Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 31 Października 2019
 
 
 
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile'u
 
W pierwszej połowie br. nakłady reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,4 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. O ponad 20 proc. wzrosły inwestycje na reklamy w mobile’u, mediach społecznościowych i na ogłodzenia - wynika z badania IAB AdEx. więcej
 
 
Wiktor Świetlik rezygnuje z funkcji szefa radiowej Trójki
 
Wiktor Świetlik - redaktor naczelny radiowej Trójki -  rezygnuje z kierowania stacją - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej
 
 
Sylwia Niemczyk-Opońska za Annę Maruszeczko redaktor naczelną ,,Urody Życia"
 
Anna Maruszeczko po pięciu latach kierowania miesięcznikiem „Uroda Życia” żegna się z wydawnictwem Edipresse Polska. Stanowisko redaktor naczelnej pisma od listopada przejmie Sylwia Niemczyk-Opońska. więcej
 
 
,,Gazeta Wyborcza" drożeje o 50 groszy. ,,Wzrost kosztów, niekorzystne trendy reklamowe"
 
Od początku listopada „Gazeta Wyborcza” (Agora) od środy do weekendu będzie droższa o 50 groszy, nie zmieni się natomiast cena jej poniedziałkowych i wtorkowych wydań. - Obecna zmiana wiąże się przede wszystkim z ogólnym wzrostem kosztów dziennika, w tym energii i usług - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca dziennika. więcej
 
 
HBO Max wystartuje w maju 2020 roku. Miesięczna subskrypcja za 14,99 dolara
 
Koncern WarnerMedia ujawnił, że szykowany przez niego serwis VoD HBO Max zostanie uruchomiony w maju 2020 roku, na razie jedynie w USA. Na początek na platformie pojawi się 10 tys. godzin treści, będą to zarówno filmy do których nadawca ma prawa, jak i oryginalne produkcje szykowane na zamówienie HBO Max. Zgodnie z zapowiedzią miesięczny abonament w serwisie będzie kosztował 14,99 dolara. - Debiut HBO Max oznacza dalszą eskalację streamingowych wojen. Platforma ta ma dwa potężne atuty: olbrzymią bibliotekę i dostęp do bieżących produkcji Warner Entertainment - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku VoD. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agencje z grupy MullenLowe zmieniają nazwy na Octopus. Góralska, Grzelewska i Winiarski większościowymi udziałowcami więcej
 
Effie Awards 2019: "Chce się Ż" z Grand Prix. Nagrody 20-lecia dla DDB, Wavemaker i Grupy Żywiec więcej
 
Farmy trolli internetowych to margines branży marketingowej, poważne firmy z nich nie korzystają (opinie) więcej
 
Nadawcy o podpisaniu umowy KRRiT z Instytutem Łączności: Oczekiwaliśmy takiego kroku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
DZIENNIKARZ w Redakcji Pogody Telewizja Polsat
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Account Manager Screen Network
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
Manager ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
Wydawca (abcZdrowie i parenting.pl) Wirtualna Polska Media
Key Account Manager Dział Sprzedaży Grupa ZPR Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
HBO Max wystartuje w maju 2020 roku. Miesięczna subskrypcja za 14,99 dolara

Koncern WarnerMedia ujawnił, że szykowany przez niego serwis VoD HBO Max zostanie uruchomiony w maju 2020 roku, na razie jedynie w USA. Na początek na platformie pojawi się 10 tys. godzin treści, będą to zarówno filmy do których nadawca ma prawa, jak i oryginalne produkcje szykowane na zamówienie HBO Max. Zgodnie z zapowiedzią miesięczny abonament w serwisie będzie kosztował 14,99 dolara. - Debiut HBO Max oznacza dalszą eskalację streamingowych wojen. Platforma ta ma dwa potężne atuty: olbrzymią bibliotekę i dostęp do bieżących produkcji Warner Entertainment - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku VoD. więcej

Monika Zamachowska nie będzie już prowadzić ,,Pytania na śniadanie". TVP szykuje dla niej inne projekty

Telewizja Polska zrezygnowała ze współpracy z Moniką Zamachowską przy morning-show TVP2 „Pytania na śniadanie”, a dziennikarkę w tej roli zastąpi Małgorzata Tomaszewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat chce pozyskać do 1 mld zł z kredytu lub obligacji

Cyfrowy Polsat zamierza do marca przyszłego roku pozyskać do 1 mld zł w formie kolejnej transzy kredytu lub emisji obligacji. Firma zaczyna szacować możliwe warunki tego finansowania. więcej

Gold TV to nowa nazwa kanału TO!TV. Zmiany czekają także TVR i NTL Radomsko

Michał Winnicki Entertainment planuje zmienić nazwę kanału TO!TV na Gold TV. Nadawca czeka na decyzję KRRiT w tej sprawie. Spółka pracuje również nad wyraźnymi zmianami w TVR i NTL Radomsko. więcej

Mira Suchowiejko pożegnała się z Telewizją Polską

Po 3,5 roku pracy z Telewizji Polskiej odeszła Mira Suchowiejko. Początkowo była szefową redakcji zagranicznej TAI, a potem pracowała w zespole kanału Poland IN. więcej

Dziennikarz TVP Łukasz Sitek skazany na więzienie w zawieszeniu za znieważenie policjanta i sokistów

Sąd Rejonowy w Gdyni skazał dziennikarza Telewizji Polskiej Łukasza Sitka na pięć miesięcy pięć miesięcy więzienia w zawieszeniu na dwa lata, 2,5 tys. zł grzywny i 8 tys. zł nawiązki za znieważenie policjanta, kierownika pociągu i funkcjonariuszy Służby Ochrony Kolei. Sitek zapowiada apelację. więcej

Stopklatka pokaże wszystkie sezony serialu Netfliksa ,,Narcos" (wideo)

Od 23 listopada Stopklatka TV rozpocznie emisję serialu „Narcos”, który jest oryginalnym projektem serwisu Netflix. Będzie to premiera tej produkcji w polskiej telewizji. więcej

Nowy serial ,,Mroczne materie" od 4 listopada w HBO GO, dzień później w HBO (wideo)

W poniedziałek, 4 listopada HBO GO zadebiutuje nowy serial fantasy „Mroczne materie” z Ruth Wilson, Lin-Manuelem Mirandą i Jamesem McAvoyem. Dzień później produkcja trafi również do linearnego kanału HBO. więcej

XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej

Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wiktor Świetlik rezygnuje z funkcji szefa radiowej Trójki

Wiktor Świetlik - redaktor naczelny radiowej Trójki -  rezygnuje z kierowania stacją - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
5. urodziny MUZO.FM, zespół Sonbird stworzył specjalną piosenkę "MuzoHel"

Z okazji 5 urodzin MUZO.FM (Cyfrowy Polsat) zespół "Sonbird" skomponował piosenkę "MuzoHel". Słowa do utworu napisał słuchacz stacji. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie w II i III kwartale. Złote Przeboje Puls tuż za podium

Liderem słuchalności w Lublinie w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile'u

W pierwszej połowie br. nakłady reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,4 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. O ponad 20 proc. wzrosły inwestycje na reklamy w mobile’u, mediach społecznościowych i na ogłodzenia - wynika z badania IAB AdEx. więcej

Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 7 proc., ma 2,5 mln klientów e-bankowości

W trzech kwartałach br. nakłady marketingowe grupy Santander Bank Polska zmalały o 7,3 proc. do 118,6 mln zł. Sam Santander Bank Polska ma 2,46 mln aktywnych klientów bankowości elektronicznej, w tym 1,53 korzystających z bankowości mobilnej. więcej

Reklamy prasowe najczęściej oglądają czytelnicy pism hobbystycznych

Przeciętny czytelnik magazynu hobbystycznego ma kontakt z reklamą prasową ponad 17 razy - wynika z nowego badania Polskich Badań Czytelnictwa (PBC). Ogółem statystyczny czytelnik ma 11,3 kontaktów z jedną reklamą prasową. więcej

Zenith zajmie się obsługą mediową Disneya w Polsce i krajach nadbałtyckich

Dom mediowy Zenith (należy do Publicis Media) zajmie się obsługą mediową koncernu The Walt Disney Company. więcej

Polska Reprezentacja Olimpijska z nowym logotypem

Polska Reprezentacja Olimpijska ma nowe logo. To efekt zmian wprowadzanych przez Międzynarodowy Komitet Olimpijska. Autorem projektu jest studio brandingowe Signature. więcej

Plastik dla Europejczyków większym problemem niż zmiany klimatu

70 proc. konsumentów z 11 krajów Europy wymieniło odpady z tworzyw sztucznych jako najważniejsze z pięciu największych światowych wyzwań środowiskowych - pokazuje międzynarodowy raport GfK "Who cares? Who does?" na temat opinii i postaw konsumentów wobec problemów ekologicznych. więcej

Chrupanie przed serialem i woda wyciągająca kalorie reklamach Żabki (wideo)

W telewizji i internecie pojawiły się nowe spoty sklepów Żabka z cyklu „Mały wielki sklep”. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i Spark Foundry. więcej

Multikino i Mastercard z kinową aplikacją Vue. Zakup biletów i zniżki na przekąski w barze

Multikino we współpracy z Mastercard wprowadza aplikację mobilną Multikino Vue. Dzięki niej za pomocą telefonu można zakupić bilety na seans filmowy oraz przekąski z barowej oferty kina. Aplikacja pozwala także na korzystanie ze zniżek i powiadamia użytkownika o premierach filmowych. więcej

HP przekonuje w reklamach, że gry mają dobry wpływ na mózg (wideo)

Koncern HP prowadzi w Chinach kampanię reklamową po hasłem „Achieve Gamefulness”. Promując swój komputer Omen przekonuje, że gry komputerowe są pożyteczne dla ludzkiego mózgu. Działania reklamowe przygotowała agencja Wieden+Kennedy Szanghaj. więcej

Aldi nie będzie sprzedawać jaj z chowu klatkowego w markach własnych

Sieć sklepów Aldi zadeklarowała całkowite odejście od jaj klatkowych w markach własnych do 2025 roku po rozmowach z Fundacją Alberta Schweitzera. więcej

Samsung z nową odsłoną kampanii z Sokołem

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej smartfona Samsung Galaxy Note10 z udziałem rapera Wojtka Sokoła. Akcję pod hasłem „Na Twoich zasadach” przygotowały VML&YR, d*fusion Communication i Starcom. więcej

Ogłoszono nowy rozdział Białej Księgi komunikacji marketingowej o badaniach

Najnowszy rozdział Białej Księgi komunikacji marketingowej  zbiera i opisuje dobre praktyki i najlepsze standardy w obszarze badań marketingowych. więcej

Fundacja Azylu pod Psim Aniołem w nietypowy sposób szuka psom domu. Wizerunki czworonogów na etykietach piwa

Fundacja Azylu pod Psim Aniołem wystartowała z nową akcją przygotowaną z browarem NOOK. Na etykietach piwa umieszczono podobizny piesków  pod opiekują fundacji, aktualnie poszukujących domów. więcej

Under Armour ma pierwszy sklep w Polsce

Marka odzieży sportowej Under Armour otworzyła swój pierwszy firmowy sklep w Polsce. Salon znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Ambasadorem amerykańskiej marki w Polsce jest Robert Karaś. więcej

Nationale-Nederlanden z kampanią rekrutacyjną dla branży IT

Pod hasłem „Twoja historia ma z nami przyszłość” ruszyła kampania banku Nationale-Nederlanden, która ma pomóc instytucji w rekrutacji pracowników działu IT. Działania przygotowała agencja Job’n’Joy. więcej

Mateusz Miłobędzki i Anna Siedlecka-Gebel w Cape Morris

W agencji Cape Morris Mateusz Miłobędzki objął stanowisko senior strategic plannera, a Anna Siedlecka-Gabel account managera odpowiedzialnego za rynek niemiecki. więcej

Actimel z limitowaną edycją Star Wars

Actimel wprowadza na rynek limitowaną edycję swojego produktu - Actimel w opakowaniach z motywem Star Wars. więcej

Harbingers odświeża wizerunek

Krakowska agencja digitalowa Harbingers prezentuje nowe elementy składające się na jej wizerunek - wygląd strony internetowej, logo oraz herb. więcej

Salomon reklamuje się hasłem ,,Time to play #theSalomonWay"

Marka odzieży outdoorowej promuje się jesienną kampanią pod hasłem „Time to play #theSalomonWay”. Akcji towarzyszy konkurs. Za realizację odpowiada agencja Eskadra. więcej

XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej

Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Sylwia Niemczyk-Opońska za Annę Maruszeczko redaktor naczelną ,,Urody Życia"

Anna Maruszeczko po pięciu latach kierowania miesięcznikiem „Uroda Życia” żegna się z wydawnictwem Edipresse Polska. Stanowisko redaktor naczelnej pisma od listopada przejmie Sylwia Niemczyk-Opońska. więcej

,,Gazeta Wyborcza" drożeje o 50 groszy. ,,Wzrost kosztów, niekorzystne trendy reklamowe"

Od początku listopada „Gazeta Wyborcza” (Agora) od środy do weekendu będzie droższa o 50 groszy, nie zmieni się natomiast cena jej poniedziałkowych i wtorkowych wydań. - Obecna zmiana wiąże się przede wszystkim z ogólnym wzrostem kosztów dziennika, w tym energii i usług - komentuje Jerzy Wójcik, wydawca dziennika. więcej

,,Tygodnik Solidarność" zablokowany na Twitterze. Cezary Krysztopa: forma korporacyjnej cenzury

Wydawany przez NSZZ „Solidarność” „Tygodnik Solidarność” został czasowo zablokowany na Twitterze.- Nie podano nam żadnego powodu i nie wiemy, co robić, żeby się to nie powtórzyło - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Cezary Krysztopa, zastępca redaktora naczelnego pisma i jeden z administratorów twitterowego konta. I dodaje: - To zmierza w kierunku korporacyjnego totalitaryzmu. więcej

,,Energia do zmiany" nowym podcastem Polityki Insight, autorami Robert Tomaszewski i Dominik Brodacki

Polityka Insight zaczyna nowy cykl podcastów „Energia do zmiany”. Omawiane w nim mają być najciekawsze tematy wiązane z energetyką i ochroną klimatu. Podcast jest częścią codziennego serwisu dla branży energetycznej„PI Energy”. więcej

,,Działkowiec" umacnia się na pozycji lidera. ,,Mam Ogród" najbardziej w dół

W sierpniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy numer "CKM Polska" o gamingu i e-sporcie

Od 30 października br. w kioskach dostępny jest nowy numer „CKM Polska” (Marquard Media Polska). Wydanie skupia się na temacie gamingu i e-sportu. Okładkę stworzył grafik Tomasz Piorunowski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wydatki na e-reklamę w Polsce wzrosły o 13 proc. Mocno w górę ogłoszenia, już 28 proc. w mobile'u

W pierwszej połowie br. nakłady reklamowe w polskim internecie wyniosły 2,4 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż rok wcześniej. O ponad 20 proc. wzrosły inwestycje na reklamy w mobile’u, mediach społecznościowych i na ogłodzenia - wynika z badania IAB AdEx. więcej

HBO Max wystartuje w maju 2020 roku. Miesięczna subskrypcja za 14,99 dolara

Koncern WarnerMedia ujawnił, że szykowany przez niego serwis VoD HBO Max zostanie uruchomiony w maju 2020 roku, na razie jedynie w USA. Na początek na platformie pojawi się 10 tys. godzin treści, będą to zarówno filmy do których nadawca ma prawa, jak i oryginalne produkcje szykowane na zamówienie HBO Max. Zgodnie z zapowiedzią miesięczny abonament w serwisie będzie kosztował 14,99 dolara. - Debiut HBO Max oznacza dalszą eskalację streamingowych wojen. Platforma ta ma dwa potężne atuty: olbrzymią bibliotekę i dostęp do bieżących produkcji Warner Entertainment - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert rynku VoD. więcej

Twitter będzie blokował reklamy polityczne, Dorsey kpi ze stanowiska Facebooka

Od 22 listopada Twitter zacznie usuwać reklamy promujące polityków i ugrupowania - poinformował szef platformy Jack Dorsey. - Uważamy, że zasięg przekazu politycznego powinien być zdobywany, a nie kupowany - uzasadnił. więcej

Facebook z prawie 2,5 miliarda użytkowników. Przychód i zysk w górę

W III kwartale 2019 roku Facebook zanotował przychód na poziomie ponad 17,6 miliardów dolarów, a zysk netto sięgnął ponad 6 miliardów dolarów. Liczba użytkowników odwiedzających co miesiąc społecznościowy portal to obecnie blisko 2,5 miliarda. więcej

Reklamy prasowe najczęściej oglądają czytelnicy pism hobbystycznych

Przeciętny czytelnik magazynu hobbystycznego ma kontakt z reklamą prasową ponad 17 razy - wynika z nowego badania Polskich Badań Czytelnictwa (PBC). Ogółem statystyczny czytelnik ma 11,3 kontaktów z jedną reklamą prasową. więcej

Grupa CCC: sprzedaż internetowa 53 proc. w górę, Gino Rossi ma osiągnąć rentowność

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa CCC, właściciel sieci sklepów obuwniczych CCC, eObuwie, DeeZee i Gino Rossi, zanotowała wzrost przychodów z e-commerce o 53,2 proc. do 995,3 mln zł. Firma chce wprowadzić e-sklep CCC.eu na kolejne rynki, zapowiada też, że Gino Rossi w przyszłym roku osiągnie rentowność operacyjną. więcej

Facebook zapłaci karę za aferę Cambridge Analytica

Facebook został ukarany przez brytyjską komisarz ds. informacji (ICO) za wyciek danych użytkowników do firmy Cambridge Analytica.  Serwis kierowany przez Marka Zuckerberga ma zapłacić grzywnę w wysokości 500 tys. funtów, maksymalną kwotę jaką mógł zastosować regulator. więcej

Wirtualna Polska za 9,3 mln zł kupiła AutoCentrum.pl, nowym prezesem Rafał Warecki

Firma Wirtualna Polska Media (należąca do grupy kapitałowej Wirtualna Polska) kupiła od Grupy Oponeo 100 proc. akcji spółki AutoCentrum.pl. Wartość transakcji to 9,35 mln zł. Nowym prezesem przejętej firmy będzie Rafał Warecki, a poprzedni prezes Zachar Zawadzki będzie ambasadorem obszaru motoryzacyjnego WP. więcej

Onet pokaże cykl reportaży o ojcostwie "Tato"

Od czwartku 31 października widzowie będą mogli oglądać nowy cykl Onetu. Reportaże "Tato" pokazują piękno ojcowskich relacji z dziećmi - widzianych ich oczami. więcej

Zalando stawia na zrównoważony rozwój i brak śladu węglowego. Od 2023 roku bez jednorazowych opakowań

Platforma Zalando zobowiązała się do zachowania neutralności węglowej we własnych operacjach oraz wszystkich dostawach i zwrotach. Proces ten obejmie wewnętrznie obsługiwane obiekty, transport paczek, a także opakowania - od 2023 roku firma nie będzie w ogóle korzystać z ich jednorazowych wersji. więcej

WhatsApp pozywa producenta Pegasusa za inwigilację użytkowników komunikatora

Należący do Facebooka komunikator WhatsApp wniósł do sądu pozew przeciwko NSO Group, izraelskiej firmie będącej producentem szpiegowskiej platformy Pegasus.  Według WhatsAppa NSO wykorzystał komunikator do instalowania Pegasusa w smartfonach wybranych użytkowników i prowadzenia ich inwigilacji. więcej

Adam Sawicki w radzie nadzorczej Justtag ma wesprzeć ekspansję zagraniczną

Do rady nadzorczej firmy Justtag, należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, dołączył Adam Sawicki, w przeszłości m.in. prezes T-Mobile Polska, GTS Central Europe i Netii oraz członek zarządu AmRest. więcej

Erste Group zainteresowana zakupem mBanku

Austriacka firma Erste Group jest zainteresowana zakupem mBanku. Transakcja może dojść do skutku pod warunkiem, że nie obejmie obciążenie z tytułu kredytów frankowych. więcej

Alphabet z ponad 40 mld USD przychodu i spadkiem zysku w III kw. Prawie 34 mld USD z reklam dla Google

W III kwartale 2019 roku holding Alphabet zanotował 20-proc. wzrost przychodu, ale jego zysk netto zmalał o ponad 2 miliardy dolarów. Większość przychodu wygenerował należący do Alphabet koncern Google, który w ciągu kwartału osiągnął 33,9 miliarda dolarów wpływów z reklam. więcej

XXV Konferencja KIKE i Zjazd MiŚOT - 18-20 listopada - największe spotkanie branży telekomunikacyjnej

Największe spotkanie branży telekomunikacyjnej startuje już za niecałe trzy tygodnie w Łodzi. XXV Konferencja KIKE - Krajowej Izby Komunikacji Ethernetowej oraz Zjazd MiŚOT - Stowarzyszenia e-Południe, organizowane przez dwie czołowe organizacje branży telekomunikacyjnej, zrzeszające małych i średnich operatorów, odbędą się w Hotelu DoubleTree by Hilton Łódź w dniach 18-20 listopada 2019. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Plastik dla Europejczyków większym problemem niż zmiany klimatu

70 proc. konsumentów z 11 krajów Europy wymieniło odpady z tworzyw sztucznych jako najważniejsze z pięciu największych światowych wyzwań środowiskowych - pokazuje międzynarodowy raport GfK "Who cares? Who does?" na temat opinii i postaw konsumentów wobec problemów ekologicznych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rada Etyki Public Relations: zlecanie przez agencje PR oczerniania i trollingu godzi w podstawowe wartości branży

Rada Etyki Public Relations (REPR) zdecydowanie potępiła zlecanie przez agencje public relations działań hejterskich i trollingu. Takie działanie w oczach Rady jest "zjawiskiem godzącym w podstawowe wartości i normy etyczne branży public relations". więcej

Julia Kozak i Radosław Kubaś założyli agencję C.point

Na rynku powstała nowa firma konsultingowo-strategiczna C.point. Założyli ją Julia Kozak, dawna dyrektorka zarządzająca FleishmanHillard w Polsce i Radosław Kubaś, były partner Deloitte odpowiadający za sektor publiczny. więcej

Panasonic klientem Cohn & Wolfe

Do grona klientów agencji doradztwa komunikacyjnego i PR Cohn & Wolfe dołączyła firma Panasonic, producent urządzeń elektronicznych. więcej

Walk Digital dla Chicco

Agencja Walk Digital rozpoczęła współpracę z Artsana Poland. Odpowiada za obsługę facebookowego profilu marki produktów dla dzieci Chicco. więcej

Agencja OneMulti wyróżniona czterema statuetkami na PRGN Awards 2019

Tegoroczne nagrody PRGN Awards 2019 zostały przyznane w Puerto Varas w Chile. W 20 kategoriach wręczono 53 nagrody - 20 złote, 17 srebrne i 16 brązowe. więcej

Agencja love to talk wypromuje markę Atopik

Agencja love to talk rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Atopik z Finlandii. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple z rekordowym kwartalnym przychodem. W dół zysk i sprzedaż iPhone'ów, w górę wearables i iPadów
LG Electronics z rekordowym przychodem w III kw. Dział mobile z mniejszą stratą
Prezes CI Games sprzedał akcje za 7 mln zł na miesiąc przed premierą nowego ,,Snipera"
Multikino i Mastercard z kinową aplikacją Vue. Zakup biletów i zniżki na przekąski w barze
Samsung planuje nową generację Galaxy Fold. Będzie miała ekran składany w pionie
WhatsApp pozywa producenta Pegasusa za inwigilację użytkowników komunikatora
AirPods Pro - nowe bezprzewodowe słuchawki Apple za 1249 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Santander Bank Polska zmniejszył wydatki marketingowe o 7 proc., ma 2,5 mln klientów e-bankowości
Apple z rekordowym kwartalnym przychodem. W dół zysk i sprzedaż iPhone'ów, w górę wearables i iPadów
Grupa CCC: sprzedaż internetowa 53 proc. w górę, Gino Rossi ma osiągnąć rentowność
UOKiK przedłuża badanie transakcji przejęcia sklepów Tesco przez Kaufland. Koncentracja może mieć negatywny wpływ na konkurencję
Zalando stawia na zrównoważony rozwój i brak śladu węglowego. Od 2023 roku bez jednorazowych opakowań
Plastik dla Europejczyków większym problemem niż zmiany klimatu
Erste Group zainteresowana zakupem mBanku
Aldi nie będzie sprzedawać jaj z chowu klatkowego w markach własnych
Under Armour ma pierwszy sklep w Polsce
Alphabet z ponad 40 mld USD przychodu i spadkiem zysku w III kw. Prawie 34 mld USD z reklam dla Google
Volkswagen przypomina historię ,,Ogórka" T2 z napędem elektrycznym
KLM drukuje części do samolotów z odzyskanych surowców
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Stopklatka pokaże wszystkie sezony serialu Netfliksa ,,Narcos" (wideo)
Disney+ pokaże serial "The Mandalorian". Budżet produkcji wynosi 100 milionów dolarów (wideo)
HBO rezygnuje ze spin-offu serialu "Gra o tron" z Naomi Watts
Disney zapowiada film "Kraina lodu 2". Olaf bierze sprawy w swoje ręce (wideo)
Nowy serial ,,Mroczne materie" od 4 listopada w HBO GO, dzień później w HBO (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj