|
|
|
|
|
|
|
Polsat News rezygnuje z nadawania ,,#Newsroomu". Dorota Gawryluk: to projekt, który stworzyłam z Machałą
Stacja Polsat News zrezygnowała z nadawania cotygodniowego programu „#Newsroom” po tym jak jego głównym prowadzącym został Robert Feluś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - „#Newsroom” to projekt który stworzyłam z Tomaszem Machałą z nim w roli prowadzącego - mówi nam Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
TVP2 pokaże muzyczny show ,,Star Voice. Gwiazdy mają głos". W jury Jeżowska, Vondrackova i Kałamaga
Od 28 lutego w piątki wieczorem TVP2 będzie emitować muzyczny program „Star Voice. Gwiazdy mają głos”. W jego jury będą piosenkarki Majka Jeżowska i Helena Vondrackova oraz artysta kabaretowy Mariusz Kałamaga.
więcej
|
Drugi sezon ,,Znaków" od 7 kwietnia w AXN
We wtorek, 7 kwietnia o godz. 22:00 AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu autorskiego serialu „Znaki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Korona królów" straciła prawie 200 tys. widzów. TVP1 przegrywa z TVN
Serial "Korona królów" w styczniu tego roku oglądało średnio 1,48 mln widzów, o 186 tys. mniej niż rok temu. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajmuje drugie miejsce w rynku oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Polityka na ostro" hitem Polsat News, oglądalność wzrosła o 70 tys. więcej widzów. "Dajemy głos wszystkim stronom sporu"
Program Agnieszki Gozdyry "Polityka na ostro” w styczniu tego roku oglądało średnio 222 tys. widzów, o 66 tys. osób więcej niż rok temu. Audycja daje Polsatowi News trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Cała prawda" nowością w TVN Style na wiosnę. Prowadzącą Karolina Głowacka
W wiosennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska) pojawi się premierowy program "Cała prawda", który skupi się na obalaniu mitów zdrowotnych i żywieniowych. Jego prowadzącą będzie dziennikarka naukowa Karolina Głowacka - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Motyw" wiosną w TVN. Premiera 3 marca
We wtorek, 3 marca odbędzie się telewizyjna premiera serialu „Motyw”. Nowa produkcja TVN przedpremierowo jest już dostępna w serwisie player.pl.
więcej
|
Macademian Girl za Barbarę Kurdej-Szatan prowadzącą ,,Dance, dance, dance"
Blogerka modowa Tamara Gonzalez Perea, lepiej znana jako Macademian Girl, będzie wspólnie z Tomaszem Kammelem prowadzić show „Dance, dance, dance” w TVP2. Zastąpi w programie Barbarę Kurdej-Szatan.
więcej
|
National Geographic wyemituje nominowany do Oscara dokument ,,The Cave: szpital w ogniu" o pracy syryjskich lekarek
Kanał National Geographic pokaże w niedzielę, 16 lutego, nominowany do Oscara dokument „The Cave: szpital w ogniu”, w reżyserii Ferasa Fayyada. To opowieść o szpitalu w ogarniętej wojną Syrii. - Moim obowiązkiem było pokazać światu zbrodnie, które są w dalszym ciągu popełniane w moim kraju – komentuje reżyser.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mediatouch, KDK i Silver Plate zajmą się usługami eventowymi dla PKP Intercity
Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na usługi eventowe. Do współpracy wybrała trzy agencje: Mediatouch, KDK i Silver Plate. Podpisze z nimi umowy ramowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Zjedzaj Polskę" - produkty regionalne w promocji Biedronki (wideo)
Sieć dyskontów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczęła promocję pod hasłem „Zjedzaj Polskę z Biedronką” obejmującą produkty żywnościowe z różnych regionów naszego kraju.
więcej
|
Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands
Rafał Wyszyński dołączył do zespołu grupy IPG Mediabrands, do której należą domy mediowe UM i Initiative. Objął nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko chief data and technology officera.
więcej
|
3,3 mln zł netto zapłaci Gdańsk za promocję przy meczach Lechii Gdańsk
Władze Gdańska podpisały umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk, na mocy której miasto będzie promowane podczas spotkań tej drużyny w PKO BP Ekstraklasie. Zapłacą za to 3,3 mln zł netto, a umowa obowiązuje do końca maja br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Żywiec: 11 proc. mniej na marketing i sprzedaż, Żywiec, Heineken, Desperados i Strefa Zero z dwucyfrowymi wzrostami
W ub.r. Grupa Żywiec zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 7,4 proc. do 3,57 mld zł oraz spadek zysku netto z 324,1 do 234,1 mln zł. Firma zmniejszyła o 10,9 proc. nakłady na marketing i sprzedaż, o ponad 10 proc. poszła w górę sprzedaż piwa marek premium: Żywiec, Heineken, Desperados i Strefa Zero.
więcej
|
PKO BP: 22 mln zł więcej na reklamy, 8,9 mln klientów z dostępem do iPKO
W ub.r. PKO Bank Polski osiągnął wzrost wyniku odsetkowego o 10 proc. do 10,28 mld zł, wyniku z prowizji i opłat o 1,1 proc. do 3,05 mld zł oraz zysku netto o 7,8 proc. do 4,03 mln zł. Wydatki marketingowe zwiększył o 22 mln zł, na koniec roku miał 10,9 mln klientów detalicznych, z których dostęp do bankowości elektronicznej iPKO miało 8,9 mln.
więcej
|
Michael Phelps z plejadą sportowców w kampanii Under Armour
„The Only Way Is Through” to hasło nowej kampanii reklamowej marki obuwia, odzieży i sprzętu sportowego Under Armour. W globalnej odsłonie akcji wystąpił m.in. Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii. W Polsce ambasadorami akcji są m.in. Alan Andersz czy koszykarz Adam Waczyński.
więcej
|
Ojciec wspiera pasje córki w reklamie Citroëna C3
Nowa reklama modelu Citroën C3 Aircross pokazuje więź ojca z córką i rolę wsparcia rodziców w realizacji pasji dzieci. Kreację przygotowała agencja BETC France.
więcej
|
Małgorzata Socha testerką sofy w reklamie salonów Agata
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej salonów meblowych Agata, w której występuje aktorka Małgorzata Socha. Kampanię „Dla każdego coś” przygotowuje PZL i Blue 449.
więcej
|
Watchout Studio dołączyło do Klubu Producentów Reklamowych. KPR ma nową strategię
Do Klubu Producentów Reklamowych działającego w strukturach SKM SAR dołączyło Watchout Studio. KPR wprowadza też nową strategię - chce działać na rzecz transparentnych przetargów na produkcje reklamowe.
więcej
|
IKEA wprowadza ,,cichy dzień" w każdy wtorek
IKEA Kraków od 11 lutego wprowadziła Wtorki Przyjazne Sensorycznie. W każdy wtorek sklep pozwala na bardziej komfortowe zakupy osobom nadwrażliwym sensorycznie, np. z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
więcej
|
Marek Lipka, Michał Sacha i Jean-Francois Dohogne dołączają do zarządu Carrefour Polska
Marek Lipka, Michał Sacha i Jean-Francois Dohogne dołączyli do zarządu Carrefour Polska. Ten ostatni obejmuje ponadto funkcję dyrektora finansowego, nieruchomości i ekspansji.
więcej
|
Agnieszka Grzymkowska wróciła do VMLY&R
Po ponad półtorarocznej przerwie do agencji VMLY&R wróciła Agnieszka Grzymkowska. Objęła nowo utworzone stanowisko WPP Danteam regional lead.
więcej
|
Sylwia Kosińska VP of business development w Move Closer
Sylwia Kosińska dołączyła do teamu Move Closer jako VP of business development. Odpowiada za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami, usprawnienie procesów wewnętrznych firmy oraz rozszerzanie aktualnego portfela klientów.
więcej
|
Limitowany Dream Burger z rękawiczkami i fartuszkiem w KFC (wideo)
Przez najbliższy tydzień w restauracjach sieci KFC serwowany będzie limitowany KFC Dream Burger, czyli Grander Cheeser oblany roztopionym serem i posypany chrupiącym bekonem.
więcej
|
Mateusz Bieniusa: z BNA do studia Wyraz
Mateusz Bieniusa dołączył do zespołu studia brandingowego Wyraz. Objął stanowisko senior designer.
więcej
|
Renata Timoščik w zespole rozwoju biznesu Circle K Polska
Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko senior director market development. Zastąpiła Andrzeja Kondysa, który pełnił funkcję senior dyrektora convenience & marketing.
więcej
|
Wasz Sklep Spar chce otwierać 50 sklepów w Polsce rocznie
Wasz Sklep Spar (Spar Group) zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów.
więcej
|
Partia Razem przeprasza producenta Cisowianki za bezpodstawne wzywanie do bojkotu
We wtorek po południu na profilu facebookowym Partii Razem pojawiły się przeprosiny dla spółki Nałęczów Zdrój, producenta wody mineralnej Cisowianka. To realizacja wyroku sądowego za naruszenie dóbr osobistych, jaki firma wytoczyła partii.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Wyklęci", ,,Kurier Wnet" i ,,Wpis" z dotacjami od ministra kultury. Bez środków na ,,Książki w Tygodniu", ,,Liberte!" i ,,Krytykę Polityczną"
Wśród tytułów, które zakwalifikowano do otrzymania wsparcia w tegorocznym programie Czasopisma od ministra kultury i dziedzictwa narodowego, są „Wyklęci”, „Arcana”, „Kurier Wnet”, „Christianitas” „Wpis” i „Gość Niedzielny”. Dotacji nie przyznano natomiast m.in. na „Książki w Tygodniu”, „Liberte!”, „Krytykę Polityczną”, „Pixel” i „Ultramarynę”.
więcej
|
Reuters stworzył wirtualnego prowadzącego wiadomości sportowe. Wzorem jest prawdziwy dziennikarz agencji
Agencja Reuters opracowała system pozwalający na prowadzenie telewizyjnych wiadomości sportowych przez wirtualną postać. Rozwiązanie wykorzystuje technologię sztucznej inteligencji, a wzorem dla wirtualnego prowadzącego jest Ossian Shine, dziennikarz sportowy Reutersa.
więcej
|
"Charaktery" zmieniają wydawcę, nabywcą Forum Media Polska
Magazyn "Charaktery", wydawany przez spółkę o tej samej nazwie został przejęty przez Forum Media Polska. Redaktor naczelny tytułu pozostaje bez zmian.
więcej
|
Agora wchłonie swoją spółkę poligraficzną
Agora zamierza połączyć się poprzez przejęcie ze swoją spółką zależną Agora-Poligrafia. Firma tłumaczy, że Agora-Poligrafia zarządza jedynie swoim majątkiem trwałym oraz świadczy usługi najmu powierzchni, głównie na rzecz Agory i jej innych spółek zależnych.
więcej
|
,,Zdarzyło się naprawdę" - nowa seria wydawnicza Bauera dla dojrzałych kobiet
Wydawnictwo Bauer w piątek 14 lutego wypuszcza na rynek dwie nowe serie wydawnicze pod wspólnym szyldem „Zdarzyło się naprawdę”.„Po prostu miłość” przeznaczona jest dla kobiet po czterdziestym roku życia, druga - „Srebrna miłość” - dla pań po 60-tce.
więcej
|
,,Ekoogród" nowym kwartalnikiem Burdy, naczelnym Grzegorz Pawlik
W czwartek, 13 lutego, na rynku ukaże się pierwszy numer nowego kwartalnika opisującego uprawę działek i ogrodów metodami ekologicznymi – „Ekoogród” (Burda Media Polska). Pismem kieruje Grzegorz Pawlik.
więcej
|
|
|
Polsat News rezygnuje z nadawania ,,#Newsroomu". Dorota Gawryluk: to projekt, który stworzyłam z Machałą
Stacja Polsat News zrezygnowała z nadawania cotygodniowego programu „#Newsroom” po tym jak jego głównym prowadzącym został Robert Feluś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - „#Newsroom” to projekt który stworzyłam z Tomaszem Machałą z nim w roli prowadzącego - mówi nam Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
Rząd zmusi Facebook, YouTube i Twitter do usuwania niebezpiecznych treści
Rząd Wielkiej Brytanii wprowadzi przepisy, dzięki którym tamtejszy regulator Ofcom będzie mógł skutecznie egzekwować od takich serwisów jak Facebook, YouTube i Twitter usuwanie szkodliwych treści związanych z terroryzmem czy wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Jeśli platformy nie zastosują się do wymagań spotkają się z karami finansowymi ze strony Ofcomu.
więcej
|
WhatsApp ma 2 miliardy użytkowników. Wzrost o pół miliarda w ciągu dwóch lat
Komunikator WhatsApp poinformował że liczba jego użytkowników przekroczyła globalnie 2 miliardy. Wśród platform społecznościowych większą liczbę notuje jedynie Facebook, który jest właścicielem WhatsAppa. W ciągu ostatnich dwóch latach grupa odbiorców komunikatora wzrosła o 500 milionów.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|