|
|
|
|
|
|
|
Netia stawia na walkę o klienta jakością, zwiększy budżet reklamowy w 2020 roku. "Chcemy dawać więcej"
W nowej strategii dla rynku BC2 Netia stawia na walkę o klientów nie ceną, ale jakością oferowanych pakietów. - Chcemy dawać klientom więcej - mówi Tomasz Dakowski, członek zarządu Netii odpowiedzialny za segment B2C. Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca nowe pakiety operatora. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.
więcej
|
Mniej hokeja w TVP Sport. "Niezadowalająca oglądalność"
Na antenie TVP Sport pokazywanych jest mniej niż dotychczas meczów Polskiej Ligi Hokejowej. Szef TVP Sport Marek Szkolnikowski tłumaczy, że oglądalność jest niższa od prognoz. - Przez ostatnie cztery lata w tę dyscyplinę zainwestowaliśmy kilka milionów złotych. Oglądalności jednak nie są zadowalające, tak samo jak poziom polskich klubów - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
925 tys. widzów programu ,,Kasta" w TVP Info. Widownia spada z tygodnia na tydzień
Nowy program TVP Info „Kasta” ogląda średnio 925 tys. widzów, ale jego widownia spada z tygodnia na tydzień - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Vectra ma zrekompensować jednostronną zmianę umów: po 37 zł zwrotu, Cinemax przez dwa miesiące
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów orzekł, że Vectra naruszyła zbiorowe interesy klientów, wprowadzając w sierpniu 2015 roku jednostronne zmiany w obowiązujących już umowach. Operator zobowiązał się do zrekompensowania skutków tych zmian, osobom niekorzystającym już z jego usług zwróci po 36,80 zł.
więcej
|
Olga Owczarek po 13 latach pracy odeszła z Polsatu. ,,Czas na kolejne wyzwania, poza mediami"
Dziennikarka Olga Owczarek z końcem stycznia rozstała się z Telewizją Polsat, z którą była związana przez ponad 13 lat. Jednocześnie żegna się z branżą mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Studiotech Poland chce 3,9 mln zł za wsparcie techniczne przez 3 lata systemów VizRT Telewizji Polskiej
Jedynym podmiotem, który złożył ofertę w postępowaniu publicznym Telewizji Polskiej dotyczącym wsparcia technicznego przez 3 lata systemów VizRT nadawcy, jest Studiotech Poland. Zaproponowało cenę brutto wynoszącą 3,9 mln zł.
więcej
|
Powstanie nowa wytwórnia produkująca filmy na potrzeby serwisu HBO Max. Do 10 tytułów każdego roku
Warner Bros. i At&T planują uruchomienie nowej wytwórni filmowej o nazwie Warner Max. Ma ona produkować tytuły ze średnimi budżetami wyłącznie dla planowanego serwisu VOD HBO Max. Według zapowiedzi wytwórnia będzie rocznie dostarczać na platformę od 8 do 10 nowych filmów.
więcej
|
ViacomCBS planuje własny serwis VOD. Będzie darmowy dostęp za oglądanie reklam
Firma ViacomCBS zamierza uruchomić własny serwis VOD. Planowana platforma ma oferować darmowy dostęp do treści w zamian za konieczność oglądania reklam, w grę wchodzi także płatna subskrypcja pozbawiona reklam i z ofertą serwisu Showtime w cenie poniżej 10 dolarów miesięcznie.
więcej
|
Telewizja Republika zaczyna program ,,Ponad prawem" o poszkodowanych przez wymiar sprawiedliwości
W poniedziałek Telewizja Republika zacznie emisję programu „Ponad prawem”. Jego gospodarzem będzie Adrian Stankowski, publicysta TV Republika i „Gazety Polskiej Codziennie”.
więcej
|
TVN7 pokaże serial ,,Anna German" z Joanną Moro (wideo)
W piątek, 28 lutego w TVN7 wyemitowany zostanie pierwszy odcinek serialu „Anna German” z Joanną Moro w tytułowej roli. Dziesięcioodcinkowy serial pokazywany był kilka lat temu na antenie TVP1.
więcej
|
Jacek Kurski zarabia 7-krotność średniego wynagrodzenia, budżet TAI to 140 mln zł
Rocznie Telewizyjna Agencja Informacyjna ma dysponować budżetem rzędu 140 mln złotych - zdradził Jacek Kurski, prezes TVP. Dodał, że sam zarabia "minimalną możliwą stawkę", czyli na kontrakcie jest to 7-krotność średniego wynagrodzenia.
więcej
|
Anna Mucha za Ewę Chodakowską w jury ,,Dance, dance, dance" w TVP2
W nowym sezonie show „Dance, dance, dance” w TVP2 w jury oprócz Idy Nowakowskiej i Roberta Kupisza będzie aktorka Anna Mucha, która zastąpi w tej roli trenerkę fitness Ewę Chodakowską.
więcej
|
Zmarła uczestniczka ,,Czterech wesel" w Polsacie. ,,Odcinek wyemitowany za zgodą rodziny"
Aleksandra, uczestniczka ostatniego odcinka reality-show „Cztery wesela” w Polsacie, zmarła wskutek choroby nowotworowej przed jego emisją. - Za zgodą rodziny Oli odcinek został wyemitowany - zaznaczył Polsat.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM liderem słuchalności w największych miastach w 2019 roku, VOX FM straciło najwięcej
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w zeszłym roku było RMF FM, które równocześnie zanotowało największy wzrost. Z kolei najbardziej straciło VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
7 grzechów głównych dziennikarstwa. Grzech piąty: pycha [KRZYSZTOF BERENDA]
- Nie można być pokornym, ale trzeba mieć w sobie pokorę. Cechą dziennikarza powinna być pewność siebie, ale nie nadmierna - wtedy zamienia się w pychę. Jeśli dziennikarz nie ma w sobie pokory i nie dopuszcza, że może popełnić błąd, jego kariera źle się potoczy. Będzie krzywdzić ludzi, choć na to nie zasługują. Będzie uznawać, że jego mądrość jest jedyną, objawioną prawdą. Jaki jest obowiązek ludzi myślących, inteligentnych? Podawanie w wątpliwość. Wszystkiego, każdej informacji, jaka do dziennikarza dotrze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Berenda, reporter RMF FM.
więcej
|
|
|
|
Joanna Zakrzewska prezesem Sigma Bis. Agata Żychlińska-Hoppe i Konrad Sochan na kierowniczych stanowiskach
Do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji marketingowej PKN Orlen i PZU dołączyli Agata Żychlińska-Hoppe z agencji White i Konrad Sochan z Publicis Media. Obowiązki prezesa spółki pełni obecnie Joanna Zakrzewska, rzeczniczka prasowa PKN Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Sigma Bis ma już klientów zewnętrznych. W ostatnich tygodniach zrealizowała kampanię dla Narodowego Banku Polskiego.
więcej
|
Netia stawia na walkę o klienta jakością, zwiększy budżet reklamowy w 2020 roku. "Chcemy dawać więcej"
W nowej strategii dla rynku BC2 Netia stawia na walkę o klientów nie ceną, ale jakością oferowanych pakietów. - Chcemy dawać klientom więcej - mówi Tomasz Dakowski, członek zarządu Netii odpowiedzialny za segment B2C. Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca nowe pakiety operatora. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.
więcej
|
Naczelna Izba Aptekarska chce od Abstrachuje.TV usunięcia filmu parodiującego farmaceutów. "To absurd"
Naczelna Izba Aptekarska wezwała twórców kanału Abstrachuje.TV do usunięcia filmu "Czego NIE mówią: APTEKARZE", w którym pokazano pracę farmaceutów w krzywym zwierciadle. Zdaniem Izby, film "dyskredytuje wizerunek zawodu farmaceuty", przewiduje też podjęcie kroków prawnych.
więcej
|
W kampanii Play z Martyną Wojciechowską ,,nadchodzi sieć 5G" (wideo)
W nowej kampanii z udziałem dziennikarki Martyny Wojciechowskiej reklamowana jest nowa promocja z podwójnym pakietem internetowym oraz uruchamianie sieci w standardzie 5G.
więcej
|
Samsung liderem sprzedaży smartfonów w Polsce. Na podium Xiaomi przed Huawei
W IV kwartale 2019 roku w Polsce największym dostawcą smartfonów na rynek była firma Samsungu - wynika z raportu firmy analitycznej IDC. W rankingu marka Xiaomi wyprzedziła swojego chińskiego konkurenta - koncern Huawei.
więcej
|
Izak, Pasha i Nervarien w promocji Old Spice z Dogry.pl (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa dezodorantów Old Spice (produkowanych przez Procter&Gamble), której bohaterami są zajmujący się grami wideo influencerzy Izak, Pasha i Nervarien. Akcja wspiera promocję realizowaną wspólnie z serwisem Dogry.pl.
więcej
|
Szymon Majewski w reklamie prowadzi tłum klientów do Plusa (wideo)
W nowej kampanii z udziałem Szymona Majewskiego sieć telekomunikacyjna Plus (należąca do grupy Cyfrowy Polsat) jest promowana jako najczęściej wybierana przez klientów przenoszących numery między sieciami. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP, Televisor, Ztudioiburza i Vizeum.
więcej
|
AXA w Polsce, Czechach i na Słowacji przejmowana przez UNIQA. ,,Na razie bez zmian dla klientów, partnerów i pracowników"
Austriacki koncern UNIQA Insurance Group ogłosił przejęcie od francuskiej AXA za 1 mld euro jej działalności w Polsce, Czechach i na Słowacji. W Polsce AXA ma 3,2 mln klientów i zatrudnia 1,6 tys. osób.
więcej
|
Fonix Ból Uszu reklamowany ,,na ból i infekcje uszu" (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca wyrób medyczny Fonix Ból Uszu (produkowany przez Polpharmę). Akcję - realizowaną pod hasłem „Fonix Ból Uszu. Na ból i infekcje uszu” - przygotowały firmy marketingowe Love, M5 Film i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Whites dla marek koncernu Henkel w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja Whites została wybrana jako agencja wiodąca w przetargu przez koncern Henkel do obsługi w social media jego wybranych marek z segmentu laundry & home care.
więcej
|
Korniki oglądają telewizję w reklamie Netii (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Netii, promująca nowe pakiety operatora. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.
więcej
|
Dania i zupy instant Oyakata promowane w telewizji
Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa promująca dania i zupy instant Oyakata, produkowane przez Ajinomoto Poland (część Ajinomoto Co., Inc.). Akcję przygotowała agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe).
więcej
|
Katarzyna Wyszyńska: z Super-Pharm do Yves Rocher Polska
Katarzyna Wyszyńska rozpoczęła pracę w firmie kosmetycznej Yves Rocher Polska. Objęła stanowisko omnichannel marketing managera.
więcej
|
Kathryn Hahn reklamuje samochody Chrysler
Aktora Kathryn Hahn została twarzą kampanii reklamowej minivanów Chrysler Pacifica i Pacifica Hybrid. Hasło akcji brzmi "No Matter How You Parent: Pacifica".
więcej
|
Kantar: na reklamy przy Super Bowl wydano 435 mln dolarów
Na reklamy telewizyjne podczas tegorocznego Super Bowl wydano rekordowe 435 mln dolarów - wynika ze wstępnych szacunków firmy Kantar Media. W USA spotkanie obejrzało prawie 102 mln widzów.
więcej
|
Procter & Gamble wspólnie z branżą reklamową chce walczyć ze szkodliwymi treściami w internecie. "To ich nie usunie"
Sojusz Global Alliance for Responsible Media (GARM) zaprezentował strategię stworzenia bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego środowiska cyfrowego, które ma chronić konsumentów, media i społeczeństwo przed szkodliwymi treściami w internecie. - To rozwiązanie pozwoli kontrolować miejsca, w których widoczne są reklamy, ale szkodliwych treści z sieci nie wyeliminuje - twierdzą eksperci.
więcej
|
Unia Europejska opodatkuje mięso? "Dla rolników i przemysłu skutki byłyby dramatyczne"
Unia Europejska chce, by branża mięsna ponosiła koszty środowiskowe produkcji mięsa. Dzięki nałożeniu na producentów tzw. "opłaty środowiskowej" do unijnego budżetu spływałoby nawet 32 mld euro. - Oceniamy ten pomysł bardzo negatywnie. Dla rolników i przemysłu skutki takiej opłaty mogłyby być wręcz dramatyczne. Oddalibyśmy rynek produkcji mięsa krajom poza unijnym, które nie będą miały takich ograniczeń - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Witold Choiński, prezes zarządu Związku Polskie Mięso.
więcej
|
Błażej Bartol awansował w agencji Resolution
Błażej Bartol awansował na stanowisko senior digital media plannera w agencji Resolution (Grupa OMD). Odpowiada za obsługę kluczowych klientów bezpośrednich agencji.
więcej
|
Blokowanie reklam to domena polskich internautów. Jak wydawcy mogą z tym walczyć?
Przekleństwo dla marketerów, wróg numer jeden dla wydawców opierających swój model biznesowy na sprzedaży reklamy internetowej. Adblock! To niepozorne oprogramowanie w ciągu kilku ostatnich lat zdobyło ogromną popularność wśród internautów na całym świecie, zmuszając nawet największych wydawców do reklamowej autorefleksji oraz podjęcia działań naprawczych. Jaka jest przyczyna powszechnego zjawiska blokowania reklam w internecie i jak je ograniczyć? Na te i inne pytania o adblocki odpowiada Lech Romański z sieci reklamowej Społeczności.
więcej
|
Agencja mediowa Orlenu i PZU ma już klientów zewnętrznych, zrealizowała kampanię dla NBP
Utworzona przez PKN Orlen i PZU agencja mediowa Sigma Bis realizuje już projekty marketingowe, także dla klientów zewnętrznych, m.in. Narodowego Banku Polskiego. - Osiągnęliśmy już pełną zdolność operacyjną. Działamy na zasadach komercyjnych, co oznacza, że jesteśmy otwarci na współpracę także z firmami z rynku - podkreśla Anna Milewska, dyrektor nadzorujący w firmie.
więcej
|
Szymon Hołownia: wstyd, że państwo pompuje mld zł w propagandowe media, a zaniedbuje psychiatrię dziecięcą
- Chcę być prezydentem, który zwycięstwa nie zawdzięcza prymitywnemu napuszczaniu jednych na drugich w kontrolowanej za publiczne miliardy telewizji, budząc na nowo dyskusję o czających się wszędzie komunistach - deklaruje Szymon Hołownia w wizji swojej prezydentury. Krytykuje wsparcie budżetowe dla mediów publicznych w zestawieniu ze złym stanem psychiatrii dziecięcej. W piątek Hołownia z wolontariuszami zaczął zbierać podpisy poparcia dla swojej kandydatury.
więcej
|
Tauron sponsorem tytularnym Duszniki Areny
Firma Tauron Polska Energia została sponsorem tytularnym Duszniki Areny.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Prokuratura analizuje reportaż w ,,Dużym Formacie" o kulisach śledztwa ws. zabójstwa Adamowicza. ,,Chcą mnie zastraszyć"
Gdańska Prokuratura Okręgowa wszczęła postępowanie w sprawie reportażu dziennikarki „Dużego Formatu” w Gazecie Wyborczej” (Agora) Katarzyny Włodkowskiej. Chodzi o nielegalne rozpowszechnianie informacji z dochodzenia dotyczącego śmierci Pawła Adamowicza. - Swoich źródeł informacji nie wyjawię, a sami nic nie znajdą - mówi nam Włodkowska.
więcej
|
Karolina Opolska w Ringier Axel Springer Polska jako wydawca programów wideo
Od początku marca Karolina Opolska będzie pracowała w Ringier Axel Springer Polska (właścicielu m.in. portalu Onet) jako wydawca programów wideo. Poprzednio przez 13 lat była związana z Radiem TOK FM.
więcej
|
Bp Jan Szkodoń opuścił Archidiecezję Krakowską już przed publikacją w ,,Gazecie Wyborczej" reportażu z zarzutami molestowania
W niedzielę po południu poinformowano, że biskup Jan Szkodoń opuścił Archidiecezję Krakowską „w związku z oskarżeniami, jakie mają ukazać się w jutrzejszym wydaniu ‘Gazety Wyborczej’”. W piątek „GW” opublikowała zapowiedź reportażu „Zły dotyk biskupa z Krakowa” autorstwa Marcina Wójcika. - Stanowczo oświadczam, że przedstawione mi oskarżenia są nieprawdą oraz że godzą w moje dobre imię, którego zamierzam bronić - oświadczył bp Szkodoń.
więcej
|
"The Sun" ma nową redaktor naczelną
Victoria Newton objęła stanowisko redaktor naczelnej brytyjskiego tabloidu "The Sun". Jej poprzednik Tony Gallagher przechodzi do "The Times".
więcej
|
|
|
Kuba Wojewódzki i Konrad Stachurski otwierają agencję influencer marketingu
Kuba Wojewódzki oraz były szef PR Polsatu Konrad Stachurski uruchomili agencję influencer marketingu. Będą reprezentować w social mediach wybrane osoby m.in. samego Wojewódzkiego, Magdę Gessler czy Antka Królikowskiego. - Z Kubą obserwują od dłuższego czasu to, co dzieje się na globalnym rynku social mediów. Połączyliśmy nasze doświadczenia, talent, kontakty i upór w realizacji stawianych celów - wyszła z tego agencja influencer marketing - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Stachurski.
więcej
|
Odwołanie Tomasza Machały z władz Wirtualnej Polski to jego prestiżowa porażka, nie zmieni standardów w mediach (opinie)
Dziennikarze nie mają wątpliwości, że odwołanie przez Wirtualną Polskę Tomasza Machały z pełnionych funkcji po zarzutach dotyczących tekstów przychylnych wobec Ministerstwa Sprawiedliwości to porażka dziennikarza. Są jednak sceptyczni co do tego, czy ta sytuacja poprawi standardy obowiązujące w mediach. Sam Machała zapowiedział w piątek, że oczekuje od OKO.press przeprosin.
więcej
|
Oscary 2020: triumf ,,Parasite", ,,Boże ciało" bez statuetki, produkcje Netflixa tylko z dwiema
Koreański film „Parasite” dostał cztery Oscary, w tym dla najlepszego filmu (jako pierwszy film nieanglojęzyczny w historii) i filmu międzynarodowego (w tej kategorii pokonał „Boże ciało). Przy 22 nominacjach tylko dwie statuetki przypadły produkcjom Netflixa.
więcej
|
Naczelna Izba Aptekarska chce od Abstrachuje.TV usunięcia filmu parodiującego farmaceutów. "To absurd"
Naczelna Izba Aptekarska wezwała twórców kanału Abstrachuje.TV do usunięcia filmu "Czego NIE mówią: APTEKARZE", w którym pokazano pracę farmaceutów w krzywym zwierciadle. Zdaniem Izby, film "dyskredytuje wizerunek zawodu farmaceuty", przewiduje też podjęcie kroków prawnych.
więcej
|
otoMoto.pl przed OLX.pl liderem serwisów motoryzacyjnych, Autokult.pl przed Auto-swiat.pl (TOP10)
Wśród serwisów motoryzacyjnych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon mają otoMoto.pl i dział motoryzacyjny OLX.pl. Zdecydowana większość witryn z miesiąca na miesiąc zanotowała spadki odwiedzalności, natomiast duży wzrost osiągnął Wrc.net.pl.
więcej
|
Karolina Opolska w Ringier Axel Springer Polska jako wydawca programów wideo
Od początku marca Karolina Opolska będzie pracowała w Ringier Axel Springer Polska (właścicielu m.in. portalu Onet) jako wydawca programów wideo. Poprzednio przez 13 lat była związana z Radiem TOK FM.
więcej
|
Kelly Luegenbiehl (Netflix): Polska jest centrum naszych nadziei w Europie Środkowo-Wschodniej
O rozwoju platformy Netflix, treściach oryginalnych serwisu i fenomenie "Wiedźmina" rozmawiamy z Kelly Luegenbiehl, wiceprezes ds. oryginalnych produkcji międzynarodowych w Netflixie.
więcej
|
Powstanie nowa wytwórnia produkująca filmy na potrzeby serwisu HBO Max. Do 10 tytułów każdego roku
Warner Bros. i At&T planują uruchomienie nowej wytwórni filmowej o nazwie Warner Max. Ma ona produkować tytuły ze średnimi budżetami wyłącznie dla planowanego serwisu VOD HBO Max. Według zapowiedzi wytwórnia będzie rocznie dostarczać na platformę od 8 do 10 nowych filmów.
więcej
|
Twitter z 1 mld dolarów kwartalnych wpływów i 152 mln użytkowników. Zmalał zysk, kurs akcji w dół
Twitter udanie zakończył 2019 rok. W ostatnim kwartale firma po raz pierwszy w swojej historii przekroczyła próg 1 miliarda dolarów przychodu. Wzrosła też liczba dziennych użytkowników serwisu oglądających reklamy. Wyniki nie do końca zadowoliły jednak inwestorów.
więcej
|
ViacomCBS planuje własny serwis VOD. Będzie darmowy dostęp za oglądanie reklam
Firma ViacomCBS zamierza uruchomić własny serwis VOD. Planowana platforma ma oferować darmowy dostęp do treści w zamian za konieczność oglądania reklam, w grę wchodzi także płatna subskrypcja pozbawiona reklam i z ofertą serwisu Showtime w cenie poniżej 10 dolarów miesięcznie.
więcej
|
UOKiK: producent drukarek Brother narzucał e-sklepom minimalne ceny sprzedaży, zapłaci 1,4 mln zł kary
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na spółkę Brother 1,4 mln zł kary za ograniczanie swobody sklepów internetowych w ustalaniu cen sprzedaży produkowanych przez nią drukarek. Firma współpracowała z regulatorem i zobowiązała się poddać karze, dzięki czemu grzywnę obniżono o 40 proc.
więcej
|
Magdalena Kowalska-Kotwica i Ewelina Miszczuk: z Grupy WP do HelloZdrowie
Magdalena Kowalska-Kotwica przechodzi z Grupy Wirtualna Polska do portalu HelloZdrowie. Do zespołu dołączyła także Ewelina Miszczuk.
więcej
|
Ponad 9 mln zł wyda Gdańsk na prowadzenie Gdansk.pl. "To nie tylko serwis informacyjny"
9,3 mln zł netto (bez VAT) zapłacą władze Gdańska za prowadzenie i rozwój miejskich serwisów informacyjno-internetowych oraz świadczenie usług promocyjnych związanych z propagowaniem idei samorządności. Działania te prowadzić będzie należące do miasta Gdańskie Centrum Multimedialne - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Znani instagramerzy promują się hashtagiem #koronawirus
Wielu influencerów z Instagrama postanowiło zwiększyć zasięg swoich postów przez opatrywanie ich hashtagiem z nazwą śmiertelnego wirusa, który wzbudza strach na całym świecie.
więcej
|
Gmail ze spadkiem, w górę serwisy mailowe WP, Onetu i Gazeta.pl (TOP7)
Wśród serwisów poczty elektronicznej liderem zasięgowym w Polsce jest bez zmian Gmail, przy czym z miesiąca na miesiąc jego odwiedzalność mocno zmalała. Natomiast więcej odsłon notują witryny mailowe WP.pl, Onetu i o2.pl.
więcej
|
Dziennikarz OKO.press niewpuszczony na konwencję Solidarnej Polski mimo akredytacji
Sebastian Klauziński z OKO.press poinformował, że nie został w sobotę wpuszczony na konwencję Solidarnej Polski, mimo że dzień wcześniej potwierdzono przyznanie mu akredytacji.
więcej
|
Tomasz Machała chce przeprosin od OKO.press za tekst o relacjach WP z Ministerstwem Sprawiedliwości
Były redaktor naczelny Wirtualnej Polski Tomasz Machała stwierdził, że oczekuje od OKO.press przeprosin za niektóre informacje z tekstów o relacjach WP z Ministerstwem Sprawiedliwości. OKO.press podtrzymuje wszystkie ustalenia z artykułów.
więcej
|
Kibicowanie nie jest już domeną mężczyzn, sport daje markom emocje i masowy zasięg (wnioski z badania IQS i Grupy S/F o fanach sportu)
Latem br. z racji piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich czeka nas intensywny okres w marketingu sportowym. Jakie marki mogą być wtedy najaktywniejsze, jakiego typu działania reklamowe najskuteczniej trafiają do fanów sportu, dlaczego tak istotne są multisceening i real time marketing? O zwyczajach polskich kibiców przeanalizowanych w badaniu IQS i Grupy S/F (The Digitals i Scholz & Friends Warszawa) oraz skierowanej do nich komunikacji marketingowej opowiadają Piotr Hassine z The Digitals i Marta Rybicka z agencji badawczej IQS.
materiał partnerski
więcej
|
|
|