|
|
|
|
|
|
|
CI Polsat i Centrum Praw Kobiet ze wspólnym projektem ,,Stop przemocy wobec kobiet". Katarzyna Grochola ambasadorką (wideo)
W poniedziałek, 25 listopada wystartuje roczna kampania „Stop przemocy wobec kobiet”, którą zorganizował Crime+Investigation Polsat we współpracy z Centrum Praw Kobiet. Ambasadorką akcji została pisarka i scenarzystka Katarzyna Grochola.
więcej
|
1,08 mln widzów ,,Magazynu śledczego Anity Gargas". TVP1 liderem
Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 1,08 mln osób. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest liderem rynku w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,4 mln widzów ,,Sprawy dla reportera". TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,41 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
więcej
|
KRRiT chce wyjaśnień od TVP w sprawie dokumentu ,,Inwazja" o LGBT
W sprawie filmu dokumentalnego "Inwazja" w ostatnich dniach Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar napisał do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Rada w związku ze skargą RPO oraz 45 wnioskami od osób prywatnych zwróci się z prośbą o wyjaśnienia do Telewizji Polskiej.
więcej
|
Nowe wymagania dla HbbTV. Związek "Cyfrowa Polska" za okresem przejściowym
Według Związku "Cyfrowa Polska" polski rynek nie jest gotowy na przyjęcie rozporządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla odbiorników cyfrowych dla telewizji hybrydowej (HbbTV).
więcej
|
Festiwal Piękna 2019 na żywo w Polsacie
W weekend 6-8 grudnia w Katowicach odbędzie się Festiwal Piękna, w którym wybrani zostaną: Miss Supranational, Mister Supranational i jubileusz 30-lecia Miss Polski z koronacją Miss Polski 2019. Wydarzenie na żywo będzie można oglądać w Polsacie.
więcej
|
Wiktoria Gabor wygrała Eurowizję Junior 2019
Reprezentantka Polski Wiktoria Gabor została zwyciężczynią 17. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior, który odbył się na Arena Gliwice. Prezes TVP Jacek Kurski na swoim profilu na Twitterze poinformował, że występ 12-latki w TVP1, TVP ABC i TVP Polonia oglądało 5,53 mln widzów.
więcej
|
,,Breaking Bad" najlepszym serialem dekady. ,,Mad Men" przed ,,Grą o tron", z Netflixa w TOP20 tylko ,,Bojack Horseman"
Amerykańscy krytycy zagłosowali na najlepsze według nich seriale ostatniego dziesięciolecia. W ten sposób powstała lista 20 tytułów. Jakie wyróżniono?
więcej
|
Właściciel katowickiej stacji tv wśród zatrzymanych przez CBA ws. korupcji
Właściciel prywatnej stacji telewizyjnej i uczelni niepublicznej w Katowicach jest wśród 10 osób zatrzymany przez Centralne Biuro Antykorupcyjne w ramach śledztwa dotyczącego korzyści majątkowych o wartości prawie 1,9 mln zł.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starcom obronił budżet mediowy banków z Grupy Santander
Dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media wygrał przetarg Grupy Santander na obsługę mediową.
więcej
|
Dyskusja bombek choinkowych w bożonarodzeniowej kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) zaczyna kampanię reklamową związaną z Bożym Narodzeniem. Za jej obsługę marketingową odpowiadają firmy Duda Polska, Huta 19 im. Joachima Fersengelda i Wavemaker.
więcej
|
Były skoczek narciarski Martin Schmitt reklamuje STS (wideo)
Nowym ambasadorem reklamowym firmy bukmacherskiej STS został były skoczek narciarski Martin Schmitt. Występuje w kampanii pod hasłem „Dobrze wiesz, możesz obstawiać”.
więcej
|
,,Świętna okazja" w kampanii Orange dla Firm (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa Orange dla Firm. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Havas Warsaw i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Prezent dla żony reklamuje odbiór w Żabce zakupów z Zalando (wideo)
W nowej kampanii sieci sklepów Żabka reklamowana jest możliwość odbierania w nich zakupów ze sklepu internetowego Zalando. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Spark Foundry, Easy Hell Productions, Coloroffon Film i Halo Productions.
więcej
|
Domestos, Surf, Rexona i inne marki Unilevera wracają na półki Kauflandu
Po trwającej około rok przerwie klienci sieci marketów Kaufland Polska mogą kupić w nich produkty należące do koncernu Unilever. Wśród ponad 140 artykułów tej firmy są m.in. takie marki, jak Knorr, Domestos, Surf, Coccolino, Sunlight czy Rexona.
więcej
|
,,Kup sprawdzone prezenty" w reklamach sklepów Decathlon na Boże Narodzenie (wideo)
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci sklepów Decathlon. Za kreację reklam odpowiada agencja Przestrzeń.
więcej
|
Michał Iwański head of technology&mobile w Reprise
Michał Iwański objął nowo utworzone stanowisko head of technology&mobile w agencji Reprise (IPG Mediabrands). Poprzednio pracował w Publicis Media.
więcej
|
Digitree Group rezygnuje z wejścia do Niemiec
Zarząd Digitree Group (do niedawna działającej jako Sare) zdecydował o likwidacji swojej spółki zależnej zarejestrowanej w Niemczech. Firma przyznaje, że nie udało się rozwinąć działalności na tamtym rynku.
więcej
|
Wpływy Mediacapu wzrosły o 52 proc., wynik netto 877 tys. zł w dół. LTTM z 12,8 mln zł przychodów
W minionym kwartale holding marketingowo-badawczy Mediacap osiągnął wzrost przychodów o 51,6 proc. do 32,03 mln zł i zysku EBITDA o 53 proc. do 2,6 mln zł, a jego wynik netto zmalał z 661 tys. zł zysku do 216 tys. zł straty. Grupa LTTM, obejmująca sieci partnerskie LifeTube, TalentMedia, Gamellon, zanotowała 12,8 mln zł przychodów.
więcej
|
Historyczny spadek udziałów reklamy telewizyjnej w USA
W tym roku po raz pierwszy w historii udział reklamy telewizyjnej w całym torcie reklamowym w USA spadnie poniżej 30 proc. - wynika z szacunków firmy analitycznej eMarketer. - Na naszych oczach pada największy bastion telewizji na świecie, która od czasu wprowadzenia kolorowych odbiorników niewiele się zmieniła - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding.
więcej
|
W Black Friday Pornhub zaoferuje dostęp do serwisu na całe życie. Cena 299 dolarów
Z okazji nadchodzącego tegorocznego Black Friday pornograficzna platforma Pornhub zaproponuje użytkownikom LifePlan, czyli możliwość dożywotniego korzystania z serwisu za jednorazową opłatą 299 dolarów. Oferta będzie ważna od 29 listopada do 2 grudnia 2019 roku, towarzyszy jej spot reklamowy przygotowany przez agencję Officer & Gentleman.
więcej
|
Polscy konsumenci rzadko kupują nowości FMCG, kluczowym miejscem walki o konsumenta wciąż są sklepy stacjonarne (raport)
Polscy konsumenci są bardzo przywiązani do kilku znanych im marek i niechętnie próbują czegoś nowego. W popularnych kategoriach FMCG zaledwie kilka procent badanych deklarowało skłonność do kupowania czegoś nowego - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research we współpracy z frii.cc - agencją brand commerce consulting,
więcej
|
Maciej Małek podcast managerem w LTTM
Maciej Małek objął stanowisko podcast managera w grupie LTTM (obejmuje marki LifeTube, TalentMedia, Gamellon, HubYT i Mellon Media) należącej do Mediacapu. Wcześniej pracował m.in. w FWW Communication, NextWeb Media i Wirtualnej Polsce.
więcej
|
Tamara Arciuch z Bartłomiejem Kasprzykowskim zachęcają do czytania (wideo)
Pod hasem „Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” rozpoczęła się kampania społeczna Instytutu Książki promująca czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. Odpowiada za nią Orient Film.
więcej
|
Jacobs w bożonarodzeniowej kampanii przekonuje, że to najlepsza kawa na święta (wideo)
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania świąteczna marki Jacobs. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi i Havas Media.
więcej
|
Krytyka Black Friday zaczyna przybierać nieproporcjonalne rozmiary (opinie)
Kilkaset odzieżowych, głównie francuskich marek zaapelowało, by w Black Friday nie kupować kolejnych niepotrzebnych rzeczy tylko dlatego, że są tańsze, bo to źle wpływa na środowisko. Zachęcają, by zamiast tego poszukać to, co można naprawić, sprzedać itp. - Black Friday to dziś stały element życia, daje ludziom dostęp do rzeczy, których normalnie by nie mogli kupić. Firmy powinny się skupiać na edukacji i działaniach pozytywnych, nie krytykując działań innych marek, ani nie próbując ograniczać konsumentom możliwości wyboru co, kiedy i na jakich warunkach chcą kupić - komentują dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Epa i Krzysztof Tomczyński.
więcej
|
KER: cytryna w spocie Seth & Riley's Garage myląca, bo nie ma jej w tym napoju (wideo)
Spot napoju piwnego Seth & Riley’s Garage produkowanego przez Carlsberg Polska wprowadza w błąd, bo pokazano w nim m.in. cytrynę, której w nim nie ma - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Biurowy #GretaThunbergChallenge choć wzbudza ogromne zainteresowanie, to nie zmieni natychmiast ludzkich nawyków
Zdjęcia szwedzkiej aktywistki klimatycznej Grety Thunberg w otoczeniu plastikowych przedmiotów mają zniechęcić Izraelczyków do korzystania z jednorazowych sztućców, słomek, kubków, talerzy itp. - Akcja ma ewidentnie charakter świadomościowy w zakresie samego problemu. Natomiast nie sądzę by natychmiast wpłynęła na reakcję rynku. Tutaj najszybciej działają rozwiązania legislacyjne, które na przykład sprawią, że używanie plastikowych sztućców będzie nieopłacalne - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu.
więcej
|
,,Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja" w akcji charytatywnej Wawel SA i Frisco.pl
Marka Wawel razem z Fundacją "Wawel z Rodziną" z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia po raz kolejny organizują akcję "Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja", w ramach której do wszystkich domów dziecka na terenie całej Polski zostaną przekazane słodycze. W tym roku partnerem akcji został sklep internetowy Frisco.pl.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Tygodnik Podhalański" z pogróżkami. ,,Wiadomości mogą uruchomić niebezpieczne instynkty"
Szef „Tygodnika Podhalańskiego” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze) Jerzy Jurecki ujawnił maila z pogróżkami, który przesłano do redakcji. - To efekt nagonki, jaką urządziła na nas Telewizja Polska - stwierdza Jurecki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. O groźbach poinformował już policję.
więcej
|
Solorz bardziej wpływowy w sporcie od Kurskiego, a Szaranowicz od Borka i Szpakowskiego
Według magazynu „Forbes” właściciel Cyfrowego Polsatu Zygmunt Solorz ma większe wpływy w branży sportowej niż prezes TVP Jacek Kurski, a Włodzimierz Szaranowicz niż Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. Na czele listy jest Zbigniew Boniek przed Adamem Małyszem i Robertem Lewandowskim.
więcej
|
Rośnie liczba subskrypcji cyfrowej prasy. 10 milionów abonentów w półtora roku
W ciągu 1,5 roku globalna liczba subskrybentów cyfrowych wersji wiodących tytułów prasowych uległa podwojeniu i obecnie sięga prawie 20 mln - wynika z raportu organizacji FIPP i CeleraOne. Na szczycie listy znajduje się „The New York Times” z grupą 3,8 mln subskrybentów, w zestawieniu pojawia się „Gazeta Wyborcza”, zaś największy wzrost abonentów na sześciokrotnym poziomie zanotował amerykański „The Athletic”.
więcej
|
Agora oferuje firmom sponsoring i mecenat cyfrowych subskrypcji ,,Gazety Wyborczej"
Klienci biznesowi „Gazety Wyborczej” (Agora) od kilku dni mogą korzystać z opcji sponsoringu prenumeraty cyfrowej dla swoich partnerów. - Ta oferta powstała z myślą o firmach i instytucjach szukających wyjątkowej formy gratyfikacji swoich kontrahentów - komentuje Joanna Kwas, szefowa biura reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl.
więcej
|
Schyłek magazynów dla mężczyzn. "Nie byłoby 'Playboya' w Polsce gdyby nie kobiety"
Marquard Media Polska zamyka wszystkie swoje tytuły prasowe, a grudniowe numery będą ostatnimi na rynku. Oznacza to także zniknięcie trzech tytułów z segmentu pism męskich: „CKM”, „Esquire” oraz „Playboya”. Ten ostatni oznaczał dla wielu nową epokę - wolnościowej prasy. - Nie byłoby Playboya w Polsce gdyby nie kobiety - uważa Tomasz Raczek, pierwszy redaktor naczelny tego pisma.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I-III kwartale, tylko ,,Auto Świat Poradnik" na plusie
W pierwszych trzech kwartałach br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Michał Pol będzie współpracował z WP SportoweFakty
Z początkiem 2020 roku dziennikarz sportowy Michał Pol zacznie współpracę z serwisem WP SportoweFakty. Do niedawna był związany z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej z Agorą.
więcej
|
Amnesty International: Google i Facebook zagrożeniem dla praw człowieka. ,,Mocna i słuszna diagnoza"
Google i Facebook opanowały cyfrową przestrzeń stosując masową inwigilację miliardów użytkowników, co w konsekwencji jest poważnym zagrożeniem dla podstawowych praw człowieka – ocenia Amnesty International. Organizacja apeluje do władz poszczególnych krajów i regulatorów o ściślejszy nadzór nad działaniami internetowych gigantów. - Diagnoza Amnesty International jest mocna i słuszna. W sferze technologii znaleźliśmy się na progu podobnego kryzysu, jakiego w ostry sposób doświadczamy w sferze ekologii - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szymielewicz, prezeska fundacji Panoptykon.
więcej
|
Nowa wersja Pudelek.pl: jest porządek i więcej reklam (opinie)
W nowej wersji serwisu Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) nie wprowadzono rewolucyjnych zmian, natomiast uporządkowano układ na stronie głównej, eksponując profile społecznościowe witryny i reklamy - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z branży internetowej.
więcej
|
Konrad Szołajski zbiera w internecie pieniądze na film o mowie nienawiści. ,,Szansa na standardowe wsparcie jest żadna"
Reżyser dokumentów Konrad Szołajski rozpoczął internetową zbiórkę na swój najnowszy film, opisujący zjawisko mowy nienawiści w Polsce. Potrzeba na to 300 tys. zł. Pierwsze zdjęcia zrealizowano 11 listopada podczas Marszu Niepodległości. Reżyser zapowiada ukończenie dokumentu do grudnia 2020 roku.
więcej
|
Na czele RadioZET.pl, zyskały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, w dół RMF.FM i Chillizet.pl (TOP 20 serwisów radiowych)
Zdecydowanym liderem serwisów stacji i nadawców radiowych jest nadal RadioZET.pl. Z miesiąca na miesiąc duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Open.fm, RMF24.pl i Planeta.pl, a spore spadki - RMF.FM i Chillizet.pl.
więcej
|
Digitree Group rezygnuje z wejścia do Niemiec
Zarząd Digitree Group (do niedawna działającej jako Sare) zdecydował o likwidacji swojej spółki zależnej zarejestrowanej w Niemczech. Firma przyznaje, że nie udało się rozwinąć działalności na tamtym rynku.
więcej
|
W Black Friday Pornhub zaoferuje dostęp do serwisu na całe życie. Cena 299 dolarów
Z okazji nadchodzącego tegorocznego Black Friday pornograficzna platforma Pornhub zaproponuje użytkownikom LifePlan, czyli możliwość dożywotniego korzystania z serwisu za jednorazową opłatą 299 dolarów. Oferta będzie ważna od 29 listopada do 2 grudnia 2019 roku, towarzyszy jej spot reklamowy przygotowany przez agencję Officer & Gentleman.
więcej
|
Maciej Małek podcast managerem w grupie LTTM
Maciej Małek dołączył do zespołu LTTM (LifeTube, Talent Media i HubYT) obejmując nowo utworzone stanowisko podcast managera. Wcześniej pracowł m.in. w Blomedia, NextWeb Media, Wirtualną Polską i FWW Communication.
więcej
|
Mojca Tirš: z Cheil Poland do Abstra
Mojca Tirš, poprzednio związana z agencjami reklamowymi Cheil Poland i BBDO, objęła stanowisko creative directora w firmie Abstra.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Konrad Szołajski zbiera w internecie pieniądze na film o mowie nienawiści. ,,Szansa na standardowe wsparcie jest żadna"
|
Netflix zakończył zdjęcia do serialu ,,The Eddy". Joanna Kulig w jednej z głównych ról
|
Wiktoria Gabor wygrała Eurowizję Junior 2019
|
,,Breaking Bad" najlepszym serialem dekady. ,,Mad Men" przed ,,Grą o tron", z Netflixa w TOP20 tylko ,,Bojack Horseman"
|
W lutym premiera piątego sezonu serialu "Zadzwoń do Saula"
|
NBC zapowiada serial "Lincoln Rhyme: Hunt for the Bone Collector"
|
|
|