Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 12 Lutego 2020
 
 
 
Robert Feluś na stałe prowadzącym #Newsroom za Tomasza Machałę
 
Redaktor naczelny oraz wicenaczelny Wirtualnej Polski Robert Feluś będzie na stałe prowadzącym program #Newsroom, emitowany jednocześnie w WP oraz Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Kolejni menedżerowie w zespole Sigma Bis
 
Zespół Sigma Bis, wspólnej agencji marketingowej PKN Orlen i Grupy PZU wzmocnili kolejni menedżerowie. Są to Tomasz Trojnar, Agata Makowska, Martyna Szydłowska, Marek Karczmarz i Marta Niwińska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
T-Mobile Polska będzie inwestować w 5G, chce zmodernizować 1,6 tys. stacji. Będą wyższe ceny
 
T-Mobile Polska zamierza do połowy tego roku zmodernizować łącznie 1,6 tys. stacji bazowych do standardu 5G w częstotliwości 2100 MHz. Na razie gotowych jest 800 stacji, ale operator czeka z ich uruchomieniem. Komercyjne 5G ruszy, kiedy na rynku będą dostępne urządzenia działające w nowym standardzie - zapowiedział Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska. więcej
 
 
WP i Onet wyprzedziły Allegro, TVP przyciąga najmocniej (Gemius/PBI ze stycznia 2020)
 
Liderem zasięgowym w polskim internecie jest Grupa Google, natomiast drugą pozycję utrzymuje Grupa Wirtualna Polska pozostająca przed Facebookiem. Z miesiąca na miesiąc Grupa Polska Press wyprzedziła Grupę Allegro, a Grupa OLX Grupę Gazeta.pl, a WP.pl i Onet.pl wyszły przed Allegro.pl. więcej
 
 
Samobójstwo na TikToku - serwis myśli o PR zamiast powiadomić policję. ,,Bezmyślność i brak profesjonalizmu"
 
Gdy rok temu nastolatek w Brazylii popełniał samobójstwo, oglądało go kilkuset użytkowników TikToka. Władze serwisu poinformowane o tym zajściu zamiast poinformować policję, obmyślały strategię PR i przygotowywały oświadczenie, którego nigdy nie opublikowały. Pilnowały, by film nie trafił do innych social mediów. - To skrajny brak profesjonalizmu i bezmyślność. W sytuacjach kryzysowych konieczna jest empatia, której tu zabrakło. TikTok pokazał, że w poważnych sytuacjach bardziej niż o bezpieczeństwo użytkowników dba o własne interesy - komentują eksperci z polskich agencji PR. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jedynka pierwszy raz poniżej 5 proc. udziału w słuchalności. A17, Radio Maryja i Radio Pogoda też tracą, w górę Antyradio więcej
 
Odejście Ryszarda Pieńkowskiego z zarządu Infor PL to zmiana symboliczna (opinie) więcej
 
Tomasz Michalski prezesem Sigma BiS. Agata Żychlińska-Hoppe i Konrad Sochan na kierowniczych stanowiskach więcej
 
Netia podniosła ceny. Zwiększy budżet reklamowy w 2020 roku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Public Affairs Manager United PR
Administrator ds. Produkcji TVP
Redaktor Wprost.pl
Kierownik Produkcji TVP
Regional Reporting Analyst TIDAL
New Business Manager - CEE TIDAL
SENIOR KEY ACCOUNT Aldentro
PR Project MANAGER / SPECIALIST FOR SOLUTIONS
Prezes Zarządu / CEO Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych ,,MOC TV"
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
"Pary Młode Ponad Miarę" w TVN Style

Od niedzieli, 8 marca wystartuje nowy program TVN Style (TVN Discovery Polska) - "Pary młode ponad miarę". Poprowadzi go Izabela Janachowska - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

RPO zaniepokojony, pyta TVP "czy uczestniczyła w nagonce na sędziów"

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zapytał Krajową Radę Radiofonii i Telewizji "czy TVP uczestniczyła w akcji zniesławiania sędziów przez pracowników Ministerstwa Sprawiedliwości". KRRiT tłumaczy, że nie będzie zajmować stanowiska, w związku z toczącym się procesem. więcej

Dekodery Cyfrowego Polsatu z nowymi funkcjami

Cyfrowy Polsat po przeprowadzeniu testów zdecydował się na stałe wprowadzić funkcje TimeShift, CatchUP i reStart do swojej oferty dekoderów satelitarnych Evobox HD i Evobox LITE. Dzięki temu użytkownicy mogą przewijać, cofać, zatrzymywać, oglądać wybrane programy od początku czy wracać do wybranych programów nawet do 7 dni od ich emisji. więcej

Premier League chce uruchomić własną platformę streamingową

Dyrektor angielskiej ligi piłkarskiej Premier League, Richard Masters, zapowiedział gotowość uruchomienia usługi streamingowej OTT, w ramach której można by oglądać mecze ligi. Nie oznaczałoby to jednak końca tradycyjnego modelu, w którym prawa do transmisji są sprzedawane operatorom telewizyjnym. W Polsce takie prawa do 2022 roku ma Platforma Canal+. więcej

Powstanie serial BBC o klimacie z Gretą Thunberg w roli głównej. ,,To jedna ze współczesnych ikon"

BBC zapowiada dokumentalny serial o zmianach klimatycznych, w którym główną rolę grać ma 17-letnia aktywistka Greta Thunberg. Telewizja ogłosiła publiczne swoje zamiary podczas dorocznych targów BBC Showcase w Liverpoolu. więcej

Serial dokumentalny o firmach przeprowadzkowych pierwszą polską produkcją BBC Studio

BBC Brit w tym roku wyemituje pierwszą lokalną produkcję, zrealizowaną w Polsce przez BBC Studio. Dokumentalny serial nie ma jeszcze potwierdzonego tytułu, ale wiadomo, że opowiadać ma o perypetiach firm przeprowadzkowych. Realizuje go Inbornmedia. więcej

Drugi sezon ,,Zawsze warto" w Polsacie od 4 marca (wideo)

W środę 4 marca zadebiutuje na antenie Polsatu drugi sezon serialu „Zawsze warto”. Producentem wykonawczym serialu jest Akson Studio. Za reżyserię odpowiadają Anna Jadowska i Anna Kazejak. więcej

Play Now TV Box z programami przyrodniczymi i geograficznymi w 4K

Do biblioteki National Geographic Play, dostępnej na Play Now TV Box, operator dodał programy w rozdzielczości 4K. W nowym katalogu - Świat w 4K - znajdują się m.in. produkcje z Morganem Freemanem. więcej

RPO: KRRiT niewystarczająco zbadała materiały TVP na temat prezydent Gdańska Aleksandry Dulkiewicz

Według Rzecznika Praw Obywatelskich działania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji są niewystarczające, aby „rzetelnie i obiektywnie zbadać materiały TVP na temat prezydent Gdańska Aleksandry Dulkiewicz". Adam Bodnar chce, aby organ ponownie zajął się sprawą. więcej

Cathy Ibal wiceprezesem CNN International Commercial na region EMEA

Cathy Ibal z CNN International Commercial (CNNIC) objęła stanowisko senior vice president (wiceprezes) na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Będzie odpowiedzialna za komercyjną współpracę stacji z kluczowymi partnerami, a raportować ma bezpośrednio do prezesa CNNIC Raniego Raada. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Trójka zaczęła emitować ,,Salon polityczny" w mediach społecznościowych

Radiowa Trójka od kilku dni transmituje audycję „Salon polityczny Trójki” na Facebooku, Twitterze i YouTube. Teraz trwają prace nad budową multimedialnego studnia i rozbudową zespołu, który miałby obsługiwać transmisje w nowej formie. - Musimy podążać za słuchaczami - uzasadnia Tomasz Kowalczewski, dyrektor anteny. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Kolejni menedżerowie w zespole Sigma Bis

Zespół Sigma Bis, wspólnej agencji marketingowej PKN Orlen i Grupy PZU wzmocnili kolejni menedżerowie. Są to Tomasz Trojnar, Agata Makowska, Martyna Szydłowska, Marek Karczmarz i Marta Niwińska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Rynek reklamy zewnętrznej w 2019 wart ponad 574 mln zł

Wartość rynku reklamy zewnętrznej w Polsce (OOH, DOOH, tranzyt) w ubiegłym roku wyniosła 574,5 mln zł - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i domu mediowego Starcom. To o 5,1 proc. więcej niż w 2018 roku. więcej

Aflofarm nie musi płacić 25,8 mln zł kary za reklamy RenoPuren Zatoki uznane przez UOKiK za mylące

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uchylił nałożoną przez UOKiK na Aflofarm Farmaca Polska grzywnę w wysokości 25,81 mln zł za sugerowanie w reklamach suplementów diety RenoPuren Zatoki, że produkty mają właściwości lecznicze. Utrzymano natomiast nakaz emisji przez firmę oświadczenia z zastrzeżeniami do tych reklam. więcej

Martyna Kaczmarek odchodzi z Ben&Jerry's i Unilevera

Z końcem lutego Martyna Kaczmarek rozstaje się z Unileverem, gdzie odpowiadała za markę lodów Ben&Jerry's - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Niemiecki Nextbike przejął kontrolę nad Nextbike Polska, Piotr Burzyński nowym prezesem

Nextbike Polska, operator systemów rowerów miejskich, poinformował, że zamknięto szereg transakcji, w efekcie których większość głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy ma niemiecka firma Nextbike. Nowym prezesem Nextbike Polska został Piotr Burzyński. więcej

Piotr Sójka szefem produkcji działu projektów zagranicznych w Dobro

Piotr Sójka objął stanowisko szefa produkcji działu projektów zagranicznych w studiu produkcyjnym Dobro (grupa Platige Image). Dotychczas pracował w firmie jako executive producer. więcej

T-Mobile pozwala na rezygnację w ciągu 30 dni od umowy ze zwrotem pieniędzy. "Klienci chcą wolności" (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile, promująca nową propozycję operatora dla nowych klientów. Od teraz mogą oni zrezygnować z oferty T-Mobile w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R, Digitas (Grupa Publicis) i Mindshare. więcej

Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX.pl przestrzegają przed internetowymi oszustami (wideo)

W nowej kampanii edukacyjnej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl przestrzegającej przed oszustwami w internecie występują aktorzy Janusz Chabior i Jan Frycz. Akcję przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung v Matt i F25. więcej

126 mln dolarów z reklam przy transmisji z Oscarów. 23,6 mln widzów

Telewizja ABC zarobiła na reklamach przy transmisji gali z wręczenia Oscarów 126 mln dolarów. Oglądało ją 23,6 mln widzów, a średnia cena za 30-sek. spot wyniosła 1,98 mln dolarów. więcej

Grupa IMS z 58,9 mln zł wpływów i 9,5 mln zł zysku w ub.r., 2,5 tys. więcej obsługiwanych lokalizacji

Zajmująca się marketingiem sensorycznym grupa kapitałowa IMS według szacunkowych danych w ub.r. zanotowała 58,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, 18 mln zł zysku EBITDA, 11,9 mln zł zysku EBIT i 9,5 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. Zarząd chce, żeby wypłaciła dywidendę wynoszącą po 20 groszy na akcję. więcej

Credit Agricole nową akcją edukuje o szkodliwości plastiku

Pod hasłem #mniejplastiku bank Credit Agricole rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną na temat szkodliwości plastiku dla środowiska naturalnego.Wykorzysta do tego cykl podcastów. więcej

Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca ofertę dla klientów na kartę. Działania przygotowały Scholz & Friends, Vizeum oraz TFP. więcej

Bartosz Krawczyński w Cape Morris

Bartosz Krawczyński dołączył do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej Cape Morris jako senior art director. więcej

Śledzenie w czasie rzeczywistym położenia wszystkich autobusów i tramwajów w Krakowie

Firma reklamy zewnętrznej AMS we współpracy z Zarządem Transportu Publicznego w Krakowie wprowadzili rozwiązanie, które umożliwia śledzenie w czasie rzeczywistym położenia wszystkich autobusów i tramwajów, które kursują do i z danego przystanku. więcej

Lekkoatletki Kamila Lićwinko, Karolina Kołeczek i Joanna Linkiewicz wspierane przez PKN Orlen

Do programu Grupa Sportowa Orlen, wspierającego utalentowanych sportowców, dołączyły Kamila Lićwinko (specjalizująca się w skoku wzwyż) oraz biegaczki Karolina Kołeczek i Joanna Linkiewicz. więcej

Lidl wprowadza do sprzedaży plecaki z papieru

W czwartek do sprzedaży w sieci sklepów Lidl Polska trafią plecaki z impregnowanego papieru. Detalista deklaruje, że jeśli przypadną do gustu klientom, to niewykluczone, że w przyszłości pojawią się w ofercie sklepu podobne produkty. więcej

Kuba Żołnowski w zespole Wills Integrated

Do zespołu agencji Wills Integrated dołączył Kuba Żołnowski obejmując stanowisko strategy managera. Poprzednio pracował m.in. dla Grey Group i Melting Pot. więcej

447 tys. zł w budżecie marketingowym Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, prawie połowa trafiła do TVP

W 2018 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zleciło usługi z zakresu marketingu i public relations na kwotę niemal 447 500 zł. Tak wynika z odpowiedzi na interpelację poselską, jakiej udzielił Izabeli Leszczynie resort. więcej

Brightalign z nową identyfikacją wizualną

Polska marka ortodontyczna Brightalign zmieniła swoją identyfikacje wizualną. więcej

ING reklamuje się jako bank przyjazny nowym firmom

ING Bank Śląski promuje w nowej kampanii „Rok księgowości za 0 zł” ofertę promocyjną dla nowych firm. Akcję przygotowały Brain i Mullen Lowe Media Hub. więcej

Oshee zaprasza kibiców do konkursu - nagrodą występ w kampanii reklamowej

Marka napojów izotonicznych Oshee, oficjalny sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej, rusza z konkursem "Kibice Oshee". Nagrody to udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i występ w piłkarskiej kampanii reklamowej. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Adam Feder będzie współpracować z "Super Expressem". Zbiera na wyjazd do Korei, żeby nakręcić reportaż o K-Popie

Dziennikarz Adam Feder, który ostatnio rozstał się z "Dzień dobry TVN", rozpocznie współpracę z "Super Expressem" (Grupa ZPR Media). Jednocześnie rusza ze zbiórką na wyjazd do Korei, gdzie chce zrealizować reportaż o muzyce K-Pop. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Robert Feluś na stałe prowadzącym #Newsroom za Tomasza Machałę

Redaktor naczelny oraz wicenaczelny Wirtualnej Polski Robert Feluś będzie na stałe prowadzącym program #Newsroom, emitowany jednocześnie w WP oraz Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

WP i Onet wyprzedziły Allegro, TVP przyciąga najmocniej (Gemius/PBI ze stycznia 2020)

Liderem zasięgowym w polskim internecie jest Grupa Google, natomiast drugą pozycję utrzymuje Grupa Wirtualna Polska pozostająca przed Facebookiem. Z miesiąca na miesiąc Grupa Polska Press wyprzedziła Grupę Allegro, a Grupa OLX Grupę Gazeta.pl, a WP.pl i Onet.pl wyszły przed Allegro.pl. więcej

Samobójstwo na TikToku - serwis myśli o PR zamiast powiadomić policję. ,,Bezmyślność i brak profesjonalizmu"

Gdy rok temu nastolatek w Brazylii popełniał samobójstwo, oglądało go kilkuset użytkowników TikToka. Władze serwisu poinformowane o tym zajściu zamiast poinformować policję, obmyślały strategię PR i przygotowywały oświadczenie, którego nigdy nie opublikowały. Pilnowały, by film nie trafił do innych social mediów. - To skrajny brak profesjonalizmu i bezmyślność. W sytuacjach kryzysowych konieczna jest empatia, której tu zabrakło. TikTok pokazał, że w poważnych sytuacjach bardziej niż o bezpieczeństwo użytkowników dba o własne interesy - komentują eksperci z polskich agencji PR. więcej

Premier League chce uruchomić własną platformę streamingową

Dyrektor angielskiej ligi piłkarskiej Premier League, Richard Masters, zapowiedział gotowość uruchomienia usługi streamingowej OTT, w ramach której można by oglądać mecze ligi. Nie oznaczałoby to jednak końca tradycyjnego modelu, w którym prawa do transmisji są sprzedawane operatorom telewizyjnym. W Polsce takie prawa do 2022 roku ma Platforma Canal+. więcej

Teroplan z 8,5 mln zł od japońskiego inwestora, będzie rozwijał usługę Hoper

Firma Teroplan, właściciel m.in. platformy e-podróżnik.pl, sprzedała 12 proc. swoich akcji japońskiemu koncernowi Sumitomo Corporation. Pozyskanie środki przeznaczy głównie na rozwój usługi międzymiastowych przejazdów door-to-door Hoper. więcej

Allegro dziesiątą platformą e-commerce na świecie. Prawie 194 mln odsłon miesięcznie

Amazon, eBay oraz AliExpress są obecnie największymi serwisami e-commerce na świecie - wynika z danych firmy SimilarWeb. Po raz pierwszy w wiodącej dziesiątce zestawienia pojawiła się polska platforma sprzedażowa Allegro, która zamyka tę stawkę z wynikiem 193,9 mln odsłon miesięcznie.   więcej

Legimi wprowadza do oferty książki papierowe, na początek 100 tys. tytułów

Serwis Legimi z e-bookami i audiobookami w modelu abonamentowym wprowadził do oferty ponad 100 tys. książek papierowych. - Co czwarty użytkownik używał naszej aplikacji do tego, by przejrzeć interesującą książkę lub poznać autora przed dokonaniem zakupu wydania drukowanego - tłumaczy prezes Legimi Mikołaj Małaczyński. więcej

Eileen Naughton odejdzie ze stanowiska szefowej HR w Google. W tle konflikty pomiędzy szefostwem koncernu a pracownikami

Eileen Naughton, szefowa segmentu HR w Google zapowiedziała odejście ze stanowiska do końca 2020 roku. Oficjalnie powody jej rezygnacji są natury prywatnej, jednak mogą mieć związek z narastającymi konfliktami pomiędzy kierownictwem Google a pracownikami koncernu. więcej

Mike Hopkins nowym szefem Amazon Prime Video. Zastąpi Jeffa Blackburna

Mike Hopkins zostanie nowym szefem platformy Amazon Prime Video oraz wytwórni Amazon Studios. Menedżer pracujący wcześniej między innymi jako dyrektor generalny serwisu Hulu oraz prezes Sony Pictures Television zastąpi na stanowisku Jeffa Blackburna, który odchodzi na urlop. więcej

Bestcena.pl wstrzymała ofertę i przeprasza klientów. ,,Własność widzimy jako koncepcję z przeszłości"

Sklep Bestcena.pl, któremu wielu internautów wytykało, że oferuje wypożyczanie urządzeń elektronicznych pod pozorami ich sprzedaży w oświadczeniu przeprosił klientów za niedogodności i problemy. Jednocześnie chwali oferowaną usługę wynajmu urządzeń. - Zależy nam na tym, żeby dawać klientom więcej niż konkurencja. Dlatego postanowiliśmy być inni... „Własność” widzimy jako koncepcję z przeszłości, która wiąże się z dodatkowymi kosztami - tłumaczy. więcej

Snapchat z rosnącym przychodem i stratą. Serwis ma 218 mln użytkowników

Snap, właściciel aplikacji Snapchat, zaprezentował swoje wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2019 rok. Z jednej strony firma chwali się rosnącym przychodem, ale z drugiej zwiększyła się jej strata, co nie spodobało się inwestorom. Stale rośnie natomiast liczba użytkowników serwisu. więcej

Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)

Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Samobójstwo na TikToku - serwis myśli o PR zamiast powiadomić policję. ,,Bezmyślność i brak profesjonalizmu"

Gdy rok temu nastolatek w Brazylii popełniał samobójstwo, oglądało go kilkuset użytkowników TikToka. Władze serwisu poinformowane o tym zajściu zamiast poinformować policję, obmyślały strategię PR i przygotowywały oświadczenie, którego nigdy nie opublikowały. Pilnowały, by film nie trafił do innych social mediów. - To skrajny brak profesjonalizmu i bezmyślność. W sytuacjach kryzysowych konieczna jest empatia, której tu zabrakło. TikTok pokazał, że w poważnych sytuacjach bardziej niż o bezpieczeństwo użytkowników dba o własne interesy - komentują eksperci z polskich agencji PR. więcej

Adam Górczewski nie jest już rzecznikiem prasowym Grecosa

Z końcem stycznia Adam Górczewski zakończył pracę u touroperatora Grecos, specjalizującego się w organizacji wycieczek do Grecji. więcej

Rafał Kandziora szefem marketigu i PR Parku Śląskiego

Rafał Kandziora objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR oraz rzecznikiem prasowym Parku Śląskiego. Zastąpił Łukasza Buszmana, który obecnie jest managerem ds. promocji w Arenie Gliwice. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile Polska będzie inwestować w 5G, chce zmodernizować 1,6 tys. stacji. Będą wyższe ceny
Samsung wprowadza na rynek Galaxy Z Flip. Smartfon ze składanym ekranem w cenie 6600 złotych
Samsung przedstawia rodzinę smartfonów Galaxy S20 z ekranami 6,2, 6,7 oraz 6,9 cala i obsługą 5G. Ceny od 3949 do 5999 złotych
RFBenchmark: T-Mobile i Orange wciąż z najlepszym mobilnym internetem
Play Now TV Box z programami przyrodniczymi i geograficznymi w 4K
Airbus prezentuje samolot Maverick. Latające skrzydło z ekranami zamiast okien
Szalona podróż na ferie w reklamie Plusa na Kartę (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Niemiecki Nextbike przejął kontrolę nad Nextbike Polska, Piotr Burzyński nowym prezesem
Teroplan z 8,5 mln zł od japońskiego inwestora, będzie rozwijał usługę Hoper
Lidl wprowadza do sprzedaży plecaki z papieru
W ub.r. wyłudzono 1,7 mld zł w kredytach i pożyczkach. Jak się przed tym chronić?
Żabka: promocyjny zestaw na śniadanie za 4 zł
61 proc. Polaków zamierza obchodzić walentynki
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie serial BBC o klimacie z Gretą Thunberg w roli głównej. ,,To jedna ze współczesnych ikon"
Drugi sezon ,,Zawsze warto" w Polsacie od 4 marca (wideo)
Mike Hopkins nowym szefem Amazon Prime Video. Zastąpi Jeffa Blackburna
Josh Peck zagra w serialu "Turner i Hooch"
W maju premiera piątego sezonu serialu "Billions". Paul Giamatti i Damian Lewis znów rywalami
The Chemical Brothers, Playboi Carti, Banks i Angel Olsen na Open'erze
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj