|
|
|
|
|
|
|
Prezes TVP deklaruje ograniczenie reklam w TVP ABC w tym roku
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zadeklarował w poniedziałek, że w tym roku publiczny nadawca ograniczy reklamy w kanale TVP ABC, tak by „dzieci nie musiały oglądać spotów komercyjnych”.
więcej
|
Udany styczeń dla TVP1, TVP2 i TVP Info. W dół Polsat, TVN i TVN24
Liderem oglądalności w styczniu br. w 4+ była TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2. W grupie komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły dziennik „Teleexpress”, finał TCS i serial „M jak miłość”.
więcej
|
,,Chyłka" i ,,Top model" hitami player.pl w 2019 roku. Ponad 3-krotny wzrost bazy płatnych klientów
W 2019 roku najchętniej oglądanymi pozycjami w player.pl były takie produkcje, jak: „Chyłka”, „Top model”, „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pod powierzchnią” i „Diagnoza”. W zeszłym roku platforma zanotowała ponad 3-krotny przyrost bazy użytkowników płatnych.
więcej
|
Senat: niedopuszczalne akceptacja i budowanie przekazów dzielących Polaków w mediach publicznych
Senacka Komisja Kultury w przyjętym przez siebie stanowisku uznała m.in., że niedopuszczalne jest stosowanie przez media publiczne takich praktyk jak: zastępowanie obiektywnej informacji sprzyjającą opinią; akceptacja i budowanie przekazów dzielących Polaków; rażący brak bezstronności i obiektywizmu.
więcej
|
Kurek, Popiołek i Gorazda z Vectry w radzie nadzorczej Multimedia Polska. ,,Realizacja warunku UOKiK-u na bardzo wczesnym etapie"
Do rady nadzorczej operatora kablowego Multimedia Polska powołani zostaną Maciej Kurek, Michał Popiołek i Marcin Gorazda. Wszyscy od lat są w radzie nadzorczej Vectry, nowego właściciela Multimediów. Vectra finansowanie tej transakcji pozyskała od konsorcjum firm finansowych współorganizowanego przez Bank Pekao.
więcej
|
21. sezon ,,Kuchennych rewolucji" TVN od 5 marca. Startuje akcja #restauracjaDlaMagdy
W czwartek, 5 marca TVN rozpocznie emisję 21. edycji programu „Kuchenne rewolucje”, który w telewizji jest emitowany od 10 lat. Stacja właśnie rozpoczęła akcję #restauracjaDlaMagdy, dzięki której restauratorka przeprowadzi metamorfozy w proponowanych przez widzów lokalach.
więcej
|
Spięcie w Senacie między Kurskim a Borusewiczem. "Nawet człowiek normalny pod wpływem pana telewizji by zwariował"
W Senacie podczas posiedzenia Komisji Kultury doszło do ostrego spięcia między szefem TVP Jackiem Kurskim a marszałkiem Bogdanem Borusewiczem. Ten ostatni sugerował powiązanie materiałów nadawcy ze śmiercią śp. prezydenta Adamowicza i stosowanie propagandy. - Nawet człowiek normalny pod wpływem pana telewizji by zwariował - ocenił Borusewicz.
więcej
|
TVP unieważniła przetarg na budowę nowych siedzib w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim. Powód: za wysoka cena
Telewizja Polska zdecydowała się na unieważnienie przetargu dotyczącego budowy nowych siedzib dla oddziałów terenowych w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim. Powodem była zbyt wysoka cena ofert, jakie złożyły zainteresowane firmy.
więcej
|
1,9 mln widzów ,,Na Wspólnej" w sezonie 2019/2020
Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2019/2020 gromadzi średnio 1,90 mln widzów.
więcej
|
Polsat Media przejmuje sprzedaż reklam w Sundance TV
Kanał Sundance TV (należący do AMC Networks International-UK) został włączony do oferty reklamowej Polsat Media.
więcej
|
Drugi sezon ,,Genialnej przyjaciółki" w lutym na HBO GO, a w marcu w HBO
We wtorek 11 lutego w HBO GO zadebiutuje drugi sezon serialu „Genialna przyjaciółka” w reżyserii Saverio Costanzo i Alice Rohrwacher. Na antenie HBO serial będzie miał premierę 24 marca.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i program „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wielkopolska Telewizja Kablowa z koncesją na nadawanie Fanklub TV
Od lutego nadawanie rozpoczął nowy kanał telewizyjny w ofercie sieci Inea - Fanklub TV. W jego ofercie pojawią się treści sportowe - transmisje meczów, wywiady ze sportowcami, reportaże oraz programy publicystyczne. Kanał skierowany będzie do kibiców, którzy dopingują nie tylko największe kluby, ale również mniejsze lokalne drużyny.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 mln widzów Super Bowl. "Swoisty reklamowy koncert życzeń, który ma zadowolić wszystkie grupy widzów"
Przy tegorocznym finale Super Bowl w telewizji Fox w minioną niedzielę pokazano ponad 50 reklam, a stacja musiała wyemitować dodatkowy blok reklamowy, bo tego oczekiwali reklamodawcy. Według ekspertów z polskich agencji tegoroczna lista spotów to mieszanka wartościowych, zostających w pamięci kreacji, ze spotami, które dostarczają wyłącznie rozrywki. I tych drugich jest zdecydowana przewaga. To swoisty reklamowy koncert życzeń, który musi zadowolić wszystkie grupy widzów. To, że dany spot tu się pojawia nie zależy od poziomu jego kreacji, ale od zasobności portfela marketera.
więcej
|
Robert Kubica z dziećmi jako #DobryKierowca w kampanii PKN Orlen
PKN Orlen ruszył z kampanią uświadamiającą kierowców na temat zmian w przepisach ruchu drogowego. Przygotowała ją agencja Red8 Advertising.
więcej
|
Bartek Hanus dyrektorem strategii w Leo Burnett
W połowie lutego br. stanowisko dyrektora strategii w agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) obejmie Bartek Hanus. Zastąpi Adama Nowakowskiego, który przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.
więcej
|
Bank Millennium po przejęciu eurobanku ma 2,6 mln klientów i 561 mln zł zysku. Zamknie 60 oddziałów i zwolni 260 osób
Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Bank Millennium zanotowała wzrost wyniku z odsetek o 33,1 proc. do 2,5 mld zł, wyniku z prowizji o 5,8 proc. do 699,1 mln zł oraz spadek zysku o 26,3 proc. do 560,7 mln zł. Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln klientów, z których 1,8 mln korzysta z bankowości internetowej, a 1,41 mln z mobilnej. W br. bank planuje zamknąć 60 swoich placówek i zwolnić w bieżącym kwartale 260 pracowników.
więcej
|
mBank edukuje Polaków na temat cyberbezpieczeństwa
Pod hasłem „Ludzie są niesamowici” ruszyła kampania informacyjna mBanku dotycząca cyberbezpieczeństwa. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają BBDO Warszawa, Mindshare, Flota Filmowa i Solski Communications.
więcej
|
Wojciech Walczak na czele nowego działu w Plej
Agencja Plej utworzyła dział strategii. Na jego czele - jako strategy director - stanął Wojciech Walczak, były współwłaściciel agencji strategicznej Melting Pot.
więcej
|
,,Lepszy sex to lepsze życie" w reklamie Maxigra Go
Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową środka na potencję Maxigra Go. Działania pod hasłem „Lepszy sex to lepsze życie” prowadzą Mediacom i M5 Film.
więcej
|
Marta Manowska w kampanii ,,e-Polak potrafi!" przekonuje seniorów (wideo)
Pod hasłem „Internet ułatwia życie. Spróbuj!” rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „e-Polak potrafi!”. Jej ambasadorką została prezenterka telewizyjna Marta Manowska, która będzie przekonywać seniorów, że internet potrafi skutecznie ułatwiać życie, a korzystanie z niego nie jest wcale takie trudne.
więcej
|
Centrum Nauki Kopernik z jubileuszową kampanią promocyjną
Centrum Nauki Kopernik przygotowało na 10-lecie działania kampanię "Przyszłość w centrum. Odkrywaj. Myśl. Działaj". Koncepcję kreatywną - w oparciu o przygotowaną przez Kopernika narrację - opracowała agencja Saatchi&Saatchi.
więcej
|
Monika Jaworska kierownikiem postprodukcji w LocoMotive
Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji. Ostatnio pracowała w Foszer Sawicki.
więcej
|
Polsat Media przejmuje sprzedaż reklam w Sundance TV
Kanał Sundance TV (należący do AMC Networks International-UK) został włączony do oferty reklamowej Polsat Media.
więcej
|
Wilfredo León reklamuje Galeco
Siatkarz Wilfredo León Venero został oficjalnym ambasadorem Galeco, polskiego producenta systemów rynnowych.
więcej
|
Dynamo Group upraszcza identyfikację wizualną
Dynamo Group wprowadza uproszczoną identyfikację wizualną dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy.
więcej
|
Patrycja Grabarska kierownikiem działu content marketingu w Wunderteam
Do zespołu agencji reklamowej Wunderteam dołączyła Patrycja Grabarska obejmując nowo utworzone stanowisko kierownika działu content marketingu. Agencja stawia na na rozwój w kierunku marketingu technologicznego.
więcej
|
Spotify pomoże zostawianym w domach zwierzakom
Pet Playlists to nowa funkcjonalność serwisu streamingowego Spotify. Użytkownicy mogą w jej ramach układać specjalne playlisty z muzyką dla zwierząt, które zostają same w domu.
więcej
|
Loteria Nestlé Purina promowana hasłem ,,Rozpieść go nie tylko smakiem"
Pod hasłem „Rozpieść go nie tylko smakiem” trwa ogólnopolska loteria producenta karmy dla zwierząt Nestlé Purina. Akcję prowadzi agencja Unique One, wybrana w przetargu.
więcej
|
Węglokoks partnerem głównym Górnika Zabrze
Spółka Węglokoks, zajmująca się głównie eksportem węgla kamiennego, została partnerem głównym klubu piłkarskiego Górnik Zabrze.
więcej
|
ING Bank Śląski z kolejną odsłoną kampanii o oszczędzaniu
Rozpoczęła się outdoorowa odsłona kampanii ING Bank Śląski o oszczędności. Bank zachęca Polaków do korzystania z życia na nośnikach zewnętrznych w największych miastach.
więcej
|
K2Bots.AI partnerem Genesys w Polsce
Agencja K2Bots.AI (Grupa K2) została partnerem firmy technologicznej Genesys w Polsce.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Zawsze warto", ,,The Voice Kids", ,,Tylko nie mów nikomu", Robert Lewandowski i Rafał Brzozowski z Telekamerami 2020
Serial „Zawsze warto”, talent-show „The Voice Kids”, dokument Sekielskich „Tylko nie mów nikomu”, Robert Lewandowski, Rafał Brzozowski i Kinga Preis znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2020 roku.
więcej
|
Łukasz Maziewski przeszedł z ,,Faktu" do ,,Super Expressu"
Dziennikarz Łukasz Maziewski dołączył do działu Polityka w „Super Expressie” (Grupa ZPR Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Maziewski przez 5,5 roku pracował w „Fakcie”.
więcej
|
Agnieszka Żądło w redakcji Newsweek.pl, nadal będzie współpracować z Halo.Radio
Reporterka Agnieszka Żądło, związana wcześniej m.in. z „Gazeta Wyborczą” i Gazeta.pl (Agora), rozpoczęła pracę w dziale internetowym tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Nie zawiesza przy tym współpracy z Halo.Radio.
więcej
|
|
|
,,Chyłka" i ,,Top model" hitami player.pl w 2019 roku. Ponad 3-krotny wzrost bazy płatnych klientów
W 2019 roku najchętniej oglądanymi pozycjami w player.pl były takie produkcje, jak: „Chyłka”, „Top model”, „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pod powierzchnią” i „Diagnoza”. W zeszłym roku platforma zanotowała ponad 3-krotny przyrost bazy użytkowników płatnych.
więcej
|
Google: przychód i zysk w górę. Ile z reklam na YouTube i chmury?
Alphabet, do którego należy Google, zaprezentował wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2019 rok. Po raz pierwszy w swojej historii holding ujawnił jakie wpływy reklamowe generuje serwis YouTube.
więcej
|
Rafał Hirsch będzie współpracować z Business Insider Polska
Teksty dziennikarza Rafała Hirscha jeszcze w lutym pojawią się na łamach Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) - wynika z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bank Millennium po przejęciu eurobanku ma 2,6 mln klientów i 561 mln zł zysku. Zamknie 60 oddziałów i zwolni 260 osób
Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa Bank Millennium zanotowała wzrost wyniku z odsetek o 33,1 proc. do 2,5 mld zł, wyniku z prowizji o 5,8 proc. do 699,1 mln zł oraz spadek zysku o 26,3 proc. do 560,7 mln zł. Na koniec ub.r. Bank Millennium miał 2,6 mln klientów, z których 1,8 mln korzysta z bankowości internetowej, a 1,41 mln z mobilnej. W br. bank planuje zamknąć 60 swoich placówek i zwolnić w bieżącym kwartale 260 pracowników.
więcej
|
Spotify pomoże zostawianym w domach zwierzakom
Pet Playlists to nowa funkcjonalność serwisu streamingowego Spotify. Użytkownicy mogą w jej ramach układać specjalne playlisty z muzyką dla zwierząt, które zostają same w domu.
więcej
|
Prokuratura umorzyła sprawę Dariusza Mateckiego i fanpage'y z mową nienawiści
Prokuratura Okręgowa Warszawa - Praga umorzyła postępowanie w sprawie Dariusza Mateckiego, vlogera i byłego współpracownika Ministerstwa Sprawiedliwości. Podejrzenie o popełnieniu przez niego przestępstwa złożył Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, teraz zapowiada zaskarżenie decyzji o umorzeniu.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|