|
|
|
|
|
|
|
Animowany serial ,,Kosmiczny wykop" z Robertem Lewandowskim nowością TVN, Siódemki i player.pl
Telewizja TVN pracuje nad serialem animowanym „Kosmiczny wykop” z udziałem Roberta Lewandowskiego. Składająca się z 26 odcinków produkcja będzie miała swoją premierę jesienią w TVN, Siódemce i serwisie player.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Vectra kupiła Multimedia Polska, Jan Piotrowski prezesem za Andrzeja Rogowskiego
Vectra sfinalizowała kupno 100 proc. akcji operatora kablowego Multimedia Polska, na co warunkową zgodę wydał niedawno UOKiK. Nowym prezesem przejętej spółki został Jan Piotrowski, zastępując Andrzeja Rogowskiego.
więcej
|
Kryzysy wizerunkowe w ,,Dzień dobry TVN" i "Vivie". "Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny"
W ostatnich dniach doszło do dwóch głośnych kryzysów wizerunkowych w mediach mainstreamowych: jeden dotyczył "Dzień dobry TVN" (TVN Discovery Polska), a drugi magazynu "Viva" (Edipresse Polska). Kto powinien odpowiadać w redakcjach za tego typu sytuacje? - Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny - uważa dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
TVN i właściciel UPC chcą sprzedać akcje Platformy Canal+
TVN i spółka zależna Liberty Global, właściciela UPC, rozważają skorzystanie z opcji sprzedaży akcji ITI Neovision, operatora Platformy Canal+. Obecnie mają 49 proc. jej akcji, większościowym właścicielem nadal zamierza być Grupa Canal+. TVN i Liberty Global może nie odpowiadać rola akcjonariuszy mniejszościowych, a ich platformy telewizyjne i internetowe są konkurencją dla Platformy Canal+ - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie o dziennikach TVP, Polsatu i TVN: te same informacje, różny sposób przedstawienia
Analiza serwisów informacyjnych TVN, TVP i Polsatu przeprowadzona w styczniu br. przez Towarzystwo Dziennikarskie wykazała, że dobór informacji w TVP i przez stacje komercyjne "nie różnił się istotnie, choć sposób przedstawienie tematów i wyrażane w nich opinie były zdecydowanie odmienne".
więcej
|
UPC: 5 nowych pakietów telewizji i internetu, promocja z telefonią mobilną (wideo)
UPC Polska wprowadza pięć nowych pakietów internetu światłowodowego z telewizją, od 59 zł miesięcznie. Jednocześnie w nowej kampanii promuje trzymiesięczny gratisowy okres korzystania z usług komórkowych.
więcej
|
Cyfrowy Polsat sprzedał 69 inwestorom ,,zielone obligacje" za 1 mld zł
Cyfrowy Polsat przydzielił 69 inwestorom obligacje o wartości nominalnej 1 mld zł na refinansowanie inwestycji o charakterze proekologicznym. - Odnotowaliśmy bardzo duże zainteresowanie emisją i spotkaliśmy się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony rynku. Uzyskaliśmy świetną marżę, najniższą w historii naszych dotychczasowych emisji - podkreśla Katarzyna Ostap-Tomann, członek zarządu ds. finansowych w firmie.
więcej
|
SmartDom ma 2 mln klientów. Promocja w Plusie i Cyfrowym Polsacie, w reklamach Antoni Królikowski
Z uruchomionego sześć lat temu wspólnego programu sieci Plus i Cyfrowego Polsatu - SmartDom - korzysta już ponad dwa miliony klientów. Łączna liczba usług, z jakich korzystają to 6 mln. - Najważniejsze jest dla nas to, czego chcą nasi klienci - komentuje Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu.
więcej
|
Inea ma 400 mln zł od konsorcjum finansowego. ,,Kluczowa jest budowa otwartej sieci światłowodowej"
Spółka Inea wraz ze spółkami powiązanymi otrzymała dodatkowe dofinansowanie w kwocie 400 mln zł. Pieniądze zostaną przeznaczone na strategiczne projekty inwestycyjne i rozwój, w tym m.in. na działania zmierzające ku budowie otwartej sieci światłowodowej.
więcej
|
Stopklatka na plusie w 2019 roku, niecały milion zł zysku
Ze wstępnych wyników Stopklatki SA - spółki z Grupy Kino Polska TV - wynika, że zanotowała ona zysk netto na poziomie 0,9 mln zł wobec straty na poziomie 3,3 mln zł rok wcześniej.
więcej
|
Jacek Koskowski na czele sprzedaży i dystrybucji w Kino Polska TV, odchodzi Sławomir Nawrot
Jacek Koskowski został dyrektorem generalnym ds. sprzedaży i dystrybucji Kino Polska TV. Po 15 latach pracy z firmą żegna się Sławomir Nawrot, poprzedni dyrektor sprzedaży i pełnomocnik zarządu.
więcej
|
Adam Feder o zwolnieniu z ,,Dzień dobry TVN": zrzucanie z sań nie jest elegancką taktyką radzenia sobie z kryzysem
Zwolniony z pracy reporter „Dzień Dobry TVN”, Adam Feder wystosował w piątek specjalne oświadczenie, w którym pisze, że nie ma pretensji do nikogo, kto zamawia tematy i ocenia je przed emisją, jednak uważa, że „zrzucanie z sań na pożarcie” nie jest elegancką taktyką radzenia sobie przez stację z kryzysem wizerunkowym.
więcej
|
,,Kod genetyczny" od 2 marca w TVN. Emisja w poniedziałkowe wieczory (wideo)
W poniedziałek, 2 marca TVN rozpocznie emisję nowego 8-odcinkowego serialu „Kod genetyczny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych występują Karolina Gruszka, Adam Woronowicz i Maciej Musiałowski.
więcej
|
Od lutego mniej tematyki biznesowej w TVN24 BiS
TVN24 BiS (TVN Discovery Polska) od lutego 2020 roku zmniejszy liczbę programów biznesowych. Zniknie "Biznes dla ludzi".
więcej
|
,,Kevin sam w domu" i ,,Wydarzenia" hitami Polsatu w 2019 roku (top 30)
Największą widownię w 2019 roku w Polsacie zgromadziły takie pozycje, jak: kultowy film „Kevin sam w domu”, dziennik „Wydarzenia” i film „Kevin sam w domu” - 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Sekielski wzywa do "wyłączenia TVP i włączenia myślenia"
Dziennikarz i reporter, współautor "Tylko nie mów nikomu" - dokumentu o pedofilii w Kościele na swoim Facebooku wezwał internautów do "wyłączenia TVP i włączenia myślenia".
więcej
|
,,M jak miłość", ,,Sylwester marzeń" i benefis Martyniuka hitami TVP2 w 2019 roku (top 30)
Największą widownię w 2019 roku w TVP2 zgromadziły takie pozycje, jak: „M jak miłość”, „Sylwester marzeń” i druga część benefisu Zenona Martyniuka „Życie to są chwile” - 30 topowych pozycji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Makowski o kpinach z pluralizmu w ,,Salonie Dziennikarskim": nie spełniał kryteriów lewizmu-platformizmu, wzburzenie Eurołajzy
W ostatnim wydaniu „Salonu Dziennikarskiego” w TVP Info były cztery osoby związane z „Sieci” i wPolityce.pl. Niektórzy dziennikarz i politycy kpili z braku pluralizmu w programie. - Dobór komentatorów nie spełniał kryteriów lewizmu-platformizmu! Cieszę się, że mogłem w tym skandalu wziąć udział. Wzburzenie jednego Eurołajzy szczególnie sprawiło mi radość - skomentował Ryszard Makowski.
więcej
|
Szef TAI pochwalił ministra obrony narodowej za zakup F-35. ,,Bardzo dobra zmiana w MON"
Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski na Twitterze pochwalił Ministerstwo Obrony Narodowej i szefa tego resortu Mariusza Błaszczaka za zakup amerykańskich samolotów F-35. - Wreszcie szybko modernizujemy armię. Już kilka dni po zakupie a wszelkiej maści trolle i malkontenci nadal płaczą - stwierdził.
więcej
|
Platforma Canal+ wejdzie na giełdę? TVN i właściciel UPC rozważają sprzedaż akcji
Firma ITI Neovision, operator Platformy Canal+, poinformowała, że analizuje wspólnie ze swoimi akcjonariuszami i doradcami możliwość debiutu giełdowego. Jej strategicznym akcjonariuszem ma być nadal Grupa Canal+, sprzedaż akcji rozważają natomiast TVN i właściciel UPC.
więcej
|
AT&T z niższymi przychodami w czwartym kwartale 2019 roku. Powodem nakłady inwestycyjne na HBO Max
AT&T podało, że skonsolidowane przychody za ostatnie trzy miesiące ubiegłego roku spadły do 46,8 mld dolarów z 48 mld dolarów w analogicznym okresie 2018 roku. Gorsze wyniki firma tłumaczy wydatkami na treści do szykowanej platformy HBO Max.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Od Amazona i Audi do Trumpa i Walmartu - wszystkie spoty z Super Bowl 2020 (wideo)
Przedstawiamy wszystkie spoty reklamowe pokazane przy transmisji z niedzielnego meczu o Super Bowl. Wyemitowano ponad 50 reklam, m.in. marek Amazon, Audi, Cheetos, Coca-Cola, Facebook, Google, Hyundai, Kia, Microsoft, McDonald’s, Pepsi, Porsche, Snickers, Turkish Airlines i Walmart.
więcej
|
Zenith broni budżetu mediowego PGE przed Value Media, Media Group i ClickAd Interactive
Do przetargu na obsługę mediową Polskiej Grupy Energetycznej (GK PGE) zgłosiły się: Value Media (Group One), Media Group, ClickAd Interactive i Zenith (Publicis Media) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ten ostatni broni budżetu klienta, dla którego pracuje od dwóch lat.
więcej
|
Monika Brodka, Maciej Musiał i Marcin Dorociński w kampanii ,,Wielka zwrotka Ż"
Grupa Żywiec zaczyna kampanię „Wielka zwrotka Ż” zachęcającą do oddawania butelek zwrotnych. Występują w niej piosenkarka Monika Brodka oraz aktorzy Maciej Musiał i Marcin Dorociński.
więcej
|
UPC: 5 nowych pakietów telewizji i internetu, promocja z telefonią mobilną (wideo)
UPC Polska wprowadza pięć nowych pakietów internetu światłowodowego z telewizją, od 59 zł miesięcznie. Jednocześnie w nowej kampanii promuje trzymiesięczny gratisowy okres korzystania z usług komórkowych.
więcej
|
Resort sprawiedliwości poza internetem promował się w ub.r. za 43,6 mln zł. 85 proc. budżetu tv wydano w TVP
Wydatki reklamowe Ministerstwa Sprawiedliwości wyniosły w ub.r. 43,6 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Ponad 42 mln zł kosztowały reklamy Funduszu Sprawiedliwości. Resort najwięcej wydał w Telewizji Polskiej i w Grupie RMF.
więcej
|
SmartDom ma 2 mln klientów. Promocja w Plusie i Cyfrowym Polsacie, w reklamach Antoni Królikowski
Z uruchomionego sześć lat temu wspólnego programu sieci Plus i Cyfrowego Polsatu - SmartDom - korzysta już ponad dwa miliony klientów. Łączna liczba usług, z jakich korzystają to 6 mln. - Najważniejsze jest dla nas to, czego chcą nasi klienci - komentuje Maciej Stec, wiceprezes Cyfrowego Polsatu i Polkomtelu.
więcej
|
Darmowy internet w promocji T-Mobile na kartę
Rusza nowa promocja dla klientów T-Mobile korzystających z oferty na kartę. Za doładowania konta klienci otrzymują w prezencie dodatkowe 10 GB internetu.
więcej
|
Hasbro przenosi globalny budżet mediowy z Omnicomu do GroupM
Amerykański producent zabawek Hasbro (m.in. Little Pony, Play-doh, Furby) konsoliduje swój globalny budżet mediowy w MediaCom (GroupM/WPP). Tym samym kończy dotychczasową siedmioletnią współpracę z Omnicom Media Group.
więcej
|
Dwa Miliony Grzesków do wygrania w loterii
Z początkiem lutego wystartowała druga edycja akcji promocyjnej marki Grześki (Colian), w której konsumenci mogą zdobyć 2 miliony batonów.
więcej
|
,,Przyszłość jest w Twoich rękach" w kampanii maszynek do golenia Wilkinson (wideo)
Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa maszynek do golenia Wilkinson (produkowanych przez Edgewell Personal Care Poland).
więcej
|
Michał Szczerba: z VMLY&R do Artegence
Z początkiem lutego Michał Szczerba objął stanowisko senior strategy plannera w Artegence. Ostatnio pracował na analogicznym stanowisku w VMLY&R Poland.
więcej
|
Stephanie Nerlich dyrektorem ds. relacji globalnych klientów w Havas Creative Group
Sieć Havas Creative Group utworzyła stanowisko dyrektora ds. relacji globalnych klientów. Funkcję tę powierzono Stephanie Nerlich, która ostatnio była dyrektorką wykonawczą MDC Partners,
więcej
|
Fox da dodatkową przerwę reklamową przy Super Bowl. ,,To zadaje kłam dotychczasowym twierdzeniom o kryzysie"
Sieć telewizyjna Fox zapowiedziała, że podczas transmisji w najbliższy weekend finału rozgrywek amerykańskiego futbolu NFL Super Bowl wyemituje dodatkowy, nieplanowany wcześniej blok reklamowy. Reklamodawców w tym roku jest więcej niż czasu przeznaczonego na reklamy. - W tym roku będziemy mieć kilka debiutów, powrotów i wątki polityczne. To wszystko wykreowało przekonanie, że „dużym” po prostu nie wypada na Super Bowl nie być i do niego nie nawiązywać - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Aleksandra Marciniak, dyrektor Havas Sport Entertainment.
więcej
|
Twórca hitu "U Can't Touch This" reklamuje Cheetos na Super Bowl
MC Hammer wystąpił w reklamie nowego Cheetos Popcorn, która zostanie wyemitowana w bloku reklamowym w czasie Super Bowl.
więcej
|
Lotto partnerem głównym Suzuki Pucharu Polski koszykarzy
Marka Lotto należąca do spółki Totalizator Sportowy została partnerem głównym Suzuki Pucharu Polski koszykarzy i partnerem tytularnym konkursu wsadów.
więcej
|
Wiceszef MSZ o PFN: idea słuszna, ale po wpadkach przydałby się start pod nową nazwą
Wiceminister spraw zagranicznych Paweł Jabłoński stwierdził, że po mocno krytykowanych animacjach Polskiej Fundacji Narodowej o II wojnie światowej interweniowali nie tylko przedstawiciele prezydenta Andrzeja Dudy, lecz także MSZ-u. - Idea jest słuszna, ale po tylu wpadkach potrzebna byłaby chyba zmiana nazwy i rozpoczęcie wszystkiego od nowa - powiedział o PFN.
więcej
|
Amerykański biznesmen kupił reklamę na Super Bowl, żeby podziękować weterynarzom za uratowanie psa
Właściciel firmy Weathertech David MacNeil w nietypowy sposób odwdzięcza się weterynarzom, którzy uratowali jego psa. Biznesmen kupił reklamę na Super Bowl.
więcej
|
Energa Basket Liga z pierwszą transmisją meczu na Facebooku i YouTubie
W najbliższą niedzielę na profilach Energa Basket Ligi na Facebooku i YouTubie będzie transmitowany mecz Anwil Włocławek - Enea Astoria Bydgoszcz. To pierwsza transmisja z polskiej ligi koszykarskiej w mediach społecznościowych.
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kryzysy wizerunkowe w ,,Dzień dobry TVN" i "Vivie". "Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny"
W ostatnich dniach doszło do dwóch głośnych kryzysów wizerunkowych w mediach mainstreamowych: jeden dotyczył "Dzień dobry TVN" (TVN Discovery Polska), a drugi magazynu "Viva" (Edipresse Polska). Kto powinien odpowiadać w redakcjach za tego typu sytuacje? - Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny - uważa dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
Lasy Państwowe zakończyły współpracę z agencją, której szefowi zarzono oczernianie ekologów. "Postąpiły właściwie"
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku, która zerwała współpracę z agencją PReal’s po tym, jak „Gazeta Wyborcza” opisała, że jej prezes Kamil Mirosław Radomski oczerniał na Facebooku ekologów i organizację WWF. Lasy Państwowe postąpiły słusznie - uważają szefowie innych agencji public relations. Uzasadniają, że takie zachowania PR-owców są niedopuszczalne, zaś wyciągnięcie natychmiastowych konsekwencji w takich sytuacjach powinno być stałą praktyką.
więcej
|
Agora inwestuje w rozwój marki Pasibus. Burgery mają trafić na rynki zagraniczne
Spółki z grupy Agory - Helios oraz Step Inside - podpisały umowę inwestycyjną z częścią wspólników firmy Food for Nation w celu rozwoju punktów gastronomicznych pod marką Pasibus. Określa ona zasady współpracy oraz rozwoju biznesu.
więcej
|
Warren Buffett sprzedaje biznes prasowy
Inwestor Warren Buffett i jego holding Berkshire Hathaway za 140 milionów dolarów sprzedają swoje tytuły prasowe koncernowi Lee Enterprise.
więcej
|
Orlen liczy, że zgoda na przejęcie Ruchu zostanie wydana w bieżącym kwartale
PKN Orlen spodziewa się, że Komisje Europejska i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w bieżącym kwartale wydadzą zgodę na przejęcie przez firmę dystrybuującego prasę Ruchu.
więcej
|
|
|
Amazon Prime ma 150 mln użytkowników. Obejrzeli dwa razy więcej treści niż przed rokiem
Liczba użytkowników płatnej platformy Amazon Prime korzystających w ramach abonamentu z treści wideo przekroczył 150 mln. W ciągu roku liczba godzin filmów i seriali odtworzonych w serwisie wzrosła dwukrotnie, w planach jest wprowadzenie przystawki Fire TV w nadchodzących modelach samochodów marek BMW i Fiat Chrysler.
więcej
|
Strony główne: WP.pl przed Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła Interię
Wśród stron głównych czołowych portali horyzontalnych najwięcej użytkowników i odsłon ma WP.pl, a najdłuższy średni czas korzystania przez internautów - o2.pl. Strona główna Gazeta.pl w liczbie odwiedzających wyprzedziła analogiczną witrynę Interii.
więcej
|
Netflix zmienia pomiar odtworzeń filmów i seriali. ,,2 minuty to absurd"
Netflix poinformował o zmianie sposobu w jaki oblicza oglądalność konkretnych filmów i seriali dostępnych w serwisie. Wcześniej jako obejrzany firma uznawała każdy film odtworzony w przynajmniej 70 procentach jego długości. Obecnie do tej kategorii trafia każde włączenie określonej produkcji na co najmniej 2 minuty. Według statystyk „Wiedźmina” obejrzało od momentu premiery 76 mln gospodarstw domowych, co stanowi na Netfliksie rekord dotyczący pierwszego sezonu wszystkich seriali. - W przypadku wieloodcinkowego serialu nowa metodologia trąci absurdem, skomplikuje porównania oglądalności platform streamingowych i programów tradycyjnych nadawców telewizyjnych - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UOKiK planuje zakup kontrolowany i usuwanie stron internetowych. ,,Więcej uprawnień urzędu to dobra wiadomość"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce nowelizacji ustawy na podstawie której funkcjonuje obecnie. Zwiększone uprawnienia UOKiK mają dać regulatorowi możliwość dokonywania w ramach postępowań konsumenckich przeszukań, zakupów kontrolowanych czy też blokowania konkretnych stron internetowych. - Więcej uprawnień dla prezesa UOKiK to dobra wiadomość. We Włoszech czy w Niemczech organy konsumenckie od jakiegoś czasu są bardzo zaangażowane w ochronę zwykłych użytkowników przed narzucanymi im niesprawiedliwymi zasadami - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Karolina Iwańska, prawniczka z Fundacji Panoptykon.
więcej
|
Nowe emoji na 2020 rok, motywem przewodnim "transpłciowość"
Konsorcjum Unicode wprowadza aktualizację emotikonek. W wersji 13.0 wprowadzono łącznie 117 emoji. Aż 62 będzie całkowicie nowymi grafikami, pozostałe 55 przedstawiają warianty płaci oraz koloru skóry.
więcej
|
Energa Basket Liga z pierwszą transmisją meczu na Facebooku i YouTubie
W najbliższą niedzielę na profilach Energa Basket Ligi na Facebooku i YouTubie będzie transmitowany mecz Anwil Włocławek - Enea Astoria Bydgoszcz. To pierwsza transmisja z polskiej ligi koszykarskiej w mediach społecznościowych.
więcej
|
Kanada odrzuciła pomysł "podatku od Netfliksa"
Kanadyjski zespół ds. przeglądu prawodawstwa w sektorze nadawców i telekomunikacji zarekomendował tamtejszym władzom, by uzależniały działanie platform streamingowych na ich rynku od finansowania lokalnych kanadyjskich produkcji. Zrezygnowano z wcześniejszych pomysłów nakładania bezpośrednich podatków na kanadyjskich abonentów serwisów strumieniowych (tzw. "Netflix tax").
więcej
|
To oni czynią polski Internet lepszym miejscem. Firma nazwa.pl przyznała 4 wyróżnienia
W styczniu br. nazwa.pl, największy dostawca usług hostingowych w Polsce, nagrodziła podmioty, które w ostatnim roku intensywnie działały na rzecz poprawy jakości Internetu. Wyróżnione zostały trzy przedsiębiorstwa w kategoriach: Bezpieczeństwo, Innowacje i Edukacja. Firma przyznała także jedno wyróżnienie specjalne.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Kryzysy wizerunkowe w ,,Dzień dobry TVN" i "Vivie". "Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny"
W ostatnich dniach doszło do dwóch głośnych kryzysów wizerunkowych w mediach mainstreamowych: jeden dotyczył "Dzień dobry TVN" (TVN Discovery Polska), a drugi magazynu "Viva" (Edipresse Polska). Kto powinien odpowiadać w redakcjach za tego typu sytuacje? - Odpowiedzialność za takie praktyki ponosi naczelny - uważa dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
Lasy Państwowe zakończyły współpracę z agencją, której szefowi zarzono oczernianie ekologów. "Postąpiły właściwie"
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Białymstoku, która zerwała współpracę z agencją PReal’s po tym, jak „Gazeta Wyborcza” opisała, że jej prezes Kamil Mirosław Radomski oczerniał na Facebooku ekologów i organizację WWF. Lasy Państwowe postąpiły słusznie - uważają szefowie innych agencji public relations. Uzasadniają, że takie zachowania PR-owców są niedopuszczalne, zaś wyciągnięcie natychmiastowych konsekwencji w takich sytuacjach powinno być stałą praktyką.
więcej
|
Kolejne wpadki Polskiej Fundacji Narodowej. "Jest potrzebna, ale jej projekty realizowane chaotycznie, bez planu działania"
Polska Fundacja Narodowa jako instytucja mająca promować Polskę jest potrzebna. Wciąż jednak nie ma dobrej passy i spójnej strategii działania. Jej projekty wydają się być realizowane chaotycznie, bez jakiegokolwiek planu działania. Zalicza kolejne wpadki wizerunkowe i nie wyciąga z nich żadnych wniosków. W tym kontekście każda złotówka wydawana przez tę instytucję to pieniądze wyrzucane w błoto - oceniają eksperci od wizerunku.
więcej
|
Anna Robak-Przewłoka przeszła z Party.pl do ZAPA
Anna Robak-Przewłoka wraz z początkiem lutego objęła stanowisko specjalisty ds. komunikacji w Związku Autorów i Producentów Wizualnych (ZAPA) - Stowarzyszenia Filmowców Polskich. Przez poprzednie kilka lat związana była z należącym do Edipresse Polska serwisem Party.pl.
więcej
|
Grzegorz Szczepański: branża PR spodziewa się niewielkiego spowolnienia. Rynek będzie się konsolidował
Ubiegły rok w branży PR upłynął pod znakiem walki z dezinformacją i nadużywaniem terminu „public relations” niezgodnie z definicją, problemów z rekrutowaniem jakościowych kadr i dalszego, rosnącego wpływu technologii. Agencje zaliczają go do udanych, o czym świadczy wysoki, dwucyfrowy wzrost rynku. – W 2020 roku branża nie spodziewa się już tak dobrych wyników, ale za to będzie w coraz większym stopniu pełnić funkcję strategicznego doradcy firm – podkreśla prezes Związku Firm Public Relations.
więcej
|
Prime Time PR dla Mix Meble
Agencja Prime Time PR rozpoczęła współpracę z centrum meblowym Mix Meble.
więcej
|
|
|