczny Polska Press Grupy Tomasz Bocheński został nagrodzony w największym konkursie projektowania prasowego - Best of News Design Creative Competition. Konkurs jest organizowany jest przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto Świat Poradnik" liderami sprzedaży w 2019 roku, ,,Auto-Moto" najbardziej w dół
W 2019 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto Świat Poradnik”, który wyprzedził „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Hendel po 15 latach pracy odchodzi z Agory
Z Agorą po 15 latach pracy żegna się wydawca Piotr Hendel odchodzi ze spółki Agora. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym Hash.fm, a wcześniej był w kierownictwie pionu czasopism. Nie podaje na razie swoich planów zawodowych.
więcej
|
CMWP krytykuje tekst ,,Gazety Wyborczej" o Patrycji Koteckiej: to element nieuczciwej walki politycznej
Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaapelowało do dziennikarzy o przestrzeganie zasad etyki przy publikacjach, wpisujących się w trwająca kampanię prezydencką. Apel wystosowano w kontekście tekstu „Gazety Wyborczej” o Patrycji Koteckiej, żonie ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. Centrum nazywa tę publikację „próbą dyskredytowania ministra poprzez publikacje niewiarygodnych informacji”.
więcej
|
Hans Gruber dyrektorem ds. technologii w Bauer Media Group
Do Bauer Media Group jako dyrektor ds. technologii w obszarze biznesowym OCP (OCP- online comparison platform - internetowych platform porównawczych) dołączył Hans Gruber.
więcej
|
|
|
Na Kanale Sportowym Borek, Pol i Smokowski z kilkoma programami, dwa cykle interaktywne
Na youtube’owym Kanale Sportowym Mateusz Borek, Michał Pol i Tomasz Smokowski będą prowadzili po trzy-cztery programy. Emitowane też będą dwa cykle z pytaniami i opiniami internautów, a także magazyny o boksie, MMA, koszykówce i Formule 1.
więcej
|
Allegro po zgłoszeniach blokuje produkty w zawyżonych cenach przeciw koronawirusowi, Amazon usunął je sam
Amazon usunął w ciągu ostatnich tygodni ponad milion specyfików rzekomo chroniących przed koronawirusem lub leczących go. Platforma zdecydowała też o blokadzie sprzedaży produktów, których ceny wielokrotnie wzrosły po wybuchu epidemii. - Usuwamy podobne oferty, jeśli zostaną zgłoszone przez użytkowników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Bonarowski, szef biura prasowego Allegro.
więcej
|
Netia zapłaciła Ringier Axel Springer Polska 34 mln zł za krakowskie centrum danych
Za przejęte na początku br. centrum danych w Krakowie Netia (należąca do Cyfrowego Polsatu) zapłaciła Ringier Axel Springer Polska ok. 34 mln zł. Telekom kupił też dwóch lokalnych operatorów internetowych za 43 mln zł.
więcej
|
YouTube usuwa 5 milionów filmów w 3 miesiące. Odwołania twórców mało skuteczne
W ciągu ostatnich trzech miesięcy 2019 roku YouTube usunął ponad 5 mln filmów - wynika z informacji podanych przez serwis. W wypadku 109 tys. zablokowanych treści ich twórcy odwołali się od decyzji YouTube’a, jednak tylko 23 tys. odwołań zostało uwzględnionych.
więcej
|
Facebook zmienia Messengera. Znika zakładka Discover i chatboty, ważniejszy kontakt ze znajomymi
Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w należącym do niego komunikatorze Messenger. Według planu z głównego okna aplikacji zniknie zakładka Discover, ukryte zostaną też chatboty pozwalające na kontakt z markami. Nowości mają odrodzić kontakty pomiędzy znajomymi na platformie i ułatwić dostęp do publikowanych przez nich treści.
więcej
|
4Fun Media sprzeda swojemu właścicielowi większościowe udziały Print Logistic
Rada nadzorcza 4Fun Media zgodziła się na sprzedaż firmie Epicom Limited, większościowemu akcjonariuszowi 4Fun Media, 59,84 proc. udziałów spółki Print Logistic za 925,6 tys. zł. - Prowadzenie projektu w obecnej formie będzie generować kolejne straty oraz wymagać będzie dalszych nakładów inwestycyjnych - uzasadnia zarząd 4Fun Media.
więcej
|
Elliott Management przejmuje część udziałów Twittera. Jack Dorsey zagrożony na fotelu CEO
Amerykański fundusz Elliott Management przejął część udziałów Twittera i ulokował w radzie nadzorczej spółki czterech swoich dyrektorów - wynika z nieoficjalnych informacji. Paul Singer, do którego należy Elliott Management chce doprowadzić do zwolnienia ze stanowiska Jacka Dorseya, obecnego szefa Twittera.
więcej
|
Prezes Reddita: TikTok jest pasożytniczą aplikacją
TikTok jest jedną z najpopularniejszych wśród młodych ludzi aplikacji służących do udostępniania krótkich filmików. - Mówię wszystkim, żeby nie instalowali tego oprogramowania szpiegującego na swoich telefonach - powiedział Steve Huffman, szef portalu Reddit.
więcej
|
Inea ma najszybszy internet. W mobile'u rządzi T-Mobile (dane ze stycznia)
Inea zwyciężyła w styczniowym rankingu prędkości łączy internetowych serwisu SpeedTest.pl, wyprzedzając UPC i Toyę. W zestawieniu operatorów mobilnych na czele jest T-Mobile, przed Orange i Play.
więcej
|
Prezesem Hulu została Kelly Campbell. Wcześniej pracowała w Google
Platforma streamingowa Hulu ma nowego prezesa. Firmą pokieruje Kelly Campbell, dotychczasowa szefowa marketingu. Od miesiąca był wakat na tym stanowisku po odejściu Randy'ego Freera.
więcej
|
,,Misja Futbol" w Onecie i na Kanale Sportowym: Borek i Smokowski prowadzącymi
W nowej odsłonie programu „Misja Futbol”, realizowanej przez Kanał Sportowy, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski będą prowadzącymi. Stałym gościem nadal będzie Dariusz Szpakowski z Telewizji Polskiej.
więcej
|
Maciej Wroński i Jarosław Jezuita w Mobiem Polska
Maciej Wroński objął stanowisko account managera, a Jarosław Jezuita traffic managera w agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupa Interia.pl).
więcej
|
Korzystanie z nielegalnych treści popularne wśród subskrybentów VOD. ,,W Polsce pirackie serwisy tracą użytkowników"
W Australii korzystanie z nielegalnych kopii filmów i seriali jest częstym zjawiskiem wśród użytkowników opłacających subskrypcje w kilku różnych serwisach VOD - wynika z badania firmy Sycamore. Według ekspertów przyczyną jest rozczarowanie abonentów, którzy nie mogą znaleźć na opłacanych przez siebie platformach interesujących ich treści. - Konieczność korzystania z wielu płatnych platform może stanowić utrudnienie dla użytkowników. Ale w Polsce pirackie serwisy VOD tracą na popularności - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Teresa Wierzbowska, prezes Stowarzyszenia Sygnał.
więcej
|
Pudelek przed Plotek.pl na czele serwisów o show-biznesie. W górę Plejada.pl, mocno w dół Jastrzabpost.pl
Wśród witryn o tematyce show-biznesowej zdecydowanym liderem jest Pudelek.pl, a na kolejnych pozycjach są Plotek.pl i WP Gwiazdy. W skali roku spory wzrost odwiedzalności osiągnęła Plejada.pl, natomiast mocno zmalały statystyki Jastrzabpost.pl.
więcej
|
Netflix udostępnia widzom rankingi najpopularniejszych produkcji
Netflix wprowadził globalnie nową funkcjonalność - aktualizowane co dnia rankingi najpopularniejszych seriali i filmów.
więcej
|
Spotify na iOS ma odświeżony wygląd. Usprawniony interfejs i nowe ikony
Muzyczny serwis Spotify udostępnił nową wersję swojej aplikacji na urządzenia z systemem iOS. Zarówno subskrybenci wersji Premium, jak i korzystający z darmowego konta, otrzymali dostęp do usprawnionego w obsłudze interfejsu z nowymi wzorami ikon.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
W marcu na HBO GO: ,,Król Lew", ,,Toy Story 4", ,,Diego", nowe sezony ,,Westworld" i ,,Kłamstw"
|
Startuje nowy serial Telewizji Puls ,,Reporterzy. Z życia wzięte", na jego potrzeby nadawca stworzył portal Pulsdnia.pl
|
Netflix udostępnia widzom rankingi najpopularniejszych produkcji
|
Reżyser filmu o Grzegorzu Ciechowskim nie chce go promować w TVP. Odmówił udziału w programie
|
The Cure gwiazdą Opene'r Festival 2020. Jedyny europejski koncert w tym roku
|
The CW zapowiada serial "Lost Boys". Zagrają Brandon Cook, Lincoln Younes i Ruby Cruz
|
|
|