|
|
|
|
|
|
|
Powstaje trzeci sezon serialu ,,Chyłka". Premiera w tym roku w player.pl
W połowie lutego br. rozpoczęły się zdjęcia do trzeciego sezonu serialu „Chyłka”, który nazywa się „Chyłka - Rewizja”. Do obsady produkcji dołączyli Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski, Małgorzata Klara - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Boroszko w radzie nadzorczej Kino Polska TV
Do rady nadzorczej Kino Polska TV dołączy Marcin Boroszko. Będzie w niej przedstawicielem SPI International.
więcej
|
Trzecia edycja Kieleckiego Festiwalu Muzyki Tanecznej latem w TVP2
Latem 2020 roku Telewizyjna Dwójka będzie transmitować trzecią edycję Festiwalu Muzyki Tanecznej, który ponownie odbędzie się w Kielcach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brytyjski rząd chce zastąpić abonament usługą subskrypcji
Premier Boris Johnson chce poważnie zreformować British Broadcasting Corporation - publicznego nadawcę, jednego z najpotężniejszych w świecie. Zamiast abonamentu telewizyjnego zamierza wprowadzić subskrypcję. Jak sugerują brytyjskie media, BBC będzie musiała znacznie ograniczyć swoją działalność.
więcej
|
Skargi do KRRiT na materiał ,,Wiadomości" o Kindze Rusin. Dziennikarka TVN pozwie TVP
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęły w poniedziałek skargi na materiał "Wiadomości" TVP1 na temat Kingi Rusin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Występujący w materiale Piotr Zelt wystosował oficjalne przeprosiny dla bohaterki materiału i oskarżył TVP o manipulacje. Rusin zapowiedziała pozwanie do sądu Telewizji Polskiej. Pieniądze z ewentualnych wygranych procesów Rusin chce przeznaczyć na polską onkologię.
więcej
|
,,Zdrady" wracają do Polsatu. Jedenasty sezon od 5 marca w czwartkowe wieczory
W czwartek, 5 marca Telewizja Polsat rozpocznie emisję jedenastego sezonu paradokumentalnego serialu „Zdrady”. Poprzednia seria pokazywana była jesienią 2017 roku.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" i ,,Masterchef Junior" z najwyższymi cenami reklam w TVN
W opublikowanym przez TVN Media cenniku reklamowym na marzec br. najdrożej wyceniono spoty reklamowe przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Masterchef Junior”.
więcej
|
TVP sprzedaje bilety na program ,,Star Voice. Gwiazdy mają głos"
Telewizja Polska rozpoczyna sprzedaż biletów na nagrania na żywo programu „Star Voice. Gwiazdy mają głos". To pierwsza taka aktywność publicznego nadawcy.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami. ,,M jak miłość" i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, program „Sanatorium miłości” i dziennik „Fakty”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Nowa Maja w ogrodzie" od 1 marca w HGTV
Od niedzieli, 1 marca wystartuje nowy sezon "Nowej Mai w ogrodzie" na kanale HGTV (TVN Discovery Polska). Prowadząca Maja Popielarska po raz kolejny odwiedzi ogrody i przekaże widzom praktyczne porady.
więcej
|
,,Mały Zgon" od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media
Od 8 marca Canal+ będzie emitować nowy kryminalno-komediowy serial premium „Mały Zgon”. Pod koniec lutego wystartuje kampania reklamowa produkcji, którą zaplanowało Havas Media.
więcej
|
Dwa kolejne sezony ,,Nowej sceny śmiechu" w Stopklatka TV. Cezary Pazura i Andrzej Grabowski gospodarzami
Stopklatka TV w 2020 roku pokaże dwa kolejne sezony „Nowej sceny śmiechu”. Wiosenną odsłonę cyklu poprowadzi Cezary Pazura, a gospodarzem jesiennej będzie Andrzej Grabowski.
więcej
|
Kino Polska TV w 2020 roku stawia na kabarety. 3-krotnie większy budżet
Grupa Kino Polska TV w 2020 roku względem poprzedniego trzykrotnie zwiększy budżet na produkcję programów kabaretowych. Wiosną widzowie zobaczą kolejne sezony cykli „I love kabaret”, „Nowa scena śmiechu” i „Nowy kabaretowy rejs”.
więcej
|
Kinga Rusin pozwie TVP i ,,Wiadomości" za materiał o jednej z ,,twarzy pseudoelity" (wideo)
Dziennikarka Kinga Rusin zapowiedziała pozwanie do sądu Telewizji Polskiej, a także każdego z osobna, kto przygotował „szkalujący materiał” na jej temat w Wiadomościach TVP1. Pieniądze z ewentualnych wygranych procesów Rusin chce przeznaczyć na polską onkologię.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT deklaruje analizę 11 tys. godzin programów w 2020 roku. Nie planuje monitoringu całej kampanii prezydenckiej
Ostatnio Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała, że nie będzie prowadzić monitoringu kampanii prezydenckiej. - Obecnie KRRiT samodzielnie realizuje monitoringi wszystkich anten i zgodnie z planami, w 2020 roku dokona analizy ponad 11 tys. godzin programów - podała jednak w poniedziałek. Jednocześnie Rada Mediów Narodowych odrzuciła projekt ws. wezwania KRRiT do monitoringu kampanii prezydenckiej.
więcej
|
|
Brytyjski rząd chce zastąpić abonament usługą subskrypcji
Premier Boris Johnson chce poważnie zreformować British Broadcasting Corporation - publicznego nadawcę, jednego z najpotężniejszych w świecie. Zamiast abonamentu telewizyjnego zamierza wprowadzić subskrypcję. Jak sugerują brytyjskie media, BBC będzie musiała znacznie ograniczyć swoją działalność.
więcej
|
|
Od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej za reklamy w stacjach Eurozetu
Od 28 lutego br. zdrożeją reklamy w stacjach radiowych należących do Eurozetu: Radiu Zet, Antyradiu i Meloradiu. Za spoty trzeba będzie zapłacić średnio od 5,3 proc. do 11,9 proc. drożej niż dotychczas.
więcej
|
|
Radio Pogoda wystartowało z drugą edycją ,,Turnieju miast"
Radio Pogoda wystartowało z drugą edycją zabawy „Turniej miast”, która potrwa do 11 marca 2020 roku.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych uzupełniła rady programowe w Radio dla Ciebie i Radio Bydgoszcz
Podczas ostatniego posiedzenia Rady Mediów Narodowych decyzją jej członków uzupełniono składy rady programowych w Radiu dla Ciebie oraz Radiu Bydgoszcz.
więcej
|
|
,,Gala" i Złote Przeboje ze wspólna audycją ,,O tym się mówi"
Od 8 lutego na antenie Radia Złote Przeboje można posłuchać nowego cyklu „O tym się mówi”. Audycję prowadzą Odeta Moro i Anną Zejdler, redaktor naczelna dwutygodnika „Gala” (Grupa Burda).
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio awansowało na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Antyradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Nowy Świat i okolice" Tadeusza Konwickiego w wykonaniu Olafa Lubaszenki w radiowej Dwójce
Od 17 lutego w ramach cyklu „Książka i okolice” aktor Olaf Lubaszenko czyta fragmenty książki „Nowy Świat i okolice” autorstwa Tadeusza Konwickiego.
więcej
|
|
|
|
Plakat "Miejsce kobiet jest w kuchni" to część kampanii marki Porta
Producent drzwi Porta rozpoczyna kampanię "Otwórz się na siebie". W teaserowej części kampanii marka wykorzystała mobilne nośniki z hasłami np. „Miejsce kobiet jest w kuchni". Twarzami akcji są aktorka Magdalena Różczka, dziennikarka Gabi Drzewiecka i celebrytka Lara Gessler - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Inga Songin (Danone): trudno sobie wyobrazić świat bez plastiku, nie stworzyliśmy jeszcze skutecznej alternatywy
O wpływie korporacji na zmiany klimatu, działaniach CSR i markach z misją rozmawiamy z Ingą Songin, regional marketing director, regional board of directors member w Danone.
więcej
|
Zakaz handlu w niedzielę ma coraz więcej przeciwników. Mieszkańcy największych miast niezadowoleni
Niemal połowa dorosłych Polaków jest niezadowolona z kolejnego zaostrzenia zakazu handlu w niedzielę. Jeszcze bardziej krytyczni (64 proc.) są wobec tego mieszkańcy miast powyżej pół miliona mieszkańców - wynika z badania zespołu Havas Media Group - Intelligence Team.
więcej
|
,,Możesz na nas polegać" w nowej kampanii PZU (wideo)
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Możesz na nas polegać”. Firma pokazuje w niej swoich pracowników, którzy niosą pomoc klientom firmy w różnych sytuacjach. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe Carat (Dentsu Aegis Network Polska), Red8 Advertising i Propeller Film.
więcej
|
BNP Paribas kampanią ,,Doceniaj, nie oceniaj" promuje kredyt gotówkowy (wideo)
Bank BNP Paribas ruszył z druga edycją kampanii pod hasłem „Doceniaj, nie oceniaj”. Podkreśla w niej rolę pozytywnych słów, którymi warto motywować bliskich do działania. Promuje przy tym kredyt gotówkowy. Działania reklamowe przygotowały Publicis Lion, Papaya Films, Havas Media, Sales and More i Point of View.
więcej
|
11 mln puszek piwa Żubr w promocji ,,Dwa szybkie Żubry" (wideo)
Ruszyła tegoroczna loteria „Dwa szybkie Żubry” promująca piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dwóch szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”.
więcej
|
"Janusz Nosacz" w kampanii Fundacji Polska Ziemia ostrzega przed smogiem
Fundacja Polska Ziemia ruszyła z kampanią edukacyjną „Poślij smoga do pieca”, w ramach której pokazuje konsekwencje szkodliwych praktyk pogarszających jakość powietrza, jakie stosują Polacy. W akcji wykorzystano popularną z memów internetowych postać "Janusza Nosacza".
więcej
|
Wawel wprowadza na rynek czekoladę Big Milk. W reklamie Jacek i Maciek
Czekolada i Miniczekolada Big Milk to nowość w portfolio koncernu Wawel. Nowy produkt wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez dział marketingu Wawel, Lemon, Mets i Great Minds.
więcej
|
,,Mały Zgon" od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media
Od 8 marca Canal+ będzie emitować nowy kryminalno-komediowy serial premium „Mały Zgon”. Pod koniec lutego wystartuje kampania reklamowa produkcji, którą zaplanowało Havas Media.
więcej
|
Selgros promuje się jako "sklep, w którym zrealizujesz nawet najdłuższą listę zakupów" (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Realizacją zajęły się Life on Mars i Ed Commercials.
więcej
|
Nestlé Purina z loterią ,,Rozpieść go nie tylko smakiem"
Pod hasłem „Rozpieść go nie tylko smakiem” ruszyła ogólnopolska loteria producenta karmy dla zwierząt Nestlé Purina. Działania prowadzi Unique One.
więcej
|
Volkswagen wybiera do obsługi w social media Feeders Agency
Agencja Feeders wygrała przetarg na obsługę kanałów social dla marki Volkswagen (Volkswagen Group Polska).
więcej
|
Platforma Fixly zachęca w reklamie "Nie kupuj - naprawiaj"
Pod hasłem „Nie kupuj - naprawiaj” ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Fixly. To jednocześnie nazwa nowej zakładki platformy, w której znajdują się ogłoszenia fachowców oferujących naprawy sprzętów. Kampanię przygotowały firmy Madogz i Vidoq.
więcej
|
Monika Piasecka w dziale strategii agencji Abanana
Do zespołu agencji Abanana dołączyła Monika Piasecka, obejmując stanowisko senior strategy plannera.
więcej
|
Herbapol-Lublin reklamuje w telewizji syrop z witaminą D
Herbapol-Lublin wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o witaminę D. Przygotowały ją Oto i Mediacom.
więcej
|
Z branżą reklamy żegna się Amir Kassaei
Pochodzący z Iranu dyrektor kreatywny agencji C14torce Amir Kassaei zapowiedział odejście z branży reklamowej.
więcej
|
Nowy Land Rover Defender bohaterem filmu "No Time To Die"
W nowej reklamie samochodu Land Rover Defender wykorzystano zakulisowe zdjęcia z planu filmu o Jamesie Bondzie "No Time To Die".
więcej
|
Cut The Mustard obsługuje markę Lavazza w social media
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg włoskiej marki kawy Lavazza na obsługę w mediach społecznościowych.
więcej
|
Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform
W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Fratria w internecie zbiera na film o historii ,,Gazety Wyborczej". ,,Bardzo ciekawy obiekt do opisu"
Grupa medialna Fratria, wydawca kilku prawicowych czasopism i serwisów internetowych uruchomiła stronę Zbierzmy.pl. Dzięki niej wydawca chce zgromadzić 500 tys. złotych na nakręcenie filmu „Gra w Gazetę” o historii Agory i „Gazety Wyborczej”. - Pomysł narodził się 10 lat temu, „Wyborcza” jest ciekawym obiektem do opisu, bo jej polityka daleko wykracza poza ramy zwykłego medium - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Pilis, autor projektu filmu i były szef TAI.
więcej
|
Tygodniki opinii ze spadkami w 2019 roku, ,,Gazeta Polska" najbardziej w dół. ,,Wydawnictwa będą miały problem z utrzymaniem się na rynku"
W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska”. - Uważam, że trendu spadkowego zatrzymać się nie da. Wydawnictwa, zwłaszcza te bez wsparcia innych mediów w ramach jednej grupy, będą miały problem z utrzymaniem się na rynku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Fundacja ,,Tygodnika Powszechnego" z 450 tys. zł dotacji od ministra kultury, nadawca TV Trwam z 54 tys. zł
W ramach programu promocji czytelnictwa realizowanego przez ministra kultury i dziedzictwa narodowego przyznano 450 tys. zł dotacji Fundacji „Tygodnika Powszechnego”, a 54,5 tys. zł Fundacji Lux Veritatis. Dotacji nie uzyskały natomiast wydawca „Gościa Niedzielnego” i dwie rozgłośnie regionalne Polskiego Radia.
więcej
|
Komornik ma zająć 32 tys. zł na koncie Cezarego Gmyza na poczet przeprosin w "Rzeczpospolitej"
W efekcie przegranego procesu z Leszkiem Szymowskim, komornik ma zająć 32 tys. zł na koncie bankowym Cezarego Gmyza oraz na wynagrodzeniu w telewizji na poczet wykonania przeprosin w "Rzeczpospolitej". Chodzi o proces o zniesławienie za artykuł "Próba zastraszenia w obronie nierzetelnej książki" opublikowany przez Gmyza w tym tytule w 2012 roku.
więcej
|
Edyta Żmuda tymczasowym redaktorem naczelnym "Charakterów"
Magazyn "Charaktery" w ubiegłym tygodniu został przejęty przez Forum Media Polska. Redaktorem naczelnym tymczasowo została Edyta Żmuda, zastępca dyrektora wydawniczego spółki.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, ,,Gala" najbardziej w dół
W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
McClatchy zgłasza wniosek o upadłość. Wydawnictwo ma ponad 700 mln dolarów długów
McClatchy, jeden z największych wydawców prasy regionalnej w USA zgłosił wniosek o upadłość i ochronę przed wierzycielami. Wydawnictwo ma ponad 700 mln dolarów zadłużenia, planuje restrukturyzację i pełną transformację cyfrową.
więcej
|
Jarosław Kaczyński został Człowiekiem Roku "Gazety Polskiej"
Prezes PiS Jarosław Kaczyński został w niedzielę laureatem Nagrody Człowiek Roku "Gazety Polskiej", śp. Kornel Morawiecki i ocalały z Holocaustu Edward Mosberg - Nagrody im. św. Grzegorza I Wielkiego, a abp Markowi Jędraszewskiemu został przyznany tytuł Człowieka Roku Klubów "GP".
więcej
|
|
|
Fratria w internecie zbiera na film o historii ,,Gazety Wyborczej". ,,Bardzo ciekawy obiekt do opisu"
Grupa medialna Fratria, wydawca kilku prawicowych czasopism i serwisów internetowych uruchomiła stronę Zbierzmy.pl. Dzięki niej wydawca chce zgromadzić 500 tys. złotych na nakręcenie filmu „Gra w Gazetę” o historii Agory i „Gazety Wyborczej”. - Pomysł narodził się 10 lat temu, „Wyborcza” jest ciekawym obiektem do opisu, bo jej polityka daleko wykracza poza ramy zwykłego medium - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mariusz Pilis, autor projektu filmu i były szef TAI.
więcej
|
SE.pl na czele, Fakt.pl i Wyborcza.pl z większymi wzrostami (serwisy dzienników)
Wśród portali dzienników ogólnopolskich najwięcej użytkowników i odsłon ma niezmiennie SE.pl, a na najdłużej odwiedzających przyciąga Przegladsportowy.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Forsal.pl, Wyborcza.biz, Polskatimes.pl, Gazetaprawna.pl, Fakt.pl i Wyborcza.pl.
więcej
|
Facebook ostrzega Unię Europejską: Nowe przepisy zagrożeniem dla wolności wypowiedzi
Mark Zuckerberg, który spotkał się z przedstawicielami Komisji Europejskiej w Brukseli, ostrzegł przed zagrożeniami dla innowacji i wolności wypowiedzi, które mogą przynieść nowe zasady opracowywane przez UE.
więcej
|
Twój e-PIT: złożono już ponad 400 tys. zeznań
Ministerstwo Finansów poinformowało, że za pośrednictwem usługi Twój e-PIT złożono już ponad 400 tys. deklaracji podatkowych.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|