Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 25 Listopada 2019
 
 
 
Polskie Radio w przyszłym roku postawi na podcasty
 
W przyszłym roku Polskie Radio ma rozwinąć portale PolskieRadio.pl oraz PolskieRadio24.pl, rozbudować aplikację mobilną i postawić na autorskie podcasty, nie tylko jako zapis programów dostępnych na antenie - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Michał Pol będzie współpracował z WP SportoweFakty
 
Z początkiem 2020 roku dziennikarz sportowy Michał Pol zacznie współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Do niedawna był związany z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej z Agorą. więcej
 
 
Amnesty International: Google i Facebook zagrożeniem dla praw człowieka. ,,Mocna i słuszna diagnoza"
 
Google i Facebook opanowały cyfrową przestrzeń stosując masową inwigilację miliardów użytkowników, co w konsekwencji jest poważnym zagrożeniem dla podstawowych praw człowieka – ocenia Amnesty International. Organizacja apeluje do władz poszczególnych krajów i regulatorów o ściślejszy nadzór nad działaniami internetowych gigantów. - Diagnoza Amnesty International jest mocna i słuszna.  W sferze technologii znaleźliśmy się na progu podobnego kryzysu, jakiego w ostry sposób doświadczamy w sferze ekologii - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szymielewicz, prezeska fundacji Panoptykon. więcej
 
 
,,Tygodnik Podhalański" z pogróżkami. ,,Wiadomości mogą uruchomić niebezpieczne instynkty"
 
Szef „Tygodnika Podhalańskiego” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) Jerzy Jurecki ujawnił maila z pogróżkami, który przesłano do redakcji. - To efekt nagonki, jaką urządziła na nas Telewizja Polska - stwierdza Jurecki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. O groźbach poinformował już policję. więcej
 
 
Starcom obronił budżet mediowy banków z Grupy Santander
 
Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media wygrał przetarg Grupy Santander na obsługę mediową. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tesco Polska wystawione na sprzedaż. "Hipermarkety przegrywają z dyskontami" (opinie) więcej
 
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera więcej
 
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile'u, startuje superauto.pl z nowymi samochodami więcej
 
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem w tym roku. ,,Gość Niedzielny" najchętniej kupowany więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz, Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
New Business Manager El Padre
Event Manager El Padre
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Account Manager Viacom International Media Networks
Junior Technical SEO Ringier Axel Springer Media
Realizator Światła TVP
UX Designer w Sympatii Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
CI Polsat i Centrum Praw Kobiet ze wspólnym projektem ,,Stop przemocy wobec kobiet". Katarzyna Grochola ambasadorką (wideo)

W poniedziałek, 25 listopada wystartuje roczna kampania „Stop przemocy wobec kobiet”, którą zorganizował Crime+Investigation Polsat we współpracy z Centrum Praw Kobiet. Ambasadorką akcji została pisarka i scenarzystka Katarzyna Grochola. więcej

1,08 mln widzów ,,Magazynu śledczego Anity Gargas". TVP1 liderem

Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 1,08 mln osób. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest liderem rynku w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

2,4 mln widzów ,,Sprawy dla reportera". TVP1 zdecydowanym liderem rynku

Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,41 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia. więcej

KRRiT chce wyjaśnień od TVP w sprawie dokumentu ,,Inwazja" o LGBT

W sprawie filmu dokumentalnego "Inwazja" w ostatnich dniach Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar napisał do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Rada w związku ze skargą RPO oraz 45 wnioskami od osób prywatnych zwróci się z prośbą o wyjaśnienia do Telewizji Polskiej. więcej

Nowe wymagania dla HbbTV. Związek "Cyfrowa Polska" za okresem przejściowym

Według Związku "Cyfrowa Polska" polski rynek nie jest gotowy na przyjęcie rozporządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla odbiorników cyfrowych dla telewizji hybrydowej (HbbTV). więcej

Festiwal Piękna 2019 na żywo w Polsacie

W weekend 6-8 grudnia w Katowicach odbędzie się Festiwal Piękna, w którym wybrani zostaną: Miss Supranational, Mister Supranational i jubileusz 30-lecia Miss Polski z koronacją Miss Polski 2019. Wydarzenie na żywo będzie można oglądać w Polsacie. więcej

Wiktoria Gabor wygrała Eurowizję Junior 2019

Reprezentantka Polski Wiktoria Gabor została zwyciężczynią 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior, który odbył się na Arena Gliwice. Prezes TVP Jacek Kurski na swoim profilu na Twitterze poinformował, że występ 12-latki w TVP1, TVP ABC i TVP Polonia oglądało 5,53 mln widzów. więcej

,,Breaking Bad" najlepszym serialem dekady. ,,Mad Men" przed ,,Grą o tron", z Netflixa w TOP20 tylko ,,Bojack Horseman"

Amerykańscy krytycy zagłosowali na najlepsze według nich seriale ostatniego dziesięciolecia. W ten sposób powstała lista 20 tytułów. Jakie wyróżniono? więcej

Właściciel katowickiej stacji tv wśród zatrzymanych przez CBA ws. korupcji

Właściciel prywatnej stacji telewizyjnej i uczelni niepublicznej w Katowicach jest wśród 10 osób zatrzymany przez Centralne Biuro Antykorupcyjne w ramach śledztwa dotyczącego korzyści majątkowych o wartości prawie 1,9 mln zł. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio w przyszłym roku postawi na podcasty

W przyszłym roku Polskie Radio ma rozwinąć portale PolskieRadio.pl oraz PolskieRadio24.pl, rozbudować aplikację mobilną i postawić na autorskie podcasty, nie tylko jako zapis programów dostępnych na antenie - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Na czele RadioZET.pl, zyskały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, w dół RMF.FM i Chillizet.pl (TOP 20 serwisów radiowych)

Zdecydowanym liderem serwisów stacji i nadawców radiowych jest nadal RadioZET.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, a spore spadki - RMF.FM i Chillizet.pl. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od maja do października br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Z Radia Zet odchodzą Izabela Dudkiewicz i Marcin Osiadacz

Na odejście z Radia Zet (Grupa Eurozet) zdecydowało się dwoje wydawców serwisów informacyjnych: Izabela Dudkiewicz oraz Marcin Osiadacz. Ze stacją rozstaną się pod koniec listopada br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Starcom obronił budżet mediowy banków z Grupy Santander

Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media wygrał przetarg Grupy Santander na obsługę mediową. więcej

Dyskusja bombek choinkowych w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczyna kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Za jej obsługę marketingową odpowiadają firmy Duda Polska, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Wavemaker. więcej

Były skoczek narciarski Martin Schmitt reklamuje STS (wideo)

Nowym ambasadorem reklamowym firmy bukmacherskiej STS został były skoczek narciarski Martin Schmitt. Występuje w kampanii pod hasłem „Dobrze wiesz, możesz obstawiać”. więcej

,,Świętna okazja" w kampanii Orange dla Firm (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Orange dla Firm. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Havas Warsaw i Initiative Media Warszawa. więcej

Prezent dla żony reklamuje odbiór w Żabce zakupów z Zalando (wideo)

W nowej kampanii sieci sklepów Żabka reklamowana jest możliwość odbierania w nich zakupów ze sklepu internetowego Zalando. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Spark Foundry, Easy Hell Productions, Coloroffon Film i Halo Productions. więcej

Domestos, Surf, Rexona i inne marki Unilevera wracają na półki Kauflandu

Po trwającej około rok przerwie klienci sieci marketów Kaufland Polska mogą kupić w nich produkty należące do koncernu Unilever. Wśród ponad 140 artykułów tej firmy są m.in. takie marki, jak Knorr, Domestos, Surf, Coccolino, Sunlight czy Rexona. więcej

,,Kup sprawdzone prezenty" w reklamach sklepów Decathlon na Boże Narodzenie (wideo)

Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci sklepów Decathlon. Za kreację reklam odpowiada agencja Przestrzeń. więcej

Michał Iwański head of technology&mobile w Reprise

Michał Iwański objął nowo utworzone stanowisko head of technology&mobile w agencji Reprise (IPG Mediabrands). Poprzednio pracował w Publicis Media. więcej

Digitree Group rezygnuje z wejścia do Niemiec

Zarząd Digitree Group (do niedawna działającej jako Sare) zdecydował o likwidacji swojej spółki zależnej zarejestrowanej w Niemczech. Firma przyznaje, że nie udało się rozwinąć działalności na tamtym rynku. więcej

Wpływy Mediacapu wzrosły o 52 proc., wynik netto 877 tys. zł w dół. LTTM z 12,8 mln zł przychodów

W minionym kwartale holding marketingowo-badawczy Mediacap osiągnął wzrost przychodów o 51,6 proc. do 32,03 mln zł i zysku EBITDA o 53 proc. do 2,6 mln zł, a jego wynik netto zmalał z 661 tys. zł zysku do 216 tys. zł straty. Grupa LTTM, obejmująca sieci partnerskie LifeTube, TalentMedia, Gamellon, zanotowała 12,8 mln zł przychodów. więcej

Historyczny spadek udziałów reklamy telewizyjnej w USA

W tym roku po raz pierwszy w historii udział reklamy telewizyjnej w całym torcie reklamowym w USA spadnie poniżej 30 proc. - wynika z szacunków firmy analitycznej eMarketer. - Na naszych oczach pada największy bastion telewizji na świecie, która od czasu wprowadzenia kolorowych odbiorników niewiele się zmieniła - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding. więcej

W Black Friday Pornhub zaoferuje dostęp do serwisu na całe życie. Cena 299 dolarów

Z okazji nadchodzącego tegorocznego Black Friday pornograficzna platforma Pornhub zaproponuje użytkownikom LifePlan, czyli możliwość dożywotniego korzystania z serwisu za jednorazową opłatą 299 dolarów. Oferta będzie ważna od 29 listopada do 2 grudnia 2019 roku, towarzyszy jej spot reklamowy przygotowany przez agencję Officer & Gentleman. więcej

Polscy konsumenci rzadko kupują nowości FMCG, kluczowym miejscem walki o konsumenta wciąż są sklepy stacjonarne (raport)

Polscy konsumenci są bardzo przywiązani do kilku znanych im marek i niechętnie próbują czegoś nowego. W popularnych kategoriach FMCG zaledwie kilka procent badanych deklarowało skłonność do kupowania czegoś nowego - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research we współpracy z frii.cc - agencją brand commerce consulting, więcej

Maciej Małek podcast managerem w LTTM

Maciej Małek objął stanowisko podcast managera w grupie LTTM (obejmuje marki LifeTube, TalentMedia, Gamellon, HubYT i Mellon Media) należącej do Mediacapu. Wcześniej pracował m.in. w FWW Communication, NextWeb Media i Wirtualnej Polsce. więcej

Tamara Arciuch z Bartłomiejem Kasprzykowskim zachęcają do czytania (wideo)

Pod hasem „Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” rozpoczęła się kampania społeczna Instytutu Książki promująca czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. Odpowiada za nią Orient Film. więcej

Jacobs w bożonarodzeniowej kampanii przekonuje, że to najlepsza kawa na święta (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania świąteczna marki Jacobs. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi i Havas Media. więcej

Krytyka Black Friday zaczyna przybierać nieproporcjonalne rozmiary (opinie)

Kilkaset odzieżowych, głównie francuskich marek zaapelowało, by w Black Friday nie kupować kolejnych niepotrzebnych rzeczy tylko dlatego, że są tańsze, bo to źle wpływa na środowisko. Zachęcają, by zamiast tego poszukać to, co można naprawić, sprzedać itp. - Black Friday to dziś stały element życia, daje ludziom dostęp do rzeczy, których normalnie by nie mogli kupić. Firmy powinny się skupiać na edukacji i  działaniach pozytywnych, nie krytykując działań innych marek, ani nie próbując ograniczać konsumentom możliwości wyboru co, kiedy i na jakich warunkach chcą kupić - komentują dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Epa i Krzysztof Tomczyński. więcej

KER: cytryna w spocie Seth & Riley's Garage myląca, bo nie ma jej w tym napoju (wideo)

Spot napoju piwnego  Seth & Riley’s Garage produkowanego przez Carlsberg Polska wprowadza w błąd, bo pokazano w nim m.in. cytrynę, której w nim nie ma - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

Biurowy #GretaThunbergChallenge choć wzbudza ogromne zainteresowanie, to nie zmieni natychmiast ludzkich nawyków

Zdjęcia szwedzkiej aktywistki klimatycznej Grety Thunberg w otoczeniu plastikowych przedmiotów  mają zniechęcić Izraelczyków do korzystania z jednorazowych sztućców, słomek, kubków, talerzy itp. - Akcja ma ewidentnie charakter świadomościowy w zakresie samego problemu. Natomiast nie sądzę by natychmiast wpłynęła na reakcję rynku. Tutaj najszybciej działają rozwiązania legislacyjne, które na przykład sprawią, że  używanie plastikowych sztućców będzie nieopłacalne - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu. więcej

,,Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja" w akcji charytatywnej Wawel SA i Frisco.pl

Marka Wawel razem z Fundacją "Wawel z Rodziną" z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia po raz kolejny organizują akcję "Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja", w ramach której do wszystkich domów dziecka na terenie całej Polski zostaną przekazane słodycze. W tym roku partnerem akcji został sklep internetowy Frisco.pl. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Tygodnik Podhalański" z pogróżkami. ,,Wiadomości mogą uruchomić niebezpieczne instynkty"

Szef „Tygodnika Podhalańskiego” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) Jerzy Jurecki ujawnił maila z pogróżkami, który przesłano do redakcji. - To efekt nagonki, jaką urządziła na nas Telewizja Polska - stwierdza Jurecki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. O groźbach poinformował już policję. więcej

Solorz bardziej wpływowy w sporcie od Kurskiego, a Szaranowicz od Borka i Szpakowskiego

Według magazynu „Forbes” właściciel Cyfrowego Polsatu  Zygmunt Solorz ma większe wpływy w branży sportowej niż prezes TVP Jacek Kurski, a Włodzimierz Szaranowicz niż Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. Na czele listy jest Zbigniew Boniek przed Adamem Małyszem i Robertem Lewandowskim. więcej

Rośnie liczba subskrypcji cyfrowej prasy. 10 milionów abonentów w półtora roku

W ciągu 1,5 roku globalna liczba subskrybentów cyfrowych wersji wiodących tytułów prasowych uległa podwojeniu i obecnie sięga prawie 20 mln - wynika z raportu organizacji FIPP i CeleraOne. Na szczycie listy znajduje się „The New York Times” z grupą 3,8 mln subskrybentów, w zestawieniu pojawia się „Gazeta Wyborcza”, zaś największy wzrost abonentów na sześciokrotnym poziomie zanotował amerykański „The Athletic”. więcej

Agora oferuje firmom sponsoring i mecenat cyfrowych subskrypcji ,,Gazety Wyborczej"

Klienci biznesowi „Gazety Wyborczej” (Agora) od kilku dni mogą korzystać z opcji sponsoringu prenumeraty cyfrowej dla swoich partnerów. - Ta oferta powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów - komentuje Joanna Kwas, szefowa biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. więcej

Schyłek magazynów dla mężczyzn. "Nie byłoby 'Playboya' w Polsce gdyby nie kobiety"

Marquard Media Polska zamyka wszystkie swoje tytuły prasowe, a grudniowe numery będą ostatnimi na rynku. Oznacza to także zniknięcie trzech tytułów z segmentu pism męskich: „CKM”, „Esquire” oraz „Playboya”. Ten ostatni oznaczał dla wielu nową epokę - wolnościowej prasy. - Nie byłoby Playboya w Polsce gdyby nie kobiety - uważa Tomasz Raczek, pierwszy redaktor naczelny tego pisma. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I-III kwartale, tylko ,,Auto Świat Poradnik" na plusie

W pierwszych trzech kwartałach br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Michał Pol będzie współpracował z WP SportoweFakty

Z początkiem 2020 roku dziennikarz sportowy Michał Pol zacznie współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Do niedawna był związany z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej z Agorą. więcej

Amnesty International: Google i Facebook zagrożeniem dla praw człowieka. ,,Mocna i słuszna diagnoza"

Google i Facebook opanowały cyfrową przestrzeń stosując masową inwigilację miliardów użytkowników, co w konsekwencji jest poważnym zagrożeniem dla podstawowych praw człowieka – ocenia Amnesty International. Organizacja apeluje do władz poszczególnych krajów i regulatorów o ściślejszy nadzór nad działaniami internetowych gigantów. - Diagnoza Amnesty International jest mocna i słuszna.  W sferze technologii znaleźliśmy się na progu podobnego kryzysu, jakiego w ostry sposób doświadczamy w sferze ekologii - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szymielewicz, prezeska fundacji Panoptykon. więcej

Nowa wersja Pudelek.pl: jest porządek i więcej reklam (opinie)

W nowej wersji serwisu Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) nie wprowadzono rewolucyjnych zmian, natomiast uporządkowano układ na stronie głównej, eksponując profile społecznościowe witryny i reklamy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży internetowej. więcej

Konrad Szołajski zbiera w internecie pieniądze na film o mowie nienawiści. ,,Szansa na standardowe wsparcie jest żadna"

Reżyser dokumentów Konrad Szołajski rozpoczął internetową zbiórkę na swój najnowszy film, opisujący zjawisko mowy nienawiści w Polsce. Potrzeba na to 300 tys. zł. Pierwsze zdjęcia zrealizowano 11 listopada podczas Marszu Niepodległości. Reżyser zapowiada ukończenie dokumentu do grudnia 2020 roku. więcej

Na czele RadioZET.pl, zyskały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, w dół RMF.FM i Chillizet.pl (TOP 20 serwisów radiowych)

Zdecydowanym liderem serwisów stacji i nadawców radiowych jest nadal RadioZET.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, a spore spadki - RMF.FM i Chillizet.pl. więcej

Digitree Group rezygnuje z wejścia do Niemiec

Zarząd Digitree Group (do niedawna działającej jako Sare) zdecydował o likwidacji swojej spółki zależnej zarejestrowanej w Niemczech. Firma przyznaje, że nie udało się rozwinąć działalności na tamtym rynku. więcej

W Black Friday Pornhub zaoferuje dostęp do serwisu na całe życie. Cena 299 dolarów

Z okazji nadchodzącego tegorocznego Black Friday pornograficzna platforma Pornhub zaproponuje użytkownikom LifePlan, czyli możliwość dożywotniego korzystania z serwisu za jednorazową opłatą 299 dolarów. Oferta będzie ważna od 29 listopada do 2 grudnia 2019 roku, towarzyszy jej spot reklamowy przygotowany przez agencję Officer & Gentleman. więcej

Maciej Małek podcast managerem w grupie LTTM

Maciej Małek dołączył do zespołu LTTM (LifeTube, Talent Media i HubYT) obejmując nowo utworzone stanowisko podcast managera. Wcześniej pracowł m.in. w Blomedia, NextWeb Media, Wirtualną Polską i FWW Communication. więcej

Mojca Tirš: z Cheil Poland do Abstra

Mojca Tirš, poprzednio związana z agencjami reklamowymi Cheil Poland i BBDO, objęła stanowisko creative directora w firmie Abstra. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polscy konsumenci rzadko kupują nowości FMCG, kluczowym miejscem walki o konsumenta wciąż są sklepy stacjonarne (raport)

Polscy konsumenci są bardzo przywiązani do kilku znanych im marek i niechętnie próbują czegoś nowego. W popularnych kategoriach FMCG zaledwie kilka procent badanych deklarowało skłonność do kupowania czegoś nowego - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research we współpracy z frii.cc - agencją brand commerce consulting, więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agata Wancerz i Adrianna Wycech awansowały w Hill+Knowlton Strategies

Agata Wancerz awansowała w zespole komunikacji marketingowej Hill+Knowlton Strategies na stanowisko associate, a należąca do tego samego zespołu Adrianna Wycech, objęła pozycję junior account executive. Obie realizują obecnie działania dla sieci handlowej Biedronka (Jeronimo Martins Polska). więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Są pierwsze rendery Samsunga Galaxy S11 (wideo)
CD Projekt nadal zarabia na ,,Wiedźminie", po przedpremierze ,,Cyberpunk 2077" już 136 mln zł z przyszłej sprzedaży
Hyundai Vision T - koncepcyjny SUV Plug-in Hybrid (wideo)
Tesla zaprezentowała elektrycznego pickupa Cybertruck. Wpadka z szybami (wideo)
E-dowody ma ponad 2 miliony Polaków
Drive 6 - nowy pancerny smartfon Kruger&Matz w dwóch wersjach
 
 
 
GOSPODARKA
 
Solorz bardziej wpływowy w sporcie od Kurskiego, a Szaranowicz od Borka i Szpakowskiego
Polscy konsumenci rzadko kupują nowości FMCG, kluczowym miejscem walki o konsumenta wciąż są sklepy stacjonarne (raport)
Hyundai Vision T - koncepcyjny SUV Plug-in Hybrid (wideo)
Tesla zaprezentowała elektrycznego pickupa Cybertruck. Wpadka z szybami (wideo)
Prof. Jerzy Hausner: Konieczne jest przygotowanie gospodarki na trudne czasy
Jysk Polska ze wzrostem sprzedaży i zysku. Nowe sklepy, rozwój B2B
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Konrad Szołajski zbiera w internecie pieniądze na film o mowie nienawiści. ,,Szansa na standardowe wsparcie jest żadna"
Netflix zakończył zdjęcia do serialu ,,The Eddy". Joanna Kulig w jednej z głównych ról
Wiktoria Gabor wygrała Eurowizję Junior 2019
,,Breaking Bad" najlepszym serialem dekady. ,,Mad Men" przed ,,Grą o tron", z Netflixa w TOP20 tylko ,,Bojack Horseman"
W lutym premiera piątego sezonu serialu "Zadzwoń do Saula"
NBC zapowiada serial "Lincoln Rhyme: Hunt for the Bone Collector"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj