Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Stycznia 2020
 
 
 
,,The Four - Bitwa o sławę" nowym talent-show Polsatu na wiosnę. Igor Herbut w jury
 
Wiosną 2020 roku Polsat pokaże nowy cotygodniowy talent-show „The Four - Bitwa o sławę” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producentem programu jest Rochstar, a - jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji - w gronie jury ma się znaleźć Igor Herbut. więcej
 
 
Tomasz Machała na urlopie, Wirtualna Polska zbada jego działania opisane przez OKO.press
 
Wirtualna Polska Media powołała zespół, który zbada działania Tomasza Machały, redaktora naczelnego i wiceprezesa spółki ds. wydawniczych. Sam Machała poprosił o urlop. więcej
 
 
Warszawa ma nową uchwałę krajobrazową, która ma regulować ład reklamowy w stolicy. ,,Rygorystyczna, nie uwzględnia nowych technologii"
 
W czwartek radni Warszawy jednogłośnie przegłosowali uchwałę krajobrazową regulującą ład reklamowy w stolicy. Przedstawiciele branży reklamy zewnętrznej oceniają, że jej zapisy są rygorystyczne i mogą doprowadzić do zaniku bardzo wielu form reklamy zewnętrznej. Twierdzą, że regulacjom tym brakuje szerszego otwarcia na nowe technologie, co kłóci się z wizerunkiem smart city, do którego pretenduje Warszawa. więcej
 
 
Nowe logo Gucci pokazuje, że to marka, która może sobie na dużo pozwolić (opinie)
 
Zaprezentowane przez włoski dom mody Gucci nowe logo marki stylizowane jest na odręczne pismo dziecka. - To zwrot o 180 stopni - nowa nietypowa zaskakująca forma. Stawia markę poza obecnymi standardami komunikacji wizualnej marek luksusowych, bo luksus prawie zawsze sprzężony jest z doskonałością formy i budowaniem dystansu. Nowy znak pokazuje też, że to marka, która może sobie na dużo pozwolić i w zasadzie nie musi odpowiadać na pytanie, o co chodzi i czy ktoś to rozumie - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od brandingu i identyfikacji wizualnej. więcej
 
 
Polska reklama internetowa wzrosła do 3,52 mld zł. Mobile motorem wzrostu, ogłoszenia w górę mocniej niż display i SEM
 
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki na reklamę internetową wzrosły o 12 proc. do 3,52 mld zł. Procentowo nakłady na ogłoszenia zwiększyły się bardziej nią na reklamy display i marketing w wyszukiwarkach. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowelizacja ws. HbbTV: obligatoryjne dla tv z możliwością podłączenia do internetu. "Kompromis nadawców i producentów" więcej
 
RMF FM liderem, PR1 z najniższą słuchalnością w historii. Do góry Eska, TOK FM i Antyradio więcej
 
RMF FM nadaje od 30 lat. "Prezes Tyczyński jak nikt inny inwestował w markę" więcej
 
Netflix i HBO GO z rekordową odwiedzalnością. Spadki serwisów TVN, TVP i Polsatu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. AutomatyzacjiMarketingu TVN
Sekretarz Redakcji ICAN Institute
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
CONTENT DISTRIBUTION DIRECTOR ViacomCBS Networks International
MBA dla branży IT Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Montażysta telewizyjny TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
ACCOUNT MANAGER Clear Channel Poland
Redaktor nocny, Onet.pl Ringier Axel Springer Media
Digital Sales Specialist Burda Media Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,The Four - Bitwa o sławę" nowym talent-show Polsatu na wiosnę. Igor Herbut w jury

Wiosną 2020 roku Polsat pokaże nowy cotygodniowy talent-show „The Four - Bitwa o sławę” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Producentem programu jest Rochstar, a - jak wynika z naszych nieoficjalnych informacji - w gronie jury ma się znaleźć Igor Herbut. więcej

TVP chce przeznaczyć ponad 107 mln zł na budowę hali zdjęciowej, zainteresowane cztery firmy

Telewizja Polska ogłosiła przetarg na wybudowanie hali zdjęciowej obok głównego budynku TVP przy Woronicza 17. Chciała przeznaczyć na ten cel minimum 23 mln zł, ostatecznie kwota opiewa na ponad 107 mln zł. W postępowaniu zgłosiły się cztery zainteresowane firmy. więcej

Festiwal w Opolu od 5 do 8 czerwca, Telewizja Polska podpisała umowę z miastem

Od 5 do 8 czerwca potrwa tegoroczny, 57. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. W czwartek prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski i prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski podpisali roczne porozumienie dotyczące szczegółów jego organizacji. - Odbudowujemy ofertę muzyczną TVP - mówił podczas konferencji Kurski. Trwa uzgadnianie umów z artystami, którzy wystąpią na festiwalu. więcej

Polsat Comedy Central Extra w miejsce Comedy Central Family

Od marca należąca do ViacomCBS - Comedy Central Family zmieni nazwę na Polsat Comedy Central Extra. więcej

Superstacja z nowym studiem w głównej siedzibie Polsatu

Program Superstacji (Grupa Cyfrowy Polsat) będzie nadawany z nowego studia, które zostało stworzone w siedzibie głównej Polsatu przy ulicy Ostrobramskiej 77 w Warszawie. Zespół przeniósł się już do nowej lokalizacji. więcej

TVN Style na czele stacji lifestylowych w 2019 roku, Polsat Play wiceliderem

W 2019 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał Domo+. W grudniu ub.r. nowym liderem został Polsat Play, który odnotował rekordowe wyniki - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,M jak miłość", prognoza pogody i sobotnie ,,Wiadomości" z najdroższymi reklamami w lutym w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej podało ofertę na luty br. Najwyższe ceny reklam obowiązują przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy prognozie pogody i sobotnim wydaniu „Wiadomości” w TVP1. więcej

Serial dokumentalny ,,McMiliony" w HBO i HBO GO od 4 lutego

4 lutego w serwisie HBO GO zadebiutuje dokumentalny serial „McMiliony” – historia kradzieży 24 milionów dolarów z loterii Monopoly. Od 6 lutego dokument będzie dostępny też w stacji HBO. Reżyserami są Lee Hernandez i Brian Lazarte. więcej

TVP Info transmitowało mszę w rocznicę śmierci matki Lecha i Jarosława Kaczyńskich

W czwartek po południu TVP Info pokazało część mszy świętej w siódmą rocznicę śmierci Jadwigi Kaczyńskiej, matki Lecha i Jarosława Kaczyńskich, oraz wystąpienie prezesa PiS zaraz po nabożeństwie. więcej

Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju

Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Branża radiowa: najważniejsze wydarzenia w 2019 roku, prognozy na 2020

W ramach naszego cyklu podsumowań 2019 roku w mediach i marketingu tym razem zajmujemy się branżą radiową. O najważniejszych wydarzeniach minionego roku i prognozach na najbliższe 12 miesięcy portalowi Wirtualnemedia.pl mówią: Piotr Jaroszewski, Bartosz Czarkowski, Maciej Moszczyński i Ewa Osińska. więcej

 
Radio Pogoda z kolejną koncesją na 88,4 i 99,5 FM

Radio Pogoda otrzymało zgodę Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na przedłużenie koncesji na nadawanie w Warszawie na kolejne 10 lat. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w II półroczu 2019 r.. RMF FM wypadło z podium

Liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim półroczu ub.r. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Zmiany w Instytucie Łączności. Monika Nowosielska i Mariusz Zdrodowski zastępcami dyrektora

Minister cyfryzacji Marek Zagórski zdecydował o zmianach w Instytucie Łączności - wynika z nieoficjalnych informacji. Zastępcą dyrektora ds. operacyjnych została Monika Nowosielska, która zastąpiła na stanowisku Marcina Osieckiego. Z kolei Mariusz Zdrodowski objął nieobsadzone od końca 2019 roku stanowisko zastępcy dyrektora ds. rozwoju i promocji. więcej

 
Aleksandra Rosiak w Radiu TOK FM, prowadzi ,,Pierwsze śniadanie w TOK-u"

Do zespołu Radia TOK FM (Grupa Radiowa Agora) dołączyła Aleksandra Rosiak, zaczęła prowadzić program „Pierwsze śniadanie w TOK-u”. Wcześniej przez ponad 10 lat była związana z Telewizją Polską. więcej

 
TOK FM zaczyna akcję ,,Polska dla seniorów"

Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agora) przygotowuje multimedialną akcję „Polska dla seniorów”. Złożą się na nią specjalne audycje, podcasty i materiały dostępne na stronie internetowej radia. Słuchacze dzięki akcji będą mogli poznać codzienność starszych osób w Polsce. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Warszawa ma nową uchwałę krajobrazową, która ma regulować ład reklamowy w stolicy. ,,Rygorystyczna, nie uwzględnia nowych technologii"

W czwartek radni Warszawy jednogłośnie przegłosowali uchwałę krajobrazową regulującą ład reklamowy w stolicy. Przedstawiciele branży reklamy zewnętrznej oceniają, że jej zapisy są rygorystyczne i mogą doprowadzić do zaniku bardzo wielu form reklamy zewnętrznej. Twierdzą, że regulacjom tym brakuje szerszego otwarcia na nowe technologie, co kłóci się z wizerunkiem smart city, do którego pretenduje Warszawa. więcej

Nowe logo Gucci pokazuje, że to marka, która może sobie na dużo pozwolić (opinie)

Zaprezentowane przez włoski dom mody Gucci nowe logo marki stylizowane jest na odręczne pismo dziecka. - To zwrot o 180 stopni - nowa nietypowa zaskakująca forma. Stawia markę poza obecnymi standardami komunikacji wizualnej marek luksusowych, bo luksus prawie zawsze sprzężony jest z doskonałością formy i budowaniem dystansu. Nowy znak pokazuje też, że to marka, która może sobie na dużo pozwolić i w zasadzie nie musi odpowiadać na pytanie, o co chodzi i czy ktoś to rozumie - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od brandingu i identyfikacji wizualnej. więcej

Polska reklama internetowa wzrosła do 3,52 mld zł. Mobile motorem wzrostu, ogłoszenia w górę mocniej niż display i SEM

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki na reklamę internetową wzrosły o 12 proc. do 3,52 mld zł. Procentowo nakłady na ogłoszenia zwiększyły się bardziej nią na reklamy display i marketing w wyszukiwarkach. więcej

Havas Media obronił budżet mediowy BNP Paribas

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii banku BNP Paribas Polska. Wygrana oznacza kontynuację współpracy rozpoczętej 9 lat temu. więcej

PLL LOT chce przejąć niemieckie linie Condor

Polskie Linie Lotnicze LOT są wśród trzech firm zainteresowanych przejęciem czarterowego, niemieckiego przewoźnika Condor Airlines, należącego do firmy turystycznej Thomas Cook, która ogłosiła upadłość. Mają konkurować z brytyjską firmą inwestycyjną Greybull oraz amerykańskim inwestorem Apollo. więcej

Spicy Mobile za ponad 10 mln złotych stworzy platformę do emisji reklam

Agencja marketingu mobilnego i sieć reklamowa Spicy Mobile tworzy własną platformę reklamy programmatic, dopasowującą reklamę do cech osobowości. Projekt jest wspófinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR), które wyłożyło na ten cel 7,8 mln. Łączy koszt inwestycji to 10,1 mln zł. więcej

Lvov przejmuje od K2 obsługę reklamową piwa Desperados

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Desperados. Wygrała go agencja Lvov. więcej

,,M jak miłość", prognoza pogody i sobotnie ,,Wiadomości" z najdroższymi reklamami w lutym w TVP

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej podało ofertę na luty br. Najwyższe ceny reklam obowiązują przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy prognozie pogody i sobotnim wydaniu „Wiadomości” w TVP1. więcej

Piotr Osiński i Aleksander Frydrych w dziale kreacji VMLY&R

Do zespołu kreacji agencji VMLY&R dołączyli Piotr Osiński jako regional creative director oraz Aleksander Frydrych jako associate creative director. więcej

Przemysław Kurdziel odpowiada za rozwój biznesu w Allegro Brand Experience Agency

Przemysław Kurdziel objął nowo utworzone stanowisko business development directora w Allegro Brand Experience, agencji event marketingowej. więcej

Wielokrotki w Lidlu mają wyeliminować 2 tys. ton plastiku rocznie

Sieć dyskontów Lidl Polska wprowadza do sprzedaży „wielokrotki” - wielorazowe torby na zakupy oznaczone certyfikatem Blue Angel. Dyskonter podaje, że dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie do 2 tys. ton plastiku w ciągu roku. więcej

Szybownik Sebastian Kawa reklamuje konto w Banku Pekao

Bank Pekao zaczął akcję promującą Konto Przekorzystne i Konto Świat Premium. Wspiera to kolejna kampania z serii „Bierz życie za rogi”, której bohaterem jest wybitny szybownik Sebastian Kawa. więcej

Tomasz Baranowski na czele działu obsługi klienta w Bluecloud Interactive

Tomasz Baranowski objął stanowisko dyrektora działu client service w agencji marketingowej Bluecloud Interactive. więcej

Daniel Craig reklamuje piwo Heineken. ,,Bondem jest się na całe życie"

W sieci pojawiła się reklama filmu "Nie czas umierać", która przy okazji jest też promocją piwa Heineken. więcej

Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów, na czele Paweł Jóźwik

Agencja Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów. Na czele nowopowstałego teamu stanął Paweł Jóźwik. więcej

,,Zatankuj i odbierz maskotkę" - Total Polska premiuje zakup paliwa

Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” - w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media - odpowiada agencja Olmeka Creation House. więcej

Zapraszamy na Światowy Kongres IAA do Sankt Petersburga

45. Światowy Kongres IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy odbędzie się w dniach 27-29 maja 2020 w Sankt Petersburgu. Kongresy IAA co roku gromadzą najwybitniejszych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej z całego świata. Grono speakerów to osoby zarządzające globalnymi markami oraz twórcy innowacyjnych technologii, dlatego trzy dni w Petersburgu to unikalna i wyjątkowa dawka inspiracji. Osoby zainteresowane udziałem w Kongresie uzyskają komplet informacji w biurze IAA Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Rada Etyki Public Relations: wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowych jest sprzeczne z normami PR

Rada Etyki Public Relations wydała opinię na temat zjawiska wypraszania dziennikarzy wybranych redakcji z konferencji prasowych lub ich innego wykluczania. Podkreślono w niej, że taka praktyka stoi w sprzeczności "z podstawowymi wartościami i normami public relations". więcej

Robert Stefanicki i Maciej Czarnecki nowymi korespondentami zagranicznymi ,,Gazety Wyborczej"

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora) Maciej Czarnecki w lutym wyjedzie do USA, gdzie będzie relacjonował m.in. kampanię przed wyborami prezydenckimi. Natomiast Robert Stefanicki kilka dni temu wyleciał do Tajwanu, skąd będzie pisał relacje dotyczące azjatyckiej polityki. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Tomasz Machała na urlopie, Wirtualna Polska zbada jego działania opisane przez OKO.press

Wirtualna Polska Media powołała zespół, który zbada działania Tomasza Machały, redaktora naczelnego i wiceprezesa spółki ds. wydawniczych. Sam Machała poprosił o urlop. więcej

Polska reklama internetowa wzrosła do 3,52 mld zł. Mobile motorem wzrostu, ogłoszenia w górę mocniej niż display i SEM

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wydatki na reklamę internetową wzrosły o 12 proc. do 3,52 mld zł. Procentowo nakłady na ogłoszenia zwiększyły się bardziej nią na reklamy display i marketing w wyszukiwarkach. więcej

Brak śledzenia użytkowników w Chrome mocno uderzy w segment reklamy. ,,Google stanie się monopolistą"

Google zapowiedział, że produkowana przez niego przeglądarka Chrome za 2 lata nie pozwoli zewnętrznym stronom na śledzenie użytkowników za pomocą plików cookies. Według branży to będzie bolesny cios dla segmentu reklamy i wydawców. - Uczyni Google monopolistą w zakresie wiedzy o użytkownikach, którzy z kolei zobaczą wzrost liczby paywalli na stronach. Reklamodawcy i media mogą bronić się tworząc własne systemy zbierania danych o internautach albo ograniczyć swoją obecność w Chrome, co będzie karkołomnym zadaniem - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Właściciel Google czwartym koncernem technologicznym wycenianym na bilion dolarów, Facebook wart połowę Microsoftu

Alphabet, właściciel m.in. Google, jako czwarta spółka notowana na giełdzie osiągnął kapitalizację w wysokości biliona dolarów. W ostatnich latach ten poziom przekroczyły Microsoft, Amazon i Apple. więcej

Książkowy ,,Wiedźmin" rozchwytywany w USA. Dodruk pół miliona egzemplarzy

Wyprodukowany przez Netflix serial „Wiedźmin” staje się jednym z najpopularniejszych tytułów w tym serwisie w USA i w kolejnych krajach. W ślad za tym rośnie powodzenie książek z serii „Wiedźmin” autorstwa Andrzeja Sapkowskiego. W Stanach Zjednoczonych są one rozchwytywane przez czytelników do tego stopnia, że amerykański wydawca zdecydował o dodruku 500 tys. egzemplarzy, aby sprostać popytowi. więcej

Alior Bank, BNP Paribas i PKO BP inwestują 17 mln zł w platformę do e-podpisów Autenti

Banki Alior Bank, BNP Paribas i PKO Bank Polski wspólnie z funduszami Innovation Nest i Black Pearls VC zainwestowały 17 mln zł w spółkę Autenti oferującą platformę do cyfrowego zawierania umów i elektronicznego obiegu dokumentów. więcej

Filmweb z podstronami o sezonach i odcinkach seriali

W serwisie Filmweb.pl wprowadzono nową odsłonę stron filmów i seriali. Na tych drugich pojawiły się podstrony poszczególnych sezonów i odcinków seriali. więcej

Spicy Mobile za ponad 10 mln złotych stworzy platformę do emisji reklam

Agencja marketingu mobilnego i sieć reklamowa Spicy Mobile tworzy własną platformę reklamy programmatic, dopasowującą reklamę do cech osobowości. Projekt jest wspófinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR), które wyłożyło na ten cel 7,8 mln. Łączy koszt inwestycji to 10,1 mln zł. więcej

O. Grzegorz Kramer musiał zniknąć z Facebooka i Twittera po wpisie o Benedykcie XVI

Jezuita ojciec Grzegorz Kramer otrzymał od władz zakonnych oficjalny zakaz wypowiadania się w mediach społecznościowych. Musiał też skasować konta na Twitterze i Facebooku, na których był bardzo aktywny. To efekt wpisu o. Kramera w mediach społecznościowych na temat emerytowanego papieża Benedykta XVI. więcej

Independent Digital dystrybuuje muzykę w TikToku

Dystrybutor treści cyfrowych Independent Digital podpisał umowę z serwisem społecznościowym TikTok na dostarczanie do serwisu muzyki swoich klientów. więcej

Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju

Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
204 mld aplikacji mobilnych ściągniętych w 2019 roku. Użytkownicy wydali na nie 120 mld dolarów, dominują gry

W 2019 roku użytkownicy na całym świecie ściągnęli do swoich urządzeń 204 mld aplikacji mobilnych - wynika z danych firmy analitycznej App Annie. To rekord w historii rynku. W ciągu roku użytkownicy wydali na zakupy i inne opłaty w zainstalowanych programach kwotę 120 mld dolarów, zaś za 72 proc. tych wydatków odpowiadają mobilne gry. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rada Etyki Public Relations: wypraszanie dziennikarzy z konferencji prasowych jest sprzeczne z normami PR

Rada Etyki Public Relations wydała opinię na temat zjawiska wypraszania dziennikarzy wybranych redakcji z konferencji prasowych lub ich innego wykluczania. Podkreślono w niej, że taka praktyka stoi w sprzeczności "z podstawowymi wartościami i normami public relations". więcej

ZFPR tymczasowo zamyka platformę przetargową

Związek Firm Public Relations zamknął platformę przetargową, obecnie prowadzi audyt rozwiązania w związku z postępowaniem UOKiK wobec Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. więcej

Higher Media dla Canon Polska

Od początku roku do grona klientów agencji public relations Higher Media dołączył Canon Polska. więcej

Sigma International dla producenta kwiatów Dümmen Orange

Agencja Sigma International (Poland) wdraża komunikację nowej marki chryzantem Pina Colada (Dümmen Orange). więcej

Platinium Cast obsługuje Ecco

Od stycznia tego roku duńska marka obuwia oraz akcesoriów skórzanych Ecco dołączyła do grona klientów Platinium Cast. więcej

Primoloko ma nowego klienta z branży beauty

Sieć salonów depilacji woskiem Time for Wax i sieć salonów manicure Time for Nails dołączyły do grona klientów agencji Primoloko. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt przesuwa premierę gry ,,Cyberpunk 2077" na 17 września br.
204 mld aplikacji mobilnych ściągniętych w 2019 roku. Użytkownicy wydali na nie 120 mld dolarów, dominują gry
Alior Bank, BNP Paribas i PKO BP inwestują 17 mln zł w platformę do e-podpisów Autenti
Zmiany w Instytucie Łączności. Monika Nowosielska i Mariusz Zdrodowski zastępcami dyrektora
Hyundai i Kia inwestują 100 mln euro w Arrival. Celem rozwój pojazdów elektrycznych
ING Bank Śląski zainwestował milion złotych w spółkę Vooom
 
 
 
GOSPODARKA
 
Właściciel Google czwartym koncernem technologicznym wycenianym na bilion dolarów, Facebook wart połowę Microsoftu
Alior Bank, BNP Paribas i PKO BP inwestują 17 mln zł w platformę do e-podpisów Autenti
PLL LOT chce przejąć niemieckie linie Condor
Spicy Mobile za ponad 10 mln złotych stworzy platformę do emisji reklam
Wielokrotki w Lidlu mają wyeliminować 2 tys. ton plastiku rocznie
Hyundai i Kia inwestują 100 mln euro w Arrival. Celem rozwój pojazdów elektrycznych
ING Bank Śląski zainwestował milion złotych w spółkę Vooom
LG z Cerence chcą stworzyć sterowany głosowo system do samochodów
Inflacja konsumencka może przekroczyć 4 proc. Najmocniej podrożeją transport, energia, usługi i żywność
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Książkowy ,,Wiedźmin" rozchwytywany w USA. Dodruk pół miliona egzemplarzy
Daniel Craig reklamuje piwo Heineken. ,,Bondem jest się na całe życie"
David Attenborough przygotował dokument "A Life On Our Planet"
Krystyna Czubówna w dokumencie "Ziemia nocą" (wideo)
Serial dokumentalny ,,McMiliony" w HBO i HBO GO od 4 lutego
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj