|
|
|
|
|
|
|
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany
Ponad rok temu Telewizja Polska ogłosiła, że przeprowadzi audyt badań oglądalności oferowanych im przez firmę Nielsen Audience Measurement Polska. Od kilku miesięcy nie było jednak wiadomo, jaki jest etap tych prac. - Nie przeprowadziliśmy audytu, w ogóle nie wpuścili Sadrena. Przecież to jest skandal po czterech latach dobrej zmiany - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kto to kupi?" nowym programem TTV na wiosnę 2020. Startują castingi
Wiosną 2020 roku TTV pokaże nowy 10-odcinkowy program „Kto to kupi?”, będący polską edycją brytyjskiego formatu „Buy it now” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują castingi.
więcej
|
TVP1 liderem w listopadzie, w grupie komercyjnej na czele TVN. Eurowizja Junior 2019 i ,,M jak miłość" hitami
Nowym liderem oglądalności w listopadzie br. w 4+ została TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły finał Eurowizji Junior 2019, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Voice of Poland" nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam ,,Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling"
Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu dziewiątą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,13 mln zł. - Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu - komentuje Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent show.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny" zyskały 240 tys. widzów, TVP1 liderem
Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 2,26 mln osób, o 240 tys. widzów więcej niż gromadziła druga edycja emitowana wiosną ub.r. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 14,22 mln zł.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony 6" znokautował konkurencję. 17,22 mln zł z reklam
Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,53 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 290 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu nadal była zdecydowanym liderem rynku - zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,22 mln zł.
więcej
|
,,Mam talent!" stracił widzów, ale TVN nadal zdecydowanym liderem. 48,23 mln zł z reklam
Dwunasta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,47 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show zmalała o 370 tys. osób. TVN w czasie emisji formatu nadal był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 48,23 mln zł.
więcej
|
Reality-show ,,Paradise hotel" TVN7 zrealizuje na Bali
TVN7 wiosną 2020 roku pokaże polską edycję „Paradise Hotel”, która zostanie zrealizowana na Bali. Właśnie ruszają castingi do nowego projektu.
więcej
|
Polsat Romans zmieni się w Polsat Seriale. Jest decyzja KRRiT
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zezwoliła Telewizji Polsat na zmianę nazwy kanału Polsat Romans na Polsat Seriale.
więcej
|
TV Puls pokaże Telekamery 2020. Ogłoszono nominacje, rusza głosowanie
W nowym numerze "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) została opublikowana lista nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2020. Pierwszy raz od kilku lat wydarzenie będzie można oglądać w telewizji - na antenie Telewizji Puls.
więcej
|
Krzysztof Skiba oczyszczony z zarzutu zniesławienia Telewizji Polskiej. ,,W meczu Skiba kontra TVP jest 1:0"
Frontman zespołu Big Cyc Krzysztof Skiba, po dziewięciomiesięcznym procesie został uwolniony od zarzutu zniesławienia Telewizji Polskiej. Publiczny nadawca wytoczył mu proces za wypowiedź, że nadawca winien jest „szczucia” na Pawła Adamowicza. Sąd uznał, że to stwierdzenie to opinia, i umorzył postępowanie.
więcej
|
Cyfrowy Polsat i Ipla udostępniają na Święta dodatkowe kanały bez opłat
27 kanałów udostępni za darmo swoim abonentom Cyfrowy Polsat, a na platformie Ipla dostępne bezpłatnie będą 22 stacje. Promocyjne „okienko” zostanie zamknięte 6 stycznia 2020 roku.
więcej
|
Kamil Durczok zatrzymany, usłyszał zarzut podrobienia weksla i oświadczenia byłej żony
Były dziennikarz telewizyjny Kamil Durczok został doprowadzony do siedziby Prokuratury Regionalnej w Katowicach. Przedstawiono mu zarzut, że 10 lat temu podrobił weksel i oświadczenia swojej byłej żony Marianny, żeby wyłudzić kredyty na prawie 2,9 mln zł.
więcej
|
TVP pożegnała się z menedżerem, który wstawił "Silesia" zamiast "Polska" do logo Eurowizji Junior
Telewizja Polska w tym roku organizowała Eurowizję Junior. W logotypie konkursu znalazło się hasło "Share the Joy" (z ang. "Dziel się radością"), nazwa show oraz miejsce jego organizacji: Gliwice - Silesia 2019. Prezes TVP Jacek Kurski odniósł się do krytyki logo, podkreślając że osoba, która za nie odpowiadała, została zwolniona.
więcej
|
TVN wyprzedził Polsat, liderem TVP1. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i ,,Teleexpress" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVP1 „Teleexpress”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nowy Papież" w HBO w styczniu. W gościnnych rolach Marilyn Manson i Sharon Stone
W styczniu 2020 roku na antenie HBO premierę mieć będzie serial „Nowy Papież” Paola Sorrentina. Główne role zagrali w nim Jude Law i John Malkovich. 10 stycznia serial zadebiutuje w HBO GO, zaś cztery dni później - w HBO.
więcej
|
Jacek Kurski: ,,Wiadomości" dużo spokojniejsze, pogrążyły Banasia, disco polo stygmatyzowane przez elity
Według prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego „Wiadomości” w ostatnim czasie są „dużo spokojniejsze, chwilami nawet nudne”. Kurski stwierdził w „Sieciach”, że TVP dostaje mało ciekawych pomysłów z obszaru tożsamościowego, więc sporo takich projektów wymyślił on sam. Natomiast elitom wytknął hejt i stygmatyzowanie disco polo.
więcej
|
Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna
Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z Radia Gdańsk odchodzi redaktor naczelny Michał Rzepiak, Olga Zielińska zastąpi Waldemara Ulanowskiego
Dyrektor programowy i redaktor naczelny Radia Gdańsk Michał Rzepiak, odchodzi z firmy za porozumieniem stron - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z rozgłośnią żegna się też wiceszef informacji Waldemar Ulanowski, którego stanowisko ma przejąć Olga Zielińska.
więcej
|
|
Eurozet chce uruchomić Otoradio w Lublinie, Bydgoszczy i Łodzi. Konkurentem Radio Wnet
O częstotliwości w Lublinie, Bydgoszczy oraz Łodzi ubiegają się dwa podmioty: Eurozet oraz Radio Wnet. To ostatnie chciałoby rozszerzyć zasięg nadawania, a Eurozet stworzyć Otoradio, na stworzenie którego wnioski składa już od ponad roku.
więcej
|
|
Adam Bodnar pyta szefostwo Polskiego Radia 24 o rozwiązanie umowy z Łukaszem Warzechą
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się do szefowej Polskiego Radia 24 z prośbą o wyjaśnienia w sprawie przyczyn, dla których rozwiązano umowę z Łukaszem Warzechą. - Przestrzeganie zasady pluralizmu wewnętrznego ma istotny wpływ na jakość prezentowanych informacji - pisze Bodnar.
więcej
|
|
Meloradio uruchomiło nowy player internetowy
W poniedziałek, 2 grudnia Meloradio (Eurozet) uruchomiło nową stronę internetową swojego playera. Umożliwia on słuchanie radia na żywo i dostęp do wybranych audycji. To już trzecia markowa Eurozetu z nowym playerem udostępnionym w tym roku.
więcej
|
|
Dąbrowska, Mastalerz i Globisz z nagrodami Wielkiego Splendora, Honorowy Wielki Splendor dla ,,Dialogu"
W poniedziałek 2 grudnia Teatr Polskiego Radia wręczył swoje najważniejsze wyróżnienia - nagrody Wielkiego Splendora. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się: Katarzyna Dąbrowska, Krzysztof Globisz i Andrzej Mastalerz. Honorowym Wielkim Splendorem nagrodzony został „Dialog” - miesięcznik poświęcony dramaturgii.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności. Radio Kielce na drugim miejscu
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od maja do października br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
PKP Intercity szuka agencji eventowej
Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za realizację dla niej usług eventowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksandra Bujnowska: z Havas Media do Philipsa
Aleksandra Bujnowska dołączyła do działu marketingu firmy Philips. Przeszła tu po blisko 11 latach pracy w Havas Media Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna i Robert Lewandowscy w świątecznej kampanii Huawei (wideo)
Ruszyła świąteczna odsłona reklamowej Huawei, w której wystąpili Anna i Robert Lewandowscy.
więcej
|
Jabłczyńska, Kurzajewski, Lenartowicz i Popek promują patriotyzm gospodarczy
Rusza kampania „Wybieram 590 - sobota dla Polski”, która ma zachęcać Polaków, by podczas zakupów sięgali po polskie produkty oraz usługi i w ten sposób wspierali rodzimą gospodarkę. Do akcji zaproszono aktorkę Joannę Jabłczyńską, prezentera Macieja Kurzajewskiego, dziennikarkę Annę Popek i aktora Jacka Lenartowicza.
więcej
|
Pierwszy całodobowy, samoobsługowy sklep Carrefoura otwarto w Warszawie
Sieć Carrefour uruchomiła swój pierwszy w Polsce sklep Carrefour Express w formacie samoobsługowym. Placówka w Warszawie czynna jest 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Możliwe, że po fazie testów detalista będzie otwierać podobne sklepy w innych lokalizacjach.
więcej
|
Pracownicy branży reklamowej strajkują w Hongkongu. Wspierają prodemokratyczne protesty w mieście
Pracownicy branży reklamowej w Hongkongu rozpoczęli tygodniowy strajk i zorganizowali demonstrację w centrum miasta. Działania są wyrazem solidarności dla prodemokratycznych protestów trwających w Hongkongu i skierowanych przeciwko władzom w Pekinie.
więcej
|
Bożonarodzeniowe ,,Zielono mi" w kampanii PGE (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej Polskiej Grupy Energetycznej opartej na piosence „Zielono mi”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe The Digitals i Zenith.
więcej
|
Lidl stawia na ekologię. Wprowadza w Polsce warzywa Bio znakowane światłem
Sieć Lidl Polska wprowadza do sklepów pierwsze warzywa Bio znakowane bezinwazyjnie - naturalnym światłem. Bio dynia piżmowa i Bio seler sprzedawane są bez opakowania, bez opakowania, tuszu i kleju.
więcej
|
,,Świąteczne Miasteczko" w kampanii Leroy Merlin na Boże Narodzenie (wideo)
Sieć sklepów budowlanych Leroy Merlin rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Działania wspierają ofertę promocyjną „Świąteczne Miasteczko”.
więcej
|
McDonald's i Tesco wspierają ,,złote standardy" IAB. Będą się reklamować tylko w certyfikowanych mediach
Sieć restauracji McDonald’s oraz hipermarketów Tesco przystąpiły do programu „złotych standardów” stworzonego w Wielkiej Brytanii przez organizację IAB. Obie firmy zadeklarowały że będą się reklamować tylko w certyfikowanych przez IAB mediach zapewniających nieintruzywne formaty reklamowe i przejrzyste systemy współpracy z reklamodawcami.
więcej
|
Artegence wygrała przetarg Expandera
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę w digitalu firmy Expander, zajmującej się pośrednictwem finansowym.
więcej
|
Cielecka, Kużniar i Musiał w kampanii Chivas Regal
Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarosław Kuźniar zostali ambasadorami szkockiej whisky Chivas Regal, która należy do Wyborowa Pernod Ricard.
więcej
|
Dominik Wałęga za Aleksandrę Bujnowską chief digital officerem w Havas Media Group
Do zespołu Havas Media Group dołączył Dominik Wałęga, który objął stanowisko chief digital officera. Zastąpił Aleksandrę Bujnowską, która nie pracuje już w firmie.
więcej
|
Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk
W strukturze Streetcom - agencji marketingu rekomendacji konsumenckich - powstała marka InStars. Zajmie się działaniami z obszaru influencer marketingu.
więcej
|
GP Batteries promuje się w telewizji i internecie
Wystartowała nowa kampania marki baterii GP Batteries, przygotowana przez gto.agency.
więcej
|
TK Maxx w bożonarodzeniowej kampanii zachęca do przemyślanych zakupów (wideo)
Sieć sklepów TK Maxx w rozpoczętej właśnie bożonarodzeniowej kampanii reklamowej zachęca do kupowania prezentów w bardziej przemyślany sposób i sięgania po markowe upominki taniej. Kreację reklam przygotowała agencja Wieden+Kennedy London.
więcej
|
BBC One ze spotem świątecznym
Ruszyła wizerunkowa kampania świąteczna brytyjskiej BBC One. W spocie "XmasLife" wystąpiły gwiazdy programów tej stacji telewizyjnej.
więcej
|
Communication Unlimited przygotowała dwie kampanie Suzuki
Ruszyły kampanie Suzuki promujące silniki zaburtowe oraz motocykle V-Strom. Za obie akcje odpowiada agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Polska Grupa Supermarketów szykuje markę własną Włącz BIO
Polska Grupa Supermarketów rozszerza gamę marek własnych (O! Dobre. Pewne. Twoje. i Spiżarnia Dworska) o markę Włącz BIO. Na początek pod tym szyldem sprzedawane będą produkty mięsne oraz suche.
więcej
|
Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności
Michał Jeziółkowski - dotychczasowy key account manager sieci reklamowej Społeczności - awansował na stanowisko head of programmatic direct.
więcej
|
Katarzyna Partyka client success developer w Harbingers
Katarzyna Partyka dołączyła do krakowskiej agencji digitalowej Harbingers jako client success developer.
więcej
|
Jerzy Dytkiewicz w Papaya Films
Reżyser Jerzy Dytkiewicz podpisał umowę na reprezentację z Papaya Films.
więcej
|
Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna
Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Michał Kobosko kończy pracę w Atlantic Council i współpracuje z Szymonem Hołownią przy wyborach prezydenckich
Michał Kobosko po odejściu z Atlantic Council zaangażował się w pracę dla Szymona Hołowni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Mogę potwierdzić, że współpracuję z nim przy jego nowym projekcie społecznym - mówi nam Kobosko. Sam Hołownia nie ogłosił jeszcze oficjalnie startu w wyborach prezydenckich.
więcej
|
Podrożały ,,Rzeczpospolita", ,,Parkiet" i ,,Dziennik Gazeta Prawna"
W połowie listopada wzrosła cena egzemplarzowa „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), a z początkiem grudnia - „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (Gremi Media).
więcej
|
TV Puls pokaże Telekamery 2020. Ogłoszono nominacje, rusza głosowanie
W nowym numerze "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) została opublikowana lista nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2020. Pierwszy raz od kilku lat wydarzenie będzie można oglądać w telewizji - na antenie Telewizji Puls.
więcej
|
Axel Springer zainteresowany przejęciem agencji Reuters. Na razie brak porozumienia
Niemiecki koncern Axel Springer jest zainteresowany przejęciem agencji informacyjnej Reuters - wynika z nieoficjalnych informacji. Na razie nie doszło do porozumienia w tej sprawie, a wstępna oferta została odrzucona.
więcej
|
Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk
W strukturze Streetcom - agencji marketingu rekomendacji konsumenckich - powstała marka InStars. Zajmie się działaniami z obszaru influencer marketingu.
więcej
|
RASP rezygnuje z działu eventów, zwolniona szefowa Marta Zalewska i 6 innych pracowników
W Ringier Axel Springer Polska zlikwidowano dział eventów. Z firmą pożegnało się 7 z 18 zatrudnionych tam osób, m.in. szefowa Marta Zalewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany
Ponad rok temu Telewizja Polska ogłosiła, że przeprowadzi audyt badań oglądalności oferowanych im przez firmę Nielsen Audience Measurement Polska. Od kilku miesięcy nie było jednak wiadomo, jaki jest etap tych prac. - Nie przeprowadziliśmy audytu, w ogóle nie wpuścili Sadrena. Przecież to jest skandal po czterech latach dobrej zmiany - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|