|
|
|
|
|
|
|
,,Szkoła", ,,19+" oraz ,,Ślub od pierwszego wejrzenia" wiosną w Siódemce. ,,Konsekwentna strategia wzmacniania stacji"
W poniedziałek, 24 lutego zadebiutuje nowa ramówka Siódemki, w której znajdą się kolejne sezony znanych z TVN seriali „Szkoła” i „19+” oraz programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Na pierwszym miejscu stawiamy potrzeby naszego widza - komentuje nam Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa stacji.
więcej
|
Nowelizacja ws. HbbTV: obligatoryjne dla tv z możliwością podłączenia do internetu. "Kompromis nadawców i producentów"
Najnowsza nowelizacja rozporządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla odbiorników cyfrowych zakłada, że HbbTV miałoby być obligatoryjne dla wszystkich odbiorników, które posiadają możliwość podłączenia do sieci oraz mają funkcje interaktywne. - Kompromis pomiędzy oczekiwaniem nadawców telewizyjnych, a możliwościami technicznymi producentów telewizorów - komentuje Paweł Tutka, ekspert Hybra.tv.
więcej
|
,,Mały Zgon" od 8 marca w Canal+. ,,Czegoś takiego w polskich serialach jeszcze nie było"
W niedzielę, 8 marca 2020 roku Canal+ rozpocznie emisję nowego kryminalno-komediowego serial premium „Mały Zgon”. - Był to bardzo oryginalny pomysł - dwóch zamieniających się rolami panów. Czegoś takiego w polskich serialach jeszcze nie było - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Limbach-Uryn, dyrektor programowa Canal+.
więcej
|
Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 420 tys. widzów. ,,Igraszki z diabłem" z rekordem oglądalności
Trzynaście pierwszych spektakli Teatru Telewizji w sezonie 2019/2020 oglądało średnio 420 tys. widzów. W analizowanym okresie hitem był spektakl „Igraszki z diabłem”, który zgromadził 703 tys. oglądających.
więcej
|
Siedem ofert na budowę siedzib TVP3 w Kielcach i Gorzowie Wielkopolskim
Telewizja Polska otrzymała siedem ofert w przetargu na budowę siedzib swoich regionalnych oddziałów w Gorzowie Wielkopolskim i Kielcach. Spółka planuje przeznaczyć na ten cel 20,6 mln zł, a każda z ofert przekraczała znacznie tę kwotę.
więcej
|
TV Puls wiosną bez programu ,,Gra Muzyka". ,,Nie wykluczamy kontynuacji w przyszłości"
Wiosną 2020 roku Telewizja Puls nie pokaże programu „Gra Muzyka”, którego gospodarzem był Robert Janowski. - Nie wykluczamy kontynuacji tego projektu w przyszłości - komentuje Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
Przemysław Talkowski będzie prowadzącym "Interwencję Extra"
Od wtorku, 21 stycznia prowadzącym "Interwencję Extra" będzie Przemysław Talkowski, do tej pory gospodarz „Państwa w Państwie” w Polsat News - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kasta" w TVP Info od 20 stycznia, gospodarzem Miłosz Kłeczek (wideo)
Nowy program TVP Info „Kasta”, o patologiach w wymiarze sprawiedliwości, będzie emitowany od poniedziałku 20 stycznia. Jego gospodarzem będzie reporter TVP Info Miłosz Kłeczek. „Kasta” codziennie jest promowana w „Wiadomościach”.
więcej
|
Trzeci sezon serialu ,,Babylon Berlin" w HBO i HBO GO
24 stycznia na kanale HBO i w serwisie HBO GO będzie miał premierę trzeci sezon kryminalnego serialu „Babylon Berlin”. Autorami scenariusza i reżyserami są Tom Tykwer, Achim von Bories i Henk Handloegten.
więcej
|
Twórca "Family Guy" przechodzi do NBCUniversal za 200 milionów dolarów
Seth MacFarlane - aktor, producent i reżyser telewizyjny - podpisał pięcioletni kontrakt z NBCUniversal, wart 200 milionów dolarów. W ramach umowy jego firma Fuzzy Door Productions będzie tworzyć treści na platformę streamingową Peacook.
więcej
|
Tomasz Grodzki chce przeprosin dla swojej podwładnej, którą uderzył kamerą operator TVP. ,,Nikt nie mówił, że to było celowo"
Marszałek Senatu Tomasz Grodzki stwierdził, że oczekuje przeprosin od ekipy TVP Info dla szefowej jego gabinetu Małgorzaty Daszczyk, którą operator stacji w poniedziałek uderzył kamerą. - Oczywiście to był przypadek i nikt nie mówił, że to było celowo - zaznaczył. Reporter TVP Info Miłosz Kłeczek zaznaczył, że ekipa stacji wysłała Daszczyk kwiaty.
więcej
|
Chcesz dostać premię finansową od LINK4? Przeczytaj to!
2 milionów złotych to łączna kwota nagród, które LINK4 wypłaciło swoim klientom za bezpieczną i przepisową jazdę w programie Kasa Wraca. Rekordzista otrzymał ponad 1 200 złotych. Do programu można przystąpić w każdej chwili. Wystarczy ubezpieczyć samochód w LINK4.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Lewandowski promuje kawę RL9, na razie do kupienia w Kauflandzie
W sprzedaży w sklepach Kaufland pojawiła się kawa RL9. Jej ambasadorem marketingowym jest piłkarz Robert Lewandowski.
więcej
|
Tomasz Fochtman: z Wavemaker do USP Zdrowie Group
Tomasz Fochtman dołączył do firmy farmaceutycznej USP Zdrowie Group obejmując tam stanowisko head of operations new business - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował w agencji Wavemaker (Group M).
więcej
|
Wyjście w kapciach, zakupy na mecz i dla gości w reklamach Żabki (wideo)
Do emisji trafiły kolejne spoty sieci dyskontów Żabka pod hasłem „Mały wielki sklep”. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Spark Foundry.
więcej
|
UOKiK: rekordowe 120 mln zł kary dla Volkswagena za aferę z dieslem
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 120,61 mln zł kary na Volkswagen Group Polska za wprowadzenie klientów w błąd co do poziomu emisji spalin i kierowanie wytycznych skutkujących odrzuceniem reklamacji. To rekordowa grzywna nałożona przez UOKiK.
więcej
|
Profi po raz pierwszy reklamuje w telewizji zupy
Firma Profi startuje z ogólnopolską kampanią sponsorską, promującą kategorię zup gotowych w opakowaniach typu softpack.
więcej
|
Maciej Kawka szefem działu strategii w Wavemaker
Maciej Kawka, wieloletni manager Wavemaker (GroupM), przejmuje stery w zespole strategii agencji. Kawka zastępuje Tomasza Fochtmana i pokieruje kilkuosobowym działem zajmującym się zarówno obsługą strategiczną klientów agencji, projektami nowobiznesowymi, jak i świadczeniem usług doradczych firmom spoza portfolio agencji.
więcej
|
Maciej Pietrzak z VideoMill do Meetrics Poland
Maciej Pietrzak dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Meetrics, obejmując stanowisko technical account managera. Ostatnio współpracował z agencją VideoMill, specjalizującą się w technologiach personalizacji filmów wideo, jako global sales director.
więcej
|
Papaya Films z reklamą brytyjskiej marki ASDA
Studio Papaya Films przygotowało kampanię reklamową brytyjskiej sieci handlowej ASDA.
więcej
|
Konie reklamują nową kolekcję Gucci. Autorem sesji Yorgos Lantimos
Motywem przewodnim kampanii promującej kolekcję wiosna-lato 2020 domu mody Gucci są konie. Reżyserem spotu i autorem zdjęć jest Yorgos Lantimos, reżyser m.in. filmu "Faworyta".
więcej
|
Pluszowe misie koala w Nowym Jorku w akcji na rzecz ratowania zwierząt w Australii
W znanych i popularnych lokalizacjach Nowego Jorku pojawiły się pluszowe misie koala. Są one elementem akcji, która zachęca do przekazywania datków na fundację ratującą poszkodowane w pożarach w Australii zwierzęta.
więcej
|
PKN Orlen sponsorem Bartłomieja Marszałka
Do zespołu Orlen Team dołączył Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1 - wyścigach motorowodnych. PKN Orlen będzie wspierać sportowca w sezonie 2020 i 2021.
więcej
|
Serviceplan Health i Change Serviceplan autorami kampanii Fit&Easy (wideo)
Agencje Serviceplan Health i Change Serviceplan (Group One) przygotowały i realizują kampanię dla marki Fit&Easy (Green Factory). To efekt wygranego przetargu.
więcej
|
Ekstraklasa współpracuje z kanałem Po Gwizdku Sebastiana Staszewskiego
PKO Bank Polski Ekstraklasa zaczęła być obecna na kanale youtube’owym dziennikarza piłkarskiego Sebastiana Staszewskiego. To kolejny kanał youtube’owy, z którym Ekstraklasa współpracuje w takim zakresie.
więcej
|
Michał Gąś: z Cube Group do Selectivv
Michał Gąś został nowym zarządzającym działu performance marketing w agencji marketingowej Selectivv. Zastąpił Tomasza Szymańskiego, który rozstał się z firmą.
więcej
|
Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek w nowej kampanii adidasa
adidas rusza z kampanią pod hasłem „Reimagine Sport”. Bohaterkami akcji są Ewa Chodakowska, Zuzanna Borucka, Dominika Nahajowska i Anna Fritz-Fabijanek.
więcej
|
Sportowcy na igrzyskach w Tokio będą spali na tekturowych łóżkach
Organizatorzy Igrzysk Olimpijskie w Tokio w trosce o środowisko naturalne oferują sportowcom łóżka z tektury, które po imprezie zostaną oddane do recyklingu.
więcej
|
Justyna Mazur w IPG Mediabrands
Justyna Mazur dołączyła do zespołu IPG Mediabrands obejmując stanowisko client commercial business partnera. Jest to nowa funkcja w strukturach grupy.
więcej
|
,,Naturalnie pyszne!" napoje roślinne w kampanii promującej markę Sante Organic
17 stycznia br. rozpoczyna się kampania promująca napoje roślinne Sante Organic. W prowadzonych szeroko działaniach akcentowane będą wyróżniki asortymentu Sante Organic, jakimi są przede wszystkim krótka lista składników, certyfikat BIO oraz doskonały smak. Działania realizują agencje GPD, Starcom i Quality PR.
więcej
|
Agnieszka Skowrońska recruitment managerem w Man on the Moon
Do zespołu agencji konsultingu w obszarze HR Man on the Moon (Brand New Galaxy) dołączyła Agnieszka Skowrońska na stanowisko recruitment managera.
więcej
|
Chcesz dostać premię finansową od LINK4? Przeczytaj to!
2 milionów złotych to łączna kwota nagród, które LINK4 wypłaciło swoim klientom za bezpieczną i przepisową jazdę w programie Kasa Wraca. Rekordzista otrzymał ponad 1 200 złotych. Do programu można przystąpić w każdej chwili. Wystarczy ubezpieczyć samochód w LINK4.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Brand24 stracił w czwartym kwartale 8 proc. klientów, ma ofertę ugody z Facebookiem
W czwartym kwartale ub.r. monitorująca internet firma Brand24 zanotowała spadek liczby aktywnych klientów o 306 do 3 325 (to 8 proc. w dół). - Jesteśmy w trakcie rozmów z Facebookiem. W styczniu 2020 otrzymaliśmy od reprezentantów tego serwisu propozycję ugody - informuje prezes spółki Michał Sadowski.
więcej
|
SE.pl przed Wyborcza.pl i Fakt.pl, Dziennik.pl i PB.pl ze spadkami (TOP serwisów gazet)
Wśród serwisów dzienników ogólnopolskich liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest SE.pl, wyprzedzając Wyborcza.pl i Fakt.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci średnio spędzają w serwisie „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
Ministerstwo chce chronić niepełnoletnich przed pornografią w sieci
Minister cyfryzacji Marek Zagórski proponuje, aby pornografia w sieci była lepiej monitorowana, tak by niepełnoletni nie mieli do niej łatwego dostępu. Wywołało to liczne komentarze dorosłych, którzy spekulują czy takie treści miałyby być zamknięte za specjalnym kluczem dostępu. Resort stanowczo zaprzecza, że "miałby kogokolwiek kontrolować czy stygmatyzować za treści, które ogląda".
więcej
|
Ruszył Senat TV - na razie transmisje na YouTube, Twitterze i Facebooku
W środę, 15 stycznia - podczas pierwszego posiedzenia Senatu w nowym roku - ruszyła internetowa telewizja Senat TV. Na razie działa na YouTube, Twitterze oraz Facebooku.
więcej
|
Google wyprzedziło Facebooka w pobraniach aplikacji. Sukces Disney+
IV kwartał 2019 roku był pierwszym od dobrych kilku lat, kiedy mobilne aplikacje Google zostały pobrane więcej razy niż aplikacje Facebooka - wynika z raportu firmy Sensor Tower.
więcej
|
Braki kadrowe największą bolączką pracodawców w branży digital
Trzech na czterech europejskich pracodawców z branży digital narzeka na brak odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. Zatrudniający w przeważającej większości państw UE uważają, że system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją - wynika z najnowszego raportu IAB Europe.
więcej
|
Microsoft udostępnia nową przeglądarkę Edge. Silnik Chromium i szybsze ładowanie stron
Microsoft udostępnił użytkownikom systemu Windows 10 nową wersję internetowej przeglądarki Edge. Platforma została zbudowana od nowa na silniku Chromium, jej podstawowymi zaletami mają być między innymi szybsze działanie i wczytywanie stron, ograniczenia w śledzeniu zachowań internautów oraz możliwość tworzenia indywidualnych profili.
więcej
|
Netflix unika płacenia podatków w Wielkiej Brytanii. 430 mln dolarów oszczędności w 2018 roku
Netflix unika płacenia wysokich podatków w Wielkiej Brytanii wyprowadzając swoje zyski do rajów podatkowych - wynika z informacji organizacji Tax Watch UK. Według wyliczeń amerykański serwis streamingowy dzięki transferowaniu pieniędzy poza granice Wielkiej Brytanii mógł zaoszczędzić tam w 2018 roku do 430 mln dolarów. Netflix przyznaje że stara się optymalizować swoje finanse, jednak zawsze działa w granicach norm prawnych funkcjonujących w krajach europejskich.
więcej
|
Robert Biedroń na Facebooku czterokrotnie popularniejszy niż Andrzej Duda
Robertem Biedroniem w okresie ostatniego miesiąca interesowało się aż 1,8 mln użytkowników Facebooka, a prezydentem Andrzejem Dudą 430 tys. - wynika z raportu firmy analitycznej Sotrender. Zainteresowanie polskim europosłem jest w social mediach większe niż prezydentem jest większe w każdej grupie demograficznej i w każdym regionie.
więcej
|
Instagram wprowadza obsługę wiadomości w wersji desktopowej. Na początek testy
Instagram zapowiedział, że do przeglądarkowej wersji platformy wprowadzi obsługę prywatnych wiadomości wymienianych przez użytkowników. Narzędzie ma oferować te same możliwości co w aplikacji mobilnej, a jego wprowadzenie jest odpowiedzią na postulaty internautów.
więcej
|
Google przejmuje firmę AppSheet. Zaoferuje tworzenie stron bez pisania kodu
Google przejął firmę AppSheet oferującą narzędzia do tworzenia mobilnych stron internetowych bez konieczności pisania kodu. Wartość transakcji nie jest znana, według zapowiedzi AppSheet będzie nadal funkcjonować samodzielnie, a Google wprowadzi do swojego portfolio nowe rozwiązania dla firm.
więcej
|
Ekstraklasa współpracuje z kanałem Po Gwizdku Sebastiana Staszewskiego
PKO Bank Polski Ekstraklasa zaczęła być obecna na kanale youtube’owym dziennikarza piłkarskiego Sebastiana Staszewskiego. To kolejny kanał youtube’owy, z którym Ekstraklasa współpracuje w takim zakresie.
więcej
|
OKO.press: Wirtualna Polska chwali Ministerstwo Sprawiedliwości, a unika krytyki. WP: to kłamstwa i pomówienia
Według OKO.press, powołującego się na anonimowych dziennikarzy Wirtualnej Polski, w serwisach WP krytyczne artykuły o Ministerstwie Sprawiedliwości są mało eksponowane, a niektóre dziennikarze mają uzgadniać z przedstawicielami resortu. - Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka - odpowiada Wirtualna Polska.
więcej
|
Zdjęcie kościoła w Stawiszynie najlepsze w konkursie Wiki Loves Monuments. Autorem polski fotograf Marian Naworski
Fotografia nieczynnego kościoła ewangelickiego w Stawiszynie autorstwa polskiego fotografa Mariana Naworskiego została wybrana najlepszym zdjęciem konkursu Wiki Loves Monuments. Pokonała ponad 200 tysięcy innych zdjęć zabytków z 48 krajów. W finale konkursu znalazły się także inne fotografie z Polski: szóste miejsce zajęło zdjęcie hali głównej nieczynnej elektrociepłowni Szombierki, a siódme - fotografia ogrodzenia obozu Auschwitz-Birkenau.
więcej
|
Twórca "Family Guy" przechodzi do NBCUniversal za 200 milionów dolarów
Seth MacFarlane - aktor, producent i reżyser telewizyjny - podpisał pięcioletni kontrakt z NBCUniversal, wart 200 milionów dolarów. W ramach umowy jego firma Fuzzy Door Productions będzie tworzyć treści na platformę streamingową Peacook.
więcej
|
Chcesz dostać premię finansową od LINK4? Przeczytaj to!
2 milionów złotych to łączna kwota nagród, które LINK4 wypłaciło swoim klientom za bezpieczną i przepisową jazdę w programie Kasa Wraca. Rekordzista otrzymał ponad 1 200 złotych. Do programu można przystąpić w każdej chwili. Wystarczy ubezpieczyć samochód w LINK4.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Dziennikarz bardziej poważanym zawodem niż ksiądz, minister i makler. Mniej niż górnik, nauczyciel i lekarz
Dziennikarza jako mocno poważany zawód uznaje 55 proc. Polaków, a jako średnio poważany - 35 proc. Większym szacunkiem społecznym cieszą się m.in. górnicy, lekarze, nauczyciele, pracownicy i właściciele sklepów oraz osoby sprzątające, a mniejszym - m.in. księża, ministrowie, posłowie i maklerzy giełdowi. Najbardziej poważanymi profesjami są strażacy i pielęgniarki.
więcej
|
Braki kadrowe największą bolączką pracodawców w branży digital
Trzech na czterech europejskich pracodawców z branży digital narzeka na brak odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. Zatrudniający w przeważającej większości państw UE uważają, że system edukacji nie nadąża za cyfrową rewolucją - wynika z najnowszego raportu IAB Europe.
więcej
|
|
|