|
|
|
|
|
|
|
Nowy serial ,,Kod genetyczny" wiosną w TVN. Gruszka, Woronowicz i Musiałowski w rolach głównych (zdjęcia)
Wystartowały zdjęcia do nowego autorskiego serialu TVN „Kod genetyczny”, który reżyseruje Adrian Panek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych wystąpią Karolina Gruszka, Adam Woronowicz i Maciej Musiałowski. Premiera 8-odcinkowej produkcji odbędzie się wiosną 2020 roku.
więcej
|
Brak reklam suplementów diety przy audycjach dla dzieci. Jest porozumienie nadawców
Nadawcy telewizyjni oraz organizacje zrzeszające producentów suplementów diety podpisali porozumienie w sprawie zasad rozpowszechniania reklam tych produktów. - To drugi taki dokument na świecie po Wielkiej Brytanii, a po Brexicie będzie jedynym w Unii Europejskiej - zaznaczył Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" miał o 1 mln widzów więcej niż ,,World of Dance - Polska". 32,41 mln zł z reklam
Dziesiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,24 mln widzów, czyli o 1 mln osób więcej niż nowe widowisko „World of Dance - Polska” emitowane w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie nadawania show był liderem rynku telewizyjnego w 4+, a wpływy z reklam wyniosły 32,41 mln zł.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" nadal hitem Polsatu, wiosną kolejna edycja
Dwunastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,41 mln osób, o 210 tys. widzów mniej niż pokazywana rok temu dziesiąta odsłona. Program dał Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 34,70 mln zł. Trzynasta edycja widowiska będzie emitowana wiosną 2020 roku.
więcej
|
813 tys. widzów szóstego sezonu ,,36,6". TVN zarobił z reklam 9,68 mln zł
Szósty sezon programu „36,6” gromadził średnio 813 tys. widzów, o 22 tys. osób mniej niż czwarta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,68 mln zł.
więcej
|
Canal+ usunął z internetu 2,7 tys. pirackich źródeł z odcinkami ,,Żmijowiska"
Sekcja do walki z piractwem telewizyjnym Canal+ w ostatnich tygodniach wykryła w internecie dokładnie 2 720 pirackich źródeł z pierwszymi czterema odcinkami serialu „Żmijowsko”. Prawie wszystkie zostały już usunięte.
więcej
|
Rekordowy tydzień TVP1. Eurowizja Junior 2019 przed ,,M jak miłość"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: finał Eurowizji Junior 2019, serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sześć nowych pakietów internetu i telewizji w świątecznej ofercie UPC Biznes
Z okazji zbliżających się świąt firma UPC Biznes uruchomiła specjalne oferty dla klientów z segmentu małych i średnich firm. Klienci biznesowi mają do wyboru sześć nowych pakietów obejmujących internet i telewizję.
więcej
|
,,Metro Retro" - nowy cykl z klasykami kina w telewizji Metro
W grudniu kanał Metro (należący do Discovery Polska) wyemituje nowy cykl filmowy „Metro Retro”. Na antenie pojawią się klasyczne filmy, takie jak m.in. „Czerwona gorączka", „Brudny Harry", „Naga Broń", „Blues Brothers" czy „Nieśmiertelny".
więcej
|
5,34 mln widzów Eurowizji Junior 2019 w TVP1, TVP ABC i TVP Polonia (dane NAM)
Pokazany w niedzielę po południu w TVP1, TVP ABC i TVP Polonia finał 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior oglądało średnio 5,34 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brak reklam suplementów diety przy audycjach dla dzieci. Jest porozumienie nadawców
Nadawcy telewizyjni oraz organizacje zrzeszające producentów suplementów diety podpisali porozumienie w sprawie zasad rozpowszechniania reklam tych produktów. - To drugi taki dokument na świecie po Wielkiej Brytanii, a po Brexicie będzie jedynym w Unii Europejskiej - zaznaczył Witold Kołodziejski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Robert Lewandowski, Kuba Wojewódzki i Marcin Tyszka w kampanii Huawei "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo"
Rusza pierwsza od dłuższego czasu regionalna kampania wizerunkowa Huawei pod hasłem "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo". W części głównej bohaterem kampanii jest ambasador marki Robert Lewandowski, zaś działania z jego udziałem uzupełni część digitalowa z Marcinem Tyszką i Kubą Wojewódzkim.
więcej
|
Digitree Group: wpływy wzrosły o 22 proc., zmalała strata, Fast White Cat przyniósł 9 mln zł
W minionym kwartale zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group (do niedawna działająca pod nazwą Grupa Sare) zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 22,3 proc. do 13,87 mln zł, a jej strata netto zmalała z 360 do 214,3 tys. zł.
więcej
|
,,Podaruj bliskim prawdziwe święta" w reklamach Lidla (wideo)
Lidl Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Przygotowały i realizują ją agencja GPD Agency i dom mediowy Havas Media.
więcej
|
W tym roku globalne wydatki na programmatic mają przekroczyć 100 mld dolarów
Na koniec br. łączne, globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym mają wynieść ponad 100 mld dolarów – wynika z raportu Programmatic Marketing Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). W 2020 roku będzie to już 127 mld dolarów, a w 2021 aż 147 mld dolarów. Wtedy to wartość wydatków na reklamę programmatic będzie stanowiła 72 proc. rynku online.
więcej
|
Kosmici przed bankomatem reklamują Konto Jakże Osobiste w Alior Bank (wideo)
Alior Bank zaczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej Konta Jakże Osobistego opartej na wizerunku dwójki kosmitów. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL i Mets.
więcej
|
Avon i Feminoteka we wspólnej kampanii przeciwko przemocy wobec kobiet
Pod hasłem „PrzeMOC wobec KOBIET. Skreśl niepotrzebne” wystartowała ogólnopolska kampania firmy Avon i fundacji Feminoteka. Jej bohaterkami są kobiety, które odnalazły w sobie moc i wydostały się z przemocowej sytuacji. Akcję przygotowały Tody, Graffiti Films i Five Media.
więcej
|
Ruszyła agencja komunikacji wizualnej Wyraz. Jej założycielką Małgorzata Bieroza
Na rynku działa nowa agencja Wyraz, specjalizująca się w projektowaniu, identyfikacji i brandingu marek, a także pozycjonowaniu i strategii. Jej założycielką jest Małgorzata Bieroza.
więcej
|
Tomasz Raczek na infolinii filmowo-serialowej promuje ofertę T-Mobile
Sieć T-Mobile uruchamia we wtorek infolinię filmową i serialową, obsługiwaną przez krytyka Tomasza Raczka. - Rozmowy z dzwoniącymi będą dotyczyły produkcji dostępnych na Netflixie i Amazon Prime Video - mówi w rozmowie portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Raczek. Akcja promuje ofertę operatora - Magenta 1.
więcej
|
Apple w świątecznej kampanii chce pokazać, że nie wszystkie technologie są przeznaczone do bezmyślnej konsumpcji (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii koncern Apple prezentuje historię rodziny, która spędza pierwsze święta bez żony, matki i babci. Kreację reklam przygotowała agencja TBWAMediaArts Lab.
więcej
|
PZU w nowej kampanii pokazuje, po czym poznać dobrego ubezpieczyciela (wideo)
Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła w internecie nową kampanię marketingową, która przekonuje, że warto wybierać firmy kierujące się misją pomagania innym i pomagające innym. Za kreację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.
więcej
|
Novem wygrała przetarg Play
Agencja Novem rozpoczęła obsługę Play w zakresie marketingu afiliacyjnego. To wynik wygranego przetargu.
więcej
|
Iwona Kowalczyk, Patrycja Sokołowska i Karolina Zduńczyk w zespole Stor9_
Pracę w agencji marketingowej Stor9_, której udziałowcem jest Robert Lewandowski, rozpoczęły Iwona Kowalczyk, Patrycja Sokołowska i Karolina Zduńczyk.
więcej
|
,,Najważniejszy jest skład" w kampanii OneDayMore.pl (wideo)
Rozpoczęła się akcja reklamowa sklepu internetowego OneDayMore.pl ze zdrowymi przekąskami. Kreacją kampanii, realizowanej pod hasłem „Najważniejszy jest skład”, zajęła się GPD Agency.
więcej
|
CCC zamienia foliowe torby na papierowe, stosuje ekologiczne pudełka
Sieć sklepów obuwniczych CCC zrezygnowała z używania do pakowania towarów w swoich sklepach z toreb foliowych na rzecz papierowych. W należącym do niej serwisie eobuwie stosowane są z kolei ekologiczne pudełka i opakowania wysyłkowe.
więcej
|
Quality Media zajmie się kampanią Polskiej Grupy Górniczej
Firma Quality Media wygrała przetarg Polskiej Grupy Górniczej dotyczący przeprowadzenia w internecie zleconej przez nią kampanii reklamowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ING z ofertą pożyczek na Black Friday
Bank ING promuje pożyczki na święto wyprzedaży Black Friday hasłem „Kupuj to czego potrzebujesz”.
więcej
|
Top Market promuje się w telewizji
Polska Grupa Supermarketów startuje z kampanią telewizyjną sieci sklepów Top Market. Przygotował ją dom mediowy Value Media.
więcej
|
Zalando: ponad 200 tys. produktów ze zniżkami na Cyber Week
Platforma Zalando rozpoczęła swój piąty Cyber Week, którego kulminacyjnym punktem będzie Black Friday (29 listopada). Rabaty mają sięgać 70 proc.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Fundacja Kai Godek wyprosiła dziennikarkę Agory z konferencji. ,,Chciałam napisać tekst, nie stwarzałam zagrożenia"
Dziennikarka „Wysokich Obcasów” (Agora) Natalia Waloch została wyproszona z konferencji organizowanej przez Fundację „Życie i Rodzina”, której szefową jest Kaja Godek. Zdaniem organizatora - dziennikarka zachowywała się prowokacyjne. Waloch w rozmowie z nami zaprzecza tej wersji. - Poszłam tam, żeby napisać tekst. Nie wiem, jakie zagrożenia mogła nieść moja obecność - mówi.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który zachował pozycję lidera najchętniej kupowanego tytułu - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Vogue Polska" uruchamia aplikację mobilną
Magazyn "Vogue Polska" (Visteria) zaprezentował aplikację mobilną, która ma być rozszerzoną wersją Vogue.pl. Dostępna jest w wersji darmowej oraz premium dla prenumeratorów - z dostępem m.in. do podcastów i dodatkowych treści.
więcej
|
Piotr Nisztor kontra Roman Giertych. Doszło do pomówienia, jednak sąd sprawę umorzył "z uwagi na niską szkodliwość czynu"
Sąd Okręgowy w Warszawie po czteroletnim procesie uznał, że Roman Giertych pomówił wprawdzie Piotra Nisztora, ale sprawę umorzono ze względu na niską szkodliwość czynu. Obie strony ogłosiły, że wygrały sprawę.
więcej
|
Wtorkowa ,,Gazeta Wyborcza" z kalendarzem autorstwa Adama Wajraka
We wtorek, 26 listopada, do części nakładu „Gazety Wyborczej" (Agora) dołączony zostanie kalendarz przyrodniczy na 2020 rok. Autorem zdjęć do niego jest dziennikarz i autor książek Adam Wajrak.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska: Małgorzata Golińska odchodzi, Anna Gumkowska szefową lifestylu i zdrowia
Małgorzata Golińska, dyrektor obszaru lifestyle i zdrowie w Wirtualnej Polsce, po półtora roku rozstaje się z firmą. Nadzór nad tym pionem przejmie Anna Gumkowska, pozostając szefową obszaru kultura i rozrywka.
więcej
|
Merlin Group chce zmniejszyć kapitał z powodu straty i sprzedać nowe akcje za 48 mln zł
Zarząd Merlin Group chce, żeby spółka obniżyła swój kapitał zakładowy z 17,58 do 7,03 mln zł w celu częściowego pokrycia strat z minionych lat. Jednocześnie ma wyemitować nowe akcje, bez prawa poboru przez jej obecnych akcjonariuszy, za maksymalnie 48 mln zł.
więcej
|
OLX.pl: darmowe ogłoszenia z grami, wyższe stawki za oferty nieruchomości
Na OLX.pl umożliwiono nielimitowane dodawanie darmowych ogłoszeń z grami wideo. Jednocześnie podwyższono stawkę za oferty z ogłoszeniami wynajmu nieruchomości (przy płatności internetowej) oraz wprowadzono nowy cennik opcji promocyjnych w kategorii Elektronika.
więcej
|
Allegro wprowadza darmowe dostawy kurierem w ramach Allegro Smart!
Platforma Allegro uruchomiła darmowe dostawy kurierem w płatnej usłudze Allegro Smart! Aby skorzystać z opcji kurierskiej trzeba dokonać zakupów za minimalną kwotę 100 złotych lub 40 złotych przy odbiorze w wyznaczonym punkcie.
więcej
|
Brand24 wprowadza możliwość monitorowania Twitcha. ,,To gigantyczny rynek"
Brand24, polska platforma do monitoringu internetu wprowadziła do swojej oferty możliwość zbierania danych z przeznaczonego dla graczy serwisu społecznościowego Twitch. - To gigantyczny rynek, a Twitch był wysoko a liście potrzeb naszych klientów, więc to naturalny krok - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, szef Brand24 i jednocześnie informuje, że nadal trwa wyjaśnianie kryzysu związanego z Facebookiem.
więcej
|
Digitree Group: wpływy wzrosły o 22 proc., zmalała strata, Fast White Cat przyniósł 9 mln zł
W minionym kwartale zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group (do niedawna działająca pod nazwą Grupa Sare) zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 22,3 proc. do 13,87 mln zł, a jej strata netto zmalała z 360 do 214,3 tys. zł.
więcej
|
W tym roku globalne wydatki na programmatic mają przekroczyć 100 mld dolarów
Na koniec br. łączne, globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym mają wynieść ponad 100 mld dolarów – wynika z raportu Programmatic Marketing Forecasts opublikowanego przez agencję mediową Zenith (Publicis Media). W 2020 roku będzie to już 127 mld dolarów, a w 2021 aż 147 mld dolarów. Wtedy to wartość wydatków na reklamę programmatic będzie stanowiła 72 proc. rynku online.
więcej
|
Pół miliona użytkowników korzysta ze światłowodu w Orange. 4 mln gospodarstw z dostępem do technologii
Orange Polska poinformował, że obecnie w całym kraju 500 tys. użytkowników korzysta z oferowanego przez tego operatora światłowodowego dostępu do internetu. Najwięcej klientów używających tej opcji jest w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie, a dostęp do światłowodu od Orange mają 4 mln gospodarstw domowych i firm w Polsce.
więcej
|
Universal Music wprowadza aplikację Universal Music Artists. Pozwala artystom śledzić dane z serwisów streamingowych
Należąca do koncernu Vivendi wytwórnia Universal Music udostępniła aplikację o nazwie Universal Music Artists. Dzięki niej twórcy i wykonawcy nagrywający dla Universal Music mogą śledzić w jednym miejscu statystyki dotyczące odtworzeń w muzycznych serwisach streamingowych, a także dane pochodzące z platform społecznościowych.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|