Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 2 Marca 2020
 
 
 
Telewizja Polska uruchomi TVP Dokument. "Trwają bardzo intensywne prace"
 
TVP - po kilku latach - powraca do pomysłu uruchomienia TVP Dokument, kanału z filmami dokumentalnymi, reportażami i telenowelami dokumentalnymi. - Prace trwają bardzo intensywnie, jest na to pomysł, również związany z możliwościami technicznymi, jakie pojawią się po wprowadzeniu nowego standardu DVBT2 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Agora szykuje program motywacyjny z 1,9 mln akcji dla kierownictwa. Zależny od zysku, dywidend i kursu akcji
 
Zarząd Agory chce, by akcjonariusze spółki przyjęli nowy program motywacyjny dla jej kierownictwa (m.in. zarządu) obejmujący 1,863 mln akcji po 6 zł za sztukę. Wśród warunków objęcia tych akcji jest m.in. co najmniej 191,5 mln zł zysku EBITDA firmy w 2022 roku, wypłacenie inwestorom minimum 93,16 mln zł w dywidendach i za akcje własne oraz kurs giełdowy wynoszący od 18,62 do 24,55 zł w pierwszym kwartale 2023 roku. więcej
 
 
Nadawcy sceptycznie o DAB+ i wejściu na ogólnopolski multipleks cyfrowy. "Próba implementacji technologii z XX wieku"
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w najbliższych dniach ma ogłosić konsultacje w sprawie ogólnopolskiego multipleksu cyfrowego DAB+ (Digital Audio Broadcasting+). Komercyjni nadawcy radiowi wypowiadają się o tym pomyśle sceptycznie. - To próba implementacji technologii z XX wieku - argumentują. więcej
 
 
Na Kanale Sportowym Borek, Pol i Smokowski z kilkoma programami, dwa cykle interaktywne
 
Na youtube’owym Kanale Sportowym Mateusz Borek, Michał Pol i Tomasz Smokowski będą prowadzili po trzy-cztery programy. Emitowane też będą dwa cykle z pytaniami i opiniami internautów, a także magazyny o boksie, MMA, koszykówce i Formule 1. więcej
 
 
547 tys. widzów nowego reality-show Siódemki ,,Hotel paradise". 6,7 proc. udziału w 16-49
 
Nowy program Siódemki „Hotel paradise” ogląda średnio 547 tys. widzów. Pierwsze cztery odcinki „Szkoły” pokazane w tej stacji zgromadziły średnio 193 tys. widzów, a „19+” - 270 tys. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,8 Wspaniałych" i ,,Star Voice" wiosną w TVP. Jacek Kurski: publiczny nadawca dla wszystkich Polaków więcej
 
Telemetria Polska zapowiada przełom w badaniach mediów. "Problemem nie jest brak pieniędzy, a brak kompromisu" więcej
 
Ringier Axel Springer i Wirtualna Polska przejmują, bo ,,zwycięzca bierze wszystko" (opinie) więcej
 
Wirtualna Polska chce kupić Interię. Bierze do 600 mln zł kredytów na przejęcia więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer Polska
Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej i CSR Wirtualna Polska Media
ZASTĘPCA DYREKTORA SPRZEDAŻY Braughman Group Media
Digital Product Manager (Programmatic Specialist) TVP
Pracownik Działu Administracji TVP
Wydawca / podwydawca programów publicystycznych Wirtualna Polska Media
Grafik w Dziale Marketingu Ringier Axel Springer Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Kierownik Produkcji TVP
Redaktor - gospodarka Polskieradio.pl
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska uruchomi TVP Dokument. "Trwają bardzo intensywne prace"

TVP - po kilku latach - powraca do pomysłu uruchomienia TVP Dokument, kanału z filmami dokumentalnymi, reportażami i telenowelami dokumentalnymi. - Prace trwają bardzo intensywnie, jest na to pomysł, również związany z możliwościami technicznymi, jakie pojawią się po wprowadzeniu nowego standardu DVBT2 - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

547 tys. widzów nowego reality-show Siódemki ,,Hotel paradise". 6,7 proc. udziału w 16-49

Nowy program Siódemki „Hotel paradise” ogląda średnio 547 tys. widzów. Pierwsze cztery odcinki „Szkoły” pokazane w tej stacji zgromadziły średnio 193 tys. widzów, a „19+” - 270 tys. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska zorganizuję Eurowizję Junior. Ma postawić na Kraków

W listopadzie 2020 roku Telewizja Polska ma być ponownie organizatorem Eurowizji Junior, która ma się odbyć w Krakowie - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP2 wydłuża ,,Pytanie na śniadanie". Będzie się kończyć o tej samej porze co ,,Dzień dobry TVN"

Od poniedziałku, 2 marca Telewizyjna Dwójka będzie emitować dłuższe wydania „Pytania na śniadanie”, jest to reakcja publicznego nadawcy na przesunięcie o 30 minut konkurencyjnego morning-show „Dzień dobry TVN” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oba magazyny będą się kończyć o tej samej porze. więcej

Dwóch gospodarzy ,,Nowego dnia z Polsat News". Na początek Beata Cholewińska i Mariusz Abramowicz

Od 2 marca „Nowy dzień z Polsat News” prowadzić będą dwie osoby, a nie jedna jak dotychczas - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W poniedziałek audycję poprowadzą Beata Cholewińska i Mariusz Abramowicz. więcej

Szczeciński sąd zarzuca TVP Info sfałszowanie dokumentu o sędzi w ,,Kaście", żąda sprostowania w programie

Prezes Sądu Okręgowego w Szczecinie Maciej Strączyński zarzucił autorom reportażu w programie „Kasta” w TVP Info pokazywanie fałszywego dokumentu dotyczącego relacjonowanego procesu. - Autorzy programu musieli to zrobić świadomie - ocenia Strączyński. TVP nie komentuje tych zarzutów. więcej

Będą zwolnienia grupowe w TVP? Kurski chce o tym rozmawiać ze związkowcami

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski skierował do działających w firmie związków zawodowych zaproszenie na spotkanie dotyczące przygotowań do prawdopodobnych zwolnień grupowych. Nadawca oficjalnie nie komentuje tych zamiarów. więcej

Gwiazdy czołowych produkcji Polsatu w spocie promują wiosenną ramówkę (wideo)

Telewizja Polsat zaprezentował wiosenny spot ramówkowy. Wideo udostępniono w mediach społecznościowych na sześć dni przed oficjalną prezentacją oferty programowej na konferencji dla mediów. więcej

Cyfrowy Polsat przejął firmę Alledo zajmującą się oświetleniem i fotowoltaiką

Cyfrowy Polsat kupił większościowe udziały firmy Alledo oferującej usługi z zakresu systemów oświetleniowych i fotowoltaiki. W jej zarządzie i radzie nadzorczej pojawili się menedżerowie z firm Zygmunta Solorza. więcej

Startuje nowy serial Telewizji Puls ,,Reporterzy. Z życia wzięte", na jego potrzeby nadawca stworzył portal Pulsdnia.pl

W poniedziałek, 2 marca o godz. 17.00 wystartuje nowy serial Telewizji Puls „Reporterzy. Z życia wzięte”. Na potrzeby produkcji powstał portal Pulsdnia.pl, w którym znajdują się newsy oparte na case’ach z serialu, a także porady i ciekawostki. więcej

"Włącz zdrowie", "Raport Life" i "Doktor B" wiosną w Discovery Life

We wiosennej ramówce Discovery Life (TVN Discovery Polska) przygotowano kilka nowości – jest nią m.in. "Włącz zdrowie" z Agatą Młynarską, premierowe odcinki "Raport Life" z Ewą Drzyzgą czy "Doktor B". więcej

TVN wprowadza zmiany w ,,Dzień dobry TVN". Miszczak: konkurencja zainwestowała w swój poranny program ogromne środki

Od 2 marca „Dzień dobry TVN” będzie emitowany o pół godziny później, niż dotychczas. W programie pojawi się nowa para prowadzących Paulina Krupińska-Karpiel i Damian Michałowski. - Rozpoczęliśmy już intensywne prace nad naprawą naszego porannego pasma, w którym chcemy znów dominować - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

"Kropkę nad i" ogląda 677 tys. widzów. TVN24 przegrywa z TVP Info

W styczniu br. program "Kropka nad i” oglądało średnio 677 tys. widzów. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik jest na drugim miejscu oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Reżyser filmu o Grzegorzu Ciechowskim nie chce go promować w TVP. Odmówił udziału w programie

Wojciech Skrobiszewski nakręcił dokument "Obywatel miłość". Film opowiada historię miłości i życia Anny Skrobiszewskiej z Grzegorzem Ciechowskim, liderem legendarnej Republiki. Reżyser odmówił promowania dokumentu w TVP. - Mam za złe mediom publicznym podział społeczeństwa i piętnowanie inności - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Skrobiszewski. Podobnie postąpił syn nieżyjącego muzyka, Bruno Ciechowski. więcej

Katarzyna Kieli: w Eurosporcie pokażemy 3,5 tys. godzin relacji z igrzysk olimpijskich w Tokio

- Stawiamy bardzo duży nacisk, aby można było zobaczyć każdą minutę IO, na każdym możliwym sprzęcie, w każdym możliwym momencie. To, co jest dla nas wyjątkowe, to fakt, że tylko my w całej Europie pokażemy każdą minutę igrzysk - 3,5 tys. godzin programu, który będzie można obejrzeć w Eurosporcie oraz na Eurosport Player - zaznacza Katarzyna Kieli, szefowa Discovery Networks na rynkach EMEA. więcej

Vlogerka Ela Hurek prowadzi program kulinarny ,,Ooo Ciastko" w TVT

Telewizja TVT  startuje w poniedziałek 2 marca, z nowym programem kulinarnym: „Ooo Ciastko”. Prowadzącą jest pochodząca z Rudy Śląskiej Ela Hurek, prowadząca vloga o takim samym tytule. więcej

TVP współpracuje z TikTok przy programie ,,Dance, dance, dance 2"

W sobotę, 29 lutego TVP2 rozpocznie emisję drugiego sezonu „Dance, dance, dance”. Stacja przygotowała dla swoich widzów również dodatkową część show zatytułowaną „Dance, dance, dance Extra”. Partnerem medialnym programu został TikTok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nadawcy sceptycznie o DAB+ i wejściu na ogólnopolski multipleks cyfrowy. "Próba implementacji technologii z XX wieku"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w najbliższych dniach ma ogłosić konsultacje w sprawie ogólnopolskiego multipleksu cyfrowego DAB+ (Digital Audio Broadcasting+). Komercyjni nadawcy radiowi wypowiadają się o tym pomyśle sceptycznie. - To próba implementacji technologii z XX wieku - argumentują. więcej

 
Dyrektor finansowy Eurozetu Maciej Gruber dołączył do zarządu spółki

Maciej Gruber, pełniący dotychczas funkcję dyrektora finansowego Eurozetu, dołączył do zarządu spółki. W przeszłości był m.in. członkiem zarządu i dyrektorem finansowym Cyfrowego Polsatu. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Wawa na awansowała na miejsce drugie

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze Wawa i RMF FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
DrWitt zmienia wizerunek i pozycjonowanie. Hasłem "Bądź Najlepszą wersją siebie!"

Marka soków DrWitt (Maspex) ma nowy logotyp i pozycjonuje się jako doradca w kwestii zdrowego stylu życia. Jej oferta została rozszerzona o wody witaminowe DrWitt Vitamin Water. Claim marki to teraz "Bądź Najlepszą wersją siebie!". Kampanię reklamową wspierającą relaunch przygotowały Brasil, dział mediowy Maspex, agencja Zjednoczenie i Well-Rounded Design. więcej

Największy koncern browarniczy traci przez koronawirusa, 40 proc. Amerykanów nie chce piwa Corona

Koncern AB InBev, największy producent piwa na świecie, w bieżącym kwartale zanotuje najgorszy wynik od 10 lat. Z kolei producent piwa Corona nie planuje zmian w jego komunikacji reklamowej, mimo że w sondażu 38 proc. Amerykanów zadeklarowało, że nie zamierza już kupować tego piwa. więcej

Marta Bąkowska dyrektorem zarządzającą agencji Reprise

Marta Bąkowska objęła nowo utworzone stanowisko client service managing directora w agencji Reprise, należącej do grupy IPG Mediabrands. Ostatnio pracowała w siostrzanej spółce Initiative. więcej

Piotr Hendel po 15 latach pracy odchodzi z Agory

Z Agorą po 15 latach pracy żegna się wydawca Piotr Hendel odchodzi ze spółki Agora. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym Hash.fm, a wcześniej był w kierownictwie pionu czasopism. Nie podaje na razie swoich planów zawodowych. więcej

Mateusz Gessler gotuje kolację w reklamach karmy dla kotów Sheba (wideo)

Trwa kampania reklamująca karmę dla kotów Sheba (produkowaną przez koncern Mars) z udziałem Mateusza Gesslera, restauratora znanego z programów TVN. Akcja jest realizowana pod hasłem „Opór jest daremny”. więcej

Roger Alm na szczycie jadącej wieży z 4 ciężarówek w nowej reklamie Volvo Trucks (wideo)

Volvo Trucks prowadzi nową kampanię reklamową pod hasłem „The Tower”. W wykorzystanym w niej spocie pokazano jadącą wieżę zbudowaną z czterech najnowszych modeli ciężarówek Volvo, na szczycie której stanął prezes firmy, Roger Alm. więcej

Amica promuje nowości do gotowania (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych płyt gazowych oraz linii sprzętów X-type firmy Amica. Działania pod hasłem „Odkryj wyższy poziom gotowania” przygotowały C108, PHD, Value Media i agencja Q&A Communications. więcej

Aneta Kręglicka w reklamach Yoskine

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa kosmetyków Yoskine (DAX Cosmetics) z udziałem ambasadorki marki Anety Kręglickiej. więcej

Hand Made wygrała przetarg marki Brita

W wyniku rozstrzygniętego przetargu agencja Hand Made wspiera reklamowo wprowadzenie na rynek nowych produktów marki Brita. więcej

Lionel Messi, Serena Williams, Michael Jordan i Usain Bolt w kampanii Gatorade

Pod hasłem "Goat Camp" wystartowała globalna kampania reklamowa napojów izotonicznych Gatorade z portfolio PepsiCo. Biorą w niej udział światowe ikony sportu - piłkarz Lionel Messi, tenisistka Serena Williams, koszykarz Michael Jordan i sprinter Usain Bolt. więcej

Local Heroes przygotowało kolekcję inspirowaną Coca-Colą

Streetwearowa marka Local Heroes zaprojektowała limitowaną linię ubrań, która czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola Express Your Taste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl. Kampanię reklamową wspierającą aktywność przygotowały McCann, LiquidThread, Lucky Luciano, Mediacom, Brave, Fortis i Big Picture. więcej

Schulz brand friendly autorem nowej idei kreatywnej wódki Lubelska (wideo)

Firma Stock Polska wdraża nową ideę kreatywną dla wódki Lubelska. Opracowała ją agencja Schulz brand friendly. więcej

KFC na tydzień rezygnuje z mięsa

Sieć KFC w Rotterdamie w ramach holenderskiego National Week Without Meat na tydzień rezygnuje z mięsa w serwowanych klientom produktach. Wszystkie opcje zostaną wymienione na wegetariańskie, a mięso kurczaków zastąpi tzw. Quorn. więcej

Maciej Wroński i Jarosław Jezuita w Mobiem Polska

Maciej Wroński objął stanowisko account managera, a Jarosław Jezuita traffic managera w agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupa Interia.pl). więcej

Totalbet sponsorem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki

Firma Totalbet Zakłady Bukmacherskie podpisała umowę sponsorską z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. więcej

Levis z kolekcją Nintendo Super Mario

Motywem przewodnim kolekcji wiosna/lato 2020 dżinsowej marki Levis zostali bohaterowie gry Nintendo Super Mario. więcej

Youtuber Tromba promuje nowy model butów New Balance 997 Sport

Firma New Balance rozpoczęła kampanię promującą najnowsze wersje kolorystyczne kultowego modelu butów 997 Sport. Do współpracy zaprosiła youtubera Mateusza Trąbkę, znanego jako Tromba. więcej

Emeritos Banditos wspierają działania promocyjne RTV Euro AGD (wideo)

Sieć marketów RTV Euro AGD nawiązała współpracę z Emeritos Banditos, zespołem złożonym z polskich gwiazd sceny e-sportowej, który będzie wspierał kampanię promującą specjalną ofertę sprzętu komputerowego i akcesoriów dla graczy. Kampania będzie przebiegać pod hasłem „Lepiej, jak jest więcej”. więcej

Agata Gnypek awansowała w agencji K2

Agata Gnypek objęła stanowisko senior account executive w dziale klientów bezpośrednich agencji K2. Awansowała po roku pracy. więcej

Giorgio Armani: półnagie kobiety w reklamie to forma gwałtu. "Wypowiedź co najmniej nietaktowna"

Znany projektant i stylista Giorgio Armani po pokazie swojej kolekcji w Mediolanie powiedział, że „kobiety są regularnie gwałcone przez stylistów”. Odniósł się w ten sposób do wykorzystywania w reklamach modowych zdjęć półnagich kobiet. - Seksualizacja w modzie nie jest dziś bowiem silniejsza niż dwie czy trzy dekady temu. Nigdy też nie było tyle trendów, co obecnie. Każdy może wybrać coś dla siebie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Zaczyński, dziennikarz modowy i bloger. więcej

Małgorzata Kidawa-Błońska zapowiada Radę Bezpieczeństwa Informacyjnego, w spocie jako ,,kobieta z Ursusa" (wideo)

Podczas swojej konwencji kandydująca na prezydenta Małgorzata Kidawa-Błońska zapowiedziała m.in. powołanie Rady Bezpieczeństw Informacyjnego. W nowym spocie zapewnia: „Nie zawsze byłam politykiem”. Na jej konwencji przemawiali m.in. niepełnosprawna kobieta, ojciec Igora Stachowiaka i mężczyzna, którego auto potrącił samochód z kolumny Beaty Szydło. więcej

Meghan i Harry muszą usunąć słowo ,,royal" ze swojej marki. ,,Królowa Elżbieta nie chce komercjalizować monarchii"

Para książęca Meghan i Harry z końcem marca br. przestanie być członkami rodziny królewskiej. Królowa Elżbieta oczekuje od nich, by w związku z tym usunęli z nazwy ich marki kojarzące się z rodziną królewską słowo „royal”. Meghan i Harry nie kryją niezadowolenia ze sposobu potraktowania ich przez monarchinię, ale zastosują się do jej sugestii. -  W przypadku pary książęcej owo słowo nabiera realnego, królewskiego znaczenia. Królowa Elżbieta nie chce, by komercjalizować monarchię poprzez tworzenie nawiązujących do niej marek, jak też nie chce tworzyć precedensu na przyszłość - komentuje Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu. więcej

Paulina Świerczewska: z SAR do Papaya Films

Paulina Świerczewska objęła stanowisko project managera w zespole Communication.Data.Publishing domu produkcyjnego Papaya Films. więcej

Szymon Hołownia zebrał 70 tys. podpisów i 800 tys. zł na kampanię, PKW wyjaśnia wątpliwości ws. zbiórki internetowej

Kandydujący na prezydenta Szymon Hołownia poinformował, że zebrał już ok. 70 tys. podpisów poparcia, a na jego kampanię wpłacono 800 tys. zł. Natomiast Państwowa Komisja Wyborcza podkreśliła, że przy zbiorkach internetowych komitet wyborczy musi mieć dane darczyńców. więcej

"Nie sam na SM" - rusza kampania edukacyjna na temat stwardnienia rozsianego

Ruszyła druga odsłona kampanii edukacyjnej "Nie sam na SM", koncentrująca się na potrzebie wsparcia pracodawców, jak i osób z SM w procesie zatrudnienia. Inicjatorem akcji jest firma Sanofi Genzyme. więcej

PGNiG Termika dłużej sponsorem Legii Warszawa

Firma PGNiG Termika przedłużyła do połowy 2021 roku umowę sponsorską z klubem piłkarskim Legia Warszawa. Ma tytuł oficjalnego dostawcy ciepła do Legii. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora szykuje program motywacyjny z 1,9 mln akcji dla kierownictwa. Zależny od zysku, dywidend i kursu akcji

Zarząd Agory chce, by akcjonariusze spółki przyjęli nowy program motywacyjny dla jej kierownictwa (m.in. zarządu) obejmujący 1,863 mln akcji po 6 zł za sztukę. Wśród warunków objęcia tych akcji jest m.in. co najmniej 191,5 mln zł zysku EBITDA firmy w 2022 roku, wypłacenie inwestorom minimum 93,16 mln zł w dywidendach i za akcje własne oraz kurs giełdowy wynoszący od 18,62 do 24,55 zł w pierwszym kwartale 2023 roku. więcej

Tomasz Bocheński z nagrodą Best of News Design Creative Competition za okładki ,,Naszemiasto.pl"

Dyrektor artystyczny Polska Press Grupy Tomasz Bocheński został nagrodzony w największym konkursie projektowania prasowego - Best of News Design Creative Competition. Konkurs jest organizowany jest przez Society for News Design ze Stanów Zjednoczonych. więcej

,,Motor" i ,,Auto Świat Poradnik" liderami sprzedaży w 2019 roku, ,,Auto-Moto" najbardziej w dół

W 2019 roku w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto Świat Poradnik”, który wyprzedził „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Hendel po 15 latach pracy odchodzi z Agory

Z Agorą po 15 latach pracy żegna się wydawca Piotr Hendel odchodzi ze spółki Agora. Ostatnio był dyrektorem zarządzającym Hash.fm, a wcześniej był w kierownictwie pionu czasopism. Nie podaje na razie swoich planów zawodowych. więcej

CMWP krytykuje tekst ,,Gazety Wyborczej" o Patrycji Koteckiej: to element nieuczciwej walki politycznej

Centrum Monitoringu Wolności Prasy zaapelowało do dziennikarzy o przestrzeganie zasad etyki przy publikacjach, wpisujących się w trwająca kampanię prezydencką. Apel wystosowano w kontekście tekstu „Gazety Wyborczej” o Patrycji Koteckiej, żonie ministra sprawiedliwości Zbigniewa Ziobry. Centrum nazywa tę publikację „próbą dyskredytowania ministra poprzez publikacje niewiarygodnych informacji”. więcej

Hans Gruber dyrektorem ds. technologii w Bauer Media Group

Do Bauer Media Group jako dyrektor ds. technologii w obszarze biznesowym OCP (OCP- online comparison platform - internetowych platform porównawczych) dołączył Hans Gruber. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Na Kanale Sportowym Borek, Pol i Smokowski z kilkoma programami, dwa cykle interaktywne

Na youtube’owym Kanale Sportowym Mateusz Borek, Michał Pol i Tomasz Smokowski będą prowadzili po trzy-cztery programy. Emitowane też będą dwa cykle z pytaniami i opiniami internautów, a także magazyny o boksie, MMA, koszykówce i Formule 1. więcej

Allegro po zgłoszeniach blokuje produkty w zawyżonych cenach przeciw koronawirusowi, Amazon usunął je sam

Amazon usunął w ciągu ostatnich tygodni ponad milion specyfików rzekomo chroniących przed koronawirusem lub leczących go. Platforma zdecydowała też o blokadzie sprzedaży produktów, których ceny wielokrotnie wzrosły po wybuchu epidemii. - Usuwamy podobne oferty, jeśli zostaną zgłoszone przez użytkowników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Bonarowski, szef biura prasowego Allegro. więcej

Netia zapłaciła Ringier Axel Springer Polska 34 mln zł za krakowskie centrum danych

Za przejęte na początku br. centrum danych w Krakowie Netia (należąca do Cyfrowego Polsatu) zapłaciła Ringier Axel Springer Polska ok. 34 mln zł. Telekom kupił też dwóch lokalnych operatorów internetowych za 43 mln zł. więcej

YouTube usuwa 5 milionów filmów w 3 miesiące. Odwołania twórców mało skuteczne

W ciągu ostatnich trzech miesięcy 2019 roku YouTube usunął ponad 5 mln filmów - wynika z informacji podanych przez serwis. W wypadku 109 tys. zablokowanych treści ich twórcy odwołali się od decyzji YouTube’a, jednak tylko 23 tys. odwołań zostało uwzględnionych. więcej

Facebook zmienia Messengera. Znika zakładka Discover i chatboty, ważniejszy kontakt ze znajomymi

Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w należącym do niego komunikatorze Messenger. Według planu z głównego okna aplikacji zniknie zakładka Discover, ukryte zostaną też chatboty pozwalające na kontakt z markami. Nowości mają odrodzić kontakty pomiędzy znajomymi na platformie i ułatwić dostęp do publikowanych przez nich treści. więcej

4Fun Media sprzeda swojemu właścicielowi większościowe udziały Print Logistic

Rada nadzorcza 4Fun Media zgodziła się na sprzedaż firmie Epicom Limited, większościowemu akcjonariuszowi 4Fun Media, 59,84 proc. udziałów spółki Print Logistic za 925,6 tys. zł. - Prowadzenie projektu w obecnej formie będzie generować kolejne straty oraz wymagać będzie dalszych nakładów inwestycyjnych - uzasadnia zarząd 4Fun Media. więcej

Elliott Management przejmuje część udziałów Twittera. Jack Dorsey zagrożony na fotelu CEO

Amerykański fundusz Elliott Management przejął część udziałów Twittera i ulokował w radzie nadzorczej spółki czterech swoich dyrektorów - wynika z nieoficjalnych informacji. Paul Singer, do którego należy Elliott Management chce doprowadzić do zwolnienia ze stanowiska Jacka Dorseya, obecnego szefa Twittera. więcej

Prezes Reddita: TikTok jest pasożytniczą aplikacją

TikTok jest jedną z najpopularniejszych wśród młodych ludzi aplikacji służących do udostępniania krótkich filmików. - Mówię wszystkim, żeby nie instalowali tego oprogramowania szpiegującego na swoich telefonach - powiedział Steve Huffman, szef portalu Reddit. więcej

Inea ma najszybszy internet. W mobile'u rządzi T-Mobile (dane ze stycznia)

Inea zwyciężyła w styczniowym rankingu prędkości łączy internetowych serwisu SpeedTest.pl, wyprzedzając UPC i Toyę. W zestawieniu operatorów mobilnych na czele jest T-Mobile, przed Orange i Play. więcej

Prezesem Hulu została Kelly Campbell. Wcześniej pracowała w Google

Platforma streamingowa Hulu ma nowego prezesa. Firmą pokieruje Kelly Campbell, dotychczasowa szefowa marketingu. Od miesiąca był wakat na tym stanowisku po odejściu Randy'ego Freera. więcej

,,Misja Futbol" w Onecie i na Kanale Sportowym: Borek i Smokowski prowadzącymi

W nowej odsłonie programu „Misja Futbol”, realizowanej przez Kanał Sportowy, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski będą prowadzącymi. Stałym gościem nadal będzie Dariusz Szpakowski z Telewizji Polskiej. więcej

Maciej Wroński i Jarosław Jezuita w Mobiem Polska

Maciej Wroński objął stanowisko account managera, a Jarosław Jezuita traffic managera w agencji marketingu mobilnego Mobiem Polska (Grupa Interia.pl). więcej

Korzystanie z nielegalnych treści popularne wśród subskrybentów VOD. ,,W Polsce pirackie serwisy tracą użytkowników"

W Australii korzystanie z nielegalnych kopii filmów i seriali jest częstym zjawiskiem wśród użytkowników opłacających subskrypcje w kilku różnych serwisach VOD - wynika z badania firmy Sycamore. Według ekspertów przyczyną jest rozczarowanie abonentów, którzy nie mogą znaleźć na opłacanych przez siebie platformach interesujących ich treści. - Konieczność korzystania z wielu płatnych platform może stanowić utrudnienie dla użytkowników. Ale w Polsce pirackie serwisy VOD tracą na popularności - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Teresa Wierzbowska, prezes Stowarzyszenia Sygnał. więcej

Pudelek przed Plotek.pl na czele serwisów o show-biznesie. W górę Plejada.pl, mocno w dół Jastrzabpost.pl

Wśród witryn o tematyce show-biznesowej zdecydowanym liderem jest  Pudelek.pl, a na kolejnych pozycjach są Plotek.pl i WP Gwiazdy. W skali roku spory wzrost odwiedzalności osiągnęła Plejada.pl, natomiast mocno zmalały statystyki Jastrzabpost.pl. więcej

Netflix udostępnia widzom rankingi najpopularniejszych produkcji

Netflix wprowadził globalnie nową funkcjonalność - aktualizowane co dnia rankingi najpopularniejszych seriali i filmów. więcej

Spotify na iOS ma odświeżony wygląd. Usprawniony interfejs i nowe ikony

Muzyczny serwis Spotify udostępnił nową wersję swojej aplikacji na urządzenia z systemem iOS. Zarówno subskrybenci wersji Premium, jak i korzystający z darmowego konta, otrzymali dostęp do usprawnionego w obsłudze interfejsu z nowymi wzorami ikon. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy optymistycznie patrzą w przyszłość

73 proc. Polaków przewiduje, że ten rok będzie lepszy niż miniony. 58 proc. rodaków uważa, że minione 12 miesięcy było złe dla Polski - wynika z badania Ipsos.  więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Adam Jarosz nowym prezesem Związku Firm Public Relations, z zarządem żegnają się Sebastian Stępak i Michał Olbrychowski

Związek Firm Public Relations ma nowy zarząd. Prezesem został Adam Jarosz, szef agencji Be Communications. Ustępujący prezes, Grzegorz Szczepański, zostaje w zarządzie w roli wiceprezesa. Z zarządem pożegnali się dwaj wiceprezesi, Sebastian Stępak (dyrektor zarządzający MSLGroup) i Michał Olbrychowski (szef Cohn&Wolfe). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Netia zapłaciła Ringier Axel Springer Polska 34 mln zł za krakowskie centrum danych
Orange podnosi ceny w taryfach na kartę. Wiadomości SMS i MMS 100 procent w górę
Orlen pozywa banki, MasterCard i Visę za opłaty interchange, od mBanku chce 636 mln zł
Wrocław inwestuje w ekologiczny transport i zielone torowiska
Prezes Reddita: TikTok jest pasożytniczą aplikacją
Inea ma najszybszy internet. W mobile'u rządzi T-Mobile (dane ze stycznia)
Samsung zamyka fabrykę smartfonów w Korei Południowej. Powodem epidemia koronawirusa
Łukasz Kulig dyrektorem zarządzającym Avaya w Polsce
 
 
 
GOSPODARKA
 
Największy koncern browarniczy traci przez koronawirusa, 40 proc. Amerykanów nie chce piwa Corona
Polacy optymistycznie patrzą w przyszłość
Orlen pozywa banki, MasterCard i Visę za opłaty interchange, od mBanku chce 636 mln zł
Wrocław inwestuje w ekologiczny transport i zielone torowiska
Cyfrowy Polsat przejął firmę Alledo zajmującą się oświetleniem i fotowoltaiką
Koronawirus zaatakował giełdy na całym świecie. Polska nie była zieloną wyspą
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
W marcu na HBO GO: ,,Król Lew", ,,Toy Story 4", ,,Diego", nowe sezony ,,Westworld" i ,,Kłamstw"
Startuje nowy serial Telewizji Puls ,,Reporterzy. Z życia wzięte", na jego potrzeby nadawca stworzył portal Pulsdnia.pl
Netflix udostępnia widzom rankingi najpopularniejszych produkcji
Reżyser filmu o Grzegorzu Ciechowskim nie chce go promować w TVP. Odmówił udziału w programie
The Cure gwiazdą Opene'r Festival 2020. Jedyny europejski koncert w tym roku
The CW zapowiada serial "Lost Boys". Zagrają Brandon Cook, Lincoln Younes i Ruby Cruz
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj