Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 3 Grudnia 2019
 
 
 
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany
 
Ponad rok temu Telewizja Polska ogłosiła, że przeprowadzi audyt badań oglądalności oferowanych im przez firmę Nielsen Audience Measurement Polska. Od kilku miesięcy nie było jednak wiadomo, jaki jest etap tych prac. - Nie przeprowadziliśmy audytu, w ogóle nie wpuścili Sadrena. Przecież to jest skandal po czterech latach dobrej zmiany - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Michał Kobosko kończy pracę w Atlantic Council i współpracuje z Szymonem Hołownią przy wyborach prezydenckich
 
Michał Kobosko po odejściu z Atlantic Council zaangażował się w pracę dla Szymona Hołowni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Mogę potwierdzić, że współpracuję z nim przy jego nowym projekcie społecznym - mówi nam Kobosko. Sam Hołownia nie ogłosił jeszcze oficjalnie startu w wyborach prezydenckich. więcej
 
 
Z Radia Gdańsk odchodzi redaktor naczelny Michał Rzepiak, Olga Zielińska zastąpi Waldemara Ulanowskiego
 
Dyrektor programowy i redaktor naczelny Radia Gdańsk Michał Rzepiak, odchodzi z firmy za porozumieniem stron - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z rozgłośnią żegna się też wiceszef informacji Waldemar Ulanowski, którego stanowisko ma przejąć Olga Zielińska. więcej
 
 
,,Kto to kupi?" nowym programem TTV na wiosnę 2020. Startują castingi
 
Wiosną 2020 roku TTV pokaże nowy 10-odcinkowy program „Kto to kupi?”, będący polską edycją brytyjskiego formatu „Buy it now” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują castingi. więcej
 
 
TVP1 liderem w listopadzie, w grupie komercyjnej na czele TVN. Eurowizja Junior 2019 i ,,M jak miłość" hitami
 
Nowym liderem oglądalności w listopadzie br. w 4+ została TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły finał Eurowizji Junior 2019, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP podaje ofertę reklamową na 2020 rok: ceny 3-6 proc. w górę, obniżone progi wydatków na stacje tematyczne, nowe rabaty więcej
 
Spór Polsatu z operatorami nabiera tempa. Część podpisuje nowe umowy, część zapowiada pozew więcej
 
Adam Pieczyński nie zaskoczył branży odejściem z TVN. "Jak na szefa jest młody, doskonale sformatował 'Fakty' i TVN24" więcej
 
"Młody Piłsudski", "Polskie ślady" i "Va banque" w zimowej ramówce TVP. Jacek Kurski: trzy sezony telewizyjne w ciągu roku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca Eurozet
PROGRAMME PLANNER Viacom International Media Networks
Content Commerce Specialist Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz, Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
Project Manager Dział Sprzedaży - wsparcie sprzedaży Grupa ZPR Media
New Business Manager El Padre
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Event Manager El Padre
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
Account Manager Viacom International Media Networks
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany

Ponad rok temu Telewizja Polska ogłosiła, że przeprowadzi audyt badań oglądalności oferowanych im przez firmę Nielsen Audience Measurement Polska. Od kilku miesięcy nie było jednak wiadomo, jaki jest etap tych prac. - Nie przeprowadziliśmy audytu, w ogóle nie wpuścili Sadrena. Przecież to jest skandal po czterech latach dobrej zmiany - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej dla Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Kto to kupi?" nowym programem TTV na wiosnę 2020. Startują castingi

Wiosną 2020 roku TTV pokaże nowy 10-odcinkowy program „Kto to kupi?”, będący polską edycją brytyjskiego formatu „Buy it now” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie startują castingi. więcej

TVP1 liderem w listopadzie, w grupie komercyjnej na czele TVN. Eurowizja Junior 2019 i ,,M jak miłość" hitami

Nowym liderem oglądalności w listopadzie br. w 4+ została TVP1, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły finał Eurowizji Junior 2019, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,The Voice of Poland" nadal hitem TVP2. 12,13 mln zł z reklam ,,Widz czeka na osobowości i ciekawy storytelling"

Dziesiątą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,83 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pokazywaną rok temu dziewiątą odsłonę. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku zarówno w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,13 mln zł. - Sukcesem „The Voice of Poland” jest prawdziwość programu - komentuje Wirtualnemedia.pl Rinke Rooyens, producent show. więcej

,,Wojenne dziewczyny" zyskały 240 tys. widzów, TVP1 liderem

Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 2,26 mln osób, o 240 tys. widzów więcej niż gromadziła druga edycja emitowana wiosną ub.r. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 14,22 mln zł. więcej

,,Rolnik szuka żony 6" znokautował konkurencję. 17,22 mln zł z reklam

Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,53 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 290 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu nadal była zdecydowanym liderem rynku - zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,22 mln zł. więcej

,,Mam talent!" stracił widzów, ale TVN nadal zdecydowanym liderem. 48,23 mln zł z reklam

Dwunasta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,47 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia talent-show zmalała o 370 tys. osób. TVN w czasie emisji formatu nadal był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 48,23 mln zł. więcej

Reality-show ,,Paradise hotel" TVN7 zrealizuje na Bali

TVN7 wiosną 2020 roku pokaże polską edycję „Paradise Hotel”, która zostanie zrealizowana na Bali. Właśnie ruszają castingi do nowego projektu. więcej

Polsat Romans zmieni się w Polsat Seriale. Jest decyzja KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zezwoliła Telewizji Polsat na zmianę nazwy kanału Polsat Romans na Polsat Seriale. więcej

TV Puls pokaże Telekamery 2020. Ogłoszono nominacje, rusza głosowanie

W nowym numerze "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) została opublikowana lista nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2020. Pierwszy raz od kilku lat wydarzenie będzie można oglądać w telewizji - na antenie Telewizji Puls. więcej

Krzysztof Skiba oczyszczony z zarzutu zniesławienia Telewizji Polskiej. ,,W meczu Skiba kontra TVP jest 1:0"

Frontman zespołu Big Cyc Krzysztof Skiba, po dziewięciomiesięcznym procesie został uwolniony od zarzutu zniesławienia Telewizji Polskiej. Publiczny nadawca wytoczył mu proces za wypowiedź, że nadawca winien jest „szczucia” na Pawła Adamowicza. Sąd uznał, że to stwierdzenie to opinia, i umorzył postępowanie. więcej

Cyfrowy Polsat i Ipla udostępniają na Święta dodatkowe kanały bez opłat

27 kanałów udostępni za darmo swoim abonentom Cyfrowy Polsat, a na platformie Ipla dostępne bezpłatnie będą 22 stacje. Promocyjne „okienko” zostanie zamknięte 6 stycznia 2020 roku. więcej

Kamil Durczok zatrzymany, usłyszał zarzut podrobienia weksla i oświadczenia byłej żony

Były dziennikarz telewizyjny Kamil Durczok został doprowadzony do siedziby Prokuratury Regionalnej w Katowicach. Przedstawiono mu zarzut, że 10 lat temu podrobił weksel i oświadczenia swojej byłej żony Marianny, żeby wyłudzić kredyty na prawie 2,9 mln zł. więcej

TVP pożegnała się z menedżerem, który wstawił "Silesia" zamiast "Polska" do logo Eurowizji Junior

Telewizja Polska w tym roku organizowała Eurowizję Junior. W logotypie konkursu znalazło się hasło "Share the Joy" (z ang. "Dziel się radością"), nazwa show oraz miejsce jego organizacji: Gliwice - Silesia 2019. Prezes TVP Jacek Kurski odniósł się do krytyki logo, podkreślając że osoba, która za nie odpowiadała, została zwolniona. więcej

TVN wyprzedził Polsat, liderem TVP1. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i ,,Teleexpress" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz dziennik TVP1 „Teleexpress”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Nowy Papież" w HBO w styczniu. W gościnnych rolach Marilyn Manson i Sharon Stone

W styczniu 2020 roku na antenie HBO premierę mieć będzie serial „Nowy Papież” Paola Sorrentina. Główne role zagrali w nim Jude Law i John Malkovich. 10 stycznia serial zadebiutuje w HBO GO, zaś cztery dni później - w HBO. więcej

Jacek Kurski: ,,Wiadomości" dużo spokojniejsze, pogrążyły Banasia, disco polo stygmatyzowane przez elity

Według prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego „Wiadomości” w ostatnim czasie są „dużo spokojniejsze, chwilami nawet nudne”. Kurski stwierdził w „Sieciach”, że TVP dostaje mało ciekawych pomysłów z obszaru tożsamościowego, więc sporo takich projektów wymyślił on sam. Natomiast elitom wytknął hejt i stygmatyzowanie disco polo. więcej

Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna

Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Z Radia Gdańsk odchodzi redaktor naczelny Michał Rzepiak, Olga Zielińska zastąpi Waldemara Ulanowskiego

Dyrektor programowy i redaktor naczelny Radia Gdańsk Michał Rzepiak, odchodzi z firmy za porozumieniem stron - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z rozgłośnią żegna się też wiceszef informacji Waldemar Ulanowski, którego stanowisko ma przejąć Olga Zielińska. więcej

 
Eurozet chce uruchomić Otoradio w Lublinie, Bydgoszczy i Łodzi. Konkurentem Radio Wnet

O częstotliwości w Lublinie, Bydgoszczy oraz Łodzi ubiegają się dwa podmioty: Eurozet oraz Radio Wnet. To ostatnie chciałoby rozszerzyć zasięg nadawania, a Eurozet stworzyć Otoradio, na stworzenie którego wnioski składa już od ponad roku. więcej

 
Adam Bodnar pyta szefostwo Polskiego Radia 24 o rozwiązanie umowy z Łukaszem Warzechą

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się do szefowej Polskiego Radia 24 z prośbą o wyjaśnienia w sprawie przyczyn, dla których rozwiązano umowę z Łukaszem Warzechą. - Przestrzeganie zasady pluralizmu wewnętrznego ma istotny wpływ na jakość prezentowanych informacji - pisze Bodnar. więcej

 
Meloradio uruchomiło nowy player internetowy

W poniedziałek, 2 grudnia Meloradio (Eurozet) uruchomiło nową stronę internetową swojego playera. Umożliwia on słuchanie radia na żywo i dostęp do wybranych audycji. To już trzecia markowa Eurozetu z nowym playerem udostępnionym w tym roku. więcej

 
Dąbrowska, Mastalerz i Globisz z nagrodami Wielkiego Splendora, Honorowy Wielki Splendor dla ,,Dialogu"

W poniedziałek 2 grudnia Teatr Polskiego Radia wręczył swoje najważniejsze wyróżnienia - nagrody Wielkiego Splendora. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się: Katarzyna Dąbrowska, Krzysztof Globisz i Andrzej Mastalerz. Honorowym Wielkim Splendorem nagrodzony został „Dialog” - miesięcznik poświęcony dramaturgii. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności. Radio Kielce na drugim miejscu

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od maja do października br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Polskie Radio Kielce i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PKP Intercity szuka agencji eventowej

Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za realizację dla niej usług eventowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Aleksandra Bujnowska: z Havas Media do Philipsa

Aleksandra Bujnowska  dołączyła do działu marketingu firmy Philips. Przeszła tu po blisko 11 latach pracy w Havas Media Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna i Robert Lewandowscy w świątecznej kampanii Huawei (wideo)

Ruszyła świąteczna odsłona reklamowej Huawei, w której wystąpili Anna i Robert Lewandowscy. więcej

Jabłczyńska, Kurzajewski, Lenartowicz i Popek promują patriotyzm gospodarczy

Rusza kampania „Wybieram 590 - sobota dla Polski”, która ma zachęcać Polaków, by podczas zakupów sięgali po polskie produkty oraz usługi i w ten sposób wspierali rodzimą gospodarkę. Do akcji zaproszono aktorkę Joannę Jabłczyńską, prezentera Macieja Kurzajewskiego, dziennikarkę Annę Popek i aktora Jacka Lenartowicza. więcej

Pierwszy całodobowy, samoobsługowy sklep Carrefoura otwarto w Warszawie

Sieć Carrefour uruchomiła swój pierwszy w Polsce sklep Carrefour Express w formacie samoobsługowym. Placówka w Warszawie czynna jest 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. Możliwe, że po fazie testów detalista będzie otwierać podobne sklepy w innych lokalizacjach. więcej

Pracownicy branży reklamowej strajkują w Hongkongu. Wspierają prodemokratyczne protesty w mieście

Pracownicy branży reklamowej w Hongkongu rozpoczęli tygodniowy strajk i zorganizowali demonstrację w centrum miasta. Działania są wyrazem solidarności dla prodemokratycznych protestów trwających w Hongkongu i skierowanych przeciwko władzom w Pekinie. więcej

Bożonarodzeniowe ,,Zielono mi" w kampanii PGE (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej Polskiej Grupy Energetycznej opartej na piosence „Zielono mi”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe The Digitals i Zenith. więcej

Lidl stawia na ekologię. Wprowadza w Polsce warzywa Bio znakowane światłem

Sieć Lidl Polska wprowadza do sklepów pierwsze warzywa Bio znakowane bezinwazyjnie - naturalnym światłem. Bio dynia piżmowa i Bio seler sprzedawane są bez opakowania, bez opakowania, tuszu i kleju. więcej

,,Świąteczne Miasteczko" w kampanii Leroy Merlin na Boże Narodzenie (wideo)

Sieć sklepów budowlanych Leroy Merlin rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Działania wspierają ofertę promocyjną „Świąteczne Miasteczko”. więcej

McDonald's i Tesco wspierają ,,złote standardy" IAB. Będą się reklamować tylko w certyfikowanych mediach

Sieć restauracji McDonald’s oraz hipermarketów Tesco przystąpiły do programu „złotych standardów” stworzonego w Wielkiej Brytanii przez organizację IAB. Obie firmy zadeklarowały że będą się reklamować tylko w certyfikowanych przez IAB mediach zapewniających nieintruzywne formaty reklamowe i przejrzyste systemy współpracy z reklamodawcami. więcej

Artegence wygrała przetarg Expandera

Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę w digitalu firmy Expander, zajmującej się pośrednictwem finansowym. więcej

Cielecka, Kużniar i Musiał w kampanii Chivas Regal

Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarosław Kuźniar zostali ambasadorami szkockiej whisky Chivas Regal, która należy do Wyborowa Pernod Ricard. więcej

Dominik Wałęga za Aleksandrę Bujnowską chief digital officerem w Havas Media Group

Do zespołu Havas Media Group dołączył Dominik Wałęga, który objął stanowisko chief digital officera. Zastąpił Aleksandrę Bujnowską, która nie pracuje już w firmie. więcej

Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk

W strukturze Streetcom - agencji marketingu rekomendacji konsumenckich - powstała marka InStars. Zajmie się działaniami z obszaru influencer marketingu. więcej

GP Batteries promuje się w telewizji i internecie

Wystartowała nowa kampania marki baterii GP Batteries, przygotowana przez gto.agency. więcej

TK Maxx w bożonarodzeniowej kampanii zachęca do przemyślanych zakupów (wideo)

Sieć sklepów TK Maxx w rozpoczętej właśnie bożonarodzeniowej kampanii reklamowej zachęca do kupowania prezentów w bardziej przemyślany sposób i sięgania po markowe upominki taniej. Kreację reklam przygotowała agencja Wieden+Kennedy London. więcej

BBC One ze spotem świątecznym

Ruszyła wizerunkowa kampania świąteczna brytyjskiej BBC One. W spocie "XmasLife" wystąpiły gwiazdy programów tej stacji telewizyjnej. więcej

Communication Unlimited przygotowała dwie kampanie Suzuki

Ruszyły kampanie Suzuki promujące silniki zaburtowe oraz motocykle V-Strom. Za obie akcje odpowiada agencja Communication Unlimited. więcej

Polska Grupa Supermarketów szykuje markę własną Włącz BIO

Polska Grupa Supermarketów rozszerza gamę marek własnych (O! Dobre. Pewne. Twoje. i Spiżarnia Dworska) o markę Włącz BIO. Na początek pod tym szyldem sprzedawane będą produkty mięsne oraz suche. więcej

Michał Jeziółkowski head of programmatic direct w Społeczności

Michał Jeziółkowski - dotychczasowy key account manager sieci reklamowej Społeczności - awansował na stanowisko head of programmatic direct. więcej

Katarzyna Partyka client success developer w Harbingers

Katarzyna Partyka dołączyła do krakowskiej agencji digitalowej Harbingers jako client success developer. więcej

Jerzy Dytkiewicz w Papaya Films

Reżyser Jerzy Dytkiewicz podpisał umowę na reprezentację z Papaya Films. więcej

Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna

Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Michał Kobosko kończy pracę w Atlantic Council i współpracuje z Szymonem Hołownią przy wyborach prezydenckich

Michał Kobosko po odejściu z Atlantic Council zaangażował się w pracę dla Szymona Hołowni - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Mogę potwierdzić, że współpracuję z nim przy jego nowym projekcie społecznym - mówi nam Kobosko. Sam Hołownia nie ogłosił jeszcze oficjalnie startu w wyborach prezydenckich. więcej

Podrożały ,,Rzeczpospolita", ,,Parkiet" i ,,Dziennik Gazeta Prawna"

W połowie listopada wzrosła cena egzemplarzowa „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), a z początkiem grudnia - „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” (Gremi Media). więcej

TV Puls pokaże Telekamery 2020. Ogłoszono nominacje, rusza głosowanie

W nowym numerze "Tele Tygodnia" (Wydawnictwo Bauer) została opublikowana lista nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2020. Pierwszy raz od kilku lat wydarzenie będzie można oglądać w telewizji - na antenie Telewizji Puls. więcej

Axel Springer zainteresowany przejęciem agencji Reuters. Na razie brak porozumienia

Niemiecki koncern Axel Springer jest zainteresowany przejęciem agencji informacyjnej Reuters - wynika z nieoficjalnych informacji. Na razie nie doszło do porozumienia w tej sprawie, a wstępna oferta została odrzucona. więcej

Streetcom wydziela zespół influencer marketingu InStars. Na jego czele Anna Pająk

W strukturze Streetcom - agencji marketingu rekomendacji konsumenckich - powstała marka InStars. Zajmie się działaniami z obszaru influencer marketingu. więcej

RASP rezygnuje z działu eventów, zwolniona szefowa Marta Zalewska i 6 innych pracowników

W Ringier Axel Springer Polska zlikwidowano dział eventów. Z firmą pożegnało się 7 z 18 zatrudnionych tam osób, m.in. szefowa Marta Zalewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google i Facebook pod lupą Komisji Europejskiej. Chodzi o dane służące do targetowania reklam

Komisja Europejska rozpoczęła postępowanie mające wyjaśnić w jaki sposób Google i Facebook wykorzystują dane o użytkownikach do targetowania reklam. Komisja chce sprawdzić czy tego typu informacje nie są używane przez technologicznych gigantów do ograniczania konkurencji na rynku. więcej

Facebook wprowadza narzędzie Photo Transfer Tool. Pozwoli przenosić zdjęcia do Google Photos

Facebook wprowadził w ograniczonym zakresie rozwiązanie o nazwie Photo Transfer Tool. Pozwala ono w wygodny sposób przenosić zdjęcia zgromadzone na koncie w serwisie do innych serwisów, na razie na platformę Google Photos. Na początek opcja jest dostępna jedynie dla użytkowników w Irlandii. więcej

Amazon wprowadza transmisje Premier League. Mecze za darmo przez 30 dni

Koncern Amazon wprowadza na platformie Amazon Prime możliwość oglądania angielskiej Premier League. Poza płatnym dostępem niezarejestrowani użytkownicy będą mogli śledzić mecze przez 30 dni bez żadnych opłat. To pierwszy wypadek od 30 lat gdy Premier League jest dostępna za darmo, co stanowi wyzwanie dla największych brytyjskich nadawców telewizyjnych. więcej

Amerykański Black Friday z nowym rekordem. 7,4 mld dolarów wydanych w internecie

Tegoroczny Czarny Piątek okazał się rekordowy na amerykańskim rynku - wynika z analizy firmy Adobe. Według wyliczeń wartość zakupów dokonanych w internecie wyniosła 7,4 mld dolarów, zaś o 21 procent wzrosła liczba transakcji dokonanych w sieci za pomocą smartfonów. więcej

Grupa RAS Polska niezmiennie liderem kategorii zdrowie i medycyna

Grupa RAS Polska mająca w swoim portfolio serwisy Medonet.pl oraz Onet Zdrowie od kwietnia br. pozostaje na pozycji lidera kategorii zdrowie i medycyna. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany

Ponad rok temu Telewizja Polska ogłosiła, że przeprowadzi audyt badań oglądalności oferowanych im przez firmę Nielsen Audience Measurement Polska. Od kilku miesięcy nie było jednak wiadomo, jaki jest etap tych prac. - Nie przeprowadziliśmy audytu, w ogóle nie wpuścili Sadrena. Przecież to jest skandal po czterech latach dobrej zmiany - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agnieszka Sobucka nową rzeczniczką prasową Emitela

Agnieszka Sobucka została rzecznikiem prasowym Emitela - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na tym stanowisku zastąpiła Beatę Grabarczyk, która we wrześniu br. odeszła z firmy. więcej

Pięć nagród dla Polski na European Excellence Awards 2019

Polskie agencje i firmy otrzymały łącznie pięć nagród w konkursie European Excellence Awards 2019 dla najlepszych projektów komunikacyjnych w Europie. więcej

H+K Strategies: awanse w zespole digital & influencer marketingu

W agencji Hill+Knowlton Strategies Anna Radomska awansowała ze stanowiska digital marketing manager na stanowisko senior digital marketing manager, a należąca do tego samego zespołu Aleksandra Garbala objęła funkcję digital & influencer marketing managera. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Oppo z pierwszym połączeniem w technologii DSS. Ma przyspieszyć wprowadzenie usług 5G
 
 
 
GOSPODARKA
 
Pierwszy całodobowy, samoobsługowy sklep Carrefoura otwarto w Warszawie
Lidl stawia na ekologię. Wprowadza w Polsce warzywa Bio znakowane światłem
Skoda otworzyła pierwszy digital showroom w Polsce
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Wojenne dziewczyny" zyskały 240 tys. widzów, TVP1 liderem
,,Nowy Papież" w HBO w styczniu. W gościnnych rolach Marilyn Manson i Sharon Stone
Umierający fan obejrzał "Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie" przed premierą
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj