|
|
|
|
|
|
|
HBO Max wystartuje w maju 2020 roku. Miesięczna subskrypcja za 14,99 dolara
Koncern WarnerMedia ujawnił, że szykowany przez niego serwis VoD HBO Max zostanie uruchomiony w maju 2020 roku, na razie jedynie w USA. Na początek na platformie pojawi się 10 tys. godzin treści, będą to zarówno filmy do których nadawca ma prawa, jak i oryginalne produkcje szykowane na zamówienie HBO Max. Zgodnie z zapowiedzią miesięczny abonament w serwisie będzie kosztował 14,99 dolara. - Debiut HBO Max oznacza dalszą eskalację streamingowych wojen. Platforma ta ma dwa potężne atuty: olbrzymią bibliotekę i dostęp do bieżących produkcji Warner Entertainment - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku VoD.
więcej
|
Monika Zamachowska nie będzie już prowadzić ,,Pytania na śniadanie". TVP szykuje dla niej inne projekty
Telewizja Polska zrezygnowała ze współpracy z Moniką Zamachowską przy morning-show TVP2 „Pytania na śniadanie”, a dziennikarkę w tej roli zastąpi Małgorzata Tomaszewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat chce pozyskać do 1 mld zł z kredytu lub obligacji
Cyfrowy Polsat zamierza do marca przyszłego roku pozyskać do 1 mld zł w formie kolejnej transzy kredytu lub emisji obligacji. Firma zaczyna szacować możliwe warunki tego finansowania.
więcej
|
Gold TV to nowa nazwa kanału TO!TV. Zmiany czekają także TVR i NTL Radomsko
Michał Winnicki Entertainment planuje zmienić nazwę kanału TO!TV na Gold TV. Nadawca czeka na decyzję KRRiT w tej sprawie. Spółka pracuje również nad wyraźnymi zmianami w TVR i NTL Radomsko.
więcej
|
Mira Suchowiejko pożegnała się z Telewizją Polską
Po 3,5 roku pracy z Telewizji Polskiej odeszła Mira Suchowiejko. Początkowo była szefową redakcji zagranicznej TAI, a potem pracowała w zespole kanału Poland IN.
więcej
|
Dziennikarz TVP Łukasz Sitek skazany na więzienie w zawieszeniu za znieważenie policjanta i sokistów
Sąd Rejonowy w Gdyni skazał dziennikarza Telewizji Polskiej Łukasza Sitka na pięć miesięcy pięć miesięcy więzienia w zawieszeniu na dwa lata, 2,5 tys. zł grzywny i 8 tys. zł nawiązki za znieważenie policjanta, kierownika pociągu i funkcjonariuszy Służby Ochrony Kolei. Sitek zapowiada apelację.
więcej
|
Stopklatka pokaże wszystkie sezony serialu Netfliksa ,,Narcos" (wideo)
Od 23 listopada Stopklatka TV rozpocznie emisję serialu „Narcos”, który jest oryginalnym projektem serwisu Netflix. Będzie to premiera tej produkcji w polskiej telewizji.
więcej
|
Nowy serial ,,Mroczne materie" od 4 listopada w HBO GO, dzień później w HBO (wideo)
W poniedziałek, 4 listopada HBO GO zadebiutuje nowy serial fantasy „Mroczne materie” z Ruth Wilson, Lin-Manuelem Mirandą i Jamesem McAvoyem. Dzień później produkcja trafi również do linearnego kanału HBO.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile'u
W pierwszej połowie br. nakłady reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,4 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. O ponad 20 proc. wzrosły inwestycje na reklamy w mobile’u, mediach społecznościowych i na ogłodzenia - wynika z badania IAB AdEx.
więcej
|
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 7 proc., ma 2,5 mln klientów e-bankowości
W trzech kwartałach br. nakłady marketingowe grupy Santander Bank Polska zmalały o 7,3 proc. do 118,6 mln zł. Sam Santander Bank Polska ma 2,46 mln aktywnych klientów bankowości elektronicznej, w tym 1,53 korzystających z bankowości mobilnej.
więcej
|
Reklamy prasowe najczęściej oglądają czytelnicy pism hobbystycznych
Przeciętny czytelnik magazynu hobbystycznego ma kontakt z reklamą prasową ponad 17 razy - wynika z nowego badania Polskich Badań Czytelnictwa (PBC). Ogółem statystyczny czytelnik ma 11,3 kontaktów z jedną reklamą prasową.
więcej
|
Zenith zajmie się obsługą mediową Disneya w Polsce i krajach nadbałtyckich
Dom mediowy Zenith (należy do Publicis Media) zajmie się obsługą mediową koncernu The Walt Disney Company.
więcej
|
Polska Reprezentacja Olimpijska z nowym logotypem
Polska Reprezentacja Olimpijska ma nowe logo. To efekt zmian wprowadzanych przez Międzynarodowy Komitet Olimpijska. Autorem projektu jest studio brandingowe Signature.
więcej
|
Plastik dla Europejczyków większym problemem niż zmiany klimatu
70 proc. konsumentów z 11 krajów Europy wymieniło odpady z tworzyw sztucznych jako najważniejsze z pięciu największych światowych wyzwań środowiskowych - pokazuje międzynarodowy raport GfK "Who cares? Who does?" na temat opinii i postaw konsumentów wobec problemów ekologicznych.
więcej
|
Chrupanie przed serialem i woda wyciągająca kalorie reklamach Żabki (wideo)
W telewizji i internecie pojawiły się nowe spoty sklepów Żabka z cyklu „Mały wielki sklep”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i Spark Foundry.
więcej
|
Multikino i Mastercard z kinową aplikacją Vue. Zakup biletów i zniżki na przekąski w barze
Multikino we współpracy z Mastercard wprowadza aplikację mobilną Multikino Vue. Dzięki niej za pomocą telefonu można zakupić bilety na seans filmowy oraz przekąski z barowej oferty kina. Aplikacja pozwala także na korzystanie ze zniżek i powiadamia użytkownika o premierach filmowych.
więcej
|
HP przekonuje w reklamach, że gry mają dobry wpływ na mózg (wideo)
Koncern HP prowadzi w Chinach kampanię reklamową po hasłem „Achieve Gamefulness”. Promując swój komputer Omen przekonuje, że gry komputerowe są pożyteczne dla ludzkiego mózgu. Działania reklamowe przygotowała agencja Wieden+Kennedy Szanghaj.
więcej
|
Aldi nie będzie sprzedawać jaj z chowu klatkowego w markach własnych
Sieć sklepów Aldi zadeklarowała całkowite odejście od jaj klatkowych w markach własnych do 2025 roku po rozmowach z Fundacją Alberta Schweitzera.
więcej
|
Samsung z nową odsłoną kampanii z Sokołem
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej smartfona Samsung Galaxy Note10 z udziałem rapera Wojtka Sokoła. Akcję pod hasłem „Na Twoich zasadach” przygotowały VML&YR, d*fusion Communication i Starcom.
więcej
|
Ogłoszono nowy rozdział Białej Księgi komunikacji marketingowej o badaniach
Najnowszy rozdział Białej Księgi komunikacji marketingowej zbiera i opisuje dobre praktyki i najlepsze standardy w obszarze badań marketingowych.
więcej
|
Fundacja Azylu pod Psim Aniołem w nietypowy sposób szuka psom domu. Wizerunki czworonogów na etykietach piwa
Fundacja Azylu pod Psim Aniołem wystartowała z nową akcją przygotowaną z browarem NOOK. Na etykietach piwa umieszczono podobizny piesków pod opiekują fundacji, aktualnie poszukujących domów.
więcej
|
Under Armour ma pierwszy sklep w Polsce
Marka odzieży sportowej Under Armour otworzyła swój pierwszy firmowy sklep w Polsce. Salon znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Ambasadorem amerykańskiej marki w Polsce jest Robert Karaś.
więcej
|
Nationale-Nederlanden z kampanią rekrutacyjną dla branży IT
Pod hasłem „Twoja historia ma z nami przyszłość” ruszyła kampania banku Nationale-Nederlanden, która ma pomóc instytucji w rekrutacji pracowników działu IT. Działania przygotowała agencja Job’n’Joy.
więcej
|
Mateusz Miłobędzki i Anna Siedlecka-Gebel w Cape Morris
W agencji Cape Morris Mateusz Miłobędzki objął stanowisko senior strategic plannera, a Anna Siedlecka-Gabel account managera odpowiedzialnego za rynek niemiecki.
więcej
|
Actimel z limitowaną edycją Star Wars
Actimel wprowadza na rynek limitowaną edycję swojego produktu - Actimel w opakowaniach z motywem Star Wars.
więcej
|
Harbingers odświeża wizerunek
Krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowe elementy składające się na jej wizerunek - wygląd strony internetowej, logo oraz herb.
więcej
|
Salomon reklamuje się hasłem ,,Time to play #theSalomonWay"
Marka odzieży outdoorowej promuje się jesienną kampanią pod hasłem „Time to play #theSalomonWay”. Akcji towarzyszy konkurs. Za realizację odpowiada agencja Eskadra.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sylwia Niemczyk-Opońska za Annę Maruszeczko redaktor naczelną ,,Urody Życia"
Anna Maruszeczko po pięciu latach kierowania miesięcznikiem „Uroda Życia” żegna się z wydawnictwem Edipresse Polska. Stanowisko redaktor naczelnej pisma od listopada przejmie Sylwia Niemczyk-Opońska.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" drożeje o 50 groszy. ,,Wzrost kosztów, niekorzystne trendy reklamowe"
Od początku listopada „Gazeta Wyborcza” (Agora) od środy do weekendu będzie droższa o 50 groszy, nie zmieni się natomiast cena jej poniedziałkowych i wtorkowych wydań. - Obecna zmiana wiąże się przede wszystkim z ogólnym wzrostem kosztów dziennika, w tym energii i usług - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.
więcej
|
,,Tygodnik Solidarność" zablokowany na Twitterze. Cezary Krysztopa: forma korporacyjnej cenzury
Wydawany przez NSZZ „Solidarność” „Tygodnik Solidarność” został czasowo zablokowany na Twitterze.- Nie podano nam żadnego powodu i nie wiemy, co robić, żeby się to nie powtórzyło - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Cezary Krysztopa, zastępca redaktora naczelnego pisma i jeden z administratorów twitterowego konta. I dodaje: - To zmierza w kierunku korporacyjnego totalitaryzmu.
więcej
|
,,Energia do zmiany" nowym podcastem Polityki Insight, autorami Robert Tomaszewski i Dominik Brodacki
Polityka Insight zaczyna nowy cykl podcastów „Energia do zmiany”. Omawiane w nim mają być najciekawsze tematy wiązane z energetyką i ochroną klimatu. Podcast jest częścią codziennego serwisu dla branży energetycznej„PI Energy”.
więcej
|
,,Działkowiec" umacnia się na pozycji lidera. ,,Mam Ogród" najbardziej w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy numer "CKM Polska" o gamingu i e-sporcie
Od 30 października br. w kioskach dostępny jest nowy numer „CKM Polska” (Marquard Media Polska). Wydanie skupia się na temacie gamingu i e-sportu. Okładkę stworzył grafik Tomasz Piorunowski.
więcej
|
|
|
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile'u
W pierwszej połowie br. nakłady reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,4 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. O ponad 20 proc. wzrosły inwestycje na reklamy w mobile’u, mediach społecznościowych i na ogłodzenia - wynika z badania IAB AdEx.
więcej
|
HBO Max wystartuje w maju 2020 roku. Miesięczna subskrypcja za 14,99 dolara
Koncern WarnerMedia ujawnił, że szykowany przez niego serwis VoD HBO Max zostanie uruchomiony w maju 2020 roku, na razie jedynie w USA. Na początek na platformie pojawi się 10 tys. godzin treści, będą to zarówno filmy do których nadawca ma prawa, jak i oryginalne produkcje szykowane na zamówienie HBO Max. Zgodnie z zapowiedzią miesięczny abonament w serwisie będzie kosztował 14,99 dolara. - Debiut HBO Max oznacza dalszą eskalację streamingowych wojen. Platforma ta ma dwa potężne atuty: olbrzymią bibliotekę i dostęp do bieżących produkcji Warner Entertainment - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku VoD.
więcej
|
Twitter będzie blokował reklamy polityczne, Dorsey kpi ze stanowiska Facebooka
Od 22 listopada Twitter zacznie usuwać reklamy promujące polityków i ugrupowania - poinformował szef platformy Jack Dorsey. - Uważamy, że zasięg przekazu politycznego powinien być zdobywany, a nie kupowany - uzasadnił.
więcej
|
Facebook z prawie 2,5 miliarda użytkowników. Przychód i zysk w górę
W III kwartale 2019 roku Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 17,6 miliardów dolarów, a zysk netto sięgnął ponad 6 miliardów dolarów. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,5 miliarda.
więcej
|
Reklamy prasowe najczęściej oglądają czytelnicy pism hobbystycznych
Przeciętny czytelnik magazynu hobbystycznego ma kontakt z reklamą prasową ponad 17 razy - wynika z nowego badania Polskich Badań Czytelnictwa (PBC). Ogółem statystyczny czytelnik ma 11,3 kontaktów z jedną reklamą prasową.
więcej
|
Grupa CCC: sprzedaż internetowa 53 proc. w górę, Gino Rossi ma osiągnąć rentowność
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa CCC, właściciel sieci sklepów obuwniczych CCC, eObuwie, DeeZee i Gino Rossi, zanotowała wzrost przychodów z e-commerce o 53,2 proc. do 995,3 mln zł. Firma chce wprowadzić e-sklep CCC.eu na kolejne rynki, zapowiada też, że Gino Rossi w przyszłym roku osiągnie rentowność operacyjną.
więcej
|
Facebook zapłaci karę za aferę Cambridge Analytica
Facebook został ukarany przez brytyjską komisarz ds. informacji (ICO) za wyciek danych użytkowników do firmy Cambridge Analytica. Serwis kierowany przez Marka Zuckerberga ma zapłacić grzywnę w wysokości 500 tys. funtów, maksymalną kwotę jaką mógł zastosować regulator.
więcej
|
Wirtualna Polska za 9,3 mln zł kupiła AutoCentrum.pl, nowym prezesem Rafał Warecki
Firma Wirtualna Polska Media (należąca do grupy kapitałowej Wirtualna Polska) kupiła od Grupy Oponeo 100 proc. akcji spółki AutoCentrum.pl. Wartość transakcji to 9,35 mln zł. Nowym prezesem przejętej firmy będzie Rafał Warecki, a poprzedni prezes Zachar Zawadzki będzie ambasadorem obszaru motoryzacyjnego WP.
więcej
|
Onet pokaże cykl reportaży o ojcostwie "Tato"
Od czwartku 31 października widzowie będą mogli oglądać nowy cykl Onetu. Reportaże "Tato" pokazują piękno ojcowskich relacji z dziećmi - widzianych ich oczami.
więcej
|
Zalando stawia na zrównoważony rozwój i brak śladu węglowego. Od 2023 roku bez jednorazowych opakowań
Platforma Zalando zobowiązała się do zachowania neutralności węglowej we własnych operacjach oraz wszystkich dostawach i zwrotach. Proces ten obejmie wewnętrznie obsługiwane obiekty, transport paczek, a także opakowania - od 2023 roku firma nie będzie w ogóle korzystać z ich jednorazowych wersji.
więcej
|
WhatsApp pozywa producenta Pegasusa za inwigilację użytkowników komunikatora
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp wniósł do sądu pozew przeciwko NSO Group, izraelskiej firmie będącej producentem szpiegowskiej platformy Pegasus. Według WhatsAppa NSO wykorzystał komunikator do instalowania Pegasusa w smartfonach wybranych użytkowników i prowadzenia ich inwigilacji.
więcej
|
Adam Sawicki w radzie nadzorczej Justtag ma wesprzeć ekspansję zagraniczną
Do rady nadzorczej firmy Justtag, należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, dołączył Adam Sawicki, w przeszłości m.in. prezes T-Mobile Polska, GTS Central Europe i Netii oraz członek zarządu AmRest.
więcej
|
Erste Group zainteresowana zakupem mBanku
Austriacka firma Erste Group jest zainteresowana zakupem mBanku. Transakcja może dojść do skutku pod warunkiem, że nie obejmie obciążenie z tytułu kredytów frankowych.
więcej
|
Alphabet z ponad 40 mld USD przychodu i spadkiem zysku w III kw. Prawie 34 mld USD z reklam dla Google
W III kwartale 2019 roku holding Alphabet zanotował 20-proc. wzrost przychodu, ale jego zysk netto zmalał o ponad 2 miliardy dolarów. Większość przychodu wygenerował należący do Alphabet koncern Google, który w ciągu kwartału osiągnął 33,9 miliarda dolarów wpływów z reklam.
więcej
|
XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej
Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Plastik dla Europejczyków większym problemem niż zmiany klimatu
70 proc. konsumentów z 11 krajów Europy wymieniło odpady z tworzyw sztucznych jako najważniejsze z pięciu największych światowych wyzwań środowiskowych - pokazuje międzynarodowy raport GfK "Who cares? Who does?" na temat opinii i postaw konsumentów wobec problemów ekologicznych.
więcej
|
|
|