Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 21 Lutego 2020
 
 
 
,,The Four - Bitwa o sławę" od 7 marca w Polsacie, emisja w soboty o 20.05. Nina Terentiew: widownia uwielbia rywalizację uczestników
 
W sobotę, 7 marca o godz. 20.05 Polsat rozpocznie emisję nowej produkcji „The Four - Bitwa o sławę” - Na polskim rynku nadal jest zapotrzebowanie na kolejne programy typu talent-show, widownia uwielbia w nich przede wszystkim rywalizację uczestników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
Burger King stawia na autentyczność i pokazuje, jak gnije burger. Zarzewie nowego trendu czy strategia samobójcza? (opinie)
 
Burger King przygotował kampanię, którą już dziś można nazwać jedną z najgłośniejszych kreacji roku, a może i ostatnich lat. Eksperci z polskiej branży kreatywnej są jednak podzieleni w ocenach „The Moldy Whopper”. Pojawiają się głosy zachwytu, prognozy "nowego trendu" w komunikacji kategorii. Są jednak i opinie skrajnie odmienne, krytyczne wobec marki czy wręcz wieszczące jej klęskę. więcej
 
 
Porta stereotypowym hasłem ,,Miejsce kobiet jest w kuchni" wizerunkowo poległa. Wykorzystany w reklamach producenta drzwi typowo kobiecy insight zupełnie niezrozumiały
 
Gdy kilka dni temu po ulicach kilku polskich miast jeździły billboardy z hasłem „Miejsce kobiet jest w kuchni”, w sieci zawrzało. Okazało się, że za tymi teaserami stoi producent drzwi, marka Porta, która właśnie prowadzi kampanię pod hasłem "Otwórz się na siebie". Ekspertki od wizerunki i komunikacji uważają, że w czasach, gdy jesteśmy bombardowani różnej maści komunikatami, korzystanie z haseł mogących urazić kobiety to strzał w stopę. Z kolei eksperci od marketingu i strategii przyznają z kolei wprost, że niezbyt rozumieją ideę producenta drzwi kierującego się w stronę typowo kobiecego insightu. więcej
 
 
Krytyka tekstu ,,Gazety Wyborczej" o internautce wyznającej miłość Andrzejowi Dudzie. ,,Nie oceniam, przedstawiam fakty"
 
Dziennikarka „Gazety Wyborczej” (Agora) Żaneta Gotowalska dotarła do znanej z Twittera kobiety deklarującej uczucie do prezydenta Andrzeja Dudy. Część dziennikarzy skrytykowała jej tekst jako tabloidowy. - Trudno nie napisać o czymś, czym żyje polski internet - mówi Gotowalska portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
VMLY&R i Scholz&Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo
 
Sieci reklamowe VMLY&R i Scholz&Friends Group (obie globalnie należą do WPP) zawarły strategiczne partnerstwo. Współpraca ma umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
W 2019 roku o ponad 90 mln zł mniej wpływów z abonamentu więcej
 
Gest Joanny Lichockiej może być bardzo kosztowny dla PiS i kampanii wyborczej Andrzeja Dudy (opinie) więcej
 
Kompania Piwowarska krytykowana za wsparcie gali ,,Gazety Polskiej". Firma tłumaczy, że jedynie dostarczyła swoje produkty więcej
 
Andrzej Kozłowski: Jednoczesny refarming i zmiana standardu nadawania to dobra wiadomość dla widzów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca / podwydawca programów publicystycznych Wirtualna Polska Media
Grafik w Dziale Marketingu Ringier Axel Springer Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Kierownik Produkcji TVP
Redaktor - gospodarka Polskieradio.pl
Redaktor Programujący TVP
Producent TVP ABC TVP
Specjalista ds. marketingu TVP
Public Affairs Manager United PR
Regional Reporting Analyst TIDAL
New Business Manager - CEE TIDAL
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,The Four - Bitwa o sławę" od 7 marca w Polsacie, emisja w soboty o 20.05. Nina Terentiew: widownia uwielbia rywalizację uczestników

W sobotę, 7 marca o godz. 20.05 Polsat rozpocznie emisję nowej produkcji „The Four - Bitwa o sławę” - Na polskim rynku nadal jest zapotrzebowanie na kolejne programy typu talent-show, widownia uwielbia w nich przede wszystkim rywalizację uczestników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

Telewizja Polska rezygnuje z serialu ,,Rodzinka.pl", wiosną ostatni sezon

TVP poinformowała aktorów i ekipę o zakończeniu realizacji serialu komediowego „Rodzinka.pl” - napisała grająca w nim jedną z głównych ról Małgorzata Kożuchowska. Wiosną w TVP2 zostanie wyemitowany szesnasty sezon „Rodzinka.pl”. więcej

Jedna piąta Polaków planuje zastąpienie kablówki streamingiem wideo. Większość nie chce płacić więcej niż 29 zł miesięcznie

Ponad 19 procent Polaków rozważa możliwość rezygnacji z płatnej telewizji na rzecz serwisów VOD – wynika z raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Przy wyborze dostawcy usług streamingowych najważniejsza jest cena subskrypcji, a nowi użytkownicy platform wideo nie chcą płacić za nie więcej niż 29 złotych miesięcznie. więcej

Eurosport pozyskał prawa do 2025 roku do transmisji Tour de France, La Vuelta i kobiecych wyścigów kolarskich

Eurosport podpisał umowę dotyczącą praw do transmitowania kolarskich wyścigów Tour de France i La Vuelta do 2025 roku. Stacja osiągnęła w tej sprawie porozumienie z Amaury Sport Organisation (ASO) i Eurovision Sport. Eurosport pozyskał także prawa do pokazywania kobiecych wyścigów. więcej

Maciej Turski po 6 latach pracy odszedł z Polsat Sport

Dziennikarz Maciej Turski, zajmujący się przede wszystkim tematyką sportów walki, po sześciu lata współpracy pożegnał się z Polsat Sport. więcej

,,Westworld", ,,Genialna przyjaciółka", ,,Toy Story 4" i ,,Król lew" wśród marcowych premier HBO

Siedem nowych seriali i kilka nowości filmowych ze studia Disneya zaproponuje swoich widzom w marcu HBO. Między innymi - premiera długo wyczekiwanego trzeciego sezonu „Westworld” i drugiej serii „Genialnej przyjaciółki”. więcej

,,Policjantki i policjanci 12", ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 8" od 2 marca w Czwórce (wideo)

Od 2 marca telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję dwunastego sezonu „Policjantek i policjantów” oraz ósmej serii „Sprawiedliwych - Wydziału Kryminalnego”. więcej

"Efekt Domina" będzie promowany muralami tureckiego artysty U?ura Gallenkuş'a

Siedem kolaży autorstwa U?ura Gallenkuş’a pojawi się na ścianach budynków w pięciu polskich miastach. Murale będą promować najnowszy sezon programu Dominiki Kulczyk "Efekt Domina". Premierowy odcinek na antenie TVN pojawi się 8 marca. więcej

HBO Max wyemituje program biznesowy ,,The Big Shot" z Bethenny Frankel

HBO Max zamówił osiem odcinków programu "The Big Shot with Bethenny", stworzonego przez Marka Burnetta z MGM Television. Będzie to seria konkursów dla zawodników, którzy będą walczyli o stanowisko wiceprezesa firmy Skinnygirl. więcej

,,Echo serca 3" od 3 marca w TVP2. Emisja we wtorki po ,,M jak miłość"

Telewizyjna Dwójka 3 marca rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Echo serca”, który będzie można oglądać we wtorki o godz. 21.50, czyli tuż po „M jak miłość”. więcej

Kinga Rusin apeluje do Andrzeja Dudy, żeby odciął się od ,,hejtu TVP" i zawetował 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej

W czwartek Kinga Rusin napisała na Instagramie otwarty list do prezydenta Andrzeja Dudy. Chodzi o materiał wyśmiewający dziennikarkę, który wyemitowano w "Wiadomościach". - Oczekuję od Pana publicznego potępienia praktyk TVP - napisała prezenterka TVN. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Duży spadek Eski

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Trójka - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Burger King stawia na autentyczność i pokazuje, jak gnije burger. Zarzewie nowego trendu czy strategia samobójcza? (opinie)

Burger King przygotował kampanię, którą już dziś można nazwać jedną z najgłośniejszych kreacji roku, a może i ostatnich lat. Eksperci z polskiej branży kreatywnej są jednak podzieleni w ocenach „The Moldy Whopper”. Pojawiają się głosy zachwytu, prognozy "nowego trendu" w komunikacji kategorii. Są jednak i opinie skrajnie odmienne, krytyczne wobec marki czy wręcz wieszczące jej klęskę. więcej

Porta stereotypowym hasłem ,,Miejsce kobiet jest w kuchni" wizerunkowo poległa. Wykorzystany w reklamach producenta drzwi typowo kobiecy insight zupełnie niezrozumiały

Gdy kilka dni temu po ulicach kilku polskich miast jeździły billboardy z hasłem „Miejsce kobiet jest w kuchni”, w sieci zawrzało. Okazało się, że za tymi teaserami stoi producent drzwi, marka Porta, która właśnie prowadzi kampanię pod hasłem "Otwórz się na siebie". Ekspertki od wizerunki i komunikacji uważają, że w czasach, gdy jesteśmy bombardowani różnej maści komunikatami, korzystanie z haseł mogących urazić kobiety to strzał w stopę. Z kolei eksperci od marketingu i strategii przyznają z kolei wprost, że niezbyt rozumieją ideę producenta drzwi kierującego się w stronę typowo kobiecego insightu. więcej

VMLY&R i Scholz&Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo

Sieci reklamowe VMLY&R i Scholz&Friends Group (obie globalnie należą do WPP) zawarły strategiczne partnerstwo. Współpraca ma umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów. więcej

Grandes Kochonos wygrała przetarg marki Komfort

Agencja Grandes Kochonos wygrała przetarg reklamowy marki Komfort, działającej w branży podłóg.  więcej

Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe, ma 1,6 mln użytkowników mobilnych

W ub.r. wydatki grupy kapitałowej Santander Bank Polska na marketing i reprezentację zmalały o 2,6 proc. do 184,33 mln zł. Bank ma 2,5 mln aktywnych klientów bankowości internetowej i 1,6 mln użytkowników aplikacji mobilnej. więcej

Storytel prezentuje słuchowisko "Chłopi 2050" z katastrofą klimatyczną w tle. Występują Dorociński, Dziędziel, Topa, Popławska

Platforma Storytel opublikowała słuchowisko "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej". Głosem grają w nim Marcin Dorociński, Magdalena Popławska, Zofia Zborowska, Bartłomiej Topa, Marian Dziędziel, Olivier Janiak, Michał Piróg i wielu innych artystów. więcej

Wawel promuje Miniczekolady loterią "Dobrze Nadzianą" i kampanią

Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię  słodyczy - Miniczekolady. Wspiera to kampania reklamowa oraz loteria dla konsumentów. Za działania reklamowe odpowiadają dział digital Wawel, Great Minds, Lemon i Mets. więcej

Alina Prawdzik na czele jury konkursu Innovation 2020

Przewodniczącą jury tegorocznej edycji konkursu Innovation została Alina Prawdzik, managing partner Central Eastern Europe i head of proptech investments w innogy Innovation Hub. W tym roku konkurs odbędzie się po raz szósty, organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. więcej

MBridge - Marketing Experts dla MediaMarkt

Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła współpracę z siecią elektromarketów MediaMarkt. więcej

Michael Bloomberg angażuje do swojej kampanii mikroinfluencerów

Miliarder i potentat mediowy Michael Bloomberg, walczący o nominację w wyścigu prezydenckim z ramienia Demokratów, do swojej kampanii zatrudnia mikroinfluencerów. więcej

Oleofarm promuje D-Vitum reklamą z udziałem Magdaleny Różczki

Ruszyła kampania reklamowa preparatu D-Vitum firmy Oleofarm. W spocie reklamowym wystąpiła aktorka Magdalena Różczka. Kampanię przygotowała agencja Hand Made. więcej

"Efekt Domina" będzie promowany muralami tureckiego artysty U?ura Gallenkuş'a

Siedem kolaży autorstwa U?ura Gallenkuş’a pojawi się na ścianach budynków w pięciu polskich miastach. Murale będą promować najnowszy sezon programu Dominiki Kulczyk "Efekt Domina". Premierowy odcinek na antenie TVN pojawi się 8 marca. więcej

Rodzice budują domek psu w reklamie Providenta

Provident rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej z muzycznym motywem "Mam plan!". W nowej reklamie, przygotowanej przez Isobar i OMD, promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. więcej

Bank Pekao chce zwolnić 1,2 tys. pracowników i zmienić warunki zatrudnienia 1,3 tys. osobom

Bank Pekao ogłosił zamiar przeprowadzenia zwolnień grupowych obejmujących do 1,2 tys. pracowników oraz zmianę warunków zatrudnienia maksymalnie 1 350 pracownikom. Zaczyna konsultacje w tej sprawie ze związkami zawodowymi. więcej

Karolina Pilarczyk w kampanii społecznej Komendy Stołecznej Policji

Komenda Stołeczna Policji rozpoczyna kampanię społeczną „Jak szybko to nie na drodze”, mającą na celu zwrócenie kierowcom uwagi na bezpieczeństwo na drodze. Ambasadorką akcji została Karolina Pilarczyk, drifterka i podwójna Mistrzyni Europy w klasie kobiet. więcej

Katarzyna Baczyńska head of media w One House

Do zespołu agencji One House dołączyła Katarzyna Baczyńska, obejmując nowe stanowisko head of media. więcej

UOKiK pozwala Kauflandowi przejąć cztery sklepy Tesco

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał cztery zgody na przejęcie przez spółkę Kaufland Polska Markety czterech hipermarketów działających obecnie pod marką Tesco. więcej

Klienci bohaterami wiosennej kampanii Wólczanki (wideo)

Marka odzieżowa Wólczanka (Vistula Retail Group) rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii reklamowej. Jej bohaterami są klienci marki. więcej

Lody Kaktus by Dawid Kwiatkowski można kupić tylko w sklepach Żabka

Do sieci sklepów Żabka trafił właśnie do sprzedaży nowy smak lodów Kaktus (produkowanych przez Froneri Polska) arbuz-jabłko, który powstał we współpracy z Dawidem Kwiatkowskim. Ich zakup premiowany jest nagrodami w dedykowanym konkursie. więcej

Marka Butcher's już po rebrandingu

Butcher’s, producent karm dla psów i kotów, zakończył proces rebrandingu. Pierwszy etap zmian obejmuje zmianę etykiet oraz wprowadzenie nowych produktów na rynek. więcej

Justyna Święty-Ersetic ambasadorką marki Sante

Producent żywności Sante rozpoczął współpracę ambasadorską z lekkoatletką Justyną Święty-Ersetic. więcej

Agencja BuzzIT to teraz BigerB

Wrocławska agencja social media BuzzIt przeszła rebranding, w ramach którego zmieniła nazwę na BiggerB. więcej

Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform

W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Krytyka tekstu ,,Gazety Wyborczej" o internautce wyznającej miłość Andrzejowi Dudzie. ,,Nie oceniam, przedstawiam fakty"

Dziennikarka „Gazety Wyborczej” (Agora) Żaneta Gotowalska dotarła do znanej z Twittera kobiety deklarującej uczucie do prezydenta Andrzeja Dudy. Część dziennikarzy skrytykowała jej tekst jako tabloidowy. - Trudno nie napisać o czymś, czym żyje polski internet - mówi Gotowalska portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Twój Styl" liderem w 2019 roku, ale z najniższym wynikiem w historii. ,,Zwierciadło" zyskało najwięcej

W 2019 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl. Najwięcej stracił „Women’s Health”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Gest Lichockiej wygenerował w ciągu tygodnia publikacje warte blisko 140 mln zł. ,,Nie o taką kampanię chodziło"

W okresie zaledwie tygodnia w mediach pojawiło się blisko 300 tys. wzmianek dotyczących słynnego już gestu Joanny Lichockiej z środkowym palcem w roli głównej. Szacunkowa wartość tych materiałów została wyceniona na blisko 140 mln zł.  -  Na pewno nie o taki jednak efekt i nie o taką kampanię wartą 140 mln zł chodziło, zarówno posłance jak i jej ugrupowaniu. Kryzys wywołany poważnym błędem posłanki mógł mieć mniejszą siłę rażenia, gdyby nie jej reakcja po fakcie - komentuje prof. Dariusz Tworzydło. więcej

Rada Europy z alertem ws. prokuratorskiego dochodzenia po tekście Katarzyny Włodkowskiej

Na platformie Rady Europy został opublikowany alert w sprawie śledztwa wszczętego przez gdańską prokuraturę po tekście Katarzyny Włodkowskiej w „Gazecie Wyborczej” (Agora) o zabójcy Pawła Adamowicza. Takie alerty publikowane są, gdy zagrożone jest bezpieczeństwo mediów lub dziennikarzy w jednym z państw członkowskich Rady Europy. - Po fali niesamowitego wsparcia przyszło to najbardziej nieoczekiwane - skomentowała Katarzyna Włodkowska. więcej

PMPG Polskie Media odpisuje 2,2 mln zł, zmalała wartość nieruchomości pod Warszawą

PMPG Polskie Media (wydawca m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) obniżyła z 4,405 do 2,198 mln zł wartość bilansową posiadanej nieruchomości w Piasecznie pod Warszawą. W konsekwencji wynik netto firmy za ub.r. zmaleje o 2,207 mln zł. więcej

Szefowa kampanii Andrzeja Dudy o zagrożeniach wolności słowa, dziennikarze ,,GW" przypominają jej pozwy w imieniu NBP

- Dowolność korzystania z wolności słowa może prowadzić do zagrożeń, nawet do zagrożeń interesów, które są ważne z perspektywy państwa - stwierdziła Jolanta Turczynowicz-Kieryłło, szefowa kampanii wyborczej prezydenta Andrzeja Dudy. Skrytykowało ją za to niektórzy dziennikarze, przypominając, że przed rokiem reprezentowała NBP w sporach z mediami. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix chce testować w Polsce abonament tylko na urządzenia mobilne

Platforma streamingowa Netflix pracuje nad wdrożeniem w Polsce nowych planów taryfowych Mobile i Mobile+. Mają kosztować odpowiednio 24 zł i 38 zł miesięcznie. więcej

Niemcy nałożą nowe regulacje na Facebooka, Twittera i YouTube. Obowiązkowe zgłoszenia hejtu na policję

Niemiecki rząd przyjął projekt ustawy, zgodnie z którą działające w tym kraju serwisy społecznościowe będą miały obowiązek powiadamiania policji o treściach zawierających mowę nienawiści. Nowe przepisy wejdą w życie po zatwierdzeniu przez niemiecki parlament. więcej

Najczęstsze błędy w internecie w 2019 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w sieci

Internauci popełniają coraz więcej błędów. Najczęściej są to błędy ortograficzne, a przoduje w nich Facebook. Jak wynika z raportu serwisu Nadwyraz internauci dziennie publikowali ponad 12 tys. błędów, czyli robili pomyłki co siedem sekund. Zbadano też najpopularniejsze słowa młodzieżowe. więcej

Twitter wprowadza nową funkcję. Ułatwia łączenie ze sobą wpisów jednego autora

Twitter wprowadza nową opcję ułatwiającą łączenie ze sobą tweetów pochodzących od jednego użytkownika. Dzięki niej można łatwo dodawać wcześniejsze wpisy do nowego tweeta, który autor właśnie tworzy. więcej

Prezes CDA powołał Roberta Szybiaka do rady nadzorczej

Robert Szybiak został powołany do rady nadzorczej CDA, właściciela serwisu wideo CDA.pl. Zdecydował o tym Jarosław Ćwiek, prezes i mniejszościowy akcjonariusz CDA. więcej

Niższe prowizje w Allegro Lokalnie, dwa razy więcej Monet za zakupy mobilne

Od 10 marca obniżone zostaną prowizje w sekcji Allegro Lokalnie. Jednocześnie Allegro.pl uruchomi Centrum Wiadomości zbierające korespondencję użytkowników oraz podwoi liczbę Monet za zakupy mobilne u Super Sprzedawców. więcej

Hiszpania szykuje podatek cyfrowy. Wśród płatników Facebook i Google

Rząd Hiszpanii zapowiedział wprowadzenie w tym kraju podatku cyfrowego obejmującego największe firmy technologiczne działające na hiszpańskim rynku. Nowa danina w wysokości 3 procent ma przynieść budżetowi państwa 968 mln euro rocznie, ale jej wprowadzenie zaplanowano na początek 2021 roku. więcej

Michael Bloomberg angażuje do swojej kampanii mikroinfluencerów

Miliarder i potentat mediowy Michael Bloomberg, walczący o nominację w wyścigu prezydenckim z ramienia Demokratów, do swojej kampanii zatrudnia mikroinfluencerów. więcej

Michał Pol krytykowany za porównanie pączków do "piersi młodych dziewczyn" (wideo)

Dziennikarz sportowy Michał Pol z okazji Tłustego Czwartku zamieścił na swoim kanale youtube'owym nagranie, w którym porównuje pączki do "piersi młodych dziewczyn". Wideo wywołało wiele krytycznych opinii. Michał Pol nie komentuje tych zastrzeżeń. więcej

Psy 2.5 od Storytel na Walentynki

Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Najczęstsze błędy w internecie w 2019 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w sieci

Internauci popełniają coraz więcej błędów. Najczęściej są to błędy ortograficzne, a przoduje w nich Facebook. Jak wynika z raportu serwisu Nadwyraz internauci dziennie publikowali ponad 12 tys. błędów, czyli robili pomyłki co siedem sekund. Zbadano też najpopularniejsze słowa młodzieżowe. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marta Markowska odpowiada za marketing w Bluerank, Joanna Blewąska za PR

Do zespołu agencji marketingu internetowego Bluerank dołączyły Marta Markowska, marketing manager oraz Joanna Blewąska, która objęła stanowisko PR specialist. więcej

Michał Rakowski nowym zarządzającym sieci PR Enterie

Michał Rakowski, na co dzień pracujący jako konsultant w agencji Profeina, objął stanowisko chief network officera Enterie, sieci niezależnych agencji PR. Zastąpił Andrzeja Jędrzejczaka. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
TikTok z nową funkcją ochrony rodzicielskiej. Można zdalnie zarządzać kontem dziecka
Vive Cosmos - nowa rodzina produktów HTC do VR i XR (wideo)
Xperia L4 - nowy smartfon Sony z ekranem 21:9 (wideo)
Polacy wśród najlepiej ocenianych pasażerów Ubera. Są na piątym miejscu na świecie
AG353UCG - nowy gamingowy monitor AOC z zakrzywionym ekranem za 10 679 zł
Cisco: do 2023 r. co dziesiąte mobilne połączenie w 5G
 
 
 
GOSPODARKA
 
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe, ma 1,6 mln użytkowników mobilnych
Les Wexner sprzedaje większość udziałów w Victoria's Secret i odchodzi z firmy
Polacy wśród najlepiej ocenianych pasażerów Ubera. Są na piątym miejscu na świecie
Hiszpania szykuje podatek cyfrowy. Wśród płatników Facebook i Google
Bank Pekao chce zwolnić 1,2 tys. pracowników i zmienić warunki zatrudnienia 1,3 tys. osobom
UOKiK pozwala Kauflandowi przejąć cztery sklepy Tesco
Porównywarka finansowa - jak i w czym może pomóc?
Polisa OC tańsza o 7% w 2019, a jak będzie w 2020?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Telewizja Polska rezygnuje z serialu ,,Rodzinka.pl", wiosną ostatni sezon
,,Westworld", ,,Genialna przyjaciółka", ,,Toy Story 4" i ,,Król lew" wśród marcowych premier HBO
,,Policjantki i policjanci 12", ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 8" od 2 marca w Czwórce (wideo)
Storytel prezentuje słuchowisko "Chłopi 2050" z katastrofą klimatyczną w tle. Występują Dorociński, Dziędziel, Topa, Popławska
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj