|
|
|
|
|
|
|
Polsat pokaże ,,Watahę", oryginalny serial HBO Polska. Premiera 3 grudnia
Telewizja Polsat zakupiła od HBO Polska licencję na pokazywanie serialu „Wataha”. Umowa dotyczy emisji pierwszego sezonu, ale nie wykluczone że widzowie Polsatu zobaczą również drugą i trzecią transzę odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja na antenie Polsatu zadebiutuje we wtorek, 3 grudnia br.
więcej
|
Teleturniej "Milionerzy" pojawi się w wiosennej ramówce TVN
Program "Milionerzy", prowadzony przez Huberta Urbańskiego będzie kontynuowany - stacja TVN miała zdecydować się na jego koleją edycję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki będą emitowane w wiosennej ramówce w 2020 roku.
więcej
|
383 tys. widzów ,,O tym się mówi". TVP Info przegrywa z TVN24
Nowy magazyn TVP Info „O tym się mówi” śledzi średnio 383 tys. widzów. Audycja w swoim paśmie jest wiceliderem oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych
W październiku 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Domo+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix będzie współpracować z Nickelodeonem przy produkcji filmów animowanych. Wraca "SpongeBob"
Netflix ogłosił partnerstwo z telewizyjnym kanałem dziecięcym Nickelodeon (należącym do Viacom). Umowa zakłada kooperację przy produkcji treści wideo dla najmłodszych. Na ekrany powrócą hity stacji, na czele ze SpongeBobem Kanciastoportym.
więcej
|
Talk-show ,,Emsi na tropie" wraca do Polsatu, Doda wśród gości. Emisja od 5 grudnia
W czwartek, 5 grudnia o godz. 22.25 Telewizja Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu talk-show „Emsi na tropie”. Cykl ponownie poprowadzi Małgorzata Cecherz, a jej gośćmi tym razem będą celebryci. W pierwszym odcinku pojawi się Dorota Rabczewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat ponagla Huawei ws. nowego systemu IT, podwyżki wprowadzi przed jego startem
Według nieoficjalnych informacji grupa Cyfrowy Polsat zaczęła procedurę wypowiedzenia wartej ok. 600 mln zł umowy z Huawei dotyczącej przygotowania zintegrowanego systemu informatycznego. Przyczynami są opóźnienia we wdrożeniu platformy i duży wzrost jej kosztów.
więcej
|
,,DNA polskich zbrodni" od 18 listopada w CBS Reality (wideo)
W poniedziałek, 18 listopada CBS Reality rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „DNA polskich zbrodni”, który poprowadzą Joanna Opiat-Bojarska i Marcin Myszka.
więcej
|
Regionalny rzecznik Razem pozywa szefa TVP3 Opole i Jakiego za sugerowanie, że ukradł torbę
Michał Pytlik, rzecznik Partii razem w regionie opolskim, skierował do warszawskiego sądu pozwy przeciw Telewizji Polskiej, dyrektorowi TVP3 Opole Mateuszowi Magdziarzowi i europosłowi PiS Patrykowi Jakiemu. Powód? Na początku września sugerowali, że Pytlik wychodząc z siedziby TVP3 Opole, próbował ukraść torbę. - Pozew ze strony Michała Pytlika to książkowa definicja próby odwracania kota ogonem. Próby karczemnej - skomentował Mateusz Magdziarz.
więcej
|
,,M jak miłość", pogoda i skoki narciarskie najdroższe w grudniu w TVP
W cenniku Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy transmisjach ze skoków narciarskich i niedzielnej prognozie pogody w TVP1.
więcej
|
Nowy teleturniej ,,Gwiazda vs. Gwiazda" w Disco Polo Music. Prowadzącym Wojciech Kaczmarczyk
W niedzielę, 17 listopada Disco Polo Music rozpocznie emisję nowego teleturnieju „Gwiazda vs. Gwiazda”. Cykl poprowadzi Wojciech Kaczmarczyk.
więcej
|
TLC pokaże trzyodcinkowy dokument o lekarzu handlującym noworodkami
W piątek 15 listopada telewizja TLC zacznie nadawanie trzyczęściowego serialu dokumentalnego „Urodzone, wykradzione”. Serial opowiada historię największego w historii USA nielegalnego handlu dziećmi.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa PZU: 12 proc. więcej na reklamy, analiza synergii Aliora i Banku Pekao z mBankiem
W trzech kwartałach br. Grupa PZU przeznaczyła na reklamy 200 mln zł, 22 mln zł więcej niż rok wcześniej. Ubezpieczyciel przeanalizuje możliwość złożenia oferty przejęcia mBanku, natomiast nie zamierza sprzedawać akcji Alior Banku ani Banku Pekao SA.
więcej
|
Grey Europe zajmie się obsługą kreatywną Coca-Coli w Europie
Agencja reklamowa Grey Europe w wyniku wygranego przetargu będzie odpowiedzialna za kreatywne i strategiczne projekty dla koncernu Coca-Cola na 28 rynkach w Europie Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Smyk w kampanii świątecznej podkreśla, że najważniejszy jest wspólnie spędzany czas
Ogólnopolska sieć sklepów Smyk rozpoczęła przedświąteczną kampanię reklamową. Jej motywem głównym jest wspólnie spędzany czas - najcenniejszy prezent rodziców dla dzieci. Akcję przygotowały Walk, Media People i Solski Comunications.
więcej
|
,,M jak miłość", pogoda i skoki narciarskie najdroższe w grudniu w TVP
W cenniku Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy transmisjach ze skoków narciarskich i niedzielnej prognozie pogody w TVP1.
więcej
|
,,Pracuję dla siebie, pomagam innym" w kampanii PZU (wideo)
Grupa PZU rozpoczęła kampanię, w której promuje się jako pracodawca. Akcja jest realizowana pod hasłem „Taka praca ma sens”.
więcej
|
Tomasz Kot uczy aktorstwa w świątecznym spocie SOS Wiosek Dziecięcych
Pod hasłem „Świąteczne SOS" ruszyła kampania reklamowa organizacji SOS Wioski Dziecięce. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych. Działania przygotowały VMLY&R Poland, Papaya Films, Xantus Studio i Juice.
więcej
|
Carrefour Bio - nowy format sklepów z żywnością ekologiczną już w Polsce
Sieć Carrefour wprowadza do Polski nowy format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną. Pierwszy w kraju sklep Carrefour Bio otwarty zostanie dzisiaj 15 listopada br. w Warszawie przy ulicy Marszałkowskiej 87 i będzie 900 sklepem sieci w Polsce.
więcej
|
Praktyczni kupują przez internet w bożonarodzeniowej kampanii Plus na Kartę (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa oferty Plus na Kartę. Wspiera promocję „Podwajamy GB przy każdym doładowaniu”.
więcej
|
"Dla tych, co kochają smak" - nowa kampania Sokołowa
Marka Sokołów wystartowała z kampanią reklamową "Dla tych, co kochają smak", przygotowaną przez GPD Agency.
więcej
|
Raper MC Silk jako Blikołaj o korzyściach płacenia Blikiem (wideo)
Łatwość, szybkość i bezpieczeństwo - to główne korzyści płacenia w sieci, wokół których koncentruje się nowa kampania Blika z raperem MC Silkiem w roli głównej. Kampania ma zachęcić użytkowników do płacenia za świąteczne prezenty właśnie za pomocą Blika.
więcej
|
Kilkumetrowe płuca pokażą, jak zanieczyszczone jest powietrze
W wybranych miastach Małopolski oraz w Warszawie pojawi się specjalna instalacja kilkumetrowej wysokości przedstawiająca model ludzkich płuc. To kampania Polskiego Alarmu Smogowego zwracająca uwagę na to, jak bardzo zanieczyszczone jest powietrze.
więcej
|
W Warszawie powstał mural w hołdzie literom alfabetu
Na warszawskim Mokotowie powstał mural w formie ściennego alfabetu. Projekt pod nazwą Wallphabet został zrealizowany społecznie przez Good Looking Studio, by przybliżyć mieszkańcom stolicy rzemiosło liternictwa.
więcej
|
Hand Made przygotuje kampanię reklamową dla marki własnej sieci Decathlon
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon - Imviso (futsal).
więcej
|
Nils Andersen za Marijna Dekkersa prezesem Unilevera
Nils Andersen, dotychczasowy non-executive director został nowym prezesem koncernu Unilever, do którego należą takie marki, jak Dove, Axe, Rexona, Ben&Jerry’s. Zastąpił Marijna Dekkersa, który złożył rezygnację z pełnionej funkcji ze skutkiem natychmiastowym.
więcej
|
Manor ze świąteczną animacją "Strażnicy"
Szwajcarska sieć domów towarowych Manor przygotowała przed bożonarodzeniowymi świętami uroczą animację “The Guardians” ("Strażnicy"). Kampanię, której częścią jest film, przygotowała paryska agencja BETC Digital.
więcej
|
Agnieszka Durst-Wilczyńska dyrektorką departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa
Agnieszka Durst-Wilczyńska awansowała na stanowisko dyrektora departamentu marki i mediów społecznościowych w grupie Axa. Zastąpiła Filipa Aszendorfa, który teraz zarządza relacjami z klientami w 29 krajach.
więcej
|
Streetcom przygotuje kampanię nowego wariantu Finuu
Marka produktów do smarowania Finuu wprowadza na rynek nowy wariant miksu „bez laktozy”. Kampanie zaplanowała i realizuje agencja Streetcom.
więcej
|
Bluecloud Interactive po wygranym przetargu pracuje dla Fujifilm
Pod hasłem „Don’t just take, give.” ruszyła nowa kampania marki instax dla Fujifilm. Za adaptację globalnych reklam odpowiada wybrana w przetargu agencja Bluecloud Interactive.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Gremi Media z 12,6 mln zł zysku po trzech kwartałach 2019 roku. Jażdżyński: efekt transformacji cyfrowej
W III kwartale grupa kapitałowa Gremi Media (wydaje m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 6,7 proc. do 25,84 mln zł oraz zysku netto z 1,75 do 3,32 mln zł. Po trzech kwartałach zysk wzrósł do 12,6 mln zł. - Jest to bezpośredni efekt realizowanej od prawie dwóch lat transformacji cyfrowej wydawnictwa - komentuje prezes firmy Tomasz Jażdżyński.
więcej
|
Szymon Hołownia o kandydowaniu na prezydenta: jestem zbudowany życzliwymi reakcjami, proszę dać mi jeszcze chwilę
- Zaskoczyły mnie pozytywne reakcje na tę pogłoskę. Proszę dać mi jeszcze chwilę czasu. Ale jestem naprawdę szczerze zaskoczony i zbudowany, jak ta pogłoska została życzliwie przyjęta - powiedział Szymon Hołownia o informacjach na temat jego startu w wyborach prezydenckich. - Nie ma we mnie zgody na wiele rzeczy, które w Polsce się dzieją. Mam przekonanie, że wiem, co można by było zrobić, bo często też o tym piszę, żeby to zaczęło wyglądać trochę inaczej - zapewnił.
więcej
|
|
|
Disney+ zaskakuje rynek. 10 mln użytkowników na starcie
Disney poinformował, że w ciągu pierwszych dwóch dni od uruchomienia serwisu Disney+ pozyskał 10 mln subskrybentów. Koncern zapowiada że do 2024 platforma będzie miała od 60 do 90 mln użytkowników, według analityków w 2025 roku może ich być ponad 100 mln.
więcej
|
Paweł Pilarczyk reaktywuje serwis ITbiznes.pl kierowany do małych i średnich firm. ,,Bez paywalla i tradycyjnych reklam"
Paweł Pilarczyk, były redaktor naczelny należącego do RASP PCLab.pl uruchomił na nowo serwis ITbiznes.pl. Platforma ma dostarczać wiedzy na temat rozwiązań informatycznych głównie segmentowi małych i średnich firm. - Jestem jedynym właścicielem serwisu, na początku będę samodzielnie dostarczać do niego treści. Wszystkie materiały są dostępne za darmo, nie planuję też emisji tradycyjnych reklam. Serwis będzie zarabiał na innych modelach biznesowych - wyjaśnia Pilarczyk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix do map w ,,Iwanie Groźnym z Treblinki" doda teksty, że za obozy koncentracyjne odpowiada niemiecki reżim nazistowski
Przy niektórych mapach w serialu dokumentalnym „Iwan Groźny z Treblinki” zostaną dodane teksty. - Pomoże to wyjaśnić, że obozy zagłady i obozy koncentracyjne zostały zbudowane i były prowadzone przez niemiecki reżim nazistowski, który napadł na Polskę i okupował ją w latach 1939-1945 - zapowiedział Netflix.
więcej
|
Netflix będzie współpracować z Nickelodeonem przy produkcji filmów animowanych. Wraca "SpongeBob"
Netflix ogłosił partnerstwo z telewizyjnym kanałem dziecięcym Nickelodeon (należącym do Viacom). Umowa zakłada kooperację przy produkcji treści wideo dla najmłodszych. Na ekrany powrócą hity stacji, na czele ze SpongeBobem Kanciastoportym.
więcej
|
W Google Maps nazwy i adresy będą czytane w lokalnych językach
Na platformie Google Maps niebawem pojawi się możliwość odsłuchiwania nazw miejscowości i adresów różnych miejsc w lokalnych językach. Opcja będzie obsługiwała na razie 50 języków, m.in. polski.
więcej
|
Legimi sprzedało obligacje za 1,5 mln zł, a wykupiło za 657 tys. zł
Firma Legimi, właściciel platformy z e-bookami i audiobookami w modelu abonamentowym, przydzieliła 1,5 tys. obligacji o łącznej cenie emisyjnej 1,5 mln zł. Jednocześnie firma wykupiła przedterminowo obligacje za 657 tys. zł.
więcej
|
Opera 65 do pobrania. Można sprawdzić kto nas śledzi
Opera Software udostępniła nową, oznaczoną numerem 65, wersję przeglądarki internetowej Opera dla komputerów z systemem Windows, macOS i Linux. Pozwala ona teraz zobaczyć skrypty śledzące, które blokuje, a także wprowadza nowy wygląd paska adresowego, zakładek i historii.
więcej
|
,,Oddychaj Polsko" - Onet promuje raport o jakości powietrza w kraju
W czwartek 14 listopada portal Onet.pl wraz z firmą Airly zainaugurowały kampanię na rzecz zwiększenia świadomości o stanie powietrza. Przygotowano i udostępniono raport na temat jakości powietrza w Polsce.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|