|
|
|
|
|
|
|
Kolejna edycja ,,Tańca z Gwiazdami" w wiosennej ramówce Polsatu, jury bez zmian
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce pokaże kolejną edycję show „Taniec z Gwiazdami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nie zmieni się skład prowadzących i jury.
więcej
|
Serial "Motyw" premierowo 26 grudnia w Player.pl
Nowy serial "Motyw" TVN będzie mieć swoją premierę 26 grudnia br. w Player.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja do telewizji trafi wiosną 2020 roku.
więcej
|
365 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego ,,Warto rozmawiać". TVP Info liderem
W jesiennej ramówce br. program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 365 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji premierowych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsatem News.
więcej
|
Bogdan Borusewicz pozwał TVP. ,,Kurski przysłał mi pod dom ekipę, podawali się za weterynarzy"
Były marszałek Senatu Bogdan Borusewicz podał do sądu Telewizję Polską za to, że podała za „Super Expressem”, iż pełniąc jeszcze swoją funkcję latał służbowym samolotem do domu, by wyprowadzić psa. - Jacek Kurski wysłał pod mój dom ekipę, która miała to udokumentować - poinformował Borusewicz. Ekipa miała podawać się za weterynarzy.
więcej
|
W piątek ruszy głosowanie na laureata Eurowizji Junior 2019. Polacy mogą głosować na Wiktorię Gabor
W piątek, 22 listopada rozpocznie się głosowanie internetowe na laureata tegorocznej edycji Eurowizji Junior. Finał widowiska odbędzie się w najbliższą niedzielę, a reprezentantka Polski - Wiktoria Gabor - zaśpiewa jako jedenasta uczestniczka.
więcej
|
Magda Mołek zastąpi Joannę Krupę w finale ,,Top model 8"
W poniedziałek, 25 listopada odbędzie się finał ósmej edycji programu „Top model”, który będzie nadawany na żywo. Widowisko poprowadzą Michał Piróg i Magda Mołek, która w roli gospodyni zastąpi Joannę Krupę.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anna Janiczek nową dyrektor marketingu PZU. Carat przejmuje obsługę mediową
Dom mediowy Carat, należący do Dentsu Aegis Network Polska wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ubezpieczyciel ma też nową dyrektor marketingu - jest nią Anna Janiczek.
więcej
|
Mediacap szuka partnera strategicznego dla Plastream
Holding marketingowo-badawczy Mediacap poinformował, że zdecydował się na przegląd rynku pod kątem potencjalnego partnera strategicznego dla jego spółki zależnej Plastream.
więcej
|
Ginąca papierowa recepta w nowej odsłonie promującej e-receptę i Internetowe Konto Pacjenta (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii Ministerstwa Zdrowia, promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz e-receptę, która od 8 stycznia 2020 roku będzie wydawana pacjentom zamiast papierowego druku. Działania reklamowe przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
PGE wizerunkową kampanią ,,Mamy energię do zmian" chce budować wizerunek lidera odnawialnych źródeł energii (wideo)
PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”. Kampanię przygotowały agencje The Digitals i Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Jasiek Kuroń, Zosia Cudny i Kinga Paruzel w świątecznej kampanii Kamis
Kamis, producent ziół i przypraw (McCormick Polska) ruszył ze świąteczną komunikacją pod hasłem przewodnim: „Kamis. Dokładnie takie Święta”. W akcję zaangażowano kulinarnych influencerów, m.in. Jaśka Kuronia, Zosię Cudny i Kingę Paruzel. Przygotowały ją agencje Insignia i Starcom (Publicis Media) oraz Papaya Films.
więcej
|
Airbnb partnerem Igrzysk Olimpijskich. Pozwoli zarabiać właścicielom mieszkań i sportowcom
Platforma Airbnb pośrednicząca w wynajmowaniu nieruchomości oraz Międzynarodowy Komitet Olimpijski podpisały umowę w sprawie partnerstwa. W ramach umowy Airbnb będzie wspierać organizację letnich i zimowych Igrzysk Olimpijskich do 2022 roku ułatwiając między innymi rezerwowanie przez sportowców noclegów o wartości 28 mln dolarów.
więcej
|
Coty przejęło za 600 mln dolarów firmę kosmetyczną Kylie Jenner
Koncern kosmetyczny Coty - właściciel takich marek jak Max Factor czy Rimmel - przejął za 600 mln dolarów większościowy pakiet udziałów w Kylie Cosmetics, firmie kosmetycznej założonej przez Kylie Jenner.
więcej
|
Orlen Paliwa sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego
Spółka Orlen Paliwa należąca do Grupy Kapitałowej Orlen została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego znanego jako AZS PW, Onico Warszawa czy Projekt Warszawa. Od najbliższego spotkania zespół będzie grać pod nazwą Verva Warszawa Orlen Paliwa.
więcej
|
Brytyjska kampania Alpro z Usainem Boltem kręcona w Warszawie (wideo)
W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania reklamowa marki Alpro. Jej głównym bohaterem jest jamajski lekkoatleta i mistrz olimpijski Usain Bolt. Spot wyprodukowało Papaya Films.
więcej
|
Bas Korsten i Daniel Bonner global chief creative officerami w Wunderman Thompson
Władze agencji Wunderman Thompson (należy do WPP) powołały Basa Korstena i Daniela Bonnera na stanowiska global chief creative officer. Będą oni kierować globalną kreacją agencji.
więcej
|
Walk Creative realizuje projekt dla Belvedere Vodka
Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Odpowiada za projekt „Polish Welcomes” dla Belvedere Vodka.
więcej
|
Packhelp w gronie klientów albo albo
Do grona klientów agencji albo albo dołączył startup Packhelp.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem w tym roku. ,,Gość Niedzielny" najchętniej kupowany
W pierwszych trzech kwartałach 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora nie sprzedała maszyn po zamkniętych drukarniach w Pile i Tychach. "Nastawiamy się na sprzedaż części"
Spółka Agora, po tym jak kilka miesięcy temu zamknęła swoje drukarnie w Pile i Tychach i zwolniła blisko 150 osób, ma problem ze sprzedażą maszyn. Do tej pory udało się jedynie pozbyć części do maszyn.
więcej
|
Odnowiony ,,Ruch Muzyczny" będzie dwutygodnikiem. ,,Nie rezygnujemy z poważnej publicystyki"
Od stycznia 2020 roku miesięcznik „Ruch Muzyczny” (Polskie Wydawnictwo Muzyczne) zostanie odświeżony i zacznie ukazywać się jako dwutygodnik. 22 listopada na rynku ukaże się bezpłatny numer zerowy pisma. Za odnowienie pisma odpowiada jego dyrektor artystyczny, Marek Knap. Redaktorem naczelnym pozostaje Piotr Matwiejczuk.
więcej
|
Dom Wydawniczy Kruszona zawiesza magazyny ,,n.p.m.", ,,Arteon" i ,,Rowertour". ,,Do końca myśleliśmy, że uda się kontynuować"
Poznański Dom Wydawniczy Kruszona zdecydował o zawieszeniu z końcem roku wydawania trzech swoich pism: górskiego „n.p.m.”, poświęconego sztuce „Arteona” i turystycznego „Rowertour”.
więcej
|
Stanisław Michalkiewicz ujawnił dane kobiety molestowanej przez księdza, z którą przegrał proces
Publicysta Stanisław Michalkiewicz ujawnił na swoim blogu prawdziwe imię i nazwisko ofiary molestowania przez księdza. Zrobił to po tym, jak komornik zajął mu konto na poczet niemal 190 tys. odszkodowania dla tej samej kobiety, którą przed rokiem Michalkiewicz zestawił z kobietami lekkich obyczajów.
więcej
|
Wydanie specjalne - album "Życia na Gorąco" z okazji 25-lecia tytułu
W czwartek, 21 listopada br. z okazji 25-lecia rocznicy wydania pierwszego numeru "Życia na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) w sprzedaży ukaże się specjalne wydanie - album wspomnień pisma.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile'u, startuje SuperAuto.pl z nowymi samochodami
W br. już jedna trzecia wpływów reklamowych Wirtualna Polska Holding pochodzi z mobile’u. Wydawca właśnie uruchomił serwis SuperAuto.pl, w którym można kupować nowe samochody. - Nie widzimy żadnych znaków, które by potwierdzały nadejście złej pogody na rynku reklamowym - zaznacza prezes firmy Jacek Świderski.
więcej
|
Startuje 321sprzedane.pl, nowy serwis handlu używanymi autami ze wsparciem Grupy OLX. ,,Na początek w Warszawie"
Pod koniec listopada wystartuje 321sprzedajemy.pl, nowa platforma handlu używanymi samochodami. Według zapowiedzi serwis będzie działać inaczej niż znane dotychczas rozwiązania - jego operatorem jest Frontier Car Group, w którą niedawno 400 mln dolarów zainwestowała należąca do Naspersa Grupa OLX. - Pierwszy punkt obsługi i wyceny pojazdów zostanie otwarty w Warszawie, do wiosny w stolicy będzie około siedmiu takich stacji - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alex Kartsel, szef 321sprzedane.pl.
więcej
|
Disney: Kradzież kont na Disney+ to nie wina wycieku danych
Po starcie Disney+ hakerzy dokonali kradzieży wielu kont użytkowników serwisu oferując w internecie nielegalny dostęp do platformy. Disney zaprzecza podejrzeniom, że było to możliwe na skutek luki w zabezpieczeniach serwisu, zaś eksperci cyberbezpieczeństwa wskazują na nieostrożność użytkowników.
więcej
|
LPP już 10 proc. sprzedaży osiąga w internecie. Uruchomiło 13. e-sklep, wyda 90 mln zł na elektroniczne metki
W trzecim kwartale br. przychody grupy kapitałowej LPP (producenta odzieży Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) ze sprzedaży internetowej wyniosły 227 mln zł, o 50,6 proc. więcej niż rok wcześniej. 55 proc. tych wpływów wygenerowano w Polsce.
więcej
|
Inovo Venture Partners inwestuje 4 mln złotych w Tidio. Startup jest wart 80 mln
Tidio, polski startup rozwijający narzędzie live chat wspierane przez chatboty pozyskał ponad 4 mln złotych od funduszu Inovo Venture Partners. Wycena firmy to 80 mln zł. Środki zostaną wykorzystane do rozwoju technologii i zwiększenia sprzedaży polskiego narzędzia.
więcej
|
Microsoft Teams ma ponad 20 mln użytkowników dziennie. Dystansuje Slacka, jego akcje w dół o ponad 9 procent
Microsoft poinformował, że jego korporacyjna platforma komunikacyjna Teams osiągnęła liczbę ponad 20 mln użytkowników korzystających z niej codziennie. To znaczący wzrost w porównaniu z lipcem 2019 r., a obecne wyniki pozostawiają daleko w tyle platformę Slack z 12 mln użytkowników. Akcje Slacka przegrywającego wyścig z Microsoftem tracą na wartości ponad 9 procent.
więcej
|
Eurocash przejmie Frisco.pl. Jest zgoda UOKiK
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów udzielił zgody na przejęcie internetowego sklepu spożywczego Frisco.pl przez Eurocash. Firma może wykupić udziały należące do MCI Private Ventures.
więcej
|
Amazon zamówił drugi sezon serialu ,,Władca Pierścieni"
Zdjęcia do pierwszego sezonu "Władca Pierścieni" jeszcze się nie rozpoczęły, ale Amazon ogłosił już, że powstanie druga odsłona serialu.
więcej
|
Tomasz Włodarczyk od stycznia w Sport.pl, będzie współprowadził ,,Sekcję piłkarską"
Agora potwierdziła oficjalnie, że od początku 2020 roku dziennikarz piłkarski Tomasz Włodarczyk będzie pracował w Sport.pl. Oprócz pisania tekstów dołączy do gospodarzy programu „Sekcja piłkarska”.
więcej
|
Airbnb partnerem Igrzysk Olimpijskich. Pozwoli zarabiać właścicielom mieszkań i sportowcom
Platforma Airbnb pośrednicząca w wynajmowaniu nieruchomości oraz Międzynarodowy Komitet Olimpijski podpisały umowę w sprawie partnerstwa. W ramach umowy Airbnb będzie wspierać organizację letnich i zimowych Igrzysk Olimpijskich do 2022 roku ułatwiając między innymi rezerwowanie przez sportowców noclegów o wartości 28 mln dolarów.
więcej
|
Wirtualna Polska: wpływy wzrosły o 32 proc., 44 mln zł zysku netto, strata Telewizji WP zmalała o 1 mln zł
W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 31,8 proc. do 519 mln zł oraz 44,27 mln zł zysku netto (wobec 49,4 mln zł rok wcześniej). Skorygowana strata EBITDA Telewizji WP zmalała o 1,02 mln zł do 5,01 mln zł.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|